Forum » Na cesti » Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete?
Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete?
feryz ::
Pa ne pozabi, da mora imeti vsaj 150 konj. Če hočeš filing o avtomatiku.
Saj, če smo pošteni, v cenene avte se še ne poda.
Saj, če smo pošteni, v cenene avte se še ne poda.
poweroff ::
Pa ne pozabi, da mora imeti vsaj 150 konj. Če hočeš filing o avtomatiku.
Saj, če smo pošteni, v cenene avte se še ne poda.
150 konj?
Resno, zakaj bi kdo rabil takšno moč? Poraba naraste čez vse razumne meje, efekta pa v resnici ni nekega pametnega.
sudo poweroff
M-XXXX ::
Pa ne pozabi, da mora imeti vsaj 150 konj. Če hočeš filing o avtomatiku.
Saj, če smo pošteni, v cenene avte se še ne poda.
150 konj?
Resno, zakaj bi kdo rabil takšno moč? Poraba naraste čez vse razumne meje, efekta pa v resnici ni nekega pametnega.
Em trenutno imam 6.3 pri 205KM. Večina relacija (AC)
FTad ::
Pa ne pozabi, da mora imeti vsaj 150 konj. Če hočeš filing o avtomatiku.
Saj, če smo pošteni, v cenene avte se še ne poda.
150 konj?
Resno, zakaj bi kdo rabil takšno moč? Poraba naraste čez vse razumne meje, efekta pa v resnici ni nekega pametnega.
ko imas malo vecji/tezji avto, se to zelo pozna, sploh ce imas poln avto (4 osebe + kovcki).
BlaY0 ::
Tukaj se pojavi še bolj enostavno vprašanje: zakaj nebi imel več, če lahko imaš?
Kdo od vas živi v 5m2 stanovanju? Saj da se ravno tako.
Enako vprašanje se pojavlja pri mobilnih paketih... 5000 enot je 10 EUR/mesec, 1500 enot pa 9 EUR/mesec. Recimo da si do zdaj povprečno nucal 1200 enot/mesec. Velika verjetnost je, da se boš (neracionalno) odločil za paket s 5000 enotami, saj je samo 1 EUR dražji od onega s 1500 enotami. In tako te dobijo v primež vedno večje potrošnje in se začneš spraševati neumnosti kot jih navajaš zgoraj. Skratka popolnoma imaš zamegljen um in razsodnost (pa ne ti osebno ampak na splošno folk)...
Glede na to, da smo na tehnološkem forumu, me prav čudi, koliko 'zaviralcev' uvedbe novih tehnologij je tukaj gor, kot da bi bral forum slovenskih novic :)
Sploh pa ker je precej komentarjev tistih, ki so o teh zadevah samo brali nekje, ne pa preizkušali v praksi...
Eni podpiramo takšne tehnologije, ki bi čim bolje "spucale" ta svet, drugi pa takšne ki bi ga čim bolj "zasvinjale". Avto in vse tehnologije okrog njega ni ravno nekaj kar bi spadalo v prvo kategorijo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Machete ::
Itak. Še najšvohejši bimer se začne pri 160km :)
Ajd, pustimo 316, ki ga itak nihče ne kupi.
btw glede tehnologije, katera je brezveze in se najdejo vozniki, katerim že ne bo 'pametovala' neumna umetna iteligenca.. sem bil cel dan v avtu in sem razmišljal tudi o tej temi.. Kaj pa zaviralna asistenca za pešce? Stotinka lahko pomeni razliko med zlomom noge ali hudo poškodbo ali celo smrtjo. Jaz sem bolj pomirjen s tem, če mi kd skoči vem da imam backup, četudi reagiram prepozno, bo računalnik to nadomestil. Seveda ne pomeni to, da si lahko manj pozoren.. Ampak.. Jaz bi bil zavoljo lastnega otroka hvaležen, če bi bila to standardna oprema, ne pa da jo preziram, kot butasto zadevo.
