» »

Udarec strele v avto

Udarec strele v avto

1
2
»

FTad ::

radmannsdorf je izjavil:

A ni tako, da če zavarovalnica oceni totalko, da je treba avto odjavit iz prometa za zmeraj. Proda se ga lahko le za dele? Če so ocenili totalko, naj vzame, kupi drug avto, ostalo pa prodat.


a ni tako, da ce je avto totalka, da ti ne morejo dati denarja od totalke in obdrzis avto, ampak ga posljejo na unicenje?

Markus386 ::

Pri totalki lahko vzamejo vse, lahko pa izračunajo ceno razbitine (ponavadi nekaj več kot cena surovin, ker računajo, da boš prodajal po delih) in ti plačajo samo razliko do "polne vrednosti".

Ti lahko potem to razbitino popraviš sam doma, in spet zavaruješ in pelješ, mislim pa, da sledijo razne omejitve (mislim da ne moreš dobit kaskota na to vozilo, ter ocenjena vrednost mislim da je nižja). Nekako tako, mi je razlagal agent, nisem pa 100%

solatko ::

Ekonomska totalka (eni mešate s tehnično totalko) pomeni to, da je popravilo dražje (računa se z originalnimi deli, na pooblaščenih servisih), kot je vrednost vozila po eurotax-u.
Lahko pustite vozilo in vzamete znesek po ET ali pa vzamete ponujeno in vozilo popravljate v lastni režiji.
Tehnične totalke se ne da ponovno registrirat.
Ekonomska totalka pa se ob popravilu normalno registrira in vozi, problem je samo z vrednostjo ob ponovnem škodnem primeru.
Delo krepa človeka

Markus386 ::

^to

s tem da je ekonomsko totalko zelo zelo enostavno doseči. Sploh kak malo starejši avto z nekaj več opreme.... sprednje ksenon luči, hladilnik, cevi za klimo, odbijač, meglenke in pokrov motorja (hauba) (torej zaletavanje pri nekje 20kmh) takoj nanesejo 5k+ originalnih delov. Z malo domače šravfarije in sreče pri obisku odpadov pa pod 1000eur.

solatko ::

Markus386 - Zunaj je tudi tehnično totalko zelo enostavno doseči, takoj, ko je poškodovan kak bistven del vozila, od katerega je odvisna varnost potnikov.
Na primer Volvo, ki ima zmečkljive nosilce motorja, je tehnična totalka takoj, ko se motor premakne iz ležišča in to dosežeš pri zelo nizki brzine, tako da vozilo izgleda kot novo. Take totalke so kupovali na odpadih in jih po južnih in vzhodnih državah, "tovarniško" popravili, da so bili tehnično b.p..

Če pa je lastnik takega vozila slučajno zavil na nemške ali avstrijske ceste in imel preverjanje prometa, se naprej ni mogel več odpeljati, saj je bilo vozilo s to številko šasije - uničeno, kot tehnična totalka.
Delo krepa človeka

FTad ::

solatko je izjavil:

Markus386 - Zunaj je tudi tehnično totalko zelo enostavno doseči, takoj, ko je poškodovan kak bistven del vozila, od katerega je odvisna varnost potnikov.
Na primer Volvo, ki ima zmečkljive nosilce motorja, je tehnična totalka takoj, ko se motor premakne iz ležišča in to dosežeš pri zelo nizki brzine, tako da vozilo izgleda kot novo. Take totalke so kupovali na odpadih in jih po južnih in vzhodnih državah, "tovarniško" popravili, da so bili tehnično b.p..

Če pa je lastnik takega vozila slučajno zavil na nemške ali avstrijske ceste in imel preverjanje prometa, se naprej ni mogel več odpeljati, saj je bilo vozilo s to številko šasije - uničeno, kot tehnična totalka.



To pa kar ne morem verjet. Da bi si Volvo privoscil kaj takega....

solatko ::

Volvo si ne privošči nič takega, saj dobi lastnik izplačano škodo po eurotaxu, problem so odpadi in prekupčevalci, ter potem mehaniki,kleparji in ličarji, brez kančka vesti.

Kolegu so zaplenili in peljali na uničenje dve leti staro S60-ko, ki jo je pri našem trgovcu kupil, kot skoraj novo, z malo prevoženimi km, uvoženo iz Nemčije, popravljeno na Balkanu, ko je šel z njo, službeno v Nemčijo. Avto je bil totalka, izločen iz prometa, kupljen na odpadu za rezervne dele in potem popravljen nekje na balkanu, kupljen pa pri našem večjem trgovcu z dražjimi vozili.
Avto je bil za vozit in na pogled super, samo nebi smel biti več v prometu. Kupnino je s pomočjo odvetnika dobil nazaj, na podlagi stvarne napake.
Delo krepa človeka

FTad ::

Ok, ampak a ni bila ta napaka ze pri novejsih modelih odpravljena? Torej, da se motor ne da kar zlepa premakniti iz lezisca?

solatko ::

Dokaj rahel trk, pod pravim kotom, mašino potisne iz ležišča in zavarovalnice na podlagi tega, napišejo tehnično totalko, vozilo se izloči iz prometa in gre lahko samo za prodajo za dele.
To se seveda da na neke načine popravit, vendar bi bilo popravilo po proizvajalčevih normativih, absolutno predrago.

In to ni napaka, je v sklopu varnosti, da se mašina zapelje pod poden vozila v primeru karambola, ne pa v kabino.
Delo krepa človeka
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kabli za vžig (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9024388 (3996) gruntfürmich
»

Zavarovanje na dogovorjeno vrednost ... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5911977 (10633) AndrejO
»

Najem mehanika za prisostvovanje pri nakupu rabljenega avtomobila v Lj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11016806 (13154) solatko
»

Vlom v avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8913456 (9592) St235
»

Karambolirano vozilo

Oddelek: Na cesti
4212612 (10687) Martin Krpan

Več podobnih tem