» »

Slabe zavore?

Slabe zavore?

«
1
2

harmony ::

Zadnjic mi je en svabo v nemciji na polno zabremzal, tako da sem se skoraj zabil vanjga. Peder je to naredil zanalasc, ker mu ni bilo prav, da sem ga prehitel. Ampak to ni tema.
Skratka dejansko sem mu hvalezen, saj sem ugotovil, da avtomobil ne bremza tako kot bi moral. Kako vem, kako bi moral bremzati. Vem, ker ko vozim sluzbeno vozilo in ko pritisnem na bremzo z isto mocjo kot pri svojem avtomobilu me skoraj vrze cez sajbo.

Diski so vredu, ploscice imajo se "mesa", zavorne tekocine je zadosti. Mogoce ni fora, da ne bremza, ampak moram res na polno pritisniti, da prime. Jaz bi rad, da prime ze prej. Kaksne ideje?

Kot sem rekel diski so vredu, niso ravno novi, ampak preden grem v menjavo bi rad vedel, ce je se kaksna fora. Ce je, pa ce ne bo to to, potem bom res moral iti v menjavo diskov in ploscic.

TheBlueOne ::

Praviloma kakovost zavor ne bi smela igrati neke opazne vloge pri samem zaviranju.

Ce se ne motim je osnovni princip in glavna nastavitev za abs za koliko odstotkov popusti po tem ko zablokira. Torej ko polna stisnes zavoro bi morala hitro zablokirati in potem sistem popuscati prednastavljene procente.

Je pa velika razlika v tem kaksne gume imas. Pravzaprav je lahko ogromna razlika, ker ce pri tebi zelo hitro zdrsijo lahko zaviras z izrazito manjsim odstotkom zavorne sile.

Sama kvaliteta zavor se bi morala bolj pokazati v kaksnem krivljenju diskov, vibracijah, razpokah...

Scorpia ::

Za kateri avto se gre? Ploscice z leti, tudi ostarijo in ne zavirajo vec tako kot nove. Tudi celjust igra vlogo in mogoce klice po menjavi gumic. Najboljse da zapeljes na valjer, da sploh vidis na cem si.
////

Utk ::

Na različnih avtih zavore različno prijemljejo. Nekateri te takoj katapultirajo, nekateri pa ne. Nič ni narobe z nobenim, dokler se vžge ABS ko jih res pritisneš.

Krigl ::

jaz sem 3 dni nazaj menjal zavorno tekočino in je precejšnja razlika v tem koliko je potrebno pritisniti pedalo. Mislim da je bila notri cca 4 leta, ven je prišla temnozelena, notri je šla svetlorumena

fikus_ ::

Kot je napisal Scorpia, zapelji avto na en tehnični na valje.

TheBlueOne ::

harmony je izjavil:

Zadnjic mi je en svabo v nemciji na polno zabremzal, tako da sem se skoraj zabil vanjga.


Upam da s polno zabremzal misli do taksne mere, da bi brez ABS zablokirale, potem je nerelevantno, kako hitro avto zacne grabit.

Drugace pa kakor pravijo, na valje. Sam bi se vedno stavil na gume, ker sluzbeni imajo praviloma vedno relativno nove.

harmony ::

Tehnicni sem dal cez, tako da to po tej logiki stima. Gume so skoraj nove. Vozene samo eno sezono in sicer 10k...znamke Dunlop...tako, da menim, da morajo gume stimati, saj niso skoraj nic obrabljene.

