» »

Rabljen močnejši, luksuriozen avto do 3k

Rabljen močnejši, luksuriozen avto do 3k

«
1
2

vagon ::

Pozdravljeni, zadnjih par let sem vozil v spremstvu, sedaj ob uspešno opravljenem vozniškem izpitu pa iščem rabljen avto do 3k EUR. Naredil sem krepko preko 10k km, tako da nekaj izkušenj pa le imam. Želim si malce močnejši avto, ker teh low avtov, ki jih dnevno srečujem sem že naveličan ... Rad imam, da avto pri vožnji potegne, tudi zvoku dobrega motorja rad prisluhnem. Iščem morda v smeri 6 cly. Poraba pri avtu je subjektivnega pomena, tako ,da glede porabe mi je vseeno. Tudi glede registracije mi je praktično vseeno, teh 300 eur cestnine na leto bom že plačal, če bo potrebno. Torej iščem avto z prostornino motorja do max. 3000ccm. Glede zavarovanja ne skrbte, saj bom dobil maksimalen popust, vsaj upam. Gledal sem BMW-je ter kakšen Mercedes se tudi najde. Kaj pa vi priporočate? Morda kakšen japonec, Impreza, Legacy? Iščem daily driver, limozino ali karavana, letno pa predvidevam, da bom naredil tam 10-15k km. Dosti kilometrov preživim tudi na avtocesti, tako da iščem avto, ki gre brez problema 150 km/h, oziroma lahko z njim brez problema kruzam pri višjih hitrostih. Na voljo imam 5k eur, torej 3k za avto, ostalo za registracijo ter kakšen servis ob nakupu avta. Na voljo imam orodje ter delavnico in si želim avto pošraufati tudi sam, saj imam prijatelje, ki mi pri tem lahko pomagajo oz mi to omogočijo (nisem mislil konkretnih popravil). Naj še omenim, da je avto, ki sem ga vozil v spremstvu RWD in nima malo moči :) Ja, tudi kakšen skid sem naredil in občutek pri tem mi je všeč. Mesečni prihodek imam, tako da si avto lahko privoščim. Več, kot 3k za enkrat ne mislim dajat za avto, saj mislim, da bi moral dobiti, to kar sem si zadal za ta denar. Ne mislim biti takšen, kot mojstri, ki porabijo ves denar za avto, ki si ga sploh ne morejo privoščiti ... Išečm vaše predloge za avto, kaj priporočate? Kaj bi vi kupili na mojem mestu?
  • zaklenil: Mavrik ()

noraguta ::

Mondeon, pasat, al pa kar punujajo francozi. Tega je povhn po oglasih sambto ni avto za 50k na leto.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sandmat ()

shadeX ::

Naredil sem krepko preko 10k km, tako da nekaj izkušenj pa le imam.


Dosti kilometrov preživim tudi na avtocesti


Se pravi imaš "izkušnje" iz vožnje po ravnem? To bi še moj pes znal, če bi imel roke in noge.

Mogoče kaj takega če že mora bit BMW.



Drugače pa kaj takega za prvih 100 jurjev km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

koyotee ::

Za 3000? Hja, težka bo, stari mercedezi in bmwji niso ravno s trdim podvozjem, tudi N/A mašine imajo precej malo konjev, tudi, če je 3.0., v ovinek pa bo bolj cigu migu. Mislim da bi ti Grimreaper svetoval cliota 2.0 197km, ampak zraven kupi še čelado pa dobro se zavaruj :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

noraguta ::

koyotee je izjavil:

Za 3000? Hja, težka bo, stari mercedezi in bmwji niso ravno s trdim podvozjem, tudi N/A mašine imajo precej malo konjev, tudi, če je 3.0., v ovinek pa bo bolj cigu migu. Mislim da bi ti Grimreaper svetoval cliota 2.0 197km, ampak zraven kupi še čelado pa dobro se zavaruj :)

