Forum » Na cesti » Polnenje akumulatorja
Polnenje akumulatorja
Bojevnik ::
Danes zjutraj mi avto ni hotel vžgat in kot kaže je šel akumulator.
Pa me zanima kater servis je najcenejši, da bi prišel to popravit.
Sem klical na AMZS pa za to računajo 90 EUR, kar se mi zdi zelo veliko.
Je mogoče kakšna cenejša alternativa? (trenutno ne morem nobenemu rečt za avto tako da je možnost samo prek servisa/AMZS ali pa nov akumulator).
Pa me zanima kater servis je najcenejši, da bi prišel to popravit.
Sem klical na AMZS pa za to računajo 90 EUR, kar se mi zdi zelo veliko.
Je mogoče kakšna cenejša alternativa? (trenutno ne morem nobenemu rečt za avto tako da je možnost samo prek servisa/AMZS ali pa nov akumulator).
šernk ::
Če je akumulator fuč, vedi da se začnejo cene akumulatorja pri 70€+, odvisno od moči.
akumulator pa ni nek čudež sam zamenjat. Kupiš v trgovini ustreznega za tvoj avto, odklopiš minus klemo, odklopiš plus klemo, ga vzameš ven (verjetno je z enim vijakom spodaj pritrjen), daš drugega notri, priklopiš plus klemo, priklopiš še minus klemo in se pelješ dalje. Zamenja ti ga praktično vsak ki se spozna na avte vsaj toliko, da ve kje se nahaja.
če ga ne znaš zamenjat sam in si nočeš delat nepotrebnih stroškov pa lepo kakega privat mehanika klicat. Pride pogleda kaj je narobe, zamenja in je. Ker če avto ne vžge ni rečeno da je akumulator.
akumulator pa ni nek čudež sam zamenjat. Kupiš v trgovini ustreznega za tvoj avto, odklopiš minus klemo, odklopiš plus klemo, ga vzameš ven (verjetno je z enim vijakom spodaj pritrjen), daš drugega notri, priklopiš plus klemo, priklopiš še minus klemo in se pelješ dalje. Zamenja ti ga praktično vsak ki se spozna na avte vsaj toliko, da ve kje se nahaja.
če ga ne znaš zamenjat sam in si nočeš delat nepotrebnih stroškov pa lepo kakega privat mehanika klicat. Pride pogleda kaj je narobe, zamenja in je. Ker če avto ne vžge ni rečeno da je akumulator.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
M-XXXX ::
Danes zjutraj mi avto ni hotel vžgat in kot kaže je šel akumulator.
Pa me zanima kater servis je najcenejši, da bi prišel to popravit.
Sem klical na AMZS pa za to računajo 90 EUR, kar se mi zdi zelo veliko.
Je mogoče kakšna cenejša alternativa? (trenutno ne morem nobenemu rečt za avto tako da je možnost samo prek servisa/AMZS ali pa nov akumulator).
Kakšen mehanik, kolega z polnilcem? Drugače pa avto vžgat če se ga da (na porivaje, v dolino, na kable) in probat nekaj časa pustit da laufa, da se napolne če bo kaj pomagalo. Jutri pa menjavo in je to to...
BALAST ::
Menjaj aku, res se ne splača uporabljat kablje vsak drugi dan.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
fosil ::
Ne vem kaj ti na amzs-ju nudijo za ta denar. Verjetno samo polnitev, ne pa novega akuja in menjavo.
Glede na to da se mraz niti še dobro začel ni, pa se ti po moje splača menjava.
Če nimaš dveh levih, aku brez problema sam zamenjaš.
Evo če zna tale, boš znal tudi ti
Glede na to da se mraz niti še dobro začel ni, pa se ti po moje splača menjava.
Če nimaš dveh levih, aku brez problema sam zamenjaš.
Evo če zna tale, boš znal tudi ti
Tako je!
Bojevnik ::
OK hvala za odgovore.
Če bom našel kakšnega pocen mehanika bom njega poklical, drugače bom pa kar akumulator menjal.
Če bom našel kakšnega pocen mehanika bom njega poklical, drugače bom pa kar akumulator menjal.