Scorpia ::

Smo te vprasali kateri avto imas, lahko tudi napises kateri avto je imel "svaba". Zavorna pot se tudi razlikuje od avta do avta, eni imajo 45-50m, drugi pa lahko tudi pod 45m. Tako da ne bodi presenecen, zakaj si se skoraj zabil, ker mogoce je imel tisti avto boljso zavorno pot.
////

MadMax ::

Če moraš malce bolj ali manj pritisnit na pedal, to še ni nobeno merilo kako dobre so zavore...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

clothes ::

Nisi povedal med katerimi avtomobili delaš primejavo zavor. Kot so ti že dejali nimajo vsi enakih.
Morda si imel na enem avtu še BAS dodatek, ki ojača zavorni učinek pri naglem zaviranju. Če na drugem avtu tega nimas je velika razlika v zavornem učinku.

m0LN4r ::

Kaj pa teza? Obcutek vara tudi pri visini sedenja. Kombi vs nizka limuzina.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

fikus_ ::

Po nekih pravilnikih za avtomobilsko industrijo se predvideva maksimalni zavorni učinek pri 50 kg potiska na zavorni pedal.

starfotr ::

Danes lahko kupiš zavorne ploščice in diske za drobiž, nekaj 10 eur. Lahko pa za isti avto odšteješ par 100 eur. Verjetno je razlika v kakovosti. Obstajajo tudi neke renomirane znamke, ki se ukvarjajo s proizvodnjo bremz in obstajajo no name znamke.

Kot pri gumah, lahko dobiš gume iz Kitajske, lahko pa kupiš vrhunske gume z imenom. Vedno je tu cena in kvaliteta.

Potem pa še tretji faktor. Redno vzdrževanje. Servisni intervali so predpisani. Menjava delov in tekočin ravno tako. Mnogi delajo servise samo tako, da menjajo olje in filter, ostalo pa po potrebi, ko crkne. To ni redno vzdrževanje, to je nespametno vzdrževanje. Avto mora biti zanesljiv, ne samo zaradi sebe in potnikov v avtu, tudi zaradi drugih udeležencev v prometu. Avto stane. Če si ga ne morete privoščiti z vsem rednim vzdrževanjem, potem prodajte vozilo in pojdite peš.

Torej, OP, vprašaj se, imaš dobre zavorne komponente, imaš redno in pravo vzdrževanje?

Utk ::

Ma kaj bluziš? Zavore morajo "zablokirat" (prižgat ABS) pri vsaki hitrosti, najcenejše in najdražje, od tu naprej je čisto vseeno kolk so drage. Cenejše bojo prej fuč, tresle, škripale in cvilile, ampak vseeno bojo zablokirala kolesa, dokler ne bojo čisto zanič.

zk_eu ::

Drži. Vse zavore, ki se prodajajo na trgu, so atestirane. Razlika je, da prej izgubiš živce zaradi cviljenja in tresenja (pa slednje je bolj redko, da bi tresle), kot pa da ne bi opravile naloge in ustavile vozila :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

Scorpia ::

Utk je izjavil:

Ma kaj bluziš? Zavore morajo "zablokirat" (prižgat ABS) pri vsaki hitrosti, najcenejše in najdražje, od tu naprej je čisto vseeno kolk so drage. Cenejše bojo prej fuč, tresle, škripale in cvilile, ampak vseeno bojo zablokirala kolesa, dokler ne bojo čisto zanič.


Razlika je tudi v zavorah ki znajo zabremzat, preden pride do blokiranja. Z absom so tudi izgube pri zavorno poti.
////

St235 ::

Zdaj si pa povedal idiotizem stoletja. Kakovost zavor nima nicesar s tem kdaj se aktivira abs. Zdrs koles (in potem Abs) je odvisen od stika gume z asfalstom. Vsaka zvora, ki sposobna blokirat kolo (in se posledicno aktivira abs) je svoje delo opravila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

icko ::

Čak a un je bil s Teslo ti pa s cliotom z novimi danlopkami in je cel kažin tukaj?

burekman ::

Clio z novimi gumami se ustavi hitreje kot tesla s starimi.

Ključno vprašanje je, a se je vklopil ABS. Če se je, so same bremze v redu, imajo dosti moči, in je problem v gumah/podlagi. Če se ni, zna biti pa problem tudi v bremzah.

