» »

Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete?

Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete?

Machete ::

Stipex je izjavil:


Mogoče bi tu še dodal avtomatske dolge/kratke luči, ampak vsaj v BMWjih je implementacija tega fičerja porazna, vsakega tretjega zaslepim, ker nasproti vozeče oz. vozilo pred mano zazna enostavno mnogo prepozno, ali pa sploh ne.


Letnik?
Meni dela odlično (2016), sem pa na začetku zelo dvomil in mislil, da bo kot si napisal.
Drugače pa ni samo kratke/dolge, ampak jih tudi umika in objema vozila pred tabo. Na AC pa kamion na drugi strani opazi že kakih 200-300 m prej in jih umakne. Ne vem no, meni je kar super implementirano. Nazadnje sem tako prevozil praktično od Mihna do doma. Niti enkrat nisem taknil ročice za luči. Res pa da v okolici doma ne uporabljam. Ne vem zakaj, se mi zdi da podzavestno ne želim matrat elektromotorjev.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

FTad ::

pegasus je izjavil:

Za različne definicje "kot je treba" ;)


Ja omenil je vzvratno kamero. Ce normalno kaze sliko, in ce se dinamicno spreminjajo crte, ki ti nakazujejo pot, ko obracas volan, potem smatram, da dela, kot je treba...a ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FTad ()

Netrunner ::

poweroff je izjavil:

Saj recimo, da razne napol delujoče igračke še razumem (čeprav so problematične iz varnostnega vidika saj ti delajo štalo in kradejo pozornost s svojo nesposobnostjo), ampak barva?! Zaboga, kaj je pa barva avtomobila pomembna???


Barva avtomobila ni zanemarljiva. Recimo sivi avtomobil podnevi v dežju je precej majn opazen od kakšne žive barve (sploh če pozabiš vžgat luči ali pa crkne katera). Statistično gledano imajo rdeči avtomobili najmanj nesreč :)

Drugače ja .. ni ravno pomembna barva :)

BlaY0 ::

Stipex je izjavil:


Mogoče bi tu še dodal avtomatske dolge/kratke luči, ampak vsaj v BMWjih je implementacija tega fičerja porazna, vsakega tretjega zaslepim, ker nasproti vozeče oz. vozilo pred mano zazna enostavno mnogo prepozno, ali pa sploh ne.

Kaj ti pomaga to, če pa noben BMW nima niti žmigavcev v osnovni opremi. Niti ne vem če se jih da naročit kot dodatno opremo... sem videl na cesti že tudi full hude modele verjetno z vso možno dodatno opremo ampak žmigavcev pa do zdaj še ni imel noben...

Razen tega je pa OK, ima poceni servis.

cleanac ::

Morda ti pa nevoščljivost zakriva pogled? Znamka avtomobila nima ničesar z uporabo smerokazov ali načinom vožnje.

Mavrik ::

Stipex je izjavil:


Imam vse od tega razen kamerce v svoji sedmici, ampak na naših AC radar tempomat redkokdaj pride v upoštev, razen če se voziš po/pod omejitvijah ob manj prometnih urah. Kot je še prej Mavrik omenil, je pa fajn da zazna stoječo kolono, ker če dela tko kot treba je senzorika hitrejša od naših refleksov, ni pa se zanašati na to...

Mogoče bi tu še dodal avtomatske dolge/kratke luči, ampak vsaj v BMWjih je implementacija tega fičerja porazna, vsakega tretjega zaslepim, ker nasproti vozeče oz. vozilo pred mano zazna enostavno mnogo prepozno, ali pa sploh ne.


Mrbit je malo odvisno kdaj se voziš ker ga jaz na SI avtocestah kar precej uporabljam. Je pa res da se vozim večinoma zunaj konic.

Kar se pa tiče dolgih loči - pri meni na Mazdi pa je kvečjemu obrnjeno, so zelo konzervativne in se hitro izklopijo tudi pri stvareh kot so odsevi z znakov :)
The truth is rarely pure and never simple.

