Forum » Na cesti » Opel Corsa 2002 ne vžge
Opel Corsa 2002 ne vžge
sosed ::
Živjo.
Imam problem z Corso C letnik 2002. Včeraj v sredo zjutraj je bilo zunaj -14 stopinj in avto mi ni želel vžgati. Poskusil sem okoli 10-krat in potem se je proti koncu poskušanja že ugašal ekranček kjer mi piše uro, stopinje... Sklepal sem, da je premalo stopinj za akumulator zato pač nima dovolj za vžig.
Popoldne smo poskusili avto vžgati z kabli ampak neuspešno.
Zdaj ne vem kaj naj naredim, avto stoji zunaj celo noč in smo sumili, da mogoče ni dotoka goriva zaradi kakšne zamrznitve.
Ponavadi je vžgal v četrto če je bilo okoli -10 stopinj ampak zgleda da je bilo -14 pač premalo.
Sedaj ne vem ali naj poskusim dati akumulator polniti, ampak z kabli bi mogel po moje še vedno vžgati.
Mehanika nočem vpletati dokler ne izključimo akumulator kot problem.
Ali je možno, da se je akumulator pokvaril zaradi večkratnega vžiganja v tem mrazu?
Še vedno sumimo, da je kaj zmrznilo saj je avto celo noč na mrazu in podnevi v sencu pod minusom.
Hvala za odgovore.
LP
Imam problem z Corso C letnik 2002. Včeraj v sredo zjutraj je bilo zunaj -14 stopinj in avto mi ni želel vžgati. Poskusil sem okoli 10-krat in potem se je proti koncu poskušanja že ugašal ekranček kjer mi piše uro, stopinje... Sklepal sem, da je premalo stopinj za akumulator zato pač nima dovolj za vžig.
Popoldne smo poskusili avto vžgati z kabli ampak neuspešno.
Zdaj ne vem kaj naj naredim, avto stoji zunaj celo noč in smo sumili, da mogoče ni dotoka goriva zaradi kakšne zamrznitve.
Ponavadi je vžgal v četrto če je bilo okoli -10 stopinj ampak zgleda da je bilo -14 pač premalo.
Sedaj ne vem ali naj poskusim dati akumulator polniti, ampak z kabli bi mogel po moje še vedno vžgati.
Mehanika nočem vpletati dokler ne izključimo akumulator kot problem.
Ali je možno, da se je akumulator pokvaril zaradi večkratnega vžiganja v tem mrazu?
Še vedno sumimo, da je kaj zmrznilo saj je avto celo noč na mrazu in podnevi v sencu pod minusom.
Hvala za odgovore.
LP
koyotee ::
10000000000% je fuč akumulator.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Bizkit45 ::
ko ste poizkušali vžgati s kabli, je v delujočem avtu zavrtel obrate vsaj na 2000? takrat alternator da malce več od sebe, kot pod prostim tekom - da ne omenjam jump run z ugasnjenim avtom. Pa slabi jumper kabli so tudi večkrat vzrok.
Pri jump runu tvoj akumulator nima veze, v bistvu ga lahko tudi odklopiš in bi moralo vžgati. Največkrat so kabli in pa premalo obratov na drugem avtu. LP
Pri jump runu tvoj akumulator nima veze, v bistvu ga lahko tudi odklopiš in bi moralo vžgati. Največkrat so kabli in pa premalo obratov na drugem avtu. LP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bizkit45 ()
sosed ::
Vzemi multimeter pa vsaj zmeri napetost na akumulatorju.
Bom zmeril jutri, ampak vem, da bo napetost manjša kot bi mogla bit, ker se mi je pri vžiganju ugašal ekranček z uro, datumom, temperaturo.
Ali je možno, da se je akumulator spraznil med 10-kratnem vžiganju. Če to ni možno se je verjetno res pokvaril.
ko ste poizkušali vžgati s kabli, je v delujočem avtu zavrtel obrate vsaj na 2000? takrat alternator da malce več od sebe, kot pod prostim tekom - da ne omenjam jump run z ugasnjenim avtom. Pa slabi jumper kabli so tudi večkrat vzrok.
Pri jump runu tvoj akumulator nima veze, v bistvu ga lahko tudi odklopiš in bi moralo vžgati. Največkrat so kabli in pa premalo obratov na drugem avtu. LP
Obrati so bili sigurno nad 2000.
