» »

avto na plin raznese

avto na plin raznese

Temo vidijo: vsi
«
1
2

zobnik ::

Čeprav sam vozim avto na plin, mal v razmislek ! Kje so sedaj mojstri, ko pišejo, da je super 100% varno ?!?!
Nobena zadeva nikol ne bo 100% varna, ampak vedno obstaja problem.



K0l1br1 ::

Fajn ustreli.

krneki0001 ::

To so verjetno kakšne domače predelave.

Tilen ::

Kateri pooblaščeni prodajalec in servis vozil vgrajuje LPG po nakupu vozila?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

zobnik ::

A lahko kdo mal prebere komentarje na youtubu in sem napiše povzetek.

Miha 333 ::

darksamurai ::

Drugi video: piše da je odstranil varnostni ventil, da je lahko več napolnil. Genij pač...

Utk ::

Tilen je izjavil:

Kateri pooblaščeni prodajalec in servis vozil vgrajuje LPG po nakupu vozila?

To so nekateri delali, v tujini da še zmeraj, pri nas so pa nehali, ker so bli nesposobni to naredit kvalitetno. Pa ne da je potem avte v luft metalo, samo crkovali so, oni so imeli pa stroške zarad garancije. Specialisti nimajo takih problemov s tem.

darksamurai je izjavil:

Drugi video: piše da je odstranil varnostni ventil, da je lahko več napolnil. Genij pač...

Sej se vidi, da ni nobenega ognja, ampak enostavno preveč pritiska.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kingsix ::

lo. sami stari avti/posnetki.. oni prvi je pa verjetno CNG.. mislim, da ima VW avtomobile tovarniüko na CNG tudi..ali?.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

darksamurai ::

Prvi je CNG.
VW je imel probeme s korozijo na CNG tankih in posledično jih je veliko eksplodiralo.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Na prvi pogled gre pri vseh primerih za ti "hladne" eksplozije. Gre za ekplozijo posode pod tlakom, ki nenadoma iz kateregakoli razloga popusti. In ja, klasični ICE avtomobili tega tveganja nimajo, ker so njihovi rezervoarji pri okoliškem tlaku...

LP

Jože

vostok_1 ::

Vse zgledajo kot predelave.

Če bi kupoval plinskega, bi kupil tovarniškega.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

matobeli ::

Kaj pa je narobe z kvalitetno in strokovno predelavo?

Homologacija, letni servisi, varnostni ventili...

Se pa nikogar ne sili, nočmo da to postane drugi dizel ker bo potem čist predrago postalo ;)

vostok_1 ::

Kaj naj rečem. Osebna preferenca.

Homologacija itd. se dela bolj tko za pobirat denar kot dejansko preverjat, če je zadeva izpravna.

Tovarniško, od priznanega proizvajalca, veš da je dejansko bilo stestirano.
Tisto malega kar sem uspel videt glede QC pri priznanih znamkah avtomobilov je kar na nivoju.

Če je neka komponenta mal izven toleranc, zavrnejo celo pošiljko.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

OttoParts ::

Pred leti (10-15 ?) je v Nemčiji nekdo umrl, ker je med polnjenjem eksplodiral rezervoar za plin.
Ker je bil ravno čas kislih kumaric so mediji zagnali halo, kako so avti na plin nevarni in sploh, na koncu se je izkazalo, da je možakar želel prišparat pa je dal plin vgraditi na Polskem pri "majstrih", ki so mu baje vgradili napačen rezervoar - tistega za LPG, ki bi naj vzdržal manjši pritisk kot bi ga moral, ker je možakar tankal CNG (ali je bilo ravno obratno). Ne vem sicer, kako mu je potem uspelo tankat napačen plin pod večjim pritiskom.
Pred leti sem se vedno spomnil na to zgodbo, ko mi je kateri kolega razlagal, kako je "profitiral", ker je v Bosni dal predelat avto na plin...

