Forum » Loža » Pošta mi izgubila 2 paketa :(
Pošta mi izgubila 2 paketa :(
bobicek ::
To je višek naročiti kaj od Kitajcev, pri čemer pa Kitajci ne zaserjejo zadeve, zaserje se tu pri nas. :S Kupujem dron - igračo, ki pač leti nekje do 100m. Na Kitajskem je pač 3x cenejši kot če ga kupim pri nas.
Enega naročim na Aliexpressu(eni redkih imajo željen model, ki je kompatibilen z že prej prispelim dodatnim setom baterij, le te sem naročil hkrati z dronom na Gearbestu, kjer pa jim je zmankalo dronov in sem moral vzeti refund). Baterije pa so mi seveda prispele.
Naročil sem 6.10. in trenuten status naročila izgleda takole:
2016.10.19 12:37 (GMT-7): The item has arrived in the country of destination
2016.10.18 10:38 (GMT-7): The item is on transport to the country of destination
2016.10.16 13:05 (GMT-7): Odprava v naslovno državo
2016.10.16 13:05 (GMT-7): The item is at the PostNL sorting center
2016.10.11 02:58 (GMT-7): The item is pre-advised
Torej v Sloveniji bi že naj bil od 19.10. naprej. Ker paketa ni, kontaktiram pred prazniki carinsko pošto, oni rečejo da paketa nimajo, naj pokličem po praznikih. Pokličem danes, paketa še kar ni niti pri njih. Še več preverijo tracking, da je nazadnje vpis v bazo tisti, ki je poboldan. Torej, da paket sigurno še ni prispel v Slovenijo.
Nato sem šou kontaktirat Nizozemski PostNL, ker imajo ti to preko in dobim odgovor:
Kmalu bom moral it težit še sellerju, ker bo 17.11. potekla zadeva. Ne vem a obstaja kak uraden zahtevek, da se preveri kdo je kriv za izgubo mojega paketa? In kdo bo povrnil kupnino? Ker kak naj zdaj seller vrne keš, če ni on očitno kriv za "izgubo" paketa. :S Jes ne verjamem, da mi ga bo uspelo prepričat. Pa tudi on ni kriv, pa še huje. Model tega drona je zelo teško najdit. Gearbest in ebay so vsi out of stock, enako Dealsmachine. Na Aliexpressu sem pa na srečo našel enega, ki ima zalogo, no pa še tu mi zapravijo paket. :S
Da bo zadeva še bolj smotana, pa mi model, ki sem ga naročil iz ebaya enako očitno nekje zapravijo. Naročil sem podoben model, ki tudi paše s že prispelimi baterijami. In ker bo tudi pri ebay naročilu jutri minilo 1 mesec sem kontaktiral še sellerja iz ebaya in dobim tale odgovor:
Tistih 6€ kolker pride carina pri 30€ vrednosti bi jim z veseljem dal, sam da paket pride domov in da dela normalno.
Enega naročim na Aliexpressu(eni redkih imajo željen model, ki je kompatibilen z že prej prispelim dodatnim setom baterij, le te sem naročil hkrati z dronom na Gearbestu, kjer pa jim je zmankalo dronov in sem moral vzeti refund). Baterije pa so mi seveda prispele.
Naročil sem 6.10. in trenuten status naročila izgleda takole:
2016.10.19 12:37 (GMT-7): The item has arrived in the country of destination
2016.10.18 10:38 (GMT-7): The item is on transport to the country of destination
2016.10.16 13:05 (GMT-7): Odprava v naslovno državo
2016.10.16 13:05 (GMT-7): The item is at the PostNL sorting center
2016.10.11 02:58 (GMT-7): The item is pre-advised
Torej v Sloveniji bi že naj bil od 19.10. naprej. Ker paketa ni, kontaktiram pred prazniki carinsko pošto, oni rečejo da paketa nimajo, naj pokličem po praznikih. Pokličem danes, paketa še kar ni niti pri njih. Še več preverijo tracking, da je nazadnje vpis v bazo tisti, ki je poboldan. Torej, da paket sigurno še ni prispel v Slovenijo.
Nato sem šou kontaktirat Nizozemski PostNL, ker imajo ti to preko in dobim odgovor:
I see we have forwarded the parcel to the country of destination on october 16th. Because we only function as gateway, I don't have additional info.Popenil bom, paket so zapravli nekje na poti k nam, ali pa kar namerno al Nizozemci al pa naši na pošti. Ne vem točno kaj še lahko naredim. Izguba plačane pošte pa ni nedolžna zadeva.
Kmalu bom moral it težit še sellerju, ker bo 17.11. potekla zadeva. Ne vem a obstaja kak uraden zahtevek, da se preveri kdo je kriv za izgubo mojega paketa? In kdo bo povrnil kupnino? Ker kak naj zdaj seller vrne keš, če ni on očitno kriv za "izgubo" paketa. :S Jes ne verjamem, da mi ga bo uspelo prepričat. Pa tudi on ni kriv, pa še huje. Model tega drona je zelo teško najdit. Gearbest in ebay so vsi out of stock, enako Dealsmachine. Na Aliexpressu sem pa na srečo našel enega, ki ima zalogo, no pa še tu mi zapravijo paket. :S
Da bo zadeva še bolj smotana, pa mi model, ki sem ga naročil iz ebaya enako očitno nekje zapravijo. Naročil sem podoben model, ki tudi paše s že prispelimi baterijami. In ker bo tudi pri ebay naročilu jutri minilo 1 mesec sem kontaktiral še sellerja iz ebaya in dobim tale odgovor:
Thanks for your msg, and we are so sorry for the delay, pls accept our sincere apology.Jes bom nekoga raztrgal. Res ne vem kaj naj nardim. Ker to, da mi 2 paketa zgubijo je pa too much.
But as you known, the international delivery is not stable, and it is out of our control, so some delays are just happened, could you pls kindly understand us?
To protect your profits, we'd like to REFUND YOU or RESEND YOUR ORDER as compensation, which option do you prefer to?
Tistih 6€ kolker pride carina pri 30€ vrednosti bi jim z veseljem dal, sam da paket pride domov in da dela normalno.
- premaknil iz Pomoč in nasveti: bluefish ()
mat xxl ::
Jaz osebno ne verjamem da bi SLO pošta takole izgubljala zadeve, kot ti praviš. S čim to dokazuješ ??? Drugo pa ali veš, da se sistemsko izločajo pošiljke z lipo baterijami, ki niso prav embalirane, vendar ja, bi te morali obvestiti .
Včasih je bolje dati par eur več če si nekaj želiš in kupiti to tu takoj in z garancijo...
Včasih je bolje dati par eur več če si nekaj želiš in kupiti to tu takoj in z garancijo...
St235 ::
. Ne vem a obstaja kak uraden zahtevek, da se preveri kdo je kriv za izgubo mojega paketa?
ja, pošiljatelj lahko zahteva poizvedbo kje je paket. In bo ugotovil kje se je paket izgubil ter lahko zahteval odškodnino. Kar se tebe tiče je pošiljatelj odgovoren, da pošiljko pošlje na način, da jo ti dobiš.
bobicek ::
S čim to dokazujem? Naj dokažejo oni da ni res! Ne morejo zapravit dveh paketov. Jaz zdaj iščem zadevo kje je obstala. Jaz sem iskal zadevo od carine dalje in podobno. Ničesar ne skrivam.
