Slo-Tech - Proizvajalec električnih vozil Tesla sicer navdušuje z napovedmi in prototipi, a podjetje ima še vedno težave z množično proizvodnjo in poslovnim rezultatom. V minulem letu je Tesla ustvarila dve milijardi dolarjev izgube, kar je največ doslej, a hkrati manj od napovedi. Kljub temu Elon Musk ostaja optimističen in zatrjuje, da bodo do sredina leta dosegli proizvodne načrte, ki znašajo 5000 vozil na teden.
Z denarjem Tesla težav nima, saj so lani ljudje množično vplačevali rezervacije za prihajajoč tovornjak Semi in športnika Roadster. V letu 2017 so tako prihodki podjetja znašali 12 milijard dolarjev. Tesla zagotavlja, da so izgube le začasne narave in da se bo poslovanje izboljšalo, ko bo proizvodnja narasla, saj povpraševanje po izdelkih zelo očitno obstaja. To naj bi se zgodilo že sredi tega leta. Musk zatrjuje, da bo Tesla letošnje leto sklenila z dobičkom tudi po konzervativnih splošno sprejetih računovodskih standardih (GAAP). Spomnimo, da so enako obljubljali že v začetku leta 2016.
Takrat je Tesla resda potem zabeležila edino pozitivno četrtletje, sicer pa je Tesla vse od leta 2015 do danes čisto vsako četrtletje končala v globokem minusu. Lanska štiri četrtletja so bila v resnici najslabša v zgodovini podjetja.
Proizvodnja modelov Tesla S in X poteka solidno, mora pa Tesla nujno prebroditi začetne težave in končno pospešiti proizvodnjo modela 3, ki so ga predstavili julija lani. V prvem četrtletju so takrat zaradi težav dobavili le 266 teh avtomobilov. Sedaj so številke nekoliko zrasle, in sicer so v četrtem četrtletju izdelali 1550 modelov 3. Do konca marca želijo to številko dvigniti na 2500 na teden, do konca junija pa na 5000 na teden.
Ob enem se Tesla ne ustraši niti obrobnih projektov, kot je bila gradnja superbaterije v Avstraliji. Glede prihodnosti Musk obljublja, da naj bi v štirih letih proizvajali že 100.000 tovornjakov letno, hkrati pa obljubljajo še daljši domet od 800 kilometrov. Toda Musk je obljubil že marsikaj in običajno se je najbolj zmotil prav pri časovnicah.
Čez sto let se bodo po kvaliteti izdelave približali najboljšim iz leta 2018.
Njihov cilj ni kvaliteta izdelave.
Ne skrbi. Ko vrže Audi in ostali električne modele ven, bo še kako važna kvalitetna in natačna izdelava. no, vsaj v Evropi, kjer smo zahtevni kar se tega tiče
Mogoce. Samo takrat bo ze leto 2026. In zna biti, da bo takrat Tesla ze tako velika, da bo spremenila fokus v kvaliteto izdelave. Ce pogledas graf - rezultati 2017 so boljsi kot leta 2015.
Mogoce. Samo takrat bo ze leto 2026. In zna biti, da bo takrat Tesla ze tako velika, da bo spremenila fokus v kvaliteto izdelave. Ce pogledas graf - rezultati 2017 so boljsi kot leta 2015.
Da Tesla začne rasti, mora najprej začeti služiti z dobičkom...
Trenutno je vse skupaj bolj hype investitorjev, ki jo drži pokonci.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
btw, vsakič ko se objavlja kvartalno poročilo, da Musk nekaj spektakularnih drobtinic iz svojega širokega spektra dejavnosti raji za preusmeritev pozornosti.
Evo, kje se nahajajo.
Do konca marca želijo to številko dvigniti na 2500 na teden, do konca junija pa na 5000 na teden.
5000 na teden
Q4 2017
Sedaj so številke nekoliko zrasle, in sicer so v četrtem četrtletju izdelali 1550 modelov 3
oz če ima mesec 4 tedne, je to 3*4 = 12 tednov oz 125 vozil na teden (1550 / 12).
Glej, če se greš butično luksuzno proizvodnjo (in relativno malo število vozil) mora biti cena za vozilo druga (višja) ko pri masovni, drugače si delaš samo tekoči minus.
S startup firmo, ki je v desetletju šla iz nule na več deset milijard. In se po možnosti ubada s produktom, ki vključuje predelavo stvari in vsaj nekaj tisoč zaposlenih. In beleži +50% letno rast.
Za Model S so nucal 5 let da so pršl na 2k vozil tedensko. Pri Modelu 3 bo to manj kot eno leto, in bo šlo še za faktor 5 dlje (proti 10k/w). Kaj je dolgoročna smrt za teslo? Prehiter profit, ker to pomeni odrekanje bodočemu prometu.
Da bodo to kapiral mozoljavci na SloTech je absurd. Tko da jokcajte naprej. Boste jokcal tut ko bo vrednost firme x10, profiti pa tut. Drugi bomo pa v penziji.
