» »

Katere stvari se ne splača kupiti z novim avtomobilom?

Katere stvari se ne splača kupiti z novim avtomobilom?

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3 4

Netrunner ::

Ko kupuješ novi avtomobil te vsak dodatek kar precej stane in verjetno se marsikaj bolj splača kupiti od konkurence?

V mislim imam (seveda če rabiš in ni del osnovne opreme):

- Strešne sani (Kar sem gledal če potrebuješ kovček ipd na strehi se bolj splača kupiti alternativne rešitve in ne original)
- Vlečna kljuka (Kar sem gledal so vse original kljuke cca 30% ali več dražje)
- GPS če podpira avto kak mirrorlink ipd. (Nekateri imajo GPSe nenormalno drage, saj raje kot dam 1000€ za integriran GPS si za pol tistega denarja kupim telefon kateri mi služi kot GPS in mi prikazuje na zaslonu avtomobila)
- ...

Ali se motim ? Sem kaj izpustil?

Utk ::

Pri kljukah ni zmeraj to res, včasih je to tudi cenejše original pri novem avtu, pa še boljše je vgrajeno, nosilci ne rjavijo čez 3 leta itd.

Netrunner ::

Utk je izjavil:

Pri kljukah ni zmeraj to res, včasih je to tudi cenejše original pri novem avtu, pa še boljše je vgrajeno, nosilci ne rjavijo čez 3 leta itd.

Pri kljukah sem zasledil da pri originalih napišejo poleg kljuke še v stilu "13 polni snop električnih kablov" ?? Kaj teh priključkov ni če tega ne naročiš?

Kaj pa je "nadzor stabilnosti vlečne naprave" ?

...:TOMI:... ::

Obstaja 13 polni in 7 polni priključek za prikolico.

http://reber.si/avtoelektrika/prikolica...

Če imaš na prikolici 7 polno, na avtu pa 13, pomeni, da moraš kupit še adapter. In seveda obratno, če imaš na prikolici 13 polno in na avtu 7, tudi potrebuješ adapter.

Od avta je odvisno, če se splača kupiti tempomat ali na servisu za 1/10 cene samo ročko in jo montirat ter omogočit v računalniku.

Vprašaj tu, kaj se vse da in kaj ne: http://www.mtl.si/sl/
Tomi

Netrunner ::

Kaj stabilnost vlečne naprave je povezana z tempomatom? ... kaj če daš svojo kljuko gor moraš še kaj dopovedati računalniku da jo ima? ...no saj če tako razmišljam je kar logično da računalnik ve da ima nekaj zadaj :)

Hvala za povezavo. Si bom pogledal malo zadeve.

Ghost7 ::

Ne, računalnik ne rabi vedet, da ima nekaj zadaj, ti moraš vedet. 13 polni priključek pride prav še za kakšne meglenke, predvsem pa za kamp prikolice, načeloma pa je dovolj 7 polni. Potem nimaš sranj z navadnimi (tovornimi) prikolicami, ki so večinoma 7 polne. Če kupuješ Thule nosilce za na kljuko, so praviloma 13 polni (isti model, samo priključek drug) kar kakih 20EUR dražji.

Ključavničarstvo v Šentrupertu (povedal dovolj, pouglaj sam, da ne delam reklame): 265EUR + 20EUR homologacija na AMZS

Tole: Kaj pa je "nadzor stabilnosti vlečne naprave" ? pojma nimam ampak se mi zdi, to je še eno sranje, ki bo težilo, če ne boš imel kompatibilne zadeve.

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

feryz ::

Navigacije strogo ne, dokler ne bo tipa Google maps, se pravi aktivna. Jaz sem imel v avtu ponavadi 3 (vgrajena, Garmin, Android), ostal je le še telefon. Ostali dve niso vredne omembe.
Ostalega čim več, od viška glava ne boli.
Za tovor pa itak vsak sam ve, če bo rabil.

Invictus ::

Netrunner je izjavil:


- Strešne sani (Kar sem gledal če potrebuješ kovček ipd na strehi se bolj splača kupiti alternativne rešitve in ne original)

Strešne sani dodatna oprema? Kdo pa ima to?