NeMeTko ::
Če ti že zdaj akumulator nagaja, kaj bo potem šele pozimi?
Če je problem nastal ob normalni rabi in ne potem, ko si pozabil prižgane luči na avtu, sta samo dve možnosti - ali je akumulator blizu konca življenjske dobe, ali pa polnjenje akumulatorja ne deluje pravilno. V slednjem primeru bi ti svetila luč za akumulator na armaturi.
Ker opozorilne lučke ne omenjaš, kot tudi ne prižgane luči, ti očitno peša akumulator.
Ker pozimi, ob nizkih temperaturah stvar postane še bistveno bolj ekstremna, bo najbolje, da se podaš v nakup novega akumulatorja.
Odvisno od trgovine, ti ponekod tudi nudijo brezplačno zamenjavo ali pa odkupijo starega.
Pri večini avtomobilov sicer ni nobena umetnost sam zamenjati akumulator, se pa najdejo tudi nekateri primeri (moj je že bil tak), kjer zadeva ni ravno preprosta.
Če avto ne vžge, si lahko pomagaš z drugim avtom (pokličeš soseda na pomoč?) in kabli. Ravno tako se da avto vžgati s porivanjem. Najlažje pa je, če je parkiran na klancu - daš v drugo prestavo, držiš sklopko, da dobi nekaj hitrosti, daš kontakt (ne vžigaš!) in spustiš sklopko. Z nekaj sreče, ti tako vžge že v prvo. Isti postopek je, če se avto poriva.
Seveda lahko tudi poskusiš stari akumulator mučiti dokler bo še kaj dal od sebe. V tem primeru je najbolje nabaviti nekaj destilirane vode in jo doliti v vse celice akumulatorja, toliko da so svinčene plošče pokrite v celoti (nikar do vrha napolniti celic!). Potem priklopiš polnilec akumulatorja in polniš..... To se ponavadi naredi, če si pozabil prižgane luči in se ti je zaradi tega izpraznil akumulator.
Če je problem nastal ob normalni rabi in ne potem, ko si pozabil prižgane luči na avtu, sta samo dve možnosti - ali je akumulator blizu konca življenjske dobe, ali pa polnjenje akumulatorja ne deluje pravilno. V slednjem primeru bi ti svetila luč za akumulator na armaturi.
Ker opozorilne lučke ne omenjaš, kot tudi ne prižgane luči, ti očitno peša akumulator.
Ker pozimi, ob nizkih temperaturah stvar postane še bistveno bolj ekstremna, bo najbolje, da se podaš v nakup novega akumulatorja.
Odvisno od trgovine, ti ponekod tudi nudijo brezplačno zamenjavo ali pa odkupijo starega.
Pri večini avtomobilov sicer ni nobena umetnost sam zamenjati akumulator, se pa najdejo tudi nekateri primeri (moj je že bil tak), kjer zadeva ni ravno preprosta.
Če avto ne vžge, si lahko pomagaš z drugim avtom (pokličeš soseda na pomoč?) in kabli. Ravno tako se da avto vžgati s porivanjem. Najlažje pa je, če je parkiran na klancu - daš v drugo prestavo, držiš sklopko, da dobi nekaj hitrosti, daš kontakt (ne vžigaš!) in spustiš sklopko. Z nekaj sreče, ti tako vžge že v prvo. Isti postopek je, če se avto poriva.
Seveda lahko tudi poskusiš stari akumulator mučiti dokler bo še kaj dal od sebe. V tem primeru je najbolje nabaviti nekaj destilirane vode in jo doliti v vse celice akumulatorja, toliko da so svinčene plošče pokrite v celoti (nikar do vrha napolniti celic!). Potem priklopiš polnilec akumulatorja in polniš..... To se ponavadi naredi, če si pozabil prižgane luči in se ti je zaradi tega izpraznil akumulator.
MadMax ::
Tale del pa ne bo pravi:
Na ta način skrajšaš muke akumulatorju.
Najprej polnit, nato dolivat. Potem pa še enkrat dopolnit.
