Forum » Na cesti » Katere stvari se ne splača kupiti z novim avtomobilom?
Katere stvari se ne splača kupiti z novim avtomobilom?
Temo vidijo: vsi
krneki0001 ::
Še to, razlika med navadnim svinčenim in AGM akumulatorjem je v največji meri ta, da se svinčenega lahko prepolni z visokimi tokovi in da je temperaturno manj odvisen kot AGM.
"Turbo polnjenje" (ko avto vozi v glavnem po mestu, od križišča do križišča, imajo novi alternatorji "turbo" mode za polnjenje akumulatorjev, da lahko zagotavljajo kapaciteto za SS sistem) AGM-jem zmanjšuje kapaciteto na dolgi rok, ker jih pregreva.
"Turbo polnjenje" (ko avto vozi v glavnem po mestu, od križišča do križišča, imajo novi alternatorji "turbo" mode za polnjenje akumulatorjev, da lahko zagotavljajo kapaciteto za SS sistem) AGM-jem zmanjšuje kapaciteto na dolgi rok, ker jih pregreva.
Kot vsi zaprti tipi svinčenih akumulatorjev so AGM akumulatorji občutljivi na prenapolnjenje. Ob uporabi polnilnika je nujna uporaba kakovostnega polnilnika s samodejnim izklopom in nazdorom napetosti in polnilnih tokov. Ne glede možnost polnjenja 2.4V / celico brez težav lahko ob končanem polnjenju in prenapoljenosti prihaja do previsoke kombinacije plinov in prevelikega izpusta ter sušenja akumulatorja. V skrajnih primerih, ko presežnih plinov v zadostnih količinah ni mogoče odvajati lahko pride tudi do odprtja ali napihnjenja akumulatorskega ohišja.
St235 ::
krneki0001 je izjavil:
Očitno nisi dovolj pismen. Življenjska doba AGM akumulatorjev je že 5 do 7 let, ampak da bo pa SS sistem deloval, pa bo to povprečno samo prva 3 leta, potem bo pa premalo zagonskega toka v akumulatorju, da bi SS lahko deloval, ker zaradi preveč ciklov praznenja in polnjenja pade kapaciteta akumulatorju. In če hočeš uporabljat SS, boš moral tak akumulator zamenjat. Če boš pa tak akumulator (ko SS ne dela več zaradi premajhne kapacitete) dal v avto brez SS, bo pa zelo verjetno zdržal še par let brez problemov.
Zakaj nekateri vozniki akumulatorje menjajo vsako leto, večini delajo vsaj 4 leta, nekateri jih imajo pa tudi po 8 ali več let v avtih? Pa je lahko enak avto, z enakimi specifikacijami, celo iz iste serije.
z drugimi besedami, si končno ugotovil, da je izjava o tem, da akumulatorji v avtomobilih s sistemov SS crkujejo v dveh letih popolnoma izmišljena (pač si si tako kot večino ostalih stvari potegnil iz riti) in pod črto povprečni voznik zaradi sistema SS niti pod razno ne bo ostal pogosteje menjaval akumulatorja oziroma imel kakršnih koli težav.
krneki0001 ::
Se ti vidi da si ko fijakarski konj in se obešaš na eno besedo. "crkne" v tem pomenu ne pomeni, da odpove, ampak da ti SS ne dela več zaradi premalo kapacitete. V vsakem primeru moraš pa menjat akumulator, če boš hotel da ti SS deluje. Samo ti si bedak in tega ne znaš razbrati.
Kaj ti pomaga če ti akumulator zdrži 7 let, če pa ti od tega SS ne dela 4 leta?
Kaj ti pomaga če ti akumulator zdrži 7 let, če pa ti od tega SS ne dela 4 leta?
St235 ::
Vsak normalen inženir ve, da hitro praznenje akumulatorja ob zagonu zmanjšuje njegovo življenjsko dobo. Tudi svinčenih akumulatorjev. Pravzaprav katerihkoli.
Seveda SS sistem tega kao ne poslabša, ker so to rekli v EU komisiji, ki si je to bedarijo izmislila, in seveda proizvajalci akumulatorjev, ker nočejo povewdati, da je to koncept slabši za akumulatorje. Itak ne bodo javno objavili, da to slabša življensko dobo.
Če se to dogaja večkrat na dan, oz. celo večkrat med vožnjo, to ziher nič ne vpliva... Gotovo piše v kakem paragrafu EU komisije.