Pa tu govorim o sellerjih s 75.000 prodanimi produkti s 99% pozitivnim feedbackom. Pa bo menda ja znal prav zapakirat po na tisoče poslanimi produkti. Da ne rečem, da je pri obeh velika večina RC igrač kar prodajata.
Pa razlika ni samo par Evrov. Ti izdelki so pri nas, ki jih itak teško najdeš, no podobni so po okoli 120€. Samo dodatna baterija te pride pri nas 20€, jes sem dal za paket petih baterij 12€! Pa res ne vem kaj bi lahko bil problem pri teh baterijah, bile so v čist navadnem paklcu, pa so prišle.
Pa tu govorim o sellerjih s 75.000 prodanimi produkti s 99% pozitivnim feedbackom. Pa bo menda ja znal prav zapakirat po na tisoče poslanimi produkti. Da ne rečem, da je pri obeh velika večina RC igrač kar prodajata.
Pa razlika ni samo par Evrov. Ti izdelki so pri nas, ki jih itak teško najdeš, no podobni so po okoli 120€. Samo dodatna baterija te pride pri nas 20€, jes sem dal za paket petih baterij 12€! Pa res ne vem kaj bi lahko bil problem pri teh baterijah, bile so v čist navadnem paklcu, pa so prišle.
bobicek ::
. Ne vem a obstaja kak uraden zahtevek, da se preveri kdo je kriv za izgubo mojega paketa?
ja, pošiljatelj lahko zahteva poizvedbo kje je paket. In bo ugotovil kje se je paket izgubil ter lahko zahteval odškodnino. Kar se tebe tiče je pošiljatelj odgovoren, da pošiljko pošlje na način, da jo ti dobiš.
Hvala, sej načeloma vem to. Če dobim zadevo absolutno profitiram, ker pri nas bi dal vsaj 4x tolk. Okej kak amazon mogoče samo 2x tolk + šiping. Zato sem tudi pripravljen pomagat sellerju, da zadevo poiščem kje se je izgubila.
Je pa isti šit ali prodaja gearbest(ki se je do sedaj kar sem naročal najbolj izkazal) ali pa da kupim drugje. Škatle so iste, modeli isti,... Sej verjetno zapletov sploh ne bi bilo, če bi gearbest imel to na zalogi. :S
rotenon ::
Tudi sam imam podobne izkušnje. Naročam kar precej iz Kitajske, mi je na podoben način zginilo že precej pošiljk. Včasih imam občutek, da slovenska carina/pošta zanalašč zgublja pakete iz Kitajske... Ko povprašaš na carini, seveda nikoli ne vedo nič. Zanimivo iz Nemčije in VB vedno dobim. Bi bilo hudič to dokazovat, škodo pa na koncu itak pokrije prodajalec.
XIIT ::
1) Paketi iz Kitajske komot potujejo tudi mesec ali več. Sploh če jih ne pošljejo iz Hong Konga.
2) Sledenje paketu ni nujno zanesljivo. 18. oktobra so paket odpremili v naslovno državo - to pomeni da je lahko šele takrat zapustil Kitajsko.
Ne verjamem da bi z brezplačnim pošiljanjem prispel v Slovenijo v treh dneh (od 16.10.).
3) V oglasu ima prodajalec ponavadi zapisan pričakovani čas dostave. Ne paničari po nepotrebnem.
4) Če paket ne pride do tebe, si na Aliexpressu in eBayu kar dobro zaščiten. Prodajalci ponavadi povrnejo denar brez komplikacij (torej jim ni potrebno težiti, pošlješ samo sporočilo da paketa še nisi prejel v času, ki je zapisan v oglasu).
Sam sem pred dvema letoma na začetku septembra naročil neke folije za telefon, ki jih ni bilo od nikoder. Sem pisal prodajalcu, ki mi je ponudil vračilo denarja ali pa ponovno pošiljanje - sva se dogovorila za ponovno pošiljanje in dva tedna pozneje sem dobil folije (poslano takrat, ko sva se dogovorila). Konec decembra so me v nabiralniku pričakale folije, ki so bile poslane septembra.
2) Sledenje paketu ni nujno zanesljivo. 18. oktobra so paket odpremili v naslovno državo - to pomeni da je lahko šele takrat zapustil Kitajsko.
Ne verjamem da bi z brezplačnim pošiljanjem prispel v Slovenijo v treh dneh (od 16.10.).
3) V oglasu ima prodajalec ponavadi zapisan pričakovani čas dostave. Ne paničari po nepotrebnem.
4) Če paket ne pride do tebe, si na Aliexpressu in eBayu kar dobro zaščiten. Prodajalci ponavadi povrnejo denar brez komplikacij (torej jim ni potrebno težiti, pošlješ samo sporočilo da paketa še nisi prejel v času, ki je zapisan v oglasu).
Sam sem pred dvema letoma na začetku septembra naročil neke folije za telefon, ki jih ni bilo od nikoder. Sem pisal prodajalcu, ki mi je ponudil vračilo denarja ali pa ponovno pošiljanje - sva se dogovorila za ponovno pošiljanje in dva tedna pozneje sem dobil folije (poslano takrat, ko sva se dogovorila). Konec decembra so me v nabiralniku pričakale folije, ki so bile poslane septembra.
bobicek ::
@rotenon: Kaj zdaj hočeš povedat, da sem se zasral, ker se nisem izučil za carinika. :S ;)
Je pa res, da je teh "izgubljenih" paketov preveč. Obstaja povsem utemljen sum, da zadeve niso ravno samo izgubljene. Če jim na Kitajskem ne rata zgubit, ko imajo na desetine miljonov paketov na dan. Ne pa tu v razviti Evropi, ko govorimo samo po 100 paketih(v Sloveniji). Očitno smo še tu konkretno v kameni dobi.
Včasih si cariniku lahko vsaj naštimal kaj naj si vzame, ko se je švercal iz Avstrije, pa smo bili vsi zadovolni. Zdaj si pa kar vse vzame. :S Valda nismo več vsi zadovolni.
Je pa res, da je teh "izgubljenih" paketov preveč. Obstaja povsem utemljen sum, da zadeve niso ravno samo izgubljene. Če jim na Kitajskem ne rata zgubit, ko imajo na desetine miljonov paketov na dan. Ne pa tu v razviti Evropi, ko govorimo samo po 100 paketih(v Sloveniji). Očitno smo še tu konkretno v kameni dobi.
Včasih si cariniku lahko vsaj naštimal kaj naj si vzame, ko se je švercal iz Avstrije, pa smo bili vsi zadovolni. Zdaj si pa kar vse vzame. :S Valda nismo več vsi zadovolni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobicek ()
St235 ::
Tudi sam imam podobne izkušnje. Naročam kar precej iz Kitajske, mi je na podoben način zginilo že precej pošiljk. Včasih imam občutek, da slovenska carina/pošta zanalašč zgublja pakete iz Kitajske... Ko povprašaš na carini, seveda nikoli ne vedo nič. Zanimivo iz Nemčije in VB vedno dobim. Bi bilo hudič to dokazovat, škodo pa na koncu itak pokrije prodajalec.
Izgubljajo se ti pošiljke iz kitajske, ne pa iz EU držav in tvoja hudo omejena inteligenca sklepa, da je to odgovornost carine v Sloveniji?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
rawlit ::
Jaz osebno ne verjamem da bi SLO pošta takole izgubljala zadeve, kot ti praviš. S čim to dokazuješ ??? Drugo pa ali veš, da se sistemsko izločajo pošiljke z lipo baterijami, ki niso prav embalirane, vendar ja, bi te morali obvestiti .