Kaj je dolgoročna smrt za teslo? Prehiter profit, ker to pomeni odrekanje bodočemu prometu.
Profit, kakršenkoli, dolgoročna smrt? Česa tako absurdnega ni sposoben izjaviti niti cvetober slovenske ekonomske inteligentsie iz EF ali kvazi-ekonomske stroke iz EIPF. Še Marks in Engels bi cepala od smeha in se branila droge, na kateri si.
Da bodo to kapiral mozoljavci na SloTech je absurd. Tko da jokcajte naprej.
A, saj res. To mora biti nekakšna ekonomska doktrina izpred AD 1450 (morda v času križarskih vojn), za katero niso slišali niti mozoljavci niti mi, malce starejšega izdanja.
Resno, ti potrebuješ strokovno pomoč. Vsaj ekonomsko, če že ne kakšno Rugljevega tipa.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Suzuki ima prek 100 let zgodovine in je svetlobna leta pred Teslo kar se tiče izkušenj masovne proizvodnje (pri čemer se EV po kompleksnosti skrije pred vsakim ICE). Elon je tu zajebal že ko je od njih zbežal Mercedes. Nič ne kaže, da gre karkoli na bolje. Dobro orjejo ledino na EV področju (tudi vesoljski stunti so dobri) ampak velika avtomobilska firma je pa Tesla zaenkrat samo v powerpointu in obljubah.
Dobro, saj je ocitno da je poanta Suzukija ravno poceni, preprost, prakticen, zanesljiv avto...
Potem pa očitno še nisi videl nove Vitare in S -Crossa. Nobeden ni poceni. oba sta zanesljiva in dobro narejena.
Tle mi greste primerjat japonsko kvaliteto in ameriško precenjeno skropucalo.
Sem pogledal in je Vitara cirka 20k. To je poceni. Mogoce ni poceni v primerjavi z Dacio, kjer je glavna poanta nizka cena. Kvaliteta je pa v drugem planu.
Kaj pa ce bi se zmenili in meni nakazali svoj denar, bom najbrz dostavil elektricni avto v prihodnosti. A da ne? A da vas hocem ogoljufati? Kaj pa ce bi kupili od mene delnice, katerim bo cena fantasticno poskocila, ko bom naredil elektricni avto. A to tudi ne? A da vas hocem ogoljufati? Hmmmm...
V naslednjih dveh tednih se bo pojavil Musk in povedal nekaj revolucionarnega. A gre kdo stavit? Elektricni avto je ze uporabil, elektricni tovornjak tudi, hmm, elektricna raketa?
Those who do not understand UNIX are condemned to reinvent it, poorly.
(hint: linux)
In dostaviš 220.000 vozil, ki so si jih ljudje želel. Pa mogoče še kakšno raketo kam pošlješ, pa prodaš kakšno uspešno firmo in take malenkosti, katere tu na slovenskem počnemo 5 minut pred malico.
In dostaviš 220.000 vozil, ki so si jih ljudje želel. Pa mogoče še kakšno raketo kam pošlješ, pa prodaš kakšno uspešno firmo in take malenkosti, katere tu na slovenskem počnemo 5 minut pred malico.
Kaj je dolgoročna smrt za teslo? Prehiter profit, ker to pomeni odrekanje bodočemu prometu.
Profit, kakršenkoli, dolgoročna smrt? Česa tako absurdnega ni sposoben izjaviti niti cvetober slovenske ekonomske inteligentsie iz EF ali kvazi-ekonomske stroke iz EIPF. Še Marks in Engels bi cepala od smeha in se branila droge, na kateri si.
Kaj pa ce bi se zmenili in meni nakazali svoj denar, bom najbrz dostavil kriptovalute v prihodnosti. A da ne? A da vas hocem ogoljufati? Kaj pa ce bi kupili od mene kriptokovance, katerim bo cena fantasticno poskocila, ko bom zminal kriptovalute. A to tudi ne? A da vas hocem ogoljufati? Hmmmm...
Samo tipo je res odbit.. ko je v lajfu prišel do 180mil dolarjev.. je čisto ves denar vložil naprej in vse se mu lepo izteklo :D v enem letu je imel več kot 1bil nazaj :D
Pa ne pozabit da je tovarna baterij skoraj končana... Tesla says the factory will be producing 35 gigawatt hours of batteries by 2018. That's the equivalent to the entire world's production in 2014. Ima lepo prihodnjost... nič bat :)
Aja me zanima kdaj bo začel tožit našo južno firmo Tesla, katera prodaja cheap tv-je xD haha Klapa že misli da so tv-ji njegovi :D
Dokler nisem videl teh reči glede kakovosti izdelave, me je kar zanimala Tesla, trojka samo z zaslonom se mi zdi precej neuporabna. Ne razumem tega, zakaj narediš avto in vse funkcije vržeš na touchscreen, čeprav je jasno, da je to hudo nepraktično. Če ne bi bilo težav s kakovostjo in te ergonomske bedarije, bi bila trojka precej kul za svoj denar. Ampak kakovost je treba plačati in v tem primeru bi bila cena potem verjetno veliko višja.