Forum » Na cesti » Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete?
Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete?
Malajlo ::
Konje vi narobe zastopte. Večinoma jih rabiš nekje 15kg avta/KM. Kar je manj (več kavalov), je uporabno samo pri prehitevanju in izsiljevanju.
Švabi pa res nimajo pojma, kako knofe postaviti. Glih sem pri svojem italijanu gledal, koliko knofov moram šlatat. Nobenega. Ajde, za kompresor klime ugasniti, da presuši kanale, pa da avtomatiko vklopim. Pozimi pa odroševanje. Enkrat. Itak se sam izklopi čez nekaj časa.
Aja, pa za šipo premikat, da kartico na rampo naslonim.
Ne pa knofi razmetani po celem avtu. Luči tu (še zdaj ne poznajo sistema, da se luči prižgejo in ugasnejo glede na položaj ključa; in če že to mogoče je preprogramirati, v hosti pozimi ne moreš babe nabrisat, ne bi svetil naokoli! Wtf!?!?), ventilator tam, gretje šip zraven meglenke ... Pa tolk let že avte šraufajo ...
Švabi pa res nimajo pojma, kako knofe postaviti. Glih sem pri svojem italijanu gledal, koliko knofov moram šlatat. Nobenega. Ajde, za kompresor klime ugasniti, da presuši kanale, pa da avtomatiko vklopim. Pozimi pa odroševanje. Enkrat. Itak se sam izklopi čez nekaj časa.
Aja, pa za šipo premikat, da kartico na rampo naslonim.
Ne pa knofi razmetani po celem avtu. Luči tu (še zdaj ne poznajo sistema, da se luči prižgejo in ugasnejo glede na položaj ključa; in če že to mogoče je preprogramirati, v hosti pozimi ne moreš babe nabrisat, ne bi svetil naokoli! Wtf!?!?), ventilator tam, gretje šip zraven meglenke ... Pa tolk let že avte šraufajo ...
bambam20 ::
Švabi pa res nimajo pojma, kako knofe postaviti. Glih sem pri svojem italijanu gledal, koliko knofov moram šlatat. Nobenega. Ajde, za kompresor klime ugasniti, da presuši kanale, pa da avtomatiko vklopim. Pozimi pa odroševanje. Enkrat. Itak se sam izklopi čez nekaj časa.
Ti grdi švabi, ki res "nimajo pojma" kako bi naj izgledala klima enota in logično razporejeni gumbi.
Malajlo ::
Dej jih preštej ... Pa če lahko po njih podrsaš, da zatipaš tretji knof z desne. Nea gre, stari. Poglej ga! No, so v predstavljenem primeru vsaj v eni vrsti. Večina njih.
Unknown_001 ::
Dej jih preštej ... Pa če lahko po njih podrsaš, da zatipaš tretji knof z desne. Nea gre, stari. Poglej ga! No, so v predstavljenem primeru vsaj v eni vrsti. Večina njih.
Trying to make a point out of nothing?
2012_mercedes_benz_c_class_tempcontrol.jpg
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Malajlo ::
Dvopodročno klimo se upravlja z leve ali desne strani. Skupne knofe se daje nekam na stran. Ali pana sredo, ker jih moraš pogledat. Ta primer ima skrajne knofe za popolnoma ločene zadeve. A ventilator je pa na sred. Majko mila, a moram gledat, kam tipknem? Itak je pa šrot, ker dela avtomatika samo za obe področji. Ker? Meni je ok, da piha, kamor misli, moja se pa pizdaka, da čuti piš (ker spi z razkrečenimi nogami spodaj brez in ji breeze ne paše, če ni moj).
Še enkrat, šrot, ker je napol avtomatska. Termostat so pa že moskviči poznali leta 1989. Če jemlješ avtomatiko kot sobni termostat, seveda.
Še enkrat, šrot, ker je napol avtomatska. Termostat so pa že moskviči poznali leta 1989. Če jemlješ avtomatiko kot sobni termostat, seveda.
m0LN4r ::
Za take stvari delajo raziskave, v bistvu so ljudje krivi, da so gumbi tam kjer so.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Malajlo ::
Unknown_001 je izjavil:
Dej jih preštej ... Pa če lahko po njih podrsaš, da zatipaš tretji knof z desne. Nea gre, stari. Poglej ga! No, so v predstavljenem primeru vsaj v eni vrsti. Večina njih.
Trying to make a point out of nothing?
2012_mercedes_benz_c_class_tempcontrol.jpg
Prva fotka je simple on/off. Ajde, Meca ima ločene funkcije,samo tisti scroll za temperaturo bi bil boljši vrtljiv knof. Najbrž se ga navadiš. Mi je pa všeč, da so že pred petimi leti uspeli to implementirat. (luči prižgat moraš itak še evdno šlatat nekje po armaturi, ali pač)?
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Dej jih preštej ... Pa če lahko po njih podrsaš, da zatipaš tretji knof z desne. Nea gre, stari. Poglej ga! No, so v predstavljenem primeru vsaj v eni vrsti. Večina njih.
Trying to make a point out of nothing?
2012_mercedes_benz_c_class_tempcontrol.jpg
Prva fotka je simple on/off. Ajde, Meca ima ločene funkcije,samo tisti scroll za temperaturo bi bil boljši vrtljiv knof. Najbrž se ga navadiš. Mi je pa všeč, da so že pred petimi leti uspeli to implementirat. (luči prižgat moraš itak še evdno šlatat nekje po armaturi, ali pač)?
Tist način za šaltanje luči na ločenem obroču je edini sprejemljiv.
Tista idiotija na ročicah je šele bedarija ko mimgrede daš smernik pa meglenke prižgeš kot pri Cliotu. Krasno za živčnega fasat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
1b0r ::
Nekaj si že prej delal narobe, da si se na prehitevalnem pasu znašel v položaju kjer imaš pri 130 enega za sabo. Sem lepo napisal, da se moraš prej prepričat o hitrosti tistih za tabo.
In če vidiš enega, ki je očigledno hitrejši, boš pač počakal da gre najprej on naprej, potem pa še ti. Ne vidim nobenega problema.
Seveda pa če je tisti za tabo razumljiv, bo poizkušal razumet da tebi omejitve pomenijo več kot pa njegov čas oz. užitek v hitrosti, ampak moraš ti razumet da je malo toliko razumljivih ljudi, zato je najbolje se sploh ne spravljat v take kočljive situacije.
Sicer pa tudi če zdaj tebe naučim vozit, ne vem kako bom naučil še vse ostale. O tem bi se moralo več govorit na 24 ur, drugače pri nas ne bo nobenih sprememb.
In če vidiš enega, ki je očigledno hitrejši, boš pač počakal da gre najprej on naprej, potem pa še ti. Ne vidim nobenega problema.
Seveda pa če je tisti za tabo razumljiv, bo poizkušal razumet da tebi omejitve pomenijo več kot pa njegov čas oz. užitek v hitrosti, ampak moraš ti razumet da je malo toliko razumljivih ljudi, zato je najbolje se sploh ne spravljat v take kočljive situacije.