Včasih je bolje dati par eur več če si nekaj želiš in kupiti to tu takoj in z garancijo...
Hej, kje lahko izvem več o izločanju pošiljk z lipo baterijami? Jaz namreč ravno tako pogrešam paket in sicer powerbank naročen na Gearbestu. Po trackingu sodeč bi paket moral biti pri meni že pred vsaj dvema tednoma, s pošte nisem dobil nobenega obvestila.
Hvala!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: rawlit ()
bobicek ::
1) Paketi iz Kitajske komot potujejo tudi mesec ali več. Sploh če jih ne pošljejo iz Hong Konga.Ja in zakaj pa potem tole piše:
2016.10.19 12:37 (GMT-7): The item has arrived in the country of destination
Ne verjamem da bi z brezplačnim pošiljanjem prispel v Slovenijo v treh dneh (od 16.10.).1 mesec je od naročila. Gearbest(ShenZhen) mi je tiste baterije poslal v 14-tih dneh od naročila sem jih dobil, preko Prage, če smo že na tem.
3) V oglasu ima prodajalec ponavadi zapisan pričakovani čas dostave.Ta datum je že prešel:
PostNL Free Shipping Estimated Delivery Time:19-29 Days
In še samo 13 dni ima tisti maksimalni čas na razpolago, da pride, potem lahko zahtevam že dispute. Pri čemer se še mora ustaviti na naši "hitri" carini,...
Ne paničari po nepotrebnem.
Ti zdaj to pišeš na podlagi izkušnje 1 everskih folij napram 2x po 30EUR, ni ravno glih smela primerjava.
P.S. a zdaj se naj po pol leta oglasim prodajalcu, ej stari vrn mi keš. Valda zadeve treba pravočasno rešit:
If your order does not arrive on 2016-11-16 , you can apply for a refund by opening a dispute.
Če imaš pri order statusu tole napisano:Tudi sam imam podobne izkušnje. Naročam kar precej iz Kitajske, mi je na podoben način zginilo že precej pošiljk. Včasih imam občutek, da slovenska carina/pošta zanalašč zgublja pakete iz Kitajske... Ko povprašaš na carini, seveda nikoli ne vedo nič. Zanimivo iz Nemčije in VB vedno dobim. Bi bilo hudič to dokazovat, škodo pa na koncu itak pokrije prodajalec.
Izgubljajo se ti pošiljke iz kitajske, ne pa iz EU držav in tvoja hudo omejena inteligenca sklepa, da je to odgovornost carine v Sloveniji?
2016.10.19 12:37 (GMT-7): The item has arrived in the country of destination
Potem so teško za to krivi Kitajci!! Sploh pa v mojem primeru tole oboje da ven, da bi paket že moral 14 dni!!! biti v Sloveniji:
http://www.postnl.post/
19-10-2016 12:37 The item has arrived in the country of destination SLOVENIA
http://global.cainiao.com/index.htm?spm...
Destination Slovenia Slovenia Post
The item has arrived in the country of destination
2016-10-19 12:37:00
Tako, da tvoja hudo omejena intelegenca se najprej malo prepriča kake traparije ven lapa!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobicek ()
St235 ::
Ti trekingi so približno tako zanesljivi kot Kitajci pri izpolnjevanju CN22 obrazcev. Na 100 paketov je eden pravilen.
Kar nekaj jih je povsem fake in generirajo random rezultate, ali datumi preprosto nimajo stika z relnostjo. China post po mojih izkušnjah isto dan, kot zabeleži da je pošiljka zapustila držvo random pripiše zraven kdaj bo prišlo na destinacijo.
Če si pa naročal baterije je pa sploh loto, katera država jih je vmes vrgla v smeti. Še posebej, če je bil vmes letalski prevoz.
Tako, da namesto jokanja in pritoževanja v tri dni imaš zelo jasen sistem kako in kaj se ravna z izgubljenimi pošiljkami. Lahko pa seveda svoj intelekt dokazuješ z brezveznim rantom. In z neumnimi izjavami o tem, a je carina odgovorna za to kaj se s paketom zgodi na pošti.
Kar nekaj jih je povsem fake in generirajo random rezultate, ali datumi preprosto nimajo stika z relnostjo. China post po mojih izkušnjah isto dan, kot zabeleži da je pošiljka zapustila držvo random pripiše zraven kdaj bo prišlo na destinacijo.
Če si pa naročal baterije je pa sploh loto, katera država jih je vmes vrgla v smeti. Še posebej, če je bil vmes letalski prevoz.
Tako, da namesto jokanja in pritoževanja v tri dni imaš zelo jasen sistem kako in kaj se ravna z izgubljenimi pošiljkami. Lahko pa seveda svoj intelekt dokazuješ z brezveznim rantom. In z neumnimi izjavami o tem, a je carina odgovorna za to kaj se s paketom zgodi na pošti.
amacar ::
Evo moj tracking, pa zadeva tudi še ni dostavljena, pa piše da je prišlo v Slo. Kitajc kot kitajc.
2016-10-05 04:34 End of the tracking, Estimated Delivery:7-15 days
2016-10-03 04:33 SVN, Arrived
2016-10-01 04:22 Guangzhou, Shipped
2016-09-29 04:09 Guangzhou, Exchanged;
2016-09-27 06:53 Guangzhou Intl Post Centre,Guangzhou, Mutual development
2016-09-25 18:47 Guangzhou Intl Post Centre,Guangzhou, Arrived
2016-09-25 06:29 Guangzhou Intl Post Centre,Guangzhou, Received
2016-09-25 01:21 Flyt Express's sorting centre, Guangzhou, Item dispatched.
2016-09-22 15:07 Flyt Express's sorting centre, Guangzhou, Item in transit
2016-09-22 14:07 Flyt Express's sorting centre, Guangzhou, Item received
2016-09-20 04:05 Customer, Customer's order information generated
2016-10-05 04:34 End of the tracking, Estimated Delivery:7-15 days
2016-10-03 04:33 SVN, Arrived
2016-10-01 04:22 Guangzhou, Shipped
2016-09-29 04:09 Guangzhou, Exchanged;
2016-09-27 06:53 Guangzhou Intl Post Centre,Guangzhou, Mutual development
2016-09-25 18:47 Guangzhou Intl Post Centre,Guangzhou, Arrived
2016-09-25 06:29 Guangzhou Intl Post Centre,Guangzhou, Received
2016-09-25 01:21 Flyt Express's sorting centre, Guangzhou, Item dispatched.
2016-09-22 15:07 Flyt Express's sorting centre, Guangzhou, Item in transit
2016-09-22 14:07 Flyt Express's sorting centre, Guangzhou, Item received
2016-09-20 04:05 Customer, Customer's order information generated
Machete ::
Če ni ravno DHL, so tile kitajski trackingi res čisto brez veze. Paničarit pa se začne po ca 6ih tednih. Ne vem pa kdaj so opu odposlali, na kateri datum, ker se mi ne da iskat.
Kar sem naročil od tam je trajalo ca en mesec, zelo redko pa je bil pravi artikel ali količina ali oboje :)
Kar sem naročil od tam je trajalo ca en mesec, zelo redko pa je bil pravi artikel ali količina ali oboje :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Glugy ::
Mah pa ni to sam iz Kitajske ... tud iz Rusije ista štorija. Sam da je šlo za darilo.