Za kable pa nisem čisto prepričan. Bomo ponovno poskusili.
jero_no1 ::
Akumulator iz avta in ga nekje na toplem priklopit na kvaliteten polnilec - lahko za cel dan.
Če avto potem vžge in to sezono ne bo več takega mraza, si dober do jeseni, ko pa bo treba nov akumulator.
Če avto potem vžge in to sezono ne bo več takega mraza, si dober do jeseni, ko pa bo treba nov akumulator.
AndrejS ::
Če je dizel je lahko premrzlo. Lahko je šel "geber" - ne vem kak se slovensko reče - to se mi je 1x zgodilo in avto enostavno ni vžgal,.... možnosti je več
harvey ::
Uporabite kable + start sprej (lahko je tudi MAxiBrill sprej za armature).
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
fikus_ ::
Aku ste spraznili, ono kabli za vžig so pa bolj za takrat, ko malo manjka, da ne vžge.
Dajte še enkrat kable gor in pustite vsaj enih 20 min, da se aku vsaj malo napolni in potem poskusite vžgati. Še bolje pa, da aku vzamete ven in ga na toplem napolnite s polnilcem, nazaj not, potem poskusite vžgati.
Dajte še enkrat kable gor in pustite vsaj enih 20 min, da se aku vsaj malo napolni in potem poskusite vžgati. Še bolje pa, da aku vzamete ven in ga na toplem napolnite s polnilcem, nazaj not, potem poskusite vžgati.
gorazdkop ::
Tako kot je fikus napisal.
Ko priklopiš drug kabel (+ ali -) ti mora malo pošmelcat oz. se zaiskriti :)
Ker če se ne, potem imaš ali kable zanič ali pa nekje nimaš dobrega stika
Ko priklopiš drug kabel (+ ali -) ti mora malo pošmelcat oz. se zaiskriti :)
Ker če se ne, potem imaš ali kable zanič ali pa nekje nimaš dobrega stika
sosed ::
joze67 ::
Pa ustrezne kable je treba uporabit. Kaj je ustrezno pa vidiš po tem ali dela ali ne.
Zgled. Imeli smo doma Twingo in XPicasso. In kable "s Petrola". Če je XPicasso omagal, smo ga brez težav zagnali s Twingom preko kablov. Če je Twingo omagal, ga z XPicasso ni bilo moč obuditi s temi kabli - s svakovimi pač.
Povzetek: najdi svaka in si sposodi njegove kable.
Zgled. Imeli smo doma Twingo in XPicasso. In kable "s Petrola". Če je XPicasso omagal, smo ga brez težav zagnali s Twingom preko kablov. Če je Twingo omagal, ga z XPicasso ni bilo moč obuditi s temi kabli - s svakovimi pač.
Povzetek: najdi svaka in si sposodi njegove kable.
s1m0n ::
Kakšne zvoke se je slišalo ob poskusu vžiga?
@joze67, za dizelaše rabiš debelejši kabel! 16 kvadratov (ekvivalent bakru), ki se uporablja za bencinarje (v večini) je premajhnega premera in v večini avto ne bo vžgal.
Za drugič in za ostale vedno se prvo priklaplja + nato -
Če je baterija čisto prazna z nje minus dol! Pa od ta dobre baterije(delujočega avta ali zdrave baterije) minus na ta kabel in ne na baterijo! Če avto vžge je baterija fuč!
Tak, da poskusit z boljšimi kabli, z dobro baterijo.
@joze67, za dizelaše rabiš debelejši kabel! 16 kvadratov (ekvivalent bakru), ki se uporablja za bencinarje (v večini) je premajhnega premera in v večini avto ne bo vžgal.
Za drugič in za ostale vedno se prvo priklaplja + nato -
Če je baterija čisto prazna z nje minus dol! Pa od ta dobre baterije(delujočega avta ali zdrave baterije) minus na ta kabel in ne na baterijo! Če avto vžge je baterija fuč!
Tak, da poskusit z boljšimi kabli, z dobro baterijo.
joze67 ::
Ja ta podatek je umanjkal. Twingo je Twingo I, samo bencinarji; XPicasso je 1.8 16v, bencinar.
gorazdkop ::
rupsi vedeževalec, ali si mogoče pomislil, da pa obstaja verjetnost, da ni krivda v akumulatorju?
bambam20 ::
rupsi vedeževalec, ali si mogoče pomislil, da pa obstaja verjetnost, da ni krivda v akumulatorju?