Če je to standard za nek tip avta, in jih ne vzameš, pozabi da boš kdaj našel nosilce... Ker jih nihče ne dela za nestandardno izvedbo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Heavy ::

Feltne - včasih 'originalne' stanejo več kot aftermarket priznanih znamk.
Zatemnitev stekel - odvisno od avtomobila ali mojstra, prihraniš kakšne 50€.
#TeamFelix

FTad ::

Ta tema je ravno obratna tisti ala "katero vso opremo mora imeti avto" al kakko se ze imenuje :)

Arctander ::

Pri vlečni kljuki je tako, da je pri tovarniško vgrajeni pri vedno več avtih prilagojen tudi ESP. Ko imaš pripeto prikolico, ESP to upošteva in lahko prepreči "pometanje ceste", če ti začne prikolico zanašati. Pri nekaterih avtih je ob tovarniško vgrajeni kljuki vgrajen tudi zmogljivejši hladilni sistem. Nekateri (VAG, mogoče še kdo) pa imajo tudi asistenta za vzvratno vožnjo s prikolico. Vsega tega z naknadno vgrajeno kljuko ne dobiš.

jero_no1 ::

Meni recimo ni žal, da sem dal 450€ za original navigacijo (mislim, da je zraven še nekaj letna brezplačna nadgradnja).
Zadeva je skoz aktivna, tako da samo vpišeš naslov in gremo, ni potrebno čakat na povezavo s sateliti ali gledat na 5x manjšem zaslonu telefona.

Cene naknadno vgrajenih vlečnih naprav so odvisne od vozila, stanejo pa nekje od 200€ dalje (original je ponavadi vsaj 3-4x dražja).

FTad ::

Sam osebno nisem za vgrajeno navigacijo v avtomobilu. Res, da sem jo samo testiral na passatu 2015. V primerjavi z Sygic aplikacijo mi ni tako natancna, ni toliko oznacenih radarjev, pa tudi grafika je dosti slabsa. Za velike ekrane mi je koristno le v primeru, da imas vzvratno kamero.

NikolormousB ::

Strešne sani bi jaz vzel v vsakem primeru. Aftermarket montaža sani je mogoča, ampak pri nekaterih avtomobilih zahteva vrtanje v streho oz. nosilno konstrukcijo. Lahko sicer zmontiraš prtljažnik tudi brez sani, ampak je sani so bolj priročne.

Z vlečno kljuko je podobno. Sicer z aftermarket zadevami ni nič narobe. Se dobi tudi take z elektroniko, ki glavnemu računalniku sporočijo, da je montirana kljuka. Pri meni se je po montaži kljuke spremenil vmesnik za vzvratno kamero, tako, da je narisanih nekaj dodatnih črt. Glede ESP nisem siguren. Ampak, če bi že ob nakupu avta vedel, da bom vlekel prikolico, bi sigurno vzel originalno.

Navigacija je IMHO v vseh avtomobilih crap proti Google Maps. Imam v avtu naloženo Garmin navigacijo in relativno velik, skoraj 9" ekran pa vseeno raje uporabljam Google Maps na telefonu, ki veliko bolj natančno sporoča zastoje, sproti računa čas potovanja itd. Vgrajeno navigacijo uporabljam večinoma samo po mestih.

matobeli ::

Kaj pa ozvočenje?
Če bi želel imeti dost dober zvok v avtu, ali je bistveno dražje doplačat za tako opcijo kot dat enakovredno varjanto zmontirat enemu majstru?

poweroff ::

Vse stvari, ki jih serijsko vgrajujejo v avtomobile so večinoma nateg. Predrage, povprečna kvaliteta ali pa preprosto nepotrebne (ampak marketinško predstavljene kot "must have").
sudo poweroff

Netrunner ::

@Invictus => Peugeot 3008 ima kot dodatek "Profilirani aluminijasti vzdolžni strešni prtljažni drogovi" za 210€ / Drugače pa če prav razumem imajo one priključke na strehi vsi avti standardne ali ne ?

