» »

prodajalec prodal slabši model, ki ga prodaja pod enako ceno

prodajalec prodal slabši model, ki ga prodaja pod enako ceno

Phantomeye ::

zdravo,

prejšnji teden sem osebno v big bangu kupil napravo Y, firme N za 299EUR. Tam so imeli še neko drugo napravo X, firme Z za enako ceno. Prodajalca sem vprašal, kaj se mi bolj splača, pa mi je rekel, da novega Y, firme N. Zadevo sem kupil, potem sem pa danes šel gledat specifikacije, ker se ne ujemajo s tistim, kar sem imel v glavi in kar se je pokazalo v praksi.

Ugotovil sem, da mi je prodajalec prodaj starejši model naprave Y, ki ima je opazno slabše specifikacije. Obe napravi pa prodajajo za 299EUR.

Kaj lahko naredim? Se sprijaznim? Ali imam kot potrošnik kakšne pravice?

Meizu ::

Phantomeye je izjavil:

zdravo,

prejšnji teden sem osebno v big bangu kupil napravo Y, firme N za 299EUR. Tam so imeli še neko drugo napravo X, firme Z za enako ceno. Prodajalca sem vprašal, kaj se mi bolj splača, pa mi je rekel, da novega Y, firme N. Zadevo sem kupil, potem sem pa danes šel gledat specifikacije, ker se ne ujemajo s tistim, kar sem imel v glavi in kar se je pokazalo v praksi.

Ugotovil sem, da mi je prodajalec prodaj starejši model naprave Y, ki ima je opazno slabše specifikacije. Obe napravi pa prodajajo za 299EUR.

Kaj lahko naredim? Se sprijaznim? Ali imam kot potrošnik kakšne pravice?


Odvisno kaksne specifikacije so bile navedene pod izdelkom v trgovini.

Phantomeye ::

Meizu je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

zdravo,

prejšnji teden sem osebno v big bangu kupil napravo Y, firme N za 299EUR. Tam so imeli še neko drugo napravo X, firme Z za enako ceno. Prodajalca sem vprašal, kaj se mi bolj splača, pa mi je rekel, da novega Y, firme N. Zadevo sem kupil, potem sem pa danes šel gledat specifikacije, ker se ne ujemajo s tistim, kar sem imel v glavi in kar se je pokazalo v praksi.

Ugotovil sem, da mi je prodajalec prodaj starejši model naprave Y, ki ima je opazno slabše specifikacije. Obe napravi pa prodajajo za 299EUR.

Kaj lahko naredim? Se sprijaznim? Ali imam kot potrošnik kakšne pravice?


Odvisno kaksne specifikacije so bile navedene pod izdelkom v trgovini.


Četudi je prodajalec rekel, da gre za novi model?

Meizu ::

Phantomeye je izjavil:

Meizu je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

zdravo,

prejšnji teden sem osebno v big bangu kupil napravo Y, firme N za 299EUR. Tam so imeli še neko drugo napravo X, firme Z za enako ceno. Prodajalca sem vprašal, kaj se mi bolj splača, pa mi je rekel, da novega Y, firme N. Zadevo sem kupil, potem sem pa danes šel gledat specifikacije, ker se ne ujemajo s tistim, kar sem imel v glavi in kar se je pokazalo v praksi.

Ugotovil sem, da mi je prodajalec prodaj starejši model naprave Y, ki ima je opazno slabše specifikacije. Obe napravi pa prodajajo za 299EUR.

Kaj lahko naredim? Se sprijaznim? Ali imam kot potrošnik kakšne pravice?


Odvisno kaksne specifikacije so bile navedene pod izdelkom v trgovini.


Četudi je prodajalec rekel, da gre za novi model?


Ja kaj je pisalo pod izdelkom? Prodajalec se lahko utegne zmotit sploh ce gre za vizualno isti model ampak druge specifikacije, list s specifikacijami se pa ne sme motit.

Furbo ::

A si že slišal za izraz rekla-kazala? Težko boš zdaj karkoli dokazal.

Pa specifikacije se ponavadi gleda pred nakupom. Še na spletu je težko primerjati, v živo se ti pa zmeša, vsaj meni.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

MostWanted ::

drugič pa pred prodajalcem potegni ven telefon in povprašaj strička gugla pa se sam prepričaj. mater ljudje v dobi informacij smo, ne bi reku da si star dedek 85.

sandmat ::

Phantomeye je izjavil:

zdravo,

prejšnji teden sem osebno v big bangu kupil napravo Y, firme N za 299EUR. Tam so imeli še neko drugo napravo X, firme Z za enako ceno. Prodajalca sem vprašal, kaj se mi bolj splača, pa mi je rekel, da novega Y, firme N. Zadevo sem kupil, potem sem pa danes šel gledat specifikacije, ker se ne ujemajo s tistim, kar sem imel v glavi in kar se je pokazalo v praksi.

