Forum » Na cesti » Opel - izklop Start/Stop
Opel - izklop Start/Stop
forplan ::
Iščem način oziroma strokovnjaka, ki bi znal TRAJNO izklopit sistem start/stop na novi mokki x.
Brat je nabavil ta avto in je že čisto "obupan" ker mu tolikokrat ugasne avto :)
Verjamem, da je možnost to spremeniti s nastavitvijo določenega parametra v računalniku vendar sam nisem nikoli dalal kaj več kot pa brisanje napak pa to...
Torej zanima me, če poznate postopek oziroma mojstra ki bi znal to naredit (verjamem da se pooblaščenci s tem ne ukvarjajo zatorej iščem nekaj neuradnega :)
p.s. ne mi pisat kako fajn je ta sistem, pojdite smetit v drugo temo :)
Brat je nabavil ta avto in je že čisto "obupan" ker mu tolikokrat ugasne avto :)
Verjamem, da je možnost to spremeniti s nastavitvijo določenega parametra v računalniku vendar sam nisem nikoli dalal kaj več kot pa brisanje napak pa to...
Torej zanima me, če poznate postopek oziroma mojstra ki bi znal to naredit (verjamem da se pooblaščenci s tem ne ukvarjajo zatorej iščem nekaj neuradnega :)
p.s. ne mi pisat kako fajn je ta sistem, pojdite smetit v drugo temo :)
da se strinjam
GR2 ::
To je verjetno avtomatik, ker drugače ni nekih problemov. Edino če skočiš ven iz avta za kratek čas, se čez kak teden navadiš, da moraš pred ročno pritisniti gumb za izklop start/stop.
To je drugače tudi edini primer, ko sam sploh še rabim (električno) ročno zavoro.
Drugače pa ta sistem sploh ni bil zamišljen, da bi profitiral uporabnik, ampak bolj za EURO normo. Tistim, ki vozimo samo po regionalkah ter tistim, ki vozijo samo po AC, niso dali nobene izbire za izklopit sistem, ker v takih režimih vožnje je samo nadloga.
To je drugače tudi edini primer, ko sam sploh še rabim (električno) ročno zavoro.
Drugače pa ta sistem sploh ni bil zamišljen, da bi profitiral uporabnik, ampak bolj za EURO normo. Tistim, ki vozimo samo po regionalkah ter tistim, ki vozijo samo po AC, niso dali nobene izbire za izklopit sistem, ker v takih režimih vožnje je samo nadloga.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Miha 333 ::
Če je Euro 6 motor, se ne da izključit, ker je to eden od pogojev za doseganje tega standarda emisij.
cekr ::
Če ni avtomatik, naj tišči sklopko in se ne bo ugasnil motor.
Sicer se naj pa navadi pa bo. Ni to nek baw baw.
Ne vem, kako ima to Opel izvedeno, pri VW in Audiju to ni problem.
Sicer se naj pa navadi pa bo. Ni to nek baw baw.
Ne vem, kako ima to Opel izvedeno, pri VW in Audiju to ni problem.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cekr ()
forplan ::
1. Sem napisal da ne iščem rešitev kot so drži sklopko ali pa se navadi
2. Je ročni menjalnik. Vpliva pa na to tudi način vožnje. Sam nimam tega sistema, imam pa podoben stil in ko sem peljal enega takšnega se mije avto ugasnil 3-krat predno sem prišel iz parkirišča od trgovinskega centra do ceste...
3. Kot vemo se vse da narediti, če znaš kako. Recimo bilo bi za spremeniti en parameter v nastavitvah motorja recimo če je voltaža < 20V ne ugasni avta. Recimo ta delna rešitev deluje če iztakneš kabel iz akumulatorja, vendar je potem skoz obvestilo na armaturki...
4. Zato iščem strokovnjaka ki znan to nastaviti na motorju. Ni važna lokacija.
2. Je ročni menjalnik. Vpliva pa na to tudi način vožnje. Sam nimam tega sistema, imam pa podoben stil in ko sem peljal enega takšnega se mije avto ugasnil 3-krat predno sem prišel iz parkirišča od trgovinskega centra do ceste...