IL_DIAVOLO ::

Teza samega avta + tezjih felgn ima kar velik vpliv. Imas morda vecje felgne od predpisanih in si pustil iste zavorne celjusti gor?

icko ::

St235 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Teza samega avta + tezjih felgn ima kar velik vpliv. Imas morda vecje felgne od predpisanih in si pustil iste zavorne celjusti gor?


Se enkrat: ce so zavore sposobne blokirat kolo je to to, tako da ne vem kaj bluzis o velikosti felge.

Scorpia ::

St235 je izjavil:

Zdaj si pa povedal idiotizem stoletja. Kakovost zavor nima nicesar s tem kdaj se aktivira abs. Zdrs koles (in potem Abs) je odvisen od stika gume z asfalstom. Vsaka zvora, ki sposobna blokirat kolo (in se posledicno aktivira abs) je svoje delo opravila.


Seveda ima, ce gledamo da so gume dobre in stik s podlago prav tako dobre se pokaze razlika v zaviranju pri visji hitrosti do blokade koles. Tako kot pri sportnih zavorah, ko jih mores ogreti, ce ne, hladne blokirajo in ni pravega zavornega ucinka. Le pri komercialnih se pozna nekaj metrov razlike, ampak dovolj da pride do tega kar op opisuje.
////

starfotr ::

No, znalci, blokirat kolo je najslabše, kar se ti lahko zgodi. Umrli bi vsi tu, če ne bi imeli ABS-a. Pri zablokiranem kolesu bremze ne delajo več, beri, se ne obrabljajo. Smisel dobrih zavor je, da v najtežjih situacijah obdržijo svoje lastnosti. Ker pregrete bremze ne primejo več tako zelo dobro. Nekatere cenejše so neodporne na pregeretje, boljše tudi po pregretju ne izgubijo dobrih lastnosti. Jap, hudič je v detajlih. Sedaj pa pojdite na cesto in naj vam bo še naprej smisel, da kolo blokira. Bedaki.

Utk ::

Bedak si ti. Naloga zavor je da zablokirajo kolo. Disk nima kaj razmisljat o tem ali je dobro, da je kolo blokirano ali ne, ampak je njegova naloga da blokira. Ali je to dobro ali ne pa odloca abs in voznik.

lovro535v2 ::

ABS je bil narejen zato, da kolesa ne zablokirajo zato, da lahko zaviješ in se izogneš oviri ni pa nujno, da se z ABS sistemom ustaviš prej kot če bi imel zablokirana kolesa.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

mikhaair ::

Catch ABS v avtomobilizmu je krmljivost .

chort ::

Harmony, pojdi za začetek zamenjat zavorno tekočino. Zelo verjetno je tudi, da imaš v zavornem sistemu kje mehurček zraka, in zato zavore ne primejo kot je treba. Odzračevanje modernih zavornih sistemov je bitch, precej mehanikov zna obupat, ko je zadeva "dovolj dobra".

perci ::

Bi si sposodil tole temo, če lahko, ker itak vidim, da ste odjadrali stran od vprašanja.

Avto sem imel na letališču na odprtem parkirišču 14 dni in ko sem prišel nazaj (vmes je na polno deževalo, pa tudi že na poti na letališče) so bili diski čist rjavi. Prvih nekaj kilometrov se sploh ni dalo normalno zavirati, še ko sem domov prišel (iz Benetk), se ni čist poštimal. No in tudi do danes se še ni. Ko malo bolj zabremzam, mi začne trest volan. Sumim, da so se ploščice (neenakomerno) zapacale z rjo. Vaše mnenje? Kaj je za narediti?

darkolord ::

Občutek je sicer ponavadi grozen, ampak to se (skoraj vedno) uredi samo od sebe.

Nisi sicer napisal, kdaj si se vrnil, ampak lahko traja nekaj dni ali tudi več, če ne voziš (bremzaš) prav dosti.

Zgodovina sprememb…

chort ::

perci je izjavil:

Bi si sposodil tole temo, če lahko, ker itak vidim, da ste odjadrali stran od vprašanja.