Zvrgam dost konjev, tud star merdžo. Sam kdo ti ga bo popravlal?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Nikonja ::

super, 19 let, ogromne izkušnje z 15t km, in rabi 200 konjičkov da drajsa po asfaltu. Glede na to da si član partisa od danes, najbrž nič kaj od tega kaj si napisal ni res....

hator ::

Starejši BMW.8-). Sam sem vozil 318i e36. Dober avto, za ugodno ceno. E39 poglej! Če boš sam šraufal kupuj dele v Nemčiji, npr Autodoc. Bolana razlika v ceni proti Sloveniji. Marsikateri del cenejši kot za Renaulta.Mlajši BMW so dragi za vzdrževanje. Poglej BMW forum.

noraguta ::

Odvisno za kerga Renaulta. Ko kaj menjaš je avtoodpad tvoj prijatelj
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

edi45 ::

10k km ni nič, za 3 jurje sploh ne študiraj o kakšnem nemcu višjega ranga, ker bo avto več pri mehaniku kot doma oz na cesti. Kupi si kakšno limuzino oz malo večji avto da si nabereš izkušenj ko pa boš našparal par jurjev več pa si kupi potem kaj bolj močnega, kakšen a6 3.0tdi 240km fajn potegne, ali pa bmw 330/530 itd, za 3 jurje set i bojo pa vsi norca delal.

matobeli ::

Zakaj ne kupit večjega avta višjega razreda kot prvi avto:
-ker se boš pri nakupu 100% nategnil, razen če gre s tabo iskušenejši serviser/lastnik za točno določen model ki si ga boš izbral, ki bo poznal vse smrtne hibe takega avta.
Ker nekdo se bo našel in ti poturil avto ki je za odpis.
-ker ti bo žal ko boš kej odrsal, zjebal lep avto
-ker nočeš vsega dohodka vršt v v avto.
-ker v resnici verjetno sploh ne veš kakšen avto ti res ustreza
-ne pozabit da so uredu 17" gume po 150eur/komad in jo z "dirkanjem" poješ lahko že v sezoni

No, jaz bi vzel Mazda 6 MPS, če jo kje stakneš za normalne denarje.

Ne pozabit da so stari velikk bmwji težki ko svinc. Rabiš 200KM da se sploh premika.

MasterTade ::

matobeli ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Mogoče kaj takega.
Če ni rje na avtu je to zelo solidna zadeva. Sicer obstaja še 160KM motor, ampak joh ni ravno veliko.

smacker ::

Pubec išče luksuzen avto, vi mu pa Octavie ponujate -.-
BMW 7: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Finančno ni racionalno (visoki stroški lastništva), ampak vsak ima svoje veselje. Če hočeš tak avto, si ga pač kupi.

St235 ::

Če kupuje avto za 3k€, ga tega BMW vozil točno trikrat. Prvič, zadnjič in nikoli več. Potem bo stal, ker ne bo imel denaja za servis.

ramiz?! ::

> močnejši, luksuriozen avto
> do 3k

pick one...
Never regret anything, there's always a reason things happen.

facepalm ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Se par jurjev vlozka, pa bo za na cesto:)

Utk ::

ramiz?! je izjavil:

> močnejši, luksuriozen avto
> do 3k

pick one...

Ni panike, sej ga bo sam s kolegi sraufal.

clip ::

Pozdrav od Clipa

subby ::

E39 ali E46 mogoče. Pri obeh treba pazit(še posabej E46), ker je veliko slabo ohranjenih na slovenskem trgu. Ampak za 3k, bi se že kakšna dobra dobila. Za cruisanje pri visoki hitrosti rabiš 6. brzino. Omenjena avta z recimo B25 mašino ga nimata serijsko.
Solidnega Subaruja boš težko dobil za ta denar. Luksuz je tudi daleč za starimi bmwji, deli dosti dražji in težji za pošraufat. Prednost pred bmwjem ima samo pri vožnji po snegu ter porabi. Pa voznik se manj nagiba početju neumnostim z zadnjim pogonom.

