Novice » Ostale najave » Tesla lani z dvema milijardama minusa
bluefish ::
Magic1 ::
Dokler nisem videl teh reči glede kakovosti izdelave, me je kar zanimala Tesla, trojka samo z zaslonom se mi zdi precej neuporabna. Ne razumem tega, zakaj narediš avto in vse funkcije vržeš na touchscreen, čeprav je jasno, da je to hudo nepraktično.
Če ne bi bilo težav s kakovostjo in te ergonomske bedarije, bi bila trojka precej kul za svoj denar. Ampak kakovost je treba plačati in v tem primeru bi bila cena potem verjetno veliko višja.
Me prav zanima koliko Slovencev bo pripravljenih plačat 40k€+ za osnovni model Tesle 3, potem ko bo ta sploh na voljo. Dodaš samo malo dodatne opreme in boš na 50k€-60k€. To je kar veliko denarja za večino pri nas. Naj vas ne zavede oglaševanih 35k$ v Ameriki, oni računajo davke na blagajni.
Magic
oxyuranus ::
next3steps je izjavil:
Kakšen Suzuki neki, Zastava...
Tesla Model 3 Teardown By Engineering Firm Reveals Quality Flaws Like 'A Kia In The '90s'
https://jalopnik.com/tesla-model-3-tear...
Nisi napisal vsega, le tisto, kar si želel, da preberejo drugi. Na kratko: Bullshit.
Kaj pa ce bi se zmenili in meni nakazali svoj denar, bom najbrz dostavil kriptovalute v prihodnosti. A da ne? A da vas hocem ogoljufati? Kaj pa ce bi kupili od mene kriptokovance, katerim bo cena fantasticno poskocila, ko bom zminal kriptovalute. A to tudi ne? A da vas hocem ogoljufati? Hmmmm...
Popravil.
Vredu popravil, intelekt ljudi je padel na zgodovinsko nizko raven in verjamejo vsakemu nakladacu, ki jim zavije sanje v pobarvan pvc, in jim ga proda za svilo. Pa ni problem ne v Elonu ne v kriptovalutah, problem je v, se opravicujem, cepcem, ki temu nasedajo.
In taki si lahko tule preberejo...
http://smari.com/fans-quick-defend-bran...
https://lifehacker.com/the-psychology-o...
... cemu to pocnejo in kam spadajo. Enaki so branili google, natikali tin foil hats preden je Snowden razkril kaj se dejansko dogaja, niso imeli nic za skrivati itd. Koliko casa bo se trajalo, da boste postali namesto ostrizenih ovc odgovorni osebki, ki bodo dejansko razmisljali, ne pa navijali?! Koliko dokazov se rabite, da vas nategujejo, na suho, brez vazelina?
Those who do not understand UNIX are condemned to reinvent it, poorly.
(hint: linux)
(hint: linux)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oxyuranus ()
zmaugy ::
Dokler nisem videl teh reči glede kakovosti izdelave, me je kar zanimala Tesla, trojka samo z zaslonom se mi zdi precej neuporabna. Ne razumem tega, zakaj narediš avto in vse funkcije vržeš na touchscreen, čeprav je jasno, da je to hudo nepraktično.
Če ne bi bilo težav s kakovostjo in te ergonomske bedarije, bi bila trojka precej kul za svoj denar. Ampak kakovost je treba plačati in v tem primeru bi bila cena potem verjetno veliko višja.
Me prav zanima koliko Slovencev bo pripravljenih plačat 40k€+ za osnovni model Tesle 3, potem ko bo ta sploh na voljo. Dodaš samo malo dodatne opreme in boš na 50k€-60k€. To je kar veliko denarja za večino pri nas. Naj vas ne zavede oglaševanih 35k$ v Ameriki, oni računajo davke na blagajni.
Če bi to bilo to, kar se pričakuje - športni avto z 258 konji, pospeškom pod 6 sekund, dosegom 500 km in dobro izdelavo, brez radikalnih neumnosti kot je zaslon na sredini, kjer se moraš zajebavat skozi menije med vožnjo, da si nastaviš gretje, dodajmo še brez hrupa, emisij in ekstremno poceni vožnjo (sicer ne vem nič o stroških vzdrževanja za to znamko), bi bil vreden tega denarja.
Z vsemi prej omenjenimi neumnostmi pač ne, žal. Pa da ga moraš še čakat leto ali več, brezveze. Škoda, ampak mislim da bojo kmalu drugi zapolnili praznino - takšni, ki znajo delati avtomobile. Saj Ford je tudi prvi začel delat avtomobile v velikih serijah, pa danes ni neka premium znamka.
drekodovce ::
tesla ima druge probleme kot površnost. Če bi imeli strikten quality control, potem bi 90% avtov pristalo v kocki, tako pa menim, da imajo probleme pri samem krivljenju pleha, plastičnih deformacijah itd.
Ostale firme, ki imajo dovolj izkušenj to verjetno znajo predviedavti, prav tako pa imajo čas, da te napake odpravijo. Pri tesli pa je problem v tem, ker so obljubili avto na papirju, časa za izpopolnjevanje detajlov pa nimajo, poleg tega pa jih baše še kup drugih problemov. MEd drugim tudi finance. Če bi jih imeli dovolj, bi za model 3 postavili proizvodnjo, jo izpopolnili in pripravljeni čakali na predstavitev.
Kar nekaj težav bi se rešilo, če bi dali izdelavo šasije konkurenci, katera točno ve kako narediti kvaliteten avto, sami pa bi dobavljali zgolj električni sklop.
Ostale firme, ki imajo dovolj izkušenj to verjetno znajo predviedavti, prav tako pa imajo čas, da te napake odpravijo. Pri tesli pa je problem v tem, ker so obljubili avto na papirju, časa za izpopolnjevanje detajlov pa nimajo, poleg tega pa jih baše še kup drugih problemov. MEd drugim tudi finance. Če bi jih imeli dovolj, bi za model 3 postavili proizvodnjo, jo izpopolnili in pripravljeni čakali na predstavitev.
Kar nekaj težav bi se rešilo, če bi dali izdelavo šasije konkurenci, katera točno ve kako narediti kvaliteten avto, sami pa bi dobavljali zgolj električni sklop.
next3steps ::
next3steps je izjavil:
Kakšen Suzuki neki, Zastava...