3. Kot vemo se vse da narediti, če znaš kako. Recimo bilo bi za spremeniti en parameter v nastavitvah motorja recimo če je voltaža < 20V ne ugasni avta. Recimo ta delna rešitev deluje če iztakneš kabel iz akumulatorja, vendar je potem skoz obvestilo na armaturki...
4. Zato iščem strokovnjaka ki znan to nastaviti na motorju. Ni važna lokacija.
da se strinjam
cekr ::
Sem se spomnil, da ima VW gumb, da izklopiš "A". Ne vem pa če to deluje stalno.
Koliko poznam Opla, so verjetno zelo zakomlicirali in izklop nekje spravili na 5. nivoju nastavitev.
Koliko poznam Opla, so verjetno zelo zakomlicirali in izklop nekje spravili na 5. nivoju nastavitev.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
jl ::
Tudi mene to moti, imam pa gumb za izklop start/stop funkcije. Drugače pa kaj takega bi verjetno prišlo v poštev:
https://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Start-St...
https://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Start-St...
Scorpia ::
Pojdi na pooblasceni servis, pa placaj priklop na tester, pa naj ti funkcijo izklopijo.
Miha: Da je to pogoj, se ne strinjam, sam imam euro6 motor, pa sem ob nakupu zahteval, da mi ne uturijo s&s.
Miha: Da je to pogoj, se ne strinjam, sam imam euro6 motor, pa sem ob nakupu zahteval, da mi ne uturijo s&s.
////
Mavrik ::
2. Je ročni menjalnik. Vpliva pa na to tudi način vožnje. Sam nimam tega sistema, imam pa podoben stil in ko sem peljal enega takšnega se mije avto ugasnil 3-krat predno sem prišel iz parkirišča od trgovinskega centra do ceste...
Saj vem da je lahko ta sistem kar nadležen... ampak to kar si pa napisal pa kaže totalno nesposobnost tebe kot voznika. Kako dafuq ti uspe avto tako peljat da ti kar 3x ugasne pri ročnem menjalniku?!
The truth is rarely pure and never simple.
aleksander10 ::
Drugače imaš Eco gumb in s tem ugasneš/prižigaš delovanja start/stop. Sicer ni trajno, je pa za toliko časa, dokler čisto ne ugasneš avtomobila. Pri ponovnem vžigu je privzeto omogočen.
Aleksander
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
p0ki ::
Pri nekaterih imaš gumb ECO pri drugih A to naj izklopi pa bo dokler fizično ne ugasne vozila in ga na novo prižge.
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"
forplan ::
@mikhaair: Hvala jutri vprašam če delajo to
@jl: Nevem če je to to, nimam pojma kako bi to vgradil..
@Mavrik: Ja nevem kako ti voziš, zleda ne spuščaš sklopke če čakaš manj kot 1h...
Smo vprašali na 3 uradne servise pa pravijo da oni tega ne delajo...
@jl: Nevem če je to to, nimam pojma kako bi to vgradil..
@Mavrik: Ja nevem kako ti voziš, zleda ne spuščaš sklopke če čakaš manj kot 1h...
Smo vprašali na 3 uradne servise pa pravijo da oni tega ne delajo...
da se strinjam
Netrunner ::
Mene ta start/stop sistem tudi pošteno moti in to, da se ne da izklopit je precej moteče. Nekateri avtomobili imajo to nastavitev zakopano v menijih in deluje dokler avta ne ugasneš, tako da si moraš vsakokrat na novo nastavit. Zaradi tega sranja so samo večji stroški, saj baterije ki zdržijo te obremenitve so dražje od navadnih ali pa rabiš še kake pomožne ipd .. F off.. še tak sistem.
Mavrik ::
@Mavrik: Ja nevem kako ti voziš, zleda ne spuščaš sklopke če čakaš manj kot 1h...