Sicer pa tudi če zdaj tebe naučim vozit, ne vem kako bom naučil še vse ostale. O tem bi se moralo več govorit na 24 ur, drugače pri nas ne bo nobenih sprememb.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 1b0r ()
Netrunner ::
@1b0r => pa daj ne mi nekaj pametovat. Nemalokrat se zgodi da v grdem vremenu je desni pas polen tovornjakov in ti ne preostane drugega kot da počasi prehitevaš po levi. V takih primerih se vedno znajdeš v položaju ko dobiš nekoga za ritjo, saj če nimaš 180 na števcu imaš vedno nekoga v riti. In zdaj meni tukaj govorite da sem problematičen na cesti ki sem eden redkih kateri se vsaj skuša držati pravil. Ne grem se nobenega policaja na cesti ampak samo grem s tokom v nekih omejitvah ki pa so za večino ljudi očitno premajhne.
Če bi vsi brez izjeme vozili 130 AC prehitevanje sploh ne bi bilo potrebno in bi bilo precej majn nesreč.
@Heavy => kar nekaj...
Kakorkoli... namen te teme je ČISTO NEKAJ DRUGEGA tako da ne mislim več razpravljat o tem. Če mi še kdo za dati kakšen moder nasvet naj mi pošlje ZS.
Če bi vsi brez izjeme vozili 130 AC prehitevanje sploh ne bi bilo potrebno in bi bilo precej majn nesreč.
@Heavy => kar nekaj...
Kakorkoli... namen te teme je ČISTO NEKAJ DRUGEGA tako da ne mislim več razpravljat o tem. Če mi še kdo za dati kakšen moder nasvet naj mi pošlje ZS.
bambam20 ::
Machete ::
Dej jih preštej ... Pa če lahko po njih podrsaš, da zatipaš tretji knof z desne. Nea gre, stari. Poglej ga! No, so v predstavljenem primeru vsaj v eni vrsti. Večina njih.
Tretji gumb z desne nimaš kaj tikat, ker uporabljaš auto fukcijo, kjer klima sama regulira moč ventilacije.
Zdaj je tudi avtomatsko klimo mogoče regulirati s stopnjami. In ne tako, da to povozi atuo način, kot prej. Ti določiš, s kakšno jakostjo in hitrostjo 'lovi' naštimano T. Mogoče se sliši čudno, ampak po svoje ima smisel in sem sam to všasih tudi pogrešal.
Govorim pa za primer prve rupsijeve slikice.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
GupeM ::
Ce se drzim teme, bo moj naslednji avto imel:
- klimo, ki pride poleti hudicevo prav (da avto shladis vsaj na tenperaturo okolice, raje kaksno stopinjo manj)
- vlecno kljuko (obcasno jo pogresam)
- vec konjev kot sedanji (trenutno 60KM, rad bi nekje 100 konjev)
- manjso porabo glede na konje (8l za 60konjev mi je prevec, 8l pri 100 konjih mi je kul)
- tempomat bi tud bil kul, ni mi pa nujen
Ostalo, kar ni ravno oprema:
- malo ali nic rje (itak ne bom nikol v lajfu mel novga avta)
- poceni vzdrzevanje in cim manj napak
Tole maš pa kar konkretno porabo. Včasih sem imel 1.6 16V bencinarja (101 konj) in sem se dnevno vozil najprej po ovinkih na hrib, nato po ovinkih s hriba navzdol, nato pa še kakšnih 25km avtoceste in nekaj kilometrov po Ljubljani. Nato obratno domov, pa mi je kuril ~7,7 l/100km. Po menjavi službe se mi je zamenjala tudi relacija, in se sedaj vozim praktično samo po regionalki. S starim 1.6 bencinarjem mi je poraba padla na ~6,7 l/100km.
Nato sem zamenjal z dieselom 1.6, 116KM, ki je precej večji in težji od starega, saj je karavan. Porabo imam ~4,8 l/100km. Pa še precej boljši navor ima kot stari.
Malajlo ::
Vsekakor je ergonomija armature in ostalih pritiklin, vsaj meni, pomembna. Knofi morajo biti na dosegu roke, logično v skupinah, manj uporabljani (zadnja meglenka npr.) pa postavljeni tako, da ne moreš na slepo mimo butniti. Npr. gretje zadnje šipe in zadnja meglenka en zraven drugega. Potem pa vidiš, kako se ata sredi belega dne vozi z zadnjo meglenko, baba se pa čez cize steguje in briše zadnjo šipo. Smeh2.
Nemci me precej jezijo z načinom prižiganja luči. Dnevne gor ali dol, obvezno morajo biti prižgane luči že leta. Lepo, da se prižgejo, ko motor laufa. Ampak da jih ne moreš ugasniti, je pa bula. Totalna. Ok, poleg kopice zadev, ki nimajo nič skupnega s superiorno (pa je res?) tehnologijo pod motornim pokrovom. Že to, da legen zici niso nekaj običajnega, je kar nekaj (pa ne, da bi dnevno spal v avtu, ampak sem se že kdaj tudi ustavil in odkinkal par kitic).
Tako kot izklop sovoznikovega airbaga. Škoda Roomster še leta 2008 ni imela možnosti izklopa niti med dodatno opremo. Samo na servisu so ti ga lahko onemogočili preko OBD (in nalepili nalepko na armaturo, da airbag ni aktiven). Pri Oplu so mi pa svetovali, naj varovalko ven vzamem, ker je bila naknadna vgradnja hebene tipke/ključavnice manjše premoženje. WTF? A zdaj se bom najprej na servis odpeljal, če bom hotel otroka na sovoznikovem sedežu v vrtcu odložiti, pa potem nazaj, ker bo preostalih pet ur sedela poleg odrasla oseba, mimogrede po koncu šihta pa spet nazaj na servis? (v tem primeru odpade jutranji izklop, to pa res; ampak avto je do jutra uporaben samo za prevažanje tašče - če je žleht )
Nemci me precej jezijo z načinom prižiganja luči. Dnevne gor ali dol, obvezno morajo biti prižgane luči že leta. Lepo, da se prižgejo, ko motor laufa. Ampak da jih ne moreš ugasniti, je pa bula. Totalna. Ok, poleg kopice zadev, ki nimajo nič skupnega s superiorno (pa je res?) tehnologijo pod motornim pokrovom. Že to, da legen zici niso nekaj običajnega, je kar nekaj (pa ne, da bi dnevno spal v avtu, ampak sem se že kdaj tudi ustavil in odkinkal par kitic).