NikolormousB ::

Alfa 166. Dobre vozne lastnosti, neuničljiv motor, super zvokm pa vseeno ni premočna.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Nissan Maxima QX 3.0. Redek avto, zanesljiv, udoben.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Kakšen mercedes, CLK npr. Izgleda še danes dobro, 6 cilindrov, coupe...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Jaguar X type 2.5 ali 3.0
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

IL_DIAVOLO ::

OP zresni se.

stara mama ::

vagon je izjavil:

Naredil sem krepko preko 10k km, tako da nekaj izkušenj pa le imam. Želim si malce močnejši avto, ker teh low avtov, ki jih dnevno srečujem sem že naveličan ...

Waaaw, 10 jurjev? To pa so izkušnje!
In zdaj iščeš trilitrskega šest cilindrskega BMWja za pod 3 jurje?
Ti kar izvoli, pa oglasi se še kaj čez kak mesec ali dva, me zanima tvoje takratno tako finančno kot fizično stanje.

To sprašujem kot nekdo s toliko kilometri, kot da bi v štartu kupil nov avto in bi bil že zdaj na odpadu. Ti še niti na prvem servisu nisi.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Robi :P ::

Wait a minute, par let izpit pa krepko preko 10k km? :) zelooo izkušeno :) sam mam 4 lete izpit, prvo leto cca 20k km naslednja leta 50k km leto torej okol 170k km od kar mam izpit... Mogoče vozim boljše kot nekdo z isto km ali z več ampak vseeno fotru, ki ma izpit 20 let pa vsaj 5x tolk km kot jst ne bom zamiru če mi reče zelenec... mislim pa da prvih 50-100k km avto vozi tebe in ne ti avto :) pol te pa z mal sreča pamet če plačaš dovolj kazni pa kako nesrečo daš skozi brez hujših posledic...

Moja izkušnja kupo prvi avto za cca 6000€ 127KM 1314kg benicn 1,6 karavan... Za tisto pamet in izkušnje predober avto, ne rečem vozu sm se ko šef ampak ko me je parkrat s ceste zmetal je blo s podvozjem totalno konec (šasija) 2krat sem še menjal vse roke končnike praktično kar se je sploh dalo pol je pa užgal na most pa zamaknal cel avto... Skratka fukno na konco 10 čukcev v prvi avto prodal za 4500 kar je blo zelo lepo ampak useen kr dost zgube k sreči sm ostal živ.

Vmes kupil cliota 1.2 75km za normalno voznjo cist ql avtek, dnevo delal po 200km z njim ja tut ture po 400-600km so ble doskrat delane s tistim avtom in glejga zlomka nikol nekih bolecin al pa neudobne voznje... in kar je blo glavno POCENI vožnja.

Zdej sm pa na Kii ProCeed 1.4 ker manjse masine zal nimajo in je super ne rečem proti cliotu luksuz ampak gre od hise ker je pretirano draga voznja ko potgnes use stroske skupi. In ja zamenjo jo bo cenejsi clio 1.2 75km ker je precej bol ugodna zadeva...

Zdaj pa razmisli a ti bo avto neki za vn metat se al da se bos cimcenej pa udobneje prpelo od A do B.

Pomoje ti sicer brezveze govorimo ker so tut men pametoval da ne takega avta za prvega ampak valda da nism posluso no rabu sm pribl. 3 leta da sm priznal da so meli prav in da bi danes ravnal drugače... Takrat ga ni blo cloveka da me preobrne...

Karkoli boš vzel od velikih lukuznih avtov vso srečo s staro robo, obvezno mehanika doberga zraven pelat pa se enkrat tolk dnarja računej da bo šlo ko avto kupuješ. Servis, gume, registracija, kakšna napakca ki je ne boš opazil so ene izmed stvari na katere se lahko pripraviš takoj po nakupu...