Pri vožnji s parkirišča čakaš eno uro? A lahko resno opišeš kako voziš da ti to dela probleme? A dejansko ti uspe ročico in pedal spustiti tako hitro da se mašina ne požene? Kako to zgleda?
The truth is rarely pure and never simple.
GR2 ::
Za 5min in več čakanja na mestu je res smiselno dat v ler, drugače pa ne vem zakaj bi to delal. Čeprav če bi moral sam čakat tolk časa, bi pustil v prvi, ugasnil motor in dvignil nogi iz stopalk.
V ler dam sam največ 10x na leto, če moram ven iz avta pri prižganem motorju. Ročno uporabljam tudi samo v teh primerih, se pravi oboje držim res na minimumu.
Smešni so mi tisti, ki parkirajo na ravnem, po možnosti še makadamu, ki te že sam po sebi drži na mestu, pa zategnejo ročno do amena, to so zame čisti noobi.
V ler dam sam največ 10x na leto, če moram ven iz avta pri prižganem motorju. Ročno uporabljam tudi samo v teh primerih, se pravi oboje držim res na minimumu.
Smešni so mi tisti, ki parkirajo na ravnem, po možnosti še makadamu, ki te že sam po sebi drži na mestu, pa zategnejo ročno do amena, to so zame čisti noobi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
springfield ::
Kaj točno pa vas moti pri start/stop sistemih? Jaz še nisem imel nobenih težav zaradi njega pa tudi stila vožnje nisem rabil spremenit.
M.B. ::
Glede na Bildov test zapravljajo čas, ne ponujajo prihrankov in pospešuje obrabo motorja. Na 100 km privarčuje 0,1 liter goriva. In porabi 0.08-2 sekundi ob vsakem štartu.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
bastadu ::
Tudi sam sem novi lastnik avtomatika ene druge znamke s to blesavo start/stop funkcijo, če se le spomnim jo ob prižigu vozila onemogočim (imam namenski gumb za to), seveda ob ponovnem zagonu se nastavitev ne shrani. Najbolj bedno je v zvezi s to funkcijo je, ko prideš do križišča in potem nanese, da se moraš samo za kakšno sekundo čisto ustavit, motor ugasne in potem naslednjo sekundo nazaj prižge, me kar zašraufa po trebuhu ... Tudi sam grem v kratkem do enega mojstra, da mi omogoči spomin vklopa/izklopa funkcije po ponovnem zagonu, na uradnih servisih to ne bodo naredili (ne smejo oz. ne znajo, ker jim proizvajalec ni dal navodil, kako se to naredi).
forplan ::
@Mavrik: Ja nevem kako ti voziš, zleda ne spuščaš sklopke če čakaš manj kot 1h...
Pri vožnji s parkirišča čakaš eno uro? A lahko resno opišeš kako voziš da ti to dela probleme? A dejansko ti uspe ročico in pedal spustiti tako hitro da se mašina ne požene? Kako to zgleda?
Temu načinu vožnje bi se lahko reklo ler :)
Primer 1 :Pripelješ do ceste na katero se boš vključil. Vidiš 2 avta ki jih počakaš. Oceniš da boš moral čakati >5s in tako daš v nevtralno in spustiš sklopko (tu nastopi start/stop ki ugasne vozilo). Ti počakaj 5s mogoče 6s in stisneš sklopko da se avto vžge in spelješ. Je smiselno da se pri tem avto ugasne?
Primer 2 :Se voziš po parkirišču, pred tabo nekdo vzratno hoče parkirat. Čakaš 5s da se sprosti pot in pri tem daš v neutral in spustiš sklopko in avto ugasne. Je smiselno?
Je smiselno spreminjat način vožnje zaradi tega start/stop sistema? Recimo brat je imel prej Mazdo 3 kupil novo. Po 15 letih in 200kkm bila še prva sklopka. Je s tem ohranjeval ali uničeval sklopko?
da se strinjam
Scorpia ::
@mikhaair: Hvala jutri vprašam če delajo to
@jl: Nevem če je to to, nimam pojma kako bi to vgradil..
