Forum » Na cesti » Hyundai i30 podvozje
Hyundai i30 podvozje
smotanc ::
Ker se na same podrobnosti podvozja dodobra ne spoznam se obračam na vas. Lastim si že tretje leto Hyundaia i30 2008 dizel 1.6 CRDI 90KM. Ko sem ga kupil je mel 140 tisoč prevoženih. Zdaj jih imam 222 tisoč brez samega kakršnega problema in vlaganja vanj. Redni servisi, gume. itd. Ampak me že od samega začetka pri avtu moti ena stvar. Samo podvozje. Večje luknje dobro prebavi. Manše pa nikakor. Kaj bi se dalo glede tega ukrenit da bi bilo podvozje mehkejše in bol udobno da bi se lepše peljal?
Sem pa opazil par dni nazaj da je začelo nekaj ropotat spredaj pri malo slabši cesti. Enkrat kar dodobra ropoče da se sliši v kabino. Čez nekaj časa neha in potem spet. Kaj bi to lahko bilo?
Prosim za odgovore in nasvete
Sem pa opazil par dni nazaj da je začelo nekaj ropotat spredaj pri malo slabši cesti. Enkrat kar dodobra ropoče da se sliši v kabino. Čez nekaj časa neha in potem spet. Kaj bi to lahko bilo?
Prosim za odgovore in nasvete
bambam20 ::
Kaj bi se dalo glede tega ukrenit da bi bilo podvozje mehkejše in bol udobno da bi se lepše peljal?
Sem pa opazil par dni nazaj da je začelo nekaj ropotat spredaj pri malo slabši cesti. Enkrat kar dodobra ropoče da se sliši v kabino. Čez nekaj časa neha in potem spet. Kaj bi to lahko bilo?
Prosim za odgovore in nasvete
Malo bi tudi prinesle gume. Ene so mehkejše, druge so trše. Recimo michelinove gume so izjemno mehke in udobne.
Tole ne bomo tukaj rešili. Bi bilo dobro, da greš k mehaniku , da se zadeva pogled oz. tja, kjer imajo tehnične preglede, da ti to preverijo.
Recimo AVTO KRKA ima brezplačen pregled podvozja in preverjanje blaženja blažilnikov.
smotanc ::
Gume so nove Goodyear Efencial Grip Perfomence 205 55R16. Pomoje nebi smelo uplivati na to. Bom se zapeljal tudi k mehaniku da dodobra preverijo kje je težava zakaj ropoče in kaj se da samo podvozje nadgraditi ali popravit, ker je ta prva generacija i30 znana po slabšem podvozju in samem blaženju.
Kaj bi se dalo glede tega ukrenit da bi bilo podvozje mehkejše in bol udobno da bi se lepše peljal?
Sem pa opazil par dni nazaj da je začelo nekaj ropotat spredaj pri malo slabši cesti. Enkrat kar dodobra ropoče da se sliši v kabino. Čez nekaj časa neha in potem spet. Kaj bi to lahko bilo?
Prosim za odgovore in nasvete
Malo bi tudi prinesle gume. Ene so mehkejše, druge so trše. Recimo michelinove gume so izjemno mehke in udobne.
Tole ne bomo tukaj rešili. Bi bilo dobro, da greš k mehaniku , da se zadeva pogled oz. tja, kjer imajo tehnične preglede, da ti to preverijo.
Recimo AVTO KRKA ima brezplačen pregled podvozja in preverjanje blaženja blažilnikov.
smotanc ::
bambam20 ::
Glede da ropota je lahko marsikaj. Tudi zgoraj pri vpetju amortizerjev. Lahko je kakšna vzmet že odtrajana. To bi bolj vedel @nebivedu.
Da se nabavit amortizerji, ki se nastavljajo po višini in trdoti. Samo to pa ni najbolj poceni varianta.
in kaj se da samo podvozje nadgraditi ali popravit,
Da se nabavit amortizerji, ki se nastavljajo po višini in trdoti. Samo to pa ni najbolj poceni varianta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
hojnikb ::
Avto je bil kupljen od prvega lastnika. In to nima nobene veze z opisano težavo z avtomobilom.vprasanje ce je avto res mel sam 140k ko si ga kupo..
seveda ima lahko veze. Ce je stvar dotrajana (300kkm+).......
