» »

The Witcher

The Witcher

Tr0n ::

Nekaj za vse ljubitelje single player RPGjev z globoko in zanimivo vsebino. Igrate witcherja (najemnika, lovca na posasti) z nadnaravnimi sposobnosti. Zanimiv je predvsem combat sistem, ki omogoca stevilne stance, nacine napadov, izvajanje combotov,...

Avtorji so poljski CDProject, narejeno po knjigah avtorja Andrzej Sapkowski.

Uradna stran
Wikipedia
Screenshots
Videos
  • zavaroval slike: Mavrik ()

Mavrik ::

Torej, še moji občutki po kaki urci igranja:
+ zgodba ima potencial, liki so sicer nekoliko klišejski
+ velik, podroben journal, ki vključuje podrobne opise likov, nasprotnikov, reagentov za alkemijo
+ veliko skill drevo... daje podoben občutek kot skill screen pri Arcanumu
+ bojni sistem je precej bližje klasičnim RPGjem, kot kakemu Gothicu (čeprav ima tudi način s križcem pa vse... sam tisto bodo samo smotani sadomazohisti uporablali)
+ aktivni premor
+ glavni junak se da dol v prvi uri igranja
+ grafika je lepa in podrobna, kar se izkaže v dialogih
+ veliko sekvenc in dialogov, čeprav je glavni junak bolj redkobeseden
+ ni narejena za deco (kri, sekanje udov, seks...), čeprav je ameriška verzija cenzurirana

- performance niha med "gladko kot led" do "zatikanje" brez nekega posebnega razloga
- vmesnik je zmeden in nepregleden

1.1 patch je zunaj, in zahteva restart igre, zato ga namestite pred preigravanjem. Nekoliko izboljša tudi performanse.


Moj komentar na enem drugem forumu. Končno en RPG, ki se bolj osredotoča na zgodbo, kot pa na diablo-style brezmožgansko mlatenje po tipkah.
The truth is rarely pure and never simple.

Tr0n ::

Hehe, nice review.

opeter ::

Zahteve so še dokaj sprejemljive...

Sistemske zahteve na domači strani

Mercenary ::

+ glavni junak se da dol v prvi uri igranja

Ha??:\ Tej igrci pa tega res ne bi pripisu... na ja, svet je čudn, zaka ne bi ble še igrce...:)
Some people think that somewhere in space are aliens...
...but i think there are some really odd human beings,
who were exiled from Earth...

Zgodovina sprememb…

Saladin ::

A lahko zbereš kako druščino (aka Baldur's gate - slava mu)?

Ker še vedno iščem res dobro (single player) FRP-RPG-jko kjer si sam sestavljaš in kontroliraš druščino.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

dukenukem ::

zgleda mi dobro,sam bo treba comp nov ubavt:D

pupsi1984 ::

mavrik pozabu si, da je v igrci se MARIBOR :)) :))

sicr pa sm jo obrnu... lohk recemo, da je zgodba dobra, igralnost malo manj... ampak gre skozi...
poleg nenormalnega hardwara, pa ima ogromno, ampak res ogromno bugov...
konstantno se rusi igra (sploh v 4 chapterju- podezelje)...
sekvence so nekje hudo slabo zastavljene...na momente sem mogu celo razmislat kaj so avtorji razmislal da se mora zgoditi da sm npr. junaka postavil v pravi polozaj na 3d mapi, da je aktiviral sekvenco (sploh tam k te nek pajek lovi je katastrofa...)
pocakajte patche potem igrajte...

Zgodovina sprememb…

damirez ::

Začel igrat in takoj naložil patch 1.1, zaenkrat brez bugov vse poteka, pa zaenkrat mi je špil zelo zelo zelo vredu.

RejZoR ::

Sicer stara tema ampak vseeno primerna za nadaljevanje. Skratka začel sem igrat The Witcher 1 in me mal bega način bojevanja, ki je precej drugačen kot sem bil vajen doslej. Predvsem sem vajen sistema boja TES:Oblivion ter Dark Messiah. Pri The Witcher pa sem kot tepec stal in gledal zakaj tip ne zamahne z mečem.
Potem sem mal mlatil po tipkah in fental eno pošast. Ampak mi nekako ne sede in bi raje razumel zadevo kot zgolj mlatil v tri krasne.

Torej, bi mi znal kdo povedat na kratko kako deluje combat sistem?