@FTad => lahko bi tako rekli. Tista tema je bila namenjena bolj stvarem ki jih avto mora nujno imeti in večinoma ni mogoče nakdnadno vgraditi. Ta je pa bolj za take dodatke ki niso bistvenega pomena vendar pridejo prav

@jero_no1 => Peugeot ima 3d navigacijo za 1200 € !!! ... pa zakaj bi plačeval to če lahko telefon preko mirror linka povežem na zaslon avtomobila. tja do 500€ bi še nekako dal, da p amoram plačati nenormalne vsote zato da bom imel izrzsane 3d hiške .. ne hvala

poweroff je izjavil:

Vse stvari, ki jih serijsko vgrajujejo v avtomobile so večinoma nateg. Predrage, povprečna kvaliteta ali pa preprosto nepotrebne (ampak marketinško predstavljene kot "must have").


Žal opažam isto. Ok .. določene zadeve so ok in se verjetno ne dajo naknadno vgraditi vendar dosti zadev pa je precej cenovno zasoljenih in povprečno kvalitetnih. Zato me pa zanima kaj je bolje kupiti naknadno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

NikolormousB ::

matobeli je izjavil:

Kaj pa ozvočenje?
Če bi želel imeti dost dober zvok v avtu, ali je bistveno dražje doplačat za tako opcijo kot dat enakovredno varjanto zmontirat enemu majstru?


Predvsem serijsko ozvočenje izgleda serijsko. Jaz sem mnenja, da Bose, Harman Kardon, Alpine in podobne firme kar obvladajo svoj biznis. Sicer nisem niti A od audiofila, ampak v avtih, kjer sem doplačal hi-fi sisteme je bil zvok odličen.

Sem prepričan, da lahko dobiš boljši aftermarket sistem, ampak so kompromisi. Meni rezanje panelov in ojačevalci ter wooferji sredi prtljažnika ne pridejo v poštev. Pri serijskem sistemu je to lepo zapakirano na nevidno mesto.

mikhaair ::

Nekateri avto imajo s kljuko zmogljivejsi hladilni sistem, ter tudi hlajenje avtomatskega menjalnika. Ce ves, da bos avto obremenjeval z vleko, je to super.

Machete ::

Pa elektronsko pospravljanje kljuke tudi ni zanemarljivo. Naknadno vgrajena kljuka zgleda precej pocarsko, ker nekaj dolbejo odbijače.
Pri kameri pa ima pri serijsko vgrajeni kljuki tudi opcijo za prilagojen pogled pri rikvercanju ter zoom na kljuko, ko je izvlečena. :p
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

NikolormousB ::

Machete, vse to lahko dobiš tudi pri aftermarket kljuki.

issak ::

jero_no1 je izjavil:

Meni recimo ni žal, da sem dal 450€ za original navigacijo (mislim, da je zraven še nekaj letna brezplačna nadgradnja).
Zadeva je skoz aktivna, tako da samo vpišeš naslov in gremo, ni potrebno čakat na povezavo s sateliti ali gledat na 5x manjšem zaslonu telefona.


Jaz si navigacijo na telefonu ponavadi pripravim še preden grem ven iz stanovanja, ali pa še bolje kar na računalniku in send to phone. Za 450€ se dobi smartphone s 5" zaslonom, kar je vrh glave dovolj za navigacijo, pa še s seboj jo lahko vzameš. Mape so pa na googlu zmeraj up to date, pa še promet ti kaže in te zna ustrezno preusmerit na drugo pot.

Super da pride tebi prav :) Jaz je ne bi vzel če bi to pomenilo prihranek 450€, ampak zdaj itak pride to vse v paketih, in če hočeš x rabiš tudi y in z nujno poleg vzet.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD6XX

Mavrik ::

Če imaš opcijo vzeti Android Auto (in imaš Android telefon) je navigacija res nepotrebna - dobiš poln Google Maps s prometom in precej boljšim vmesnikom od vsega kar ostali imajo. Zgubiš pa integracijo v projekcijski zaslon / glavne instrumente, samo to večinoma ni tako hud problem.
CarPlay z iPhonei ti nudi podobno, ampak tam si na žalost omejen na precej bolj zanič Apple Maps.