#brezpodpisa
IL_DIAVOLO ::
Ja pismo... prevozil si 100k, bo treba pocasi naredit veliki servis in malo podvozje pregledat. Na tehnicnem se teh stvari ne opazi, ker je avto na tleh in je vse bolj togo. Naj ti ga mehanik dvigne, ker je takrat podvozje najbolj "majavo" in se hitro vidi, ce je kaj dotrajano. Jaz bi rekel, da koncniki.
smotanc ::
Bom zapeljal ta teden k mehaniku in upam da ni večjih stroškom z popravilom le tega. Glede nadgradnje podvozja bom pa malo še preveril kaj se da in koliko je stroška z tem.
Aha. Razumem. Končniki nevem če bi lahko bil. Ali pač. Ker ko je avto na mestu ga pomajam ne poka nič. Ker slab končnik kolikor jaz vem poka in ne ropota tako kot pri meni.
Glede da ropota je lahko marsikaj. Tudi zgoraj pri vpetju amortizerjev. Lahko je kakšna vzmet že odtrajana. To bi bolj vedel @nebivedu.
in kaj se da samo podvozje nadgraditi ali popravit,
Da se nabavit amortizerji, ki se nastavljajo po višini in trdoti. Samo to pa ni najbolj poceni varianta.
Aha. Razumem. Končniki nevem če bi lahko bil. Ali pač. Ker ko je avto na mestu ga pomajam ne poka nič. Ker slab končnik kolikor jaz vem poka in ne ropota tako kot pri meni.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ja pismo... prevozil si 100k, bo treba pocasi naredit veliki servis in malo podvozje pregledat. Na tehnicnem se teh stvari ne opazi, ker je avto na tleh in je vse bolj togo. Naj ti ga mehanik dvigne, ker je takrat podvozje najbolj "majavo" in se hitro vidi, ce je kaj dotrajano. Jaz bi rekel, da koncniki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: smotanc ()
bambam20 ::
seveda ima lahko veze. Ce je stvar dotrajana (300kkm+).......
Ti spet ene svoje teorije ven mečeš. Pomir se mal. Na podvozju odpove tud kaj pri 220.000 km..
IL_DIAVOLO je izjavil:
Jaz bi rekel, da koncniki.
Tukaj bi prej rekel, seleni, roka. vpetje , amortizer, šalčke, vzmet..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
karafeka ::
Skoraj ziher stabilizator.
Sicer imam Kio Ceed, ampak i30 je itak dvojček, pa sem jih v 150.000 dvakrat menjal (prvič še v garanciji). 30€ za komplet (levi, desni).
Podvozje je pa tudi pri ceedu zelo "športno" :). Preveri tlak v gumah, se tudi pozna, če so preveč napumpane, recimo poleti.
Sicer imam Kio Ceed, ampak i30 je itak dvojček, pa sem jih v 150.000 dvakrat menjal (prvič še v garanciji). 30€ za komplet (levi, desni).
Podvozje je pa tudi pri ceedu zelo "športno" :). Preveri tlak v gumah, se tudi pozna, če so preveč napumpane, recimo poleti.
m0LN4r ::
Ma ni nujno, da je kaj na podvozju. Lahko se trese tudi kak kos pleha, plastike pri motorju, lahko mlati kje kak kabel ob pleh, lahko je kje luc ali nekaj drugega pritrjeno in se malo maje pri dolocenih vibracijah motorja. Ce je kaj takega in se dogaja samo med voznjo, bo to zelo tezko najt.
Lahko se trese kaj pri auspuhu, ce kak nosilec znucan.
Lahko se trese kaj pri auspuhu, ce kak nosilec znucan.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
IL_DIAVOLO ::
seveda ima lahko veze. Ce je stvar dotrajana (300kkm+).......
Ti spet ene svoje teorije ven mečeš. Pomir se mal. Na podvozju odpove tud kaj pri 220.000 km..
IL_DIAVOLO je izjavil:
Jaz bi rekel, da koncniki.
Tukaj bi prej rekel, seleni, roka. vpetje , amortizer, šalčke, vzmet..
Mislim, da si nastel vse sklope podvozja
smotanc ::
Sem ugotovil kaj ropota in tudi kaj še cvili. Zadaj je zarustal zavorni cilinderček, Alu feltna bla tako vroča da sm se opekel.
IL_DIAVOLO je izjavil:
seveda ima lahko veze. Ce je stvar dotrajana (300kkm+).......
Ti spet ene svoje teorije ven mečeš. Pomir se mal. Na podvozju odpove tud kaj pri 220.000 km..
IL_DIAVOLO je izjavil:
Jaz bi rekel, da koncniki.
Tukaj bi prej rekel, seleni, roka. vpetje , amortizer, šalčke, vzmet..
Mislim, da si nastel vse sklope podvozja
miraldi ::
Najbolj gadno ropota kadar so v k**** Sileni Bloki.