Tesla Model 3 Teardown By Engineering Firm Reveals Quality Flaws Like 'A Kia In The '90s'
https://jalopnik.com/tesla-model-3-tear...
Nisi napisal vsega, le tisto, kar si želel, da preberejo drugi. Na kratko: Bullshit.
Kaj pa ce bi se zmenili in meni nakazali svoj denar, bom najbrz dostavil kriptovalute v prihodnosti. A da ne? A da vas hocem ogoljufati? Kaj pa ce bi kupili od mene kriptokovance, katerim bo cena fantasticno poskocila, ko bom zminal kriptovalute. A to tudi ne? A da vas hocem ogoljufati? Hmmmm...
Popravil.
Vredu popravil, intelekt ljudi je padel na zgodovinsko nizko raven in verjamejo vsakemu nakladacu, ki jim zavije sanje v pobarvan pvc, in jim ga proda za svilo. Pa ni problem ne v Elonu ne v kriptovalutah, problem je v, se opravicujem, cepcem, ki temu nasedajo.
In taki si lahko tule preberejo...
http://smari.com/fans-quick-defend-bran...
https://lifehacker.com/the-psychology-o...
... cemu to pocnejo in kam spadajo. Enaki so branili google, natikali tin foil hats preden je Snowden razkril kaj se dejansko dogaja, niso imeli nic za skrivati itd. Koliko casa bo se trajalo, da boste postali namesto ostrizenih ovc odgovorni osebki, ki bodo dejansko razmisljali, ne pa navijali?! Koliko dokazov se rabite, da vas nategujejo, na suho, brez vazelina?
Ne branim znamke. Razen, da prebereš zgolj rumeni trač, še poglej kaj o avtorju trača.
Bo šlo? Boš znal sam povezati pike? Rabiš pomoč? Strokovno?
Enaki so branili google, natikali tin foil hats preden je Snowden
Nismo. Enaki smo opozarjali na Googlov balonček in njihovo predajo podatkov že ohoho let, preden ste vi do alufolije sploh prišli. CCA 10 let nazaj torej ali več.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Carjou ()
oxyuranus ::
next3steps je izjavil:
next3steps je izjavil:
Kakšen Suzuki neki, Zastava...
Tesla Model 3 Teardown By Engineering Firm Reveals Quality Flaws Like 'A Kia In The '90s'
https://jalopnik.com/tesla-model-3-tear...
Nisi napisal vsega, le tisto, kar si želel, da preberejo drugi. Na kratko: Bullshit.
Kaj pa ce bi se zmenili in meni nakazali svoj denar, bom najbrz dostavil kriptovalute v prihodnosti. A da ne? A da vas hocem ogoljufati? Kaj pa ce bi kupili od mene kriptokovance, katerim bo cena fantasticno poskocila, ko bom zminal kriptovalute. A to tudi ne? A da vas hocem ogoljufati? Hmmmm...
Popravil.
Vredu popravil, intelekt ljudi je padel na zgodovinsko nizko raven in verjamejo vsakemu nakladacu, ki jim zavije sanje v pobarvan pvc, in jim ga proda za svilo. Pa ni problem ne v Elonu ne v kriptovalutah, problem je v, se opravicujem, cepcem, ki temu nasedajo.
In taki si lahko tule preberejo...
http://smari.com/fans-quick-defend-bran...
https://lifehacker.com/the-psychology-o...
... cemu to pocnejo in kam spadajo. Enaki so branili google, natikali tin foil hats preden je Snowden razkril kaj se dejansko dogaja, niso imeli nic za skrivati itd. Koliko casa bo se trajalo, da boste postali namesto ostrizenih ovc odgovorni osebki, ki bodo dejansko razmisljali, ne pa navijali?! Koliko dokazov se rabite, da vas nategujejo, na suho, brez vazelina?
Ne branim znamke. Razen, da prebereš zgolj rumeni trač, še poglej kaj o avtorju trača.
Bo šlo? Boš znal sam povezati pike? Rabiš pomoč? Strokovno?
Enaki so branili google, natikali tin foil hats preden je Snowden
Nismo. Enaki smo opozarjali na Googlov balonček in njihovo predajo podatkov že ohoho let, preden ste vi do alufolije sploh prišli. CCA 10 let nazaj torej ali več.
Si malo paranoicne vrste? Samo pohvalil sem te, da si vredu popravil, ker gre za isto zadevo, letelo je na vse ostale, tudi tinfoil :D :D :D
Those who do not understand UNIX are condemned to reinvent it, poorly.
(hint: linux)
(hint: linux)
ShowDown ::
https://www.theguardian.com/technology/...
https://www.theguardian.com/media/2013/...
Požvižgajo se na varnostne standarde in tožijo (in izgubijo) če jim tvoj review ni všeč. Ampak k sreči nudijo bogatim način, da drugim pokažejo kako progresivni so.
https://www.theguardian.com/media/2013/...
Požvižgajo se na varnostne standarde in tožijo (in izgubijo) če jim tvoj review ni všeč. Ampak k sreči nudijo bogatim način, da drugim pokažejo kako progresivni so.
blackbfm ::
tesla ima druge probleme kot površnost. Če bi imeli strikten quality control, potem bi 90% avtov pristalo v kocki, tako pa menim, da imajo probleme pri samem krivljenju pleha, plastičnih deformacijah itd.
Njihov product differentiation je računalnik, ne pa sama kvaliteta izdelave avta. S slednjo je jasno da ne morejo konkurirat. Folk pa napacno misli da tesla pomeni oboje high tech + kvaliteta
PrimozR ::
Mogoce. Samo takrat bo ze leto 2026. In zna biti, da bo takrat Tesla ze tako velika, da bo spremenila fokus v kvaliteto izdelave.
Ce pogledas graf - rezultati 2017 so boljsi kot leta 2015.
Glede na vse težave, o katerih se govori okrog Model 3 in okrog kadrov, ne bom popolnoma nič presenečen, če Tesla 2026 v takšni obliki ne bo več obstajal. Ta veliki nemški proizvajalci (VAG grupa, BMW, Mercedes) bodo pa bližje 2016 kot 2026 imeli na cestah konkurenčne električne avtomobile (konkurenčne glede pogona, o kvaliteti izdelave, ergonomiji in podobno ne bom izgubljal besed).
krucymucy ::
Bi jih ze imeli, ampak pri tako velikih znamkah ni nic prepusceno nakljucjem.