K0l1br1 ::

Robi :P je izjavil:

Wait a minute, par let izpit pa krepko preko 10k km? :)
Jaz ga razumem, da je vozil s spremljevalcem kot mladoletna oseba in da ima sedaj 18 let in da bi rabil močan avto za svoje prve samostojne kilometre. S tem, da močan avto pogujeje s tem, da je fajn zgonjen oziroma bi rad kot novega za 3 jurje.

Robi :P ::

K0l1br1 je izjavil:

Robi :P je izjavil:

Wait a minute, par let izpit pa krepko preko 10k km? :)
Jaz ga razumem, da je vozil s spremljevalcem kot mladoletna oseba in da ima sedaj 18 let in da bi rabil močan avto za svoje prve samostojne kilometre. S tem, da močan avto pogujeje s tem, da je fajn zgonjen oziroma bi rad kot novega za 3 jurje.

Sej ne rečem naučiš se divjat ko te parkat skipa s ceste da veš kje so meje, vozit se naučiš pa s švoh avtom :) mene je vozit naučila pošta s 68 konjskim polno nabasanim kangujem po takih rovtah kjer se prazn avto ni šou prav fajn :)

steev ::

koyotee je izjavil:

Za 3000? Hja, težka bo, stari mercedezi in bmwji niso ravno s trdim podvozjem, tudi N/A mašine imajo precej malo konjev, tudi, če je 3.0., v ovinek pa bo bolj cigu migu. Mislim da bi ti Grimreaper svetoval cliota 2.0 197km, ampak zraven kupi še čelado pa dobro se zavaruj :)

Ta je pa dobra. 3000 kubikov in malo konjev? In stari bmwji majo trdo podvozje, če hočeš. Mercedes je pa res bolj mehak verjetno.

BMW e39 dobiš za 3000 eur. Sam pol rabiš še pol tolk vsako leto za vzdrževanje. Že samo če zamenjaš podvojze, ode 2000 dok si reko keks.
:|

Uporabnix ::

"Mogoče kaj takega če že mora bit BMW.

"

Haha kako zabavna tema :) Rad prisluhneš zvoku dobrega motorja. In luksurioznost, o mama! xD
Raje napiši direkt, da hočeš posnemati vse te mlade čefulčke z dobrimi BMWji, ki radi gasirajo in vozijo arogantno, vendar pa si brez cvenka. Pali to dejansko pri ženskah? Eh, vprašanje pri kakšnih. Ali le za lastni ego?
Patetično.

Tole je sicer res kar ok za tvoje želje: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Naj ti da veliko užitkov :*

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

peugeot 607

Uporabnix ::

To ni dovolj luksuriozno.

NikolormousB ::

Patetično.


Zakaj? Ker si se ti odločil, da se to ne spodobi? A moram naslednjič, ko bom kupil avto tebe vprašat, kakšnega lahko izberem, da bo zadovoljil potrebam random ljudi z interneta?

BMW e39 dobiš za 3000 eur. Sam pol rabiš še pol tolk vsako leto za vzdrževanje. Že samo če zamenjaš podvojze, ode 2000 dok si reko keks.


Kaj točno pa naj bi stalo 2 jurja na podvozju? E39 ima podvozje s klasičnimi vzmetmi in blažilci, nobene elektronike, nobenih zračnih blazin... Kompleti 4 vzmeti in 4 blažilcev dobiš za manj kot 150€, 250€, če želiš priznano znamko kot je npr. Bilstein. Končniki in zglobi so po cca. 10€ po komadu.

Malo za občutek o cenah: https://www.silux.si/izdelki/podvozje-i...

Lahko malo razložiš kje si dobil 3000€ letno za vzdrževanje.