Tako kot izklop sovoznikovega airbaga. Škoda Roomster še leta 2008 ni imela možnosti izklopa niti med dodatno opremo. Samo na servisu so ti ga lahko onemogočili preko OBD (in nalepili nalepko na armaturo, da airbag ni aktiven). Pri Oplu so mi pa svetovali, naj varovalko ven vzamem, ker je bila naknadna vgradnja hebene tipke/ključavnice manjše premoženje. WTF? A zdaj se bom najprej na servis odpeljal, če bom hotel otroka na sovoznikovem sedežu v vrtcu odložiti, pa potem nazaj, ker bo preostalih pet ur sedela poleg odrasla oseba, mimogrede po koncu šihta pa spet nazaj na servis? (v tem primeru odpade jutranji izklop, to pa res; ampak avto je do jutra uporaben samo za prevažanje tašče - če je žleht )
GupeM ::
WTF? A zdaj se bom najprej na servis odpeljal, če bom hotel otroka na sovoznikovem sedežu v vrtcu odložiti, pa potem nazaj, ker bo preostalih pet ur sedela poleg odrasla oseba, mimogrede po koncu šihta pa spet nazaj na servis? (v tem primeru odpade jutranji izklop, to pa res; ampak avto je do jutra uporaben samo za prevažanje tašče - če je žleht )
Otroka, ki hodi v vrtec, voziš v avtosedežu, obrnjenega naprej. V tem primeru mora airbag biti vključen. Airbag se izključi samo kadar je otrok obrnjen nazaj. To je ponavadi takrat, ko še ne zna sam sedeti in ga imaš v lupinici. Predvsem je pa bolj varno otroka voziti na zadnjem sedežu, čeprav ga lahko voziš tudi spredaj.
Se strinjam, da je bedno, da ne moreš izklopiti airbagov, ni pa treba delati iz muhe slona in voziti avta na servis 2x na dan, da ti izključijo/vključijo airbag.
BorutK-73 ::
Unknown_001 je izjavil:
Tista idiotija na ročicah je šele bedarija ko mimgrede daš smernik pa meglenke prižgeš kot pri Cliotu. Krasno za živčnega fasat.
ROFL. vozim cliota že 11 let in se mi to še nikoli ni zgodilo.
d4vid ::
Unknown_001 je izjavil:
Tista idiotija na ročicah je šele bedarija ko mimgrede daš smernik pa meglenke prižgeš kot pri Cliotu. Krasno za živčnega fasat.
ROFL. vozim cliota že 11 let in se mi to še nikoli ni zgodilo.
Se mi je ze naredil da sem ponoc ko sem prevec nahitr hotu sklopit dolge, zavrtel se stikalo za luci in prizgal pozicijo. Jebeno. Da bi pa vklopil meglenke pa se ne.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
BlaY0 ::
K0l1br1 ::
Kaj imate to za ene kante? Moja avtomatika bi rabila samo en gumb in to je auto in off, pa so dodali še par stvari, ki jih niti ne bi rabilo biti. Pa so, za take, ki bi tudi kaj premaknili ali tunali, kot jim paše. Da pa bi bila to neka znanost knof pritisniti, ali pa celo elaborate delati, pa se mi še ni zgodilo.
Machete ::
Touchscreeni so res idiotizem. Sploh pa višanje in nižanje glasnosti avtoradia da moraš podrsati po zaslonu gor ali pa dol... kar nekaj. Pa me prav zanima življenska doba teh touchscreenov z leti. Poleti so na 50+ pozimi na -10
Prihodnost bo v drsanju (in mahanju) očitno.
(0:37 sek)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
BlaY0 ::
Kul, samo kdo bo pa na cesto gledal in vozil? Naj najprej avtonomojo porihtajo, potem pa igračke za preganjanje dolgčasa med vožnjo...
borisk ::
Kot zanimivost, moj 1.6T 200 ima med utekavanjem nekje 8l, se pravi do 3000 obratov, po ravninah regionalk okol 110km/h, 6. prestava pri 2500rpm.
hmm, lol? kakšen motor pa imaš da rabi utekanje? prvo kot prvo so motor v tovarni preizkusili in verjemi mi, da je več časa preživel pod visokimi vrtljaji kot pa v prostem teku. drugo kot drugo pa so tolerance, materiali in maziva nekaj drugega kot so bili v 70 letih. Nulti servis, če te že ravno skrbi in čao.
fikus_ ::
Še ena zanimivost: pri moje avtomobilu, ki ima predpisane intervale menjave 15 kkm, je pri novem začela svetiti lučka pri ~12 kkm, potem nikoli več. Sedaj med intervali menjave porabi približno polovco olja med zgornjo in spodnjo oznako za nivo olja.
Tako da utekavanje motorja ni čist LOL.
Tako da utekavanje motorja ni čist LOL.
GrimReaper ::
hmm, lol? kakšen motor pa imaš da rabi utekanje? prvo kot prvo so motor v tovarni preizkusili in verjemi mi, da je več časa preživel pod visokimi vrtljaji kot pa v prostem teku. drugo kot drugo pa so tolerance, materiali in maziva nekaj drugega kot so bili v 70 letih. Nulti servis, če te že ravno skrbi in čao.
Ni treba nič lolat, to je pač zakoreninjeno, ali je še potrebno ali ne, kako naj jest vem? Vsekakor avtu ne moreš škodit, če ga prve km voziš z nižjimi obrati, to je dejstvo, koliko mu škodujejo višji obrati pa pač ne moreš vedt, zato utekanje.
Enako delajo Nemci in Angleži:
https://www.motor-talk.de/forum/erfahru...
Ich fahre die ersten 1.000 Kilometer im unteren Drehzahlbereich, d.h. früh und oft schalten, und von dort bis 2.500 Kilometer zügiger, aber auch noch nicht Vollgas. Aber dann ist Vollgas OK
https://www.astrakforums.co.uk/viewtopi...
https://www.astrakforums.co.uk/viewtopi...
Drugače je pa res ob prevzemu imel na BC-ju po 3km nekje med 11 in 12l/100km, ampak to imam tut sam 10l, če se grem peljat samo 1km. Oni so pa pri razkladanju avta delali po par metrov naenkrat.
Z vožnjo do 3000rpm in nekje 50-80% plina (pač vem da do podna še nisem šel) imam 8,7l po BC-ju oz. realno 9,8l. Ja, pije več kot sem mislil da bo, vsaj pri teh obratih, pričakoval sem 10l z mojo vožnjo, ampak bo zgleda nekje proti 12l, kar ni neki bolje kot pri 2.0 atmosfercu.
Sicer pa itak ne rabiš neki obratov, danes dva bolnika 4m (se ne hecam, vmes ni bilo prostora za avto) za ritjo za avtobusom (bolnika zato, ker če bi imel sam 50KM avto, bi pač vozil normalno 20m za njim, prehitet itak ne moreš), na prvi ravnini se uštulim za avtobus (seveda takoj povečam razdaljo za avtobusom na 20m, ta za mano se potem prilima na moj zadek, dam 4 smernike, potem takoj poveča razdaljo), na drugi pa v 3. iz nekje 50 pa do nekje 100, pri cca. 3300 dam v 4., utekanje in to, ampak vseeno, to sem bil mimo v povsem doglednem času, kot bi prehiteval pač s 100-120KM avtom. Kako bo šele potem ko bom imel na voljo vseh 6000rpm, ta avto je pomoje vrh glave za naše ceste.
To je glavni point takega avta, ker tukaj v mojih krajih se je razpaslo tovornjakov in avtobusov, vozijo pa tolk počasi da si hitrejši s 50ccm skuterjem. In taka vožnja je res utrujajoča, sam se raje vsaki 2 minuti umikam na avtobusno postajo kot pa da se vozim s 40km/h.