Dr_M ::

Na enmu slo forumu sem pred leti videl fotografije audija a4, ki je imel vgrajen lpg sistem in ga je zbil vlak (ce se prav spomnim, je bilo to na hrvaskem). Zadeva je bila zelo dobro zmontirana in napeljava ni bila poskodovana, ceprav je bil avto v zelo slabem stanju.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

V vsakem primeru bo tveganje povišano., če bomo (saj imamo tudi zdaj) v vozilih nekje shranjeno energijo z veliko "gostoto". Vidimo že sedaj pri sedanjih baterijah....

Lp

Jože

K0K0 ::

Kolkr vem ima plinska napeljava več varnostnih ventilov, tko da tud če ob trku prebiješ cevi ne spusti. Mislim da pri bencinu tega ni. Poleg tega je tank neprimerno močnejši od tistega za bencin. Pri teh eksplozijah so imeli verjetno kake diy rezervoarje, ker dvomim da ima črpalka tolk pritiska, da raznese atestiran tank. Varnostni ventil lahko crkne zato mora bit tank tolk močan da zdrži max pritisk črpalke.
Je pa res da pištole za tankanje v sloveniji niso idiotproof in se znajo glih tolk snet da ti začne uhajat plin iz tanka. Zadeva zgleda precej spektakularno, ker si kar naenkrat ves v dimu.

matobeli ::

Vedno se lahko ustvarijo robni pogoji, ali zaradi slabe inštalacije, slabega vzdrževanja ali neumnosti uporabnika. Sicer na pamet rečeno, ampak verjetno je kombinacija večih dejavnikov.

Če igraš safe pa imaš veliko manjše možnosti da gre karkoli narobe.

Torej, v avtu imaš veliko drugih bolj realnih nevarnosti kot pa je ta da ti tank raznese.

Še največji problem je da zaradi šlampaste vgradnje, ali vgradnje v manj primeren avto ne bo inštalacija delovala dolgo in pravilno ali celo naredila škodo na avtu.

darksamurai ::

vostok_1 je izjavil:


Tovarniško, od priznanega proizvajalca, veš da je dejansko bilo stestirano.


Očitno so pri največjem evropskem proizvajalcu malo "zatajili" (šparali na stroških).
http://www.autozeitung.de/aral-stoppt-e...
Takšne zadeve je bolje zaupati naknadni montaži, ker si lahko izbereš kompozitni tank, boljše cevke...

Siddh ::

Kompozitni tank ni bolj vzdržljiv. Prej poči, občutljiv je na temperature, vedno mora biti pod dovolj visokim tlakom, pa še življenjska doba je omejenena. Okrog 10 let, ne vem točno.


darksamurai ::

Kompozitnih tankov je več vrst in nekateri so bolj vzdržljivi.

Nobena stvar ni večna. VW je naredil odpoklic na 3-6 let starih avtomobilih, kar je veliko prej kot 10 let.

bambam20 ::

Utk je izjavil:


To so nekateri delali, v tujini da še zmeraj, pri nas so pa nehali, ker so bli nesposobni to naredit kvalitetno. Pa ne da je potem avte v luft metalo, samo crkovali so, oni so imeli pa stroške zarad garancije. Specialisti nimajo takih problemov s tem.


Kako misliš, da so prenehali?

To podjetje še vedno deluje.

http://plineks.si/

Utk ::

Vprasal je za pooblascene prodajalce in servise, ne pa naknadne.

bambam20 ::

Utk je izjavil:

Vprasal je za pooblascene prodajalce in servise, ne pa naknadne.



V Sloveniji ni niti enega pooblaščenega?

Utk ::

Madona, noben pooblascen za bmw, opel, renault, itd., ne vgrajuje plina v svoje nove avte, razumes? Vsaj ne, da bi obdrzal tovarnisko garancijo. Nekaj casa so to delali v avtohisi vis, v chevrolete in ople, pa so nehali, ker so imeli prevec reklamacij. Naknadni vgrajevalci z istimi avti nimajo problemov.