Avto sem imel na letališču na odprtem parkirišču 14 dni in ko sem prišel nazaj (vmes je na polno deževalo, pa tudi že na poti na letališče) so bili diski čist rjavi. Prvih nekaj kilometrov se sploh ni dalo normalno zavirati, še ko sem domov prišel (iz Benetk), se ni čist poštimal. No in tudi do danes se še ni. Ko malo bolj zabremzam, mi začne trest volan. Sumim, da so se ploščice (neenakomerno) zapacale z rjo. Vaše mnenje? Kaj je za narediti?


Perci, tresenje pomeni eno od dveh možnosti, ali ti je zaradi neenakomernega segrevanja zvilo disk (kar ni zelo verjetno), ali pa se preprosto še ni očistila vsa rja in na zarjavelem delu bolj ali manj grabi kot na čistem delu diska.

Zapacane ploščice bi ves čas enakomerno slabo zavirale, tako da to sigurno ni to.

Moj nasvet bi bil, da najdeš kakšno neobljudeno cesto in nekajkrat konkretno (do vklopa ABS) zabremzaš od 80 km/h skoraj do zaustavitve. Če po par ponovitvah ni bolje, te najverjetneje čaka menjava diskov (in seveda ploščic).

krneki0001 ::

Zaradi zarjavelih diskov ne trese volana. Zarjavijo pa diski že po parih urah po dežju.

Volan ponavadi trese, če je zvit disk ali pa če je kak zavorni batek zablokiral. Predvidevam, da imaš dvobatne čeljusti in en izmed batkov se ne premika pravilno, zato pritisne na ploščico samo pravilno delujoči in postavi ploščico postrani, ker pritisne samo na eni strani. Zato tudi zavore ne delujejo dobro.

Predlagam obisk kakega zavornega servisa, kjer bodo to pregledali in po potrebi zamenjali batke na zavorah. Lahko je samo za spolirat batek in kako protiprašno gumico za zamenjat.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

perci ::

Vrnil sem se že dva meseca nazaj in še vedno ta kurbarija trese. Diski sicer jasno niso več rjavi. Se je pa to pojavilo po tem 14 dnevnem mirovanju. Gre za mondeo 2013, pojma nimam ali so čeljusti dvobatne. Jah, očitno bo treba peljat na servis - se mi res ne da :).

krneki0001 ::

2013 letnik ima spredaj dvobatne, zadaj enobatne zavore. Lahko da je spredaj en izmed batkov zaribal ali vodilo, ki pelje čeljusti ven in noter ali pa je disk kriv. Skrivi ga lahko močno zaviranje čez kako večjo lužo - ko se material segreje in ga na hitro pohladiš, ko zapelješ čez lužo. Lahko pa je batek ali vodilo že od prej slabo, pa si preglel diske s samo vožnjo, ker sama čeljust ostala v poziciji tako, da je ploščica stalno drajsala po disku.

Bo treba na servis. Če si iz Ljubljane, potem imaš kar nekaj zavornih servisov, ki ti to dobro in hitro popravijo.
Uradni servisi so pa bolj ko ne levi kar se zavor tiče, ker oni tega ne delajo "količinsko". Menjajo diske, samih čeljusti pa ponavadi ne razstavljajo in menjajo, zato imajo manj prakse.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

perci ::

Ja, sem iz LJ - kaj priporočaš.

Scorpia ::

Na viču, takoj za avtohišo nasproti merkurja imaš dva, ki popravljata zavore. Če po nekem slučaju naletiš na Hanzi-ja, ti priporočam, da se ga izogibaš.
////

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

St235 ::

Scorpia je izjavil:

St235 je izjavil:

Zdaj si pa povedal idiotizem stoletja. Kakovost zavor nima nicesar s tem kdaj se aktivira abs. Zdrs koles (in potem Abs) je odvisen od stika gume z asfalstom. Vsaka zvora, ki sposobna blokirat kolo (in se posledicno aktivira abs) je svoje delo opravila.


