Forum » Na cesti » Koliko zdržijo novodobna vozila?
Koliko zdržijo novodobna vozila?
zk_eu ::
Sem pobrskal po forumu in nisem našel še podobne teme ter se mi zdi, da spada pod to rubriko foruma. Pa recimo, da so novodobna vozila za potrebe te teme od 2008 naprej, torej 10 let, sicer pa me naj kdo v tej temi popravi.
K temu razmišljanju me je spodbudil del tega prispevka (od 10:06 minute dalje). Dva mehanika, dva nasprotujoča stališča. Eden reče, da ob ustreznem vzdrževanju, mora avto zdržati 500.000 km, medtem drugi reče, da ti avto po okoli 180.000 km samo "pije" denar.
Ko sem dal mojo staro Astro G naprej, je imela slabih 300.000 km in 18 let. Res, da sem jo lepo vzdrževal (servisa nikoli nisem izpustil). Od tega sem imel največje popravilo tesnila glave, sicer pa mogoče še kakšno za 20-30 EUR, da je bilo treba menjati.
Res me zanima kako je sedaj kaj s temi avti. Se mi zdi, da ni tako hudo, kot prav drugi mehanik. Res so tovarniške napake, ampak se te navadno odpravijo v garanciji ali pa potem nekaj let po izdaji vozila. Bolj sem mnenja, da je problem v vzdrževanju. Ko je avto v garanciji, ga ljudje zaradi tega še nekako vzdržujejo kakor je to treba, nato pa gre v stilu: "samo, da je čim cenejše". Tu je še, da ljudje z avtom včasih ravnajo kot z... Stara vozila mogoče niso bila toliko občutljiva na slabše vzdrževanje.
Kot drugo pa se mi zdi, da je problem, ker so ljudje nori na dizle, da kratkoročno privarčuje tistih nekaj evrov za 5 km do službe in nazaj, potem pa jokajo kako se avti kvarijo.
K temu razmišljanju me je spodbudil del tega prispevka (od 10:06 minute dalje). Dva mehanika, dva nasprotujoča stališča. Eden reče, da ob ustreznem vzdrževanju, mora avto zdržati 500.000 km, medtem drugi reče, da ti avto po okoli 180.000 km samo "pije" denar.
Ko sem dal mojo staro Astro G naprej, je imela slabih 300.000 km in 18 let. Res, da sem jo lepo vzdrževal (servisa nikoli nisem izpustil). Od tega sem imel največje popravilo tesnila glave, sicer pa mogoče še kakšno za 20-30 EUR, da je bilo treba menjati.
Res me zanima kako je sedaj kaj s temi avti. Se mi zdi, da ni tako hudo, kot prav drugi mehanik. Res so tovarniške napake, ampak se te navadno odpravijo v garanciji ali pa potem nekaj let po izdaji vozila. Bolj sem mnenja, da je problem v vzdrževanju. Ko je avto v garanciji, ga ljudje zaradi tega še nekako vzdržujejo kakor je to treba, nato pa gre v stilu: "samo, da je čim cenejše". Tu je še, da ljudje z avtom včasih ravnajo kot z... Stara vozila mogoče niso bila toliko občutljiva na slabše vzdrževanje.
Kot drugo pa se mi zdi, da je problem, ker so ljudje nori na dizle, da kratkoročno privarčuje tistih nekaj evrov za 5 km do službe in nazaj, potem pa jokajo kako se avti kvarijo.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
drekodovce ::
300.000 ali 20 let bi ob rednem vzdrževanju moral zdržat vsak avto brez težav, medtem če je avto vožen na daljše razdalje pa gre tam do nekje 500.000km, s tem da je od 300.000km dalje večja verjetnost za kakšen izredni servis. Druga stvar pa je tak avto, ki vsak dan prevozi 2x po 5km.
Avti se pa kvarijo zato, ker se jim pri 180.000 km kilometri čudežno ustavijo in potem pa jih pri realnih 500.000 še vedno kažejo 230.000.
Avti se pa kvarijo zato, ker se jim pri 180.000 km kilometri čudežno ustavijo in potem pa jih pri realnih 500.000 še vedno kažejo 230.000.
Unknown_001 ::
Zagotovo bistveno dalj kot stare gare, če ne škrtariš. Sicer pa si lahko včasih avto vsak mesec 2x razšraufal in popoldne zabijal cajt. Pa večino teh starih gar je že rja požrla.
Danes je pa panika ker ga moraš peljat le na menjavo olja in filtrov po 15.000 km. In kasneje še veliki servis.
To kako ti danes prodajajo krš je mit. Trg je postal zahteven.
Danes je pa panika ker ga moraš peljat le na menjavo olja in filtrov po 15.000 km. In kasneje še veliki servis.
To kako ti danes prodajajo krš je mit. Trg je postal zahteven.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
TheBlueOne ::
Sam delam v avto industriji in poznam dejanske specifikacije, ki jih proizvajalci zahtevajo. Naceloma so avto koncepirani za visoke kilometrine, kjer se uposteva zelo povrsno servisiranje. Kvaliteta v industriji je standardizirana prej po ISO standardu, sedaj vecinoma po novem TS standardu. Koliko morajo zdrzati komponente je doloceno v specifikacijah, ki so dolocene s strani narocnika, ki pa so zaupne. Lahko recem, da dalec niso samo 180k km.
Je pa moznost napake v novi avtih toliko bolj verjetna, zaradi stevila sistemov, ki so vgrajeni. Teoreticen primer: Ce je star avto imel en sistem, ki je bil koncepriran za 100.000km in ima nov tri, ki so koncepirani za 300.000km, je verjetnost okvare na priblizno 100.000km nekoliko bolj verjetna pri starem, ampak verjetna tudi pred 300.000km pri novem.
Seveda imajo novi avti veckratnik zapletenih sistemov, naceloma pa so bolj zanesljivi kot stari. Kvaliteta se bistveno izboljsuje, istocasno pa se povisuje kompleksnost. Nacrtovanih napak in nacrtovane kratke zivljnjske dobe ni.
Skratka, nov enostaven avto bo zelo zanesljiv, se posebej, ce ima tehnologije stare vsaj nekaj let. Ce pa je nabasan z vsemi dodatki, pa bo verjetno pri vsakem servisu po 200.000km se treba pogledat kaksno malenkost.