13. oktobra naj bi darilo (od frenda k ga že leta poznam) prispelo v Slovenijo ( je pogledu tracking; in ne nč nism plačal ; dejansko gre za darilo za moj rojstn dan ) . Zdej ga pa še zmer ni pr men. Moj rojstn dan je pa že davno mimo :) ... .... Nimam sploh pojma kaj naj bi blo v paketu ker pač tega se ne sprašuje za darilo :) more bit presenečenje.
In ja vidm da je pošta ena čunga lunga džungla. Glede na to da gre za darilo če je izgubljeno je izgubljeno ni tle te možnosti tipa: oh bo pa pošiljatelj še enkrat poslal...
Tko da ja se strinjam da tko k je pošta naštimana mednarodno je bullshit. Kako da se ne spomnjo to mal izboljšat?
Zdej k sm bral da je en dobil septembersko pošiljko šele decembra imam neki upanja da bo pršla sam da bo dolg trajal.
Drgač pa ja men se tud za mal zdi da je pošta tako neorganizirana. Gre za odgovorno službo ravna se pa skrajno neresno. Jz ne vem sj mogoče 90% poštnih uslužbencev je dobrih ..sam 10% lenih/nesposobnih pa pol dela čunga lunga k pol vso kvaliteto za dve stopnici takoj zniža. Nimajo dost nadzora nad svojimi uslužbenci poštarji očitno? Al pa se te k nadzorjujejo preveč poznajo z temi zaposlenimi....
13. oktobra naj bi darilo (od frenda k ga že leta poznam) prispelo v Slovenijo ( je pogledu tracking; in ne nč nism plačal ; dejansko gre za darilo za moj rojstn dan ) . Zdej ga pa še zmer ni pr men. Moj rojstn dan je pa že davno mimo :) ... .... Nimam sploh pojma kaj naj bi blo v paketu ker pač tega se ne sprašuje za darilo :) more bit presenečenje.
In ja vidm da je pošta ena čunga lunga džungla. Glede na to da gre za darilo če je izgubljeno je izgubljeno ni tle te možnosti tipa: oh bo pa pošiljatelj še enkrat poslal...
Tko da ja se strinjam da tko k je pošta naštimana mednarodno je bullshit. Kako da se ne spomnjo to mal izboljšat?
Zdej k sm bral da je en dobil septembersko pošiljko šele decembra imam neki upanja da bo pršla sam da bo dolg trajal.
Drgač pa ja men se tud za mal zdi da je pošta tako neorganizirana. Gre za odgovorno službo ravna se pa skrajno neresno. Jz ne vem sj mogoče 90% poštnih uslužbencev je dobrih ..sam 10% lenih/nesposobnih pa pol dela čunga lunga k pol vso kvaliteto za dve stopnici takoj zniža. Nimajo dost nadzora nad svojimi uslužbenci poštarji očitno? Al pa se te k nadzorjujejo preveč poznajo z temi zaposlenimi....
stara mama ::
Prodajalec ti ne bo vrnil "keš", ti bo pa mogoče vrnil denar, če se ne bo uspel dogovorit z dostavo.
Tako mimogrede sem enkrat naročil paket, pa čakam in čakam in čakam..
Nakar me iz pošte kličejo, če mislim pridit po paket preden ga vrnejo.
Lahk bi me vsaj obvestili, da je že kaj prispelo!!!
Moraš pa vedet, da je v predprazničnih časih zelo gužva. Sem dobil že paket pozneje kot pa tisti, ki sem ga naročil januarja.
In tudi paket iz anglije je hodil do mene že 3 mesece.
Prodajalec mi je vrnil denar, ampak ker sem fer, sem kasneje zadevo spet plačal.
Tako mimogrede sem enkrat naročil paket, pa čakam in čakam in čakam..
Nakar me iz pošte kličejo, če mislim pridit po paket preden ga vrnejo.
Lahk bi me vsaj obvestili, da je že kaj prispelo!!!
Moraš pa vedet, da je v predprazničnih časih zelo gužva. Sem dobil že paket pozneje kot pa tisti, ki sem ga naročil januarja.
In tudi paket iz anglije je hodil do mene že 3 mesece.
Prodajalec mi je vrnil denar, ampak ker sem fer, sem kasneje zadevo spet plačal.
Vice ::
2016-10-05 04:34 End of the tracking, Estimated Delivery:7-15 days
Ta sploh zmaga.
Meni nič nenavadnega. Njihova pošta omogoča sledljivost do centralnega prevzema v neki državi. To pomeni, da zagotavljajo sledljivost do zadnje točke, kaj se potem dogaja v neki državi pa predvidevajo in ponavadi sistem avtomatično pribije neko pavšalno oceno dostave. Isto je če s Pošto Slovenija pošlješ paket npr. v ZDA. Se pravi ko pošlješ paket iz SLO boš imel natančno sledljivost do centralnega sistema v ZDA naprej pa ni več podatka in tudi ne odgovarjajo kaj se dogaja s paketom v xy državi.
Če bi folk izbral kakšno hitro službo o sledljivosti nima smisla debatirati.
crniangeo ::
Se morda pišeš Ahmed ali Ibrahimi al pa kaj podobnega? :)
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.
rotenon ::
Izgubljajo se ti pošiljke iz kitajske, ne pa iz EU držav in tvoja hudo omejena inteligenca sklepa, da je to odgovornost carine v Sloveniji?
Lakotnik29 če že hočeš bit pametn, vsaj premisli kaj napišeš. Paketi, ki pridejo iz Nemčije in Anglije ne gredo čez carino. Tako, da bi bilo to čisto možno. Kok mi gre na živce taka vzvišenost...
Sem pa prepričan, da se kitajske in "evropske" pošilje drugače obravnava tudi na pošti. Kar tudi ni čudno - me prav zanima koliko dobi pošta slovenije za paket, ki recimo s poštnino vred stane 50 centov. Imam kolega, ki je za "foro" kupoval na licitacijah iz kitajske zadeve za 1 cent. Kakšne škatlice za sd kartice in podobno kramo. Potem se vprašaš, kako lahko to laufa, in koliko pobere Pošta Slovenije... Ok že res, da imajo najbrž kakšno pogodbo sklenjeno, ampak velikih denarjev od tega sigurno ne dobijo. Plus nihče ne odgovarja če se pošiljke zgubljajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: rotenon ()
Alamar ::
Isto je če s Pošto Slovenija pošlješ paket npr. v ZDA. Se pravi ko pošlješ paket iz SLO boš imel natančno sledljivost do centralnega sistema v ZDA naprej pa ni več podatka in tudi ne odgovarjajo kaj se dogaja s paketom v xy državi.Če pošlješ v ZDA imaš sledljivost do zadnjega koraka - to je prejema pošiljke. Celo na USPS strani lahko slediš pošiljki iz Slovenije od trenutka, ko je sledilna številka zabeležena v sistemu.
Gostilniška debata...
Lakotnik29 če že hočeš bit pametn, vsaj premisli kaj napišeš. Paketi, ki pridejo iz Nemčije in Anglije ne gredo čez carino. Tako, da bi bilo to čisto možno. Kok mi gre na živce taka vzvišenost...