RedDrake ::

cleanac je izjavil:

Morda ti pa nevoščljivost zakriva pogled? Znamka avtomobila nima ničesar z uporabo smerokazov ali načinom vožnje.

Nekatere znamke so bolj privlačne za budale, kot druge.
Precej manj idiotov si lasti Dacie, kot Audije, jasno, se pa idioti najdejo v vseh znamkah.

Od opreme rabim samo klimo.
Rabimo jo 1/3 ali več časa, ko sem v avtu.
Ostale stvari so luksuz, ali nice-to-have, vsekakor pa ne tako pomembne, da bi jih moral obvezno imeti.

GupeM ::

cleanac je izjavil:

Morda ti pa nevoščljivost zakriva pogled? Znamka avtomobila nima ničesar z uporabo smerokazov ali načinom vožnje.

Verjetno se motiš, če pa vsi vejo kako je z BMW-ji.

jero_no1 ::

Stipex je izjavil:


Imam vse od tega razen kamerce v svoji sedmici, ampak na naših AC radar tempomat redkokdaj pride v upoštev, razen če se voziš po/pod omejitvijah ob manj prometnih urah. Kot je še prej Mavrik omenil, je pa fajn da zazna stoječo kolono, ker če dela tko kot treba je senzorika hitrejša od naših refleksov, ni pa se zanašati na to...

Mogoče bi tu še dodal avtomatske dolge/kratke luči, ampak vsaj v BMWjih je implementacija tega fičerja porazna, vsakega tretjega zaslepim, ker nasproti vozeče oz. vozilo pred mano zazna enostavno mnogo prepozno, ali pa sploh ne.


Jz se vozim po AC zjutraj okrog 7.30 in popoldne okol 16.00 in je radarski tempomat ves čas v funkciji. Meni je ravno takrat ta zadeva uporabna, ko promet ni ravno tekoč. Ob neprometnih urah je tudi navaden uporaben. Vozim ponavadi do 140 km/h (oz. na tolk imam nastavljenega).

BlaY0 ::

jero_no1 je izjavil:


Jz se vozim po AC zjutraj okrog 7.30 in popoldne okol 16.00 in je radarski tempomat ves čas v funkciji. Meni je ravno takrat ta zadeva uporabna, ko promet ni ravno tekoč. Ob neprometnih urah je tudi navaden uporaben. Vozim ponavadi do 140 km/h (oz. na tolk imam nastavljenega).

Kako radarski tempomat deluje pri "elastiki"? Verjetno še ni tako "pameten", da bi jo znal kompenzirati? Po moje je v takšnih primerih še zelo slab, po moje genralno celo poslabša situacijo na cesti. Mnenja?

Unknown_001 ::

Netrunner je izjavil:

Jaz vidim avtomatski menjalnik tako:
- Dražji začetni nakup avtomobila
- Poraba goriva večja (pri novejših ne več toliko vendar vseeno)
- ena zadeva več ki lahko crkne in popravilo je zelo drago (avtomatiki crkujejo bolj kot ročni)

Pa kot sem rekel... meni je prestavljanje zabavno in ni odveč. Na AC pa itak voziš samo v 5 oz. 6 večino časa. Bom pa šel na kako poskusno vožnjo z avtomatikom in potem povem kaj več.


Tisto o crkovanju je bedarija. Prej boš ročnega pokvaril kot avtomatskega.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pixelzgaming ::

Trenutno vozim Renault Thalio od mame. Zaenkrat pogrešam samo ABS. Radiu sem dokupil AUX kabel, če grem kam dalje imam GPS na telefonu. Za do faksa in nazaj ne potrebujem druga.
Komp: 2600X | 16GB DDR4 | 500GB NVMe | 10 + 10 + 6 + 4 TB HDD | GTX 1060 6GB
Telefon: S23 Ultra
Avto: Megane MK4 GTLine

Han ::

Netrunner je izjavil:

Barva avtomobila ni zanemarljiva. Recimo sivi avtomobil podnevi v dežju je precej majn opazen od kakšne žive barve (sploh če pozabiš vžgat luči ali pa crkne katera). Statistično gledano imajo rdeči avtomobili najmanj nesreč :)
V mraku je rdeč avto bolj slabo viden... Na cestah najprej opaziš vozilo (biserno) bele barve.