D3m ::

Kaj so imeli pri Oplu reklamacije?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Ko so sami naknadno vgrajevali, ne za tovarnisko vgrajene.

Shegevara ::

Ne razumem te jst dobro, ravno sem gledal uradno stran nove dacia sanderote na bencin+LPG. Kaj to potem niso avti na plin al kako?

konspirator ::

(Das) Erdgas je CNG, ne lpg.
Compressed natural gas @ Wikipedia
Liquefied petroleum gas @ Wikipedia

Italijani so imeli tudi kakšen vpoklic, tam je namreč cng zelo na prvem mestu napram lpg ?
--

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Shegevara je izjavil:

Ne razumem te jst dobro, ravno sem gledal uradno stran nove dacia sanderote na bencin+LPG. Kaj to potem niso avti na plin al kako?


To je avto na plin.
|HP EliteBook|R5 6650U|

jb_j ::

opel tudi prodaja nove avtomobile na plin.

ne razumem zakaj takšen strah avta na plin, ko pa ima vsak avto pod tanko plastjo pločevine in plastike skoraj vedno rezervoar bencina/nafte pod zadnjimi sedeži.

eksplozivnost razmeroma praznega rezervoarja je lahko kar dobro primerljiva z eksplozijo tlačne posode.
je pa 1 problem, tlačna posoda preživi veliko hujše nesreče zaradi same debeline te posode.

rezervoar goriva lahko ob pravilnem trčenju iz boka, kar hitro zagori zadnja klop. edino če je res prazen rezervoar, lahko kar dobro eksplodira vse skupaj

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Unknown_001 ::

To so nezgode, ki se dogajajo ko združiš neizobraženega tevčka in tlačno posodo. Recept za katastrofo. Tlačne posode za stisljive fluide (plini) so dobesedno bomba, zaradi kompromiranega plina, ki teži k ekspanziji. Pri relativno nestisljivih (kapljevine) fluidih je nevarnost manjša. Zato se tudi porušitveni test teh posod vedno izvaja z nestisljivim fluidom, ki posode ne raztrga ampak zgolj začne scat na mestu porušitve in tlak v posodi pade.

Druga zadeva. Vse tlačne posode naj bi bile redno pregledovane in vzdrževane in morajo imeti certifikat. Če tega ni, niso primerne za urorabo. V službenem okolju so pregledi muss, domačih kompresorjev pa itak noben ne šmirgla pet posto. Tako poznam mojstra, ki je doma izdelal tlačno posodo za kompresor, ki naj bi zdržala na 8 atmosfer (logično preko palca). Ko je tlak dosegel 6 atmosfer mu je zrušilo celo zidano steno hleva. Za občutek kaj 6 atmosfer pomeni.

Še gasilni aparati in jeklenke za pline morajo biti preverjene redno. Kako je s tem urejeno pri avtomobilih nimam pojma. Na tehničnih pregledih bi bil po mojem mnenju vmesen pregled napeljave in rezervoarja.

Pravtako mora vsaka posoda pri polnjenju imet varnostni ventil, ki spusti ob prevelikem tlaku.

Zadnja zadeva, ki je po mojem mnenju obvezna za vse posode z vnetljivimi snovmi je varovalka za povratni ogenj. Le ta bi morala biti nameščena na obeh koncih napeljave, torej na izstopu iz posode in na vstopu v zgorevalni sistem.

Res ni nič 100%, lahko pa verjetnost zatajitve sistema omejimo na minimum. Kdor iz malomarnosti tega ne stori je storil NAPAKO in je ON odgovoren, da je do pizdarije prišlo. Da ne bo kdo pisal o nesrečah.