@Mavrik: Ja nevem kako ti voziš, zleda ne spuščaš sklopke če čakaš manj kot 1h...
Smo vprašali na 3 uradne servise pa pravijo da oni tega ne delajo...
Marsikaj pravijo, da ne, ampak se da doseci svoje. Imamo na firmo tudi opla, pa se da marsikaj zmeniti. Ce ni problem iti do skofje loke, poklici tamkasnji servis, pa vprasaj. Pa ce se le da, se z glavnim (lastnikom) meni.
Drugace pa v crnucah avtoelektronika, tudi znajo, samo bos moral paziti na garancijo da na servisu ne ugotovijo, da je s&s izklopljen.
////
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Scorpia ()
blackbfm ::
Zaradi tega sranja so samo večji stroški, saj baterije ki zdržijo te obremenitve so dražje od navadnih ali pa rabiš še kake pomožne ipd .. F off.. še tak sistem.
Oh the horror.. Ljudje zagonijo vec za pijaco en večer kot pa boš mel ti dodatnega stroska z baterijami za časa lastništva
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
Scorpia ::
Zaradi tega sranja so samo večji stroški, saj baterije ki zdržijo te obremenitve so dražje od navadnih ali pa rabiš še kake pomožne ipd .. F off.. še tak sistem.
Oh the horror.. Ljudje zagonijo vec za pijaco en večer kot pa boš mel ti dodatnega stroska z baterijami za časa lastništva
Ja tle ni sam baterija, tudi štarter, nepotrebne dodatne vibracije, ko ti nosilci motorja razrahlja od nenehnega vžiganja, in na koncu imaš dodatne vibracije. Isti avto, brez s&s takih vibracij nima, pri dizlu ti še prej gre vztrajnik. Sicer tisti ki ne naredi veliko km, ali pa ni veliko v mestu tega ne bo opazil. Ker pa pri nam avti naredijo 300k mestne vožnje v 4-5 letih, že dovolj vidim, da mi je s&s na parih avtih več stroškov naneslo. no po parih letih odpovedi štarterja, ter vztrajnika, drugemu akku po pol leta in pol spet obema po pol leta crkneta akumulatorja mi je bilo dovolj, da sem obema izklopil ta s&s. Edino presenečen, da nobena zarnica, v tem času, ni crknila...
////
Mavrik ::
Ja tle ni sam baterija, tudi štarter, nepotrebne dodatne vibracije, ko ti nosilci motorja razrahlja od nenehnega vžiganja, in na koncu imaš dodatne vibracije. Isti avto, brez s&s takih vibracij nima, pri dizlu ti še prej gre vztrajnik. Sicer tisti ki ne naredi veliko km, ali pa ni veliko v mestu tega ne bo opazil. Ker pa pri nam avti naredijo 300k mestne vožnje v 4-5 letih, že dovolj vidim, da mi je s&s na parih avtih več stroškov naneslo. no po parih letih odpovedi štarterja, ter vztrajnika, drugemu akku po pol leta in pol spet obema po pol leta crkneta akumulatorja mi je bilo dovolj, da sem obema izklopil ta s&s. Edino presenečen, da nobena zarnica, v tem času, ni crknila...
"Pri vas"? Zdaj boš resno trdil da ljudje naredijo 300.000km po mestu v petih letih?
Temu načinu vožnje bi se lahko reklo ler :)
Primer 1 :Pripelješ do ceste na katero se boš vključil. Vidiš 2 avta ki jih počakaš. Oceniš da boš moral čakati >5s in tako daš v nevtralno in spustiš sklopko (tu nastopi start/stop ki ugasne vozilo). Ti počakaj 5s mogoče 6s in stisneš sklopko da se avto vžge in spelješ. Je smiselno da se pri tem avto ugasne?
Primer 2 :Se voziš po parkirišču, pred tabo nekdo vzratno hoče parkirat. Čakaš 5s da se sprosti pot in pri tem daš v neutral in spustiš sklopko in avto ugasne. Je smiselno?
