» »

Je komu že zaštekal števec na 260 +/- ?

Je komu že zaštekal števec na 260 +/- ?

#000000 ::

Bmw E91, je šteknil, ne pade niti ko ugasneš avto, malo pade do 160 pa potem ga spet nabije do 260 in še več do konca kok gre kazalka dejansko, pelješ 40 kaže 200 ipd.

Je mel kdo že take probleme ? Itak gre na servis, samo če je kdo mel tako težavo je fajn vedet kok bo to stalo preden zapelješ na servis.

Hvala in LP

http://prntscr.com/jo264w
  • predlagal izbris: imagodei ()

steev ::

Če je enako, kot pri starejših bmwjih, ma kazalec dva stabilni legi, kamor ga vleče. Mogoče ti je padel v narobno lego, sicer ne vem kako. Probaj števec odpret in kazalec pri kontaktu vrnit na nulo v narobni smeri urinega kazalca. Najprej se ti bo malo upiral, potem bo pa sam padel, ga motor povleče.
:|

TheBlueOne ::

Menda ja ni mehanski. :) Ce ti morda kaze tudi napacno porabo, ga bo verejtno treba na novo kodirat.

flyby ::

v rikverc boš moral 260

#000000 ::

Ni mehanski pomojem, v rikverct sem pelju tam ene 10 metrov za štos, pa niti trzne ne, zgleda je neki na računalniku ali senzorju.

TheBlueOne ::

Lahkop oskusis se ECU reset. Menda zavrtis kljuc do zadnje stopnje pred startom, nato drzis pedalko za 30s pohojeno do konca. Se pa, ce se ne motim BMWji ucijo kako in kaj po resetu, zato je dobra ideja, da to naredis ko je hladen in g apo startu pustis, da se segreje na mestu.

Ampak tezko recem, ce je tocno tako, kakor tudi ne vem, ce lahko gre kaj narobe.

feryz ::

Moj kaže do 260 km/h. Zadnjič ga je zabilo do konca, HUD je pokazal 263 km/h. Potem se itak užge blokada in pade nazaj na 250 km/h.
Par sekund je res nekaj trzalo in ni hotel dol. Potem sem menjal prikaz na display-u in je začel kazati pravilno.

Dejansko se računalniku scufa, očitno mu ni jasno, da gre lahko čez blokado. Sicer le za kratek čas, ampak vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

#000000 ::

TheBlueOne je izjavil:

Lahkop oskusis se ECU reset. Menda zavrtis kljuc do zadnje stopnje pred startom, nato drzis pedalko za 30s pohojeno do konca. Se pa, ce se ne motim BMWji ucijo kako in kaj po resetu, zato je dobra ideja, da to naredis ko je hladen in g apo startu pustis, da se segreje na mestu.

Ampak tezko recem, ce je tocno tako, kakor tudi ne vem, ce lahko gre kaj narobe.


Ta ključ se ne obrne ga samo not zarineš :)

zgleda pa da se da takole, bom malo preštudiral tole zadevo, če ne druzga bo freezal do fundamenta haha

TheBlueOne ::

Mah ne bo freezal pomoje. :) Edino, ne pozabit, da se menda potem ponovno uci kako drzati standgas in deloma regulacije. Nisem preprican, ampak ce je tako, je praviloma najbolje, da se ga pusti, da v standgasu pride od hladnega do toplega motorja.

steev ::

TheBlueOne je izjavil:

Menda ja ni mehanski. :) Ce ti morda kaze tudi napacno porabo, ga bo verejtno treba na novo kodirat.

Kako ni mehanski? Sej ni na LCD narisan. Ajde, elektro-mehenski torej :)

Preveri kolko ti kaze v skritem meniju hitrost, preden resetiras. Ker to (digitalno) hitrost ti stevec bere in obrača kazalec.
:|

steev ::

Aja,
dej probej test pognat skoz skriti meni (55. sekunda)

:|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: steev ()

#000000 ::

na fak zdej pa je se intrunet sel v maloro.

bambam20 ::

#000000 je izjavil:

na fak zdej pa je se intrunet sel v maloro.