My 5 cents

D3m ::

jb_j je izjavil:

opel tudi prodaja nove avtomobile na plin.

ne razumem zakaj takšen strah avta na plin
, ko pa ima vsak avto pod tanko plastjo pločevine in plastike skoraj vedno rezervoar bencina/nafte pod zadnjimi sedeži.

eksplozivnost razmeroma praznega rezervoarja je lahko kar dobro primerljiva z eksplozijo tlačne posode.
je pa 1 problem, tlačna posoda preživi veliko hujše nesreče zaradi same debeline te posode.

rezervoar goriva lahko ob pravilnem trčenju iz boka, kar hitro zagori zadnja klop. edino če je res prazen rezervoar, lahko kar dobro eksplodira vse skupaj


Je že dobro leto odkar smo vzeli novo Opel Insignio na bencin+lpg. Za enkrat vse štima.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Scorpia ::

Ko se spomnim vojne v bosni, ko smo skoraj vsi furali na plin (domača predelava), če si nekako dobil bencin so ti ukradli, pa smo v avte dajali navadne jeklenke in nikoli nisem slišal, da bi kakšen avto razneslo za posledicami vojne. Najbrz ne rabim omenjati, v kakšnem stanju so bili avti. Tako, da danes ob vseh teh varovalah, bi rekel da je avto na plin bolj varen kot na bencin, ko ti rezervoar za bencin poči, si ga na*****. Je pa še ena stvar, ki ga lastniki lpg pozabljajo, je to da vozijo s praznim tankom za bencin. V idealnih pogojih, bi to lepo razneslo, pa čeprav bi morali biti bolj hlapi not.
////

Unknown_001 ::

Scorpia je izjavil:

Ko se spomnim vojne v bosni, ko smo skoraj vsi furali na plin (domača predelava), če si nekako dobil bencin so ti ukradli, pa smo v avte dajali navadne jeklenke in nikoli nisem slišal, da bi kakšen avto razneslo za posledicami vojne. Najbrz ne rabim omenjati, v kakšnem stanju so bili avti. Tako, da danes ob vseh teh varovalah, bi rekel da je avto na plin bolj varen kot na bencin, ko ti rezervoar za bencin poči, si ga na*****. Je pa še ena stvar, ki ga lastniki lpg pozabljajo, je to da vozijo s praznim tankom za bencin. V idealnih pogojih, bi to lepo razneslo, pa čeprav bi morali biti bolj hlapi not.


Ne boš verjel. Ravno prazen rezervorar je najbolj nevaren. Nisem še slišal, da bi polno napolnjen rezervoar razneslo. Zato tudi ko boste imeli neke divje ideje o uporabi starih jeklenih sodov ali jerry-kant, jih ne rezat s fleksarco, ne da bi jih prej napolnili z vodo. Spiranje ne pomaga veliko.

Hlapov mora biti notri le toliko, da ob oksidaciji naglo (Adiabatno) dvignejo temperaturo in s tem tlak v posodi. Nadaljevanje že veste. Če pa še kaj ostane za izgorevanje seveda gledate spektakularno filmsko kuliso.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Raptor, vsi homologirani rezervoarji seveda imajo varnostni ventil. Ce poleti recimo natankas plin in pustis na soncu, ti tist ventil teoreticno zna spustit malo plina ven. Jaz tega nisem opazil, ampak naj bi to naredu po potrebi. Ima se kak drug ventil, ce zazna prevelik pretok proti masini, se tudi zapre itd. Homologacija velja 10 let, po 10 letih se naj bi naredil test pri uradnem servisu, ali pa zamenjala posoda. Najbrz pa ni vsak sistem potrojen, jebatga, ne vem kaksne so sanse da kaj od tega odpove ko je res potrebno.