Ajd, pustimo 316, ki ga itak nihče ne kupi.
btw glede tehnologije, katera je brezveze in se najdejo vozniki, katerim že ne bo 'pametovala' neumna umetna iteligenca.. sem bil cel dan v avtu in sem razmišljal tudi o tej temi.. Kaj pa zaviralna asistenca za pešce? Stotinka lahko pomeni razliko med zlomom noge ali hudo poškodbo ali celo smrtjo. Jaz sem bolj pomirjen s tem, če mi kd skoči vem da imam backup, četudi reagiram prepozno, bo računalnik to nadomestil. Seveda ne pomeni to, da si lahko manj pozoren.. Ampak.. Jaz bi bil zavoljo lastnega otroka hvaležen, če bi bila to standardna oprema, ne pa da jo preziram, kot butasto zadevo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
BlaY0 ::
Machete ::
Če nekoga rukneš z 50 ali 30, ga še vedno fino poškoduješ.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
NikolormousB ::
Pa ne pozabi, da mora imeti vsaj 150 konj. Če hočeš filing o avtomatiku.
Saj, če smo pošteni, v cenene avte se še ne poda.
150 konj?
Resno, zakaj bi kdo rabil takšno moč? Poraba naraste čez vse razumne meje, efekta pa v resnici ni nekega pametnega.
1. Zato, ker večja moč pomeni večje udobje.
2. A je res vse treba gledat skozi denar? Pri ostalih stvareh v življenju delate enako? Zakaj bi šel v restavracijo na dobro večerjo, če dobiš v lidlu kilo makaronov za 90 centov. Zakaj bi šel v Pariz, če pogledaš skozi okno, pa vidiš sosednji stanovanski blok...
BlaY0 ::
Če nekoga rukneš z 50 ali 30, ga še vedno fino poškoduješ.
Sam ga ne, ker imaš rekacijski cajt enak kot pri 120. Valda boš na bremzo stopu ane? Torej če imaš omejitev na mašini na 30 potem ti garantiram da ne boš nobenga zbil, razen če ti kdo skoči pred avto da bi dobil odškodnino.
NikolormousB ::
da je zate najboljše da imaš neomejeni paket in s tem pač kompenziraš svoj dumbness.
Ne, kompenziraš svojo lenobo. Oz. drugače povedano, za zanemarljiv znesek si bistveno povečaš udobje.
Ampak ker se je že pred 20imi leti dalo peljati za precej manj kot 2l/100km in ker to še danes ni nekaj normalnega na trgu, mi je to ena sama velika frustracija. Še malo, pa bom začel verjeti v teorije zarote. Današnja ponudba na trgu vozil je enostavno kup usmrajenega gnoja. Ko bi bil vsaj svež ...
Pa saj imaš kup EVjev na trgu. Zakaj še vedno voziš ICE avto? Mogoče zato, ker 70km dosega ni ravno najbolj praktična številka?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NikolormousB ()
BlaY0 ::
NikolormousB je izjavil:
da je zate najboljše da imaš neomejeni paket in s tem pač kompenziraš svoj dumbness.
Ne, kompenziraš svojo lenobo. Oz. drugače povedano, za zanemarljiv znesek si bistveno povečaš udobje.
...in nevede povečaš potrošnjo prek svojih dejanskih potreb...
Mavrik ::
Fantje, debata o konjih in porabi je tule offtopic, imate druge teme tule za to.
Res ni treba da je VSAKA tema v tem oddelku prepucavanje okoli logota na avtu, merjenje tičev s tem kdo napiše manjšo številko za porabo in prepiranja o tem koliko konjev je potrebnih da prideš v trgovino. Jih je 10 dovolj ;)
Res ni treba da je VSAKA tema v tem oddelku prepucavanje okoli logota na avtu, merjenje tičev s tem kdo napiše manjšo številko za porabo in prepiranja o tem koliko konjev je potrebnih da prideš v trgovino. Jih je 10 dovolj ;)
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Netrunner ::
btw glede tehnologije, katera je brezveze in se najdejo vozniki, katerim že ne bo 'pametovala' neumna umetna iteligenca.. sem bil cel dan v avtu in sem razmišljal tudi o tej temi.. Kaj pa zaviralna asistenca za pešce? Stotinka lahko pomeni razliko med zlomom noge ali hudo poškodbo ali celo smrtjo. Jaz sem bolj pomirjen s tem, če mi kd skoči vem da imam backup, četudi reagiram prepozno, bo računalnik to nadomestil. Seveda ne pomeni to, da si lahko manj pozoren.. Ampak.. Jaz bi bil zavoljo lastnega otroka hvaležen, če bi bila to standardna oprema, ne pa da jo preziram, kot butasto zadevo.