Sem pa prepričan, da se kitajske in "evropske" pošilje drugače obravnava tudi na pošti. Kar tudi ni čudno - me prav zanima koliko dobi pošta slovenije za paket, ki recimo s poštnino vred stane 50 centov. Imam kolega, ki je za "foro" kupoval na licitacijah iz kitajske zadeve za 1 cent. Kakšne škatlice za sd kartice in podobno kramo. Potem se vprašaš, kako lahko to laufa, in koliko pobere Pošta Slovenije... Ok že res, da imajo najbrž kakšno pogodbo sklenjeno, ampak velikih denarjev od tega sigurno ne dobijo. Plus nihče ne odgovarja če se pošiljke zgubljajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alamar ()
Mare2 ::
Isto je če s Pošto Slovenija pošlješ paket npr. v ZDA. Se pravi ko pošlješ paket iz SLO boš imel natančno sledljivost do centralnega sistema v ZDA naprej pa ni več podatka in tudi ne odgovarjajo kaj se dogaja s paketom v xy državi.
A ni ta sledilnik boljši?
https://www.17track.net/
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
igorpec ::
V zadnjih nekaj letih sta se mi izgubili dve pošiljki, ena za 4 USD (dx.com, vrnili denar takoj) in ena v vrednosti nekaj čez 20 EUR. Kontaktiral sem prodajalca (Ebay, Kitajc), sma dogovorila da mi pošlje novo, vendar tudi te ni bilo, tako da sumim da tudi prve ni poslal. Pač nategun ... vmes je potekel čas Paypal zaščite.
V tem času sem prejel 50-100 pošiljk, večina iz kitajske, večina po navadni pošti in večina od teh brez trackinga. Vrednost: od 1 - 100 eur / pošiljko, dražje s trackingom, DHL, ipd. Vse brez problemov ali poškodb. Cariniki, če so pogledali, so pač ocarinili in izdali račun.
V tem času sem prejel 50-100 pošiljk, večina iz kitajske, večina po navadni pošti in večina od teh brez trackinga. Vrednost: od 1 - 100 eur / pošiljko, dražje s trackingom, DHL, ipd. Vse brez problemov ali poškodb. Cariniki, če so pogledali, so pač ocarinili in izdali račun.
Magic1 ::
Paypal je podaljšal zaščito na pol leta, tako da ti težko preteče. Je pa osnovno, da se ne meniš za ponovno pošiljanje, saj vsakič naročaš od drugega in dosti jih nima namena še enkrat pošiljat.
Magic
Vice ::
Isto je če s Pošto Slovenija pošlješ paket npr. v ZDA. Se pravi ko pošlješ paket iz SLO boš imel natančno sledljivost do centralnega sistema v ZDA naprej pa ni več podatka in tudi ne odgovarjajo kaj se dogaja s paketom v xy državi.Če pošlješ v ZDA imaš sledljivost do zadnjega koraka - to je prejema pošiljke. Celo na USPS strani lahko slediš pošiljki iz Slovenije od trenutka, ko je sledilna številka zabeležena v sistemu.
Gostilniška debata...
Lakotnik29 če že hočeš bit pametn, vsaj premisli kaj napišeš. Paketi, ki pridejo iz Nemčije in Anglije ne gredo čez carino. Tako, da bi bilo to čisto možno. Kok mi gre na živce taka vzvišenost...
Sem pa prepričan, da se kitajske in "evropske" pošilje drugače obravnava tudi na pošti. Kar tudi ni čudno - me prav zanima koliko dobi pošta slovenije za paket, ki recimo s poštnino vred stane 50 centov. Imam kolega, ki je za "foro" kupoval na licitacijah iz kitajske zadeve za 1 cent. Kakšne škatlice za sd kartice in podobno kramo. Potem se vprašaš, kako lahko to laufa, in koliko pobere Pošta Slovenije... Ok že res, da imajo najbrž kakšno pogodbo sklenjeno, ampak velikih denarjev od tega sigurno ne dobijo. Plus nihče ne odgovarja če se pošiljke zgubljajo.
Očitno so se izboljšali in danes je tako nič ne rečem. Je to izpis iz naše Pošte? Pred leti je bila sledljivost na voljo samo preko sledenje.posta.si in sledil le do države. S tem da na strani USPS se je paket preštevilčil in naša številka RAXXXXSI ni bila več "veljavna". Tako je izgledal tracking v US.:
30.06.2014 2106 Maribor Posting/Collection
01.07.2014 SILJUA Departure to destination Country
01.07.2014 GBLALA Arrival at destination Country
Sicer pa ali omogoča Pošta to ali ne je zame predraga količinsko postanejo hitre službe cenejše in še bolj so zanesljive ter odgovarjajo za paket.
Motion ::
Jst sem se nahal sekirat za te pakete iz kitajske do vrednsti 50e že dolgo časa nazaj. Tako na oko bi rekel da jih ene 25% na pride v prvem poskusu. Od teh 25% jih nato cca ene 50% pride po ponovnem pošiljanju, ostali pa ne pridejo (najverjetneje ker jih pošiljatelj res ne pošlje ponovno). Pr ostalih pač zahtevam povračilo denarja. Razen v ene enmu ali dveh primerih (vsega skupi niti 10E) od kar sem na ebayu, sem vedno dobil povrnjen denar. Pr dražjih paketih pa je DHL ali podobna zanesliva hitra pošta vedno.
Kar se pa tiče slovenske hitre pošte, pa so zelo zelo zanesljivi in je zelo malo verjetno da se je paket zgubil pri njih.
Kar se pa tiče slovenske hitre pošte, pa so zelo zelo zanesljivi in je zelo malo verjetno da se je paket zgubil pri njih.
Alamar ::
Ne, to je s strani USPS pošte. Na strani naše pošte je še vedno tako, kot si gor napisal. Vedno moraš pogledati na stran pošte države v katero pošiljaš, ker so tam natančnejši podatki. Je pa to že nekaj let na voljo, definitivno več kot od julija 2014.
Očitno so se izboljšali in danes je tako nič ne rečem. Je to izpis iz naše Pošte? Pred leti je bila sledljivost na voljo samo preko sledenje.posta.si in sledil le do države. S tem da na strani USPS se je paket preštevilčil in naša številka RAXXXXSI ni bila več "veljavna". Tako je izgledal tracking v US.:
30.06.2014 2106 Maribor Posting/Collection
01.07.2014 SILJUA Departure to destination Country
01.07.2014 GBLALA Arrival at destination Country
borisk ::
Jst sem se nahal sekirat za te pakete iz kitajske do vrednsti 50e že dolgo časa nazaj. Tako na oko bi rekel da jih ene 25% na pride v prvem poskusu. Od teh 25% jih nato cca ene 50% pride po ponovnem pošiljanju, ostali pa ne pridejo (najverjetneje ker jih pošiljatelj res ne pošlje ponovno). Pr ostalih pač zahtevam povračilo denarja. Razen v ene enmu ali dveh primerih (vsega skupi niti 10E) od kar sem na ebayu, sem vedno dobil povrnjen denar. Pr dražjih paketih pa je DHL ali podobna zanesliva hitra pošta vedno.
Kar se pa tiče slovenske hitre pošte, pa so zelo zelo zanesljivi in je zelo malo verjetno da se je paket zgubil pri njih.
imaš pa res slab rating, pri meni pride več kot 90% paketov v prvo, za drugo se ne odločam ampak vzamem refund.od nekaj sto paketov je samo en prišel po tistem ko sem dobil refund, ampak sem prodajalcu sporočil in je reku naj nakažem samo pol kupnine.
Samael ::
Jst sem se nahal sekirat za te pakete iz kitajske do vrednsti 50e že dolgo časa nazaj. Tako na oko bi rekel da jih ene 25% na pride v prvem poskusu. Od teh 25% jih nato cca ene 50% pride po ponovnem pošiljanju, ostali pa ne pridejo (najverjetneje ker jih pošiljatelj res ne pošlje ponovno).