SaXsIm ::

Še ena stvar, ki je ne upoštevaš, so redni stroški. Če ti je denar problem, se zavedaj, da bo šlo precej za gorivo pri takšni moči kot želiš, pa tudi zavarovanje bo drago. Bonusa pa ne boš dobil, sploh pa ne mlad voznik in takšen tip vozila. Poleg tega je doplačilo za mladega voznika 20% osnovnega zavarovanja.
SaXsIm

juroz ::

NikolormousB je izjavil:

Patetično.


Zakaj? Ker si se ti odločil, da se to ne spodobi? A moram naslednjič, ko bom kupil avto tebe vprašat, kakšnega lahko izberem, da bo zadovoljil potrebam random ljudi z interneta?

BMW e39 dobiš za 3000 eur. Sam pol rabiš še pol tolk vsako leto za vzdrževanje. Že samo če zamenjaš podvojze, ode 2000 dok si reko keks.


Kaj točno pa naj bi stalo 2 jurja na podvozju? E39 ima podvozje s klasičnimi vzmetmi in blažilci, nobene elektronike, nobenih zračnih blazin... Kompleti 4 vzmeti in 4 blažilcev dobiš za manj kot 150€, 250€, če želiš priznano znamko kot je npr. Bilstein. Končniki in zglobi so po cca. 10€ po komadu.

Malo za občutek o cenah: https://www.silux.si/izdelki/podvozje-i...

Lahko malo razložiš kje si dobil 3000€ letno za vzdrževanje.


3k za e39 bo kar realna cifra če nočeš lightshowa v armaturki. pojdi malo brat teme od lastnikov.
to niso clioti.

next3steps ::

Ford Focus.
Lahko zapremo temo. Vzdrževanje dražje kot pri manjših jajčkih, a še vedno cenejše od teh starih kvazi luksuznih krip. Kupi, vozi par let, ko se boš odločil, ali želiš večjega ali manjšega, razpravljaj naprej.

ginekk ::

Veliko sreče pri "luksurioznem" avtu za tri jurje - niso brez razloga tako "nizke" cene teh zgonjenih starih jajc.

azislo ::

Človek se je prijavil včeraj, več kot očitno troll tema, podobna kot na avtomobilizem.com kjer ženska išče avto za 3k.
Ali mogoče zdaj to delajo že dilerji, da vidijo kake avte se jim splača uvažat? :)

https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: azislo ()

matobeli ::

Registriral bi verjetno na koga drugega z bonusom, ali pa po vezah. Načeloma se da, ampak doplačilo za mladega voznika in letni prispevek za ceste ostane.

Un bmw 7 ima 450eur samo cestnine. Registracija z -50% in mladim voznikom je še 450eur.

Torej, 900-1000€ samo za registracijo.

azislo je izjavil:

Človek se je prijavil včeraj, več kot očitno troll tema, podobna kot na avtomobilizem.com kjer ženska išče avto za 3k.

https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...


Išče avto tipa getz... Ne vem kaj je tu tako čudnega.

Za 3k avto je komot čisto soliden. Če ne vzameš zguranega švaba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

#000000 ::

NikolormousB je izjavil:

Patetično.


Zakaj? Ker si se ti odločil, da se to ne spodobi? A moram naslednjič, ko bom kupil avto tebe vprašat, kakšnega lahko izberem, da bo zadovoljil potrebam random ljudi z interneta?

BMW e39 dobiš za 3000 eur. Sam pol rabiš še pol tolk vsako leto za vzdrževanje. Že samo če zamenjaš podvojze, ode 2000 dok si reko keks.


Kaj točno pa naj bi stalo 2 jurja na podvozju? E39 ima podvozje s klasičnimi vzmetmi in blažilci, nobene elektronike, nobenih zračnih blazin... Kompleti 4 vzmeti in 4 blažilcev dobiš za manj kot 150€, 250€, če želiš priznano znamko kot je npr. Bilstein. Končniki in zglobi so po cca. 10€ po komadu.