Novi izdelki se nacrtujejo leta vnaprej, isce se najboljse resitve v vseh mogocih sestavnih delih, optimizacija proizvodnje ...
Sploh pa tehnologija se ni zrela za precej uporabnikov.
V Nemciji recimo veliko ljudi dela v firmah dalec izven svojega kraja, ti se vozijo konec tedna tudi 500km da so svojo druzino cez vikend.
Za mesto in krajse razdalje so elektricni avti odlicni. Za daljse razdalje pa to se ni.
Mene osebno moti tudi teza, vem pa da je vecini vseeno.
Novi izdelki se nacrtujejo leta vnaprej, isce se najboljse resitve v vseh mogocih sestavnih delih, optimizacija proizvodnje ...
Sploh pa tehnologija se ni zrela za precej uporabnikov.
V Nemciji recimo veliko ljudi dela v firmah dalec izven svojega kraja, ti se vozijo konec tedna tudi 500km da so svojo druzino cez vikend.
Za mesto in krajse razdalje so elektricni avti odlicni. Za daljse razdalje pa to se ni.
Mene osebno moti tudi teza, vem pa da je vecini vseeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
PrimozR ::
Predvsem se pa zadeve dodobra stestira, preden pridejo na trg. Tudi z obilico prototipov, ki jih javnost ne vidi. Ne pa da se nov 'masovni' avto razvija z verjetnostnimi modeli. Iz lastnih izkušenj (izkušenj s testiranjem, ne z razvojem na osnovi modelov) lahko potrdim, da je to napaka, ki jih bo verjetno drago stala. Navsezadnje se klasičnim znamkam zalomi tudi z ogromno testiranja fizičnih izdelkov, ker enostavno ne moreš predviditi in pokriti vseh situacij uporabe. Pač, ko zadevo narediš idiot-proof, narava naredi boljšega idiota.
Pa ne špara se na ergonomiji s tem, da v armaturko namontiraš huge touchscreen, prek katerega odpiraš glovebox, temveč se za upravljanje z avtom uporabi drage gumbe, ki načeloma delajo skozi življenjsko dobo avtomobila. To lepo pokaže tudi dejstvo, da imajo Audi, BMW in Mercedes ter podobni fizične komande za infotainment center, medtem ko je mnogo cenejših avtomobilov enostavno dobilo touchscreene. Ki so jasno nočna mora z vidika HMI-ja v avtu.
Zanimivo je, da telefonov z zasloni na dotik v avtomobilih ne smemo uporabljati, kjer uporaba telefon dejansko ima smisel (v primerjavi s touchscreenom avtomobila). Telefon namreč držiš v isti roki, s katero tapkaš po displeju (tapkaš pač s palcem), torej imaš med palcem in zaslonom lokalni koordinatni sistem, neodvisen od tresljajev okolja. Pri zaslonu v avtu to ne drži, roka je na dolgi ročici, tresljajev ogromno, vse to pa je tudi razlog, da so touchscreeni fail v avtomobilih.
EDIT: kar se tiče same elektrifikacije avtomobilov, s še nekaj več dometa (recimo do max 700 km) pokriješ praktično res vse situacije, ki bi jih lahko pričakoval povprečni voznik. Oz. ~99,9 % vseh voženj. Odpadejo kaki trgovski potniki ter daljši izleti in daljše službene poti, torej bo to treba pokriti drugače. Sicer pa do 700 km res pokrije ogromno. Če se postavim v svojo kožo, verjetno najbolj ekstremna situacija je pot na morje, ki bi bila recimo 500 km v eno smer, potem pa nič za par dni, druga pa kolesarjenje na morju, kar obsega tam 150 do mogoče 250 km v eno smer, večinoma pozimi, s štirimi ljudmi in štirimi bicikli na strehi. Zato do 500 km dometa ni dovolj (gretje in bicikli na strehi ti pač ubijejo porabo), 700 bi pa že moralo biti. Lokacije, kamor se hodi kolesat, ta trenutek jasno nimajo polnilnic.
Moja kritika leti na druge aspekte Tesle, kjer je del razlog aza kritiko in da mi firma nasplošno ni pretirano všeč ravno ta fanboyizem izdelka, ki je na enem področju res dober in orje ledino, ampak pod črto je pa daleč od izdelka, ki bi bil vreden toliko denarja, kolikor hočejo zanj, čeprav horda ljudi govori, da je nekaj najboljšega po narezanem kruhu. Kar bo v roku par let (npr. 2019 z izidom Mission E) pokazala tudi širša avtomobilska industrija.
Tudi Googlu je jasno, da izdelovanje avtomobilov ni preprosto, zato se tega ne gredo sami, imajo pa v rokah tehnologijo, ki bo avto industrijo pretresla še bistveno bolj, kot jo bo elektrika.
Pa ne špara se na ergonomiji s tem, da v armaturko namontiraš huge touchscreen, prek katerega odpiraš glovebox, temveč se za upravljanje z avtom uporabi drage gumbe, ki načeloma delajo skozi življenjsko dobo avtomobila. To lepo pokaže tudi dejstvo, da imajo Audi, BMW in Mercedes ter podobni fizične komande za infotainment center, medtem ko je mnogo cenejših avtomobilov enostavno dobilo touchscreene. Ki so jasno nočna mora z vidika HMI-ja v avtu.
Zanimivo je, da telefonov z zasloni na dotik v avtomobilih ne smemo uporabljati, kjer uporaba telefon dejansko ima smisel (v primerjavi s touchscreenom avtomobila). Telefon namreč držiš v isti roki, s katero tapkaš po displeju (tapkaš pač s palcem), torej imaš med palcem in zaslonom lokalni koordinatni sistem, neodvisen od tresljajev okolja. Pri zaslonu v avtu to ne drži, roka je na dolgi ročici, tresljajev ogromno, vse to pa je tudi razlog, da so touchscreeni fail v avtomobilih.
