Novice » Ostale najave » Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake
D3m0r4l1z3d ::
Kako bo časovno gledano glede avtonomnosti avtomobila na 1 bateriji, recimo da trenutno brez problema 400km mešano ac, regionalka, mesto, kdaj lahko pričakujemo 800km kot je recimo pri dizlih?
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
jernejl ::
Ker te saje - ogljik - ne samo skrajšujejo življenjsko dobo, ampak tudi zmanjšujejo delovno zmožnost.
Saj čakanje na polnilnicah zmanjšuje delovno zmožnost.
In skrajšuje življenjsko dobo. Veliko ljudi bo predčasno umrlo v prometnih nesrečah, ker bodo inženirji zaradi tratenja časa na polnilnicah kasneje razvili varen sistem avtonomne vožnje...
Emobi ::
D3m0r4l1z3d je izjavil:
Kako bo časovno gledano glede avtonomnosti avtomobila na 1 bateriji, recimo da trenutno brez problema 400km mešano ac, regionalka, mesto, kdaj lahko pričakujemo 800km kot je recimo pri dizlih?
Za 400km rabiš 60kWh baterijo. Torej bi za 800km potreboval 120kWh, kar še ne bo kmalu, ker je taka baterija pretežka.
Postavlja se tudi vprašanje smiselnosti hranjenja tako veliko energije. In smiselnost takšnega dometa, saj je vendar pametno po 400km narediti dolg odmor.
Dvomim, da bodo kdaj delali več kot 600km dometa.
Gre samo za to, da smo bili do sedaj navajeni na doseg 800km in nočemo imeti manjšega. Človek, ki ga skrbi prihodnost naslednjih generacij, se pa s tem sprijazni.
Okapi ::
Kdor misli, da je prihodnost naslednjih generacij odvisna od električnih avtov, živi v težki zablodi.
Emobi ::
Ne izključno, ampak tudi.
Dejstvo je, da človeštvo porablja resurse za 1,5 Zemlje, kar je dolgoročno nevzdržno. In ker EV-ji porabijo 10x manj energije, je to pot k energetski vzdržnosti. Eden izmed ukrepov, nikakor ne edini, če hoče človeštvo preživeti.
Dejstvo je, da človeštvo porablja resurse za 1,5 Zemlje, kar je dolgoročno nevzdržno. In ker EV-ji porabijo 10x manj energije, je to pot k energetski vzdržnosti. Eden izmed ukrepov, nikakor ne edini, če hoče človeštvo preživeti.
Emobi ::
Ker te saje - ogljik - ne samo skrajšujejo življenjsko dobo, ampak tudi zmanjšujejo delovno zmožnost.
Saj čakanje na polnilnicah zmanjšuje delovno zmožnost.
In skrajšuje življenjsko dobo. Veliko ljudi bo predčasno umrlo v prometnih nesrečah, ker bodo inženirji zaradi tratenja časa na polnilnicah kasneje razvili varen sistem avtonomne vožnje...
Tudi dolge vožnje brez počitka skrajšujejo življenjsko dobo. Po uri in pol nepremičnega sedenja v mišicah nastajajo mikropoškodbe zaradi slabe prekrvavljenosti. Prazna baterija pa te prisili k postanku, ki prispeva k tvojemu zdravju.
Samo jezit se ne smeš, ker je potovanje daljše, ker to spet ni zdravo...
Miha 333 ::
Dizel se finančno izplača samo v primeru, če letno narediš 30 do 35.000km, ker so višji stroški vzdrževanja in ni tako vzdržljiv kot bencinar.
S tem se ne morem strinjati (izkušnje), mogoče če kupiš novega.
ker nanoprah ne moreš očistiti do konca in zelo onesnažuje, sploh pa, ko čisti svoje filtre.
Zato pa kupiš takega, ki še nima DPF ali pa ga odstraniš (to je ena od prvih stvari, ki ti jih predlaga mehanik, ko mu pripelješ novokupljeno rabljeno vozilo). Ne, da to zagovarjam, ampak v realnosti je tako. Verjetno niti polovica avtomobilov, starejših od nekaj let, ki so tovarniško imela vgrajen DPF, tega nima več.
Pa čimprej se ga reši, ker jim cena pada, pa še bolj jim bo.
Če bodo cenejši, misliš, da jih bo manj ali več?
Globalno gledano, so osebni dizelski avtomobili še najmanjši problem.
Malokdo se tudi zaveda, da v resnici greš s prehodom na EV iz nafte na premog.
Dokler EV polniš na brezplačnih polnilnicah, je finančno ugodno. Ko ga boš moral polniti doma na števec, pa ne več oziroma je strošek vožnje potem že skoraj višji kot pri dizlu.
Rešitev so izdatne državne subvencije, kot na Norveškem. Ampak tam te subvencije izvirajo od prihodkov prodaje nafte, sicer si jih ne bi mogli privoščiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
Okapi ::
Tudi dolge vožnje brez počitka skrajšujejo življenjsko dobo. Po uri in pol nepremičnega sedenja v mišicah nastajajo mikropoškodbe zaradi slabe prekrvavljenosti. Prazna baterija pa te prisili k postanku, ki prispeva k tvojemu zdravju.Se boš eno uro dlje vozil, da boš pol ure dlje živel? Računica se nekako ne izide.
Samo jezit se ne smeš, ker je potovanje daljše, ker to spet ni zdravo...
Pika na i ::
Tovornjak na elektriko, je neumnost.
A jih bo subvencionirala država?
A da bi bili za pobiranje kant dobri? A pri tem se ne porablja elektrika?
Bodo imeli polnilnike kar s seboj?
Šlepar na elektriko? Kdo pri zdravi pameti bo dal namesto tovora, vanj osemtonsko baterijo.
Ljudje čedalje bolj živijo v oblakih.
A jih bo subvencionirala država?
A da bi bili za pobiranje kant dobri? A pri tem se ne porablja elektrika?
Bodo imeli polnilnike kar s seboj?
Šlepar na elektriko? Kdo pri zdravi pameti bo dal namesto tovora, vanj osemtonsko baterijo.
Ljudje čedalje bolj živijo v oblakih.
Miha 333 ::
Struktura proizvodnih virov elektrike enega od dobaviteljev:
Torej si na istem kot pri nafti (razen da proizvedeš še nekaj radioaktivnih odpadkov) + izgube pri prenosu, ki niso zanemarljive, tistih 17% obnovljivih virov bi pa lahko nadomestili z biodizlom.
Torej si na istem kot pri nafti (razen da proizvedeš še nekaj radioaktivnih odpadkov) + izgube pri prenosu, ki niso zanemarljive, tistih 17% obnovljivih virov bi pa lahko nadomestili z biodizlom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
jype ::
Kot rečeno, če bi bla elektrika res tako uporabna, bi jo že zdavnaj napeljali v vsako gospodinjstvo.
BigWhale ::
Tovornjak na elektriko, je neumnost.
A jih bo subvencionirala država?
A da bi bili za pobiranje kant dobri? A pri tem se ne porablja elektrika?
Bodo imeli polnilnike kar s seboj?
