Forum » Na cesti » avto na plin raznese
avto na plin raznese
Temo vidijo: vsi
Utk ::
To so ze stokrat poskusili in lpg tank ni nikoli eksplodiral, kontrolirano izpusti plin. Tudi ce ga izpusti direkt v ogenj, je to spet usmerjen plamen.
Utk ::
Cel avto zgori veliko prej, in ti v njem, ce ne gres ven, kot se pa s tankom karkoli zgodi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
primoz4p ::
Tekoč
LPG oz. UNP je utekočinjen naftni plin, ki ga večinoma sestavljata dva plina, propan in butan (ter manjše količine propena in butena). ... Propan in butan sta običajno v plinastem stanju, vendar ju je mogoče utekočiniti pri relativno nizkem pritisku ( pod 10 bar ) in sobni temperaturi. (https://www.omv.si/portal/01/si/omv_si/...
"Ekspanzijska posoda"
Glej priklop plinske napeljave na posodo (https://www.google.si/search?dcr=0&tbm=......11827.15697.0.16729.9.9.0.0.0.0.364.1510.2j5j1j1.9.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.2.386...0j0i67k1.0.ZDx1gxt-VP8)
in v tekočem stanju do motorja
Inovativni ekskluzivni LPG sistem na tekočo fazo za motorje z direktnim vbrizgom goriva (http://www.populi.si/index.php?page=sho...
Zaradi oblike "ekspanzijske posode" se v normalnem stanju ne odpira varnostni ventil, saj temperaturno raztezanje tekočine normalno kompenzira stisnjen zrak.
Pri gorenju ogljikovodikov je potreben kisik
C + O2 -> CO2
2C + O2 -> 2CO
2H2 + O2 -> 2H2O
V zraku ga je cca 21%. Lahko se izračuna masni delez kisika na velikost rezervoarja in posledično moč eksplozije. Vendar za eksplozijo je potreben še vžig, ki pa je pri nepraznem rezervoarju nemogoč, saj je tekoča faza do motorja.
Težji od zraka
LPG je v plinskem stanju težji od zraka (http://www.enoslng.si/index.php?id=41)
To pa pomeni tudi, če pušča plinska naprava pri rezervoarju v prtlažnem prostoru avtomobila oz. se odpre varnostni ventil, da se lahko eksplozivna mešanica nahaja v "banjici" prtlažnega prostora. Eksplozija le-te pa ne poškoduje samega rezervoarja za LPG plin.
Sicer pa, če zavohaš plin, prezrači avto in ne čakaj na servisni interval.
Sod smodnika pa ni ustrezna primerjava saj smodnik vsebuje tako gorivo (oglje-C in žveplo-S) kot potrebno količino kisika (KNO3) (Smodnik) @ Wikipedia.
LPG oz. UNP je utekočinjen naftni plin, ki ga večinoma sestavljata dva plina, propan in butan (ter manjše količine propena in butena). ... Propan in butan sta običajno v plinastem stanju, vendar ju je mogoče utekočiniti pri relativno nizkem pritisku ( pod 10 bar ) in sobni temperaturi. (https://www.omv.si/portal/01/si/omv_si/...
"Ekspanzijska posoda"
Glej priklop plinske napeljave na posodo (https://www.google.si/search?dcr=0&tbm=......11827.15697.0.16729.9.9.0.0.0.0.364.1510.2j5j1j1.9.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.2.386...0j0i67k1.0.ZDx1gxt-VP8)
in v tekočem stanju do motorja
Inovativni ekskluzivni LPG sistem na tekočo fazo za motorje z direktnim vbrizgom goriva (http://www.populi.si/index.php?page=sho...
Zaradi oblike "ekspanzijske posode" se v normalnem stanju ne odpira varnostni ventil, saj temperaturno raztezanje tekočine normalno kompenzira stisnjen zrak.
Pri gorenju ogljikovodikov je potreben kisik
C + O2 -> CO2
2C + O2 -> 2CO
2H2 + O2 -> 2H2O
V zraku ga je cca 21%. Lahko se izračuna masni delez kisika na velikost rezervoarja in posledično moč eksplozije. Vendar za eksplozijo je potreben še vžig, ki pa je pri nepraznem rezervoarju nemogoč, saj je tekoča faza do motorja.
Težji od zraka
LPG je v plinskem stanju težji od zraka (http://www.enoslng.si/index.php?id=41)
To pa pomeni tudi, če pušča plinska naprava pri rezervoarju v prtlažnem prostoru avtomobila oz. se odpre varnostni ventil, da se lahko eksplozivna mešanica nahaja v "banjici" prtlažnega prostora. Eksplozija le-te pa ne poškoduje samega rezervoarja za LPG plin.
Sicer pa, če zavohaš plin, prezrači avto in ne čakaj na servisni interval.
Sod smodnika pa ni ustrezna primerjava saj smodnik vsebuje tako gorivo (oglje-C in žveplo-S) kot potrebno količino kisika (KNO3) (Smodnik) @ Wikipedia.
Unknown_001 ::
To so ze stokrat poskusili in lpg tank ni nikoli eksplodiral, kontrolirano izpusti plin. Tudi ce ga izpusti direkt v ogenj, je to spet usmerjen plamen.
Kot že rečeno ne poznam toliko kako imajo avtomobili to urejeno. So mi pa znani primeri kjer je povratni ogenj naredil celo sranje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
negotiator ::
V raznih posodah z vnetljivimi plini/tekočinami, bi moral bit inerten plin, namesto zraka. Če bi bilo to narejeno tako, potem znotraj posode nikakor ne bi moglo priti do eksplozije. Je pa res, da je to nepraktično pri običajnih tankih z gorivom, pri tistih s plinom bi pa šlo.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 45108 (32500) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10034 (6841) | hojnikb |
» | Avtoplin poskočil na 73 centovOddelek: Na cesti | 5415 (2299) | RED_line |
⊘ | avto na plin (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29572 (18571) | WarpedGone |