EDIT: kar se tiče same elektrifikacije avtomobilov, s še nekaj več dometa (recimo do max 700 km) pokriješ praktično res vse situacije, ki bi jih lahko pričakoval povprečni voznik. Oz. ~99,9 % vseh voženj. Odpadejo kaki trgovski potniki ter daljši izleti in daljše službene poti, torej bo to treba pokriti drugače. Sicer pa do 700 km res pokrije ogromno. Če se postavim v svojo kožo, verjetno najbolj ekstremna situacija je pot na morje, ki bi bila recimo 500 km v eno smer, potem pa nič za par dni, druga pa kolesarjenje na morju, kar obsega tam 150 do mogoče 250 km v eno smer, večinoma pozimi, s štirimi ljudmi in štirimi bicikli na strehi. Zato do 500 km dometa ni dovolj (gretje in bicikli na strehi ti pač ubijejo porabo), 700 bi pa že moralo biti. Lokacije, kamor se hodi kolesat, ta trenutek jasno nimajo polnilnic.
Moja kritika leti na druge aspekte Tesle, kjer je del razlog aza kritiko in da mi firma nasplošno ni pretirano všeč ravno ta fanboyizem izdelka, ki je na enem področju res dober in orje ledino, ampak pod črto je pa daleč od izdelka, ki bi bil vreden toliko denarja, kolikor hočejo zanj, čeprav horda ljudi govori, da je nekaj najboljšega po narezanem kruhu. Kar bo v roku par let (npr. 2019 z izidom Mission E) pokazala tudi širša avtomobilska industrija.
Tudi Googlu je jasno, da izdelovanje avtomobilov ni preprosto, zato se tega ne gredo sami, imajo pa v rokah tehnologijo, ki bo avto industrijo pretresla še bistveno bolj, kot jo bo elektrika.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Utk ::
Ostali bojo in bojo, ze 5 let bo in bo, pa se ni nic uporabnega. Ko bojo drugi karkoli dal ven, bo tesla ze pocasi obnavljala modele. Na drobno jih itak stalno izboljsujejo.
jernejl ::
imeli na cestah konkurenčne električne avtomobile (konkurenčne glede pogona,
Saj konkurenčni pogon že imajo.
Ostali bojo in bojo, ze 5 let bo in bo, pa se ni nic uporabnega.
Ko se sprehajam po mestu, vidim veliko ostalih in bolj malo Tesle.
Tako da ne morem kupiti izjave, da drugi nimajo nič uporabnega. Morda zate, za precej ljudi pa so "ostali" bolj uporabni od Tesle.
pirat ::
Ostali bojo in bojo, ze 5 let bo in bo, pa se ni nic uporabnega. Ko bojo drugi karkoli dal ven, bo tesla ze pocasi obnavljala modele. Na drobno jih itak stalno izboljsujejo.
Se sliši tako, kot da je Tesla edini proizvajalec (pa niti pod razno ni). Recimo precej podatkov se najde tukaj: http://www.ev-volumes.com/country/total...
Sicer je potrebna registracija, komur se ne da, je nekaj ključnih poudarkov glede prodaje naslednje:
- globalno je bil prodajni mix med hibridnimi vozili in čistimi električnimi vozili (samo baterija) v letu 2017 nekje 66 : 34 v korist povsem električnih vozil
- daleč največji trg (in tudi najhitreje rastoč) za električna vozila predstavlja Kitajska, ameriški trg ima 4x manj prodanih električnih vozil kot kitajski trg
- podatki za zadnji razpoložljivi kvartal (Amerika in Kitajska so podatki za 4. kvartal 2017, za EU pa so na razpolago za 3. kvartal 2017):
- Kitajska: v Q4 2017 prodano skupaj 262.578 vozil, od tega cca. 3500 Tesel (skupaj modela S in X). Kitajska večinoma prodaja svoje blagovne znamke
- Amerika: v Q4 2017 prodano skupaj 57.596 vozil, od tega cca. 15.000 Tesel (7430 x model S, 6025 x model X in 1546 x model 3). Najbolje prodajani model je Bolt 3..
- Evropa: v Q3 2017 prodano skupaj 78.139 vozil, od tega cca. 7.200 Tesel (skupaj modela S in X). Po številu prodanih pred modelom S so npr. Renault Zoe, BMW i3, VW e-golf...
Podatki kažejo, da Tesla ni edini, ki "se uči" kako proizvajati električno vozilo, na tem resno delajo tudi ostali proizvajalci. Recimo VW je napovedal proizvodne zmogljivosti za VW e-golf v obsegu, ki je sicer bistveno manjši od napovedanih Teslinih kapacitet, vendar pa najbrž bistveno bolj skalabilen v primeru potreb...
PrimozR ::
Ostali bojo in bojo, ze 5 let bo in bo, pa se ni nic uporabnega. Ko bojo drugi karkoli dal ven, bo tesla ze pocasi obnavljala modele. Na drobno jih itak stalno izboljsujejo.
Mission E bo naprodaj 2019. Prej so ga razvijali. Eno leto nazaj so bili v zadnjih prototipnih fazah razvoja (mislim da zadnja faza pred postavljanjem proizvodnje linije in kasnejšo validacijo izdelkov iz le-te), vsaj kar se tiče podsestavov.
Kot rečeno, resne firme se gredo resen razvoj, ki traja nekaj let. Ne pa da obljubljajo 5000 vozil na teden, kar se potem zamakne za eno leto, ker pri prvem roku zmorejo izdelati ~100 vozil na teden (kar je praktično ročno delo v primerjavi z avtomatizirano linijo).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Utk ::
- Kitajska: v Q4 2017 prodano skupaj 262.578 vozil, od tega cca. 3500 Tesel (skupaj modela S in X). Kitajska večinoma prodaja svoje blagovne znamke
- Amerika: v Q4 2017 prodano skupaj 57.596 vozil, od tega cca. 15.000 Tesel (7430 x model S, 6025 x model X in 1546 x model 3). Najbolje prodajani model je Bolt 3..
- Evropa: v Q3 2017 prodano skupaj 78.139 vozil, od tega cca. 7.200 Tesel (skupaj modela S in X). Po številu prodanih pred modelom S so npr. Renault Zoe, BMW i3, VW e-golf...
Ja, Kitajska ima svoje znamke. Tričetrt njihovim električnim avtom pri nas ne bi niti rekli avti, ampak mopedi. Vseeno boljše kot nič in vsi ostali, razen tesle.
Bolt 3 je načeloma v redu, ampak če bi šel GM resno v to, bi ga lahko kupil že tudi pri nas po enem letu, pa ga ne moreš.