O cem ti sploh govoris? Kaksna subvencija? Marsikatero dostavo bi lahko opravili ponoci, ker bi bilo manj hrupa. Kaksne polnilnice?
Šlepar na elektriko? Kdo pri zdravi pameti bo dal namesto tovora, vanj osemtonsko baterijo.
Ljudje čedalje bolj živijo v oblakih.
To bi naredi vsak, ki bi izracunal, da ga stane prevoz XX ton tovora manj kot z dizelskim tovornjakom.
Pika na i ::
Ne vem kje ti živiš.
Marsikatero dostavo že zdaj opravijo ponoči.Veliko njih.
Ok, vidim da imaš pojma - nič, bova kar zaključila.
Marsikatero dostavo že zdaj opravijo ponoči.Veliko njih.
Ok, vidim da imaš pojma - nič, bova kar zaključila.
Emobi ::
Dizel se finančno izplača samo v primeru, če letno narediš 30 do 35.000km, ker so višji stroški vzdrževanja in ni tako vzdržljiv kot bencinar.
S tem se ne morem strinjati (izkušnje), mogoče če kupiš novega.
ker nanoprah ne moreš očistiti do konca in zelo onesnažuje, sploh pa, ko čisti svoje filtre.
Zato pa kupiš takega, ki še nima DPF ali pa ga odstraniš (to je ena od prvih stvari, ki ti jih predlaga mehanik, ko mu pripelješ novokupljeno rabljeno vozilo). Ne, da to zagovarjam, ampak v realnosti je tako. Verjetno niti polovica avtomobilov, starejših od nekaj let, ki so tovarniško imela vgrajen DPF, tega nima več.
Pa čimprej se ga reši, ker jim cena pada, pa še bolj jim bo.
Če bodo cenejši, misliš, da jih bo manj ali več?
Globalno gledano, so osebni dizelski avtomobili še najmanjši problem.
Malokdo se tudi zaveda, da v resnici greš s prehodom na EV iz nafte na premog.
Dokler EV polniš na brezplačnih polnilnicah, je finančno ugodno. Ko ga boš moral polniti doma na števec, pa ne več oziroma je strošek vožnje potem že skoraj višji kot pri dizlu.
Rešitev so izdatne državne subvencije, kot na Norveškem. Ampak tam te subvencije izvirajo od prihodkov prodaje nafte, sicer si jih ne bi mogli privoščiti.
Tukaj seveda govorimo o novih avtomobilih, pri rabljenih so druge računice.
Stari dizli so še večja svinjarija, odstraniti filtre je neumnost, ker potem vdihuješ še več škodljivih snovi.
Če bodo cenejši jih bo manj, ker se jih ob okvari, ki so pogoste, ne bo več splačalo popravljati.
Dizelski avtomobili so velik problem - v Ljubljani je življenjska doba eno leto manjša zaradi slabega zraka, katerega velik del povzročajo dizli.
EV polnilnice uporabljajo energijo iz obnovljivih virov, torej to ni prehod iz nafte na premog.
EV, ki prevozi 20.000km, porabi 3.500kWh, kar ob nočni tarifi, ko je najbolj optimalno polniti EV-je, stane 350€! Temu strošku za gorivo se ne more približani nobeden ICE.
Subvencije pri nas so dovolj visoke, ker po stroških lastništva izenačijo ICE-je in EV-je.
Tudi dolge vožnje brez počitka skrajšujejo življenjsko dobo. Po uri in pol nepremičnega sedenja v mišicah nastajajo mikropoškodbe zaradi slabe prekrvavljenosti. Prazna baterija pa te prisili k postanku, ki prispeva k tvojemu zdravju.Se boš eno uro dlje vozil, da boš pol ure dlje živel? Računica se nekako ne izide.
Samo jezit se ne smeš, ker je potovanje daljše, ker to spet ni zdravo...
Neprekrvavljenost telesa ti lahko skrajša življenje za več desetletij in ne pol ure.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
Emobi ::
Tovornjak na elektriko, je neumnost.
A jih bo subvencionirala država?
A da bi bili za pobiranje kant dobri? A pri tem se ne porablja elektrika?
Bodo imeli polnilnike kar s seboj?
Šlepar na elektriko? Kdo pri zdravi pameti bo dal namesto tovora, vanj osemtonsko baterijo.
Ljudje čedalje bolj živijo v oblakih.
Dvomim, da so pri Volvu in vseh ostalih tovarnah avtomobilov in tovornjakov neumneži.
Emobi ::
Struktura proizvodnih virov elektrike enega od dobaviteljev:
Torej si na istem kot pri nafti (razen da proizvedeš še nekaj radioaktivnih odpadkov) + izgube pri prenosu, ki niso zanemarljive, tistih 17% obnovljivih virov bi pa lahko nadomestili z biodizlom.
Biodizel pa je totalna zabloda in si tega imena ne zasluži, ker se pri proizvodnji uničuje plodna zemlja, ki bi jo morali imeti za proizvodnjo hrane. Če bi pa v Evropi hoteli zamenjati nafto z biodizlom, bi potrebovali zelo veliko njivo - VELIKO KOT VSA EVROPA!
Kot rečeno, če bi bla elektrika res tako uporabna, bi jo že zdavnaj napeljali v vsako gospodinjstvo.
??? Katero gospodinjstvo v Sloveniji nima elektrike?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
Pika na i ::
Tovornjak na elektriko, je neumnost.
A jih bo subvencionirala država?
A da bi bili za pobiranje kant dobri? A pri tem se ne porablja elektrika?
Bodo imeli polnilnike kar s seboj?
Šlepar na elektriko? Kdo pri zdravi pameti bo dal namesto tovora, vanj osemtonsko baterijo.
Ljudje čedalje bolj živijo v oblakih.
Dvomim, da so pri Volvu in vseh ostalih tovarnah avtomobilov in tovornjakov neumneži.
Živijo v paralelnem vesolju. Mnogo vas tu gor pa tudi.
Emobi ::
Ne vem, kje ti živiš, ampak oni delajo dobiček in veliko ljudem dajejo kruh. In imajo vizije. Brez tega pa te konkurenca povozi in propadeš oziroma greš v drugo vesolje...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
Emobi ::
Zdaj še ne, ker vozijo dolge relacije; v bodočnosti pa bodo.
Osebni električni avtomobili pa so že zdaj v večini parametrov boljši.
Osebni električni avtomobili pa so že zdaj v večini parametrov boljši.
jernejl ::
Če bodo cenejši jih bo manj, ker se jih ob okvari, ki so pogoste, ne bo več splačalo popravljati.
Še bolj se jih bo splačalo popravljati, ker bodo rabljeni nadomestni deli prav tako cenejši.
EV polnilnice uporabljajo energijo iz obnovljivih virov, torej to ni prehod iz nafte na premog.
A energiji iz termoelektrarne je prepovedano zaviti v polnilnico?
Neprekrvavljenost telesa ti lahko skrajša življenje za več desetletij in ne pol ure.
Še dobro, da je baterije treba polniti samo pri daljših vožnjah, pri kratkih pa se nikoli ne izprazni. Ergo, čakanje na polnilnicah ima lahko le blagodejni vpliv na zdravje.