Seveda lahko tudi poskusiš stari akumulator mučiti dokler bo še kaj dal od sebe. V tem primeru je najbolje nabaviti nekaj destilirane vode in jo doliti v vse celice akumulatorja, toliko da so svinčene plošče pokrite v celoti (nikar do vrha napolniti celic!). Potem priklopiš polnilec akumulatorja in polniš..... To se ponavadi naredi, če si pozabil prižgane luči in se ti je zaradi tega izpraznil akumulator.
Na ta način skrajšaš muke akumulatorju.
Najprej polnit, nato dolivat. Potem pa še enkrat dopolnit.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
St235 ::
Danes zjutraj mi avto ni hotel vžgat in kot kaže je šel akumulator.
Pa me zanima kater servis je najcenejši, da bi prišel to popravit.
Sem klical na AMZS pa za to računajo 90 EUR, kar se mi zdi zelo veliko.
Je mogoče kakšna cenejša alternativa? (trenutno ne morem nobenemu rečt za avto tako da je možnost samo prek servisa/AMZS ali pa nov akumulator).
Kakšen mehanik, kolega z polnilcem? Drugače pa avto vžgat če se ga da (na porivaje, v dolino, na kable) in probat nekaj časa pustit da laufa, da se napolne če bo kaj pomagalo. Jutri pa menjavo in je to to...
Kakršno koli vzžiganje s porivanjem/spuščanjem po klancu je idiotizem brez primere, razen če voziš golfa enko.
Brane22 ::
Ravno zdej maš kupe polnilcev v Lidlu za tistih €15 ali nekaj takega.
Tista stvar vsaj meni dela povsem zadovoljivo.
Tista stvar vsaj meni dela povsem zadovoljivo.
Blinder ::
hah stane več polnjenje aku pri amzs kot nakup novega pri mojmu avtu je treba resetirat daljinec po menjavi akumulatorja. 5 minut dela ampak če ne znaš imaš problem.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
M-XXXX ::
Kakršno koli vzžiganje s porivanjem/spuščanjem po klancu je idiotizem brez primere, razen če voziš golfa enko
Kaj pa vem, ce ti akumulator ne odpove doma in to pomeni, da imas neproblematicen prihod do doma in se vse to zgodi v soboto/nedeljo je dalec najlazji ter najbolj smiselen nacin... ce ti pa med delovnikom crkne zraven servisa bi bilo pa res neumno ja. ..
St235 ::
Kakršno koli vzžiganje s porivanjem/spuščanjem po klancu je idiotizem brez primere, razen če voziš golfa enko
Kaj pa vem, ce ti akumulator ne odpove doma in to pomeni, da imas neproblematicen prihod do doma in se vse to zgodi v soboto/nedeljo je dalec najlazji ter najbolj smiselen nacin... ce ti pa med delovnikom crkne zraven servisa bi bilo pa res neumno ja. ..
ko menjaš katailizator, ker je 10€ na leto za avtomobilsko assitenco predrago je človek lahko res ponosen nase. Da o temu, da vseh avto niti ne moreš prižgat na ta način ne govorimo.
Edin smislen način je aistenca ali vžiganje na kleme/booster...
M-XXXX ::
ko menjaš katailizator, ker je 10€ na leto za avtomobilsko assitenco predrago je človek lahko res ponosen nase. Da o temu, da vseh avto niti ne moreš prižgat na ta način ne govorimo.
Edin smislen način je aistenca ali vžiganje na kleme/booster...
Kakšen mesec nazaj je ravno sosedu crknila avto (oziroma ženi) pred trgovino (z dost velikim parking prostorom). Na kable ni vžgal, s porivanjem sva ga obudila in peljala do servisa. Vse skupaj nama je vzelo par minutk. Nobenega čakanja, nobenega klicarjenja, nobene odvisnosti od drugih..::
PS: tudi sam sem ravno v fazi menjave akumulatorja (javlja, da je napetost padla, pa tudi probleme sme že imel, po tem ko so bile luči prižgane recimo 3-4minute, kar ni sprejemljivo).