Avtomatsko zaviranje v sili je daleč od brezvezne AI in sploh kot si omenil za zaščito peščcev. Podpiram vse tehnologije ki so namenjene varnosti.
Žal pa dosti tehnologij je bolj zaradi prestiža in nima neke večje funkcije. Največji problem je pa kot je bilo že napisano, da tehnologija ki pomaga da je voznik kao bolj fokusiran na druge zadeve le to pomoč izkoristi da dela čisto nekaj tretjega ki ni povezano z vožnjo.
krucymucy ::
poweroff ::
Ampak.. Jaz bi bil zavoljo lastnega otroka hvaležen, če bi bila to standardna oprema, ne pa da jo preziram, kot butasto zadevo.
Če bi ti bilo kaj do otrok, bi vozil 10 km počaseje... s švohnejšim avtom. Ali pa bi šel na bicikel.
Mislim, resno. Ne mi zdaj z otroci, no. Saj je vse OK, ampak ne me farbat, da si kupil nek dodaten sistem zaradi otrok.
Why? Zakaj ne bi bil enostavno v vseh avtih montiran lepo omejilec hitrosti na 90 in zdravo. Rabil bi še GPS da bi avto ugotovil, da je v naselju in bi to omejitev spustil na 30. Rešeno.
Pazi da te kdo ne slisi.
Ne, v bistvu je to super ideja.
Pomisli na otroke!
sudo poweroff
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: poweroff ()
Jupito ::
Why? Zakaj ne bi bil enostavno v vseh avtih montiran lepo omejilec hitrosti na 90 in zdravo. Rabil bi še GPS da bi avto ugotovil, da je v naselju in bi to omejitev spustil na 30. Rešeno.
Pazi da te kdo ne slisi.
Prepozno, EK že pripralja podobno zahetvo za nova vozila (ISA sistem). Baje bo konec leta pripravljeno. Nič presentljivega, komisarka za promet je naše gore list. Špasferderberi 4ever.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Netrunner ::
Nevem zakaj sploh omogočajo višje hitrosti od maximalno dovoljenih na AC. Samo zaradi par nemških AC ?? Hitrost bi morala biti omejena neglede na moč avtomobil. Seveda bi morala biti opcija da to izklopiš v primeru da se zapelješ na nemško AC ali greš na kakšno dirkališče. Uporaba na klasičnih cestah pa bi morala biti strogo sankcionirana. Z današnjo tehnologijo bi to bilo zelo enostavno izvedljivo.
IL_DIAVOLO ::
Spremeniti se mora kultura voznikov. Razne pomoci samo poneumljajo in slabijo sposobnosti/reflekse voznika.
bambam20 ::
Netrunner ::
Športni način? Še to... sicer me "športni" način ne zanima ampak na splošno kako kaj deluje. Še vedno mislim da karkoli že je ne odtehta višje cene saj prestavljanje ročice ni težko in utrudljivo.
se bom pustil presenetit
se bom pustil presenetit
pegasus ::
Edini pravi avtomatik je CVT. Pojdite probat npr. Subaruja. Next best thing za elektriko.
bambam20 ::
Športni način? Še to... sicer me "športni" način ne zanima ampak na splošno kako kaj deluje. Še vedno mislim da karkoli že je ne odtehta višje cene saj prestavljanje ročice ni težko in utrudljivo.
se bom pustil presenetit
Pojdi na testno vožnjo s kakšnim BMW-jem pa potem povej, kako se ti je zdelo. Za bMW-ja lahko trdim, da ima odlične samodejne menjalnike in potem se ti ročni zdei res odveč :).
Športni način je seveda, ko menjalnik vozi in prestavlja v višjih vrtljajih.
Vendar pri 190 konjskem dizlu te opcije sploh ne potrebuješ, ker avto vleče suvereno v klasičnem režimu vožnje. Dve turbini naredita svoje in seveda veliko navora.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
NikolormousB ::
bambam20 ::
NikolormousB je izjavil:
Edini pravi avtomatik je CVT. Pojdite probat npr. Subaruja. Next best thing za elektriko.
A to je tista grozno glasna, draga, počasna in nezanesljiva zadeva, ki prisili mašino, da konstantno ropota pri istih obratih in ti žre živce?
NIma pojma kaj govori.