EV, ki prevozi 20.000km, porabi 3.500kWh, kar ob nočni tarifi, ko je najbolj optimalno polniti EV-je, stane 350€! Temu strošku za gorivo se ne more približani nobeden ICE.
ICE, ki prevozi 20.000km, stane nov manj kot 10.000€. Tej ceni se ne more približati noben EV.
jype ::
??? Katero gospodinjstvo v Sloveniji nima elektrike?Kajne?
ICE, ki prevozi 20.000km, stane nov manj kot 10.000€. Tej ceni se ne more približati noben EV.Ker zanemarjaš stroške, ki jih plača družba, ker je zakonodaja popustljiva do degradacije skupnih dobrin.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jernejl ::
Ker zanemarjaš stroške, ki jih plača družba, ker je zakonodaja popustljiva do degradacije skupnih dobrin.
Najbrž imaš v mislih degradacijo kmetijskih površin, ki bi se spremenile v polnilnice, kjer se bodo gnetli kupi električnih vozil.
jype ::
Pika na i ::
jernejl ::
Preberi kdaj, koliko ljudi na leto v Sloveniji pobijete samo s prometnim onesnaževanjem zraka.
Saj elektrarne tudi niso nedolžne, še tiste na vodi ne. Uporabniki EV pa za povzročanje škode državi prispevajo praktično nič v primerjavi z uporabniki ICE, čeprav velik del električne energije nastane iz fosilnih goriv.
Emobi ::
Če primerjaš vse stroške lastništva v desetih letih pri 20kkm/leto, je cena EV-ja manjša (ob pogoju, da je podoben razred avta in opreme).Če bodo cenejši jih bo manj, ker se jih ob okvari, ki so pogoste, ne bo več splačalo popravljati.
Še bolj se jih bo splačalo popravljati, ker bodo rabljeni nadomestni deli prav tako cenejši.Ne drži, ker so ure mehanika predrage, da bi cenen avto popravljali s še tako cenenimi rezervnimi deli.
EV polnilnice uporabljajo energijo iz obnovljivih virov, torej to ni prehod iz nafte na premog.
To trdijo lastniki polnilnic, ne verjamem, da bi lagali. Tudi pri oskrbi hiše lahko naročiš, da ti pošiljajo elektriko samo iz OVE.A energiji iz termoelektrarne je prepovedano zaviti v polnilnico?
Neprekrvavljenost telesa ti lahko skrajša življenje za več desetletij in ne pol ure.
Še dobro, da je baterije treba polniti samo pri daljših vožnjah, pri kratkih pa se nikoli ne izprazni. Ergo, čakanje na polnilnicah ima lahko le blagodejni vpliv na zdravje.Pri kratkih relacijah polniš ponoči, takrat tudi spiš.
EV, ki prevozi 20.000km, porabi 3.500kWh, kar ob nočni tarifi, ko je najbolj optimalno polniti EV-je, stane 350€! Temu strošku za gorivo se ne more približani nobeden ICE.
ICE, ki prevozi 20.000km, stane nov manj kot 10.000€. Tej ceni se ne more približati noben EV.
Ker zanemarjaš stroške, ki jih plača družba, ker je zakonodaja popustljiva do degradacije skupnih dobrin.
Najbrž imaš v mislih degradacijo kmetijskih površin, ki bi se spremenile v polnilnice, kjer se bodo gnetli kupi električnih vozil.
Polnilnice se delajo na obstoječih parkirnih prostorih, in ne na kmetijskih površinah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
Emobi ::
Preberi kdaj, koliko ljudi na leto v Sloveniji pobijete samo s prometnim onesnaževanjem zraka.
Saj elektrarne tudi niso nedolžne, še tiste na vodi ne. Uporabniki EV pa za povzročanje škode državi prispevajo praktično nič v primerjavi z uporabniki ICE, čeprav velik del električne energije nastane iz fosilnih goriv.
Tudi če bi EV-ji uporabljali elektriko iz fosilnih goriv, še vedno porabijo 10x manj energije na kilometer vožnje, in kar je najbolj pomembno, da med vožnjo in zastoji ne onesnažujejo zraka.
Zdaj še ne, ker vozijo dolge relacije; v bodočnosti pa bodo.
Osebni električni avtomobili pa so že zdaj v večini parametrov boljši.
Saj res, v bodoče bo pa Hyperloop.
Proti osebnim, nimam nič.
To je pa tema o tovornjakih.
Ne vidim razloga, zakaj iste tehnologije, ki je v EV-jih ne bi uporabili pri tovornjakih. Pa še s prostorom za baterije je manj težav. Edina težava je to, da morajo profesionalni stroji delati 8 ur v celoti, kar pa za zdaj baterije še ne zmorejo. Pa prej ali slej bodo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
jernejl ::
Če primerjaš vse stroške lastništva v desetih letih pri 20kkm/leto, je cena EV-ja manjša (ob pogoju, da je podoben razred avta in opreme).
V tvoji obskurni primerjavi že mogoče, kjer predpostavljaš, da bo človek z avtom delal nadpovprečno število kilometrov in ga zmeraj polnil ponoči na domači vtičnici, da baterije nikoli ne bo treba zamenjati. Gre skozi, če si dostavljalec pic v Ljubljani in naivno pričakuješ, da v življenjski dobi avtomobila država ne bo zahtevala nobenih dodatnih davščin.
Tudi če bi EV-ji uporabljali elektriko iz fosilnih goriv, še vedno porabijo 10x manj energije na kilometer vožnje, in kar je najbolj pomembno, da med vožnjo in zastoji ne onesnažujejo zraka.
Seveda uporabljajo elektriko iz fosilnih goriv, seveda ne porabijo 10x manj energije in seveda onesnažujejo zrak... resda ne med vožnjo, ga pa zato med polnjenjem.
Pa še s prostorom za baterije je manj težav.
Tovornjaki so omejeni z velikostjo in maso. Velika in težka baterija pomeni manj tovora, manj tovora pa pomeni manj denarja.
Emobi ::
Več onesnaženega zraka pa pomeni krajšo življenjska dobo, več bolezni, več bolniških in posledično še manj denarja. Gospodarstveniki to že dojemajo, morajo pa še politiki, pa seveda državljani.Če primerjaš vse stroške lastništva v desetih letih pri 20kkm/leto, je cena EV-ja manjša (ob pogoju, da je podoben razred avta in opreme).
V tvoji obskurni primerjavi že mogoče, kjer predpostavljaš, da bo človek z avtom delal nadpovprečno število kilometrov in ga zmeraj polnil ponoči na domači vtičnici, da baterije nikoli ne bo treba zamenjati. Gre skozi, če si dostavljalec pic v Ljubljani in naivno pričakuješ, da v življenjski dobi avtomobila država ne bo zahtevala nobenih dodatnih davščin.Realno je pričakovati, da bo država vzpodbujala čistejše tehnologije in omejevala onesnaževalce. Torej bodo EV-ji vedno pozitivno diskriminirani naprav ICE-jem.
Tudi če bi EV-ji uporabljali elektriko iz fosilnih goriv, še vedno porabijo 10x manj energije na kilometer vožnje, in kar je najbolj pomembno, da med vožnjo in zastoji ne onesnažujejo zraka.