Je smiselno spreminjat način vožnje zaradi tega start/stop sistema? Recimo brat je imel prej Mazdo 3 kupil novo. Po 15 letih in 200kkm bila še prva sklopka. Je s tem ohranjeval ali uničeval sklopko?
A si pomislil da za 5 sek ne bi dal v ler in držal sklopko?
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
p0ki ::
Jaz sploh ne dam v ler ampak držim sklopko, če le ni neke ornk sile kot je čakanje na vlak ali kaj podobnega
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"
cekr ::
Še dobro, da ste na Slo-tech.com sami strokovnjaki, ki veste več kot inžinirji po firmah.
Zadeva je čisto uporabna, samo nekateri se ne morete sprijaznit, da je treba malce drugače postavljati levo nogo.
Zadeva je dovolj izpiljena, da zaradi tega še noben motor ni crknil.
Zadeva je čisto uporabna, samo nekateri se ne morete sprijaznit, da je treba malce drugače postavljati levo nogo.
Zadeva je dovolj izpiljena, da zaradi tega še noben motor ni crknil.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
facepalm ::
@cekr zadeva je uporabna zgolj iz vidika onesnazevanja
Zaradi tega sistema so potrebni "efb" akumulatorji, kateri imajo (vsaj za moj avto) trikratno ceno navadnega.
Inzenirji so ze dovolj dobro zasnovali zadevo, da (vecinoma) nic ne crkne v garancijskem roku.
Sigurno so pa posamezni sklopi bolj obremenjeni zaradi S&S sistema. Torej ce ga izklopis, imas manjso verjetnost okvar.
Zaradi tega sistema so potrebni "efb" akumulatorji, kateri imajo (vsaj za moj avto) trikratno ceno navadnega.
Inzenirji so ze dovolj dobro zasnovali zadevo, da (vecinoma) nic ne crkne v garancijskem roku.
Sigurno so pa posamezni sklopi bolj obremenjeni zaradi S&S sistema. Torej ce ga izklopis, imas manjso verjetnost okvar.
HotBurek ::
Evo, imel sem isti problem. Vedno, kadar sem avto prižgal, sem moral pritisnit gumb "off", da se mi motor ni ugašal na križiščih. In na ta knof sem pozabljal...
Neuradni serviser (sicer ni opl) je z računalnikom tako spremenil, da tista nastavitev, ki je v uporbi takrat, ko ugasneš avto, velja tudi ob naslednjem prižigu.
To ugašanje na 10 sekund nekje v gužvi zhebe akumulator, jermene, vsega boga. Motor mora laufat nekaj cajta neprekinjeno.
Najti moraš nekoga, ki dela z/s elektroniko na tvojem avtu, da ti tam v računalniku od avta en bit spremeni na neko drugo vrednost. To je vsa magija. Pa 20€ na roke, in je problem rešen. :)
Neuradni serviser (sicer ni opl) je z računalnikom tako spremenil, da tista nastavitev, ki je v uporbi takrat, ko ugasneš avto, velja tudi ob naslednjem prižigu.
To ugašanje na 10 sekund nekje v gužvi zhebe akumulator, jermene, vsega boga. Motor mora laufat nekaj cajta neprekinjeno.
Najti moraš nekoga, ki dela z/s elektroniko na tvojem avtu, da ti tam v računalniku od avta en bit spremeni na neko drugo vrednost. To je vsa magija. Pa 20€ na roke, in je problem rešen. :)
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
cekr ::
@cekr zadeva je uporabna zgolj iz vidika onesnazevanja
Zaradi tega sistema so potrebni "efb" akumulatorji, kateri imajo (vsaj za moj avto) trikratno ceno navadnega.
Inzenirji so ze dovolj dobro zasnovali zadevo, da (vecinoma) nic ne crkne v garancijskem roku.
Sigurno so pa posamezni sklopi bolj obremenjeni zaradi S&S sistema. Torej ce ga izklopis, imas manjso verjetnost okvar.