Seveda ima, ce gledamo da so gume dobre in stik s podlago prav tako dobre se pokaze razlika v zaviranju pri visji hitrosti do blokade koles. Tako kot pri sportnih zavorah, ko jih mores ogreti, ce ne, hladne blokirajo in ni pravega zavornega ucinka. Le pri komercialnih se pozna nekaj metrov razlike, ampak dovolj da pride do tega kar op opisuje.


Daj si prosim razčisti osnovne pojme ker vsakič večjo neumnost rečeš. "Športne zavore" so stvar termične in mehanske vzdržljivosti ter sposobnosti ohlajanja oziroma oddajanja toplote. Takšne zavore torej zdržijo bistveno bolj agresivno ravnanje. Niti pod razno pa ne zavirajo bolje. To je mit za slaboumne kekce, ki so dirkalne avtomobili videli v NFS Undergound. In ne hladne športne zavore ne blokirajo, ravno obratno, športne zavore, če so hladne imajo to težavo, da težje oziroma kasneje blokirajo kolo, ker imajo hladne slabše trenje.

http://www.tirereview.com/seven-brake-m...
https://blog.firestonecompleteautocare....

Vsaka zavora, ki je sposobna spravit kolo do tega da blokira je svoje delo opravila. Največji zavorni učinek je tik pred zdrsom in če je zavora sposobna kolo pripeljat do tja je svoje naredila. Potem je na vozniku ali ABS. Kdaj pa do te točke pride pa je odvisno od stika med gume in podlago.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Scorpia ::

St235 je izjavil:

Scorpia je izjavil:

St235 je izjavil:

Zdaj si pa povedal idiotizem stoletja. Kakovost zavor nima nicesar s tem kdaj se aktivira abs. Zdrs koles (in potem Abs) je odvisen od stika gume z asfalstom. Vsaka zvora, ki sposobna blokirat kolo (in se posledicno aktivira abs) je svoje delo opravila.


Seveda ima, ce gledamo da so gume dobre in stik s podlago prav tako dobre se pokaze razlika v zaviranju pri visji hitrosti do blokade koles. Tako kot pri sportnih zavorah, ko jih mores ogreti, ce ne, hladne blokirajo in ni pravega zavornega ucinka. Le pri komercialnih se pozna nekaj metrov razlike, ampak dovolj da pride do tega kar op opisuje.


Daj si prosim razčisti osnovne pojme ker vsakič večjo neumnost rečeš. "Športne zavore" so stvar termične in mehanske vzdržljivosti ter sposobnosti ohlajanja oziroma oddajanja toplote. Takšne zavore torej zdržijo bistveno bolj agresivno ravnanje. Niti pod razno pa ne zavirajo bolje. To je mit za slaboumne kekce, ki so dirkalne avtomobili videli v NFS Undergound. In ne hladne športne zavore ne blokirajo, ravno obratno, športne zavore, če so hladne imajo to težavo, da težje oziroma kasneje blokirajo kolo, ker imajo hladne slabše trenje.

http://www.tirereview.com/seven-brake-m...
https://blog.firestonecompleteautocare....

Vsaka zavora, ki je sposobna spravit kolo do tega da blokira je svoje delo opravila. Največji zavorni učinek je tik pred zdrsom in če je zavora sposobna kolo pripeljat do tja je svoje naredila. Potem je na vozniku ali ABS. Kdaj pa do te točke pride pa je odvisno od stika med gume in podlago.


Na tvojo zalost sem vozil predelan avto s sportnimi zavorami (ne po cesti, da ne bo pomote) in tudi z keramicnimi sem vozil, prav tako tudi mocnejse gokarte, tako da nekaj prakse imam.
////

krneki0001 ::

Scorpia je izjavil:

Na viču, takoj za avtohišo nasproti merkurja imaš dva, ki popravljata zavore. Če po nekem slučaju naletiš na Hanzi-ja, ti priporočam, da se ga izogibaš.