Seveda uporabljajo elektriko iz fosilnih goriv, seveda ne porabijo 10x manj energije in seveda onesnažujejo zrak... resda ne med vožnjo, ga pa zato med polnjenjem.Na polnilnicah ni elektrike iz fosilnih goriv, EV-ji resnično porabijo 10x manj energije in tudi med polnjenjem ne onesnažujejo zrak.
Pa še s prostorom za baterije je manj težav.
Tovornjaki so omejeni z velikostjo in maso. Velika in težka baterija pomeni manj tovora, manj tovora pa pomeni manj denarja.
http://eliczero.blogspot.si/2015/06/ene...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
jernejl ::
Torej bodo EV-ji vedno pozitivno diskriminirani naprav ICE-jem.
To že, ampak danes je lahko uporabnik EV celo neto prejemnik državnih sredstev, čeprav obremenjuje okolje. Subvencije komot nikoli ne odplačaš z davki in trošarinami, če ne narediš veliko kilometrov, voziš se pa vseeno na premog.
Na polnilnicah ni elektrike iz fosilnih goriv
Ko ob priklopu vozila na polnilnico bo burja završala, ki zavrtela bo vetrnice, odstrla oblake izpred sonca, in ko reke napolnile bodo struge, tedaj bo prav zares EV čist, čist kot nikdar prej. Dotlej pa kar knapi bodo premog na ogenj metali in celo dolino zasvinjali.
EV-ji resnično porabijo 10x manj energije in tudi med polnjenjem ne onesnažujejo zrak.
Laž lahko velikokrat ponoviš, pa ne bo postala resnica.
Več onesnaženega zraka pa pomeni krajšo življenjska dobo, več bolezni, več bolniških in posledično še manj denarja.
Izguba časa na polnilnicah prav tako.
Zgornji link (blog prispevek) pa je prav hecno skrajna propaganda. Na eni strani pri navadnih avtomobilih k porabi prišteva še energijo vrtanja, črpanja in transporta energenta, potem pa to izenači s fiktivnim EV, ki porabi 2,11kWh za 20km.
Medtem na fueleconomy najekonomičnejši (Ioniq) porabi na tej razdalji 3,1kWh, torej 50% več, neupoštevaje izgube polnjenja, izgube omrežja, potrebno energijo za gradnjo in vzdrževanje elektrarn in el. omrežja ter za kopanje in transport premoga.
Za tako pristranski prispevek se je bilo treba kar precej potruditi, kajne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
D3m0r4l1z3d ::
Jernejl, všeč mi je kako pišeš.
Verjetno se bo ob naslednji nesreči podobni v Černobilu, kar lepo vse skupaj izenačilo.
Najbrž imaš v mislih degradacijo kmetijskih površin, ki bi se spremenile v polnilnice, kjer se bodo gnetli kupi električnih vozil.Preberi kdaj, koliko ljudi na leto v Sloveniji pobijete samo s prometnim onesnaževanjem zraka.
Verjetno se bo ob naslednji nesreči podobni v Černobilu, kar lepo vse skupaj izenačilo.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: D3m0r4l1z3d ()
Emobi ::
Ja, Jernejl, meni je tudi všeč, da se moram kar potruditi, da te demantiram.
Vsaka vtičnica doma lahko polni EV s 3500kWh na leto, brez dodatnih vlaganj. Zato je vsaka kilovatna ura veliko manj obremenjena s stroški in energijo. Tudi pridelava elektrike je manj obremenjena kot pridelava fosilnih goriv, zato ta zate skrajno hecna propaganda vseeno drži. Pridelava elektrike je vse bolj ekonomična, saj na borzah OVE ponuja elektriko po 35EUR za MWh, medtem pa ko proizvodnja fosilne elektrike ne more ponuditi cene nižje od 65EUR na MWh. In OVE elektrike bo tudi pri nas vse več. In če elektro stroka zatrjuje, da je na polnilnicah OVE elektrika, si ti najbrž edini v državi, ki trdi nasprotno (pa saj se tudi najde kak model, ki trdi da se zemlja ne segreva!). Pa naj bo po tvoje: tudi če bi vso elektriko za hipotetičnih 1,2 milijona EV vozil v Sloveniji pridelali v TEŠ6, je to veliko bolje, kot zdaj 1,2 milijona ICE-jev. Zato ker lažje nadzoruješ in optimiziraš en zgorevalni prostor, kot pa najmanj 4 milijone cilindrov, kjer izgorevanje ni optimalno in je s starostjo vse slabše!
Trenutno je slovensko omrežje sposobno ponoči na počasnem polnjenju polniti 250 do 300.000 EV-jev, ko pa bo omrežje inteligentno, pa bo sposobno polniti vse, za kar pa potrebujemo samo do 18% več elektrike. Toliko pa bomo lahko pridobili z novimi OVE elektrarnami. Tako pravijo tudi strokovnjaki v Angliji, da z omrežjem ne bo težav, ko bodo šli vsi na elektriko.
Na porabo je potrebno gledati celostno. Povprečen EV porabi okrog 13kWh elektrike, kar je energijski ekvivalent litra in pol bencina. Ko prišteješ še večje stroške izdelave in distribucije goriva, večje stroške za izdelavo ICE motorja, večje stroške za servisiranje, stroške olja za mazanje motorja, ki ga EV sploh nima; stroške za filtre, sklopko, svečke, menjalnik, ki jih EV sploh nima; manjše stroške vzdrževanja zavor (zavorne obloge se menjajo po 200.000km in ne diski; ko pa prišteješ še stroške več bolniških, več predčasnih smrti in zmanjšane delovne zmožnosti, pa pridemo do tega, da EV resnično porabi 10x manj energije.
Tudi če čakanje pri polnjenju finančno ovrednotiš (čas je denar), pa raje izberem čakanje pri polnjenju (piješ kavo, telefoniraš, surfaš), kot pa da bi izbral krajšo življenjsko dobo, več bolezni in več bolniških in manjšo delovno zmožnost.
Zdravje nima cene in je najpomembnejše, ne pa ekonomski izračuni, ki celostno ne upoštevajo vplive na naravo in zdravje. Predvsem zaradi tega bo ICE-jem odklenkalo in pri tem klenkanju jim nobeni visoki oktani ne bodo pomagali.
Pozabljaš, da je električno omrežje že izgrajeno za dostavo elektrike po hišah za kuhanje, gretje, luč, hlajenje in podobno. In za polnjenje EV-jev ni potrebno nobenega novega omrežja, kot so to bencinski servisi, ki so namenjeni izključno polnjenju tankov. Vsak dan gre iz Kopra 300 tovornjakov cistern, ki razvaža gorivo po bencinskih pumpah, zato bo podatek o porabljeni energiji 2,11kWh na liter goriva kar držal, ker nekateri izračuni pravijo, da je ta še večji.Torej bodo EV-ji vedno pozitivno diskriminirani naprav ICE-jem.
To že, ampak danes je lahko uporabnik EV celo neto prejemnik državnih sredstev, čeprav obremenjuje okolje. Subvencije komot nikoli ne odplačaš z davki in trošarinami, če ne narediš veliko kilometrov, voziš se pa vseeno na premog.