A kje kdo trdi, da ne vpliva? Govorimo o tem, da so sistemi SS konstruirani na način, da uporabnik tega ne zazna oziroma na njega ne vpliva. Življenjska doba akumulatorja v avtomobilu z SS ni nič slabša kot v avtomobilu z klasičnim akumulatorjem. Tako pridemo do dejstva, da si je nebivedu (v skladu s svojim nickom) preprosto izmislil, da akumulatorji v avtomobilih SS crkujejo vsaki dve leti. In z tem zgolj potrdil to, da v praktično vsaki temi prodaja pravljice. Pač posledica tega, da se mu je ob rojstvu stisnila tekočina v glavi.
krneki0001 je izjavil:
Se ti vidi da si ko fijakarski konj in se obešaš na eno besedo. "crkne" v tem pomenu ne pomeni, da odpove, ampak da ti SS ne dela več zaradi premalo kapacitete. V vsakem primeru moraš pa menjat akumulator, če boš hotel da ti SS deluje. Samo ti si bedak in tega ne znaš razbrati.
Kaj ti pomaga če ti akumulator zdrži 7 let, če pa ti od tega SS ne dela 4 leta?
Glede na to kakšne težave imate nekateri z SS bi človek mislil, da je to da SS ne deluje pravzaprav zaželena funkcija.
In ja, če akumulator crkne se pogovarjamo o tem, da avta ni mogoče zagnati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
krneki0001 ::
In ja, če akumulator crkne se pogovarjamo o tem, da avta ni mogoče zagnati. In ti si trdil, da se to pri SS dogaja vsake dve leti, kar je navaden idiotizem.
Ne, ni res, to si ti izjavil.
Jaz trdim da SS ni mogoče več uporabljat, ker se pogovarjamo o funkciji start/stop. Ne o tem da akumulator dokončno odpove.
In če hočeš SS uporabljat boš moral akumulator zamenjat, čeprav še ni odpovedal (da avto nebi mogel zagnati).
St235 ::
torej se strinjaš, da akumulator v avtomobilu, ki ima sistem SS ne crkne nič prej kot klasična različica?
krneki0001 ::
Ne uporabljal pravniških zadev v tehničnem svetu, ker ne gre skupaj in ne obešaj se na besedo "crkne". Če ne moreš SS uporabljat, ker je kapaciteta akumulatorju padla, je isto kot da je zanič. Potrebna je menjava. In točno o tem govorimo že ves čas.
Nič ti ne pomaga akumulator, ki dela 7 let, če pa več kot polovico časa SS ne dela. Naj potem raje naredijo takega, ki bo do konca delal tako, da bo SS uporaben.
Nič ti ne pomaga akumulator, ki dela 7 let, če pa več kot polovico časa SS ne dela. Naj potem raje naredijo takega, ki bo do konca delal tako, da bo SS uporaben.
St235 ::
Z drugimi besedami si ugotovil tudi sam, da SS kot tak v ničemur ne omejuje uporabo vozila?
To pije vodo samo v gostilni, ne v pravnem ne v tehničnem svetu taka nebuloza ne bi bila sprejeta. Predvsem pa se ta famozen padec napetosti ne zgodi v dveh letih, kot si poskušal prikazat na podlagi namišljenih prijateljev.
Če ne moreš SS uporabljat, ker je kapaciteta akumulatorju padla, je isto kot da je zanič.
To pije vodo samo v gostilni, ne v pravnem ne v tehničnem svetu taka nebuloza ne bi bila sprejeta. Predvsem pa se ta famozen padec napetosti ne zgodi v dveh letih, kot si poskušal prikazat na podlagi namišljenih prijateljev.
krneki0001 ::
Če voziš samo po mestu se (brez relacij, kjer bi pravilno napolnil akumulator). Ravno to ti dopovedujem že ves čas.
njyngs ::
Kaj pa drugo pomeni, če nekaj ne moreš uporabljati? V pravnem svetu "Da deluje z omejitvijo, da ne deluje"? Cut the crap.
springfield ::
krneki0001 je izjavil:
Če voziš samo po mestu se (brez relacij, kjer bi pravilno napolnil akumulator). Ravno to ti dopovedujem že ves čas.
Pa ce izklopis alternator, se akumulator nikoli ne napolni pa ga mores vsako uro menjat
krneki0001 ::
springfield je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Če voziš samo po mestu se (brez relacij, kjer bi pravilno napolnil akumulator). Ravno to ti dopovedujem že ves čas.
Pa ce izklopis alternator, se akumulator nikoli ne napolni pa ga mores vsako uro menjat
Očitno še en tak kot lakotnik. Nista dojela poante.
