» »

Tovornjakarji in avtomobilisti

Tovornjakarji in avtomobilisti

1 2
3
4

Unknown_001 ::

Invictus je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:


Ok ampak 500 metrov je pa že mal prehuda. To se vsak normalen umakne da sprosti prostor za prehitevanje. Ni pa človeško da boš pričakoval umik če je med tovornjakoma kakih 50 -100 m razdalje.

Zgleda se ne voziš dovolj po avtocestah ;).

Imaš take paciente. Pa ne samo Slovence. Zgleda postaja vožnja po levem pasu norma. V Avstriji so začeli z obvestili na tablah na avtocesti, da se po prehitevanju vrni na vozni pas.


Govorim na splošno. Po AC se precej vozim in vedno pizdim nad neotesanimi teleti ki se pojavljajo od spredaj in zadaj. Sem pa opazil da se na dolenjski avtocesti daleč najbolj "tišči". Na gorenjski pa pomet še najbolj kulturno teče.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

SimplyMiha je izjavil:

Drugače pa v Sloveniji skoraj ni avtoceste s prehitevalnim pasom. Kot je Utk zgoraj že napisal, so avtoceste največkrat nabasane in takrat prehitevalni pasi ne obstajajo več. So kar lepo vozni pasovi. Umirite se in potrpežljivo vozite. Agresivna vožnja samo poveča tveganje za nesrečo, kar utegne iz nekajminutnega zastoja narediti večurnega.

Sicer pa so novinarji že dokazali, da se agresivna vožnja sploh ne izplača. Dva sta vozila, eden je vozil agresivno (vztrajal na prehitevalnem, prehiteval kadar je mogel, plin do daske itd.), drugi pa defenzivno (ostajal je na desnem pasu). Vozila sta od nevem kje do Ljubljane na daljši relaciji, prispela pa sta ob skoraj istem času, le nekaj sekund razlike.

Pustite svoj testoteron doma.


Le nekaj SEKUND razlike?

Prosim za vir!

Realnost je taka, da jaz ob "agresivni" vožnji, cca. 150km/h ali pa ob varčni vožnji cca. 110km/h pride iz Ptuja/MB do Velenja v razliki 20-25min! sploh zvečer ko je avtocesta bistveno bolj prazna.

Unknown_001 ::

Mato989 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Drugače pa v Sloveniji skoraj ni avtoceste s prehitevalnim pasom. Kot je Utk zgoraj že napisal, so avtoceste največkrat nabasane in takrat prehitevalni pasi ne obstajajo več. So kar lepo vozni pasovi. Umirite se in potrpežljivo vozite. Agresivna vožnja samo poveča tveganje za nesrečo, kar utegne iz nekajminutnega zastoja narediti večurnega.

Sicer pa so novinarji že dokazali, da se agresivna vožnja sploh ne izplača. Dva sta vozila, eden je vozil agresivno (vztrajal na prehitevalnem, prehiteval kadar je mogel, plin do daske itd.), drugi pa defenzivno (ostajal je na desnem pasu). Vozila sta od nevem kje do Ljubljane na daljši relaciji, prispela pa sta ob skoraj istem času, le nekaj sekund razlike.

Pustite svoj testoteron doma.


Le nekaj SEKUND razlike?

Prosim za vir!

Realnost je taka, da jaz ob "agresivni" vožnji, cca. 150km/h ali pa ob varčni vožnji cca. 110km/h pride iz Ptuja/MB do Velenja v razliki 20-25min! sploh zvečer ko je avtocesta bistveno bolj prazna.


20 minut ni nč. Prej greš od doma pa je mir.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

NikolormousB ::

Realnost je taka, da jaz ob "agresivni" vožnji, cca. 150km/h ali pa ob varčni vožnji cca. 110km/h pride iz Ptuja/MB do Velenja v razliki 20-25min! sploh zvečer ko je avtocesta bistveno bolj prazna.


Iz Ptuja do Velenja je po Google maps 90 kilometrov. Od tega je cca. 70 km avtoceste. Pri povprečni hitrosti 150kmh to razdaljo prevoziš v 28 minutah. Pri 110kmh v 38 minutah.

Mato989 ::

NikolormousB je izjavil:

Realnost je taka, da jaz ob "agresivni" vožnji, cca. 150km/h ali pa ob varčni vožnji cca. 110km/h pride iz Ptuja/MB do Velenja v razliki 20-25min! sploh zvečer ko je avtocesta bistveno bolj prazna.


Iz Ptuja do Velenja je po Google maps 90 kilometrov. Od tega je cca. 70 km avtoceste. Pri povprečni hitrosti 150kmh to razdaljo prevoziš v 28 minutah. Pri 110kmh v 38 minutah.