Na polnilnicah ni elektrike iz fosilnih goriv
Ko ob priklopu vozila na polnilnico bo burja završala, ki zavrtela bo vetrnice, odstrla oblake izpred sonca, in ko reke napolnile bodo struge, tedaj bo prav zares EV čist, čist kot nikdar prej. Dotlej pa kar knapi bodo premog na ogenj metali in celo dolino zasvinjali.
EV-ji resnično porabijo 10x manj energije in tudi med polnjenjem ne onesnažujejo zrak.
Laž lahko velikokrat ponoviš, pa ne bo postala resnica.
Več onesnaženega zraka pa pomeni krajšo življenjska dobo, več bolezni, več bolniških in posledično še manj denarja.
Izguba časa na polnilnicah prav tako.
Zgornji link (blog prispevek) pa je prav hecno skrajna propaganda. Na eni strani pri navadnih avtomobilih k porabi prišteva še energijo vrtanja, črpanja in transporta energenta, potem pa to izenači s fiktivnim EV, ki porabi 2,11kWh za 20km.
Medtem na fueleconomy najekonomičnejši (Ioniq) porabi na tej razdalji 3,1kWh, torej 50% več, neupoštevaje izgube polnjenja, izgube omrežja, potrebno energijo za gradnjo in vzdrževanje elektrarn in el. omrežja ter za kopanje in transport premoga.
Za tako pristranski prispevek se je bilo treba kar precej potruditi, kajne?
Vsaka vtičnica doma lahko polni EV s 3500kWh na leto, brez dodatnih vlaganj. Zato je vsaka kilovatna ura veliko manj obremenjena s stroški in energijo. Tudi pridelava elektrike je manj obremenjena kot pridelava fosilnih goriv, zato ta zate skrajno hecna propaganda vseeno drži. Pridelava elektrike je vse bolj ekonomična, saj na borzah OVE ponuja elektriko po 35EUR za MWh, medtem pa ko proizvodnja fosilne elektrike ne more ponuditi cene nižje od 65EUR na MWh. In OVE elektrike bo tudi pri nas vse več. In če elektro stroka zatrjuje, da je na polnilnicah OVE elektrika, si ti najbrž edini v državi, ki trdi nasprotno (pa saj se tudi najde kak model, ki trdi da se zemlja ne segreva!). Pa naj bo po tvoje: tudi če bi vso elektriko za hipotetičnih 1,2 milijona EV vozil v Sloveniji pridelali v TEŠ6, je to veliko bolje, kot zdaj 1,2 milijona ICE-jev. Zato ker lažje nadzoruješ in optimiziraš en zgorevalni prostor, kot pa najmanj 4 milijone cilindrov, kjer izgorevanje ni optimalno in je s starostjo vse slabše!
Trenutno je slovensko omrežje sposobno ponoči na počasnem polnjenju polniti 250 do 300.000 EV-jev, ko pa bo omrežje inteligentno, pa bo sposobno polniti vse, za kar pa potrebujemo samo do 18% več elektrike. Toliko pa bomo lahko pridobili z novimi OVE elektrarnami. Tako pravijo tudi strokovnjaki v Angliji, da z omrežjem ne bo težav, ko bodo šli vsi na elektriko.
Na porabo je potrebno gledati celostno. Povprečen EV porabi okrog 13kWh elektrike, kar je energijski ekvivalent litra in pol bencina. Ko prišteješ še večje stroške izdelave in distribucije goriva, večje stroške za izdelavo ICE motorja, večje stroške za servisiranje, stroške olja za mazanje motorja, ki ga EV sploh nima; stroške za filtre, sklopko, svečke, menjalnik, ki jih EV sploh nima; manjše stroške vzdrževanja zavor (zavorne obloge se menjajo po 200.000km in ne diski; ko pa prišteješ še stroške več bolniških, več predčasnih smrti in zmanjšane delovne zmožnosti, pa pridemo do tega, da EV resnično porabi 10x manj energije.
Tudi če čakanje pri polnjenju finančno ovrednotiš (čas je denar), pa raje izberem čakanje pri polnjenju (piješ kavo, telefoniraš, surfaš), kot pa da bi izbral krajšo življenjsko dobo, več bolezni in več bolniških in manjšo delovno zmožnost.
Zdravje nima cene in je najpomembnejše, ne pa ekonomski izračuni, ki celostno ne upoštevajo vplive na naravo in zdravje. Predvsem zaradi tega bo ICE-jem odklenkalo in pri tem klenkanju jim nobeni visoki oktani ne bodo pomagali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
VaeVictis ::
Emobi samo par vprašanj, če ni skrivnost seveda.
Ali Emobi vozi električno vozilo?
Kdaj se bo trošarina iz goriv prenesla na elektriko?
Zakaj subvenvcija za EV vozila, če "Zdravje nima cene in je najpomembnejše, ne pa ekonomski izračuni, ki celostno ne upoštevajo vplive na naravo in zdravje. Predvsem zaradi tega bo ICE-jem odklenkalo in pri tem klenkanju jim nobeni visoki oktani ne bodo pomagali"?
ps: Še tole, kdaj Emobi predvideva, da bodo EV vozila imela več kot 50% tržni delež?
Ali Emobi vozi električno vozilo?
Kdaj se bo trošarina iz goriv prenesla na elektriko?
Zakaj subvenvcija za EV vozila, če "Zdravje nima cene in je najpomembnejše, ne pa ekonomski izračuni, ki celostno ne upoštevajo vplive na naravo in zdravje. Predvsem zaradi tega bo ICE-jem odklenkalo in pri tem klenkanju jim nobeni visoki oktani ne bodo pomagali"?
ps: Še tole, kdaj Emobi predvideva, da bodo EV vozila imela več kot 50% tržni delež?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
Miha 333 ::
Ja, Jernejl, meni je tudi všeč, da se moram kar potruditi, da te demantiram.
Pozabljaš, da je električno omrežje že izgrajeno za dostavo elektrike po hišah za kuhanje, gretje, luč, hlajenje in podobno. In za polnjenje EV-jev ni potrebno nobenega novega omrežja, kot so to bencinski servisi, ki so namenjeni izključno polnjenju tankov. Vsak dan gre iz Kopra 300 tovornjakov cistern, ki razvaža gorivo po bencinskih pumpah, zato bo podatek o porabljeni energiji 2,11kWh na liter goriva kar držal, ker nekateri izračuni pravijo, da je ta še večji.Torej bodo EV-ji vedno pozitivno diskriminirani naprav ICE-jem.
To že, ampak danes je lahko uporabnik EV celo neto prejemnik državnih sredstev, čeprav obremenjuje okolje. Subvencije komot nikoli ne odplačaš z davki in trošarinami, če ne narediš veliko kilometrov, voziš se pa vseeno na premog.
Na polnilnicah ni elektrike iz fosilnih goriv
Ko ob priklopu vozila na polnilnico bo burja završala, ki zavrtela bo vetrnice, odstrla oblake izpred sonca, in ko reke napolnile bodo struge, tedaj bo prav zares EV čist, čist kot nikdar prej. Dotlej pa kar knapi bodo premog na ogenj metali in celo dolino zasvinjali.