BlaY0 je izjavil:

Kako radarski tempomat deluje pri "elastiki"? Verjetno še ni tako "pameten", da bi jo znal kompenzirati? Po moje je v takšnih primerih še zelo slab, po moje genralno celo poslabša situacijo na cesti. Mnenja?
Radar ves čas meri oddaljenost vozila pred teboj, zato tudi radarski tempomat odzivno prilagaja hitrost. Poleg tega lahko ponavadi nastaviš tri režime oziroma varnostne razdalje.

K0l1br1 ::

pixelzgaming je izjavil:

Zaenkrat pogrešam samo ABS.

Tole je pa taka n00b izjava.

poweroff ::

RedDrake je izjavil:

Ostale stvari so luksuz, ali nice-to-have, vsekakor pa ne tako pomembne, da bi jih moral obvezno imeti.

Točno tako.

FTad je izjavil:

glede na tvoje komentarje, bi rekel, da si vso to tehnologijo testiral v nekah cheap znamkah, ker je pri kvalitetnih znamkah dejansko kvaliteta na nivoju in dela tako, kot je treba.

Kaj pa vem... bivši sodelavec ima nekega BMWja, pa me zadeva ni impresionirala. Sploh se mi pa zdi čisto mimo za avto dati več kot 10k EUR. Ajde, za laptop še ne rečem, ampak avto... ;)
sudo poweroff

Mavrik ::

BlaY0 je izjavil:


Kako radarski tempomat deluje pri "elastiki"? Verjetno še ni tako "pameten", da bi jo znal kompenzirati? Po moje je v takšnih primerih še zelo slab, po moje genralno celo poslabša situacijo na cesti. Mnenja?


Hmm, ne vem kaj s tem misliš. Varnostna razdalja je odvisna od trenutne hitrosti (e.g. dva "kvadratka" pri 50km/h vozi bližje kot pri 130km/h) in cel čas meri tudi relativno hitrost. Tako da če se ti recimo pri 130km/h nekdo vrine v varnostno razdaljo in vozi 140km/h, potem niti ne bo poskušal bremzati. Prav tako bremza nekoliko prej kot pride na nastavljeno varnostno razdaljo zato da je vožnja bolj "mehka". Tudi recimo če daš levi žmigavec začne pospeševati kljub temu da se še nisi premaknil na levi pas.

poweroff je izjavil:


Kaj pa vem... bivši sodelavec ima nekega BMWja, pa me zadeva ni impresionirala. Sploh se mi pa zdi čisto mimo za avto dati več kot 10k EUR. Ajde, za laptop še ne rečem, ampak avto... ;)


A lahko prosim tele teme ne spremenite v merjenje lulčkov zaradi oblike značke na rešetkah spredi?
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

FTad ::

Mavrik je izjavil:

BlaY0 je izjavil:


Kako radarski tempomat deluje pri "elastiki"? Verjetno še ni tako "pameten", da bi jo znal kompenzirati? Po moje je v takšnih primerih še zelo slab, po moje genralno celo poslabša situacijo na cesti. Mnenja?


Hmm, ne vem kaj s tem misliš. Varnostna razdalja je odvisna od trenutne hitrosti (e.g. dva "kvadratka" pri 50km/h vozi bližje kot pri 130km/h) in cel čas meri tudi relativno hitrost. Tako da če se ti recimo pri 130km/h nekdo vrine v varnostno razdaljo in vozi 140km/h, potem niti ne bo poskušal bremzati. Prav tako bremza nekoliko prej kot pride na nastavljeno varnostno razdaljo zato da je vožnja bolj "mehka". Tudi recimo če daš levi žmigavec začne pospeševati kljub temu da se še nisi premaknil na levi pas.

poweroff je izjavil:


Kaj pa vem... bivši sodelavec ima nekega BMWja, pa me zadeva ni impresionirala. Sploh se mi pa zdi čisto mimo za avto dati več kot 10k EUR. Ajde, za laptop še ne rečem, ampak avto... ;)


A lahko prosim tele teme ne spremenite v merjenje lulčkov zaradi oblike značke na rešetkah spredi?