Predvsem pa se ta famozen padec napetosti ne zgodi v dveh letih
Kdo govori o padcu napetosti? Napetost je sicer pomembna, ampak za zagon motorja je pomemben zagonski tok. In če imaš v novem AGM-ju 700A zagonskega toka, po dveh letih uporabe SS pa pade na 400A, je to konkretna izguba kapacitete.
Ob neuporabi SS (izklopljenem sistemu že od začetka) pa na enakem akumulatorju pade v petih letih iz 700A na 550A.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Netrunner ::
Eden bolj pameten kot drugi vendar nihče se ne zna držati topica :) Ta tema je že davno zašla.
St235 ::
krneki0001 je izjavil:
Meni je serviser reku, da ga lahko šlepaš npr. 10m na avtovleko, ne pa 20 km do doma/servisa...
Tvoj serviser nima pojma. Ti predlagam, da ga zamenjaš, ker če niti osnov ne pozna, mu jaz nebi upal dat avta v popravilo.
Potem je to mednarodna zarota epskih razsežnosti s katero zlobni prodajalci vozil zaradi lastnega zadovoljstva nategujejo kupce. Drugače si ne znam razlagat zakaj so s strani proizvajalcev avtomobilov omejitve glede vleke vozil z avtomatskim menjalnikom (tako glede razdalje kot hitrosti). Tudi posebna nastavitev za vleko, ki jo imajo nekatera vozila je zagotovo namenjana sama sebi. Ker nebivedu ve, on ma prijatle na servisu avtomatskih menjalnikov, ki vsak dan v krogu šlepajo vozila in se nič ne pokvari.
springfield ::
krneki0001 je izjavil:
springfield je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Če voziš samo po mestu se (brez relacij, kjer bi pravilno napolnil akumulator). Ravno to ti dopovedujem že ves čas.
Pa ce izklopis alternator, se akumulator nikoli ne napolni pa ga mores vsako uro menjat
Očitno še en tak kot lakotnik. Nista dojela poante.
Sem dojel poanto, in morem priznat, da mi po 2 letih SS dela kot ob dnevu nakupa.
St235 ::
vsekakor fascinantno kako nabija o teh božjih akumulatorjih, pa čeprav ni nikakršnega dokaza, da naj do česarkoli podobnega temu dejansko prihaja. Po drugi strani bi pa avtomatika šlepal čez pol države.
Mavrik ::
A vam res moram vedno znova razložiti da zmerjanje z "debili" in ostalimi osebnimi nalepkami ni ok? Mrš nazaj na topic prosim, zdaj se že vrtita v krogu.
The truth is rarely pure and never simple.
ziga1990 ::
Ko kupuješ novi avtomobil te vsak dodatek kar precej stane in verjetno se marsikaj bolj splača kupiti od konkurence?
V mislim imam (seveda če rabiš in ni del osnovne opreme):
- Strešne sani (Kar sem gledal če potrebuješ kovček ipd na strehi se bolj splača kupiti alternativne rešitve in ne original)
- Vlečna kljuka (Kar sem gledal so vse original kljuke cca 30% ali več dražje)
- GPS če podpira avto kak mirrorlink ipd. (Nekateri imajo GPSe nenormalno drage, saj raje kot dam 1000€ za integriran GPS si za pol tistega denarja kupim telefon kateri mi služi kot GPS in mi prikazuje na zaslonu avtomobila)
- ...
Ali se motim ? Sem kaj izpustil?
Glej je odvisno od znamke japonci so ponavadi bolj omejeni glede doddatne opreme med tem ko pa imajo nekateri ogromno izbire in sedaj kaj se bolj splača kupiti od konkurence je odvisno katera avtomobila primerjaš.
Ponavadi je pri original dodatkih manj možnosti da pride do težav z kompaktibilnostjo. glede GPS je pa tko meni osebno je bolj vseč če imaš vgrajenega v avto kot pa da moraš telefon uporabljat da imaš GPS. Sicer pa nekateri imajo radi da so avtomobili nalodani z dodatno opremo nekateri pa so mnenja da so dodatki brezvezni in samo dvigajo ceno vozila.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Nikonja ::
Vgrajena navigacija je boljša od telefon navigacije samo v primeru da avto ne omogča opcije mirrorlink ali android auto. Sam sem pred kratkim kupil avto in sem izbral opcijo z android avtom (cenejša 1.000 eur od vgrajene navigacije). Edina butasta stvar je, čeprav sta ekrana enaka v obeh primerih, pri android avtu ni opcije vzvratne kamere.