Scorpia ::

Unknown_001 je izjavil:

Scorpia je izjavil:

Ko se spomnim vojne v bosni, ko smo skoraj vsi furali na plin (domača predelava), če si nekako dobil bencin so ti ukradli, pa smo v avte dajali navadne jeklenke in nikoli nisem slišal, da bi kakšen avto razneslo za posledicami vojne. Najbrz ne rabim omenjati, v kakšnem stanju so bili avti. Tako, da danes ob vseh teh varovalah, bi rekel da je avto na plin bolj varen kot na bencin, ko ti rezervoar za bencin poči, si ga na*****. Je pa še ena stvar, ki ga lastniki lpg pozabljajo, je to da vozijo s praznim tankom za bencin. V idealnih pogojih, bi to lepo razneslo, pa čeprav bi morali biti bolj hlapi not.


Ne boš verjel. Ravno prazen rezervorar je najbolj nevaren. Nisem še slišal, da bi polno napolnjen rezervoar razneslo. Zato tudi ko boste imeli neke divje ideje o uporabi starih jeklenih sodov ali jerry-kant, jih ne rezat s fleksarco, ne da bi jih prej napolnili z vodo. Spiranje ne pomaga veliko.

Hlapov mora biti notri le toliko, da ob oksidaciji naglo (Adiabatno) dvignejo temperaturo in s tem tlak v posodi. Nadaljevanje že veste. Če pa še kaj ostane za izgorevanje seveda gledate spektakularno filmsko kuliso.


Sem kje omenil poln rezervoar? Brez skrbi, kot mulc sem se med vojno marsikaj naucil in sem prezivel svasta :)
////

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

Unknown_001 ::

Samo da si živ in zdrav ;)

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Najbrz pa ni vsak sistem potrojen, jebatga, ne vem kaksne so sanse da kaj od tega odpove ko je res potrebno.


Odvisno od usposobljenosti procesa. Vsi proizvodni procesi danes so večinoma usposobljeni na najmanj 4 sigma. Torej 95% kosov je v toleranci. Ležaji, šraufi,... itd.

Tako občutljive zadeve kot so varovalke itd. so verjetno že vse brez izjeme pod 6 sigma, torej 99.98% zanesljivost proizvodnega procesa. Plus to da so tolerance zožane.

Več je lahko samo s 100% kontrolo, ki pa ne sme biti porušitvena (logično). Najbolj vitalne zadeve ki ne smejo odpovedati so vedno testirane.

Je pa tako. Sodobni procesi so lahko tako našponani da se v dobro upeljanem in nadzorovanem procesu napake merijo v ppm (parrs per million). 4-10 ppm je za mnoge ndomače fušarje nepojmljiva številka.

Ps. Ne smemo pozabiti tudi na faktor varnosti ki se ga preventivno upošteva. Po kmečko se temu reče načrtno predimenzioniranje. Torej če se je upošteva varnostni faktor 2 se je sistem vrednotilo na 2x večje notranje napetosti. Plus... pri jeklu imaš zaradi žilavosti še "varovalno" rezervo po elastičnem področju.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Podani filmčki so v glavnem iz vzhodne Evrope, kjer je vak ki ima vsaj izvijač, domači mojster.
Ko so mi mulci pred blokom zažgali avto (bil je že odjavljen iz prometa in bil uradno last DINOS-a), sem ob 3-eh zjutraj govoril z gasilcem ter mu razložil, da lahko avto mirno pogasijo, ker rezervarja za bencin ni, da jim pač ni potrebno pazit zaradi eksplozije.
Odvrnil mi je, da so eksplozije samo na filmu, ker bencinski rezervar ne eksplodira, brez dodatno vstavljenega eksploziva, da pa je nevaren plin od gorenja plastičnih delov, ker je plin, ki se ob tem ustvarja, precej bolj eksploziven in je potrebno previdno razbit šipe v kolikor od vročine ne popokajo same. Tako, da so govorice o hudih eksplozijah bencinskih rezervajev, več ali manj stereotip.