Uglavnem iščem 85Ah. Dobil sem ponudbo za Motrio (original servis) za 100€, vendar o njih ne najdem popolnoma nič, pa tudi opis me ni nekaj navdušil (za starejše avte od 5 let, standarden in nizek nivo opreme, nizka/srednja energijska zahtevnost), pa nekako ne ustreza mojim pogojem. Ima kdo izkušnje?
Katere modele bi priporočal? Sam sem nekaj gledal Varta Silver (pa tudi nobene resne graje nisem našel po internetu). Kaj še priporočate?
šernk ::
Kakršno koli vzžiganje s porivanjem/spuščanjem po klancu je idiotizem brez primere, razen če voziš golfa enko
Kaj pa vem, ce ti akumulator ne odpove doma in to pomeni, da imas neproblematicen prihod do doma in se vse to zgodi v soboto/nedeljo je dalec najlazji ter najbolj smiselen nacin... ce ti pa med delovnikom crkne zraven servisa bi bilo pa res neumno ja. ..
ko menjaš katailizator, ker je 10€ na leto za avtomobilsko assitenco predrago je človek lahko res ponosen nase. Da o temu, da vseh avto niti ne moreš prižgat na ta način ne govorimo.
Edin smislen način je aistenca ali vžiganje na kleme/booster...
tudi kleme niso smiselne, da ne govorimo o boosterjih, s katerimi gorijo računalniki eden za drugim.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Potem edina pametna rešitev ostane asistenca in topla kava v tem času?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
miraldi ::
Kupi nov akumulator pa maš mir za par let. Zamenjat akumulator pa res ni problem.
Če imaš dizla ne vžigaj avta z porivanjem po klancu.
Če imaš dizla ne vžigaj avta z porivanjem po klancu.
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb
RTX 4070ti
32Gb
NeMeTko ::
Zakaj pa naj nebi bencinarja vžigal na porivanje? Ker te tega niso učili v avtošoli ali zakaj?
Res je, da sam teškega avta ne boš porinil, da bi ti vžgal, ampak z enim ali dvema pomočnikoma se to da čisto spodobno. Sam pa lahko kvečjem kakšno staro katro na ravnem (sem večkrat prakticiral na šihtu, ko zjutri hudič ni hotel vžgati). Na klancu, tako da se avto dol zakotali, sem pa tudi že kakšnega težjega bencinarja vžgal. Res je, da je zoprno, ker servo volan in bremze ne delujejo in moraš biti malo bolj previden - ampak DA se!
Če pa za novejše avte veljajo kakšna nova pravila, mi pa prilepite link od proizvajalca, kjer piše, da nikar vžigati na porivanje in me prepričajte!
Res je, da sam teškega avta ne boš porinil, da bi ti vžgal, ampak z enim ali dvema pomočnikoma se to da čisto spodobno. Sam pa lahko kvečjem kakšno staro katro na ravnem (sem večkrat prakticiral na šihtu, ko zjutri hudič ni hotel vžgati). Na klancu, tako da se avto dol zakotali, sem pa tudi že kakšnega težjega bencinarja vžgal. Res je, da je zoprno, ker servo volan in bremze ne delujejo in moraš biti malo bolj previden - ampak DA se!
Če pa za novejše avte veljajo kakšna nova pravila, mi pa prilepite link od proizvajalca, kjer piše, da nikar vžigati na porivanje in me prepričajte!
St235 ::
Praktično vsak avto ki ima katalzator ima v priročniku opozorilo, naj se avto ne zaganja s porivanjem.
Enako vso srečo s porivanjem avtomatika, ali pa v primeru ko je akumulator popolnoma mrtev.
Enako vso srečo s porivanjem avtomatika, ali pa v primeru ko je akumulator popolnoma mrtev.
poga ::
Če se ne motim zaradi tega, ker bi lahko v izpušno cev in posledično katalizator prišlo gorivo in le tega uničilo (sploh, če avto npr. ob porivanju ne bi takoj vžgal)... Imaš pa kar nekaj o tem napisanega, recimo:
Zagon avtomobila s katalizatorjem
Če je baterija nesposobna za vžig, lahko vžgete motor samo s startnim kablom in baterijo-dajalnik. Ob porivanju ali vlečenju lahko v izpušno cev vdre bencin in poškoduje katalizator.