Aja pa še naj dodam da je nadogradnja kart, 150 eur, na google maps ali waze pa zastonj.
Aja pa še naj dodam da je nadogradnja kart, 150 eur, na google maps ali waze pa zastonj.
aiko ::
Vgrajena navigacija je potrata denarja. Za 250€ dobiš bistveno boljši android avtoradio ta točen model vozila, v osvetljavi določenega vozila z 7 inch touch screenom z dvr funcijo ter vzvratno kamero. Delajo vse (ob)volanske komande + podpira bistaveno več kot original navi.
Glede start-stop sistema se mi najbolj smili turbina, kateri najbolj paše se čimmanjkrat ustavljat (se posebno vroča)
Glede start-stop sistema se mi najbolj smili turbina, kateri najbolj paše se čimmanjkrat ustavljat (se posebno vroča)
s1m0n ::
Meni se pa smili folk, ki ne razume kako start-stop deluje!
Sistem ti ne bo pustil, da se bi avto ugasnil, ko bo turbina tako vroča, da bi lahko nastala škoda/obraba...
Sistem ti ne bo pustil, da se bi avto ugasnil, ko bo turbina tako vroča, da bi lahko nastala škoda/obraba...
ziga1990 ::
Meni se pa smili folk, ki ne razume kako start-stop deluje!
Sistem ti ne bo pustil, da se bi avto ugasnil, ko bo turbina tako vroča, da bi lahko nastala škoda/obraba...
a niso nekatere turbine celo narejene da ne rabi delujočega avta oz da se sama se nekaj časa sama maže in hladi?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
GrimReaper ::
Če se je treba to spraševat, tudi sam se, raje delam na sigurno, to je da start/stop ne uporabljam.
Tudi če bi zdaj kdo to potrdil, vprašanje je bilo za NEKATERE turbine, kako naj jaz potem vem, če velja tudi za mojo.
Prej ste imeli že debato o zmanjšani življenjski dobi akumulatorja, zdaj še od turbine. Sam sem že takoj rekel, da je to dvoje lahko problem, če dejansko je (v neki meri sigurno je, vprašanje v kakšni) ali ni pa ne vem kdo mi bo dal odgovor, pa da bi mu res lahko verjel.
Izklapljat ga niti ni treba pri ročnem menjalniku, razen če hočeš ven pri prižganem avtu, kar je malokrat.
Da bi pa vsakič, ko bi se ustavil na semaforju dajal v ler in ročno pa ne vem komu bi delal uslugo, kvečjem bi se zameril tistim za tabo, ki bi radi prišli čez semafor. Kolk maš na cesti še dizlov, ki spuščajo oblake črnega dima, proti tem ni bencinar minuto pred semaforjem nič.
Tukaj je lepo navedeno na kaj vse negativno vpliva start/stop. Pozitivno pa res na nobeno stvar, torej, zakaj bi to sploh uporabljal?
https://www.autoevolution.com/news/the-...
Tudi če bi zdaj kdo to potrdil, vprašanje je bilo za NEKATERE turbine, kako naj jaz potem vem, če velja tudi za mojo.
Prej ste imeli že debato o zmanjšani življenjski dobi akumulatorja, zdaj še od turbine. Sam sem že takoj rekel, da je to dvoje lahko problem, če dejansko je (v neki meri sigurno je, vprašanje v kakšni) ali ni pa ne vem kdo mi bo dal odgovor, pa da bi mu res lahko verjel.
Izklapljat ga niti ni treba pri ročnem menjalniku, razen če hočeš ven pri prižganem avtu, kar je malokrat.
Da bi pa vsakič, ko bi se ustavil na semaforju dajal v ler in ročno pa ne vem komu bi delal uslugo, kvečjem bi se zameril tistim za tabo, ki bi radi prišli čez semafor. Kolk maš na cesti še dizlov, ki spuščajo oblake črnega dima, proti tem ni bencinar minuto pred semaforjem nič.
Tukaj je lepo navedeno na kaj vse negativno vpliva start/stop. Pozitivno pa res na nobeno stvar, torej, zakaj bi to sploh uporabljal?
https://www.autoevolution.com/news/the-...
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
ziga1990 ::
GrimReaper je izjavil:
Če se je treba to spraševat, tudi sam se, raje delam na sigurno, to je da start/stop ne uporabljam.
Tudi če bi zdaj kdo to potrdil, vprašanje je bilo za NEKATERE turbine, kako naj jaz potem vem, če velja tudi za mojo.