Je pa moznost napake v novi avtih toliko bolj verjetna, zaradi stevila sistemov, ki so vgrajeni. Teoreticen primer: Ce je star avto imel en sistem, ki je bil koncepriran za 100.000km in ima nov tri, ki so koncepirani za 300.000km, je verjetnost okvare na priblizno 100.000km nekoliko bolj verjetna pri starem, ampak verjetna tudi pred 300.000km pri novem.
Seveda imajo novi avti veckratnik zapletenih sistemov, naceloma pa so bolj zanesljivi kot stari. Kvaliteta se bistveno izboljsuje, istocasno pa se povisuje kompleksnost. Nacrtovanih napak in nacrtovane kratke zivljnjske dobe ni.
Skratka, nov enostaven avto bo zelo zanesljiv, se posebej, ce ima tehnologije stare vsaj nekaj let. Ce pa je nabasan z vsemi dodatki, pa bo verjetno pri vsakem servisu po 200.000km se treba pogledat kaksno malenkost.
Utk ::
Avto ne crkne po nekih km, niti letih, ampak po nekem času je pač treba menjat zavore, amortizerje, fedre, ležaje, kakšno preparelo cev, auspuh itd., in folk se tega naveliča in kupi novega. Nekaterim je problem že menjat žarnice ko je enkrat konec garancije, drugi prenesejo malo več. Večini folka, ki kupi nov avto, in ga vozi 5-8 let brez da bi odprli haubo, gre pa pač na živce, če morajo potem vsak drugi mesec menjat kako malenkost. Če pelješ na uradne servise, bojo sicer to naredili vse naenkrat in ne boš občutil teh malenkosti, bo pa spet tolk večji račun.
D3m ::
Sem pobrskal po forumu in nisem našel še podobne teme ter se mi zdi, da spada pod to rubriko foruma. Pa recimo, da so novodobna vozila za potrebe te teme od 2008 naprej, torej 10 let, sicer pa me naj kdo v tej temi popravi.
K temu razmišljanju me je spodbudil del tega prispevka (od 10:06 minute dalje). Dva mehanika, dva nasprotujoča stališča. Eden reče, da ob ustreznem vzdrževanju, mora avto zdržati 500.000 km, medtem drugi reče, da ti avto po okoli 180.000 km samo "pije" denar.
Ko sem dal mojo staro Astro G naprej, je imela slabih 300.000 km in 18 let. Res, da sem jo lepo vzdrževal (servisa nikoli nisem izpustil). Od tega sem imel največje popravilo tesnila glave, sicer pa mogoče še kakšno za 20-30 EUR, da je bilo treba menjati.
Res me zanima kako je sedaj kaj s temi avti. Se mi zdi, da ni tako hudo, kot prav drugi mehanik. Res so tovarniške napake, ampak se te navadno odpravijo v garanciji ali pa potem nekaj let po izdaji vozila. Bolj sem mnenja, da je problem v vzdrževanju. Ko je avto v garanciji, ga ljudje zaradi tega še nekako vzdržujejo kakor je to treba, nato pa gre v stilu: "samo, da je čim cenejše". Tu je še, da ljudje z avtom včasih ravnajo kot z... Stara vozila mogoče niso bila toliko občutljiva na slabše vzdrževanje.
Kot drugo pa se mi zdi, da je problem, ker so ljudje nori na dizle, da kratkoročno privarčuje tistih nekaj evrov za 5 km do službe in nazaj, potem pa jokajo kako se avti kvarijo.
Bolje, če bi vprašali OEM proizvajalce del. Mene ali pa Raptorja ali pa thetilko
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Markus386 ::
Dva mehanika, dva nasprotujoča stališča. Eden reče, da ob ustreznem vzdrževanju, mora avto zdržati 500.000 km, medtem drugi reče, da ti avto po okoli 180.000 km samo "pije" denar.
In oba imata prav. Večina avtomobilov gre brez večjih(!) problemov do 500.000km. Torej, da popravilo ni enako "totalki". Nekje pri 150, 180, 200k, pa se pojavljajo "starostne hibe", torej je poleg olja in filtrov treba menjat še kak končnik, kako cev, pošvasat kak izpuh, ipd., pa akumulator nov, pa razne malenkosti, od umazanih glav CD playerja, slabega kontakta in utripajočih luči nad tablicami, itd. In takrat namesto ~150eur enkrat letno, prideš na 250eur+, pa še kak dodaten obisk na servisu čez leto. In, ko ti enkrat zjutraj ne vžge (zaradi recimo akumulatorja), po možnosti takrat, ko se ti nekam mudi, začneš na avto gledat drugače.
Unknown_001 ::
Eh... če so pa žarnice problem. Tiste sulfitke za tablico osvetlit so manj kot pol eura kos? S tem da bi mogu vsak to znat zmontirat nazaj.
Izpuha tud ni treba nč švasat. Ni to jugo ki je bil po eni zimski sezoni ves gnil spodaj.
Olje
Filtri
Jermeni
Ketne
Žarnice
Zajle
Ploščice
Diski
Metlice
Vse to je bolj kot ne potrošni material.
Izpuha tud ni treba nč švasat. Ni to jugo ki je bil po eni zimski sezoni ves gnil spodaj.
Olje
Filtri
Jermeni
Ketne
Žarnice
Zajle
Ploščice
Diski
Metlice
Vse to je bolj kot ne potrošni material.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Markus386 ::
Seveda je potrošni material, ampak načeloma nič od dražjega ni treba menjat prvih nekaj let, in tavno tistih 180k km.
Potem pa, ko je na vsakem servisu po nekaj od tega treba menjat, naraste cena servisa na x2. Pa še veliki servis, pri recimo 160k je tudi n*100eur.
In ja, vse je "pol eura", in poceni, in potrošni material, ampak ti skoraj čisto vsaka stvar na servisu požre 50+eur in pol dneva. Večina ljudi pač ne menja več jermenov (niti klinastih) doma na dvorišču.
Potem pa, ko je na vsakem servisu po nekaj od tega treba menjat, naraste cena servisa na x2. Pa še veliki servis, pri recimo 160k je tudi n*100eur.