Če bi rabil za hitro vožnjo po ovinkih, bi pa kupil Corso OPC (imam Astro), ampak sem že pri Cliu RS ugotovil da mi to ni prioriteta. Sploh so pa ceste tolk razsute, da je bolj pomembna udobna vožnja kot pa tistih 5-10km/h več skozi ovinke.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Malajlo ::
Valjda tišiš čez ovinke, kolikor se da, pa da se potniki ne počutijo kot vreče krompirja. Ne pa jajcanje pri omejitvi 90 z nekimi 50 km/h. Taki me samo živčnega delate, ker moram nonstop šlatat bremzo pa kuplungo. Boh pomagi ...
Map ::
A tule res nihče ne uživa v bencinskih hlapih? Vsi bi samo božali gas, da ne bi bili prehitro označeni za norce in morilce.
Recimo tudi sam se rad hitro peljem, pa se vseeno vedno držim omejitev v naseljih in mestih. Si pa raje privoščim na cestah, kjer ni prometa. In najraje na bolj zaprtih in ovinkastih, ker je velik boljši filing v pospeških, kot pa če bi se 300 peljal po AC. Nikoli pa si ne privoščim, ko imam še koga zraven v avtu.
Zadnje čase ogromnokrat naletim na voznike, ki vozijo 50-70 pri omejitvi 90, ko se začne omejitev 50 pa lepo nadaljujejo brez zmanjšanja. Sem prepričan, da se imajo za zelo varne voznike. In ponavadi še zabremzajo pred vsakim ovinkom, čeprav ni to potrebno niti pri 90. Da se ti utrga. Vidiš celo avto šolo, ki se pelje 40 pri omejitvi 50, pa potem nabira 90 do naslednjega naselja. Ne vem no, mene je inštruktor od prve ure forsiral naj čim hitreje pospešujem in sem gas vedno pohodil do konca, da se promet tekoče nadaljuje in tisti za tabo ne rabijo zavirat. Bolje kilometer čez omejitev kot dva pod, nekako takšnega mišljenja naj bi bili tudi v komisiji.
Ampak okej, če še povem kaj o avtomatikih. Poznam ljudi, ki ga nimajo, in pravijo, da ga ne rabijo in da ubije užitek. Poznam pa tudi ljudi, ki ga imajo, in pravijo, da si vožnje z ročnim več ne predstavljajo. Vsi, ki so šli enkrat na avtomatika so tam tudi ostali. Sploh je veliko vreden v mestih ob konicah, da ne rabiš kar naprej drajsat bremze pa sklopke, in na AC v navezi z radarskim tempomatom recimo. Obvolanskih ročic pa tudi sam ne uporabljam, moram pa enkrat probat na kaki poznani cesti, ker edino tam so lahko dobre in uporabne, ko pred ovinkom vržeš prestavo ali dve dol že pred ovinkom in tako hitreje pospešiš iz ovinka. Avtomatika namreč ne vidi ovinka in ko pohodiš gas imaš vedno malce laga, da vrže nižje.
Recimo tudi sam se rad hitro peljem, pa se vseeno vedno držim omejitev v naseljih in mestih. Si pa raje privoščim na cestah, kjer ni prometa. In najraje na bolj zaprtih in ovinkastih, ker je velik boljši filing v pospeških, kot pa če bi se 300 peljal po AC. Nikoli pa si ne privoščim, ko imam še koga zraven v avtu.
Zadnje čase ogromnokrat naletim na voznike, ki vozijo 50-70 pri omejitvi 90, ko se začne omejitev 50 pa lepo nadaljujejo brez zmanjšanja. Sem prepričan, da se imajo za zelo varne voznike. In ponavadi še zabremzajo pred vsakim ovinkom, čeprav ni to potrebno niti pri 90. Da se ti utrga. Vidiš celo avto šolo, ki se pelje 40 pri omejitvi 50, pa potem nabira 90 do naslednjega naselja. Ne vem no, mene je inštruktor od prve ure forsiral naj čim hitreje pospešujem in sem gas vedno pohodil do konca, da se promet tekoče nadaljuje in tisti za tabo ne rabijo zavirat. Bolje kilometer čez omejitev kot dva pod, nekako takšnega mišljenja naj bi bili tudi v komisiji.
Ampak okej, če še povem kaj o avtomatikih. Poznam ljudi, ki ga nimajo, in pravijo, da ga ne rabijo in da ubije užitek. Poznam pa tudi ljudi, ki ga imajo, in pravijo, da si vožnje z ročnim več ne predstavljajo. Vsi, ki so šli enkrat na avtomatika so tam tudi ostali. Sploh je veliko vreden v mestih ob konicah, da ne rabiš kar naprej drajsat bremze pa sklopke, in na AC v navezi z radarskim tempomatom recimo. Obvolanskih ročic pa tudi sam ne uporabljam, moram pa enkrat probat na kaki poznani cesti, ker edino tam so lahko dobre in uporabne, ko pred ovinkom vržeš prestavo ali dve dol že pred ovinkom in tako hitreje pospešiš iz ovinka. Avtomatika namreč ne vidi ovinka in ko pohodiš gas imaš vedno malce laga, da vrže nižje.
borisk ::
Machete ::
A tule res nihče ne uživa v bencinskih hlapih? Vsi bi samo božali gas, da ne bi bili prehitro označeni za norce in morilce..
Vem kaj hočeš povedat, tudi jaz rad peljem hitro, če je le 100% varno. Seveda se na to vedno usuje plaz, da vse kar je nad omejtivijo ni varno jada jada jada. Vse je odvisno od skoncentriranosti, avta in okoliščin. Pozoren voznik v dobrem avtu, je varnejši od frčafele, ki vozi po omejitvah in se zraven šminka ali smsa v 30 let starem cliotu, ki je naredu tehničnega, ker foter pozna 'majstra' tam.
Kakor koli. Prvi serijski level 3 avto je tale zverina, že linkana zgoraj. Upam, da za časa mojga življenja še ostanejo takile bencinski monstrumi na cesti in ne bo vse dejansko EV brenčanje :)
http://hexus.net/ce/news/automotive/107...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Heavy ::
A tule res nihče ne uživa v bencinskih hlapih? Vsi bi samo božali gas, da ne bi bili prehitro označeni za norce in morilce..
Vem kaj hočeš povedat, tudi jaz rad peljem hitro, če je le 100% varno. Seveda se na to vedno usuje plaz, da vse kar je nad omejtivijo ni varno jada jada jada. Vse je odvisno od skoncentriranosti, avta in okoliščin. Pozoren voznik v dobrem avtu, je varnejši od frčafele, ki vozi po omejitvah in se zraven šminka ali smsa v 30 let starem cliotu, ki je naredu tehničnega, ker foter pozna 'majstra' tam.