Ja če je cesta prazna in vzamemo teorijo... praksa pa je drugačna, če se vozim umirjeno 110km/h moram večkrat bremzat, čakat na vključevanje na prehitevalni pas ipd... če pa skoz vozim max, pa sem večino časa na levem pasu in s tem prihranim na vseh teh zadevah ki nižajo povprečno hitrost... ko si enkrat na 110km/h hitro spet bremzaš za kakšnim tovornjakarjem preden se lahko vključiš spet na prehitevalni pas... minute se pa nabirajo...

Ko sem napisal km/h nisem mislil povprečja, ampak ko sem vozil z namenom da vozim tako ali drugače, to ne pomeni da je bilo povprečje 150 ali 110km/h... bilo je malo nižje, ampak pri 110km/h se je bolj znižalo zaradi ovir na cesti kot pri 150km/h :) in zato prihranek časa.

Unknown_001 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Drugače pa v Sloveniji skoraj ni avtoceste s prehitevalnim pasom. Kot je Utk zgoraj že napisal, so avtoceste največkrat nabasane in takrat prehitevalni pasi ne obstajajo več. So kar lepo vozni pasovi. Umirite se in potrpežljivo vozite. Agresivna vožnja samo poveča tveganje za nesrečo, kar utegne iz nekajminutnega zastoja narediti večurnega.

Sicer pa so novinarji že dokazali, da se agresivna vožnja sploh ne izplača. Dva sta vozila, eden je vozil agresivno (vztrajal na prehitevalnem, prehiteval kadar je mogel, plin do daske itd.), drugi pa defenzivno (ostajal je na desnem pasu). Vozila sta od nevem kje do Ljubljane na daljši relaciji, prispela pa sta ob skoraj istem času, le nekaj sekund razlike.

Pustite svoj testoteron doma.


Le nekaj SEKUND razlike?

Prosim za vir!

Realnost je taka, da jaz ob "agresivni" vožnji, cca. 150km/h ali pa ob varčni vožnji cca. 110km/h pride iz Ptuja/MB do Velenja v razliki 20-25min! sploh zvečer ko je avtocesta bistveno bolj prazna.


20 minut ni nč. Prej greš od doma pa je mir.


20 min je ogromno, sploh ko se dnevno nabirajo... meni se k sreči ne, ampak razumem pa druge... čas je vreden celo več kot denar... časa ti nihče ne vrne :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Invictus ::

Unknown_001 je izjavil:


20 minut ni nč. Prej greš od doma pa je mir.

Nekateri pač nočemo zabijati časa na cestah...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

Invictus je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:


20 minut ni nč. Prej greš od doma pa je mir.

Nekateri pač nočemo zabijati časa na cestah...


Nekateri vas pa ne mislimo prenašat, ker zadnjo minuto letite na šiht. Če vam je čas tako pomemben se čudim, čemu ste se ustalili na druge koncu kot imate šiht.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

NikolormousB ::

Ko sem napisal km/h nisem mislil povprečja, ampak ko sem vozil z namenom da vozim tako ali drugače, to ne pomeni da je bilo povprečje 150 ali 110km/h... bilo je malo nižje, ampak pri 110km/h se je bolj znižalo zaradi ovir na cesti kot pri 150km/h :) in zato prihranek časa.


Če želiš v 70km prihraniti 25 minut, mora biti razlika v povprečni hitrosti ogromna, pri avtocestnih hitrostih več kot 2x. Poleg tega imaš pred sabo več ovir ravno takrat, ko voziš bistveno hitreje od ostalih.

Skratka, realno z divjanjem prihraniš mogoče kakšnih 5 minut, če je cesta prazna. Ko poračunaš, da se moraš bolj pogosto ustavljati na bencinskih, je razlika še nekoliko manjša.

SimplyMiha ::

Invictus je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:


20 minut ni nč. Prej greš od doma pa je mir.

Nekateri pač nočemo zabijati časa na cestah...

Zato raje povzročate nesreče in zabijate čas vseh na AC.

chort ::

Včasih sem lahko opisane težave z blendajočimi nemškimi rušilci pol metra za ritjo reševal s pritiskom na gas do konca. Pospešil sicer nisem ker 130 dizelskih konjev v 2.5 tone težkem terencu ni imelo veliko haska, si je pa zato debil še kak mesec čistil saje in maščobo s sprednjega dela avta. Sej je sam hotel da se mu umaknem...

Sicer pa, če se lahko varno umaknem se vedno umaknem. Da bi pa zaradi debila s premajhnim udom spravljal sebe ali koga drugega v nevarnost pa pač ne gre. Včasih me sicer prime, da bi koga zrinil s ceste in s tem povečal prometno varnost, ampak se nekako še zadržujem... ;) Beware.

matobeli ::

Idealno je vozit kombi, včasih ga, in ko je bmw za mojo ritjo ga sploh ne vidiš več.