In ja, vse je "pol eura", in poceni, in potrošni material, ampak ti skoraj čisto vsaka stvar na servisu požre 50+eur in pol dneva. Večina ljudi pač ne menja več jermenov (niti klinastih) doma na dvorišču.
s1m0n ::
Pri nas je prva večja okvara bila po 186km. Do te okvare pa normalen servis (tekočine, filtri, žarnice).
Leten servis se je gibal nekje od 120-150€ za majhnega, ta velik pa med 300-400€.
Pa je avto in znamka nižjega razreda.
Se pa hitro začnejo stvari nabirat, če jih sproti ne odpraviš, menjaš...
Menjava žarnica pa tudi ni pri vseh vozilih enaka :) Pri nekaterih je minuto dela pri drugih ura/dve.
Leten servis se je gibal nekje od 120-150€ za majhnega, ta velik pa med 300-400€.
Pa je avto in znamka nižjega razreda.
Se pa hitro začnejo stvari nabirat, če jih sproti ne odpraviš, menjaš...
Menjava žarnica pa tudi ni pri vseh vozilih enaka :) Pri nekaterih je minuto dela pri drugih ura/dve.
IL_DIAVOLO ::
Se ne motis, stari avti so bili narejeni da naredijo cimvec kilometrov, novi avti pa se osredotocajo na vse drugo, samo vzdrzljivost ne.
Looooooka ::
V Sloveniji ne zdržijo iz preprostega razloga.
Večina si jih kupi na lizing al pa kredit, ki ga komaj plačujejo, potem pa škrtarijo za servis.
In to samo zato, ker jim je nekdo rekel, da je treba kupit nov avto, ker drugače "zgubiš" na vrednosti.
Folk dejansko še zmeraj kupuje avtomobile zaradi "vrednosti". To je problem.
Kupi si avto, ki si ga lahko privoščiš. Ko rečem "privoščiš" to pomeni, da imaš denar ne samo za redni servis ampak tudi za to, da ko se ti prižge lučka, ko kaj začne škripat, da greš takoj do mehanika in plačaš tistih par 10, 100 eur, da se zadevo takoj popravi.
"Bogataši" v novih avtomobilih si pa tega ne morejo privoščiti pa pustijo, da gre škoda iz 30 eur na 3000. Po par letih maš pa razne teme o tem, kako so včasih avtomobili zdržali.
Včasih smo mel tud parne pa neparne dneve pa folk se ni vozil sem pa tja iz dolgčasa, pa fotri in dedki so znal pol stvari sami popravt, pa vsak je mel vsaj enga kolega mehankarja, ki je zadevo za par pirov/dinarjev popravil, ker tako ali tko noben ni mel dovolj denarja. Zato so tisti jugoti pa bmw-ji zdržali desetletja. Ne glede na kvaliteto je glavni problem vedno voznik.
Jst mam avto že ulala let pa me folk sprašuje kdaj bom novga kupil. Ko me bo pustil na cedilu oz ko bo servis dražji od nakupa novega. Vmes so zamenjali že vsaj 1 če ne 2 avtomobila. Po mnjenju povprečnega slovenca 2 avtomobila "boljših" znamk. Razlog zakaj so crknili je pa že napisan. Škrtarjenje s popravili.
Ko kupiš avto je treba vedet, da se lahko zgodi marsikaj in da boš imel lahko danes ali pa čez dva meseca za par 100 eur nepričakovanih stroškov, ker je to luksuz, ki vsak dan zahteva denar in ne nekaj, kar enkrat plačaš enkrat in zlorabljaš 30 let.
Včasih je folk kupil starejši "preverjen" model. Danes kupijo novega z vsemi novostmi in bombončki, ki bi bili v svetu računalništva še par let pod oznako "beta".
Ker je treba met novejši model od soseda. Pa jebeš dejstvo, da ga je sosed kupil, ker ve, da ima avto motor, ki je vsaj 3-4 leta dobil kakšno nagrado za kakovost. Važno, da ima tvoj novejšega.
Večina si jih kupi na lizing al pa kredit, ki ga komaj plačujejo, potem pa škrtarijo za servis.
In to samo zato, ker jim je nekdo rekel, da je treba kupit nov avto, ker drugače "zgubiš" na vrednosti.
Folk dejansko še zmeraj kupuje avtomobile zaradi "vrednosti". To je problem.
Kupi si avto, ki si ga lahko privoščiš. Ko rečem "privoščiš" to pomeni, da imaš denar ne samo za redni servis ampak tudi za to, da ko se ti prižge lučka, ko kaj začne škripat, da greš takoj do mehanika in plačaš tistih par 10, 100 eur, da se zadevo takoj popravi.
"Bogataši" v novih avtomobilih si pa tega ne morejo privoščiti pa pustijo, da gre škoda iz 30 eur na 3000. Po par letih maš pa razne teme o tem, kako so včasih avtomobili zdržali.
Včasih smo mel tud parne pa neparne dneve pa folk se ni vozil sem pa tja iz dolgčasa, pa fotri in dedki so znal pol stvari sami popravt, pa vsak je mel vsaj enga kolega mehankarja, ki je zadevo za par pirov/dinarjev popravil, ker tako ali tko noben ni mel dovolj denarja. Zato so tisti jugoti pa bmw-ji zdržali desetletja. Ne glede na kvaliteto je glavni problem vedno voznik.
Jst mam avto že ulala let pa me folk sprašuje kdaj bom novga kupil. Ko me bo pustil na cedilu oz ko bo servis dražji od nakupa novega. Vmes so zamenjali že vsaj 1 če ne 2 avtomobila. Po mnjenju povprečnega slovenca 2 avtomobila "boljših" znamk. Razlog zakaj so crknili je pa že napisan. Škrtarjenje s popravili.
Ko kupiš avto je treba vedet, da se lahko zgodi marsikaj in da boš imel lahko danes ali pa čez dva meseca za par 100 eur nepričakovanih stroškov, ker je to luksuz, ki vsak dan zahteva denar in ne nekaj, kar enkrat plačaš enkrat in zlorabljaš 30 let.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se ne motis, stari avti so bili narejeni da naredijo cimvec kilometrov, novi avti pa se osredotocajo na vse drugo, samo vzdrzljivost ne.