To menjaj + 2x Stabilizator pa bo mir.
To menjaj + 2x Stabilizator pa bo mir.
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb
RTX 4070ti
32Gb
Miha 333 ::
sandmat ::
bambam20 ::
krneki0001 ::
Imaš dve možnosti, ker končniki zelo verjetno še niso zanič, seleni in puše pa zelo verjetno tudi ne.
Prvič, če ropota po luknjah je lahko stabilizator kriv. Slabe in stare gumice in palčke stabilizatorja, pa ob vsakem udarcu udarijo skupaj in se jih sliši.
Druga možnost so pa šalčke na vrhu amortizerja. Spredaj v šalčki je ležaj, ki se sčasoma uniči in dobi "luft", pa ob vsaki udarni jami zaropota. Zadaj je guma, ki se sčasoma stisne skupaj in postane trda, pa ropota.
To ropotanje zaenkrat še ni nevarno, je pa nadležno. Vsekakor pa mislim da je pri tebi čas za menjavo amortizerjev, fedrov, šalčk in gumic stabilizatorja. Se boš veliko bolj udobno vozil.
Prvič, če ropota po luknjah je lahko stabilizator kriv. Slabe in stare gumice in palčke stabilizatorja, pa ob vsakem udarcu udarijo skupaj in se jih sliši.
Druga možnost so pa šalčke na vrhu amortizerja. Spredaj v šalčki je ležaj, ki se sčasoma uniči in dobi "luft", pa ob vsaki udarni jami zaropota. Zadaj je guma, ki se sčasoma stisne skupaj in postane trda, pa ropota.
To ropotanje zaenkrat še ni nevarno, je pa nadležno. Vsekakor pa mislim da je pri tebi čas za menjavo amortizerjev, fedrov, šalčk in gumic stabilizatorja. Se boš veliko bolj udobno vozil.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
m0LN4r ::
Lezaj v salcki na vrhu amortizerja je hin, ko obracas volan in slisis majhno pokanje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Markus386 ::
Foter je mel tega, pa zelo slabe ceste v okolici, in je prav tako pokalo, luft nekje umes, in pri luknji tak "trd" pok/udarec. Po par letih od nakupa, je počasi šlo, končnik stabilizatorja na eni strani, pa gumice, pa končnik na drugi,... (vsako leto eno), ampak ni bilo tako hudo, in so mu vedno menjali na rednem servisu, nekje 15-20eur za material, za delo pa nimam pojma, ampak pravi, da ni bilo občutit kaj dosti na ceni (pooblaščen servis). Pojavlja se še problem, da so šalčke fedrov zadaj čudno dizajnirane, in ob nesrečnih slučajih lahko pade notri kamenček, in ob čudnih momentih pri peljanju čez luknjo zaslišiš zadaj fedrast "piiing" zvok. Težko replicirat, pa vedno se zgodi, ko si sam v avtu (ker sem se zraven peljal parkrat, da še jaz slišim, in ni in ni šlo, dokler ga nisem jaz enkrat preparkiraval, in "piiing"). So mu tudi to pri rednem servisu spucali, pa nevemkaj naredili, da se to ni ponovilo.
Gre pa pri njemu za precej vožnje po neasfaltiranih cestah z ne preveč pazljivo vožnjo, tako da je bil njegov interval menjav verjetno pogostejši od tvojega.
Je pa sicer fajn avto,... razen žarnic. Vsakič ko sem šel na obisk 'domov', sem si lomil roke in vlekel ven luči.
Gre pa pri njemu za precej vožnje po neasfaltiranih cestah z ne preveč pazljivo vožnjo, tako da je bil njegov interval menjav verjetno pogostejši od tvojega.
Je pa sicer fajn avto,... razen žarnic. Vsakič ko sem šel na obisk 'domov', sem si lomil roke in vlekel ven luči.
m0LN4r ::
Po 10 letih na luknjasti in poflikani slovenski cesti je lahko avto znucan bolj kot ce se vozis z istim avto 20 let samo po lepem asfaltu sluzba-dom in to je to.
Glede na to, kje vse sem se jaz vozil s spucenim avtom, me prav cudi, kako dolgo so nekatere stvari zdrzale. Samo ko je enkrat material dotrajan, se pa zacnejo menjave. Ce primerjam ceste z tem, kjer danes zivim (v obsegu 50km niti ene samcate luknje) in se vozim, bi znalo isto podvozje zdrzat 2x dle oz. nebi preperel od rje in soli.
Tako, da OP to ni nice kaj takega. Generalno vse menjat, tudi tisto, kar bi mogoce zdrzalo se eno leto, pa imas pol spet nekaj casa mir.