Ostale stvari, ki so večinoma precej slabo delale - opozorilo za zapuščanje pasu in prepoznavanje prometnih znakov.

Drugo kar bi zraven štel so še razne mrežice, predalčki in tepihi, ki so ponavadi zelo precenjeni glede na "noname" alternative.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

GupeM ::

Dodal bi še:
- Senzor za zaznavo pasu oz za prevoženo (polno) črto, če se voziš po cestah, kot je recimo v Idrijo. Če si večinoma na AC ali na kolikortoliko ravnih cestah, potem recimo, da je v redu.
- Start-Stop sistem (ne vem kater butl se je tega spomnil. Naredi več škode kot koristi)
- Verjetno še kaj, pa se zdaj ne spomnim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

St235 ::

V prvi vrsti so brezveze razni koscki plastike in crke na avtu ala R-line edition pri golfu.

Mavrik ::

GupeM je izjavil:


- Start-Stop sistem (ne vem kater butl se je tega spomnil. Naredi več škode kot koristi)


Cca 9% izpustov je od avtov ko čakajo v kolonah in S-S sistemi bi naj opazno izboljšali kvaliteto zraka v mestih.
The truth is rarely pure and never simple.

s1m0n ::

Meni osebno je večji problem, da opreme X brez opreme Y ne moreš dodat / vzet.

Ni pa potrebe kot pravijo ostali za to držanje / zaznavo pasu, prepoznavo znakov, zaznava vozil v mrtvem kotu (tak dela pri večini prepozno)...

Start/stop pa je v večini vozil že standard počasi se tega ne bo dalo niti izklopit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

NikolormousB ::

Drugo kar bi zraven štel so še razne mrežice, predalčki in tepihi, ki so ponavadi zelo precenjeni glede na "noname" alternative.


Megane Grandtour - Mreža v prtljažnem prostoru: 190€.

I shit you not :) To je tista ista najlon mreža s 4 plastičnimi zatiči, ki jo na aliexpressu dobiš za manj kot 3€ s poštnino vred.

kingsix ::

Pravi ded ne rabi raznih parkirnih senzorjev, kamer... =)

balluf ::

mikhaair je izjavil:

Nekateri avto imajo s kljuko zmogljivejsi hladilni sistem, ter tudi hlajenje avtomatskega menjalnika. Ce ves, da bos avto obremenjeval z vleko, je to super.


Ja je res, pa tudi alternator je močnejši.

Netrunner ::

balluf je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Nekateri avto imajo s kljuko zmogljivejsi hladilni sistem, ter tudi hlajenje avtomatskega menjalnika. Ce ves, da bos avto obremenjeval z vleko, je to super.


Ja je res, pa tudi alternator je močnejši.

Na to ne bi nikoli pomislil. Dobro vedeti in to verjetno upraviči ceno 750€

Invictus ::

St235 je izjavil:

V prvi vrsti so brezveze razni koscki plastike in crke na avtu ala R-line edition pri golfu.

Ali Renaultu in pri korejcih ;).

GupeM je izjavil:


- Start-Stop sistem (ne vem kater butl se je tega spomnil. Naredi več škode kot koristi)

EURO6, če ne že 5...

Zadnji čas da grš na tečaj googla...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Furbo ::

Navigacija na prvo žogo, na drugo je dostikrat povezana z drugimi stvarmi ki jih želiš (večji barvno zaslon, vzratne kamere..) in se je ne moreš rešiti.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Ganon ::

jero_no1 je izjavil:

Meni recimo ni žal, da sem dal 450€ za original navigacijo (mislim, da je zraven še nekaj letna brezplačna nadgradnja).


Za 450 evrov bi dobil vrhunsko navigacijo, ki jo lahko po želji prestavljaš v druge avtomobile. Oz. sploh ne bi potreboval tako drage navigacije, bi lahko prihranil denar.