Malo za občutek o cenah: https://www.silux.si/izdelki/podvozje-i...

Lahko malo razložiš kje si dobil 3000€ letno za vzdrževanje.



https://www.bmwautoparts.net/en/catalog...

https://www.bmwautoparts.net/en/catalog...

https://www.bmwautoparts.net/en/catalog...

visko sklopka
https://www.bmwautoparts.net/en/catalog...

in to ni niti polovica vsega kar se ti zgodi da je treba menjat, do računalnikov in senzorjev niti ne smeš priti, ker pol OBOLIŠ ter BBANKROTIRAŠ :)

ker teh jajc ni NOBEN vzdrževal, vsaj pri nas ne, ker to košta in ta avto ima neizmerno količino presenečenj ki ti jih javlja, praktično lahko skoz samo šravfaš ali nekomu plačuješ, seveda deli niso po 10eur kom, ne vem mogoče filter zraka kabine, pa še ta je dražji garant.

uglavnem vreča brez dna

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

steev ::

NikolormousB je izjavil:

Patetično.


Zakaj? Ker si se ti odločil, da se to ne spodobi? A moram naslednjič, ko bom kupil avto tebe vprašat, kakšnega lahko izberem, da bo zadovoljil potrebam random ljudi z interneta?

BMW e39 dobiš za 3000 eur. Sam pol rabiš še pol tolk vsako leto za vzdrževanje. Že samo če zamenjaš podvojze, ode 2000 dok si reko keks.


Kaj točno pa naj bi stalo 2 jurja na podvozju? E39 ima podvozje s klasičnimi vzmetmi in blažilci, nobene elektronike, nobenih zračnih blazin... Kompleti 4 vzmeti in 4 blažilcev dobiš za manj kot 150€, 250€, če želiš priznano znamko kot je npr. Bilstein. Končniki in zglobi so po cca. 10€ po komadu.

Malo za občutek o cenah: https://www.silux.si/izdelki/podvozje-i...

Lahko malo razložiš kje si dobil 3000€ letno za vzdrževanje.


Sem ceno rekel na palec. Ampak nekaj cen za primerjavo. Problem je, ker ne moreš dat čungalunga stvari gor, ker potem pa lahko vsako leto menjaš.
Roke so od 70 do 100 eur, samo dve firmi prideta v poštev. Lemforder ali Meyle s HD serijo. Pa imaš po dve roki na kolo. Potem pa še volankse končnike, puše in štangice stablizatorjev, puše zadnjega mostu, pa nosilci diferenciala in menjalnika. Za bilstein si verjetno kar zadel, če si mislil po komadu. Druga varjant je Sachs z zelo podobno ceno, vse ostalo odpade. Potem dodaj še kako polos in kolesni ležaj, pa zavore pa si že kar blizu zgornji ceni. Pa dela tudi računal nisem.

Drugače pa obstaja EDC za e39, samo ga verjetno nima prav veliko ljudi v Sloveniji. Popravilo tega pa verjetno pride več kot si dal za cel avto. Tudi zračne blazine imaš lahko, te so pa kar pogoste, sploh na karavanih.

Tist končnik in zglob za 10 eur je pa verjetno slabši kot OE z 400k prevoženih.
:|

venson ::

Za 3k ena dobra simulacija ala project cars, dirt rally ali pa kaj iz teh franšiz, dober volan, računalnik pa dobri zvočniki. Mislim da s tem pokriješ vse potrebe, pa še znotraj budgeta si. Pa na dolgi rok krepko ceneje, če upoštevamo, da ti ni potrebno tankati pa servisirati :)

IL_DIAVOLO ::

Bilstein amortizerji 250 evrov? Ze za golfa pride cca 500 evrov.