Tudi jaz grem rad malo hitreje po ovinkastih cestah, ne moreš pa predvideti vsega. Med drugim sem že v nepreglednem ovinku dobil 'angleže', ki so peljali nasproti po napačni strani (prazna cesta), vključevanje na AC pri 40km/h direkt iz začetka pospeševalnega pasa, do motoristov, kateri polagajo ovinke po sredini ceste.
Če hočeš lepo vožnjo, greš zgodaj zjutraj med koncem tedna delati turo. Ne srečaš skoraj nič prometa. Pa še ena filozofska: bolj je zabavno vozit počasen avto hitro, kot pa hitrega počasi.
Glede brnenja EV; jaz bi tole imel
https://www.autocar.co.uk/car-news/indu...
PS: na Rakitni in Vršiču sta polnilni postaji?
#TeamFelix
poweroff ::
No, moja izkušnja z nakupom avtomobila iz tega tedna je precej zanimiva.
Začne se že kakšen mesec nazaj. Pregledam ponudbe, se okvirno odločim in grem do prvega avto salona. Stopim notri, povem, da bi kupil avto in mi prodajalec reče, ja, imamo, tamle so katalogi, vzemite si.
"OK, a lahko avto vidim?" Tip rahlo nejevoljen vstane in reče - "No ja, pa ga poglejva...". Avto pogledam, prodajalcu je bilo skoraj muka odgovarjat na vsako vprašanje, tako da na hitro spakiram in se odločim, da sem ne bom več prišel No, kasneje sem prišel še enkrat (pri neki drugi avto hiši so mi rezervirali testno vozilo ki je bilo pri temu možakarju), pa je bil enako nezainteresiran. Tako da očitno ni imel zgolj enega slabega dneva.
Grem na drugo firmo, prijazni, bomo vse zrihtali, ampak "veste, danes sodelavca ni, vam bo poslal naslednji teden mail". Naslednji teden nič... v sredo pokličem, "aja, ja, zdaj vidim, pošljem jutri mail". Četrtek nič, petek nič, popoldan v petek se zapeljem tja.
No, v živo se ti potrudi, organizira testno vožnjo, pripravi neko ponudbo. Cena po ceniku: malo manj kot 11k. Ampak je treba počakat 3 mesece. Pripravi ponudbo za financiranje, obrestna mera 5,55%.
Potem mi pa predlaga, da lahko takoj dobim pa neki drugo vozilo, v osnovni barvi (bela) in nekaj malega dodatki. Okrog 11.200. Pa še nekih stroškov mi ne bi računali. Fino, vozilo je parkirano pri njih, si ga grem ogledat, se zapeljem en krog, OK, bom razmislil, ampak bi mogoče kar vzel.
"Aja, pa še tole... naslednji teden grem na dopust, se pravi bi to moral ta teden vse urediti", rečem. Ja, ni problema, bomo zrihtali v par dneh.
OK, razmislim, se vrnem in rečem, da sem se odločil za to varianto. Dobim predračun 11.375. OK, je malo dražje kot smo se dogovorili, ampak ajde. Pripravi neko ponudbo za financiranje, ampak zdaj je obrestna mera 8%, preplačila pa okrog 900 EUR. V redu... Doma opazim, da piše barva "srebrna". Grem v službo, dam izpolnit papirje o dohodku in nesem zadevo prodajalcu.
No, potem pa se gospod pomni, da so pozabili računat kovinsko barvo, pa doba odplačevanja se je kar naenkrat malo skrajšala, mi da nov (popravljen) predračun in ponudbo banke... in nov predračun je kar precej dražji (zdaj je razlike od začetnih pogovorov že za jurja!), mesečni obrok se je pa iz začetnih 205 EUR dvignil na 416 EUR. OK, doba odplačevanja sicer krajša, ampak tudi obrestna mera večja in na koncu preplačilo ne prav bistveno manjše. Na koncu mi ponudi še prav ugodni polni kasko za 500 EUR... se nasmehnem, ker mi ga je moj zavarovalničar pripravil za 300 (+ obvezno zavarovanje + divjad + stekla)... inn potem reče, da brez divjadi in stekla je pa 370 EUR.
Rečem, da bom še razmislil, grem v avto, pogledam še enkrat papirje in vidim, da sem prav videl.
Trikrat globoko vdihnem, se odpeljem do doma, zaženem skener, gor položim roko z dvignjenim sredincem in pošljem mail. S prilogo.
Jutri grem na morje s starim avtom.
Začne se že kakšen mesec nazaj. Pregledam ponudbe, se okvirno odločim in grem do prvega avto salona. Stopim notri, povem, da bi kupil avto in mi prodajalec reče, ja, imamo, tamle so katalogi, vzemite si.
"OK, a lahko avto vidim?" Tip rahlo nejevoljen vstane in reče - "No ja, pa ga poglejva...". Avto pogledam, prodajalcu je bilo skoraj muka odgovarjat na vsako vprašanje, tako da na hitro spakiram in se odločim, da sem ne bom več prišel No, kasneje sem prišel še enkrat (pri neki drugi avto hiši so mi rezervirali testno vozilo ki je bilo pri temu možakarju), pa je bil enako nezainteresiran. Tako da očitno ni imel zgolj enega slabega dneva.
Grem na drugo firmo, prijazni, bomo vse zrihtali, ampak "veste, danes sodelavca ni, vam bo poslal naslednji teden mail". Naslednji teden nič... v sredo pokličem, "aja, ja, zdaj vidim, pošljem jutri mail". Četrtek nič, petek nič, popoldan v petek se zapeljem tja.
No, v živo se ti potrudi, organizira testno vožnjo, pripravi neko ponudbo. Cena po ceniku: malo manj kot 11k. Ampak je treba počakat 3 mesece. Pripravi ponudbo za financiranje, obrestna mera 5,55%.
Potem mi pa predlaga, da lahko takoj dobim pa neki drugo vozilo, v osnovni barvi (bela) in nekaj malega dodatki. Okrog 11.200. Pa še nekih stroškov mi ne bi računali. Fino, vozilo je parkirano pri njih, si ga grem ogledat, se zapeljem en krog, OK, bom razmislil, ampak bi mogoče kar vzel.
"Aja, pa še tole... naslednji teden grem na dopust, se pravi bi to moral ta teden vse urediti", rečem. Ja, ni problema, bomo zrihtali v par dneh.
OK, razmislim, se vrnem in rečem, da sem se odločil za to varianto. Dobim predračun 11.375. OK, je malo dražje kot smo se dogovorili, ampak ajde. Pripravi neko ponudbo za financiranje, ampak zdaj je obrestna mera 8%, preplačila pa okrog 900 EUR. V redu... Doma opazim, da piše barva "srebrna". Grem v službo, dam izpolnit papirje o dohodku in nesem zadevo prodajalcu.
No, potem pa se gospod pomni, da so pozabili računat kovinsko barvo, pa doba odplačevanja se je kar naenkrat malo skrajšala, mi da nov (popravljen) predračun in ponudbo banke... in nov predračun je kar precej dražji (zdaj je razlike od začetnih pogovorov že za jurja!), mesečni obrok se je pa iz začetnih 205 EUR dvignil na 416 EUR. OK, doba odplačevanja sicer krajša, ampak tudi obrestna mera večja in na koncu preplačilo ne prav bistveno manjše. Na koncu mi ponudi še prav ugodni polni kasko za 500 EUR... se nasmehnem, ker mi ga je moj zavarovalničar pripravil za 300 (+ obvezno zavarovanje + divjad + stekla)... inn potem reče, da brez divjadi in stekla je pa 370 EUR.