Mavrik ::

Ganon je izjavil:


Za 450 evrov bi dobil vrhunsko navigacijo, ki jo lahko po želji prestavljaš v druge avtomobile. Oz. sploh ne bi potreboval tako drage navigacije, bi lahko prihranil denar.


Dobil bi malo škatlico, ki niti približno po udobju ni primerljiva s sistemom, ki je vgrajen v avto in povezan z vsemi kontrolami. Za 450eur se še vedno splača vzeti avtonavigacijo, predvsem zaradi varnosti. Res je tečno koliko ljudi me proba gaziti na cesti ker buljijo v une majhne telefonske zaslončke prilepljene nekam čist mimo na vetrobran.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Machete ::

Jaz tudi mislim da je dobra avto navigacija vredna svojega denarja.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

jero_no1 ::

Mavrik je izjavil:

Ganon je izjavil:


Za 450 evrov bi dobil vrhunsko navigacijo, ki jo lahko po želji prestavljaš v druge avtomobile. Oz. sploh ne bi potreboval tako drage navigacije, bi lahko prihranil denar.


Dobil bi malo škatlico, ki niti približno po udobju ni primerljiva s sistemom, ki je vgrajen v avto in povezan z vsemi kontrolami. Za 450eur se še vedno splača vzeti avtonavigacijo, predvsem zaradi varnosti. Res je tečno koliko ljudi me proba gaziti na cesti ker buljijo v une majhne telefonske zaslončke prilepljene nekam čist mimo na vetrobran.


Točno to. Meni še na sredinskem zaslonu kaže navodila, tako da je sploh super.

@Ganon - po neznanih poteh se vozim samo z enim avtom :)
Za drugi avto si je pa žena že pred leti kupila enga bolj osnovnega Garmina in ta zadošča za nujne primere.

Machete ::

Zadnjič sem videl nekega ogromnega čisto novega super duper Lexus terenca, verjetno ne poceni, ukrajinske registracije. Na šipi pa garmin cigaretnica. It just felt wrong.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Netrunner ::

Ravno zaradi tega pa je bolj smiselna uporaba navigacije na telefonu če avto omogoča povezavo, tako da koristiš zaslon avtomobila in ne telefona. Vsekakor če se le da je fajn imeti na zaslonu ki ga avtomobil ponuja vendar za neko normalno ceno. Tja do 500€ bi še dal, več pa ne.

Machete ::

Se spomnite tovariši, ko so bile original navigacije na začetku po nekaj jurjev? :D Tudi do 5 čukov pri Mercedesu npr..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

anketar ::

kingsix je izjavil:

Pravi ded ne rabi raznih parkirnih senzorjev, kamer... =)


dokler maš ka-ja al pa twingota maš prov, ampak glede na to kakšne ladje se dons prodajajo in da zmanjkuje park placa v mestih se nebi strinju

NikolormousB ::

Ma pusti ga. Že od kar pomnim so debate enake. Pravi ded ne rabi - ABS, ESP, Avtomatika, servo volana, klime, koles, zavor -

Netrunner ::

kingsix je izjavil:

Pravi ded ne rabi raznih parkirnih senzorjev, kamer... =)


Pravi ded ne potrebuje avtomobila.

Naj vsak sam odloči kaj potrebuje in kaj ne :) Kot je @anketar že povedal z današnjimi ladjami so ti pripomočki skoraj obvezni. Te pripomočke pa bi vsekakor kupil z novim avtomobilom in jih ne bi naknadno šrawfal gor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Ghost7 ::

Netrunner je izjavil:

balluf je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Nekateri avto imajo s kljuko zmogljivejsi hladilni sistem, ter tudi hlajenje avtomatskega menjalnika. Ce ves, da bos avto obremenjeval z vleko, je to super.


Ja je res, pa tudi alternator je močnejši.

Na to ne bi nikoli pomislil. Dobro vedeti in to verjetno upraviči ceno 750€


No da je vse to zamišljeno ob kljuki pa si nebi mislil. Pri vseh proizvajalcih?