oz. nekaj podobnega (ob pisotnosti goriva v katalizatorju lahko pride do tega):
Katalizatorji: Če je bil katalizator, ki ste ga zamenjali ali ga nameravate zamenjati, poškodovan ali uničen zaradi topljenja keramične monolitične strukture ali kovinskega substrata, to pomeni, da so prevelike količine delcev tekočega goriva prišle v katalitični substrat. Če se to zgodi, to dvigne temperaturo, kar povzroči, da substrat preseže svoje tališče pribl. 1.500 stopinj F, zaradi česar se poškoduje. V takih primerih mora mehanik najprej ugotoviti in popraviti vzrok za taljenje substrata in še posebej zagotoviti, da pred namestitvijo ali obnovitvijo katalizatorja motor, vžig, sistem goriva in drugo pravilno deluje.
Koliko resnice je pa v teh zadevah pa naj kdo drug pove...
lp,
poga
Zagon avtomobila s katalizatorjem
Če je baterija nesposobna za vžig, lahko vžgete motor samo s startnim kablom in baterijo-dajalnik. Ob porivanju ali vlečenju lahko v izpušno cev vdre bencin in poškoduje katalizator.
oz. nekaj podobnega (ob pisotnosti goriva v katalizatorju lahko pride do tega):
Katalizatorji: Če je bil katalizator, ki ste ga zamenjali ali ga nameravate zamenjati, poškodovan ali uničen zaradi topljenja keramične monolitične strukture ali kovinskega substrata, to pomeni, da so prevelike količine delcev tekočega goriva prišle v katalitični substrat. Če se to zgodi, to dvigne temperaturo, kar povzroči, da substrat preseže svoje tališče pribl. 1.500 stopinj F, zaradi česar se poškoduje. V takih primerih mora mehanik najprej ugotoviti in popraviti vzrok za taljenje substrata in še posebej zagotoviti, da pred namestitvijo ali obnovitvijo katalizatorja motor, vžig, sistem goriva in drugo pravilno deluje.
Koliko resnice je pa v teh zadevah pa naj kdo drug pove...
lp,
poga
NeMeTko ::
Če pa avto 'verglaš' v prazno in ti ne vžge, pa ne more priti gorivo v izpušni sistem?
Običajno 'verglanje' pri napol praznem akumulatorju traja bistveno dlje, kot pa če avto porineš, saj običajno vžge že na prvih dveh do treh metrih - količina goriva, ki pri tem lahko zaide v izpušni sistem pa minimalna?
Drugače pa sem mnenja, da ko imaš enkrat akumulator pet let in več v avtu in začne kazati znake pešanja, nima prav nobenega smisla biti stiskač in čakati, kdaj ga bo treba vžigati na katerikoli alternativni način. Greš in kupiš nov akumulator in imaš mir za naslednjih nekaj let. Prav veliko tudi ne prihraniš, če greš kupiti polnilec in potem tisti bogi stari akumulator mučiš še nekaj mesecev, da te bo nazadnje izdal, ko bi ga najbolj potreboval.
Običajno 'verglanje' pri napol praznem akumulatorju traja bistveno dlje, kot pa če avto porineš, saj običajno vžge že na prvih dveh do treh metrih - količina goriva, ki pri tem lahko zaide v izpušni sistem pa minimalna?
Drugače pa sem mnenja, da ko imaš enkrat akumulator pet let in več v avtu in začne kazati znake pešanja, nima prav nobenega smisla biti stiskač in čakati, kdaj ga bo treba vžigati na katerikoli alternativni način. Greš in kupiš nov akumulator in imaš mir za naslednjih nekaj let. Prav veliko tudi ne prihraniš, če greš kupiti polnilec in potem tisti bogi stari akumulator mučiš še nekaj mesecev, da te bo nazadnje izdal, ko bi ga najbolj potreboval.
Brane22 ::
Polnilec pride prav v veliko situacijah.
Tudi ko greš po novi aku koneckoncev, ga je izredno fajn prej nafilati s polnilcem.
