» »

Audi Tiptronic težave

Audi Tiptronic težave

Map ::

Pozdravljeni!

Imam težavo na šeststopenjskem tiptronicu - nihanje obratov. Sicer pod enakomernim gasom nihanje ni tako opazno, se mi pa zdi, da števec bolj plava med prestavljanjem, navzgor ali navzdol. Prej tega nisem opazil.

Čudno pa je, da se je najprej pojavilo obvestilo za DPF, hkrati je gorela(ali utripala, sem že pozabil) tudi spirala za grelne svečke. Takrat avto ni imel nobene moči oz. ko si pohodil gas so šli obrati v rdeče polje, avto pa nikamor. Občutek, kot da menjalnik drsi. Če se je pojavilo samo opozorilo za DPF in spirala ni gorela, se je avto peljal normalno. Pred tem opozorilom ni bilo nobenih težav. Opozorilo ponavadi ni gorelo dolgo, v navodilih pa sem prebral, da je potrebno voziti 15 minut v S načinu, z več kot 2000 vrtljaji in nad 60 km/h, da se opravi regeneracija.

Danes sem imel daljšo pot na AC in sem imel namen opravit regeneracijo, ampak se je spet pojavila tista prva težava z DPFom in spiralo, tako da avto ni šel nikamor. Zato sem pred AC ustavil na manjšem parkirišču in ugasnil avto za kakih pet minut. Potem se je avto peljal normalno, razen obrati so nihali. Vozil sem v 4. ali 5. prestavi med 3000 in 4000 obrati in v ročnem načinu, ker je tudi v S šel v 6. prestavo.

Zdaj kolikor gledam in berem, so to simptomi pretvornika navora - wandlerja. Zelo bom vesel, če mi lahko kdo to potrdi, ali pa opiše, kako drugače je odpravil podobno težavo. Pomisleke imam edino zaradi DPF opozorila, če bi se začelo iz lepega bi bil skoraj prepričan da je pretvornik(ali olje, ki še ni bilo menjano - je pa v planu).

Avto ima ZF 6HP19A menjalnik, in ZF priporoča njihovo ZF LifeGuardFluid 6+ olje, ampak ga nimajo v nobeni slovenski spletni trgovini, niti ZF nima svoje spletne trgovine. Obstaja tudi 6HP19 menjalnik, ki pa se uporablja v avtih brez štirikolesnega pogona, in pri nekaterih oljih piše, da je primerno za 6HP19 menjalnik, ne pa za 6HP19A. A je res lahko kaka velika razlika med njima? Ne bi ravno rad, da delovanje zaradi napačnega olja ne bi bilo optimalno ali pa da bi prišlo še do kake hujše okvare. Zanimajo pa me alternative, kaj se najbolj priporoča?

Hvala!

lovro535v2 ::

glede problema z menjalnikom je treba dat avto na tester pa se bo videla napaka lahko je wandler ali pa solenoid ali pa karkoli drugega. Olje za te menjalnike pa more imeti standard VW G 009 317 kolikor vidim na tej strani http://www.oilspecifications.org/volksw...
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

fujtajksel ::

Poišči specializiranega mehankarja za avtomatike, sej jih je par po Sloveniji. Navadni servisi se na te reči pogosto ne spoznajo dovolj dobro in niti ni dobro da se na tvojem učijo.

||_^_|| ::

Vprašaj na www.team-audi.si

Scorpia ::

Podobne simptome daje tudi okvara turbine, nihanje obratov med prestavljanjem ali pa obrati v prazno. Avto bo treba vsekakor na tester peljati, ker je lahko x razlogov za cudno obnasanje menjalnika. Ker ce navora z motorja ni dovolj, menjalnik to zazna in se zacne cudno obnasati.
////


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17945905 (41893) WizzardOfOZ
»

Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12621725 (18602) fikus_
»

audi a4 2.0tdi

Oddelek: Na cesti
4711105 (9888) -valvoline-
»

Audi A4 2.5 TDI, letnik 2004, tiptronic, diagnoza: okvara wandlerja

Oddelek: Na cesti
146824 (5488) sandmat

Več podobnih tem