Umaknit se je pa dostikrat brezveze, če je desni pas popolnoma povn tovornjakov in je na levem tekoča kolona pri cca 130. Je bolje da bmw ostane zadaj, se vsaj celotni koloni ni potreba umikat da gre on mimo. Naj bo zanj smotano kakor hoče bit, za cca 20-30 ali več avtov ki se bodo morali umikat med kamjone je pa vseeno?

Blendam pa samo avtomobilom ki vozijo pod omejitvijo in imajo možnost se umaknit, letos sem to naredil dvema turistoma ki res nista dojela da je desni pas popolnoma prazen in da z polno naloženim karavanom do 130 pospešuje kakšen kilometer ali dva.

Fritz ::

korenje3 je izjavil:


v nemčiji ni omejitev po nekaterih avtocestah, v zda se pa lahko prehiteva po kateremkoli pasu. tako da ni stvar ogrožanja, ampak pravila. tisti ki vozijo po levem pasu in se ne umikajo na desnega so glavni krivci za nesreče na avtocestah.

Noup, glavni krivci so idioti, ki prehitevajo po desni in se vrivajo v kolono na levi ter povzročajo nevarne situacije, v splošnem pa povzročajo premajhne varnostne razdalje, saj vsi vozijo preblizu vozilu pred seboj, da se jim ne bi kak idiot z desne vrival (pa ne mislim na tiste, ki so se ravno vključili na AC).

P.S.
Nisem počasen oz. sem verjetno med hitrejšimi na AC a se vsakomur hitrejšemu umaknem takoj, ko je to možno, če pred mano ni kolone počasnejših vozil. Nikomur se ne nabijam v zadnji del avtomobila ali zganjam agresijo z blendanjem, le varnostno razdaljo včasih zmanjšam pod varno mejo zaradi moronov, ki prehitevajo po desni. Če želim prehiteti nekoga, ki po nepotrebnem kampira na prehitevalnem pasu, ga na to opozorim s smernim kazalcem.
V principu se vse bazira (tako kot drugje) na tistemu, da drugim ne počneš, kar ne želiš, da drugi počno tebi. Kljub temu, da je za večino težav krivo visoko število tovornih vozil in gostota prometa je na AC ogromno število egotov, ki ne vidijo 2cm dlje od lastnega nosu. Verjetno to nekaj pove o prebivalstvu te države. Kazni so sicer previsoke a je represije občutno premalo in še ta ni usmerjena proti nevarnim in agresivnim voznikom.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fritz ()

GrimReaper ::

NikolormousB je izjavil:

Če želiš v 70km prihraniti 25 minut, mora biti razlika v povprečni hitrosti ogromna, pri avtocestnih hitrostih več kot 2x. Poleg tega imaš pred sabo več ovir ravno takrat, ko voziš bistveno hitreje od ostalih.

5 minut sam profitiram v 18km. Najboljši čas imam 14,5 minut (je še prostor za izboljšave, to je sedaj ko je zjutraj tema in vozim vmes tudi 80, max je nekje 110), povprečna je tako 74km/h (samo hitri ovinki in 90% položna cesta).
Pa tudi na 10km poti sem že prišel v 10 minutah, večina rabi okol 15 minut, ker ne znajo vozit dinamično v klanec in po ovinkih, kjer se da vozit 90 in ne samo 50-60. Nekateri potem poizkušajo to neznanje nadoknadit z vožnjo 60-70 po vaseh, ampak tam se ne da profitirat več kot minuto.
V 70km tako ne vidim problema, da ne bi mogel profitirat 20-30 minut.

Itak se gre pri vožnji za dinamiko in ne čas, in ker večina tega res ne zastopi, naj se gre vozit po naselju 30, izven 60-70, po AC 100-110, pa bodo hitro dojeli, da če se oni ne vozijo radi počasi, je za nekatere počasi tudi 90 izven naselja in 130 po AC, ker si pač ljudje nismo enaki. Ampak res cincat se pa nobenemu ne da, ne verjamem da kdo rad uživa v vožnji v koloni.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

V 70km tako ne vidim problema, da ne bi mogel profitirat 20-30 minut.


Ne vidiš problema v tem, da bi moral imeti povprečno hitrost blizu 200kmh?

GrimReaper ::

To je res odvisno od ceste, če se da v 10km ceste izven naselij čez par vasi profitirat 5 minut, se da v 70km potem 35 minut, to je s povprečno hitrostjo 60-70km/h.
Na AC vem da je mal drugače, tam se moraš kar potrudit da prideš 5 minut prej v 20km, to je v 70km potem okoli 15 minut.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Formula 1 ::

Unknown_001 je izjavil:

Sem pa opazil da se na dolenjski avtocesti daleč najbolj "tišči". Na gorenjski pa pomet še najbolj kulturno teče.