A res? Potem pa hitro na sedež npr. Mercedesa, da to odklopijo. Nekdo je bolj pameten od njihovih strokovnjakov. Zadeva deluje, samo voznik ne sme biti prepričan v svoj prav.
Če vidiš, da se bo zelena luč hitro vklopila, pač držiš sklopko. Sicer pa pustiš, da računalnik naredi najboljše za tvoj avto.
Po novem so tudi motorji, ki odklapljajo cilindre. A v to bi se tudi vtikali? Pri Boschu seveda ne vedo, kaj delajo.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Scorpia ::
Še dobro, da ste na Slo-tech.com sami strokovnjaki, ki veste več kot inžinirji po firmah.
Zadeva je čisto uporabna, samo nekateri se ne morete sprijaznit, da je treba malce drugače postavljati levo nogo.
Zadeva je dovolj izpiljena, da zaradi tega še noben motor ni crknil.
Upam da se hecas, da je zadeva izpiljena. Ce bi inzenirji imeli proste roke pri razvoju in ne sefe s svojimi zahtevami, bi danes imeli drugacno sliko, kar se tice zanesljivosti. Danes kar so v s&s izpilili je boljsi akumulator, ki prenese vec zagonov in to je to. Ok kaksne premium znamke imajo se glajenje napetosti, da jim luci ne utripajo, ampak to so itak led katere ni problem par kondenzatorjev dat, da ne bo utripalo.
////
facepalm ::
Namen teh sistemov je zmanjsanje emisij in doseganje novih euro standardov.
Seveda zadeve delujejo ampak na racun vecjih stroskov vzdrzevanja.
Je pa res, da smo zabiti, ker ne verjamemo proizvajalcem in njihovim inzenirjem. Saj oni ja razvijajo zgolj v interes koncnih uporabnikov.
Kako si drznemo razmisljat s svojo zabito glavo..
Seveda zadeve delujejo ampak na racun vecjih stroskov vzdrzevanja.
Je pa res, da smo zabiti, ker ne verjamemo proizvajalcem in njihovim inzenirjem. Saj oni ja razvijajo zgolj v interes koncnih uporabnikov.
Kako si drznemo razmisljat s svojo zabito glavo..
GR2 ::
Je smiselno spreminjat način vožnje zaradi tega start/stop sistema? Recimo brat je imel prej Mazdo 3 kupil novo. Po 15 letih in 200kkm bila še prva sklopka. Je s tem ohranjeval ali uničeval sklopko?
To je eden pri nas govoril, da z rednim dajanjem v ler ohranja sklopko, zato ker mu je enkrat pri prejšnjem avtu šel potisni ležaj in mu je mehanik tako rekel.
Pa to moraš bit resni klošar, da greš razmišljat česa ti ne bo treba menjat čez 200k km. Taki si sploh ne bi smeli lastiti avta, ampak največ kolo.
@Mavrik :Zakaj bi moral spreminjat sedaj način vožnje?
To bi moral že tako ali tako, ker imaš obupen način vožnje. Faking ler sam ne uporabljam še če čakam na vlak, to so zapornice gor še prej kot v minuti.
Pa sem imel prej športen avto s težko sklopko, pa tudi ni bil noben problem imet pritisnjeno tam do 5 minut, kakšne 2 tedna, pa sem že imel dovolj moči v nogi.
Na semaforju moraš pa itak štartat v roku sekunde potem ko zasveti zelena, danes sem spet čakal 2, da sta speljala, ko bi bil sam že vsaj 200m naprej. Sem kar siguren, da sta imela probleme z lerom in ročno.
Sicer pa pustiš, da računalnik naredi najboljše za tvoj avto.
Pri vožnjah do 20km je najboljše, da se motorja ne izklaplja, že tako ga je problem spravit na delovno temperaturo, najbolje da se še ugaša vmes.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
zmaugy ::
Dokler je avo hladen se meni v okviru S&S ne ugaša sam. S&S je najbolj moteč kadar ima človek dirkalne ambicije na semaforju.