Glede na to, kje vse sem se jaz vozil s spucenim avtom, me prav cudi, kako dolgo so nekatere stvari zdrzale. Samo ko je enkrat material dotrajan, se pa zacnejo menjave. Ce primerjam ceste z tem, kjer danes zivim (v obsegu 50km niti ene samcate luknje) in se vozim, bi znalo isto podvozje zdrzat 2x dle oz. nebi preperel od rje in soli.
Tako, da OP to ni nice kaj takega. Generalno vse menjat, tudi tisto, kar bi mogoce zdrzalo se eno leto, pa imas pol spet nekaj casa mir.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
smotanc ::
Da odgovorim kar vsem skupaj. To kar sem jaz slišal v avtomobilu kot da nekaj touče, in bil prepričan da to ropoče v sprednjem delu avtomobila, se je izkazalo da sem imel problem zadaj in sicer cilinderček je zarustau in se zavorna ploščica ni odmaknila od diska, zato je blokiralo zadnje desno kolo. Vzel sem dol kolo, razkopal zavore in probal začasno prešibat cilinderček da sem se vsaj lahko še nekaj časa peljal. Potem pa sem na obeh zadnjih kolesih zamenjal zavorno kleščo, vse predhodno očistil in podmazal in stvar šiba tko kot more. Hvala vsem za vse nasvete, imam pa plan kmalu dat preverit kompletno podvozje da vidim kaj bi se dalo naredit da bi se udobneje peljal.
Trupl0 ::
tele goodyearke efficient so tudi mimo.
Bolj glasnih gum še nisem imel. Sicer je oprijem fin ampak jao kako glasna guma.
Skos nekaj ropoče itd.
Recimo zimske continentalke T860 k jih mam so taka milina.. celo leto bi jih imel gor, če bi se dalo
Bolj glasnih gum še nisem imel. Sicer je oprijem fin ampak jao kako glasna guma.
Skos nekaj ropoče itd.
Recimo zimske continentalke T860 k jih mam so taka milina.. celo leto bi jih imel gor, če bi se dalo
If you are going through Hell, keep going !
m0LN4r ::
Ravno te T860 so pr men v mokrem spuscale zvok k cirkularka...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Dajte si gor neke extremne eco gume za varcevanje z gorivom in najnizjo glastnostjo. Samo se potem ne pritozevat glede oprijema. To dvoje ne gre skup.
Pa napumpajte gume tak k je treba.
Pa napumpajte gume tak k je treba.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Trupl0 ::
Ravno te T860 so pr men v mokrem spuscale zvok k cirkularka...
čudno, jaz zadovoljen z njimi tako z oprijemom kot glasnostjo.
V snegu prav tako odlične.
Zgleda, da smo vsi čudni ptiči :)
If you are going through Hell, keep going !
sandmat ::
imam občutek, da govorite o glasnosti v kabini, ki je pogojena z materiali v avtomobilu ... zato so enim gume zadovoljive, drugim pa glasne.
m0LN4r ::
Ne igra vloge, ce smo na istem avtu imeli razlicne gume.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
smotanc ::
Pozimi mam 15 col gume goodyear ultragrip 9 in so pač normalno glasne. Ko avto preobujem na letne goodyear eficientgip 16col je razlika v glasnosti gume zeloo očitna. Js sm z njimi zlo zadovoln ker imajo zelo dober oprijem in ne redira je tako hitro. Kar se pa tiče glasnosti v kabino ima pa vsak avto svoje. Eni bolje eni slabše. Kokr se navadiš.
bambam20 ::
Res redke gume imajo izjemno glasnost. Ene takšnih so jebene Toyo zimski. Ko je bila cesta morka so dobesedno tulile in se obrabljale nenormalno.
Michelinke in sedaj Sava , sploh sava je zanimivo izjemno udobna in tiha guma.
Michelinke in sedaj Sava , sploh sava je zanimivo izjemno udobna in tiha guma.
Isotropic ::
manjše gume so bolj učinkovite pri prebavljanju lukenj.
kupi 15", itak so konkretno cenejše (40%).
kupi 15", itak so konkretno cenejše (40%).
bambam20 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13554 (10096) | WizzardOfOZ |
» | Rahlo tresenje avta med 70-80km/h (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17834 (12908) | Wonailabs |
» | Izpuljeno prednje kolo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 16896 (11168) | zmaugy |
⊘ | Rabljen močnejši, luksuriozen avto do 3k (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11747 (9585) | Starscream |
» | Šraufanje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9223 (7202) | Brane22 |