Pač drugega najdeš . Sej ni drago. Kakšnih 50€ bo.

#000000 ::

Sej ga mam, ane, zdej začel delat.

T-h-o-r ::

ne kupit bwm-ja drugič, kaj boš s takšno šaro
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

#000000 ::

T-h-o-r je izjavil:

ne kupit bwm-ja drugič, kaj boš s takšno šaro


Sej ga nisem kupil, oz. nisem ga jest kupil, je moj, ne vozim pa ga jest, tud plačal ga nisem jaz. Uglavnem malo zapleteno ampak nima veze, jest občasno peljem to koreto, in ja res je BMW money pit :)

feryz ::

Šaro imajo vse firme, ne samo bmw.
Lahko kupiš šaro, lahko pa kaj užitnega.

IL_DIAVOLO ::

Vw nima takih slamparij. Javi napako, ko mora, ne pa ko se mu zazdi.

TheBlueOne ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vw nima takih slamparij. Javi napako, ko mora, ne pa ko se mu zazdi.


Se tezko odlocim kaj je slabse VW ali BMW. VW je praviloma vedno pod povprecjem glede zanesljivost, BMWju pa kaksno leto se uspe priplvati nad povprecje. Imata pa vsak kaksen neunicljiv agregat in mnoge s samomorilskimi teznjami, da ne govorimo o ostalih malenkostih. Zadnje kar poznam od VW so hudi problemi z 1.2 TSI.

Od kod ti podatek, da je VW zanesljiv? Zanesljivi so Lexus, Toyota, Honda, Suzuki....

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

BMW je že ok, samo ga je potrebno servisirat s kakovostnimi rezervnimi deli, ki stanejo! PRav tako Mercedesa, Audija itd..

TheBlueOne ::

BMW ni samo OK, je super. :) Ga vzamem takoj, ce je sluzben, za svoj avto pa raje ne. Njihov inline 6 motor je genialen, dizli pa so hitro slaba sala, ker praviloma placas ves prihranek pri gorivu za bodisi remont zaradi turbine, remont zaradi verige, kaksen dpf filter...

d4vid ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vw nima takih slamparij. Javi napako, ko mora, ne pa ko se mu zazdi.

Sarkazem?
VW je dalec od zanesljivega. So mi vsec avti, ampak zanesljivost... khm.
Po drugi strani mi pa honde niso prevec vsec, so pa hudicevo zanesljive.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

David83 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vw nima takih slamparij. Javi napako, ko mora, ne pa ko se mu zazdi.


Tebe smo zdaj čakali ja, kaj bo tebi javlo človek na tistem 20 let starem golfu, ko še električnih stekel nimaš:))

r3dkv1c4 ::

bambam20 je izjavil:

BMW je že ok, samo ga je potrebno servisirat s kakovostnimi rezervnimi deli, ki stanejo! PRav tako Mercedesa, Audija itd..

Pri zanesljivih proizvajalcih je to zanemarljiv podatek, kerse redko kaj menja.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

bambam20 ::

r3dkv1c4 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

BMW je že ok, samo ga je potrebno servisirat s kakovostnimi rezervnimi deli, ki stanejo! PRav tako Mercedesa, Audija itd..

Pri zanesljivih proizvajalcih je to zanemarljiv podatek, kerse redko kaj menja.



Pri 250.000-280.000 km se pri zanesljivih proizvajalcih tud kaj menja. Pri nezanesljivih pa pri 150.000.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kia Ceed SW 1.4 2017 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17035865 (7858) PeternelG
»

Bmw X1 ali VW Tiguan (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7616098 (11392) m0LN4r

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33160792 (54177) bluefish
»

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9139709 (36307) chucki

Več podobnih tem