GR2 ::
Ampak za nas dirkače ni moteč, ker imamo stisnjeno sklopko in že mal prej dodajamo plin, potem pa lift-off.
Lera avto ne vidi, če pa bi že bil navajen redno dajat v ler, bi se pa tudi navadil stisniti tisti gumb po zagonu avta. Tega ima drugače vsak avto s start/stop, ker nekaterim v tej temi to namreč ni jasno, ne, nima samo VW.
Lera avto ne vidi, če pa bi že bil navajen redno dajat v ler, bi se pa tudi navadil stisniti tisti gumb po zagonu avta. Tega ima drugače vsak avto s start/stop, ker nekaterim v tej temi to namreč ni jasno, ne, nima samo VW.
blackbfm ::
Pri vožnjah do 20km je najboljše, da se motorja ne izklaplja, že tako ga je problem spravit na delovno temperaturo, najbolje da se še ugaša vmes.
ko bereš po netu ma folk bolj problem s tem da se avto ne ugasne, kot kontra pač računalnik sam preračuna kdaj ugasnit, kot je blo omenjeno
+ te male 3cy mašine hitro pridejo na delovno temp
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
facepalm ::
Te male 3cyl masine rabijo celo vecnost do delovne temperature. Vsaj pri 0.9tce je tako. Primerljiv z dizli.
cekr ::
Še dobro, da ste na Slo-tech.com sami strokovnjaki, ki veste več kot inžinirji po firmah.
Zadeva je čisto uporabna, samo nekateri se ne morete sprijaznit, da je treba malce drugače postavljati levo nogo.
Zadeva je dovolj izpiljena, da zaradi tega še noben motor ni crknil.
Upam da se hecas, da je zadeva izpiljena. Ce bi inzenirji imeli proste roke pri razvoju in ne sefe s svojimi zahtevami, bi danes imeli drugacno sliko, kar se tice zanesljivosti. Danes kar so v s&s izpilili je boljsi akumulator, ki prenese vec zagonov in to je to. Ok kaksne premium znamke imajo se glajenje napetosti, da jim luci ne utripajo, ampak to so itak led katere ni problem par kondenzatorjev dat, da ne bo utripalo.
Toliko je že izpiljena, da ti niti približno nisi usposobljen in pristojen, da jo odklapljaš.
Avto je bil obdavčen tudi glede na uporabo te zadeve. Če to odklopiš izigravaš davkarijo. Na tehničnih bi morali tudi to preverjat.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
facepalm ::
Sedaj bodo FURSovci stali na semaforjih in preverjali kdo izigrava davkarijo z nogo na sklopki:)))
Edit: btw.. jaz sem bil ustrezno usposobljen, da lahko izklopim S&S na svojem vozilu.
Edit: btw.. jaz sem bil ustrezno usposobljen, da lahko izklopim S&S na svojem vozilu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
blackbfm ::
zmaugy ::
Ampak za nas dirkače ni moteč, ker imamo stisnjeno sklopko in že mal prej dodajamo plin, potem pa lift-off.
Lera avto ne vidi, če pa bi že bil navajen redno dajat v ler, bi se pa tudi navadil stisniti tisti gumb po zagonu avta. Tega ima drugače vsak avto s start/stop, ker nekaterim v tej temi to namreč ni jasno, ne, nima samo VW.
Za nas na avtomatikih je gumb za izklop S&S v primeru semafor dirkanja definitivno uporaben. Pa sport mode
facepalm ::
@blackbfm
Definiraj normalna.
Sedaj pozimi. S temperaturo zraka okoli 0°c je potreboval okoli 13km. Od tega 6km spusta brez gasa, ostalo ravnica. Toliko potrebuje da se voda segreje do 85°c. Star getz se je segrel po 5km, od tega 3km spusta.
Definiraj normalna.