EV-ji resnično porabijo 10x manj energije in tudi med polnjenjem ne onesnažujejo zrak.
Laž lahko velikokrat ponoviš, pa ne bo postala resnica.
Več onesnaženega zraka pa pomeni krajšo življenjska dobo, več bolezni, več bolniških in posledično še manj denarja.
Izguba časa na polnilnicah prav tako.
Zgornji link (blog prispevek) pa je prav hecno skrajna propaganda. Na eni strani pri navadnih avtomobilih k porabi prišteva še energijo vrtanja, črpanja in transporta energenta, potem pa to izenači s fiktivnim EV, ki porabi 2,11kWh za 20km.
Medtem na fueleconomy najekonomičnejši (Ioniq) porabi na tej razdalji 3,1kWh, torej 50% več, neupoštevaje izgube polnjenja, izgube omrežja, potrebno energijo za gradnjo in vzdrževanje elektrarn in el. omrežja ter za kopanje in transport premoga.
Za tako pristranski prispevek se je bilo treba kar precej potruditi, kajne?
Vsaka vtičnica doma lahko polni EV s 3500kWh na leto, brez dodatnih vlaganj. Zato je vsaka kilovatna ura veliko manj obremenjena s stroški in energijo. Tudi pridelava elektrike je manj obremenjena kot pridelava fosilnih goriv, zato ta zate skrajno hecna propaganda vseeno drži. Pridelava elektrike je vse bolj ekonomična, saj na borzah OVE ponuja elektriko po 35EUR za MWh, medtem pa ko proizvodnja fosilne elektrike ne more ponuditi cene nižje od 65EUR na MWh. In OVE elektrike bo tudi pri nas vse več. In če elektro stroka zatrjuje, da je na polnilnicah OVE elektrika, si ti najbrž edini v državi, ki trdi nasprotno (pa saj se tudi najde kak model, ki trdi da se zemlja ne segreva!). Pa naj bo po tvoje: tudi če bi vso elektriko za hipotetičnih 1,2 milijona EV vozil v Sloveniji pridelali v TEŠ6, je to veliko bolje, kot zdaj 1,2 milijona ICE-jev. Zato ker lažje nadzoruješ in optimiziraš en zgorevalni prostor, kot pa najmanj 4 milijone cilindrov, kjer izgorevanje ni optimalno in je s starostjo vse slabše!
Trenutno je slovensko omrežje sposobno ponoči na počasnem polnjenju polniti 250 do 300.000 EV-jev, ko pa bo omrežje inteligentno, pa bo sposobno polniti vse, za kar pa potrebujemo samo do 18% več elektrike. Toliko pa bomo lahko pridobili z novimi OVE elektrarnami. Tako pravijo tudi strokovnjaki v Angliji, da z omrežjem ne bo težav, ko bodo šli vsi na elektriko.
Na porabo je potrebno gledati celostno. Povprečen EV porabi okrog 13kWh elektrike, kar je energijski ekvivalent litra in pol bencina. Ko prišteješ še večje stroške izdelave in distribucije goriva, večje stroške za izdelavo ICE motorja, večje stroške za servisiranje, stroške olja za mazanje motorja, ki ga EV sploh nima; stroške za filtre, sklopko, svečke, menjalnik, ki jih EV sploh nima; manjše stroške vzdrževanja zavor (zavorne obloge se menjajo po 200.000km in ne diski; ko pa prišteješ še stroške več bolniških, več predčasnih smrti in zmanjšane delovne zmožnosti, pa pridemo do tega, da EV resnično porabi 10x manj energije.
Tudi če čakanje pri polnjenju finančno ovrednotiš (čas je denar), pa raje izberem čakanje pri polnjenju (piješ kavo, telefoniraš, surfaš), kot pa da bi izbral krajšo življenjsko dobo, več bolezni in več bolniških in manjšo delovno zmožnost.
Zdravje nima cene in je najpomembnejše, ne pa ekonomski izračuni, ki celostno ne upoštevajo vplive na naravo in zdravje. Predvsem zaradi tega bo ICE-jem odklenkalo in pri tem klenkanju jim nobeni visoki oktani ne bodo pomagali.
Na žalost tudi tukaj (podobno kot pri toplotnih črpalkah - primer: plinska peč stane 1.200, enako močna toplotna črpalka 8.000, pa verjetno dejanski strošek izdelave ni toliko večji) deluje tržna logika, in sicer ti večino prihrankov, ki jih boš imel skozi življenjsko dobo izdelka, poskušajo pobrati pri nakupni ceni. Podobno je s subvencijami: namesto, da bi zaradi tega bila cena za potrošnika nižja, v resnici tisto subvencijo pobaše v žep trgovec/proizvajalec, ker pač lahko za toliko dvigne ceno.
Zakaj se nižja cena izdelave EV vozila (ker kot praviš nima sklopke, menjalnika, filtrov, olja, ...) ne odraža pri nakupni ceni? Pozabil si napisati, da se to na žalost kompenzira z višjo ceno baterij.
Pa še ena res zoprna stvar je domet. Ko bo ta 400 - 500 km pri hitrosti 130 km/h z enim polnjenjem, bom razmislil o EV. To so npr. relacije MB - KP in nazaj, LJ - Graz in nazaj, ... povsem realne dnevne relacije. Res lahko polnim na poti, ampak nihče ti ne pove, da je število hitrih polnjenj omejeno in bi se naj uporabljalo le izjemoma. Ko "porabiš" vsa hitra polnjenja, pa moraš polniti počasneje in s tem dlje.
Emobi ::
Ok, v redu, če imaš take potrebe, počakaj na 400, 500 km dosega - 60 do 80 kWh baterija. Samo zdaj ne kupuj novega ICE-ja, ker bodo take baterije kmalu in goni svoj trenutni avto.
Vsem je jasno, da nova tehnologija ni poceni, zato so subvencije smiselne; tudi ni nova tehnologija ekonomija velikega obsega, da bi količina pocenila izdelek.
Poceni pa EV-ji ne bodo nikoli, ker baterije ne bodo cenejše, pač pa zmogljivejše, pa tudi država ne bo nikomur omogočila, da bi imel osebni prevoz za polovično ceno, saj bi bilo to neekološko in ceste bi se popolnoma zabasale! Poceni je lahko samo javni prevoz.
V tem trenutku ti država s subvencijo omogoča, da se z EV-jem v desetih letih ob prevoženih 20.000km na leto voziš z istimi stroški kot s pri nakupu pol cenejšim ICE-jem, po petnajstih letih pa je EV za 7.600EUR cenejši!
Vsem je jasno, da nova tehnologija ni poceni, zato so subvencije smiselne; tudi ni nova tehnologija ekonomija velikega obsega, da bi količina pocenila izdelek.
Poceni pa EV-ji ne bodo nikoli, ker baterije ne bodo cenejše, pač pa zmogljivejše, pa tudi država ne bo nikomur omogočila, da bi imel osebni prevoz za polovično ceno, saj bi bilo to neekološko in ceste bi se popolnoma zabasale! Poceni je lahko samo javni prevoz.