Ugotovil sem, da mi je prodajalec prodaj starejši model naprave Y, ki ima je opazno slabše specifikacije. Obe napravi pa prodajajo za 299EUR.

Kaj lahko naredim? Se sprijaznim? Ali imam kot potrošnik kakšne pravice?

imel sem v big bangu podoben primer z routerji. Po zagotovilih prodajalca sta dva izdelka imela vgrajen gigabiten switch. Ko sem izbrani router doma priklopil, je bilo razvidno, da to ne drži in ima izbrani izdelek 100mbit porte. Šel sem nazaj, dobil istega prodajalca, ki mi je napravo brez problemov zamenjal za drugo. V njegovih specifikacijah na računalniku v trgovini je bil izdelek pomanjkljivo zaveden - se zgodi.

Če lepo razložiš situacijo po mojih izkušnjah ni problemov. Je pa res, da prodajalci v big bangu niso usposobljeni za prodajo IT opreme, zato ne računat na njihova zagotovila.

Machete ::

sandmat je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

zdravo,

prejšnji teden sem osebno v big bangu kupil napravo Y, firme N za 299EUR. Tam so imeli še neko drugo napravo X, firme Z za enako ceno. Prodajalca sem vprašal, kaj se mi bolj splača, pa mi je rekel, da novega Y, firme N. Zadevo sem kupil, potem sem pa danes šel gledat specifikacije, ker se ne ujemajo s tistim, kar sem imel v glavi in kar se je pokazalo v praksi.

Ugotovil sem, da mi je prodajalec prodaj starejši model naprave Y, ki ima je opazno slabše specifikacije. Obe napravi pa prodajajo za 299EUR.

Kaj lahko naredim? Se sprijaznim? Ali imam kot potrošnik kakšne pravice?

imel sem v big bangu podoben primer z routerji. Po zagotovilih prodajalca sta dva izdelka imela vgrajen gigabiten switch. Ko sem izbrani router doma priklopil, je bilo razvidno, da to ne drži in ima izbrani izdelek 100mbit porte. Šel sem nazaj, dobil istega prodajalca, ki mi je napravo brez problemov zamenjal za drugo. V njegovih specifikacijah na računalniku v trgovini je bil izdelek pomanjkljivo zaveden - se zgodi.

Če lepo razložiš situacijo po mojih izkušnjah ni problemov. Je pa res, da prodajalci v big bangu niso usposobljeni za prodajo IT opreme, zato ne računat na njihova zagotovila.


Fino, ampak čas je zlato. Ti pa si moral v avto ali na bus, se tja cjazit, debatirat, čakat nove papirje in se jajcat nazaj domov. Pirova zmaga.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

sandmat ::

Machete je izjavil:



Fino, ampak čas je zlato. Ti pa si moral v avto ali na bus, se tja cjazit, debatirat, čakat nove papirje in se jajcat nazaj domov. Pirova zmaga.


Seveda, ampak sem si sam kriv, ker nisem pogledal specifikacij oz. naročil neposredno preko spleta, kjer bi si lahko sam pogledal natančnejše specifikacije. Again, prodajalci niso usposobljeni za IT, ampak so random študenti, ki pač nekaj prodajajo. Večinoma je trgovina samopostrežna (enako kot pri salami)

Phantomeye ::

MostWanted je izjavil:

drugič pa pred prodajalcem potegni ven telefon in povprašaj strička gugla pa se sam prepričaj. mater ljudje v dobi informacij smo, ne bi reku da si star dedek 85.


Kupoval sem stvar, na katero se ne spoznam. In gled ena to, da sem se odločal med dvema firmama, pa mi prodajalec predlaga izdelek, ki ga je opremil z besedo "novi model". Potem nisem jaz nič naroben naredil, ker nisem šel preverjat, če je pred mano res nov model. ker sem šele doma pogruntal, da v gre v resnici za staro zalogo starega modela.

edi45 ::

sandmat je izjavil:

Machete je izjavil:



Fino, ampak čas je zlato. Ti pa si moral v avto ali na bus, se tja cjazit, debatirat, čakat nove papirje in se jajcat nazaj domov. Pirova zmaga.