Tako je, ko si mimo Grosuplja je precej bolje, mimo Ivančne je pa sploh dobro, potem pa lahko končno enkrat voziš normalno ne pa tistih 110 km/h.

NikolormousB ::

Na AC vem da je mal drugače, tam se moraš kar potrudit da prideš 5 minut prej v 20km, to je v 70km potem okoli 15 minut.


Govorimo o avtocesti.

70km s hitrostjo 100kmh prevoziš v 42 minutah. Izračunaj kakšno hitrost rabiš, da enako razdaljo prevoziš v 17 minutah.

GrimReaper ::

Saj 100km/h je že kar to to za AC, ne vem če ga lahko kaj dosti bolj šopaš. Sam sem dobil 90km/h z vožnjo 130-160, seveda merjeno od začetka do cilja in ne od takrat ko začneš vozit vsaj 130 do takrat ko greš dol iz AC.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

@ nebivedu. Pospešim že prej na 150. Pol nič več ne tiščim ker itak avto nima moči v te naše klance pospeševat.


Jaz vozim 110km/h po voznem pasu na avtocestah. Če moram prehitet pospešim, prehitim in grem nazaj na svoj pas. Moj avto klancev ne čuti, pospešuje tudi v klance brez problemov.

roli ::

Ena izmed mojih boljših odločitev je bila, da sem nabavil avto z radarskim tempomatom. Na splošno precej zmanjša moje preklinjanje, ko se nekdo pred mano na voznem pasu vozi 100km/h ali manj. Pridem do njega in se lepo vozim za njim na varnostni razdalji dokler ni na prehitevalnem dvolj velika luknja. Potem obrnem volan v levo in ga prehitim. V večini primerov brez, da bi mi bilo potrebno enkrat stopiti na bremzo ali gas.

Paciente, ki se mi nalimajo na rit, ko prehitevam (s hitrostjo 130km/h) kolono petih tovornjakov načeloma ignoriram. Če je zelo živčen pohodim gas, da pridem do nekje 140. Ampak dokler ne zaključim prehitevanja (ker sredi kolone tovornjakov se ravno varno ne moreš vrinit) se mu pač umaknil ne bom. Takoj, ko bo dovolj velika luknja pa brez problema. Ni mi treba blendat in me delat živčnega.

Mene drugače precej bolj razp*** stanje na dolenjski AC tam od grosuplja proti LJ dalje, ko so vsi na prehitevalnem pasu pa je vozni na pol prazen. Tam moram načeloma izklopit radarski tempomat drugače bi letel s polno hitrostjo po voznem mimo njih. Tako pač zmanjšam hitrost in se počasi zapeljem mimo. Seveda dokler ne pridem do prvega tovornjaka za katerim se potem vozim. Ker je prehitevalni tako ali tako zafilan in v večini primerov ne moreš mimo. Če bi tu večina vozila normalno po voznem bi verjetno promet potekal veliko bolj tekoče.

To, da žmigavcev noben ne pozna je itak že stalna praksa. Da bi te kdo spustil na pas, ko daš znak, da bi se želel vključiti na njegov pas je tudi utopično. Pa, ko daš nekomu veliko luknjo, da se vključi na avtocestni pas pred tabo te načeloma tudi vsi ignorirajo in se pelje po pospeševalnem vštric tebe ali pa kar vštric luknje dokler mu ne zmanjka pasu.
http://www.r00li.com

Utk ::

Kaj pa vi delate na levem pasu, da vas tam nekdo stalno ovira, ce ocitno ne prehitevate, ker nekdo prehiteva pred vami? Sami hinavci, nikogar ne briga kaj pise v zakonu, po desnem se bi morali vsi vozit samo zato, da se bi lahko vi vozili po levem.
In tocno taki potem delate guzvo. Jaz se umaknem desno ce ni nikogar pred mano in se lahko, ce sem pa v koloni, mi pa prav dol visi.

bambam20 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


Cista laz.

Najvecje napake ki jih opazam na avtocesti so sledece:

-ogromno voznikov ne zna oceniti, kdaj lahko grejo na prehitevalni pas.

-se ne znajo pomikati na levi pas, ko se vkljucuje vozilo is pospesevalnega pasu na avtocesto.

-ne znajo brat znakov

-se ne znajo prilagajati razmeram



Veš zakaj prihaja do tega? Ker v določenem obdobju veliko kandidatov sploh ni vozili po avtocesti. Avtošole so varčevale pri gorivu. Ne vem, ali so to spremenili z zkonom, da je obvezno pri delanju izpita tudi vožnja po avtocesti. Vem, da v preteklosti to ni bilo potrebno. Kako se boš potem znal peljati , če se tega nisi naučil.

Invictus je izjavil:

Na avtocesti pride nevarnost vedno od zadaj.