Gasilci so verjetno dovolj pristojni za take trditve.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Tako je, rezervoar za gorivo ne eksplodira. Niti poln, niti prazen. Tako kot jeklenka ne, razen, če jo od zunaj dovolj segreješ, da se plin v notranjosti tako segreje in razširi, da eksplodira zaradi previsokega tlaka. Rezervoarji v avtomobolih so tudi zaradi tega plastični. To pomeni, da ga ogenj prej stali, kot bi ga lahko tako segrel, da bi se hlapi/zrak v rezervoarju tako razširili, da bi ga razneslo.

Pa še to... Niso samo plini od gorenja plastičnih delov nevarni. Vsi plini pri nepopolnem izgorevanju so nevarni in vnetljivi/eksplozivni. Primer:


In pa backdraft:


Še ena dobra demonstracija backdrafta:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Scorpia ::

Gupem... niso vse plasticne in imajo ventil, ki ob visokem tlaku puscajo nadzorovano plin ven, tako da skoraj ni moznosti do explozije.
////

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

solatko ::

Scorpia - Vedno je možnost eksplozije, če napravo montira garžni mojster, kar se dogaja na vzhodu Evrope, kjer kvalificiranih delavcev za to področje manjka, tisti, ki so pa so zlatarji, tisti pa, ki bi radi plin pa nimajo denarja.
Delo krepa človeka

Unknown_001 ::

Scorpia je izjavil:

Gupem... niso vse plasticne in imajo ventil, ki ob visokem tlaku puscajo nadzorovano plin ven, tako da skoraj ni moznosti do explozije.


To ni res. Ker je vseeno zaprt prostor in je ekspanzija otežena, tud če maš ventil ti nič ne nuca, če se vžig znotraj posode zgodi hipoma. Tisto kar izteka iz ventila ti nič ne koristi. Tlak naglo narase in si v riti.

Utk ::

Kako bi pa prslo do vziga tam not?

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Kako bi pa prslo do vziga tam not?


Tako kot pri acetilenski jeklenki ne bi smelo... ane.

Ali pa na isti način kot se lahko bencinski tank vžge.

Utk ::

Pa se res vzge od znotraj ali se pri ventilu ali od zunaj, segreje, raznese in zacne goret se to kar je slo ven?
Sej strasne razlike ni, ampak pri segrevanju je dost casa da plin kontrolirano spricne ven, in tudi ce tam gori, je to usmerjen plamen stran od kabine. V takih primerih itak ne bos cakal da ti raznese rit, ampak bos sel stran. Pravi problem so nenadne eksplozije kot v teh filmckih, ki se pa ne morejo zgodit, ce je vse kot mora bit. Na Poljskem ali pa v Italiji je priblizno 1000x vec avtov na plin kot pri nas, in ni slisat, da bi ti avti po luftu leteli v plamenih.

Sej, bencinski tank je po eni strani bolj nevaren, ker bencin bo cakal tam kjer je dokler ogenj ne pride do njega. Plin bo ze prej pobegnil stran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

@utk problem je, da temperatura in tlak ob vžigu znotraj posode lahko bliskovito naraseta in tega ventil ni zmožen dohajati. Zato poči. Ni važno kakšno gorivo imaš. Sak smodnik tudi ni problematičen na prostem, v
Tesnem zaprtem prostoru je pa hudo nevaren.

Ti rabiš le toliko goriva, da naglo dvigneš temperaturo celega rezervarja ki ima not plin. In ti plini po vžigu težijo k ekspanziji.

jb_j ::

je tudi vžig zadnje klopi ob prebitju rezerovarja kar nevarna, če se potniki dovolj hitro ne poberejo iz avta.
http://www.nfpa.org/News-and-Research/F...

tako, da bi najbrž bila primerna primerjava koliko ljudi na miljon avtov ali 100k avtov je umrlo zaradi vžiga tanka vs. plinske napeljave

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35337328 (24720) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068559 (5366) hojnikb
»

Avtoplin poskočil na 73 centov

Oddelek: Na cesti
454896 (1780) RED_line

avto na plin (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7929080 (18079) WarpedGone

Več podobnih tem