Kakor jaz vem, gre za vec razlicic adaptivnih tempomatov.

1.) Torej osnovni, kjer senzorji ne zaznavajo avtomobila pred teboj in ne prilagodi hitrosti

2.) Verzija, kjer ti avto upocasni hitrost glede na avto pred teboj. Tukaj lahko tudi nastavis, kaksna naj bo razdalja med teboj in avtomobilom pred teboj

3.) Radarski tempomat, ki zbira podatke (mislim da s pomocjo navigacije) in prilagaja hitrost glede na max dovoljeno hitrost na cesti (npr 130km/h na AC, na vasi 50km/h itd). Verjetno ima ta verzija tempomata tudi ze dinamicno prilagajanje na hitrost avtomobila pred teboj.

jero_no1 ::

Radarski tempomat generalno poslabša situacijo na cesti samo za voznike BMWjev in Audijev, saj drži nastavljeno varnostno razdaljo, medtem ko mi prej omenjeni vozniki vozijo 2m za ritjo in blendajo, da naj jih ne oviram. Moj mislm da ima ene 5 možnih nastavitev za razdaljo do vozila pred menoj.
Po mojih opažanjih je zadeva morda počasneje odzivna, ko se recimo nekdo pred tabo umakne in imaš prost pas, ampak to v večini moti le tiste že zgoraj omenjene voznike :) Mene pa ne, če moram pol sekunde počakat, preden avto spet pospeši do nastavljene hitrosti.

Mavrik ::

FTad je izjavil:



Kakor jaz vem, gre za vec razlicic adaptivnih tempomatov.

1.) Torej osnovni, kjer senzorji ne zaznavajo avtomobila pred teboj in ne prilagodi hitrosti

2.) Verzija, kjer ti avto upocasni hitrost glede na avto pred teboj. Tukaj lahko tudi nastavis, kaksna naj bo razdalja med teboj in avtomobilom pred teboj

3.) Radarski tempomat, ki zbira podatke (mislim da s pomocjo navigacije) in prilagaja hitrost glede na max dovoljeno hitrost na cesti (npr 130km/h na AC, na vasi 50km/h itd). Verjetno ima ta verzija tempomata tudi ze dinamicno prilagajanje na hitrost avtomobila pred teboj.


Načeloma se "Adaptivni tempomat" reče samo verzijam 2. in 3., kjer je 3. še vedno precej redka in zahteva dodatno doplačilo.
The truth is rarely pure and never simple.

janezvalva ::

mora biti električen

BlaY0 ::

Han je izjavil:


BlaY0 je izjavil:

Kako radarski tempomat deluje pri "elastiki"? Verjetno še ni tako "pameten", da bi jo znal kompenzirati? Po moje je v takšnih primerih še zelo slab, po moje genralno celo poslabša situacijo na cesti. Mnenja?
Radar ves čas meri oddaljenost vozila pred teboj, zato tudi radarski tempomat odzivno prilagaja hitrost. Poleg tega lahko ponavadi nastaviš tri režime oziroma varnostne razdalje.

Ja saj to je problem... še bolj potencira "elastiko", ker vedno meri (samo) razdaljo - spusti gas (bremza) ko je premajhna in pohodi gas ko je prevelika...

Mavrik ::

BlaY0 je izjavil:


Ja saj to je problem... še bolj potencira "elastiko", ker vedno meri (samo) razdaljo - spusti gas (bremza) ko je premajhna in pohodi gas ko je prevelika...