Sedaj pozimi. S temperaturo zraka okoli 0°c je potreboval okoli 13km. Od tega 6km spusta brez gasa, ostalo ravnica. Toliko potrebuje da se voda segreje do 85°c. Star getz se je segrel po 5km, od tega 3km spusta.
forplan ::
A smo zašli s teme?
Nič nismo bližje odgovoru na vprašanje zastavljenem v prvem postu...
Nič nismo bližje odgovoru na vprašanje zastavljenem v prvem postu...
da se strinjam
blackbfm ::
S temperaturo zraka okoli 0°c je potreboval okoli 13km. Od tega 6km spusta brez gasa, ostalo ravnica.
Ja to mas ze neke cudne pogoje voznje, 6km brez gasa.. V 4-5km mora bit voda fix segreta, tut v mrazu
D3m ::
A smo zašli s teme?
Nič nismo bližje odgovoru na vprašanje zastavljenem v prvem postu...
Smo že odgovorili. Naj pritiska tipko off ko zažene avto.
|HP EliteBook|R5 6650U|
facepalm ::
S temperaturo zraka okoli 0°c je potreboval okoli 13km. Od tega 6km spusta brez gasa, ostalo ravnica.
Ja to mas ze neke cudne pogoje voznje, 6km brez gasa.. V 4-5km mora bit voda fix segreta, tut v mrazu
Imam 2 klanca po cca 3km in ko dosezem potovalno hitrost se vozim zastonj:)
Ampak vseeno sta moja stara bencinca segrela vodo se preden sem dosegel drugi klanec. Tce pa rabi se par (5) km po drugem klancu. Tako da rabi dejansko ene 7km do 85°c (cez ne gre).
feryz ::
Smo že odgovorili. Naj pritiska tipko off ko zažene avto.Točno tako. To ti pride v kri in je tako naravno kot pritisk tipkee za prižiganje motorja. Pač moraš stisniti dva gumba.
Če je zima, se zjutraj vsedeš v avto in je cela procedura.
Najprej S&S,
nato tipka za zagon motorja,
nato 3x gretje sedežev (3., 2., 1. stopnja),
nato tipka za ogrevanje volana,
nato tipka za maksimalno ogrevanje vetrobranskega stekla 2x (prvič da ti užge ogrevanje vetrobranskega, ogledal in zadnjega stekla in drugič, da izklopiš ventilator, ostala ogrevanja ostanejo vklopljena za 5 min).
Start & stop pri avtomatskih menjalnikih je res totalna nočna mora. Pri ročnih še nekako gre. Avtomatik pa te dobesedno zabije v sedež in kasneje nazaj proti volanu. Ko spustiš bremzo in daš gas, bi rad užgal, skočil, bremzal, vse hkrati.
Stari89 ::
Bom si sposodil temo, saj imam tudi sam Opla s start/stop.
Zakaj se mašina prižge nazaj, ko odprem vrata avtomobila? To je precej sitno, ko pripeljem domov in moram odpret ograjo in garažna vrata. Ta čas bi lahko mašina komot mirovala.
Sedaj imam tak postopek, da stisnem Auto-Off gumb preden ustavim pred ograjo, da ne ustavlja mašine po nepotrebnem.
Kaka ideja, kako bi prepričal sistem, da ne zažene mašine nazaj, ko grem ven za eno minutko?
Zakaj se mašina prižge nazaj, ko odprem vrata avtomobila? To je precej sitno, ko pripeljem domov in moram odpret ograjo in garažna vrata. Ta čas bi lahko mašina komot mirovala.
Sedaj imam tak postopek, da stisnem Auto-Off gumb preden ustavim pred ograjo, da ne ustavlja mašine po nepotrebnem.
Kaka ideja, kako bi prepričal sistem, da ne zažene mašine nazaj, ko grem ven za eno minutko?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kako izklopiti Start/Stop sistem na novih avtih, Ford (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19734 (13004) | WizzardOfOZ |
» | Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21307 (18184) | fikus_ |
» | Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29635 (27685) | BigWhale |
» | Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 47550 (43979) | šernk |