PB akuji se solidno samopraznijo in po samo enem mesecu na polici niso več 100%, na trgovinski polici pa stojijo bistveno dlje.
Sploh ker ti aku najpogosteje odpove v mrzlem, takrat pa je zaradi večih različnih vzrokov še toliko bolje imeti čimbolj nafilan aku.
Koneckoncev tudi če pride do napake na alternatorju in nimaš filanja in ti zato aku počepne, ga komot "pobereš" s polnilcem.
Super je tudi, če ti mojster ne diagnosticira napake od prve. Ne moreš po vsakem počepu akuja zamenjati tega za novega in poskusiti znova.
Dober je tudi v priemrih, ko ne delaš tur, kjer bi aku lahko kakovostno napolnil sčasoma. Takrat lahko vsakih recimo 6 mesecev pošlješ aku "v toplice" in ga optimalno in lepo nafilaš s polnilcem
Tudi ko greš po novi aku koneckoncev, ga je izredno fajn prej nafilati s polnilcem.
PB akuji se solidno samopraznijo in po samo enem mesecu na polici niso več 100%, na trgovinski polici pa stojijo bistveno dlje.
Sploh ker ti aku najpogosteje odpove v mrzlem, takrat pa je zaradi večih različnih vzrokov še toliko bolje imeti čimbolj nafilan aku.
Koneckoncev tudi če pride do napake na alternatorju in nimaš filanja in ti zato aku počepne, ga komot "pobereš" s polnilcem.
Super je tudi, če ti mojster ne diagnosticira napake od prve. Ne moreš po vsakem počepu akuja zamenjati tega za novega in poskusiti znova.
Dober je tudi v priemrih, ko ne delaš tur, kjer bi aku lahko kakovostno napolnil sčasoma. Takrat lahko vsakih recimo 6 mesecev pošlješ aku "v toplice" in ga optimalno in lepo nafilaš s polnilcem
NeMeTko ::
Koliko ljudi pa poznaš, ki bi na vsake 6 mesecev "pošiljali akumulator v toplice"? Jaz nikogar. Marsikdo sploh nima možnost za kaj takega, večini pa se tudi ne ljubi zajebavati s tem, sploh pa ne, če jim avto takointako lepo vžiga.
Je pa res, da se pri vsaki stvari najdejo kakšni čudaki.....
Zase vem, da bom avto vsakodnevno priklapljal na elektiko šele takrat, ko bo vozil izključno na elektriko.
Če pa tistih 70€ na vsake 5+ let ne bom zmogel za nov akumulator, potem najbrž tudi za gorivo ne bom imel, tako da bo to vprašanje takointako brezpredmetno.
Je pa res, da se pri vsaki stvari najdejo kakšni čudaki.....
Zase vem, da bom avto vsakodnevno priklapljal na elektiko šele takrat, ko bo vozil izključno na elektriko.
Če pa tistih 70€ na vsake 5+ let ne bom zmogel za nov akumulator, potem najbrž tudi za gorivo ne bom imel, tako da bo to vprašanje takointako brezpredmetno.
Brane22 ::
Meni pa ni težko snet akuja z avta ko vem,d a bo ta stal 2 tedna na parkingu in ga priklopit na poceni polnilec.
Aku mam dol v 5 minutah, mogoče manj. Ravno tako ga v tem času zmontiram nazaj.
Tistih 15 kg pa tudi ni problem prenest teh 100m.
Rad imam vzdrevano tehniko in orodje, na katerega lahko računaš, ko ga rabiš.
Aku mam dol v 5 minutah, mogoče manj. Ravno tako ga v tem času zmontiram nazaj.
Tistih 15 kg pa tudi ni problem prenest teh 100m.
Rad imam vzdrevano tehniko in orodje, na katerega lahko računaš, ko ga rabiš.