Imaš pa neverjetno slab procent uspešnih dostav.
Jaz se smatram za mega zapravljalca, kar se tiče naročanje raznega crapa s kitajske (zadnjih 10 let ali nekaj, skoraj ni tedna, da ne bi prejel vsaj kakšne tri pošiljke raznih bedarij, recimo gadgetov od 2 do do 20 eur, s kitajske), pa bi takole v grobem ocenil, da v prvem poskusu ne pride recimo ena od tridesetih pošiljk. Torej nekako 3%.
Znajo biti počasni, ampak da bi se kar četrtina vseh pošiljk izgubila ti težko verjamem. Oziroma sploh ne verjamem. Razen če presojaš na zelo zelo malem vzorcu, kjer si imel mogoče smolo dvakrat, trikrat... pa zato znese 25%?
Glede trackingov dostav iz kitajske pa ja, če ne gre za doplačilo kakšnih posebnih dostav znajo biti sila nezanesljivi, kdaj celo fake (pa vseeno nekako pride..), tako da sem se že davno nazaj odvadil nadirati pošto slovenije. Če rečejo, da ni prišlo, ni prišlo.
Kar me bolj jezi in se mi zgodi vsaj parkrat na leto, je to da mi poštar pusti v nabiralniku listek o prispeli (nepriporočeni) pošiljka, pa bukseljni na Slovenski 32 dan za tem v očitnem kaosu ne najdejo pošiljke in je potrebno biti prav vztrajen, da ne grem s pošte praznih rok ... ampak to je že druga zgodba.
OZZY ::
Ti trekingi so približno tako zanesljivi kot Kitajci pri izpolnjevanju CN22 obrazcev. Na 100 paketov je eden pravilen.
Kar nekaj jih je povsem fake in generirajo random rezultate, ali datumi preprosto nimajo stika z relnostjo. China post po mojih izkušnjah isto dan, kot zabeleži da je pošiljka zapustila držvo random pripiše zraven kdaj bo prišlo na destinacijo.
Če si pa naročal baterije je pa sploh loto, katera država jih je vmes vrgla v smeti. Še posebej, če je bil vmes letalski prevoz.
Tako, da namesto jokanja in pritoževanja v tri dni imaš zelo jasen sistem kako in kaj se ravna z izgubljenimi pošiljkami. Lahko pa seveda svoj intelekt dokazuješ z brezveznim rantom. In z neumnimi izjavami o tem, a je carina odgovorna za to kaj se s paketom zgodi na pošti.
Pri meni vsei trekingi iz kitajske držijo do datuma.. Ko piše da je prišlo v slovenijo dobim vedno v roku 2-3 dni. Pošta postNL, sweden post, itd..
Glede baterij.. kolikor je meni znano postNL prevaža baterije. Problem lahko nastane le na Kitajskem, če jih ne deklarirajo pravilno in potem to ugotovijo. V tem primeru izločijo paket in treking se tam ustavi. Če v 7-10 dneh ne gre iz kitajske je to krivo. ko pride v PostNl sorting center gre vedno naprej. Naročal sem že malo morje takih baterij in ko pride v EU ni problemov.
Meni so tudi slovenci izgubili enkrat paket. Bil je v sloveniji a dostave od nikoder. pa ni šlo za baterije ali kaj podobnega. mislim, da majo tam nekateri dolge prste.
Go with the flow.
OZZY ::
Naročil sem 6.10. in trenuten status naročila izgleda takole:
2016.10.19 12:37 (GMT-7): The item has arrived in the country of destination
2016.10.18 10:38 (GMT-7): The item is on transport to the country of destination
2016.10.16 13:05 (GMT-7): Odprava v naslovno državo
2016.10.16 13:05 (GMT-7): The item is at the PostNL sorting center
2016.10.11 02:58 (GMT-7): The item is pre-advised
Glede na to manjkja vnos "The item has been processed in the country of destination" .. se pravi, da je prišel vendar nekako ga ni dal nihče čer roke in skeniral.... Se pravi ga je nekdo "pajsnil"... oz po domače je "dobil noge". če ni bilo baterij notri potem ga tudi niso izločili. Vsekakor bi morali imeti zabeleženo po številki, da so ga in zakaj.
Go with the flow.
SaXsIm ::
Tudi sam prejemam robo z ebaya s celega sveta, na tri različne naslove, niti ena pošiljka se mi ni izgubila v zadnjih 8 letih. Se mi je pa že zgodilo, da ni bila poslana. In prodajalec ni bil več registriran na ebayu, ko sem mu hotel pisati, kaj se dogaja.
Sicer pa ne vem, kaj pizdiš. Če nujno rabiš zadevo, potem pač plačaš DHL shipping, ne pa da jamraš, da je pri zastonj shippingu nekdo na poti zajebal.
Sicer pa ne vem, kaj pizdiš. Če nujno rabiš zadevo, potem pač plačaš DHL shipping, ne pa da jamraš, da je pri zastonj shippingu nekdo na poti zajebal.
SaXsIm
Samael ::
Pri meni vsei trekingi iz kitajske držijo do datuma..
Tu pa tam dobim tracking številko, ki (po pojasnilu pošte slovenije) ni v "mednarodnem" formatu, ne deluje v recimo sistemu https://sledenje.posta.si/ mi pa razbere prihod pošiljke kakšna random azijska tracking stran, ki izpiše, da je pošiljka že prispela na destinacijo.
Prvič, ko sem imel to izkušnjo, sem pošti slovenije pil kri po dolgem in počež. Po krivici. Sama pošiljka sploh še ni bila v sloveniji (čeprav je kitajski tracking navajal da je), sem jo pa prejel recimo kakšna dva tedna pozneje. Zato to imenujem "fake" tracking s kitajske, čeprav dejansko pošiljka ne glede na netočne tracking informacije z nekajdnevno do večtedensko zamudo prispe.
Samael ::
Sicer pa ne vem, kaj pizdiš. Če nujno rabiš zadevo, potem pač plačaš DHL shipping, ne pa da jamraš, da je pri zastonj shippingu nekdo na poti zajebal.
Večino zadev, ki jih naročimo ne rabimo nujno (to kar rabiš nujno kupiš običajno v mercatorju), je na glede na nujnost/nenujnost vedno zoprno, če je pošiljka izgubljena, ane? Način shippinga je pri tem povsem nerelevanten - razen če ti je povsem ok, če "manj nujne" pošiljke za katere ne plačaš DHL shippinga na tvoj naslov ne prispejo.
Sicer pa tudi op ni rekel, da mu je nujno. Le želi pač imeti, ker je za to plačal in upravičeno, ne glede na način shippinga pričakuje, da bo dobil. In pač debatiramo o tem glede na lastne izkušnje.
Sicer pa ne vem, kaj pizdiš. Če te motijo debate, pač ne bereš forumov, ne pa da jamraš, da v forumski diskusiji nekdo nekaj sprašuje ali komentira.
OZZY ::
Pri meni vsei trekingi iz kitajske držijo do datuma..
Tu pa tam dobim tracking številko, ki (po pojasnilu pošte slovenije) ni v "mednarodnem" formatu, ne deluje v recimo sistemu https://sledenje.posta.si/ mi pa razbere prihod pošiljke kakšna random azijska tracking stran, ki izpiše, da je pošiljka že prispela na destinacijo.