Obstaja. pa še vedno je krivec akumulator. Men je vseeno. Jaz preverim te zadeve pred zimo. Pa dam izmerit tudi hladilno tekočino.
Živjo.
Ponavadi je vžgal v četrto če je bilo okoli -10 stopinj ampak zgleda da je bilo -14 pač premalo.
LP
Logika ti pove, da če avto ne užge v pvo, da je nekaj narobe in ne greš na forum, pač pa do avtoelektričarja, ki te bo seveda "nategnil". Lolek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
koyotee ::
nov je 40 evrov (v Kranju), garancija 2-3 leta, itak večina avto menja ko spodnje gate
Ja za 1.4 jajčka, zame je pa 100€ :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
mojca ::
Kakšen je presek bakrenega kabla pod dvema centimetroma debelo gumo?
(Mene so trgovci prvič gladko peljali na limance z dokaj debelim kablom, ki ga po prvi demonstraciji odstranjene gume niti za podatkovni kabel za Arduino ne bi več uporabila.)
(Mene so trgovci prvič gladko peljali na limance z dokaj debelim kablom, ki ga po prvi demonstraciji odstranjene gume niti za podatkovni kabel za Arduino ne bi več uporabila.)
s1m0n ::
Ni tu not baker, da se bi "šparalo" z materialom.
Kabli so iz aluminija in kar debeli, tipičen za bencinca je 24 kvadraten.
Kabli so iz aluminija in kar debeli, tipičen za bencinca je 24 kvadraten.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
xda develope ::
Utk ::
nov je 40 evrov (v Kranju), garancija 2-3 leta, itak večina avto menja ko spodnje gate
Ja za 1.4 jajčka, zame je pa 100€ :)
Ampak ta corsa je 1,4 jajcek, ali pa 1,2. Ce je akumulator star do 2 leti, nesi nazaj, ce je do 5, ga daj polnit, ce vec, zamenjaj. Lahko tudi starejsega polnes, ampak slej ko prej se ga bos navelical. Se enga si privosci, pol bo pa avto itak ze 20 let star ko bo naslednjic fuc.
mojca ::
Ni tu not baker, da se bi "šparalo" z materialom.
Kabli so iz aluminija in kar debeli, tipičen za bencinca je 24 kvadraten.
Tvoji morda. Za OP-ja je pa čisto mogoče, da je imel prešvoh kable za vžgat avto. Trgovci zelo radi prodajajo igračke z debelo gumo in 0,24 mm^2 kablom (malo pretiravam, dosti pa ne). Sicer se pridružujem mnenju, da je akumulator najverjetnejši krivec, ampak tudi v tem primeru bi moral avto prek pravih kablov vžgati (če dobi dovolj toka/napetosti).
MadMax ::
Vsak, ki nima dveh levih ima ponavadi toliko posluha, da lahko oceni, ali zaganjač obrača motor s primerno hitrostjo ali ne.
Ako obrača, je problem drugje.
Včasih nehote tudi v imobilizatorju, ki se zaradi trenutnega padca napetosti ob zagonu resetira in ne dovoli vžiga. Ampak ako je original akumulator vsaj še za silo (torej bolj prazen kot zanič), preko (dovolj debelih) kablov pustiš kakih 10 minut priklopljeno na drug (delujoč!) avto, nakar mora vžgat.
Ako obrača, je problem drugje.
Včasih nehote tudi v imobilizatorju, ki se zaradi trenutnega padca napetosti ob zagonu resetira in ne dovoli vžiga. Ampak ako je original akumulator vsaj še za silo (torej bolj prazen kot zanič), preko (dovolj debelih) kablov pustiš kakih 10 minut priklopljeno na drug (delujoč!) avto, nakar mora vžgat.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kabli za vžig (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24393 (4001) | gruntfürmich |
» | Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19551 (12493) | jalovec09 |
» | VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOMOddelek: Na cesti | 12239 (11638) | SkIDiver |
» | Polnenje akumulatorjaOddelek: Na cesti | 7611 (7225) | Brane22 |
» | Vžiganje bencinarja pri -10°C (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8043 (6283) | Invictus |