NikolormousB ::
CVT = Constant Velocity Transmission = en večjih failov v avtomobilizmu zadnje čase. Koncept je v teoriji sicer dober, v praksi pa deluje v skuterjih, v avtomobilih pa precej porazno.
pegasus ::
NikolormousB je izjavil:
A to je tista grozno glasna, draga, počasna in nezanesljiva zadeva, ki prisili mašino, da konstantno ropota pri istih obratih in ti žre živce?Tako je, cvt edini omogoča toplotnemu stroju, da kar največ časa deluje v svojem optimalnem območju, ki je že tako ali tako ozko in majhno. Toplotni stroji so smiselni mogoče edino kot range extenderji, kjer lahko ves čas delujejo v točno enem režimu. Toplotni stroj je popolnoma zgrešena rešitev za aplikacijo, kjer se pričakujejo relativno hitro menjavanje režimov delovanja, kot je npr. osebni transport.
In btw, subaru ima svoje cvtje, ki delajo.
NikolormousB ::
Hitri 8 stopenjski menjalniki, turbine, direktni vbrizg goriva itd. precej boljše opravijo delo kot CVT.
Toplotni stroj je trenutno edina uporabna možnost. Vse ostalo je butična proizvodnja ali teorija.
Toplotni stroj je popolnoma zgrešena rešitev za aplikacijo, kjer se pričakujejo relativno hitro menjavanje režimov delovanja, kot je npr. osebni transport.
Toplotni stroj je trenutno edina uporabna možnost. Vse ostalo je butična proizvodnja ali teorija.
Unknown_001 ::
Edini pravi avtomatik je CVT. Pojdite probat npr. Subaruja. Next best thing za elektriko.
Hočeš reči variator?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jype ::
NikolormousB je izjavil:
CVT = Constant Velocity Transmission = en večjih failov v avtomobilizmu zadnje čase. Koncept je v teoriji sicer dober, v praksi pa deluje v skuterjih, v avtomobilih pa precej porazno.Nimaš najmanjšega pojma.
NikolormousB je izjavil:
Toplotni stroj je trenutno edina uporabna možnost. Vse ostalo je butična proizvodnja ali teorija.Not even wrong.
Machete ::
Športni način? Še to... sicer me "športni" način ne zanima ampak na splošno kako kaj deluje. Še vedno mislim da karkoli že je ne odtehta višje cene saj prestavljanje ročice ni težko in utrudljivo.
se bom pustil presenetit
Pojdi na testno vožnjo s kakšnim BMW-jem pa potem povej, kako se ti je zdelo. Za bMW-ja lahko trdim, da ima odlične samodejne menjalnike in potem se ti ročni zdei res odveč :).
Športni način je seveda, ko menjalnik vozi in prestavlja v višjih vrtljajih.
Vendar pri 190 konjskem dizlu te opcije sploh ne potrebuješ, ker avto vleče suvereno v klasičnem režimu vožnje. Dve turbini naredita svoje in seveda veliko navora.
Njihov 8 stopenjski steptronic je vrhunski, nisem pa razen svete trojice vozil nobenega drugega avtomatika (razen volvota xc90 ca letnik 2005) in so vsi primerljivi.
Športni način tudi zmanjša blaženje in se v primerjavi s 'comfort' načinom precej pozna pri pospeševanju. Če se (redko) spravim prehitevat izven AC ga ponavadi klofnem, ker je je res precej razlike in je mnogo 'skočnejši'. Ročno prestavljanje v takem avtu ponavadi vsak samo malo prova in ne uporablja. To pravijo celo tisti, ki si dajo še menjalne knofe na volan. 190 konjski dizel je sicer enojni turbinar. Biturbo je 215 konjski. Generalno to ni nekaj priljubljen motor, ampak folk raje vzame potem 3.0 255km. 3.0 mašina je fantastična, zame sicer overkill, sta pa vlek (in zvok) čista poezija :)
malo za joke
@Mathai imaš prav, ampak so otročiči največji kandidati za 'nepredvidljive' poteze. Btw pri močnejšem avtu ni vse v hitrosti, oz. zame skoraj nič. V naseljih se striktno držim omejitev. Odvisno od ure, situacije, lokacije tudi 10 manj. BP. Če vidim otroke blizu ceste pa tudi zmanjšam na hitrost kolesarja ali manj. Z močnim avtom se da vozit tudi zelo kulturno in empatično do soudeležencev. Jaz vedno pazim na vse ostale v prometu, kot bi bili moja družina in stalno predvidevam vse možne scenarije. Sicer je pa smešno ko se šimfa določene znamke, ampak ko v taki voziš kulturno, ti z desne pred avto uletavajo vsi mogoči avtomobili, ker pridobijo 3 metre v koloni, speljujejo pred nos, da zaviraš, potem pa peljejo 30 pred tabo itd.. Kolo je pa super, ampak je za kjer je in ni za vse službe in lokacije. Ampak pustimo, to debato, sploh o stereotipih.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
wini ::
325d nima dveh turbin, torej ni biturbo ampak twinpower turbo, tako kot 328i npr nima dveh turbin in ni biturbo ...