šernk ::
Zagon avtomobila s katalizatorjem
Če je baterija nesposobna za vžig, lahko vžgete motor samo s startnim kablom in baterijo-dajalnik. Ob porivanju ali vlečenju lahko v izpušno cev vdre bencin in poškoduje katalizator.
novih avtov nikar ne vžigat na zalet. Katalizator je le eden in glavni od vzrokov, ko slabo vrti zaganjalnik moraš vedet, da elektronika še vedno deluje, če je baterija pa popolnoma mrtva elektronika ne deluje in je hitro zgornji primer.
vžiganje s pomočjo drugega avta naj bi bilo OK, dokler ima drugi avto obrate nabite v 3000+ rpm, drugače spet precej možnosti da odleti računalnik, tako da za fuč računalnike tu bi rekel da je predvsem neznanje krivo, pa kljub temu sam raje ne bom testiral tega.
uni boosterji aka starter zaganjalniki pa ne me vprašat zakaj gorijo računalniki, dejstvo je da so šli v zelo kratkem roku 3 računalniki zaradi tega in tu ni govora o človeški napaki ali pa poceni kitajski robi.
polnilec pride pa prav za kakšne avte s katerimi delaš malo kilometrov in za podaljšat življensko dobo bateriji recimo čez poletje (da ti marca slabo dela...pa nekako potem do septembra zdrži). Če je pa že ob prvem manjšem mrazu fuč, je brezveze polnit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Brane22 ::
In sploh ne razumem, kaj naj bi bilo čudnega v podaljšanju dobe svinčevega akuja.
če ti traja samo 10% dlje ( pa se mu da pomagati _veliko_ več), je to 10% manj pretoka svinčevih piz*rij po okolju.
V času, ko nas silijo ločevat jebene plastenke in papir, se mi že to ne zdi odveč.
Sploh pa, taka odpoved je redko samo cena akuja. Ponavadi se ti kam mudi in po možnosti te stvar pusti na terenu, v situaciji in okolju, ko nimaš možnosti vdelave optimalnega akuja za svoj avto.
če ti traja samo 10% dlje ( pa se mu da pomagati _veliko_ več), je to 10% manj pretoka svinčevih piz*rij po okolju.
V času, ko nas silijo ločevat jebene plastenke in papir, se mi že to ne zdi odveč.
Sploh pa, taka odpoved je redko samo cena akuja. Ponavadi se ti kam mudi in po možnosti te stvar pusti na terenu, v situaciji in okolju, ko nimaš možnosti vdelave optimalnega akuja za svoj avto.
NeMeTko ::
Če imaš nek avto ki je 'oldtimer' in ga pelješ na sprehod vsake tri mesece, je najbrž logično, da bo treba tudi kdaj priklopiti akumulator na polnilec.
Bi te pa rad videl, kako bi na parkirišču pred blokom iz Passata vlekel akumulator ven, da bi ga nesel v stanovanje na polnjenje. Še avtoelektričar se je pošteno namučil, da mi je akumulator zamenjal, ne pa da bi to počel sam 'za zabavo'.
Nekako si tudi ne predstavljam kakšno gospodično, ki pride s šihta v visokih petkah, da bo vzela v roke ključ in odvijala vijake, zagrabila akumulator in ga nesla v stanovanje.... Mislim, da bi požela veliko začudenih pogledov....
Bi te pa rad videl, kako bi na parkirišču pred blokom iz Passata vlekel akumulator ven, da bi ga nesel v stanovanje na polnjenje. Še avtoelektričar se je pošteno namučil, da mi je akumulator zamenjal, ne pa da bi to počel sam 'za zabavo'.
Nekako si tudi ne predstavljam kakšno gospodično, ki pride s šihta v visokih petkah, da bo vzela v roke ključ in odvijala vijake, zagrabila akumulator in ga nesla v stanovanje.... Mislim, da bi požela veliko začudenih pogledov....
Brane22 ::
Iz Passata ne vem. Ga pa brez težav vzamem ven iz Astre ali Corse praktično z zavezanimi očmi in ga brez težav prinesem s parking v tretji štuk stanovanjskega bloka.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kabli za vžig (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24415 (4023) | gruntfürmich |
» | Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19589 (12531) | jalovec09 |
» | Naj kupim nov akumolator ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9750 (8650) | RejZoR |
» | Kateri akumulator? Ford focus 1.8 tdci (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14043 (11018) | denabiker |
» | Nedelovanja avtomobilaOddelek: Na cesti | 3659 (3246) | Daren |