To seveda ni res. Nevarnost preži iz vseh smeri. Tudi iz nasprotnega pasu ti lahko prinese kakšen predmet kot je utrgana guma, kaj pade iz tovornjaka in se odbije na nasprotni pas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Ganon ::

Ničkolikokrat sem že naletel na norca, ki se mi je skoraj naslonil na odbijač, ko sem se držal omejitev. Sploh 50km/h v naseljih jim predstavlja največjo težavo. O tem, kakšen cirkus se dogaja v večpasovnih krožiščih, pa raje ne bi razpravljal. Večina voznikov ne pozna pravil, zato moraš biti ekstremno pozoren.

bambam20 ::

Mato989 je izjavil:



Le nekaj SEKUND razlike?

Prosim za vir!

Realnost je taka, da jaz ob "agresivni" vožnji, cca. 150km/h ali pa ob varčni vožnji cca. 110km/h pride iz Ptuja/MB do Velenja v razliki 20-25min! sploh zvečer ko je avtocesta bistveno bolj prazna.



NIma veze. Eni radi uničujejo čas drugih, ker ga imajo na pretek!

Unknown_001 ::

Ganon je izjavil:

Ničkolikokrat sem že naletel na norca, ki se mi je skoraj naslonil na odbijač, ko sem se držal omejitev. Sploh 50km/h v naseljih jim predstavlja največjo težavo. O tem, kakšen cirkus se dogaja v večpasovnih krožiščih, pa raje ne bi razpravljal. Večina voznikov ne pozna pravil, zato moraš biti ekstremno pozoren.


Mene najbolj razpizijo idioti, ki gredo cel krog delat po zunanjem pasu in bi te še prehiteval. Zaradi takih pacientov sem že večkrat moral odnehati in odpeljati še en krog po notranjem. Ker se invalid* prej ni znal razvrstit ali pa ker invalid* ne zna na notranjega počakat morajo potem vsi čakat da invalid* zapusti krožno. Pa največji kretenizem ki ga avtošole učijo je, da lahko v "malem" (to je zdaj relativno) do izvoza "naravnost" voziš po zunanjem. IDIOTIJA, če nekdo pripelje po notranjem iz leve in pride vštirc invalidu, ki po desnem izvozu še vedno vozi po zunanjem, ne more zapeljati na zunanji pas in zapustiti krožnega. Zunanji pas je za zapuščanje, notranji pa za vožnjo do PRVE četrtine, ne pa za invalidno vozakanje vsenaokoli da morajo snežinko čakat vsi ki so se pravilno razvrstili na notranji.

Še bolj me pa razpizdijo tisti ki ne dajajo smernikov potem sploh ne moreš it več na "načelo zaupanja" ker invalidi ne znajo z levo roko ročke frcnit gor.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Pika na i ::

@RaptorF16 V novejše avtomobile smernike vgrajujejo samo za doplačilo.

rosomah ::

krneki0001 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

@ nebivedu. Pospešim že prej na 150. Pol nič več ne tiščim ker itak avto nima moči v te naše klance pospeševat.


Jaz vozim 110km/h po voznem pasu na avtocestah. Če moram prehitet pospešim, prehitim in grem nazaj na svoj pas. Moj avto klancev ne čuti, pospešuje tudi v klance brez problemov.

.... se popolnoma strinjam - s to razliko, da blendača pri 130+km/h ignoriram....

Utk ::

Pri 130 nihce ne blenda, ce se nisi postavil pred njega ali bi pa sel lahko desno pa ne gres.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Pri 130 nihce ne blenda, ce se nisi postavil pred njega ali bi pa sel lahko desno pa ne gres.


Ni res, prehitevaš tovornjak s 130km/h, pred tabo kolona, ki vozi enako s 130km/h, zadaj pa prileti en blendač in blenda na polno. S tem da ga nisi ne izsilil in ne skočil predenj.

rosomah je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

@ nebivedu. Pospešim že prej na 150. Pol nič več ne tiščim ker itak avto nima moči v te naše klance pospeševat.


Jaz vozim 110km/h po voznem pasu na avtocestah. Če moram prehitet pospešim, prehitim in grem nazaj na svoj pas. Moj avto klancev ne čuti, pospešuje tudi v klance brez problemov.

.... se popolnoma strinjam - s to razliko, da blendača pri 130+km/h ignoriram....


Jaz pa, če se mi da, odprem šibedah in mu pokažem sredinec. To ga ponavadi zelo razjezi.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ni res, prehitevaš tovornjak s 130km/h, pred tabo kolona, ki vozi enako s 130km/h, zadaj pa prileti en blendač in blenda na polno. S tem da ga nisi ne izsilil in ne skočil predenj.

To se dogaja tako redko, da je skoda tipkovnice za to pisat, ce pa se zgodi, ga komot ignoriras. Ampak nekaterim se itak stalno dogajajo neverjetne stvari. Neverjetne pa zato, ker se verjetno nikoli niso zgodile.

r3dkv1c4 ::

Na števcu 130 , realno pa se pelje 117 km/H.

a to gledaš števec iz pony-ja?