The "twin power turbo", as BMW calls it, is basically a turbo charger that pairs exhaust outlets from cylinders into two separate chambers within the turbo, to avoid interference. This facilitates optimal pressure distribution of exhaust gases into the turbo inlet to drive the turbine more efficiently.
p.s. diesel in zvočna poezija pa ne gre skupaj ... sorry zvok je pač dizelski in nič kaj lep
The "twin power turbo", as BMW calls it, is basically a turbo charger that pairs exhaust outlets from cylinders into two separate chambers within the turbo, to avoid interference. This facilitates optimal pressure distribution of exhaust gases into the turbo inlet to drive the turbine more efficiently.
p.s. diesel in zvočna poezija pa ne gre skupaj ... sorry zvok je pač dizelski in nič kaj lep
Zgodovina sprememb…
- spremenil: wini ()
Machete ::
325d nima dveh turbin, torej ni biturbo ampak twinpower turbo, tako kot 328i npr nima dveh turbin in ni biturbo ...
The "twin power turbo", as BMW calls it, is basically a turbo charger that pairs exhaust outlets from cylinders into two separate chambers within the turbo, to avoid interference. This facilitates optimal pressure distribution of exhaust gases into the turbo inlet to drive the turbine more efficiently.
p.s. diesel in zvočna poezija pa ne gre skupaj ... sorry zvok je pač dizelski in nič kaj lep
Tudi sludge metal ni vsem všeč :P
Hm nisem vedel tega. To ni pravi dvojni turbinar? http://www.bimmertoday.de/2016/01/15/bm...
Sicer se nisem nikoli zanimal za te motorje, samo kar je baba rekla.. Vozil ga pa tudi še nisem.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
jero_no1 ::
Športni način tudi zmanjša blaženje in se v primerjavi s 'comfort' načinom precej pozna pri pospeševanju. Če se (redko) spravim prehitevat izven AC ga ponavadi klofnem, ker je je res precej razlike in je mnogo 'skočnejši'. Ročno prestavljanje v takem avtu ponavadi vsak samo malo prova in ne uporablja. To pravijo celo tisti, ki si dajo še menjalne knofe na volan.
Se strinjam, tudi sam dam v Sport način bolj kot ne samo pri prehitevanju izven naselja, če je bolj malo placa, sicer ni potrebe.
Tudi glede ročnega prestavljanja imam enako mnenje - so bile fensi F1 prestave pri testnem avtu in me niso navdušile, tako da jih sedaj nimam. Saj je zanimivo prvih 100 km se malo afnat pa ročno prestavljat, ampak vsaj mene je potem minilo. Če bi mel željo lahko še zmeraj s šaltheblom ročno prestavljam, ampak v prvih 10k km tega še nisem preizkusil, ker mi je brezveze.
Zame avtomatika deluje perfektno, vključno z zaviranjem menjalnika navzdol po klancu (kar so nekateri jambral da je pomanjkljivost avtomatikov), meni pa gre občasno kar na živce, ker se mi zdi da samo obrate motorja nabija, kjer ni potrebe. Primer: višnjegorski klanec proti NM, kjer vozim 105 km/h, mi pri spuščanju prestavi v 5. prestavo (od 6).
RedDrake ::
Ročno prestavljanje pride prav pri zavitih cestah ali pri hribih.
Se vidi, da ste bolj kot ne sami AC šoferji tu.
Jaz naredim 70% moje kilometrine po cestah, kjer so več ali manj sami ovinki, od tega kakih 5% po "konkretnih" klancih 10%+.
