Forum » Omrežja in internet » Ošo težave
Ošo težave
Terminathor ::
Na liniji so se pojavile težave - ne dela internet ne telefon. Tretji dan po težavi pride telekom tehnik, ki pogleda modem in pravi da je OK.( gori rdeča lučka) Težava je v omarici ali na poti do nje. On do te omarice nima dostopa in je napako javil pristojni službi.
Sedaj je že 8 dan in še vedno ni bilo nobenega. Gjavim na telekom, kjer mi lepo povedo, da nimajo informacije kdaj, ker to ne popravlja njihova služba. To bi naj imel preko telemach. Tam o tej zadevi ne ve do ničesar, oz ker nisem njihov naročnik me ne "vidijo".
Kaj še lahko naredim???
Sedaj je že 8 dan in še vedno ni bilo nobenega. Gjavim na telekom, kjer mi lepo povedo, da nimajo informacije kdaj, ker to ne popravlja njihova služba. To bi naj imel preko telemach. Tam o tej zadevi ne ve do ničesar, oz ker nisem njihov naročnik me ne "vidijo".
Kaj še lahko naredim???
Terminathor ::
Čakam že več kot teden dni...
Težava je "fizična".
Se pravi, da mora nekdo prit in pogledat kaj je narobe v omarici ali na kablu do omarice.
Težava je "fizična".
Se pravi, da mora nekdo prit in pogledat kaj je narobe v omarici ali na kablu do omarice.
Terminathor ::
ošo Gornja Radgona oz okolica.
da GVO je polagal
da GVO je polagal
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Terminathor ()
SaXsIm ::
Ti gnjaviš svojemu tehniku in to je to. V končni fazi niti ne veš, kdo upravla s povezavo, zato je kar se tebe tiče tvoj operater glavni. Če pravijo, da nimajo nič s tem, lažejo.
SaXsIm
Terminathor ::
Vsak dan sem klical in vprašal, KDAJ, vsaj približno bi se naj zadeva uredila. Odgovor? V najkrajšem možnem času. Ja kul odgovor... a kdaj pa bo to? Za božič?
Na telekomu mi lepo povedo, da so zadevo predali naprej. Torej telemachu. Kličem tja, tam pa mi lepo pove, da se naj obrnem na svojega operaterja...ne me jebat no.
14 dni smo brez vsega.
Se lahko kam obrnem? Prekinitev pogodbe?
Na telekomu mi lepo povedo, da so zadevo predali naprej. Torej telemachu. Kličem tja, tam pa mi lepo pove, da se naj obrnem na svojega operaterja...ne me jebat no.
14 dni smo brez vsega.
Se lahko kam obrnem? Prekinitev pogodbe?
krneki0001 ::
Ko boš naslednjič klical, jih malo naderi, potem pa zahtevaj zmanjšan račun za dneve, ko nisi moral uporabljat ali pa dobropis.
Boš videl, kako hitro pridejo poštimat.
Boš videl, kako hitro pridejo poštimat.
SaXsIm ::
Terminathor je izjavil:
Vsak dan sem klical in vprašal, KDAJ, vsaj približno bi se naj zadeva uredila. Odgovor? V najkrajšem možnem času. Ja kul odgovor... a kdaj pa bo to? Za božič?
Na telekomu mi lepo povedo, da so zadevo predali naprej. Torej telemachu. Kličem tja, tam pa mi lepo pove, da se naj obrnem na svojega operaterja...ne me jebat no.
14 dni smo brez vsega.
Se lahko kam obrnem? Prekinitev pogodbe?
Poglej, na telemachu ti nimaš kaj. Ti z njimi nimaš nič. Pač, edina opcija je teženje telekomu. In dejansko ti tudi telekom tukaj nima kaj, če napaka ni pri njih. Druge, kot da čakaš, dnevno opominjaš ter zahtevaš znižanje računa za čas nedelovanja, ni. Lahko pa poskusiš od telekoma za čas nedelovanja iztržiti LTE.
Sicer lahko preveriš na AKOS, ampak dvomim, da se v dani situaciji da kaj narediti. Telekom je odprl servisni zahtevek, dal zahtevek telemachu, vprašanje, če oni niso dali zahtevka komu tretjemu naprej. Pri infrastrukturi v najemu zadeve pač trajajo, sploh če gre za izredne dogodke, kar napaka na vlaknu definitivno je.
SaXsIm
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | RUNE Rural optika na vašem naslovu (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Omrežja in internet | 235031 (1700) | Tribal |
» | Optika v notranjost hiše (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 22042 (12429) | ToniT |
» | kako se prklopit na optiko ki jo napeljuje givo ?Oddelek: Pomoč in nasveti | 5198 (2704) | w0mbat |
» | Gradnje optike, VDSL central.... (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Omrežja in internet | 63866 (29925) | Lonsarg |
» | Čas priklopa na Telekom optikoOddelek: Omrežja in internet | 9487 (8465) | Slo_Gamer |