Včasih je folk kupil starejši "preverjen" model. Danes kupijo novega z vsemi novostmi in bombončki, ki bi bili v svetu računalništva še par let pod oznako "beta".
Ker je treba met novejši model od soseda. Pa jebeš dejstvo, da ga je sosed kupil, ker ve, da ima avto motor, ki je vsaj 3-4 leta dobil kakšno nagrado za kakovost. Važno, da ima tvoj novejšega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
TheBlueOne ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se ne motis, stari avti so bili narejeni da naredijo cimvec kilometrov, novi avti pa se osredotocajo na vse drugo, samo vzdrzljivost ne.
To niti priblizno ni res. Uprasaj starse koliko so sravfali avte in koliko km so naredili, poglej kako raste stevilo povprecno prevozenih kilometrov. Skorav vsak star 60+, ki je malo vesc v delavnici ti bo lahko povedal, kako se naredi remont motorja na ficotu... Danes imajo avti po pet let garancije do 100.000km ali celo vec in vecjih okvar praviloma ni. Razlika med novimi in starimi je predvsem, da stare si lahko posravfal doma in popravila niso bila tako boleca.
Drasticna razlika v zanesljivosti je bila ko je bil predstavljen can bus s strani Boscha, na katerem bazira danasnje javljanje napak in opozori, da nekaj ni OK preden zadeve popolnoma zarine.
The Player ::
To niti priblizno ni res. Uprasaj starse koliko so sravfali avte in koliko km so naredili, poglej kako raste stevilo povprecno prevozenih kilometrov. Skorav vsak star 60+, ki je malo vesc v delavnici ti bo lahko povedal, kako se naredi remont motorja na ficotu...
Najprej je treba določiti do katerega leta nazaj se bo avte primerjalo z novejšimi. Ali se bo primerjalo avte iz 60ih z novejšimi ali iz 90ih z novejšimi itd. Avti iz 60ih so mogoče se bolj kvarili kot recimo tisti iz 80ih, 90ih let npr. stari golfi še zmeraj delajo in se jih občasno najde kakšen tudi na naših cestah. Tudi na avto.net omenjeni avti še zmeraj držijo ceno.
Prjatu ima recimo starga golfa iz 80ih od Tas-a. Stvar še zmeraj laufa, je pa avto nevozen, ker je podn sčasoma čisto zarjavel.
Pri nas je prva večja okvara bila po 186km.
Si mogoče mislil 186.000 km? Ali ni 186 km nekam malo za prvo večjo okvaro?
GrimReaper ::
Avto ne crkne po nekih km, niti letih, ampak po nekem času je pač treba menjat zavore, amortizerje, fedre, ležaje, kakšno preparelo cev, auspuh itd., in folk se tega naveliča in kupi novega. Nekaterim je problem že menjat žarnice ko je enkrat konec garancije, drugi prenesejo malo več. Večini folka, ki kupi nov avto, in ga vozi 5-8 let brez da bi odprli haubo, gre pa pač na živce, če morajo potem vsak drugi mesec menjat kako malenkost. Če pelješ na uradne servise, bojo sicer to naredili vse naenkrat in ne boš občutil teh malenkosti, bo pa spet tolk večji račun.
Sem hotel nekaj podobnega napisat, ampak je tukaj že vse lepo zajeto.
Bom pa vseeno dodal. Meni je tečno delat karkoli na avtu. Avto sem kupil, da se lahko BP vsak dan vozim na šiht.
Če ne prej, se problemi sigurno začnejo po 8 letih. Na kilometre pa sam ne gledam, ker ne delam dolgih razdalj.
Recimo pri Astri H 2005, ki je bil moj daleč najbolj vzdržljiv avto, mi je šel regulator gretja po 7 letih in pol (krivec pomoje kar sam, ker sem šopal ventilacijo do konca) oz. po 74k km, termostat pa po skoraj 10 letih oz. 88k km.
Nimam pa pojma če bi šlo oboje časovno 2x prej, če bi delal 2x več km. Pač neke stvari so bolj občutljive na kilometre, nekatere bolj na leta, nekatere na kratke razdalje, nekatere pa na človeški faktor.
Kakorkoli že, kdor dela do 10k km na leto, se mora bati predvsem let, in ne verjamem da obstaja avto, ki zdrži 10 let samo z menjavo olja.
Trenutna Astra K s keyless, ko sem hotel eno jutro prestavit avto, se pravi sem ga moral 2x zagnat in ugasnit, se potem ni dala več zakleniti in zagnati, prvič se je zaklenila normalno.
Potem sem moral it brat manual, da je treba postavit ključ v luknjo za lonček pred prestavno ročico. Pa že pri Cliu 3 sem imel probleme s tem keylessom, ampak mi je udobje pomenilo več od morebitnih problemov.
In to je pri novem avtu, vprašanje kolk bo podobnih problemov, ko bo šel avto proti 10 letom. Tako da eni pač ne menjamo glede na km, ampak ko nam vse skupaj presede, sam sem še vsakega do sedaj zaradi tega.
Da mora zdržati 500k km pa ne vem točno kaj naj bi pomenilo. Če to pomeni z minimalno vlaganja, zakaj je na Avto.net potem tako malo avtov nad 200k km? Pa pustimo vrtenje km pri strani.
500k je pomoje rezervirano za tiste res najbolj vzdržljive avte, to bi moral vprašati taksiste, vsi pa vemo da jih ima največ Mercedese, Fiatov pa sigurno ne, čeprav JTD-ji so kar vzdržljivi, glejte avte s 500k+ km na spodnjem linku.
Najdražji stvari pri avtu sta motor in menjalnik, in ko to gre, se ne splača več ukvarjat z avtom. In če imaš pač krš od motorja, kot so bili zgodnji TSI-ji, zgodnji 1.6 THP-ji, pač lahko pozabiš že 100k km.