Rečem, da bom še razmislil, grem v avto, pogledam še enkrat papirje in vidim, da sem prav videl.
Trikrat globoko vdihnem, se odpeljem do doma, zaženem skener, gor položim roko z dvignjenim sredincem in pošljem mail. S prilogo.
Jutri grem na morje s starim avtom.
sudo poweroff
poweroff ::
No, saj tisto s skenerjem ni bilo mišljeno dobesedno. Sem pa napisal mail, da se pač niso držali dogovorjenega in zato z njimi ne mislim sodelovat.
Avto je bil sicer Dacia. Sicer se pri dražjih znamkah gotovo bolj potrudijo okrog tebe, ampak ti tudi precej dražje plačaš. In kot sem rekel, 15k za avto res ne mislim dati.
Avto je bil sicer Dacia. Sicer se pri dražjih znamkah gotovo bolj potrudijo okrog tebe, ampak ti tudi precej dražje plačaš. In kot sem rekel, 15k za avto res ne mislim dati.
sudo poweroff
bambam20 ::
No, saj tisto s skenerjem ni bilo mišljeno dobesedno. Sem pa napisal mail, da se pač niso držali dogovorjenega in zato z njimi ne mislim sodelovat.
Avto je bil sicer Dacia. Sicer se pri dražjih znamkah gotovo bolj potrudijo okrog tebe, ampak ti tudi precej dražje plačaš. In kot sem rekel, 15k za avto res ne mislim dati.
Imam podobno izkušnjo pri VW pooblaščenem zastopniku, ko je prodajalalec vidno v mukah odgovoril na par vprašanj.
Malajlo ::
Čudno, da sploh kaj prodajo ...
Pripeljem Opla na Avtotehno. Čakam, da preložita papirje za šalterjem, vmes postopam po salonu. Oprezam, če se je kaj izboljšalo pri oplci. Tko ene četrt ure bluzim, ne da bi kdo stopil do mene, ko se končno en zdrzne, pa me vpraša, če lahko kako pomaga. Sem odgovoril, da naj najprej sebi pomagajo.
Končno ima en za šalterjem prazno mizo, dvigne glavo, jaz pristopim, češ, da sem avto pripeljal, pa da se mudi in da imam tudi nadomestno vozilo rezervirano. Gleda, nima. Zdaj že slabe volje povem, da naj kar jutri pripeljejo avto ob pol devetih na firmo, pa z nadomestnim naj pridejo.
Zjutraj kliče, da še nima avta in bo popoldne ...
Napake vozila v garanciji so bile vse tehnična lastnost. Torej Opel ne več. Never. Pa še klobuk sem si moral sam kupiti!
Pripeljem Opla na Avtotehno. Čakam, da preložita papirje za šalterjem, vmes postopam po salonu. Oprezam, če se je kaj izboljšalo pri oplci. Tko ene četrt ure bluzim, ne da bi kdo stopil do mene, ko se končno en zdrzne, pa me vpraša, če lahko kako pomaga. Sem odgovoril, da naj najprej sebi pomagajo.
Končno ima en za šalterjem prazno mizo, dvigne glavo, jaz pristopim, češ, da sem avto pripeljal, pa da se mudi in da imam tudi nadomestno vozilo rezervirano. Gleda, nima. Zdaj že slabe volje povem, da naj kar jutri pripeljejo avto ob pol devetih na firmo, pa z nadomestnim naj pridejo.
Zjutraj kliče, da še nima avta in bo popoldne ...
Napake vozila v garanciji so bile vse tehnična lastnost. Torej Opel ne več. Never. Pa še klobuk sem si moral sam kupiti!
NikolormousB ::
Sem imel zelo podobne izkušnje na Avtotehni. Nadomestno vozilo, za katerega sem se dogovoril po telefonu ni bilo na voljo, servis je trajal 6 ur namesto obljubljene "pol ure, eno kavico boste spili pa bo". Tip na šalterju me je prepričeval, da bo trajalo 1 teden, da dobijo dele, ki smo jih naročili prejšnji teden, povrh vsega je hotel bit nesramen, ker se on s takim "mulcem" ne bo tako pogovarjal...
Skratka, katastrofa. Menjava servisa je rešila večino težav.
Skratka, katastrofa. Menjava servisa je rešila večino težav.
Malajlo ::
Še vedno pa je rudi zanimivo, kako te obravnavajo glede na izgled.
Uletim k Ambrožu (Brnik al kaj je že), da bi avto kupil. Tip me najprej vpraša, kako mislim plačati. Halo?! Niti nisem povedal, kaj, niti ne vem, koliko bo.
Mu razložim, da bi Stilota, dizla, pa da je že paket opreme tudi standarden čisto v redu. Ampak da bi vzel nekaj, kar že imajo na lagerju, ali pa je že naročeno. Tip me nadere, da se avtov tako ne kupuje, sploh pa da nisem povedal, kako mislim plačati.
Togoten zapustim salon, direkt k Veitu.
Tam čisto druga zgodba. Da čakajo avti na carini, mi sprinta okvirno ponudbo, zadovoljen z dodatno opremo (CD je bil takrat za doplačati), če bom avto menjal staro za novo, ker ima glih cenilca, pa dam ključe, da se zapelje, vmes poštimava popuste. Bila je sreda, v petek sem premontiral tablice in se odpeljal. V soboto zjutraj twingota ni bilo več. Mali avti s klimo grejo za med še zdaj. Pa ceno tudi držijo. Bolj kot velike gare.
Kot nalašč mi je v četrtek počila prednja šipa. V petek zjutraj v Mengšu pustim avto, popoldne predam twingota z novo šipo (atermično, še dobro, da so jo imeli na lagerju).
Izgleda se da. Edino glava me je bolela, ker sem dobil thalio za ta cajt. Kdo je ta avto skup sestavil in dal na trg, pa je še živ, mi ni jasno.
Uletim k Ambrožu (Brnik al kaj je že), da bi avto kupil. Tip me najprej vpraša, kako mislim plačati. Halo?! Niti nisem povedal, kaj, niti ne vem, koliko bo.
Mu razložim, da bi Stilota, dizla, pa da je že paket opreme tudi standarden čisto v redu. Ampak da bi vzel nekaj, kar že imajo na lagerju, ali pa je že naročeno. Tip me nadere, da se avtov tako ne kupuje, sploh pa da nisem povedal, kako mislim plačati.
Togoten zapustim salon, direkt k Veitu.