Zoe je star in zastarel, trgovci se pa trudijo jih čim manj prodat, še posebej neradi prodajajo baterije, ker očitno tudi sami vejo, da baterij niso rešili do konca. i3 je omejen s proizvodnjo, karbonska vlakna itd., tudi če bi hotelo veliko več ljudi kupit to čudo, ga ne bi moglo.
Leaf je v redu, ampak letos bo končno to, kar bi moral bit že od začetka - normalen avto, ne pa neka vesoljska spaka. E-golf je golf na baterije, ko bojo naredili pravi električni avto, bo to čisto nekaj drugega, ampak kdaj, menda po 2020.
Sej bo, menda, počasi, ampak če jih tesla (in kitajci) ne bi v rit brcala, ne bi blo nikoli nič, to je menda jasno.
jernejl ::
Bolt 3 je načeloma v redu, ampak če bi šel GM resno v to, bi ga lahko kupil že tudi pri nas po enem letu, pa ga ne moreš.
Najbrž se ga bo dalo kupiti prej kot primerljivo Teslo.
Zoe je star in zastarel, trgovci se pa trudijo jih čim manj prodat
Očitno je tako zelo dober, da se jih proda največ v Evropi, kljub temu da je star in zastarel in da se prodajalci trudijo, da bi jih čimmanj prodali.
E-golf je golf na baterije, ko bojo naredili pravi električni avto
Prodaja hitro raste, očitno so kupci ugotovili, da je pravi električni avto. Očitno recept za uspeh, za bolj tradicionalne kupce.
PrimozR ::
Pod katero znamko pa naj bi lahko kupil Bolta v EU?
Sicer sem pa pri kitajski številki za EV-je pomislil ravno to, kakšna je večina teh avtov in kakšna je njihova cena, domet, itd. :)
Sicer sem pa pri kitajski številki za EV-je pomislil ravno to, kakšna je večina teh avtov in kakšna je njihova cena, domet, itd. :)
Utk ::
Očitno je tako zelo dober, da se jih proda največ v Evropi, kljub temu da je star in zastarel in da se prodajalci trudijo, da bi jih čimmanj prodali.
Ni zoe tako posebno dober, ampak so elektricni avti na splosno tolk dobri, da ljudje pokupijo vse kar je vsaj priblizno podobno avtu. Tesla 3 bi in bo razturala, ceprav ni popolna. Ja, dober bmw 3 na elektriko bi lahko bil se boljsi, pa kaj ko ga ni, niti ga brez tesle nikoli ne bo.
PrimozR ::
Očitno je tako zelo dober, da se jih proda največ v Evropi, kljub temu da je star in zastarel in da se prodajalci trudijo, da bi jih čimmanj prodali.
Ni zoe tako posebno dober, ampak so elektricni avti na splosno tolk dobri, da ljudje pokupijo vse kar je vsaj priblizno podobno avtu. Tesla 3 bi in bo razturala, ceprav ni popolna. Ja, dober bmw 3 na elektriko bi lahko bil se boljsi, pa kaj ko ga ni, niti ga brez tesle nikoli ne bo.
Bojda bo G30 na voljo tudi v električni obliki. Predstavitev (vsaj G30) bo še letos.
Pod katero znamko pa naj bi lahko kupil Bolta v EU?
Opel Ampera-e
Opel je že nekaj časa PSA-jev. Grandland X je že narejen na PSA platformi. Težko verjetno, da bi PSA-ju dali info o Boltovi arhitekturi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
MrStein ::
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
dexterboy ::
Testiral sem E-Golf. Taisti, ki ga na veliko reklamirajo... Drek od avta.
NE ZMORE dnevne relacije moje službe, ki je PO-LJ-PO, ne, da bi ga vmes moral priklopiti na štrom.
Lahko se peljem v obe smeri brez polnilca, če ne presežem 90 km/h na autostradi, pri čemer me vsi prehitevajo...
Kot sem že nekajkrat napisal POGOJ, ki bo pomenil zamenjavo elektro vozil za obstoječe:
ko bomo imeli baterije z ISTIM VOLUMNOM kot sedanji rezervoarji za gorivo in boš LAHKO prevozil ISTO razdaljo, kot če bi kuril benzin.
Vse ostalo so mokre sanje mnogih ljudi... štromvagen je dobr za po mestu, kjer se furaš na job, šoping, razvažaš otroke in podobno.
Ja, lahko greš iz LJ v KP na morje, ampak tam te mora čakati polnilna postaja.
Namesto, da bi furali hibride LPG/elektrika, gremo z glavo skozi zid. Kar ni problem, če je dovolj živine na paši
NE ZMORE dnevne relacije moje službe, ki je PO-LJ-PO, ne, da bi ga vmes moral priklopiti na štrom.
Lahko se peljem v obe smeri brez polnilca, če ne presežem 90 km/h na autostradi, pri čemer me vsi prehitevajo...
Kot sem že nekajkrat napisal POGOJ, ki bo pomenil zamenjavo elektro vozil za obstoječe:
ko bomo imeli baterije z ISTIM VOLUMNOM kot sedanji rezervoarji za gorivo in boš LAHKO prevozil ISTO razdaljo, kot če bi kuril benzin.
Vse ostalo so mokre sanje mnogih ljudi... štromvagen je dobr za po mestu, kjer se furaš na job, šoping, razvažaš otroke in podobno.
Ja, lahko greš iz LJ v KP na morje, ampak tam te mora čakati polnilna postaja.
Namesto, da bi furali hibride LPG/elektrika, gremo z glavo skozi zid. Kar ni problem, če je dovolj živine na paši
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
DamijanD ::
(na hitro in na pamet) to pomeni, da če imaš seda 50-60l rezervoar za nafto, pol rabiš 150-200kWh baterijo. Dolga bo še do tam...
Utk ::
Bojda bo G30 na voljo tudi v električni obliki. Predstavitev (vsaj G30) bo še letos.
Sej pravim, bo in bo in bo, to poslusamo ze 5 let. Ko bo, bomo videli kaj in za koliko bo. Dokler je isti avto na ice in elektriko itak dvomim, da bo kaj res uporabnega. Ostali imajo problem ze samo z elektriko, nekateri pa upajo da bojo naredili dober elektricni avto iz ze narejenega avta. Bomo videli kje bojo baterije, tezo, doseg, prtljaznik itd.
