» »

Vžiganje bencinarja pri -10°C

Vžiganje bencinarja pri -10°C

1
2
»

opeter ::

WarpedGone je izjavil:

Mi pa smo imeli v naši Renault 19-ki, akumulator, ki je zdržal 11 let ... na servisu so se čudili, kako je to možno. S tem akumulatorjem je bilo prevoženo okoli 170.000 km. Smo imeli pač srečo.

En del je bil sreča, veliko večji del je bil pa način vožnje. Naj uganem - avtomobil je bil vožen na dolge razdalje - ni bilo nekajminutnih skakanj, po vsakem vžigu je avto delal vsaj eno uro. Na najhujšem mrazu je pa akumulator/avto stal nedotaknjen.


To je res. No, smo ga gnali tudi v velikem mrazu. Res pa je, da je bil v garaži, kar dosti pripomore k temu, da dlje časa drži.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Wasted ::

Kaj bo kul če namesto 55ah vzamem 60ah? Glede na to, da imam zdaj noter 54ah.
When I'm done there will be nothing left of you...

oo7 ::

Prej sem imel vedno bencinarja in tudi ko je bilo krepko cež -10 ali več mi je prižgal takoj brez problema.Zdaj ,ko pa imam dizlna pa ,ko je okoli -10 ga prižigam malo dlje.Zdj problem so zagrevalne svečke moraš drzati malo kontakt ,da jih malo zagreješ vsaj pri meni tako deluje.
Bencinar pa nevem naj nebi imel teh problemov vsaj jaz jih nisem imel.

francek1 ::

Wasted je izjavil:

Kaj bo kul če namesto 55ah vzamem 60ah? Glede na to, da imam zdaj noter 54ah.


Daj največjega, kar ga spraviš not(teoretično bi ti tvoj alternator filal tudi 500 Ah..). Regulator na alternatorju itak omejuje tok polnjenja tako, da do škode/preobremenitve alternatorja/ ne more priti.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Invictus ::

Od viška ne boli glava pri akumulatorju. Cene so pa precej podobne. Itak pa ne boš zamenjeval 45Ah akumulatorja z 120Ah ker ti ne bo šel noter.

Sam imam namesto 45Ah 60Ah, pa nimam problemov. To počnem zadnjih 15 let. pa noben alternator mi še ni zaribal ...

Seveda ima kdo drug lahko drugačne izkušnje ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

hotlips ::

Posluš Invictusa, ve kaj govori. Sem jaz pred leti podobne težave in sem prišel do iste rešitve. S tem da v leclercu dobiš za cca 50€ 65Ah akumulator, je istih dimenzij kot 45Ah(mogoče za 2 cm višji), pocen in se odlično obnese.

lp.hl

WarpedGone ::

(mogoče za 2 cm višji),

Tole ni za zanemarit, redko ima 'močnejši' akumulator iste dimenzije kot šibkejši. Največkrat več Ah pomeni večji volumen akumulatorja.
Ni fino ko ugotoviš, da ne morš več havbe zapret :)
Zbogom in hvala za vse ribe

Vanadium ::

Preveri svečke, kable, vžigalno tuljavo, razdelilno kapo in rotorček ter akumulator. itd... meni je golf III 1.4 z tistim famoznim eno točkovnim vbrizgom (ni injection) letnik 1995 pri -20 brez problema vžigal in to v prvo skoraj takoj ko sem obrnu ključ mogoče je 2x obrnu štarter, včeraj zjutri, ko sem šel na šiht golf 4 SDI vžgal pri -15 z malo "kihanja", ker sem mel 2 grelni svečki hin in je delalo na začetku samo na dveh cilindrih. Me prav zanima v ponedeljek kako bo kresnu ko spet vse 4 svečke delajo.

gendale ::

odrežeš eno luknjo v havbi pa je

+zgledaš bolj kul
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Pyr0Beast ::

WarpedGone je izjavil:

(mogoče za 2 cm višji),

Tole ni za zanemarit, redko ima 'močnejši' akumulator iste dimenzije kot šibkejši. Največkrat več Ah pomeni večji volumen akumulatorja.
Ni fino ko ugotoviš, da ne morš več havbe zapret :)



Lahko ima zlahka. Samo to gre na račun dolgoživosti, če pa ne, je pa drag ohoho

Povečana površina plat - več toka, več Ah
Več površine/Volumen - krajši lajf

Akku zdrži kake 5 let

Bolje je da ima več Ah kakor manj (manj se ga obremenjuje, manj se štarter matra)
Boljši je tak z več tokovne rezerve
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

T-Majo ::

Meni tudi težko vžiga BMW 320d. Pa ne vem, ali je akomulator ali temparatura.
Verjetno temparatura, ker ko je topleje bp vžiga.

Prijatelj je svetoval, naj 2x naredim predgretje grelnim svečkam, predno vžgem. Bom videl jutri, če pomaga.

Steinkauz ::

Jah pr mojem(1.9 tdi) dam 2-4x gret svečke in potem precej lažje vžge.
Temperature delajo svoje pr dizlih.

Invictus ::

T-Majo: lahko so grelne svečke fuč. Za akumulator pa lahko izmeriš napetost. Dober akumulator ima nekje med 13 in 14 V.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5019436 (12378) jalovec09
»

Golf 5 2.0 SDI težko vžiga

Oddelek: Na cesti
237749 (6627) Stipex
»

Naj kupim nov akumolator ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
509583 (8483) RejZoR
»

VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOM

Oddelek: Na cesti
3912189 (11588) SkIDiver
»

Megane vžge kakor se mu zljubi

Oddelek: Na cesti
299353 (8690) SplitCookie

Več podobnih tem