Zgodovina sprememb…

juroz ::

saj se mu vidi da pojma nima ko pride do vzdrževanja takega avta. oziroma bi ga vzdrževal kot vsak trenirkar ki ga ima pol časa parkiranega pred blokom. redno vzdrževanje takega avta stane. in se v najboljšem primeru govori o stotakih, v realnem pa bolj o tisočih evrih katere daš na leto.

NikolormousB ::

3k za e39 bo kar realna cifra če nočeš lightshowa v armaturki. pojdi malo brat teme od lastnikov.
to niso clioti.


Glede na to, da sem imel v življenju vsaj 10 starih BMWjev, od cestnih do drift specialk, mi ni treba brati tem lastnikov.

Zato me pa zanima kaj točno te pride 3 jurje na leto, če hočeš normalno delujoč avto. Meni nikoli ni uspelo, tudi pri naloadani E38 ne, pa je svetlobna leta pred E39 kar se tiče kompleksnosti.

Bilstein amortizerji 250 evrov? Ze za golfa pride cca 500 evrov.


https://www.ebay.de/itm/2-Bilstein-Stos...

https://www.ebay.de/itm/Bilstein-Stosda...

redno vzdrževanje takega avta stane. in se v najboljšem primeru govori o stotakih, v realnem pa bolj o tisočih evrih katere daš na leto.


Znaš povedati, da stane, ne znaš pa povedati kaj točno stane 3 jurje na leto?

steev ::

No e38 pa pač ni svetlobna leta kar se tiče kompkleksnosti. Praktično je en isti avto v drugi karoseriji.
:|

Netrunner ::

@vagon => imam občutek da nisi zrel za avto ki si ga želiš in boš predstavljal nevarnost na cesti. Upam da te ne srečam.

NikolormousB ::

steev je izjavil:

No e38 pa pač ni svetlobna leta kar se tiče kompkleksnosti. Praktično je en isti avto v drugi karoseriji.


Sure. V12 in R6 sta tudi praktično ista motorja, a ne? En ima sicer 2x več cilindrov, 2 ECUja več, par ventilov več... Ampak v osnovi je ista stvar.

Utk ::

Glede na to, da sem imel v življenju vsaj 10 starih BMWjev, od cestnih do drift specialk, mi ni treba brati tem lastnikov.

Glede na to, da si jih imel 10, če nisi star ravno 80, nisi nobenga vzdrževal več kot leto ali dve.

Stari89 ::

Morda misli 3k na mesec

NikolormousB ::

Utk je izjavil:

Glede na to, da sem imel v življenju vsaj 10 starih BMWjev, od cestnih do drift specialk, mi ni treba brati tem lastnikov.

Glede na to, da si jih imel 10, če nisi star ravno 80, nisi nobenga vzdrževal več kot leto ali dve.


Verjetno veš, da je možno naenkrat imeti več kot 1 ali 2 avtomobila?

#000000 ::

Kok benđotov imaš TA moment ?

steev ::

NikolormousB je izjavil:

steev je izjavil:

No e38 pa pač ni svetlobna leta kar se tiče kompkleksnosti. Praktično je en isti avto v drugi karoseriji.


Sure. V12 in R6 sta tudi praktično ista motorja, a ne? En ima sicer 2x več cilindrov, 2 ECUja več, par ventilov več... Ampak v osnovi je ista stvar.

Ti si rekel, da je svetlobna leta po kompkleksnosti pred e38. Pa mi razen motorja nisi naštel ostalih stvari, ki bi bile bolj kompleksne. To je pa edini motor, ki ni bil tudi v e39. Pa število ventilov je enako na obeh motorjih.

Edit: Se pa strinjam, da so zajebani teli motrji za popravljat. Sploh če stojijo dlje časa.
:|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: steev ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22128282 (5786) KTr1sk
»

Avto do 15k eur (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
619121 (7181) Raptor F16
»

Kateri družinski avto rabljen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5010148 (8302) videc
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10019757 (16611) zobnik
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15826017 (20442) KAVINSKY

Več podobnih tem