Opel je že nekaj časa PSA-jev. Grandland X je že narejen na PSA platformi. Težko verjetno, da bi PSA-ju dali info o Boltovi arhitekturi.
O tem je pa ja dost pisalo. Ce bi hotel gm prodajat bolta, ga bi lahko, tak je dogovor, no, in ce bi psa to hotel. Ker pa niti en niti drug tega noce, ga najbrz ne bojo v omembe vrednih stevilkah. Sej pravim da stari niso resni.
WarpedGone ::
Testiral sem E-Golf. Taisti, ki ga na veliko reklamirajo... Drek od avta. NE ZMORE dnevne relacije moje službe, ki je PO-LJ-PO, ne, da bi ga vmes moral priklopiti na štrom.
Takim zadevam že vsaj 5 let pravim mizerija, pa je folk tule do duše užaljen, ker je pač Nissan al pa VW al pa BMW.
Splošno uporabna zadeva se začne okrog 40kWh in z dobrim omrežjem hitrih polnilcev (okrog 100kW). Tudi 200kWh z dosegom 1000km se bo spraznila in če jo misliš filat s 50kW si že oplel. Ja tut 100kW še vedno pomeni 2 uri ampak ne pravim da je 100kW dost ampak da se tle nekje začne uporabnost.
Problem predelav ICE zadev na elektriko je, da majo hudo omejen plac kam porint baterijo. Posledično bo ta nujno mizerija.
Zbogom in hvala za vse ribe
pirat ::
Ampak te 'mizerije' je vse skupaj prodano bistveno več kot Tesel ?
Za popolnoma vsak model ste našli nekaj na podlagi česar ste ga skritizirali. Jasno, tudi vecja podjetja so sele na zacetku 'learning curve'.... Ampak boltov, zoe, i3, tudi e-golfov vozi danes naokrog precej vec kot Tesel 3.
Za popolnoma vsak model ste našli nekaj na podlagi česar ste ga skritizirali. Jasno, tudi vecja podjetja so sele na zacetku 'learning curve'.... Ampak boltov, zoe, i3, tudi e-golfov vozi danes naokrog precej vec kot Tesel 3.
Utk ::
To je samo dokaz da je prihodnost v elektriki, v kar pa veliki se zmeraj ne verjamejo. Ce elektrika ne bi bila boljsa, ne bi nihce kupoval te mizerije, niti tesle za 100 jurjev.
WarpedGone ::
Ampak te 'mizerije' je vse skupaj prodano bistveno več kot Tesel ?
Ne, ni.
Še enkrat preveri svoje vire.
Zbogom in hvala za vse ribe
dexterboy ::
Seveda je prihodnost v elektriki, jasno kot beli dan. Ampak:
sedaj se pripeljem z avtom na pumpo. Počakam enega pred menoj, nato sem jaz na vrsti. Natočim 65 litrov goriva, grem na blagajno, plačam in se odpeljem. In sem dober za nadaljnih 800 km. Recimo, da je to bilo vse skupaj 15 minut, naj bo tudi 20.
Sedaj bi pa lepo prosim zvedel, kateri avto na baterije se napolni 100% v pol ure, da je dober za nadaljnih 800 km?
Ga ni, mar ne? O tem govorim. Vse je še v povojih, to so časi pionirjev. Tudi ljudje so potovali 300 let nazaj čez oceane, ampak so bili pionirji in so se podajali na "ekspedicijo, potovanje". Časi, ko so ljudje začeli množično potovati z ladjami, so se zgodili veliko kasneje... Nekaj podobnega je je danes elektro-avtomobilizem. S tem, da smo od..kali goriven celice in plin, pa bi nam lahko veliko olajšali opustitev naftne odvisnosti.
Ah, seveda, pozabil dodati; prijatelj je testiral e-avto. Se je vračal ta teden iz Hrvaške in na Petrolu zraven Bregane hotel nafilati baterije. Je moral PLAČATI 10 evrov, da so mu dovolili prehod elektronov v avto... Pa še to je potlej čakal več kot pol ure, baterije niso bile 100%, do LJ pa se je pripeljal "po slamci". Sem ga pozabil vprašati, ali je sploh imel prižgano gretje :)
sedaj se pripeljem z avtom na pumpo. Počakam enega pred menoj, nato sem jaz na vrsti. Natočim 65 litrov goriva, grem na blagajno, plačam in se odpeljem. In sem dober za nadaljnih 800 km. Recimo, da je to bilo vse skupaj 15 minut, naj bo tudi 20.
Sedaj bi pa lepo prosim zvedel, kateri avto na baterije se napolni 100% v pol ure, da je dober za nadaljnih 800 km?
Ga ni, mar ne? O tem govorim. Vse je še v povojih, to so časi pionirjev. Tudi ljudje so potovali 300 let nazaj čez oceane, ampak so bili pionirji in so se podajali na "ekspedicijo, potovanje". Časi, ko so ljudje začeli množično potovati z ladjami, so se zgodili veliko kasneje... Nekaj podobnega je je danes elektro-avtomobilizem. S tem, da smo od..kali goriven celice in plin, pa bi nam lahko veliko olajšali opustitev naftne odvisnosti.
Ah, seveda, pozabil dodati; prijatelj je testiral e-avto. Se je vračal ta teden iz Hrvaške in na Petrolu zraven Bregane hotel nafilati baterije. Je moral PLAČATI 10 evrov, da so mu dovolili prehod elektronov v avto... Pa še to je potlej čakal več kot pol ure, baterije niso bile 100%, do LJ pa se je pripeljal "po slamci". Sem ga pozabil vprašati, ali je sploh imel prižgano gretje :)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dexterboy ()
Utk ::
Katerega bencinarja pa danes parkiras v garazo, in imas zjutraj polnega za 400, 500 km za 15 evrov?
dexterboy ::
@Utk; nobenega, ker to NE POTREBUJEM. Grem na pumpo, 15 minut in me boli organ za vse ostale kable na tem svetu, razumeš? Kot sem napisal, vso srečo entuzijastom :), zagotovo nastane še kakšen blokbasterholivudmuvi iz pričevanj lastnikov štromvagnov.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
WarpedGone ::
Sedaj bi pa lepo prosim zvedel, kateri avto na baterije se napolni 100% v pol ure, da je dober za nadaljnih 800 km?