Seveda, ampak sem si sam kriv, ker nisem pogledal specifikacij oz. naročil neposredno preko spleta, kjer bi si lahko sam pogledal natančnejše specifikacije. Again, prodajalci niso usposobljeni za IT, ampak so random študenti, ki pač nekaj prodajajo. Večinoma je trgovina samopostrežna (enako kot pri salami)


Glavno zaradi tega, se je potrebno izmikat tem študentom, ker blage veze nimajo in nekaj na pamet prodajajo, samo tolko da pač prodajo.

Phantomeye ::

sandmat je izjavil:

Machete je izjavil:



Fino, ampak čas je zlato. Ti pa si moral v avto ali na bus, se tja cjazit, debatirat, čakat nove papirje in se jajcat nazaj domov. Pirova zmaga.


Seveda, ampak sem si sam kriv, ker nisem pogledal specifikacij oz. naročil neposredno preko spleta, kjer bi si lahko sam pogledal natančnejše specifikacije. Again, prodajalci niso usposobljeni za IT, ampak so random študenti, ki pač nekaj prodajajo. Večinoma je trgovina samopostrežna (enako kot pri salami)


Ce podjetje prodaja dva izdelka, novega in starega ... potem bi prodajalec že moral vedeti kaj prodaja ... če je vedel, da imajo novi model, zakaj potem ni opozoril, da to kar imam v rokah, ni novi model?

solatko ::

Stara roba ima višji rabat in prodajalec poseben dodatek, če se znebi čim več te robe.>:D
Neznanje je drago, pričakovat, da te bodo pravilno podučili v trgovini pa je iluzija.:O
Delo krepa človeka

Master_Yoda ::

Neznanje je drago, pričakovat, da te bodo pravilno podučili v trgovini pa je iluzija.


To je res, ampak to da ti prodajalec proda prejsnjo verzijo naprave, pove pa da je to najnovejsa verzija je prevara. Samo dokazati da se ti je zlagal pa verjetno ne mores.

gddr85 ::

mogoče je bil pa tadrug izdelek še starejši, afaik si spraševal za dva različna izdelka dveh različnih firm za isto ceno..

Glugy ::

Težko boš karkoli dokazal; še največ možnosti imaš da greš takoj nazaj pa lepo prosiš če ti zamenjajo izdelek ker da si se zmotil oziroma da si narobe razumel prodajalca in da je to tvoja krivda. Mogoče se te pa bodo usmilili. Prej greš več je možnosti da se te bodo usmilili.

darkolord ::

To sicer spada pod stvarno napako.

Izdelek ima stvarno napako, če nima:

- lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
- lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.

ginekk ::

Ali pa če bi šel najprej tja in potem izgubljal čas tule...

Se zgodi. Niti nima veze splet ali fizičen nakup. Meni tudi spletni prodajalci kar redno pošiljajo napačne zadeve... in to take zelo preproste, recimo cev z zavojem napačnega kota ali cev napačnega premera. Čimprej se vrni v BigBang in poišči prodajalca.

Mare2 ::

Phantomeye je izjavil:


Kupoval sem stvar, na katero se ne spoznam. In gled ena to, da sem se odločal med dvema firmama, pa mi prodajalec predlaga izdelek, ki ga je opremil z besedo "novi model". Potem nisem jaz nič naroben naredil, ker nisem šel preverjat, če je pred mano res nov model. ker sem šele doma pogruntal, da v gre v resnici za staro zalogo starega modela.


In ti niso hoteli zamenjat?

St235 ::

darkolord je izjavil:

To sicer spada pod stvarno napako.

Izdelek ima stvarno napako, če nima:

- lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
- lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.


Po kaki logiki si to sestavil?

Iz opisa je razvidno, da je izdelek povsem funkcionalen in ima vse funkcije, ki so potrebne za delovanje. Prav tako je izdelek identičen temu, ki je bil razstavljen.

Vse kar je potencialno spornega je da je imel pred sabo dva izdelka različnih proizvajalčev in mu je prodajalec svetoval naj kupi enega, ker je novejši.
Pri tem da ne vemo ali je kupljeni izdelek dejansko novejši, kakor tudi pojma nimamo ali je novejša verzija kupljenega izdelka dejansko dobavljiva v Sloveniji in ali je znana prodajalcu.