Trabanta mogoče?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Heavy ::

Utk je izjavil:

Kaj pa vi delate na levem pasu, da vas tam nekdo stalno ovira, ce ocitno ne prehitevate, ker nekdo prehiteva pred vami? Sami hinavci, nikogar ne briga kaj pise v zakonu, po desnem se bi morali vsi vozit samo zato, da se bi lahko vi vozili po levem.
In tocno taki potem delate guzvo. Jaz se umaknem desno ce ni nikogar pred mano in se lahko, ce sem pa v koloni, mi pa prav dol visi.




Se zavedaš, da z vožnjo pod 130km/h na prehitevalnem pasu si tudi ovira za tiste na voznem pasu?

Vsako jutro doživljam isto zgodbo. Prehitevalni pas nabit, varnostna razdalja je maksimalno 2 metra, hitrost 110km/h. Vozni pas prazen, z kakšnim Cliotom 1.2 ali šleparjem vsake 400 metrov.




Druga stvar so pasovi za počasna vozila (Vrhniški klanec...). Če voziš švoh avto in nočeš ga terati, pojdi na pas za počasna vozila. Ni ti treba voziti 90 po voznem pasu. Isto prikoličarji.
#TeamFelix

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Ni res, prehitevaš tovornjak s 130km/h, pred tabo kolona, ki vozi enako s 130km/h, zadaj pa prileti en blendač in blenda na polno. S tem da ga nisi ne izsilil in ne skočil predenj.

To se dogaja tako redko, da je skoda tipkovnice za to pisat, ce pa se zgodi, ga komot ignoriras. Ampak nekaterim se itak stalno dogajajo neverjetne stvari. Neverjetne pa zato, ker se verjetno nikoli niso zgodile.


Potem se pa premalo voziš po naših avtocestah. Proti dolenjski ali proti celju se to redno dogaja.

rosomah ::

Utk je izjavil:

Ni res, prehitevaš tovornjak s 130km/h, pred tabo kolona, ki vozi enako s 130km/h, zadaj pa prileti en blendač in blenda na polno. S tem da ga nisi ne izsilil in ne skočil predenj.

To se dogaja tako redko, da je skoda tipkovnice za to pisat, ce pa se zgodi, ga komot ignoriras. Ampak nekaterim se itak stalno dogajajo neverjetne stvari. Neverjetne pa zato, ker se verjetno nikoli niso zgodile.

malo off topic: pri prehitevanju cca150km/h prvo blenda....potem pa prižge modro-rdeče lučke.... sm se mal' ..krhrm.... no... še malo gasa... pa je šlo.... verjetnost obstaja?

rosomah ::

pa še glede števcev: 1 leto star avto- po sygic-u* 42 po števcu 40.. pri 103-104* kaže avto 100... pri 135* pa na števcu 130km/h..... kar ni 10%..al'ja?

r3dkv1c4 ::

Druga stvar so pasovi za počasna vozila


O kakšnem pasu to govoriš, ker takih pasov v evropski zakonodaji ne poznamo.

Mogoče to misliš tiste skrajno desne pasove, ki so v tvoji domišljiji počasni.....no naj ti osvetlim oreh....to so tisti pasovi, po katerih bi se ti moral vozit po zakonu, četudi je okoli tebe 2 km prazno vesolje....
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

facepalm ::

Unknown_001 je izjavil:



Mene najbolj razpizijo idioti, ki gredo cel krog delat po zunanjem pasu in bi te še prehiteval. Zaradi takih pacientov sem že večkrat moral odnehati in odpeljati še en krog po notranjem. Ker se invalid* prej ni znal razvrstit ali pa ker invalid* ne zna na notranjega počakat morajo potem vsi čakat da invalid* zapusti krožno. Pa največji kretenizem ki ga avtošole učijo je, da lahko v "malem" (to je zdaj relativno) do izvoza "naravnost" voziš po zunanjem. IDIOTIJA, če nekdo pripelje po notranjem iz leve in pride vštirc invalidu, ki po desnem izvozu še vedno vozi po zunanjem, ne more zapeljati na zunanji pas in zapustiti krožnega. Zunanji pas je za zapuščanje, notranji pa za vožnjo do PRVE četrtine, ne pa za invalidno vozakanje vsenaokoli da morajo snežinko čakat vsi ki so se pravilno razvrstili na notranji.

Še bolj me pa razpizdijo tisti ki ne dajajo smernikov potem sploh ne moreš it več na "načelo zaupanja" ker invalidi ne znajo z levo roko ročke frcnit gor.


Dejansko, ce ti talne oznacbe dovoljujejo, lahko prevozis celo krozisce po zunanjem pasu. V nekaterih kroziscih zna to celo bit nuja za kak tovornjak.