Takoj ko mi poveš, kater avto lahko laufa na travo, kater avto lahko skače čez jarke in ograje, kater avto ti ob dost minimalnem vzdrževanju sam izdela nekaj novih avtomobilov.
Razumeš da ciljam na razliko med konji in ICE gnanimi kočijami.
Različne stvari so pač različne. Stvari ki so veljale za konja, ne veljajo v 100% za ICE gnanime kočije. In kar je veljalo za ICE gnane kočije, ne velja za baterijsko gnane kočije.
ICe gnana kočija ma svoj seznam lasnosti in EV ma svoj seznam lastnosti. Na prvem in drugem so stvari, ki komu ali marsikomu niso všeč.
Ne boš pa napredoval, če boš zahteval da se nič ne spremeni.
Pri času polnjenja žal udariš ob fizikalno realnost.
Ne bom šel v številke, ker tega najverjetneje ne boš bral, še manj pa razumel.
EVja pač ne pelješ na polnilico filat in tam zram stojiš dve uri.
Tega pač ne počneš. Filaš ga medtem, ko počneš kaj drugega. Najbolj elegantno je, če to počneš ko si doma, spiš. Al pa v kinu gledaš film al pa šopiraš po trgovskem centru.
In ne čakaš niti 5 minut kot čakaš na bencinski pumpi.
Druga glavna razlika je še, da pozabi na filanje prazno/polno.
Filaš neprazno/nepolno, kolk pač časa kej druzga počneš.
Izjema so le dolga potovanja, ko morš mal pogledat kolk daleč je naslednji postanek in maš namest sendviča čas za ornk kosilo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
WarpedGone ::
Filaš neprazno/nepolno, kolk pač časa kej druzga počneš.
Glede tegale ... to žal pomeni da se pogosto ubadaš s kablom kar je glavni minus obstoječih EV. Slej ko prej bo standardna oprema tudi brezžično polnjenje in bo ostalo samo še parkiranje na ustrezno opremljenem parkirnem mestu. Ja, to ne bo nad 100kW ampak pod 10kW, kar je good enough za celo noč al pa šoping centree ipd.
Izgube brezžičnega polnjenja pa so manjše kot so izgube zaradi cole večjih felg.
Ja, večje felge pomenijo izgube, kljub temu da na to praktično nihče ne gleda iz tega vidika. Povzročijo večji kotalni upor in zato manj dosega z isto količino energije oz. več energije za isto pot. Kar je definicija izgube.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Utk ::
@Utk; nobenega, ker to NE POTREBUJEM. Grem na pumpo, 15 minut in me boli organ za vse ostale kable na tem svetu, razumeš? Kot sem napisal, vso srečo entuzijastom :), zagotovo nastane še kakšen blokbasterholivudmuvi iz pričevanj lastnikov štromvagnov.
Cez 10 let se bomo nekateri vozili poceni z elektricnimi avti povsod, drugi boste pa parkirali na obvoznici in sli naprej z avtobusi. In ne, ne bo elektrika tako poceni, ampak bosta nafta in bencin tako draga. Vsakemu svoje.
pirat ::
WarpedGone je izjavil:
Ampak te 'mizerije' je vse skupaj prodano bistveno več kot Tesel ?
Ne, ni.
Še enkrat preveri svoje vire.
Sem preveril (ker imam ravno čas). Drži, da je gledano na posameznega proizvajalca vozil na prvem mestu Tesla (ampak samo če izključim kitajski trg !). Skupaj je pa tudi "mizerije" vendarle prodano več kot Tesel. Iz statistike sem celo izključil vsa kitajska električna vozila (čeprav je kitajski trg daleč največji na svetu in so dejansko po številu prodanih na prvih mestih ravno kitajske znamke - recimo samo njihov najbolj prodajan model BJEV EC180 je samostojno dosegel več prodanih enot kot vse Tesle skupaj (BJEV EC180 = preko 40.000 prodanih vozil v Q4 2017).
Ampak OK, pač pravite, da kitajska električna vozila niso to to... Združil sem zadnje razpoložljive podatke glede prodaje v ZDA, Kanadi, EU, Kitajski (dejansko so tako vključene samo Tesle) in na Japonskem. Takole gre:
Tesla S 13.315 vozil
Tesla X 11.029 vozil
Bolt EV 8.995 vozil
Renault Zoe 6.737 vozil
BMW i3 6.610 vozil
Nissan Leaf 6.389 vozil
Chevrolet Volt 5.197 vozil
VW e-golf 4.983 vozil
Kia Soul 2.352 vozil
Hyundai Ioniq 1.736 vozil
Tesla model 3 1.546 vozil
Fiat 500 EV 910 vozil
Audi A3 e-tron 395 vozil
Skupaj Tesla: 25.890 vozil
skupaj "mizerija": 44.304 vozil
skupaj Kitajci: cca. 250.000 vozil
ginekk ::
Testiral sem E-Golf. Taisti, ki ga na veliko reklamirajo... Drek od avta.
NE ZMORE dnevne relacije moje službe, ki je PO-LJ-PO, ne, da bi ga vmes moral priklopiti na štrom.
Lahko se peljem v obe smeri brez polnilca, če ne presežem 90 km/h na autostradi, pri čemer me vsi prehitevajo...
Kot sem že nekajkrat napisal POGOJ, ki bo pomenil zamenjavo elektro vozil za obstoječe:
ko bomo imeli baterije z ISTIM VOLUMNOM kot sedanji rezervoarji za gorivo in boš LAHKO prevozil ISTO razdaljo, kot če bi kuril benzin.
Vse ostalo so mokre sanje mnogih ljudi... štromvagen je dobr za po mestu, kjer se furaš na job, šoping, razvažaš otroke in podobno.
Ja, lahko greš iz LJ v KP na morje, ampak tam te mora čakati polnilna postaja.
Namesto, da bi furali hibride LPG/elektrika, gremo z glavo skozi zid. Kar ni problem, če je dovolj živine na paši
Z i3 bi komot naredil PO-LJ-PO in to v sport načinu ne varčevalnem, pa ne samo z i3 še s kakšnim drugim. Večina ljudi ne natoči polnega rezervarja vsak dan, kar je neposredni dokaz da v večini primerov ne potrebujejo polni doseg ICE. Hibrid je ne tič ne miš, dodatna kompleksnost za majhen prihranek. Za dnevne migracie po Sloveniji je EV dober, pod pogojem da ga priklopiš doma enako kot mobitel, za na morje pa je tudi morda OK, če odideš z letališča. Pa tudi 15min na hitrem polnjenju se že kar pozna.