Thx
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

yayo ::

Ko se prikaže ikona ognjenega meča, oziroma, če igraš na na Hard, ko se prikaže med mahanjem ognjena sled, moraš KLIKNITI na sovraga, da se začne/nadaljuje combo. Za samotarske sovrage uporabi Fast Style, za skupine in oklepnike pa Strong Style (oziroma eksperimentiraj, ker so presenečenja). Desni klik je za magije oziroma "znake"

RejZoR ::

To ja, sam ko sem klikal za napad je tip sasmo stal, včasih vmes zamahnil in to je bilo to. Kako moraš povezovat knofe in to, da efektivno deluje? Nekako sem vajen bojnih sistemov kjer vsak klik pomeni zamah in slednje kombiniraš s smernimi tipkami ter desno za block. Tle pa je sistem čist drugačen...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Mavrik ::

Saj tu klik pomeni zamah - sam Geralt pač ne zamahne v sekundi. Če boš mlatil po miški kot ponorela hijena ne boš naredil nič - klikni enkrat, in ko se ti spremeni kurzor klikni drugič in tako - počasi.
The truth is rarely pure and never simple.

RejZoR ::

Čudno, pa sem probal počasi in hitro pa je večino časa samo stal in ni delal ničesar. Bo treba še mal probavat kot kaže, ker tole je čist drugače kot pri drugih špilih. Vsaj okolje, grafika in zvok so precej hudi in vmesne sekvence takisto. Štorijo bom pa še videl.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Highlag ::

Poglej v nastavitve, mislim, da se da vklopiti neko pomagalo.
Najprej moraš z miško biti na liku, katerega hočeš napasti. Ko klikneš izvede napad. Na koncu napada se orožje osvetli in če takrat klikneš nadaljuje z napadom. Do 4-5 krat. Če klikaš med tem, ko se napad ne konča, bo napad prekinjen in nasprotnik bo prišel na vrsto.
Never trust a computer you can't throw out a window

Alamar ::

Lahko sprobaš tudi Full combat rebalance mod.

http://www.moddb.com/mods/full-combat-r...

RejZoR ::

Ok, sem sort of poštekal zdej. Ko vsaj približno veš zakaj se gre sploh ni slab combat sistem, čeprav moram še pogruntat kako se kombinira napade pri večih nasprotnikih, sploh kadar moraš menjat med hitrim in močnim načinom za dva različna nasprotnika. Pa kako je z izmikanjem in to. Vsaj kakor vidim, se ti vbistvu ni treba izmikat dokler ujemaš napade za razliko od drugih špilov kjer se moraš aktivno premikat. Zdej sem pač ponavljal en load in še enkrat ga bom, da čist skapiram pol pa naprej :D

Btw, je normalno, da mi zdravje in vzdržljivost stolpca ne gresta nič dol klub temu, da sem pokasiral kakšen udarec? Al je to namerno ker je pač začetek igre dokler ti igra ne pove zakaj se gre?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Mavrik ::

A imaš slučajno vklopljen simbol, ki ti da ščit? :)
The truth is rarely pure and never simple.

RejZoR ::

Simbol za ščit? Kje točno bi to bilo?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

yayo ::

V tem videu analizira combat, ampak kvaliteta ni bogvekaj

Mavrik ::

RejZoR je izjavil:

Simbol za ščit? Kje točno bi to bilo?


S simbolom mislim "Sign" - Quen točneje.
The truth is rarely pure and never simple.

RejZoR ::

Ok. Čeprav sam nisem bil nikoli fan magije v RPG špilih. Ne v System Shock preko psihičnih moči in ne v TES špilih kjer si imel klasične čarovnije. Nekako imam raje da poje jeklo :D Zdej sem skapiral, vbistvu je ta špil bolj mišljen kot Dungeon Siege, samo da junaka gledaš čez rame namesto od daleč iz vrha. Zato me je zmedel način bojevanja. Anyway, zdej sem na severu in opravljam queste, dost fajn zadeva. In grafika ter samo vzdušje je tud fajn.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

yayo ::

Po želji imaš lahko tudi izometrični pogled od zgoraj, ampak igra izgubi nekaj šarma ;)

RejZoR ::

Sem probal ja, sam je OTS boljši. Bolj neposreden nadzor pa bolj si v akciji kot pa če gledaš nekje z vrha...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Mavrik ::

Ugh, ni čudno da ti ne uspe nič ubiti če špilaš z OTS pogledom :P
The truth is rarely pure and never simple.