Prvič, ko sem imel to izkušnjo, sem pošti slovenije pil kri po dolgem in počež. Po krivici. Sama pošiljka sploh še ni bila v sloveniji (čeprav je kitajski tracking navajal da je), sem jo pa prejel recimo kakšna dva tedna pozneje. Zato to imenujem "fake" tracking s kitajske, čeprav dejansko pošiljka ne glede na netočne tracking informacije z nekajdnevno do večtedensko zamudo prispe.
Pri 50+ paketih ni bilo nikoli problemov, da ne bi kazalo točno. če je poslanoi preko post.nl uporabljam njihovo sledenje, če je CZ prav tako njihovo. Če je Singapur in podobno - 17track. vedno so bili podatki točni in ko je prišlo v slovenijo je trajalo 1-2 dni -- včasih 3 pa je bilo pri meni. Samo 1x se je treking ustavil v sloveniji in izgubil.
Go with the flow.
m0LN4r ::
2016-10-05 04:34 End of the tracking, Estimated Delivery:7-15 days
Ta sploh zmaga.
Meni nič nenavadnega. Njihova pošta omogoča sledljivost do centralnega prevzema v neki državi. To pomeni, da zagotavljajo sledljivost do zadnje točke, kaj se potem dogaja v neki državi pa predvidevajo in ponavadi sistem avtomatično pribije neko pavšalno oceno dostave. Isto je če s Pošto Slovenija pošlješ paket npr. v ZDA. Se pravi ko pošlješ paket iz SLO boš imel natančno sledljivost do centralnega sistema v ZDA naprej pa ni več podatka in tudi ne odgovarjajo kaj se dogaja s paketom v xy državi.
Če bi folk izbral kakšno hitro službo o sledljivosti nima smisla debatirati.
Jaz sem poslal preko DHL pismo (dokumente) v slovenijo in sem paketu lepo sledil vse do dostave na dom. Tudi po sloveniji.
Moji so pred 3 dnevi poslali paket meni gor preko slovenske poste, tracking mi ze tri dni pise, da je SILJUA, na poti v ciljno drzavo. lol
Upam da pride naslednji teden.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
shadeX ::
Jaz sem nehal sledit kitajskemu trackingu, po cca prvih 3-4 naročenih paketih iz kitajske. Ko sem videl da:
- tracking ne dela
- popolnoma napačne informacije
Pač počakaš in to je to. Meni še nikol niso izgubili paketa, pa sem naročil lahko vsega skupaj nekje 100-150 paketov.
- tracking ne dela
- popolnoma napačne informacije
Pač počakaš in to je to. Meni še nikol niso izgubili paketa, pa sem naročil lahko vsega skupaj nekje 100-150 paketov.
OvCa77 ::
Edini prav tracking je 13 mestna številka, ki jo lahko slediš na 17track
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Motion ::
Jst sem se nahal sekirat za te pakete iz kitajske do vrednsti 50e že dolgo časa nazaj. Tako na oko bi rekel da jih ene 25% na pride v prvem poskusu. Od teh 25% jih nato cca ene 50% pride po ponovnem pošiljanju, ostali pa ne pridejo (najverjetneje ker jih pošiljatelj res ne pošlje ponovno).
Imaš pa neverjetno slab procent uspešnih dostav.
Jaz se smatram za mega zapravljalca, kar se tiče naročanje raznega crapa s kitajske (zadnjih 10 let ali nekaj, skoraj ni tedna, da ne bi prejel vsaj kakšne tri pošiljke raznih bedarij, recimo gadgetov od 2 do do 20 eur, s kitajske), pa bi takole v grobem ocenil, da v prvem poskusu ne pride recimo ena od tridesetih pošiljk. Torej nekako 3%.
Znajo biti počasni, ampak da bi se kar četrtina vseh pošiljk izgubila ti težko verjamem. Oziroma sploh ne verjamem. Razen če presojaš na zelo zelo malem vzorcu, kjer si imel mogoče smolo dvakrat, trikrat... pa zato znese 25%?
Glede trackingov dostav iz kitajske pa ja, če ne gre za doplačilo kakšnih posebnih dostav znajo biti sila nezanesljivi, kdaj celo fake (pa vseeno nekako pride..), tako da sem se že davno nazaj odvadil nadirati pošto slovenije. Če rečejo, da ni prišlo, ni prišlo.
Kar me bolj jezi in se mi zgodi vsaj parkrat na leto, je to da mi poštar pusti v nabiralniku listek o prispeli (nepriporočeni) pošiljka, pa bukseljni na Slovenski 32 dan za tem v očitnem kaosu ne najdejo pošiljke in je potrebno biti prav vztrajen, da ne grem s pošte praznih rok ... ampak to je že druga zgodba.
Jst sem se nahal sekirat za te pakete iz kitajske do vrednsti 50e že dolgo časa nazaj. Tako na oko bi rekel da jih ene 25% na pride v prvem poskusu. Od teh 25% jih nato cca ene 50% pride po ponovnem pošiljanju, ostali pa ne pridejo (najverjetneje ker jih pošiljatelj res ne pošlje ponovno). Pr ostalih pač zahtevam povračilo denarja. Razen v ene enmu ali dveh primerih (vsega skupi niti 10E) od kar sem na ebayu, sem vedno dobil povrnjen denar. Pr dražjih paketih pa je DHL ali podobna zanesliva hitra pošta vedno.
Kar se pa tiče slovenske hitre pošte, pa so zelo zelo zanesljivi in je zelo malo verjetno da se je paket zgubil pri njih.
imaš pa res slab rating, pri meni pride več kot 90% paketov v prvo, za drugo se ne odločam ampak vzamem refund.od nekaj sto paketov je samo en prišel po tistem ko sem dobil refund, ampak sem prodajalcu sporočil in je reku naj nakažem samo pol kupnine.
To sm tako na oko reku, sej če bi šou računat bi blo najbrš manj, sam sigurno več kot 10%. Pač paketi ne pridejo. Rečem da pošljejo še-ekrat ali pa zahtevam denar nazaj. Bi mogu še brata prašat kolk se jih njemu zgubi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Motion ()
St235 ::
Izgubljajo se ti pošiljke iz kitajske, ne pa iz EU držav in tvoja hudo omejena inteligenca sklepa, da je to odgovornost carine v Sloveniji?
Lakotnik29 če že hočeš bit pametn, vsaj premisli kaj napišeš. Paketi, ki pridejo iz Nemčije in Anglije ne gredo čez carino. Tako, da bi bilo to čisto možno. Kok mi gre na živce taka vzvišenost...
Sem pa prepričan, da se kitajske in "evropske" pošilje drugače obravnava tudi na pošti. Kar tudi ni čudno - me prav zanima koliko dobi pošta slovenije za paket, ki recimo s poštnino vred stane 50 centov. Imam kolega, ki je za "foro" kupoval na licitacijah iz kitajske zadeve za 1 cent. Kakšne škatlice za sd kartice in podobno kramo. Potem se vprašaš, kako lahko to laufa, in koliko pobere Pošta Slovenije... Ok že res, da imajo najbrž kakšno pogodbo sklenjeno, ampak velikih denarjev od tega sigurno ne dobijo. Plus nihče ne odgovarja če se pošiljke zgubljajo.
Sem prepričan, da nimaš pojma o čem govoriš. Predlagam, da si pogledaš mednarodno poštno konvencijo.
r3dkv1c4 ::
Izgubljajo se ti pošiljke iz kitajske, ne pa iz EU držav in tvoja hudo omejena inteligenca sklepa, da je to odgovornost carine v Sloveniji?