DamijanD ::
Katerega bencinarja pa danes parkiras v garazo, in imas zjutraj polnega za 400, 500 km za 15 evrov?
Na žalost je res tudi kontra. Katerega EV lahko parkiraš pred vikendom, kjer ni štroma za en teden in bo po enem tednu notri enako kWhjev kot na začetku? (kaj je sploh razlog za ta vampire drain?) Iz ICEjev načeloma gorivo ne uhaja. In mislim, da bi pri učinkovitosti EVjev morali upoštevati tudi te izgube.
ginekk ::
@Utk; nobenega, ker to NE POTREBUJEM. Grem na pumpo, 15 minut in me boli organ za vse ostale kable na tem svetu, razumeš? Kot sem napisal, vso srečo entuzijastom :), zagotovo nastane še kakšen blokbasterholivudmuvi iz pričevanj lastnikov štromvagnov.
A je res taka razlika med vleko okorne po nafti smrdljive črpalne cevi, odrptju pokrova in par minutnem točenju v primerjavi z vleko električnega kabla, odprtju pokrova in malo daljšem točenju? Res da se elektrika pretoči počasneje, nedvomno bo v prihodnje šlo še hitreje.
Utk ::
Katerega bencinarja pa danes parkiras v garazo, in imas zjutraj polnega za 400, 500 km za 15 evrov?
Na žalost je res tudi kontra. Katerega EV lahko parkiraš pred vikendom, kjer ni štroma za en teden in bo po enem tednu notri enako kWhjev kot na začetku? (kaj je sploh razlog za ta vampire drain?) Iz ICEjev načeloma gorivo ne uhaja. In mislim, da bi pri učinkovitosti EVjev morali upoštevati tudi te izgube.
Kaj bos pa delal na vikendu kjer ni stroma en teden? Ce ze izmisljas neke cudne primere, naj bojo vsaj verjetni v rangu tistega, kjer se clovek vsak teden vozi v Hamburg na sestanek.
WarpedGone ::
Ampak OK, pač pravite, da kitajska električna vozila niso to to... Združil sem zadnje razpoložljive podatke glede prodaje v ZDA, Kanadi, EU, Kitajski (dejansko so tako vključene samo Tesle) in na Japonskem. Takole gre:
Tesla S 13.315 vozil
Tesla X 11.029 vozil
Bolt EV 8.995 vozil
Renault Zoe 6.737 vozil
...
Skupaj Tesla: 25.890 vozil
skupaj "mizerija": 44.304 vozil
skupaj Kitajci: cca. 250.000 vozil
Kakšno časovno obdobje pa je to?
Kitajska celo leto, mizerija pol leta, tesla zadnje 3 mesece?
Tesla po četrtletjih:
Najprej mi pa odgovori zakaj in kako ima smisel direkt primerjat prodajne številke BMW serije 5 in serije 7.
Šele ko bo taka primerjava držala vodo, se lahko gremo kako uspešna je tesla v primerjavi z pol in več cenejšo mizerijo.
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
Ce elektrika ne bi bila boljsa, ne bi nihce kupoval te mizerije, niti tesle za 100 jurjev.
Če bi bila elektrika boljša, ne bi nihče kupoval ICE "mizerije".
Pa vemo, kakšno je razmerje v prodaji.
A je res taka razlika med vleko okorne po nafti smrdljive črpalne cevi, odrptju pokrova in par minutnem točenju v primerjavi z vleko električnega kabla, odprtju pokrova in malo daljšem točenju?
Seveda je razlika. Tekoče gorivo se v avto pretoči v minuti in pol.
Testiral sem E-Golf. Taisti, ki ga na veliko reklamirajo... Drek od avta.
NE ZMORE dnevne relacije moje službe, ki je PO-LJ-PO, ne, da bi ga vmes moral priklopiti na štrom.
Tisti, ki se dnevno vozi v ljubljano iz domžal, morda ne bo delil tvojega mnenja.
Sicer pa ne verjamem, da ne zmore prevoziti 100km. Po EPA ima doseg na avtocesti 180km.
pirat ::
WarpedGone je izjavil:
Ampak OK, pač pravite, da kitajska električna vozila niso to to... Združil sem zadnje razpoložljive podatke glede prodaje v ZDA, Kanadi, EU, Kitajski (dejansko so tako vključene samo Tesle) in na Japonskem. Takole gre:
Tesla S 13.315 vozil
Tesla X 11.029 vozil
Bolt EV 8.995 vozil
Renault Zoe 6.737 vozil
...
Skupaj Tesla: 25.890 vozil
skupaj "mizerija": 44.304 vozil
skupaj Kitajci: cca. 250.000 vozil
Kakšno časovno obdobje pa je to?
Kitajska celo leto, mizerija pol leta, tesla zadnje 3 mesece?
Tesla po četrtletjih:
Najprej mi pa odgovori zakaj in kako ima smisel direkt primerjat prodajne številke BMW serije 5 in serije 7.
Šele ko bo taka primerjava držala vodo, se lahko gremo kako uspešna je tesla v primerjavi z pol in več cenejšo mizerijo.
Matr trolaš !
in kaj je razlika med mojimi številkami za Teslo in tvojim grafom za Teslo. Praktično nič.
Za vsa vozila sem vzel isto obdobje, za nekatere trge Q4 podatki pač še niso na voljo, tam sem vzel Q3 (zato je pri meni skupaj 26.000 Tesel, na tvojem grafu pa 30.000).. So pa vsi podatki primerljivi oz. za isti časovni razpon. "Mizerije" je pač prodano več :-)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla pozitivno presenetila analitike (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 23349 (19139) | bobby |
» | Vlagatelji Tesli še vedno zaupajoOddelek: Novice / Rezultati | 15812 (13848) | Markoff |
» | Tesla dosega cilje, tekoče četrtletje bo pozitivno (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 24100 (19269) | Zheegec |
» | Težave v Tesli: vpoklic vozil, nesreča s smrtnim izdom, znižanje bonitete (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 33959 (28165) | bbf |
» | Tesla z najvišjo izgubo doslej (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 28432 (25514) | LeQuack |