» »

Križišče med Šmartinsko, Vilharjevo in Topniško

Križišče med Šmartinsko, Vilharjevo in Topniško

1
2
»

Markus386 ::

Fritz je izjavil:

@ thramos
najde zadostno število gumpcev, ki v svoji vase-zagledanosti blokirajo prehod iz Šmartinske na Masarykovo, ker oni bodo čakali za možnost zavijanja levo četudi je pas za levo poln in se ne premika nikamor.


Sem ravno podoben primer dal, kjer, če počakaš, in ne zviješ v gužvo, čakaš do svoje rdeče, in ti križišče zasedejo ostali gumpci. Tako, da moraš tudi ti biti gumpec, sredina križišča izgleda malo "po indijsko", z trobljenjem pa avti obrnjenimi v vse smeri, samo nekako gre skozi.

Fritz je izjavil:

@ thramos
Če se vrnem na kolesarje, nacionalni program izgradnje kvalitetne in od motornih vozil ločene kolesarske mreže bi bil fantastičen projekt in nekaj, kar bi se, na primer, dalo narediti z denarjem, ki je poniknil pri TEŠ-6 oz. še bo poniknil, pri drugem tiru.


Je en lep primer take steze med jesenicami in do kranjske gore, pa naprej do rateč. Lepo, ločena steza od ceste, v zelenju,... vse lepo urejeno. Pa se vamparji v pajkicah na specialkah še vedno raje gužvajo med šleperji na regionalki, pa verjetno potem še pritožujejo nad istimi šleperji po forumih.

thramos ::

Fritz je izjavil:

Če se vrnem na kolesarje, nacionalni program izgradnje kvalitetne in od motornih vozil ločene kolesarske mreže bi bil fantastičen projekt in nekaj, kar bi se, na primer, dalo narediti z denarjem, ki je poniknil pri TEŠ-6 oz. še bo poniknil, pri drugem tiru.


Dokler se kolesarje vztrajno ignorira, kar je lepo vidno pri prenovi začetka Šmartinke, je jasno, da gre pri izgradnji primerne infrastrukture le za mrtvo črko na papirju oziroma le kaplja v morju med sredstvi, namenjenimi motornemu prometu.

Mehmed ::

negotiator je izjavil:

Mimogrede, a kdo ve, kaj je razlog za tako gužvo tam? So to preprosto ljudje, ki ne znajo vozit/niso pozorni ali so ceste premalo pretočne?

Med kriziscem pa podvozom se v nekaj metrih skupaj zlijeta dva pasova plus avtobusni, to ozko grlo pa traja prakticno do njegoseve. Potem imas folk, ki se rine v krizisce, ko se ni prazno. Pa seveda zadrgo tik za kriziscem, da bo ja nemogoce vedeti a se bo izslo.
V glavnem trije skusajo scat v isti pisoar med tem ko cetrti za njimi ze maha s kurcem v roki.

Markus386 ::

^to
plus takoj na začetku masarykove je odcep za levo na njegoševo, kjer seveda ti, ki čakajo za na levo, blokirajo tudi tiste, ki bi peljali naravnost.

[D]emon ::

Celoten tisti predel bi bilo treba zrazirat, sploh tisti trikotnik med smartinko, njegosevo, in masarykovo. Pa tiste bajte ob smartinki, neki nagrobniki, metrsko blago, in ostalo, ki je ze desetletja zaprto in zapusceno. Pa razsirit cesto v nekaj normalnega.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

strup121 ::

plan za širitev je že davno bil narejen, samo se je zalomilo pri odkupu nepremičnin. baje.

jype ::

Zakaj bi sploh širili cesto? A da se bo lahko več avtomobilov zbasalo na naslednje križišče?

SimplyMiha ::

Da bo prostor za kolesarski geto.

jype ::

Prostor za kolesarje je že, samo še pravilno signalizacijo je treba postaviti.

thramos ::

jype je izjavil:

Zakaj bi sploh širili cesto? A da se bo lahko več avtomobilov zbasalo na naslednje križišče?


Na Šmartinki med Masarykovo in podvozom dejansko ni prostora za pločnik, kolesarske in cesto. Razen, če bi bila cesta enosmerna.

noraguta ::

thramos je izjavil:

Fritz je izjavil:

Če se vrnem na kolesarje, nacionalni program izgradnje kvalitetne in od motornih vozil ločene kolesarske mreže bi bil fantastičen projekt in nekaj, kar bi se, na primer, dalo narediti z denarjem, ki je poniknil pri TEŠ-6 oz. še bo poniknil, pri drugem tiru.


Dokler se kolesarje vztrajno ignorira, kar je lepo vidno pri prenovi začetka Šmartinke, je jasno, da gre pri izgradnji primerne infrastrukture le za mrtvo črko na papirju oziroma le kaplja v morju med sredstvi, namenjenimi motornemu prometu.

ni res ljubljana je najleoše kokesarsko mesto. čeprav ima že komenda ločeno kolesarsko pot od ceste. ampak o teh idejah so vpili že 10 let nazaj.pa ni kriv motorni promet.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

scipascapa ::

Zakaj ne naredijo ceste nad obstoječimi? Širiti ne morejo več nikamor.

noraguta ::

komot se naredijo trase kjer imaš prevladujoč kolesarski promet. gore dole trase pa za kolesarje niso ker so švohotni. za kakšno premostitev še sicer jo pa nebi uporabljali.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10819746 (8042) Invictus
»

Voznja v rdeco luc... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9920717 (17006) anketar
»

Pravilo zadrge v križiščih, ko je gneča (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11419688 (16267) Mavrik
»

Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15940940 (38750) kiFni

Več podobnih tem