Ja, ta je eden izmed boljših.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

St235 ::

Scorpia je izjavil:

St235 je izjavil:

Scorpia je izjavil:

St235 je izjavil:

Zdaj si pa povedal idiotizem stoletja. Kakovost zavor nima nicesar s tem kdaj se aktivira abs. Zdrs koles (in potem Abs) je odvisen od stika gume z asfalstom. Vsaka zvora, ki sposobna blokirat kolo (in se posledicno aktivira abs) je svoje delo opravila.


Seveda ima, ce gledamo da so gume dobre in stik s podlago prav tako dobre se pokaze razlika v zaviranju pri visji hitrosti do blokade koles. Tako kot pri sportnih zavorah, ko jih mores ogreti, ce ne, hladne blokirajo in ni pravega zavornega ucinka. Le pri komercialnih se pozna nekaj metrov razlike, ampak dovolj da pride do tega kar op opisuje.


Daj si prosim razčisti osnovne pojme ker vsakič večjo neumnost rečeš. "Športne zavore" so stvar termične in mehanske vzdržljivosti ter sposobnosti ohlajanja oziroma oddajanja toplote. Takšne zavore torej zdržijo bistveno bolj agresivno ravnanje. Niti pod razno pa ne zavirajo bolje. To je mit za slaboumne kekce, ki so dirkalne avtomobili videli v NFS Undergound. In ne hladne športne zavore ne blokirajo, ravno obratno, športne zavore, če so hladne imajo to težavo, da težje oziroma kasneje blokirajo kolo, ker imajo hladne slabše trenje.

http://www.tirereview.com/seven-brake-m...
https://blog.firestonecompleteautocare....

Vsaka zavora, ki je sposobna spravit kolo do tega da blokira je svoje delo opravila. Največji zavorni učinek je tik pred zdrsom in če je zavora sposobna kolo pripeljat do tja je svoje naredila. Potem je na vozniku ali ABS. Kdaj pa do te točke pride pa je odvisno od stika med gume in podlago.


Na tvojo zalost sem vozil predelan avto s sportnimi zavorami (ne po cesti, da ne bo pomote) in tudi z keramicnimi sem vozil, prav tako tudi mocnejse gokarte, tako da nekaj prakse imam.

Ja, v nakladanju si odlicen, samo nobena tvoja osebna izkusnja ne bo spremenila fizikalnih dejatev.

Predvsem pa kako vezo ima to kaksna vozila si ti vozil s temo?

Imamo na te forumu kar nekaj super voznikov, ki si domislja da za njih fizikalna pravila ne veljajo, tako da nisi nic posebega.

krneki0001 ::

Če smo že pri tem, se ogrevajo keramične zavore, ker mrzle nič kaj dosti ne držijo, s segrevanjem pa vedno bolj, kar je ravno nasprotno od kovinskih, ki pa s segrevanjem vedno manj držijo, torej bolj kot so vroče, manj primejo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

St235 ::

Dajmo nekaj razcistit: zaviranje v sili nima popolnoma nicesar skupnega z dirkanjem. Pri dirkanju se uporabljajo drugacni materiali ker se isce cim manjso tezo, cim vecjo trdnost, termicno odpornost in odvajanje temperature. Ravno tako je pomembno da je odzivnost zavor, kljub ekstremnim razmeram konstantna (se posebej ker ni abs).

Nic od navedenega pa ni pomembno pri zaviranju v sili. Tam se gre samo in le za to da so zavore sposobne zavirat z taksno silo, da kolesa zdrsnejo(in se aktivira abs). Vse ostalo je prodajanje megle.

matobeli ::

Je pa res da imajo nekateri avti slabše rešene zavorne sisteme kot drugi. Za mojega je recimo znano da ima premajhne serijske sprednje diske za velikost in moč avta.
Posledica je pregrevanje diskov kar je vodilo v hitrejšo krivitev.

Še vedno pa so gume najbolj pomemben dejavnik:

St235 ::

Posledica je pregrevanje diskov kar je vodilo v hitrejšo krivitev.