Da o dokazovanju sploh ne govorimo.

dope1337 ::

Osebno bi najprej obral postopek, ki ga je omenil sandmat. Vkolikor se te prodajalec ne spomne oz. ti ne zeli ustreci, bi pristopil do njegovega nadrejenega, in se njemu opisal situacijo (vmes mogoce namignil, da je prislo do poizkusa "natega" oz. naprosil nadrejenega, naj svojega prodajalca poduci o izdelku).

Zmaga je vsekakor pirova, vendar ... poizkusiti ni greh. Pa veliko srece/uspeha

P.S. predvidevam, da kupljeni izdelek se nisi uporabljal do te mere, da so vidne posledice ter, da se posedujes vso pripadajoco embalazo (vkolikor me spomin ne vara, imas na embalazi bar kodo od "svetovalca") in dokumentacijo (z racunom vred).

Osebno so tudi mene v BB pripeljali tako dalec, da pri njih kupujem samo kadar sem dobesedno prisiljen v to. Nevem zakaj, ampak ko zapuscam BB s kupljenim izdelkom, se vedno pocutim opeharjenega.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dope1337 ()

Mato989 ::

sandmat je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

zdravo,

prejšnji teden sem osebno v big bangu kupil napravo Y, firme N za 299EUR. Tam so imeli še neko drugo napravo X, firme Z za enako ceno. Prodajalca sem vprašal, kaj se mi bolj splača, pa mi je rekel, da novega Y, firme N. Zadevo sem kupil, potem sem pa danes šel gledat specifikacije, ker se ne ujemajo s tistim, kar sem imel v glavi in kar se je pokazalo v praksi.

Ugotovil sem, da mi je prodajalec prodaj starejši model naprave Y, ki ima je opazno slabše specifikacije. Obe napravi pa prodajajo za 299EUR.

Kaj lahko naredim? Se sprijaznim? Ali imam kot potrošnik kakšne pravice?

imel sem v big bangu podoben primer z routerji. Po zagotovilih prodajalca sta dva izdelka imela vgrajen gigabiten switch. Ko sem izbrani router doma priklopil, je bilo razvidno, da to ne drži in ima izbrani izdelek 100mbit porte. Šel sem nazaj, dobil istega prodajalca, ki mi je napravo brez problemov zamenjal za drugo. V njegovih specifikacijah na računalniku v trgovini je bil izdelek pomanjkljivo zaveden - se zgodi.

Če lepo razložiš situacijo po mojih izkušnjah ni problemov. Je pa res, da prodajalci v big bangu niso usposobljeni za prodajo IT opreme, zato ne računat na njihova zagotovila.


Seveda niso, ker so vsi morali odit ki so pod tem vodstvom hoteli dobro podjetju in so se zbunili =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Sheteentz ::

take stvari se lepo po preudarnem premisleku in raziskavi trga kupuje po internetu. podobno sem doživel, ko sem v merkurju kupoval led luč za v spalnico in nama je mojster prodal predrago zadevo, ki bi jo lahko čez cesto dobila za ene 40% ceneje. pač, moja krivda, ker mi je bilo nerodno v trgovini cincat in sem rekel, ajde, jebeš, dobra bo.

Mare2 ::

Sheteentz je izjavil:

take stvari se lepo po preudarnem premisleku in raziskavi trga kupuje po internetu. podobno sem doživel, ko sem v merkurju kupoval led luč za v spalnico in nama je mojster prodal predrago zadevo, ki bi jo lahko čez cesto dobila za ene 40% ceneje. pač, moja krivda, ker mi je bilo nerodno v trgovini cincat in sem rekel, ajde, jebeš, dobra bo.


Če se človek rad sekira je najbolje, ko nek izdelek kupiš, za tem izdelkom vsaj nekaj časa ne poizveduješ več, niti za ceno niti primerjavo kvaliteta - cena.

Dr_M ::

Fascinanten mi je folk, ki raziskuje o izdelku, ko ga ze kupi.
Prodajalcev v trgovini se pa tudi ne sprasuje vec, ker tist kratek opis zraven cene zna vsak prebrat.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Iz trgovine direktno v servis

Oddelek: Kaj kupiti
354439 (2485) shadeX
»

X box za 11 letnika

Oddelek: Konzole
292417 (1636) St235

BigBang (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12319944 (15591) dzinks63
»

Razlika med Wi-Fi oz. Wlan

Oddelek: Pomoč in nasveti
248886 (7501) Scorpia
»

Amazon vrnil del kupnine zaradi Sonyjevega PlayStationa 3

Oddelek: Novice / Konzole
4911147 (9208) Ziga Dolhar

Več podobnih tem