500k pri non-dizlih itak ni realna stvar, ker pri nas ne bo noben kupil avta, ki pije 10l, da se bo vozil na dolge razdalje (80km+ na dan, to je celih 250EUR na mesec). So pa redke izjeme, res ne vem kaj je ta mislil, ko je kupoval Mita za 50km v eno smer na dan, to je tolk trd in slabo sestavljen avto, da je meni presedal že po 10km:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Bencinarji s 300-500k km (moraš se znajti tako da ročno spremeniš link), skupaj 160, kateri imajo več kot 500k so vsi tipkarska napaka:
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Dizli s 300-500k km, skupaj 944:
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
In še dizli s 500k+ km, skupaj 13:
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
IL_DIAVOLO ::
TheBlueOne je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se ne motis, stari avti so bili narejeni da naredijo cimvec kilometrov, novi avti pa se osredotocajo na vse drugo, samo vzdrzljivost ne.
To niti priblizno ni res. Uprasaj starse koliko so sravfali avte in koliko km so naredili, poglej kako raste stevilo povprecno prevozenih kilometrov. Skorav vsak star 60+, ki je malo vesc v delavnici ti bo lahko povedal, kako se naredi remont motorja na ficotu... Danes imajo avti po pet let garancije do 100.000km ali celo vec in vecjih okvar praviloma ni. Razlika med novimi in starimi je predvsem, da stare si lahko posravfal doma in popravila niso bila tako boleca.
Drasticna razlika v zanesljivosti je bila ko je bil predstavljen can bus s strani Boscha, na katerem bazira danasnje javljanje napak in opozori, da nekaj ni OK preden zadeve popolnoma zarine.
Ti vprasaj proizvajalce, kako skrtarijo pri kljucnih delih avtomobila. Recimo zakaj je vw zacel z vgradnjo verig namesto jermenov? Ker so bolj poceni. In takih delov je na stotine. Evro tu, evro tam, pa imas hitro 1000 evrov prihranka, uporabnik se pa naj jebe z vzdrzevanjem.
šernk ::
v slo ima povprečen uvožen dizeslki avto realnih 350k km ali več.
realno se stroški začnejo višat po prevoženih 150k km, ker prihaja do iztrošenosti materiala. Ker ti ne crkne vse istočasno se seveda to nabira in nabira in praktično vsakih 20k km nekaj popravljaš. recimo pri 150k km crkne prva roka, potem pri 200k druga, 180k crkne en ležaj, pri 210k drugi, pri 250k tretji, potem gre končnik, pa moraš pri 170k km menjat izpuh, pa ti odpove lamda sonda pri 240k, pa ti grejo pri 300k km amortizerji (pozor tu ima prvo menjana roka že ponovnih 150k km in lahko pričakuješ spet menjavo). Lahko pa da do 300k ne boš menjal nič od tega, odvisno predvsem kako in kje voziš.
torej nekdo bo pri 160k km avto prodal, ker se mu ne da stalno na servis vozit, drugi ga bomo neki časa še sami popravljal po 20-50eur/kos za material, kolk se splača pa vse te zadeve rihtat na servisih pa ne vem. Meni ko vem da, mi bo hkrati odpovedalo za 3/4 podvozja zadev (ko pri 250k km si zamenjal le kakšno malenkost) in veš da boš moral v naslednjih 100k km zabrisat v avto 2x več denarja, kot je avto vreden ne vem če se še splača popravljat. Če je vse ostalo na avtu OK potem ja, če pa ti dela kaj konstantne probleme je pa smiselnost nadaljnih popravil vprašljiva.
načeloma motorji ob pravilnem vzdrževanju: bencinarji zdržijo bp do 400k km, dizelski pa tudi tja v 800k km. seveda boš našel bencinarja ki bo zdržal 700k km in dizla ki bo zdržal 200k km ampak tu je spet v 90% odvisno od načina vožnje. 3 leta star uvožen dizelski avto iz tujine z 400k km je večinoma na enaki ravni kot da je ta isti avto pri nas star 10 let in ima 150k km.
realno se stroški začnejo višat po prevoženih 150k km, ker prihaja do iztrošenosti materiala. Ker ti ne crkne vse istočasno se seveda to nabira in nabira in praktično vsakih 20k km nekaj popravljaš. recimo pri 150k km crkne prva roka, potem pri 200k druga, 180k crkne en ležaj, pri 210k drugi, pri 250k tretji, potem gre končnik, pa moraš pri 170k km menjat izpuh, pa ti odpove lamda sonda pri 240k, pa ti grejo pri 300k km amortizerji (pozor tu ima prvo menjana roka že ponovnih 150k km in lahko pričakuješ spet menjavo). Lahko pa da do 300k ne boš menjal nič od tega, odvisno predvsem kako in kje voziš.
torej nekdo bo pri 160k km avto prodal, ker se mu ne da stalno na servis vozit, drugi ga bomo neki časa še sami popravljal po 20-50eur/kos za material, kolk se splača pa vse te zadeve rihtat na servisih pa ne vem. Meni ko vem da, mi bo hkrati odpovedalo za 3/4 podvozja zadev (ko pri 250k km si zamenjal le kakšno malenkost) in veš da boš moral v naslednjih 100k km zabrisat v avto 2x več denarja, kot je avto vreden ne vem če se še splača popravljat. Če je vse ostalo na avtu OK potem ja, če pa ti dela kaj konstantne probleme je pa smiselnost nadaljnih popravil vprašljiva.
načeloma motorji ob pravilnem vzdrževanju: bencinarji zdržijo bp do 400k km, dizelski pa tudi tja v 800k km. seveda boš našel bencinarja ki bo zdržal 700k km in dizla ki bo zdržal 200k km ampak tu je spet v 90% odvisno od načina vožnje. 3 leta star uvožen dizelski avto iz tujine z 400k km je večinoma na enaki ravni kot da je ta isti avto pri nas star 10 let in ima 150k km.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
MTB ::
Problem je, ker bo pri modernih avtomobilih najhitreje šla elektronika, ki zna biti draga kot pes, čeprav dejansko ni vredna nič. In se ti je za avto z nekaj 100.000 ne bo splačalo menjat.
drekodovce ::
GrimReaper je izjavil:
In še dizli s 500k+ km, skupaj 13:
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Takih avtov je na avto.netu pod 2000 letnikom 30%
Zakaj samo "privat" ljudje prodajajo avte s toliko km? Ko ga kupi švercer ima avto spet čudežno 250.000km, tisto so pa poštenjaki, ki zaradi švercerjev ne bodo nikoli prodali avta s toliko km.