No, govorim zase, ker imam dokaj neopremljen avto z raznimi pomagali, mi je bil za občasno prevažanje enega Thuletovega nosilca dovolj nakup najcenejše kljuke s sedmimi pini.
Stvar dela, teže je pa vse skupaj Nosilec (19kg), kolo 1 in kolo 2 skupaj 30kg. Torej za dobrih 50kg in ker se s tem nosilcem samo podaljša avto ne rabim niti znati vozit prikolice.
Parkirnih senzorjev ni, kamere tudi ne...

Pri novem avtu, bi pa verjetno tudi sam reskiral za original vgradnjo, še sploh če bi dobil boljše hlajenje in boljši alternator (pride prav in manj je obremenjen - načeloma dlje zdrži).

delavec44 ::

Nekateri pravijo, da pri originalni kljuki pride zraven tudi močnejše zadnje vzmetenje.

Kinjorts ::

Netrunner je izjavil:

Ko kupuješ novi avtomobil te vsak dodatek kar precej stane in verjetno se marsikaj bolj splača kupiti od konkurence?

V mislim imam (seveda če rabiš in ni del osnovne opreme):

- Strešne sani (Kar sem gledal če potrebuješ kovček ipd na strehi se bolj splača kupiti alternativne rešitve in ne original)
- Vlečna kljuka (Kar sem gledal so vse original kljuke cca 30% ali več dražje)
- GPS če podpira avto kak mirrorlink ipd. (Nekateri imajo GPSe nenormalno drage, saj raje kot dam 1000€ za integriran GPS si za pol tistega denarja kupim telefon kateri mi služi kot GPS in mi prikazuje na zaslonu avtomobila)
- ...

Ali se motim ? Sem kaj izpustil?


Ne splača se ti kupiti novega avtomobila. Kupi rabljen avto star 4-5 let za pol cene z vso to opremo.

Netrunner ::

Kinjorts je izjavil:

Ne splača se ti kupiti novega avtomobila. Kupi rabljen avto star 4-5 let za pol cene z vso to opremo.


Hvala za nasvet vendar imam svoje razloge za nakup novega. Prosim držite se teme saj ne bi rad da bi pogovor preveč zašel od osnovnega vprašanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

M.B. ::

Vem da sem bral v neki avtoreviji, da je problem stop-go sistemov da zelo povečajo obremenitev zaganjalnika, ki se prej pokvari. Samo ne najdem zdaj tega. So pa v Auto bildu Testirali stop-go sisteme in niso bli navdušeni. (Res pa je da je test iz 2016). Nekateri avti so rabli 1-2 sekundi razlike v pospeševanju pri vklopljemen stop-go sistemu v primerjavi z izklopljenim. Potabi pa baje 0,1 l manj na 100km, če je vklopljen. Ni pa omenjeno kak je to testirano, če se na avtocesti voziš je logično da ni dosti razlike, če je pa v mestnem prometu pa je malo čudno.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Furbo ::

Stop-go bi bila prva stvar, ki bi jaz izklopil pri novem avtu, če bi mi ga že vsilili zaradi birokratskih domislic. Če se ga ne da izklopiti, naj avto imajo.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

GrimReaper ::

Sam sem se hitro navadil izklapljat start/stop preden vklopim ročno (če bi delal sam, bi dal gumb kar zraven gumba za ročno), edino dvakrat se mi je ugasnil, v drugo sem mal klel, ker je bila turbina nekje srednje segreta. Drugače bi sam čakal vsaj minuto v prostem teku, če bi vozil na hard pa 2 minuti.
Če že vem da bom moral na koncu poti stopit iz avta, recimo da pogledam kolk je prostora za avtom, pa izklopim že na začetku.
Ampak pri ročnem menjalniku je še dobro, pri avtomatskem se ti pa avto izklopi vsakič, ko se ustaviš.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

kako izklopiti Start/Stop sistem na novih avtih, Ford (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11717233 (10503) WizzardOfOZ
»

Avto ne vzge

Oddelek: Na cesti
184435 (3405) jocoj
»

Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21147006 (40132) xmetallic
»

Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7212790 (11114) Mavrik
»

AGM akumulator namesto navadnega?

Oddelek: Na cesti
103574 (3245) Dr_M

Več podobnih tem