V tem trenutku ti država s subvencijo omogoča, da se z EV-jem v desetih letih ob prevoženih 20.000km na leto voziš z istimi stroški kot s pri nakupu pol cenejšim ICE-jem, po petnajstih letih pa je EV za 7.600EUR cenejši!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
jernejl ::
In za polnjenje EV-jev ni potrebno nobenega novega omrežja
Malo nižje si potem zapisal, da bo potrebno drugačno omrežje.
Tudi pridelava elektrike je manj obremenjena kot pridelava fosilnih goriv, zato ta zate skrajno hecna propaganda vseeno drži.
Ne drži, ker je tudi pri elektrarnah treba gorivo nekje pridobiti/narudariti in ga prepeljati v elektrarno. Premog in uran ni od boga poslan v elektrarno, zato ne moreš tega obesiti na pleča ICE avtomobilov, pri električnih pa se po drugi strani delati, kakor da tega ni.
In če elektro stroka zatrjuje, da je na polnilnicah OVE elektrika, si ti najbrž edini v državi, ki trdi nasprotno
Morda, a žal imam prav. Ko se na omrežje priključi EV, sonce zaradi tega ne zasije močneje. Če je treba zategadelj v TEŠ pokuriti več premoga, potem se pač voziš na premog. Lahko se sicer delaš, da samo sončna energija gre v polnilnice, pa je zato manj ostane za gospodinjstva in se zanje pokuri več premoga, končni učinek je enak. Vetrne, sončne, hidro energije je toliko, kolikor je pač je, narava se ne ozira na to, koliko avtov smo priključili v vtičnico.
ko pa prišteješ še stroške več bolniških, več predčasnih smrti in zmanjšane delovne zmožnosti
Sem že daleč nazaj napisal, da tudi EV povzročajo več bolniških, predčasnih smrti in nižjo produktivnost.
Če bodo produktivni ljudje izgubljali čas na polnilnicah, bodo nove tehnologije, zdravila in cepiva razvite kasneje, kot bi bile sicer.
Zdravje nima cene in je najpomembnejše, ne pa ekonomski izračuni
Torej se je treba boriti proti električnim vozilom, saj tudi ta negativno vplivajo na zdravje?
Zanimivo sicer je, da je bila nekoč, ko ni bilo grdega transporta in tovarn, življenjska doba polovico krajša, kot je danes. Za skupne učinke teh reči je treba poznati obe plati medalje, ne samo tiste negativne, ki pride skozi dimnik.
GizmoX ::
Pa še ena res zoprna stvar je domet. Ko bo ta 400 - 500 km pri hitrosti 130 km/h z enim polnjenjem, bom razmislil o EV. To so npr. relacije MB - KP in nazaj, LJ - Graz in nazaj, ... povsem realne dnevne relacije. Res lahko polnim na poti, ampak nihče ti ne pove, da je število hitrih polnjenj omejeno in bi se naj uporabljalo le izjemoma. Ko "porabiš" vsa hitra polnjenja, pa moraš polniti počasneje in s tem dlje.500 km pri 130 km/h pomeni 200 kWh baterijo. Samo povem, da se boš še načakal
Imaš kakšen vir za to, da se hitra polnjenja "porabijo"? Prosim, hvala.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
D3m0r4l1z3d ::
Recimo, da bo manjše zlo, ampak še vedno gre vse propad.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
BigWhale ::
Ne vem kje ti živiš.
Marsikatero dostavo že zdaj opravijo ponoči.Veliko njih.
Ok, vidim da imaš pojma - nič, bova kar zaključila.
Super argumenit! Mislim, da si zasluzis medaljo.
No, jaz ti povem, da bo v prihodnosti vecina lokalnega transporta elektricnega (ce ne bomo pogruntali kaksne bolj pametne resitve), morda elektrika ne bo shranjena v baterijah kot jih imamo sedaj ampak transport bo se vedno elektricen.
Miha 333 ::
Pika na i ::
Ne vem kje ti živiš.
Marsikatero dostavo že zdaj opravijo ponoči.Veliko njih.
Ok, vidim da imaš pojma - nič, bova kar zaključila.
Super argumenit! Mislim, da si zasluzis medaljo.
No, jaz ti povem, da bo v prihodnosti vecina lokalnega transporta elektricnega (ce ne bomo pogruntali kaksne bolj pametne resitve), morda elektrika ne bo shranjena v baterijah kot jih imamo sedaj ampak transport bo se vedno elektricen.
Medaljo podeli kar sam sebi.
Tovornjaki niso na cesti za šminkirat in afne guncat.
Tam so za delat denar in profit. S "svinjsko" nafto in ne s "čisto" elektriko, ki v tovornjakih nikoli ne bo zaživela.
V bistvu...tudi v avtomobilih ne bo, je videt glede na do zdaj videno.
BigWhale ::
Prakticno vsi vecji proizvajalci delajo na elektricnih vozilih. Kdor ne vidi tega, je slep. Elektricni avtomobili so ze zaziveli in ljudje se ze kar nekaj casa vozijo z njimi. Prodaja pa iz leta v leto narasca. Za tovorna vozila je pa se cas. Verjetno ne za vsa in ne takoj ampak za dolocen tip dostave in razvoza pa vsekakor.
Jackass ::
D3m0r4l1z3d je izjavil:
Kako bo časovno gledano glede avtonomnosti avtomobila na 1 bateriji, recimo da trenutno brez problema 400km mešano ac, regionalka, mesto, kdaj lahko pričakujemo 800km kot je recimo pri dizlih?
Za 400km rabiš 60kWh baterijo. Torej bi za 800km potreboval 120kWh, kar še ne bo kmalu, ker je taka baterija pretežka.
Postavlja se tudi vprašanje smiselnosti hranjenja tako veliko energije. In smiselnost takšnega dometa, saj je vendar pametno po 400km narediti dolg odmor.
Dvomim, da bodo kdaj delali več kot 600km dometa.
Gre samo za to, da smo bili do sedaj navajeni na doseg 800km in nočemo imeti manjšega. Človek, ki ga skrbi prihodnost naslednjih generacij, se pa s tem sprijazni.
No, pravzaprav je v realnosti povprečna poraba električnega vozila 18 kWh/100 km. Pri 130 kmh občutno več. Tako da je potrebno računati kar 20 kWh/100km pri oceni realnega dosega. Škoda je, ker so serije EV tako majhne, da jih je v SLO zelo težko dobiti. Npr. novega Leafa verjetno letos sploh ne bomo videli v SLO, Ampere-e tudi ne (čeprav je prišla na trg že pred letom dni). Po 2020 se bo začel čisti razcvet, saj se napoveduje kar nekaj novih modelov v večjih serijah (npr. VW ID, ki bo zamenjal golfa ipd.).