RejZoR ::

Ah kje, to mi ni šlo na začetku, ko sem zadevo igral 5 minut in mi ni bil jasen sistem bojevanja (pričakoval sem TES Oblivion stil). Zdej z OTS pobijam in tepem okoli kot za šalo, sploh ker sem si še nadgradil skille...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

yayo ::

Bojevanje v prvem Witcherju je v bistvu en sam neprekinjen QTE (quicktime event). Mnogi ga sovražijo, monogim (posebno tistim, ki so rasli na oldschool rpgjih in le te igrajo predvsem zaradi zgodbe) je všeč zaradi enostavnosti. Mene je najbolj živciralo, da nisem mogel sproščeno opazovati dogajanja na ekranu, ker sem neprekinjeno bil 100% koncentriran na tisti kurzor. In animacije boja so bile zelo lepe, posebno piruete, katere v nadaljevanju pogrešam.

RejZoR ::

Ja, sej to je tisto. Tolk se koncentriraš na tist jeben cursor, da sploh ne gledaš boja ampak samo tisto. Zato mi je bolj všeč aktivni boj pri npr Dark Messiah al pa TES Oblivion, kjer se dejansko izmikaš, blokiraš in sam ciljaš kaj boš zadel z orožjem. Ampak sej ko se privadiš je tud Withcerjev stil bojevanja ok.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

yayo ::

Boš videl, ko boš prešaltal na TW2, tam je taktike, da glava boli, odrasli moški so jokali, ko so igrali to igro :))

Tr0n ::

Ker si CD Project ni vzel cajta, da bi proper tutorial dodal v igro oz. so ga sele kasneje not zapatchali.

yayo ::

Verjetno imaš prav, jaz sem prvič igral kmalu po izidu lani (Jorveth's Path) in sem brez nekih velikih problemov končal na igro na Hard, težave mi je delal takoj na začetku Aryan La Vallette s svojimi vojaki na tistem stolpu v Prologu in potem še Kayran, vse ostalo je bilo relativno izvedljivo, posebno, če si spamal Quen.
Sedaj igram TW2 drugič (Enhanced Edition, Roche's Path), na Dark Mode težavnosti, ki je kao težja kot Hard in mi kar laufa, vsake toliko sicer umrem ampak ravno to naredi igro zanimivo. Paralelno pa igram Hard Reset Extended Edition, na Insane. Tukaj pa ime težavnostne stopnje res vse pove >:D

yoco ::

Živjo! Mene pa zanima, če kdo ve, če obstaja za igro (enhanced edition) "Prima" guide kot obstaja za drugi del? Pri tako obsežnih igrah mi je ful dobr imet tak guide zraven da preberem če mi kj ni jasn kokr zj pr enmu questu! :(

yayo ::

yoco ::

Tenx! :D
Sploh pomislu nism da bi pogledal na wiki!

oo7 ::

V izdelavi igra Witcher remake na pogonu Unreal 5.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

yayo ::

me prav zanima, če bo bojevanje ostalo kakršno je bilo v originalu. 8-)

meho7 ::

Pazi to with a "Modern Reimagining" :))

oo7 ::

yayo je izjavil:

me prav zanima, če bo bojevanje ostalo kakršno je bilo v originalu. 8-)


Ravno zaradi bojevanja nisem nikoli končal igre :)

meho7 je izjavil:

Pazi to with a "Modern Reimagining" :))


Made by Netflix

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

oo7 ::

CD Projekt Red has confirmed that its Unreal Engine 5 remake of 2007's The Witcher will be fully open world.

oo7 ::

The Witcher Remake Will Remove "Bad" & "Outdated" Parts From The Original


https://twistedvoxel.com/the-witcher-re...

yayo ::

bajbaj seks karte in seks scene. :'( Oh well, ostaja še original prvi, razen, če ne bo GOG še tega cenzuriral.

Kayzon ::

oo7 je izjavil:

The Witcher Remake Will Remove "Bad" & "Outdated" Parts From The Original


https://twistedvoxel.com/the-witcher-re...


Sex bad ,violence good? :| Jebena amerika ki diktitira ostalemu svetu svoje dekadencno razmislanje.. Smesno res ce se odstrani golota iz igre,medtem ko lahko med bojem obglavljas nasprotnike in njem sekas ude stran.

Lonsarg ::

Pa saj ne piše nič v članku glede odstranjevanja sex scen?

Kar ne pomeni da ne bodo vseeno kaj pomutili, ampak se bomo sekiral ko pridemo do tja :)

ahac ::

Sex bad ,violence good?

Mislim, da težava ni seks v igri, ampak samo tiste karte, ki si jih nabiral s tem.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

oo7 ::

The Witcher 1 maps in TW3 (REDkit)



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

The Witcher 4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
15125519 (201) Kayzon
»

The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 427 28 29 30 )

Oddelek: Igre
1488274328 (38194) D3m
»

Dragon Age: Inquisition (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Igre
477113084 (39010) yoco
»

The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
40194093 (63309) yoco

Več podobnih tem