Unknown_001 ::

facepalm je izjavil:


Dejansko, ce ti talne oznacbe dovoljujejo, lahko prevozis celo krozisce po zunanjem pasu. V nekaterih kroziscih zna to celo bit nuja za kak tovornjak.


Talne označbe ti tudi dovoljujejo prečkanje pasov v križiščih pa to še ne pomeni da lahko po svoje bezljaš po križišču.

Če nimaš tovornjaka je ta argument zate brezpredmeten ;)

ZrCPP je jasen!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Ce ti dam primer, kjer se MORAS razvrstit na zunanji pas v kolikor hoces zapustiti kroziscu na drugem izvozu, bo kaj pomagalo razumevanju?:)

Unknown_001 ::

facepalm je izjavil:

Ce ti dam primer, kjer se MORAS razvrstit na zunanji pas v kolikor hoces zapustiti kroziscu na drugem izvozu, bo kaj pomagalo razumevanju?:)


Pa dobro no, pusti ti turbokrožišča. Tam je poskrbljeno da tisti na notranjem zapelje na svoj pas. Navadno gre potem priključek na dvopasovno, kjer se razvščaš naprej.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

facepalm ::

Krozisca so krozisca. Turbo al non turbo, ravnati se moras po talnih oznacbah ali po prometnih znakih. Ce ti nic ne prepoveduje voznje po zunanjem, lahko po njem obrnes cel krozni. Je kretensko, ni pa kaznivo. Zato tudi avtosole tolerirajo za en izhod, ker je za zacetnike prezakomplicirano, da bi se v mini kroznem vkljucili na notranji pas, nato takoj dati smerokaz in se razvrstiti na zunanji pas pri prvem izvozu, nato zaviti pri drugem izvozu ven.

Unknown_001 ::

facepalm je izjavil:

Krozisca so krozisca. Turbo al non turbo, ravnati se moras po talnih oznacbah ali po prometnih znakih. Ce ti nic ne prepoveduje voznje po zunanjem, lahko po njem obrnes cel krozni. Je kretensko, ni pa kaznivo. Zato tudi avtosole tolerirajo za en izhod, ker je za zacetnike prezakomplicirano, da bi se v mini kroznem vkljucili na notranji pas, nato takoj dati smerokaz in se razvrstiti na zunanji pas pri prvem izvozu, nato zaviti pri drugem izvozu ven.

Kar se mene tiče je to dajanje potuhe. Talne označbe ti tudi ne prepovedujejo vožnne po levem pasu na AC pa je jasno zapisano da je namenjen le prehitevanju. Ampak ok. Eni in isti bodo pač zagovarjali svojo lenobo oz. Nerazumevanje REDA
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Ce mi kopiras clen, ki prepoveduje voznjo po zunanjem, se bom takoj posul s pepelom:)

To, glede voznje po zunanjem do 2. izvoza v mini kroziscu pa je prej zdrava kmecka pamet, kot pa dajenje potuhe. Koliko enega dela zato, da se zapeljes na zunanji pas 10m kasneje:)

Unknown_001 ::

facepalm je izjavil:

Ce mi kopiras clen, ki prepoveduje voznjo po zunanjem, se bom takoj posul s pepelom:)

To, glede voznje po zunanjem do 2. izvoza v mini kroziscu pa je prej zdrava kmecka pamet, kot pa dajenje potuhe. Koliko enega dela zato, da se zapeljes na zunanji pas 10m kasneje:)


Če je človek nezmožen manevrirati z volanom je bolje, da takoj vrne izpit. Če bi se vsi držalk tega ne bi rabil v krožnem pogledat mrtvega kota na desni in bi se enostavno peljal naprej brez bojazni da te bo neučakan debil nabil v bok.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Heavy ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Druga stvar so pasovi za počasna vozila


O kakšnem pasu to govoriš, ker takih pasov v evropski zakonodaji ne poznamo.

Mogoče to misliš tiste skrajno desne pasove, ki so v tvoji domišljiji počasni.....no naj ti osvetlim oreh....to so tisti pasovi, po katerih bi se ti moral vozit po zakonu, četudi je okoli tebe 2 km prazno vesolje....



Prosim, da vrneš vozniško.



Zdaj veš zakaj ti je čudno, da šleparji v Vrhniški klanec vozijo po "odstavnem pasu".

6. prometni pas za počasna vozila je označen prometni pas, namenjen vožnji vozil, ki zaradi počasne vožnje zmanjšujejo pretočnost prometa;


https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...
#TeamFelix

joze67 ::

Unknown_001 je izjavil:

Če je človek nezmožen manevrirati z volanom je bolje, da takoj vrne izpit. Če bi se vsi držalk tega ne bi rabil v krožnem pogledat mrtvega kota na desni in bi se enostavno peljal naprej brez bojazni da te bo neučakan debil nabil v bok.