Prej ste imeli že debato o zmanjšani življenjski dobi akumulatorja, zdaj še od turbine. Sam sem že takoj rekel, da je to dvoje lahko problem, če dejansko je (v neki meri sigurno je, vprašanje v kakšni) ali ni pa ne vem kdo mi bo dal odgovor, pa da bi mu res lahko verjel.
Izklapljat ga niti ni treba pri ročnem menjalniku, razen če hočeš ven pri prižganem avtu, kar je malokrat.
Da bi pa vsakič, ko bi se ustavil na semaforju dajal v ler in ročno pa ne vem komu bi delal uslugo, kvečjem bi se zameril tistim za tabo, ki bi radi prišli čez semafor. Kolk maš na cesti še dizlov, ki spuščajo oblake črnega dima, proti tem ni bencinar minuto pred semaforjem nič.
Tukaj je lepo navedeno na kaj vse negativno vpliva start/stop. Pozitivno pa res na nobeno stvar, torej, zakaj bi to sploh uporabljal?
https://www.autoevolution.com/news/the-...
start stop istem je zato, da je manj emisij plus pri mestni uporabi zmanjša porabo vsaj za 10%
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
IL DIAVOLO ::
Start-stop zagotavlja, da lahko po 100k kilometrih kupiš nov avto, ker se popravilo ne izplača.
springfield ::
Vgrajena navigacija je boljša od telefon navigacije samo v primeru da avto ne omogča opcije mirrorlink ali android auto. Sam sem pred kratkim kupil avto in sem izbral opcijo z android avtom (cenejša 1.000 eur od vgrajene navigacije). Edina butasta stvar je, čeprav sta ekrana enaka v obeh primerih, pri android avtu ni opcije vzvratne kamere.
Aja pa še naj dodam da je nadogradnja kart, 150 eur, na google maps ali waze pa zastonj.
Kateri avto pa? Ker meni na Octavii preklopi na kamero, ko dam v 'rikverc'.
GrimReaper je izjavil:
Če se je treba to spraševat, tudi sam se, raje delam na sigurno, to je da start/stop ne uporabljam.
Tudi če bi zdaj kdo to potrdil, vprašanje je bilo za NEKATERE turbine, kako naj jaz potem vem, če velja tudi za mojo.
Si se kdaj vprašal, če ti delajo vsi 4je prekati v srcu, al zaupaš zdravnikom? Prav ne morem verjet, kako omejeni ste nekateri. Če piše na internetu, še ne pomeni, da je res - na internetu tudi nezemljani in božiček obstajajo (oprosti, če sem ti uničil kakšno otroško prepričanje)
ziga1990 ::
IL DIAVOLO je izjavil:
Start-stop zagotavlja, da lahko po 100k kilometrih kupiš nov avto, ker se popravilo ne izplača.
zakaj že pokaži dokaz, da je to res drugače bom smatral da samo nakladaš.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
zee ::
Sam bi ob nakupu avtomobila zahteval naslednje:
- avtomatski menjalnik
- CarPlay / Android Play
- lane-assist
- park-on-hold funkcija (avtomatsko zategne ročno zavoro ob zaustavitvi)
Klimatska naprava in električni paket sta dandanes samoumevna. Za navigacijo se podobno kot mnogi so foruma široko strinjam, da ni vredna doplačila.
- avtomatski menjalnik
- CarPlay / Android Play
- lane-assist
- park-on-hold funkcija (avtomatsko zategne ročno zavoro ob zaustavitvi)
Klimatska naprava in električni paket sta dandanes samoumevna. Za navigacijo se podobno kot mnogi so foruma široko strinjam, da ni vredna doplačila.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
jero_no1 ::
Tudi posebna nastavitev za vleko, ki jo imajo nekatera vozila je zagotovo namenjana sama sebi. Ker nebivedu ve, on ma prijatle na servisu avtomatskih menjalnikov, ki vsak dan v krogu šlepajo vozila in se nič ne pokvari.
In potem ti prijatelji zvečer na piru celi gostilni razlagajo, kako avtomatika ni za kupit, ker se itak samo kvari :) Ker so itak že tolk pijani, da pluvajo v svojo skledo :P
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kako izklopiti Start/Stop sistem na novih avtih, Ford (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19742 (13012) | WizzardOfOZ |
» | Avto ne vzgeOddelek: Na cesti | 4918 (3888) | jocoj |
» | Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 51900 (45026) | xmetallic |
» | Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14230 (12554) | Mavrik |
» | AGM akumulator namesto navadnega?Oddelek: Na cesti | 3875 (3546) | Dr_M |