Avtomatika mi pri vožnji v klanec drži 3 ali celo 4 prestavo in nabije turbino v rdeče polje, če pa dam ročno v drugo pa se vozim brez nepotrebnega matranja turbo sklopa. Po klancu dol pa itak nujno, če nočem v tistih 7-ih kilometrih bremz fentat ...
Je pa res, da rajši ročno menjam z ročico, kot s knofi na volanu. Sploh v ovinkih je ročica nekako bolj priročna.
Se vidi, da ste bolj kot ne sami AC šoferji tu.
Jaz naredim 70% moje kilometrine po cestah, kjer so več ali manj sami ovinki, od tega kakih 5% po "konkretnih" klancih 10%+.
Avtomatika mi pri vožnji v klanec drži 3 ali celo 4 prestavo in nabije turbino v rdeče polje, če pa dam ročno v drugo pa se vozim brez nepotrebnega matranja turbo sklopa. Po klancu dol pa itak nujno, če nočem v tistih 7-ih kilometrih bremz fentat ...
Je pa res, da rajši ročno menjam z ročico, kot s knofi na volanu. Sploh v ovinkih je ročica nekako bolj priročna.
PandaFlow2 ::
Heavy ::
PandaFlow2 je izjavil:
Avtomatika mi pri vožnji v klanec drži 3 ali celo 4 prestavo in nabije turbino v rdeče polje, če pa dam ročno v drugo pa se vozim brez nepotrebnega matranja turbo sklopa.
Kateri avto pa imas, da ima prikazane parametre turbopolnilnika?
To lahko imaš v vsakem avtomobilu za par € in z minimalno dela:
http://www.ebay.com/itm/Super-Mini-OBD2...
+
https://play.google.com/store/apps/deta...
=
Lahko pa kupiš ločen števec in ga priklopiš na cevke do turbo sistema.
#TeamFelix
BlaY0 ::
NikolormousB je izjavil:
Neumnost. Poglej statistiko nesreč (število in posledice) pred ESP in po ESP npr.
Če bi se vozili 50 na uro in ne imeli 5 metrou dolgih in 2,5 tone težkih SUV-ov tega ne bi rabili. Tko maš pa za volani teh avtov v večini ljudi ki se glede njihovih sposobnosti sploh ne bi smeli voziti hitreje od 50 na uro, tiščijo na gas do podna, so čist napsihirani in imajo non-stop telefon na ušesu čeprav ima njihov avto sistem za prostoročno telefoniranje ampak ga ne znajo uporabljati, ker v življenju še za nič na svetu niso prebrali navodil za uporabo.
To lahko imaš v vsakem avtomobilu za par EUR in z minimalno dela:
http://www.ebay.com/itm/Super-Mini-OBD2...
+
https://play.google.com/store/apps/deta...
=
Lahko pa kupiš ločen števec in ga priklopiš na cevke do turbo sistema.
Še en dodaten motilec in "dekoncentrator" šoferjev...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
NikolormousB ::
Če bi se vozili 50 na uro in ne imeli 5 metrou dolgih in 2,5 tone težkih SUV-ov tega ne bi rabili.
Zakaj 50 na uro? Zakaj ne 10?
Mavrik ::
Ročno prestavljanje pride prav pri zavitih cestah ali pri hribih.
Se vidi, da ste bolj kot ne sami AC šoferji tu.
Jaz naredim 70% moje kilometrine po cestah, kjer so več ali manj sami ovinki, od tega kakih 5% po "konkretnih" klancih 10%+.
Avtomatika mi pri vožnji v klanec drži 3 ali celo 4 prestavo in nabije turbino v rdeče polje, če pa dam ročno v drugo pa se vozim brez nepotrebnega matranja turbo sklopa. Po klancu dol pa itak nujno, če nočem v tistih 7-ih kilometrih bremz fentat ...
Je pa res, da rajši ročno menjam z ročico, kot s knofi na volanu. Sploh v ovinkih je ročica nekako bolj priročna.
Ne vem no, jaz sem do sedaj uporabil ročno menjavanje enkrat (da sem videl če dela), drugače pa ni bilo nobene potrebe. Praktično vsi moderni avti imajo elektronsko krmljene menjalnike, ki zaznavajo tudi način pritiska na plin in grejo v ustrezni režim. Tako da (z izjemo morda kakih resno slabih modelov) menjalnik praktično vedno naredi pravo stvar glede na pogoje. Posledično se mi je tudi "sport" gumb vedno zdel totalno neuporaben - vse kar naredi je da poveča tuljenje mašine in porabo. Že namreč v normalnem režimu bodo praktično vsi novi menjalniki pogruntali kaj morajo narediti ko hitro pritisneš na plin.