V bistvu tisti boljši prilagajajo hitrost lepo enakomerno in mehko. Je pa res da kvaliteta precej niha - recimo Peugeotovi so precej crap :/
The truth is rarely pure and never simple.

BlaY0 ::

Mavrik je izjavil:


Hmm, ne vem kaj s tem misliš

S tem mislim na to, da radarski tempomat ne vidi/meri 5 avtov naprej in zatorej ne more kompenzirati "elastike". Šofer lahko vidi da že 10 avtov pred njim nekdo bremaza in že takrat da nogo z gasa, kar umiri vožnjo ostalih za njim. Radarski tempomat po moje tega (še) ni zmožen.

FTad ::

Mavrik je izjavil:

FTad je izjavil:



Kakor jaz vem, gre za vec razlicic adaptivnih tempomatov.

1.) Torej osnovni, kjer senzorji ne zaznavajo avtomobila pred teboj in ne prilagodi hitrosti

2.) Verzija, kjer ti avto upocasni hitrost glede na avto pred teboj. Tukaj lahko tudi nastavis, kaksna naj bo razdalja med teboj in avtomobilom pred teboj

3.) Radarski tempomat, ki zbira podatke (mislim da s pomocjo navigacije) in prilagaja hitrost glede na max dovoljeno hitrost na cesti (npr 130km/h na AC, na vasi 50km/h itd). Verjetno ima ta verzija tempomata tudi ze dinamicno prilagajanje na hitrost avtomobila pred teboj.


Načeloma se "Adaptivni tempomat" reče samo verzijam 2. in 3., kjer je 3. še vedno precej redka in zahteva dodatno doplačilo.


Ja kateri verziji bi pa ti potem rekel radarski tempomat, ce ne verziji 3?

Mavrik ::

FTad je izjavil:



Ja kateri verziji bi pa ti potem rekel radarski tempomat, ce ne verziji 3?


Obe verziji, 2. in 3., imata radar za ugotavljanje razdalje (v večini vozil je monitran spredaj na sredi maske - pogosto v logotu znamke). S tega ime.
The truth is rarely pure and never simple.

FTad ::

Mavrik je izjavil:

FTad je izjavil:



Ja kateri verziji bi pa ti potem rekel radarski tempomat, ce ne verziji 3?


Obe verziji, 2. in 3., imata radar za ugotavljanje razdalje (v večini vozil je monitran spredaj na sredi maske - pogosto v logotu znamke). S tega ime.


se pravi radarski = adaptivni tempomat?

Mavrik ::

FTad je izjavil:


se pravi radarski = adaptivni tempomat?


V večini primerov ja. S tem da moraš vseeno pazit ker obstaja več verzij:

- Najpogostejši delujejo med 30km/h do nekje 150km/h. Nekje lahko doplačaš da dela do 210km/h. Ko zbremzaš pod to hitrost se izklopijo in tako recimo niso glih uporabni za kolone v mestih.
- Na novih vozilih (večinoma okoli 2016/2017) letnika že dobiš različico, ki deluje od popolne ustavitve. S takim lahko voziš tudi v mestu - ko se kolona začne premikati se dotakneš pedala za gas in avto spelje in sledi vozilu.
- Na določenih (večinoma premium vozilih - Audi A6 in boljše ter podobno) je mogoče dobiti tempomat integriran s sistemom prepoznavanja prometnih znakov in navigacije. To bi štelo pri tebi pod "3.". Je pa to zelo redko in večinoma moraš mastno doplačati.

Ko govorimu tule o "radarskem/adaptivnem" tempomatu večinoma mislimo vse tri verzije.
The truth is rarely pure and never simple.

FTad ::

Hvala za razlago.