Poglej na auto.de. Tam imajo 3 leta stari avti do 200.000km, potem pridejo v slovenijo... Poznam kar nekaj primerov, ko so imeli službene avte s 500.000km, enega pa celo z audijem a6 allroad, ki je imel 2 leti nazaj čez 800.000km. Če ga vozi še danes ima avto milijon KM.
Stari maček ::
Toliko kot ta Passat ne bo zdržal noben nov podhranjen mlinček...
http://www.autobild.de/bilder/1-3-mio-k...
http://www.autobild.de/bilder/1-3-mio-k...
Stari maček ::
Je kdo sličajno opazil, da med avti z več kot 500.000 km francozov razen enega prektično ni? Oz. boljše povedano samo nemci so tam. In potem se posamezni cepci še vedno smejijo voznikom nemških avtov...
Ganon ::
Je kdo slučajno opazil, da se samo lastniki nemških avtomobilov hvalijo, koliko kilometrov so že prevozili s svojim kupom pleha? Oz. boljše povedano, samo lastniki nemških avtomobilov so tako polni sami sebe. In potem še pametujejo na forumih ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()
facepalm ::
Vedno vec ljudi boli k*, s kaksnimi argumenti ljudje opravicujejo nakup precenjenega rabljenega nemca. Tisti passat iz zgornjega linka je menjal samo 3 turbine, da je prisel do 1.3mio km.
negotiator ::
@stari maček
Pri nemških bi rekel, da gre preprosto za razne vw-je - dizle, seveda - slovenci so na dizle pač nori, zaradi prihrankov pri gorivu. Itak pa, da bo tak avto zdržal, saj je dizel, dizli so pa narejeni za dolge razdalje. Veliko je pa odvisno tudi od samega načina vožnje. Če se vsak dan voziš nekam v tujino, bo zagotovo dlje zdržal, kot, če bi namesto tega naredil 10 ali pa 20 krajših relacij. Francozov je najbrž manj zato, ker so v večji meri, vsaj pri nas, bencinarji - večinoma manjši avti. Če pa pogledaš tipičnega slovenskega passata, pa je zagotovo dizel. Tudi nek bencinar bo pri dobrem vozniku in določenem načinu vožnje, ter rednem servisiranju zdržal 1000'000km. Sicer pa, kot pravi "epecar"...
Pri nemških bi rekel, da gre preprosto za razne vw-je - dizle, seveda - slovenci so na dizle pač nori, zaradi prihrankov pri gorivu. Itak pa, da bo tak avto zdržal, saj je dizel, dizli so pa narejeni za dolge razdalje. Veliko je pa odvisno tudi od samega načina vožnje. Če se vsak dan voziš nekam v tujino, bo zagotovo dlje zdržal, kot, če bi namesto tega naredil 10 ali pa 20 krajših relacij. Francozov je najbrž manj zato, ker so v večji meri, vsaj pri nas, bencinarji - večinoma manjši avti. Če pa pogledaš tipičnega slovenskega passata, pa je zagotovo dizel. Tudi nek bencinar bo pri dobrem vozniku in določenem načinu vožnje, ter rednem servisiranju zdržal 1000'000km. Sicer pa, kot pravi "epecar"...
All easy problems have already been solved.
jype ::
Ljudje, ki jim ves čas "grejo" končniki in roke, očitno nepravilno uporabljajo svoje vozilo.
Če ne pelješ preko največjih lukenj ravno "pun šus", se take reči dogajajo zelo redko tudi po pol milijona prevoženih kilometrov v najcenejšem cliotu.
Če ne pelješ preko največjih lukenj ravno "pun šus", se take reči dogajajo zelo redko tudi po pol milijona prevoženih kilometrov v najcenejšem cliotu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
negotiator ::
Ljudje, ki jim ves čas "grejo" končniki in roke, očitno nepravilno uporabljajo svoje vozilo.
Če ne pelješ preko največjih lukenj ravno "pun šus", se take reči dogajajo zelo redko tudi po pol milijona prevoženih kilometrov v najcenejšem cliotu.
Vsekakor ga NE uporabljajo NEpravilno, pač pa je problem v raznih slovenskih grbinah za znižanje hitrosti - nekatere se dvignejo tako strmo in visoko, da ni dosti razlike med slednjimi in navadno stopnico, ki je pravokotno na tla. Nekatere ceste so pa tudi obup. Kolikor se pač da, se izogibaš napravilnostim na cestah. Ali pa si preprosto kupiš kolo, ane jype? ;)
PS: seveda je tudi odvisno, kje živiš in, kje se voziš, niso povsod tako slabe ceste in niso povsod cone 30.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
jype ::
negotiator je izjavil:
Vsekakor ga NE uporabljajo NEpravilno, pač pa je problem v raznih slovenskih grbinah za znižanje hitrostiMhm, ni problem v vozniku, fizika je nepoštena!
negotiator je izjavil:
Ali pa si preprosto kupiš kolo, ane jype? ;)Ta rešitev je definitivno najbolj energetsko, prostorsko, okoljsko, telesno in psihično učinkovita.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
negotiator ::
Mhm, ni problem v vozniku, fizika je nepoštena!
Seveda ne. Omejitev je povsod 30, grbine pa se drastično razlikujejo v velikosti. Voznik gre že lahko s 5-10km/h čez neprimerno grbino, ampak potem je omejitev 30 brez pomena...
All easy problems have already been solved.
Utk ::
Stari maček je izjavil:
Je kdo sličajno opazil, da med avti z več kot 500.000 km francozov razen enega prektično ni? Oz. boljše povedano samo nemci so tam. In potem se posamezni cepci še vedno smejijo voznikom nemških avtov...
Seveda. Ce kupis avto za 800,000 km, delas jih pa 20, 25000 na leto, si pac cepec in se ti je treba smejat. Ce kupis avto s 450.000 km enako. Veliko razlogov je za smejat se kupcem rabljenih audijev in novih golf dizlov, ki delajo km v rangu jypa na kolesu, in takih je najvec.
