» »

Razlika v svetilnosti Osram žarnic za avto in barva

Razlika v svetilnosti Osram žarnic za avto in barva

David83 ::

Pozdravljeni,

Lani avgusta sem menjal xenon žarnice v avtomobilu vendar študiram o menjavi za drug odtenek, saj bi rad bolj modrikaste.

gledal sem te M-Tech 6000K z 3200lm svetilnostjo

https://www.mcenter.si/xenon-zarnice/xe...

ter osram xenarc 6000K z 3400lm svetilnostjo, torej bolj svetijo?

https://www.mcenter.si/xenon-zarnice/xe...

ali je velika razlika teh 200lm ter ali se splača dat enkrat več za osram žarnico, je dejansko razlika pri teh žarnicah ali se plača to bolj firma kot kaj drugega, saj so vse narejene po istem principu ali?

Prav tako študiram o zamenjavi H1 žarnic za Osram Blue boost, vendar so 80w trenutno philips xtreme, ki jih imam pa so 55W ali je lahko kaj narobe?

https://www.mcenter.si/osram-cool-blue-...

čeprav piše da žarnice niso za cestni promet, ker so premočne, saj za dolge luči bi jih lahko uporabljal al ne?

Za meglenke sem pa tudi našel od osrama iste

https://www.mcenter.si/osram-cool-blue-...

vendar tudi kao niso za normalni cestni promet.

Policaj lahko kaj komplicira če se vpikne v to slučajno?

ter ali pozna kdo kakšne druge 5000k ali pa 6000k halogenske H1 žarnice, ki dajo xenon izgled in ki so dovoljene za cesto?

chort ::

Če imaš žarnice zato da kaj vidiš, ne da drugi vidijo tebe, potem bi na tvojem mestu raje šel na nižjo barvno temperaturo. Pri 6000K boš rjavo srno bistveno težje videl kot pri 4300K, ker preprosto ni prave barve.

Policaj se ti komot lahko vpikne v premočne žarnice, vendar je verjetnost za to majhna. Čisto lahko se ti pa zgodi, da ti bodo 80W žarnice stopile parabole, ker bodo oddajale 50% več toplote kot je dizajnirano, ali pa katerega od relejev recimo.

Kar se tiče moči, jaz sem razliko med začasno kitajsko D2s (kar je večina noname xenonk) in Osram Night Breaker Unlimited D2s videl kot noč in dan, tako v svetilnosti, barvi in konec koncev kvaliteti izdelave.

matobeli ::

Sem želel povedati popolnoma enako kot chort, ampak me je prehitel.

Dodam edino to da se na ebay.de dobi brand xenon za cca 80€ 2 komada.

David83 ::

chort je izjavil:

Če imaš žarnice zato da kaj vidiš, ne da drugi vidijo tebe, potem bi na tvojem mestu raje šel na nižjo barvno temperaturo. Pri 6000K boš rjavo srno bistveno težje videl kot pri 4300K, ker preprosto ni prave barve.

Policaj se ti komot lahko vpikne v premočne žarnice, vendar je verjetnost za to majhna. Čisto lahko se ti pa zgodi, da ti bodo 80W žarnice stopile parabole, ker bodo oddajale 50% več toplote kot je dizajnirano, ali pa katerega od relejev recimo.

Kar se tiče moči, jaz sem razliko med začasno kitajsko D2s (kar je večina noname xenonk) in Osram Night Breaker Unlimited D2s videl kot noč in dan, tako v svetilnosti, barvi in konec koncev kvaliteti izdelave.


Vedno bolj me mika vzet osrama ali philipsa, avto je imel drugače original tudi od philipsa in na uradnem servisu pri selmarju so mi rekli 170€/komad, lani ko mi je desna crknla, potem sem pa potisnil za 45€/kos xenon žarnice not, vendar mi svetloba preveč na rumeno vleče, drugače svetijo res super, kolega ima 8000k za 15€ in nič ne vidiš ponoči.

kaj pa tile W pri H1, to pomeni moč ali napajanje ali kaj? Ker imaš standard 55W in potem do 80-100W. To bolj žari ali samo več elektrike je in se greje ali kaj?

chort ::

David83 je izjavil:

Vedno bolj me mika vzet osrama ali philipsa, avto je imel drugače original tudi od philipsa in na uradnem servisu pri selmarju so mi rekli 170€/komad, lani ko mi je desna crknla, potem sem pa potisnil za 45€/kos xenon žarnice not, vendar mi svetloba preveč na rumeno vleče, drugače svetijo res super, kolega ima 8000k za 15€ in nič ne vidiš ponoči.

kaj pa tile W pri H1, to pomeni moč ali napajanje ali kaj? Ker imaš standard 55W in potem do 80-100W. To bolj žari ali samo več elektrike je in se greje ali kaj?


Načeloma je tako, da so xenon kitajčki glede vseh specifikacij precej off, zelo zna bit da so tudi tisti kelvini potegnjeni iz riti. Večina evropskih avtomobilov ima OEM xenone okrog 4500K, torej bolj proti rumenemu delu spektra, predvsem zato ker je večina stvari ki jih želiš ponoči videt običajno vsaj malo rumena. Hladnejša kot je barva svetila, slabše boš razločil toplejše obarvane objekte med seboj.
Tudi meni zgleda kombinacija 4300K xenonk in navadnih halogenk grda, ampak sem na lastnih izkušnjah ugotovil, da dela najbolje.

Watti pri H1 pomenijo točno to, porabo oziroma nazivno moč žarnice (torej oboje kar si napisal). Ta moč se potem porazdeli med svetilnost in gretje, pri čemer je razmerje med obema malenkost odvisno od barve in kvalitete materialov/izdelave, ne pa bistveno. Torej, 80-100W žarnica bo svetila bolje kot 55W, ampak se bo primerno več tudi grela. Ker so moderne avtomobilske inštalacije večinoma dimenzionirane brez nekih rezerv (ravno zato ker obstajajo precej restriktivni standardi kakšne žarnice se smejo vgrajevati), ti znajo take z 50% ali celo 90% večjo porabo/tokom povzročati pregrevanje tako inštalacij kot parabole. Jaz bi se držal OEM specifikacij in kvalitetnih proizvajalcev (Osram, Philips).


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere avtomobilske žarnice izbrati? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
378114359 (50331) polkar
»

H7 z izgledom LED

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
3815653 (14247) Scorpy84
»

Ali lahko pades na tehnicnem zaradi zarnic?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6713435 (10593) dxx
»

Katere H1 žarnice za xenon efekt?

Oddelek: Pomoč in nasveti
101406 (1176) lovro535v2

Več podobnih tem