Tam čisto druga zgodba. Da čakajo avti na carini, mi sprinta okvirno ponudbo, zadovoljen z dodatno opremo (CD je bil takrat za doplačati), če bom avto menjal staro za novo, ker ima glih cenilca, pa dam ključe, da se zapelje, vmes poštimava popuste. Bila je sreda, v petek sem premontiral tablice in se odpeljal. V soboto zjutraj twingota ni bilo več. Mali avti s klimo grejo za med še zdaj. Pa ceno tudi držijo. Bolj kot velike gare.
Kot nalašč mi je v četrtek počila prednja šipa. V petek zjutraj v Mengšu pustim avto, popoldne predam twingota z novo šipo (atermično, še dobro, da so jo imeli na lagerju).
Izgleda se da. Edino glava me je bolela, ker sem dobil thalio za ta cajt. Kdo je ta avto skup sestavil in dal na trg, pa je še živ, mi ni jasno.
krepki ::
Jaz imam pa dobre izkušnje z vw avtohišo,ko sem kupoval avto sem prišel v trenirki v salon in prodajalec je takoj pristopil k meni in me vprašal če lahko kako pomaga,kupoval sem golfa in takoj mi je bil pripravljen izdelat predračun,ker sem vzel polovico avtomobila na lizing.
Naredila sva osnovno varijanto in ker je bilo malo opreme za tak denar sva poskusila tudi z več opreme cena je kar hitro poskočila vendar še vedno nisem bil zadovoljen.
Zato me je prijazno povabil če stopim v sosednji salon kjer so imeli seate in mi pokazal raztavljen model z ogromno opreme za isti denar kot golf brez opreme.
Avto mi je bil takoj všeč in sva naredila še predračun za seat leona fr 125KM.
Odloćil sem se da ga vzamem,samo za ceno starega vozila sva se mogla še zmenit,ker je ponudba bila na mestu sva se zmenila da drug dan narediva pogodbo in vse ostalo.
Avto je bil na zalogi za barvo nisem komliciral in po odobritvi lizinga čez dva dni,sem vplačal polovico avtomobila in v enem tednu je bil avto v mojih rokah.
Naj omenim,da je za mano stal en gospod v elegantni obleki in kravati in ga niso kaj nič prednostno obravnavali,lepo je moral počakat na vrsto,sva pa prvi dan bila z prodajalcem skoraj eno uro v dogovarjanju kaj bi bila najboljša varijanta za mene.
Naredila sva osnovno varijanto in ker je bilo malo opreme za tak denar sva poskusila tudi z več opreme cena je kar hitro poskočila vendar še vedno nisem bil zadovoljen.
Zato me je prijazno povabil če stopim v sosednji salon kjer so imeli seate in mi pokazal raztavljen model z ogromno opreme za isti denar kot golf brez opreme.
Avto mi je bil takoj všeč in sva naredila še predračun za seat leona fr 125KM.
Odloćil sem se da ga vzamem,samo za ceno starega vozila sva se mogla še zmenit,ker je ponudba bila na mestu sva se zmenila da drug dan narediva pogodbo in vse ostalo.
Avto je bil na zalogi za barvo nisem komliciral in po odobritvi lizinga čez dva dni,sem vplačal polovico avtomobila in v enem tednu je bil avto v mojih rokah.
Naj omenim,da je za mano stal en gospod v elegantni obleki in kravati in ga niso kaj nič prednostno obravnavali,lepo je moral počakat na vrsto,sva pa prvi dan bila z prodajalcem skoraj eno uro v dogovarjanju kaj bi bila najboljša varijanta za mene.
SimplyMiha ::
Da si mal sposodim tole temo, ker se mi ob vaših prigodah kar ježijo dlake. Skratka, čas je, da upokojim svojega starega bencinarja letnik 2001, katerega je prava muka vozit 150km dnevno in še v koloni se kuham v vročini. Da ne omenjam, da se na AC klancih upeha, sploh ko je polno naložen s celo familijo in prtljago zadaj.
Pogoji? Zanesljivost, da ne vidim serviserja tako pogosto, da ga vzamem za poročno pričo in še botra povrh. Nizka poraba. Dizel odpade, ker sem ga že sit vohanja na AC in v mestu. Hibrid me zanima, EV bi bil super, a kaj, ko so trenutno dragi in z omejenim dosegom (da bi moral polnit res vsak dan).
Budžet? Od svoje kripe ne pričakujem več kot 800€, tako da sem omejen na recimo 15k€, absolutno največ pa 20k€ (z vsem prištetim not, od gum do zavarovanja in registracije).
Dodatna oprema? Tu sem še devičnik, doslej sem se lahko samo še zavistno slinil iz svoje ropotije. Vsekakor spodobna klima. Pa kamera zadaj, ker mi na travniku zadaj zmanjkuje prostora za vso to zbito živalje in frocovje (j/k, rly NPU). Tempomat mogoče, ne vem, koliko se splača. Za drugo opremo sem dovzeten za predloge, a sem bolj praktičen človek in ne rabim luksuza, ki je samo za pravico do bahanja.
Trenutno imam ugledano hibridno Toyoto Yaris. Prosim za predloge modelov, da si jih ogledam in primerjam, pa mogoče še predloge prodajalcev, da ne bom podoživel kakšne od strašljivih izkušenj. Hvala!
Pogoji? Zanesljivost, da ne vidim serviserja tako pogosto, da ga vzamem za poročno pričo in še botra povrh. Nizka poraba. Dizel odpade, ker sem ga že sit vohanja na AC in v mestu. Hibrid me zanima, EV bi bil super, a kaj, ko so trenutno dragi in z omejenim dosegom (da bi moral polnit res vsak dan).
Budžet? Od svoje kripe ne pričakujem več kot 800€, tako da sem omejen na recimo 15k€, absolutno največ pa 20k€ (z vsem prištetim not, od gum do zavarovanja in registracije).
Dodatna oprema? Tu sem še devičnik, doslej sem se lahko samo še zavistno slinil iz svoje ropotije. Vsekakor spodobna klima. Pa kamera zadaj, ker mi na travniku zadaj zmanjkuje prostora za vso to zbito živalje in frocovje (j/k, rly NPU). Tempomat mogoče, ne vem, koliko se splača. Za drugo opremo sem dovzeten za predloge, a sem bolj praktičen človek in ne rabim luksuza, ki je samo za pravico do bahanja.
Trenutno imam ugledano hibridno Toyoto Yaris. Prosim za predloge modelov, da si jih ogledam in primerjam, pa mogoče še predloge prodajalcev, da ne bom podoživel kakšne od strašljivih izkušenj. Hvala!
NikolormousB ::
Zanesljivost, da ne vidim serviserja tako pogosto, da ga vzamem za poročno pričo in še botra povrh.
Razlike med znamkami in modeli so majhne. Novi avtomobili so relativno zanesljivi, zelo velika verjetnost je, da z novim avtom ne boš imel večjih težav. Vedno pa lahko dobiš limono, ne glede na znamko. Ampak na to nimaš vpliva, tako, da ni "actionable".
Dizel odpade, ker sem ga že sit vohanja na AC in v mestu.
Sicer bo moj naslednji avto tudi bencinar, ampak novi dizli niso več take smrdule.