Drugac pa ni res da francozov ni takih. Poglej si samo uboge cliote, marsikater gre proti 300.000, pa je samo clio, nihce ga ne kupi za strasne razdalje.
Heavy ::
Vedno vec ljudi boli k*, s kaksnimi argumenti ljudje opravicujejo nakup precenjenega rabljenega nemca. Tisti passat iz zgornjega linka je menjal samo 3 turbine, da je prisel do 1.3mio km.
Še en nemc, ki je menjal 3 turbine: https://www.motorbeam.com/a-german-comp...
Ampak dobro, pri francozu bi moral že 3 motorje menjati.
Precenjeno gor ali dol, narejeno je da zdrži. Poglej na parkirišča, verjetno boš našel več Golfov 1 kot pa Cliotov 1.
#TeamFelix
Arctander ::
Pustite avto.net. Vprašajte šoferje pri GoOpti, koliko km so imeli njihovi prvi Trafici (zdaj imajo že nove in z njimi verjetno še niso naklepali toliko km). Vprašajte še malo po drugih firmah, kjer vozijo dostavne Renault-Opel dvojčke in PSA trojčke. Ampak taki se ne hvalijo po netu, ker zanje avti niso predmet malikovanja, ampak delovno orodje.
In glede francoskih jajc ... Kangoo z zloglasnim 1.5 dCi z Delphi črpalko pri 190kkm in 10 letih še veselo kleplje. Razen sklopke, akumulatorja, grelnih svečk ter prednjih diskov in ploščic (potrošni material) je na njem še vse original iz tovarne. Podvozje je nedotaknjeno, čeprav vidi veliko makadama in tudi terenov, kjer bi se marsikdo z novodobnim SUVom že obrnil. Se pa ne špara na servisih, to pa res.
In glede francoskih jajc ... Kangoo z zloglasnim 1.5 dCi z Delphi črpalko pri 190kkm in 10 letih še veselo kleplje. Razen sklopke, akumulatorja, grelnih svečk ter prednjih diskov in ploščic (potrošni material) je na njem še vse original iz tovarne. Podvozje je nedotaknjeno, čeprav vidi veliko makadama in tudi terenov, kjer bi se marsikdo z novodobnim SUVom že obrnil. Se pa ne špara na servisih, to pa res.
D3m ::
Pustite avto.net. Vprašajte šoferje pri GoOpti, koliko km so imeli njihovi prvi Trafici (zdaj imajo že nove in z njimi verjetno še niso naklepali toliko km). Vprašajte še malo po drugih firmah, kjer vozijo dostavne Renault-Opel dvojčke in PSA trojčke. Ampak taki se ne hvalijo po netu, ker zanje avti niso predmet malikovanja, ampak delovno orodje.
In glede francoskih jajc ... Kangoo z zloglasnim 1.5 dCi z Delphi črpalko pri 190kkm in 10 letih še veselo kleplje. Razen sklopke, akumulatorja, grelnih svečk ter prednjih diskov in ploščic (potrošni material) je na njem še vse original iz tovarne. Podvozje je nedotaknjeno, čeprav vidi veliko makadama in tudi terenov, kjer bi se marsikdo z novodobnim SUVom že obrnil. Se pa ne špara na servisih, to pa res.
Bistvo vsega. Moj službeni Caddy je tank, ker se ni šparalo na servisih pa še kar noče crkniti po 13 letih.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
gruntfürmich ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se ne motis, stari avti so bili narejeni da naredijo cimvec kilometrov, novi avti pa se osredotocajo na vse drugo, samo vzdrzljivost ne.
to spada pod miti in legende jugonostalgikov, in vsak potem vrže ven kot primer traktor golf 2, ki se je vozil do trgovine in v nedeljo k maši...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
m0LN4r ::
Te legende lahko hitro priblizno ocenis, ce pogledas na kak avto.net ali mobile.de pa pogledas kilomatre enih in drugih vozil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
dexterboy ::
Stari maček je izjavil:
Je kdo sličajno opazil, da med avti z več kot 500.000 km francozov razen enega prektično ni? Oz. boljše povedano samo nemci so tam. In potem se posamezni cepci še vedno smejijo voznikom nemških avtov...
Je slučajno kdo opazil, da so lastniki nemških vozil največji psihopati v družinskem okolju, kjer je avto na prvem mestu, vsi ostali čalni družine pa pridejo kasneje na vrsto, saj je "moj švaba" boljši od sosedovega franzoza/fijata/korejca, vse to seveda na račun teroriziranja ožje in širše družine?
Đizs, ampak enim pa res ne bo NIKOLI potegnilo...
Bi še kaj napisal, glede na to, da delam dnevno 100+ km po avtocesti, regionalkah in mestu, ampak bi to bilo za marsikoga že prevelika kardiovaskularna obremenitev...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dexterboy ()
dexterboy ::
Kakor kdo
Čim ti začke določen folk nabijati, kako so švabe "ah in sploh in oh", potem že mora biti nekaj na tem...
Ampak škoda besed za "gostilniške debate". So še druge stvari v življenju :)
Čim ti začke določen folk nabijati, kako so švabe "ah in sploh in oh", potem že mora biti nekaj na tem...
Ampak škoda besed za "gostilniške debate". So še druge stvari v življenju :)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
pegasus ::
Lej, če se Tesla smatra za religijo, potem je vera v nemške avte nekje na enakem ali višjem nivoju ;)
Moje izkušnje ... pri Subiju s 350kkm nisem vedel kaj je olje, kaj je končnik ... naučil pa sem se kaj je izpušni lonec in kaj je akumulator. Originalni panasonicov je zdržal 12 let, vsi kasnejši kupljeni pri nas pa 3-4 leta o.O
Moje izkušnje ... pri Subiju s 350kkm nisem vedel kaj je olje, kaj je končnik ... naučil pa sem se kaj je izpušni lonec in kaj je akumulator. Originalni panasonicov je zdržal 12 let, vsi kasnejši kupljeni pri nas pa 3-4 leta o.O
gruntfürmich ::
Lej, če se Tesla smatra za religijo, potem je vera v nemške avte nekje na enakem ali višjem nivoju ;)vera v nemške avte je na slovenskem balkanistanu na NAJVIŠJEM nivoju...
sem prepričan da bo zaščitno - potrošniška akcija za evropsko tožbo VW na slovenskem naletela na gluha ušesa...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
IL_DIAVOLO ::
Kakor kdo
Čim ti začke določen folk nabijati, kako so švabe "ah in sploh in oh", potem že mora biti nekaj na tem...