Lakotnik29 če že hočeš bit pametn, vsaj premisli kaj napišeš. Paketi, ki pridejo iz Nemčije in Anglije ne gredo čez carino. Tako, da bi bilo to čisto možno. Kok mi gre na živce taka vzvišenost...
Sem pa prepričan, da se kitajske in "evropske" pošilje drugače obravnava tudi na pošti. Kar tudi ni čudno - me prav zanima koliko dobi pošta slovenije za paket, ki recimo s poštnino vred stane 50 centov. Imam kolega, ki je za "foro" kupoval na licitacijah iz kitajske zadeve za 1 cent. Kakšne škatlice za sd kartice in podobno kramo. Potem se vprašaš, kako lahko to laufa, in koliko pobere Pošta Slovenije... Ok že res, da imajo najbrž kakšno pogodbo sklenjeno, ampak velikih denarjev od tega sigurno ne dobijo. Plus nihče ne odgovarja če se pošiljke zgubljajo.
Sem prepričan, da nimaš pojma o čem govoriš. Predlagam, da si pogledaš mednarodno poštno konvencijo.
Se pridrižujem temu komentarju.
Lakotnik29 če že hočeš bit pametn, vsaj premisli kaj napišeš. Paketi, ki pridejo iz Nemčije in Anglije ne gredo čez carino. Tako, da bi bilo to čisto možno. Kok mi gre na živce taka vzvišenost...
Pač tip zna najt člene zakona na netu....s tem želi stopiti na vrh sveta.....žal pa je resnica drugačna......žalostno pa je, da Lakotnik to ve ampak noče(ego mu ne spusti), spregledat resnice.
@Rotenon ima prav.....ogromno je tega ampak se žal ne da dokazat....se pa s tem početjem želi direktno odvrnit nakupovanje iz Kitajske.
Normalno, saj podpiramo Zahod......pain in the ass.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
St235 ::
Normalno, funkcija pošte je, da raznim nakladačem skriva paketa z kitajske. Ampak seveda je lažje verjet teorijam zarote, kot uporabljat možgane.
r3dkv1c4 ::
Normalno, funkcija pošte je, da raznim nakladačem skriva paketa z kitajske. Ampak seveda je lažje verjet teorijam zarote, kot uporabljat možgane.
A to si zdaj potegnil iz riti?
Jaz imam direktne info od človeka, ki je na Pošti zadolžen za reševanje zapletov prihajajoče pošte iz tretjih držav.
Pa ti....kaj se boš zdaj naumil?
Ampak seveda je lažje verjet teorijam zarote, kot uporabljat možgane.
sam temu pravim drugače....
.....economy is a bitch.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
Magic1 ::
In kaj se dogaja? Je na pošti za zaposlene samopostrežna in zato vsak dan tam izgine 1% pošiljk?
Magic
imagodei ::
Izbrisal sem komentarje pod nivojem, v procesu so se izbrisali tudi nekateri povezani odgovori.
@Lakotnik29, bilo bi zelo lepo, če bi izbrano izrazoslovje nekoliko omilil. Vemo, da so nekateri izrazi flamebait. Right?
@Lakotnik29, bilo bi zelo lepo, če bi izbrano izrazoslovje nekoliko omilil. Vemo, da so nekateri izrazi flamebait. Right?
- Hoc est qui sumus -
poweroff ::
OK, da jaz malo "ugrabim" temo. Jaz sem naročil že kar nekaj stvari iz AliExpressa pa tudi iz DX.com in prišlo je vedno, razen v dveh primerih. Enkrat se je nekaj zapletlo na DX-u in so mi vrnili denar, samo je trajalo kar precej časa.
Zdaj pa se je zapletlo z AliExpresom. Kupoval sem neko orodje, prodajalec mi je zagotovil, da ima CE mark in da bo šel čez carino, ampak je potem DHL zavrnil paket že na Kitajskem. Informacije o razlogu za to sicer nisem dobil, oz. je prodajalec nekaj mutil, možnosti so pa samo ponaredek (to ni bilo, ker je bila neka kitajska blagovna znamka) ali da ni imelo CE certifikata (šlo je za električno orodje in merilni instrument). Aja, pa zadevo so nehali prodajati...
V glavnem, prodajalec mi je takoj ponudil refund. 14. oktobra naj bi bil refund opravljen, danes denarja na mojem računu še ni. Je to normalno? Prodajalec pravi da traja 5-15 dni...
Sem pa zadnjič kupil neko malenkost in se potem takoj premislil - so vrnili, ampak je trajalo 6 dni. Tako da ta vračila očitno trajajo (vmes pa fino vrtijo obresti ), ampak 23 dni se mi zdi pa že malo veliko. Problem je seveda, da je znesek nekoliko višji (za par EUR se ne bi sekiral).
Zdaj pa se je zapletlo z AliExpresom. Kupoval sem neko orodje, prodajalec mi je zagotovil, da ima CE mark in da bo šel čez carino, ampak je potem DHL zavrnil paket že na Kitajskem. Informacije o razlogu za to sicer nisem dobil, oz. je prodajalec nekaj mutil, možnosti so pa samo ponaredek (to ni bilo, ker je bila neka kitajska blagovna znamka) ali da ni imelo CE certifikata (šlo je za električno orodje in merilni instrument). Aja, pa zadevo so nehali prodajati...
V glavnem, prodajalec mi je takoj ponudil refund. 14. oktobra naj bi bil refund opravljen, danes denarja na mojem računu še ni. Je to normalno? Prodajalec pravi da traja 5-15 dni...
Sem pa zadnjič kupil neko malenkost in se potem takoj premislil - so vrnili, ampak je trajalo 6 dni. Tako da ta vračila očitno trajajo (vmes pa fino vrtijo obresti ), ampak 23 dni se mi zdi pa že malo veliko. Problem je seveda, da je znesek nekoliko višji (za par EUR se ne bi sekiral).
sudo poweroff
lopov ::
oemdzi ::
Ti se sekiras ze po 10 dneh ??? Ni Kitajska zate
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
joze67 ::
1) Paketi iz Kitajske komot potujejo tudi mesec ali več. Sploh če jih ne pošljejo iz Hong Konga.Ja in zakaj pa potem tole piše:
2016.10.19 12:37 (GMT-7): The item has arrived in the country of destination
Najlažje je obtoževat. Sem imel podoben primer, prav tako iz Kitajske preko tega nizozemskega vozlišča in je bil paket odpravljen v naslovno državo. Čakam, nič. Kontaktiram PostNL, enak odgovor kot tebi. Kontaktiram našo pošto, nikoli videli paketa menda.
Kasneje se je izkazalo, da je naslovna država iz nekih razlogov bila Islandija. In potem so paket nekaj časa vračali nazaj na Nizozemsko, od koder je spet odšel v naslovno državo, tokrat drugo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naročanje preko Aliexpress (strani: 1 2 3 4 … 192 193 194 195 )Oddelek: Loža | 1722791 (1624) | Scena56 |
» | Gearbest carina (EU)Oddelek: Loža | 11106 (7966) | Mare2 |
» | Sledenje pošiljki - pošta slovenije (status se ne spremeni)Oddelek: Loža | 20639 (12160) | kloko |
» | DHL carina, naročanje od kitajcev (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 19593 (14012) | Ales |
» | Pošiljanje vrednih stvari po pošti v tujinoOddelek: Loža | 11409 (10758) | lexios |