Dodatna oprema? Tu sem še devičnik, doslej sem se lahko samo še zavistno slinil iz svoje ropotije. Vsekakor spodobna klima. Pa kamera zadaj, ker mi na travniku zadaj zmanjkuje prostora za vso to zbito živalje in frocovje (j/k, rly NPU). Tempomat mogoče, ne vem, koliko se splača.
V avtomobilu za 15 jurjev so vse te stvari večinoma samoumevne.
Trenutno imam ugledano hibridno Toyoto Yaris. Prosim za predloge modelov, da si jih ogledam in primerjam, pa mogoče še predloge prodajalcev, da ne bom podoživel kakšne od strašljivih izkušenj. Hvala!
Osebno za 150km na dan ne bi niti pomislil na malčka, kot je Yaris. Tudi hibrid se mi zdi za tak režim vožnje slaba izbira. Na spritmonitor poglej malo porabo, hibrid ima mogoče 1 liter nižjo povprečno porabo od primerljivega bencinarja, pa še to večinoma na račun mestne porabe. Na avtocesti je razlika zanemarljiva.
Odpri avto.net in poklikaj ustrezne filtre, pa boš videl kaj pade ven. Strašljive izkušnje so v resnici precej redke, izberi, kar ti je všeč.
Moja 2 favorita:
Citroen C4 Cactus. Avto je odličen, prostoren in precej udoben. Notranjost je precej utilitaristična, strešne sani pridejo prav, če kdaj voziš strešni kovček, kolesa itd. Izgled meni osebno top, ni pa za vsakogar. Tak love it/hate it avto, kar je meni osebno všeč. Dobiš ga tudi z 82 konjskim motorjem, ampak mislim, da je za avtocesto in občasne družinske vožnje 110 konjev precej boljša izbira.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Kia Ceed/pro ceed. Bolj konzervativna izbira. Kie so zadnja leta odlične kar se tiče zanesljivosti, kvaliteta izdelave je na nivoju, opreme jim ne manjka. Pač taka, safe bet izbira, če želiš dober avto za relativno malo denarja.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Han ::
Preveri Suzuki Vitaro 1.4 BoosterJet. Notranjost sicer deluje bolj špartansko, a je v glavnem vse na svojem mestu in dokaj praktično. Tankaš in voziš, servis na 1 leto ali 20k km. Edino na AC bo nad 120 km/h nekaj "prepiha" v kabini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Han ()
donvito ::
SimplyMiha je izjavil:
Da si mal sposodim tole temo, ker se mi ob vaših prigodah kar ježijo dlake. Skratka, čas je, da upokojim svojega starega bencinarja letnik 2001, katerega je prava muka vozit 150km dnevno in še v koloni se kuham v vročini. Da ne omenjam, da se na AC klancih upeha, sploh ko je polno naložen s celo familijo in prtljago zadaj.
Pogoji? Zanesljivost, da ne vidim serviserja tako pogosto, da ga vzamem za poročno pričo in še botra povrh. Nizka poraba. Dizel odpade, ker sem ga že sit vohanja na AC in v mestu. Hibrid me zanima, EV bi bil super, a kaj, ko so trenutno dragi in z omejenim dosegom (da bi moral polnit res vsak dan).
Budžet? Od svoje kripe ne pričakujem več kot 800€, tako da sem omejen na recimo 15k€, absolutno največ pa 20k€ (z vsem prištetim not, od gum do zavarovanja in registracije).
Dodatna oprema? Tu sem še devičnik, doslej sem se lahko samo še zavistno slinil iz svoje ropotije. Vsekakor spodobna klima. Pa kamera zadaj, ker mi na travniku zadaj zmanjkuje prostora za vso to zbito živalje in frocovje (j/k, rly NPU). Tempomat mogoče, ne vem, koliko se splača. Za drugo opremo sem dovzeten za predloge, a sem bolj praktičen človek in ne rabim luksuza, ki je samo za pravico do bahanja.
Trenutno imam ugledano hibridno Toyoto Yaris. Prosim za predloge modelov, da si jih ogledam in primerjam, pa mogoče še predloge prodajalcev, da ne bom podoživel kakšne od strašljivih izkušenj. Hvala!
Če imaš familio je yaris premajhen, definitivno. Če že potem bi vzel Tega res, da je leto star, kilometrov praktično nima, je pa ugodna cena. Pomejem, bi zbil še kakšnih dobrih 500€ dol, sploh če mu boš plačal v gotovini. Pa še Hybrid je.
Lahko pa vprašaš za ceno Tega, ki pa je nov.
SimplyMiha ::
Toliko denarja na kupu nimam, ker sem ravno pognal za novo streho, tako da bi raje na obroke (po možnosti brez pologa in obresti, kot je za kio cee'd in sportage). Kaj več kot 15k€ si ne upam, da mi ne odžre preveč plače.
Hm, 7-letno jamstvo za Kio Ceed je mamljivo. Ali obstajajo še kakšne podobne ponudbe?
Hm, 7-letno jamstvo za Kio Ceed je mamljivo. Ali obstajajo še kakšne podobne ponudbe?
NikolormousB ::
5 ali več letna jamstva ponuja precej znamk, nekatere serijsko, druge za doplačilo (nekaj 100EUR). Drugi ponujajo krajšo garancijo, ampak krijejo vmes tudi vse servise, nimajo omejitve kilometrov itd.
Nenazadnje imaš tudi za rabljene avtomobile "aftermarket" garancije.
Btw, še en dober avto za malo denarja, če nisi preveč zahteven glede opreme in tehnike.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Nenazadnje imaš tudi za rabljene avtomobile "aftermarket" garancije.
Btw, še en dober avto za malo denarja, če nisi preveč zahteven glede opreme in tehnike.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NikolormousB ()
jero_no1 ::
SimplyMiha je izjavil:
na obroke (po možnosti brez pologa in obresti, kot je za kio cee'd in sportage)
Tole ne bo šlo skupaj. Morda na papirju morda že izgleda tako, vendar pa bi dejansko na keš dobil vsaj 10% nižjo ceno.
NikolormousB ::
Ne nujno. Nekatere znamke imajo konkretne popuste v primeru, da vzameš njihovo financiranje + še kakšno ugodnost pri zavarovanju, servisih... Tudi pri minimalnem pologu in relativno dolgi dobi odplačevanja te z vsemi stroški pride mogoče par 100€ dražje kot na keš.
RejZoR ::
Touchscreeni so res idiotizem. Sploh pa višanje in nižanje glasnosti avtoradia da moraš podrsati po zaslonu gor ali pa dol... kar nekaj. Pa me prav zanima življenska doba teh touchscreenov z leti. Poleti so na 50+ pozimi na -10
Prihodnost bo v drsanju (in mahanju) očitno.
(0:37 sek)
To z mahanjem je največja neumnost. Gumbi za radio na volanu pa so nepogrešljivi. Namesto da steguješ roke stran od volana jih imaš ves čas gor.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25649 (4017) | PARTyZAN |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28623 (19873) | Superboyy |
» | Utrujenost med vožnjo (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7434 (5340) | Unknown_001 |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57442 (50052) | SuperVeloce |