V krožnem križišču je izrecno prepovedano zapustiti križišče iz notranjega pasu (razen če talne označbe tega ne urejajo drugače - torej če je zunanjemu pasu prepovedano nadaljevanje vožnje po krožnem križišču)[4. odstavek 60. člena ZPrCP]. Če bi se torej vsi držali tega (= predpisov, pravil), ... bi se enostavno peljal naprej brez bojazni da se bo z leve debil postavil povprek čez cesto.

bambam20 ::

NikolormousB je izjavil:

Realnost je taka, da jaz ob "agresivni" vožnji, cca. 150km/h ali pa ob varčni vožnji cca. 110km/h pride iz Ptuja/MB do Velenja v razliki 20-25min! sploh zvečer ko je avtocesta bistveno bolj prazna.


Iz Ptuja do Velenja je po Google maps 90 kilometrov. Od tega je cca. 70 km avtoceste. Pri povprečni hitrosti 150kmh to razdaljo prevoziš v 28 minutah. Pri 110kmh v 38 minutah.



Ni šans. Samo iz arje vasi do velenja potrebuješ 20 minut vožnje. Modra se zdi 17.25 km malo a v praksi to ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Unknown_001 ::

joze67 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Če je človek nezmožen manevrirati z volanom je bolje, da takoj vrne izpit. Če bi se vsi držalk tega ne bi rabil v krožnem pogledat mrtvega kota na desni in bi se enostavno peljal naprej brez bojazni da te bo neučakan debil nabil v bok.

V krožnem križišču je izrecno prepovedano zapustiti križišče iz notranjega pasu (razen če talne označbe tega ne urejajo drugače - torej če je zunanjemu pasu prepovedano nadaljevanje vožnje po krožnem križišču)[4. odstavek 60. člena ZPrCP]. Če bi se torej vsi držali tega (= predpisov, pravil), ... bi se enostavno peljal naprej brez bojazni da se bo z leve debil postavil povprek čez cesto.


Pa kaj vi znate kaj drugega kot si zmišljat in obračat besede sebi v prid?

Kje sem napisal da moraš sekat počez? Izmišljete si vsi karnekaj ker niste sposobni razumet bistva.

En izvoz prej se moraš razvrstit na zunanjega, un na izvozu mora počakat in na naslednjem zapustiš krožno ! Če greš ven na prvem izvozu si že razvrščen in to je to. Sicer pa se je po pravem za vse ostale opcije treba vključit na notranjega.

Pa smernikov ne pozabit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

bambam20 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

Realnost je taka, da jaz ob "agresivni" vožnji, cca. 150km/h ali pa ob varčni vožnji cca. 110km/h pride iz Ptuja/MB do Velenja v razliki 20-25min! sploh zvečer ko je avtocesta bistveno bolj prazna.


Iz Ptuja do Velenja je po Google maps 90 kilometrov. Od tega je cca. 70 km avtoceste. Pri povprečni hitrosti 150kmh to razdaljo prevoziš v 28 minutah. Pri 110kmh v 38 minutah.



Ni šans. Samo iz arje vasi do velenja potrebuješ 20 minut vožnje. Modra se zdi 17.25 km malo a v praksi to ni.


Nekaj je prazna cesta ali skorajda prazna ob 2 zjutraj, drugo je pa cesta ob 16:00... seveda sta časova zelo različna.

Ampak dejstvo je, da če si zaželiš, da bi se vozil cca. 110km/h in nič več ob 16:00 do/od Velenja do Ptuja/MB, potrebuješ VSAJ 15min več časa, kot če agresivno voziš po prehitevalnem, in tiščiš na gas... in razlika nikakor ni nekaj sekund.

Spomnim, se ko se mi je 1x mudilo v MB na šiht iz Velenja ob 20:15 sem štartal v VELENJU pa sta še bla 2 semaforja, in sem bil v MBju okrog 20:41 že na poti po stopnicah v stanovanje po delovne stvari. Dobro je pa res da sem takrat ene parkrat izgubil izpit :)

bambam20 ::

Mato989 je izjavil:



Nekaj je prazna cesta ali skorajda prazna ob 2 zjutraj, drugo je pa cesta ob 16:00... seveda sta časova zelo različna.


Cesta veljenje - arja vas ni nikoli prazna. Že to, da prideš iz velenja ven ti vzame čas. Ob 2 zjutraj ni ravalntno. Šteje, koliko časa človek potrebuje v normlanih urah, se pravi čez dan. Potem so tukaj še omejitve , ki jih je polno na tej relaciji: Da o Velenjčanih, ki ne znajo vozit ne bom zgubljal besed. Mučkajo.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528124577 (101599) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24748845 (44240) solatko
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5613660 (11487) r3dkv1c4

Več podobnih tem