The truth is rarely pure and never simple.
BlaY0 ::
NikolormousB je izjavil:
Če bi se vozili 50 na uro in ne imeli 5 metrou dolgih in 2,5 tone težkih SUV-ov tega ne bi rabili.
Zakaj 50 na uro? Zakaj ne 10?
Ker 10 greš lahko s skirojem...
BlaY0 ::
Že napisan... večino sistemov/podsistemov je samih sebi namen. Valda da rabiš ESP če pa z 2,5 tone težko plehnato kiblo in telefonom v roki teraš 150 na uro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
NikolormousB ::
Nabijaš. Če si glede varnosti resen, si boš zgradil bunker in ostal v njem. Vse ostalo je izzivanje usode, vključno z vijuganjem s skirojem med pešči, kjer lahko do smrti zbiješ dojenčka v vozičku.
RedDrake ::
Ne vem no, jaz sem do sedaj uporabil ročno menjavanje enkrat (da sem videl če dela), drugače pa ni bilo nobene potrebe. Praktično vsi moderni avti imajo elektronsko krmljene menjalnike, ki zaznavajo tudi način pritiska na plin in grejo v ustrezni režim. Tako da (z izjemo morda kakih resno slabih modelov) menjalnik praktično vedno naredi pravo stvar glede na pogoje. Posledično se mi je tudi "sport" gumb vedno zdel totalno neuporaben - vse kar naredi je da poveča tuljenje mašine in porabo. Že namreč v normalnem režimu bodo praktično vsi novi menjalniki pogruntali kaj morajo narediti ko hitro pritisneš na plin.
Jep, imam elektronsko krmiljen menjalnik, celo elektronika se uči in prilagaja vozniku.
Ko grem v hrib (ali pa dol) po ovinkih pride ročno menjanje zelo prav.
Sport mode je res bolj za joke, ja, čeprav pri meni naredi precej bolj natančno stopalko za plin.
Btw, jaz imam klasične avtomatike (slushbox).
Unknown_001 ::
Ročno prestavljanje pride prav pri zavitih cestah ali pri hribih.
Se vidi, da ste bolj kot ne sami AC šoferji tu.
Jaz naredim 70% moje kilometrine po cestah, kjer so več ali manj sami ovinki, od tega kakih 5% po "konkretnih" klancih 10%+.
Avtomatika mi pri vožnji v klanec drži 3 ali celo 4 prestavo in nabije turbino v rdeče polje, če pa dam ročno v drugo pa se vozim brez nepotrebnega matranja turbo sklopa. Po klancu dol pa itak nujno, če nočem v tistih 7-ih kilometrih bremz fentat ...
Je pa res, da rajši ročno menjam z ročico, kot s knofi na volanu. Sploh v ovinkih je ročica nekako bolj priročna.
Avtomatik v klanec najlepše pretika v S (sport) načinu po mojih skromnih izkušnjah. Zelo spodobno bi lahko rekel.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
BlaY0 ::
NikolormousB je izjavil:
Nabijaš. Če si glede varnosti resen, si boš zgradil bunker in ostal v njem. Vse ostalo je izzivanje usode, vključno z vijuganjem s skirojem med pešči, kjer lahko do smrti zbiješ dojenčka v vozičku.
Ti nabijaš. Bolj kot delaš situacijo nevarno, več varnostnih mehanizmov potrebuješ. Verjetno ti je jasno kaj moraš naredit, če želiš prodati/vsiliti nek varnostni mehanizem...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
NikolormousB ::
Ti nabijaš. Bolj kot delaš situacijo nevarno, več varnostnih mehanizmov potrebuješ.
Zato pa imaš varnostne mehanizme, a ne? Brez njih bi bila vožnja bistveno bolj nevarna.
Ti predlagaš, naj ostanemo doma, kar ni opcija (lets face it, omejitev na 50kmh pomeni točno to).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25649 (4017) | PARTyZAN |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28623 (19873) | Superboyy |
» | Utrujenost med vožnjo (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7434 (5340) | Unknown_001 |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57442 (50052) | SuperVeloce |