Absolutno in pri agresivni voznji ali celo na kakem dirkaliscu je to seveda problem, nic pa ne vpliva na enkratno zaviranje v sili o katerem je govora. Slabe zavore (material, izdelava) so problem pri redni uporabi, ker lahko pride do okvar, ki dejansko lahko vplivajo na spoosbnost zavor, da blokirajo kolo (pregrevanje zavorne tekocine, plini pri zaviranju, zvijanje ali celo lom materiala...) ampak se enkrat, to nima nic z konkretno temo

GizmoX ::

perci je izjavil:

Vrnil sem se že dva meseca nazaj in še vedno ta kurbarija trese. Diski sicer jasno niso več rjavi. Se je pa to pojavilo po tem 14 dnevnem mirovanju. Gre za mondeo 2013, pojma nimam ali so čeljusti dvobatne. Jah, očitno bo treba peljat na servis - se mi res ne da :).
Meni se je zgodilo podobno - po 14 dneh na letališču se je na enem disku naredila rjasta črta. Potem pa pri vsakem bremzanju DU-DU-DU-DU-DU in nelagoden filing.
Meni je med šihtom na Vodnikovi levi+desni disk zamenjal serviser. Je rekel, da do tega lahko pride, če avto dolgo stoji (z zategnjeno ročno) po močnem dežju. Jaz sem se že na letališče pripeljal po lužah.:)
udirač => uni. dipl. inž. rač.

matobeli ::

Kolko pa si plačal obnovo/menjavo batkov?

krneki0001 ::

Material: 4x batki in 2 kompleta protiprašnih gumic pride nekje okoli 60 evrov, lahko še ceneje. Jaz sem približno toliko dal za svoj avto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

TheBlueOne ::

krneki0001 je izjavil:

Material: 4x batki in 2 kompleta protiprašnih gumic pride nekje okoli 60 evrov, lahko še ceneje. Jaz sem približno toliko dal za svoj avto.


Koliko je bilo dela? Material verjetno tu niti ni problem, ce das dobro.

Za eno os dva kompleta:
30 min Priprava na delo (Narocevanje materiala, avto v delavnico, izdaja racuna…)
1h-2h ciscenje (Posebej sitno pri teh zadevah)
1h Montaza demontaza
30min (Odzracevanje, menjava zavorne tekocine)
20min Montaza koles in test
Dodatni stroski material:
- Cistilo, krpe…
- Zavorna tekocina

Torej ce nic ne gre postrani lahko b.p. racunas 4h dela za dva sistema od stirih. To govorim iz izkusenj, ker skoraj ljubiteljsko drzim pri zivljenju MINIja in sem ze obnavljal zadnje zavore, kjer pa se mi zdi, da niti material ni bil tako poceni kot pravijo nekateri tukaj.

Sicer pa obnova batov verjetno ne bo spremenila nobene karakteristike, ker z obrabo hidravlika bore malo spremeni karakteristike. Praviloma so simptomi, da stekajo in potem cvilijo ali pa da toci zavorna tekocina.

lovro535v2 ::

krneki0001 je izjavil:

Če smo že pri tem, se ogrevajo keramične zavore, ker mrzle nič kaj dosti ne držijo, s segrevanjem pa vedno bolj, kar je ravno nasprotno od kovinskih, ki pa s segrevanjem vedno manj držijo, torej bolj kot so vroče, manj primejo.

Keramične zavore se nič ne ogrevajo, ker z segrevanjem izgubljajo moč zaviranja ogrevajo se pa karbonske zavore, ki jih imajo ponavadi dirkalniki tiste pa hladne ne primejo nič zato jih treba segreti.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pregrevanje sprednjih zavor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15923968 (13130) FireSnake
»

Menjava zavorne tekočine (olja?)

Oddelek: Na cesti
4222403 (12970) jozekuch
»

Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7829261 (26995) b3D_950
»

Pregrevanje zavornih oblog?

Oddelek: Loža
3910719 (9842) SkIDiver
»

Stanje bremz

Oddelek: Loža
326194 (5220) KoMar-

Več podobnih tem