Realno je tako, da je vožnja EV veliko prijetnejša kot pa kateregakoli vozila z notranjim izgorevanjem. Bodo pa izziv baterije, ki so približno na tej stopnji razvoja kot LCD zasloni leta 1999 glede na danes. Vendar ne glede na to, dane sni nobene ovire, da se ne bi izplačalo kupiti EV za drugi ali mestni avto.
jAcKaSS
D3m0r4l1z3d ::
Za ljudi z več denarja in garažo, kjer ga čez noč lahko polnijo, je super.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Emobi ::
Emobi samo par vprašanj, če ni skrivnost seveda.Zelo dobra vprašanja, VaeVictis.
Ali Emobi vozi električno vozilo?
Kdaj se bo trošarina iz goriv prenesla na elektriko?
Zakaj subvenvcija za EV vozila, če "Zdravje nima cene in je najpomembnejše, ne pa ekonomski izračuni, ki celostno ne upoštevajo vplive na naravo in zdravje. Predvsem zaradi tega bo ICE-jem odklenkalo in pri tem klenkanju jim nobeni visoki oktani ne bodo pomagali"?
ps: Še tole, kdaj Emobi predvideva, da bodo EV vozila imela več kot 50% tržni delež?
Seveda Emobi vozi EV, vozim ga že več kot eno leto. Pri takšnem navdušenju in znanju ni možno, da bi bil samo teoretik. Električni avto je sanjski, okreten, preprost za upravljanje, hiter, športen, tih, čist, ekološko neprimerljivo manj sporen, isti stroški lastništva kot pri fosilcih. Po začetnih pospeških se lahko kosa z 400 konjskimi smrdljivci, ki pa pospeškov ne morejo izvesti brez neznosnega hrupa, pri katerem, četudi voznik uživa, okolica definitivno ne. Zato eksplozivni motor, ki sploh nima eksplozij, permanentno uporabljam na polno, ker ni hrupa, ki te sčasoma začne motiti. Tako da so užitki isti, kot prvi dan. In komurkoli to demonstriram je isto navdušen.
Trošarina iz fosilnih goriv se ne bo mogla preselit k elektriki, oziroma se bo samo delno. Elektrika se prvenstveno uporablja za domače potrebe in njena cena je socialni korektiv, ki ga ne moreš poljubno zviševati. Nekateri nimajo denarja za osebno mobilnost in takim ne moreš nabiti trošarino za kuhanje in razsvetljavo. Se pravi, da boš na domači vtičnici polnil ponoči počasi in poceni. Najhitrejše DC polnilnice na avtocestnem križu so plačljive, hitre AC polnilnice so trenutno zastonj, vse pa bodo pozneje obremenjene s trošarino, kar je tudi pravično, saj bolj obremenjuješ sistem. Ko bo omrežje pametno, bo lahko tudi zaznalo, če doma hitro polniš in to bi tudi lahko bilo dodatno zaračunano, kar je tudi najbolj pošteno. Se pravi tisti, ki bo bolj obremenjeval sistem – torej hitreje polnil, bo več plačal. Pri pametnem omrežju pa je možno tudi obratno: če bo sistem črpal elektriko iz tvoje baterije, boš manj plačal za elektriko.
Subvencije so potrebne, saj tudi, če se ljudje zavedajo, da zdravje nima cene, niso pripravljeni za to več plačati, ker špekulirajo, da njih zdravstvene tegobe ne bodo zadele! Takšen je pač povprečen homo sapiens sapiens.
Kdaj bo polovica novih avtomobilov elektičnih in hibridnih, je odvisno od več neznank. Predvidevam, da bo to leta 2025.
Prva neznanka so izidi volitev, kajti če zmaga desnica, bo s svojo naivno in nerazumno politiko takoj ukinila subvencije. Leta 2012 je desnica na oblasti takoj sprejela ukrepe, ki so izgradnjo novih sončnih elektrarn zmanjšala za 95%. Oni gredo vedno na roko multinacionalkam in monopolistom ter permanentno siromašijo srednji in spodnji razred.
Druga neznanka pa vpliva na prvo neznanko, to pa je konzervativnost ali po domače zarukanost državljanov. Dokler ima pri nas največjo možnost zmage na volitvah obskurna desničarska stranka, se bojim, da smo v istem kotlu kot Hrvati in Poljaki, ki v EU najmanj dajejo za električno mobilnost. Tu sem optimist, ker upam, da desnica ne bo zmagala.
K sreči pa razvoj čistejše mobilnosti ni odvisen od naše zarukanosti. Če razvoja nočemo, nas bo pač obšel in se bomo še naprej dušili v izpušnih plinih. To pa ni neznanka: do leta 2025 bodo napredni izdelovalci izdelovali veliko električnih in hibridnih modelov. Na primer, takrat bo imel BMW 12 električnih modelov in 13 hibridnih. Torej, kdor bo leta 2025 kupil nov klasični ICE, bo pa res zarukan!
fikus_ ::
Emobi, lepo, da si fan EV. Ampak deluješ malo naivno. Na koncu bodo finance ali pa politika tista, ki bo odločala oa razširjenosti ICE oz. EV vozil!
"Kdaj bo polovica novih avtomobilov elektičnih in hibridnih, je odvisno od več neznank. Predvidevam, da bo to leta 2025. "
Na osnovi česa predvidevaš?!
" Torej, kdor bo leta 2025 kupil nov klasični ICE, bo pa res zarukan! "
Jaz ga bom prej, da po tvoje ne bom zarukan!
Vidim, da ne poznaš problematike trenutno dostopnih baterij primernih za EV! Pa ne mi pisat, da bo razvoj pospešeno šel naprej (večja kapaciteta, več ciklov polnjenja, . . .)! Na leto gre za par %!
O "smart" elektičnih omrežjih in EV (ki se polnijo ob viških in oddajajo elektriko ob konicah) se že govori skoraj 10 let, pa še praktično nič od tega. Še nisem zasledila kakšnega večjega poskusnega projekta!
Če ni skrivnost, ali si lastnik EV, ali fan EV? Hvala za odgovor.
"Kdaj bo polovica novih avtomobilov elektičnih in hibridnih, je odvisno od več neznank. Predvidevam, da bo to leta 2025. "
Na osnovi česa predvidevaš?!
" Torej, kdor bo leta 2025 kupil nov klasični ICE, bo pa res zarukan! "
Jaz ga bom prej, da po tvoje ne bom zarukan!
Vidim, da ne poznaš problematike trenutno dostopnih baterij primernih za EV! Pa ne mi pisat, da bo razvoj pospešeno šel naprej (večja kapaciteta, več ciklov polnjenja, . . .)! Na leto gre za par %!
O "smart" elektičnih omrežjih in EV (ki se polnijo ob viških in oddajajo elektriko ob konicah) se že govori skoraj 10 let, pa še praktično nič od tega. Še nisem zasledila kakšnega večjega poskusnega projekta!
Če ni skrivnost, ali si lastnik EV, ali fan EV? Hvala za odgovor.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 59483 (53809) | Jackass |
» | Tudi Google in Waymo začela uporabljati avtonomne tovornjake (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27381 (23253) | xmetallic |
» | Tesla začela preizkušati tovornjak Semi (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21410 (16486) | MrStein |
» | Tesla presenetila z nizkimi cenami električnega tovornjaka (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 37563 (31628) | Jupito |
» | Tesla obljublja električni tovornjak in dirkalnik (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 53498 (46175) | nekikr |