Ampak škoda besed za "gostilniške debate". So še druge stvari v življenju :)
Ja in kaj je tukaj psihopatskega,ce rad pohvalis avto ki gre kot mora? Si normalen ti? Kako si dovolis kogarkoli opisat kot psihopata? Sploh ves kdo in kaj je psihopat?
Invictus ::
negotiator je izjavil:
PS: seveda je tudi odvisno, kje živiš in, kje se voziš, niso povsod tako slabe ceste in niso povsod cone 30.
Če se non stop voziš po mestu z avtom, je to že v osnovi fail...
Veliko razlogov je za smejat se kupcem rabljenih audijev in novih golf dizlov, ki delajo km v rangu jypa na kolesu, in takih je najvec.
Drugac pa ni res da francozov ni takih. Poglej si samo uboge cliote, marsikater gre proti 300.000, pa je samo clio, nihce ga ne kupi za strasne razdalje.
Tudi veliko francozov je zadnja leta dizlov.
Slovenci so preprosto zaradi teoretična manjše porabe nori na njih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
pegasus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ja in kaj je tukaj psihopatskega,ce rad pohvalis avto ki gre kot mora?Lej, nemci okrog mene mi pravijo "samo nemškega avta ne kupit". Verjetno vejo zakaj.
Unknown_001 ::
Še vedno za enega izmed najbolj zanesljivih velja Mercedes E razred. Ta avtomobil je narejen za ljudi ki veliko potujejo in tudi pri Dojče taxi službah je zelo priljubljeno vozilo. Rekorder je prevozil prek 2 milijona km ?
Zanimivo je na lestvicah tudi porše stalno na vrhu a ti avtomobili nimajo veliko prevoženih kilometrov za sabo in jih ne bi vlačil v statistiko.
Zanimivo je na lestvicah tudi porše stalno na vrhu a ti avtomobili nimajo veliko prevoženih kilometrov za sabo in jih ne bi vlačil v statistiko.
Utk ::
Ce bi jaz delal 60,80 kkm letno, bi prvic sigurno veliko zasluzil, drugac se ne bi tolk vozil, in potem si bi jasno kupil ali E ali A6. Ce bi bil vseeno revez, passata. Ce se gres s povprecno slovensko placo in kilometrino zapufat za nemski dizel, je pa smesno.
Invictus ::
Ce bi jaz delal 60,80 kkm letno, bi prvic sigurno veliko zasluzil, drugac se ne bi tolk vozil, in potem si bi jasno kupil ali E ali A6. Ce bi bil vseeno revez, passata. Ce se gres s povprecno slovensko placo in kilometrino zapufat za nemski dizel, je pa smesno.
Isto velja za vsak drug avto, ne samo za nemca...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
Za dacio karavan ali pa clio karavan se ti ni treba pufat, ali pa 10 jurjev manj, pa so cist dovolj za druzino, ce ni za boljsega.
Arctander ::
Preveč je parametrov, ki vplivajo na vzdržljivost avtomobila, da bi bilo možno dati neke generalne ocene. IMO je še najbolj pomembno, da človek kupi avto glede na finančne zmožnosti (da ni treba šparat pri vzdrževanju) in glede na namen uporabe.
Sploh slednje je marsikdaj problem ... če veliko voziš po slabših cestah, makadamu, itd., potem vzemi nekaj bolj robustnega, ne pa shiny plastik-fantastik oh-look-gadgets! voz. Vprašati se je treba KAKŠEN AVTO JE PRIMEREN ZA MOJE POTREBE, NAČIN UPORABE IN FINANCE.
Če rabiš ekstra vzdržljiv avto, potem je treba gledati v kategorijo 'commercial vehicles'. Ti avti nimajo najnovejših bells and whistles in mehke večbarvne plastike v notranjosti, so pa narejeni za trpežnost in ekonomičnost.
Sploh slednje je marsikdaj problem ... če veliko voziš po slabših cestah, makadamu, itd., potem vzemi nekaj bolj robustnega, ne pa shiny plastik-fantastik oh-look-gadgets! voz. Vprašati se je treba KAKŠEN AVTO JE PRIMEREN ZA MOJE POTREBE, NAČIN UPORABE IN FINANCE.
Če rabiš ekstra vzdržljiv avto, potem je treba gledati v kategorijo 'commercial vehicles'. Ti avti nimajo najnovejših bells and whistles in mehke večbarvne plastike v notranjosti, so pa narejeni za trpežnost in ekonomičnost.
Unknown_001 ::
Za dacio karavan ali pa clio karavan se ti ni treba pufat, ali pa 10 jurjev manj, pa so cist dovolj za druzino, ce ni za boljsega.
Če bi ti s Cliotom ali Dacio delal toliko kilometrov bi te tvoj lasten hrbet preklinjal. Ne moreš primerjat. Tudi za avtocesto ti tvoji miceni ugodni avtomobili niso delani.
Passata kupiš če se hočeš vozit. Audija A4/A6 , če hočeš vozit malo bolje. BMW Mercedes, če ti dosti pomeni udobje v avtu v katerem verjetno preždiš precej časa. Če imaš pa avtomobil za tistih 10 minut dnevno kar se v službo pripeljaš pa domov, se pa strinjam da je kretensko nabavit karkoli boljšega od Cliota. Še več, če imaš možnost javnega prevoza je sploh kretensko imet avto za to relacijo.
Dejansko danes bolj velja da dobro opremljenega VW kupi tisti, ki hoče skrivat denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta do 16000Oddelek: Na cesti | 5094 (3674) | Scaramouche |
⊘ | kilometri avtomobila , hitro vprašanje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6117 (5295) | zobnik |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25057 (20560) | matobeli |
» | Audi vs Mercedez nakup (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33742 (26670) | Gambino |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12193 (10601) | zez |