Ja, pri opisu v tvoji drugi alineji nekateri imenujejo opcijo Traffic jam assist. To je ze kar luksuzna opcija, ki je po vecini nepotrebna, razen, ce ves, da dnevno vsaj pol ure prezivis v gneci :)

Osebno bi mi najbolj ustrezal adaptivni tempomat do x km/h. VW-ji imajo do 160km/h, za tiste do 210km/h moras se extra doplacat.

krucymucy ::

Stipex je izjavil:



Imam vse od tega razen kamerce v svoji sedmici, ampak na naših AC radar tempomat redkokdaj pride v upoštev, razen če se voziš po/pod omejitvijah ob manj prometnih urah. Kot je še prej Mavrik omenil, je pa fajn da zazna stoječo kolono, ker če dela tko kot treba je senzorika hitrejša od naših refleksov, ni pa se zanašati na to...

Mogoče bi tu še dodal avtomatske dolge/kratke luči, ampak vsaj v BMWjih je implementacija tega fičerja porazna, vsakega tretjega zaslepim, ker nasproti vozeče oz. vozilo pred mano zazna enostavno mnogo prepozno, ali pa sploh ne.


Kaj? Jaz imam to veliko vecino casa prizgano. Tudi po mestu vecinoma.
Od Obrezja do Bajakova (300km) ne pritisnem ne plina, ne zavore.

FTad je izjavil:


Osebno bi mi najbolj ustrezal adaptivni tempomat do x km/h. VW-ji imajo do 160km/h, za tiste do 210km/h moras se extra doplacat.

Delno res. Jaz za modelno leto 2017 nisem doplacal nic, dela do 210km/h, prej je pa bilo tako da.

Zgodovina sprememb…

FTad ::

krucymucy je izjavil:

Stipex je izjavil:



Imam vse od tega razen kamerce v svoji sedmici, ampak na naših AC radar tempomat redkokdaj pride v upoštev, razen če se voziš po/pod omejitvijah ob manj prometnih urah. Kot je še prej Mavrik omenil, je pa fajn da zazna stoječo kolono, ker če dela tko kot treba je senzorika hitrejša od naših refleksov, ni pa se zanašati na to...

Mogoče bi tu še dodal avtomatske dolge/kratke luči, ampak vsaj v BMWjih je implementacija tega fičerja porazna, vsakega tretjega zaslepim, ker nasproti vozeče oz. vozilo pred mano zazna enostavno mnogo prepozno, ali pa sploh ne.


Kaj? Jaz imam to veliko vecino casa prizgano. Tudi po mestu vecinoma.
Od Obrezja do Bajakova (300km) ne pritisnem ne plina, ne zavore.


To je super. Moj naslednji bo imel tudi to dodatno opremo. Pa verjetno si tudi bistveno manj utrujen od voznje, ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FTad ()

poweroff ::

Ja, ampak kaj ti to pomaga, če moraš vseeno vrteti volan. Oziroma, če moraš biti zraven vseeno pozoren, da lahko na hitro prevzameš nadzor nad vozilom?

Take polovične rešitve so meni osebno brezveze.
sudo poweroff

BlaY0 ::

Namen večine teh in podobnih sistemov/podsistemov naj bi bil ta, da bi se pač lahko šofer bolj skoncentriral na druge obstoječe aspekte vožnje, ki zahtevajo njegovo koncentracijo, v končni fazi pa se je zgodilo to, da vozniki mislijo, da lahko zaradi vsakega takega dodatnega sistema/podsistema med vožnjo počnejo eno dodatno neumnost več - eni fejsbukajo, drugi se šminkajo, tretji... Skratka vse skupaj je ena velika potuha od katere ni bistvenih koristi razen za proizvajalce/prodajalce avtomobilov. Primer - avti s parkirnimi senzorji so najbolj obtolčeni. Ampak to nikogar več ne zanima ko kupuje avto, ker ima danes parkirne senzorje praktično vsak avto.

Netrunner ::

BlaY0 je izjavil:

Namen večine teh in podobnih sistemov/podsistemov naj bi bil ta, da bi se pač lahko šofer bolj skoncentriral na druge obstoječe aspekte vožnje, ki zahtevajo njegovo koncentracijo, v končni fazi pa se je zgodilo to, da vozniki mislijo, da lahko zaradi vsakega takega dodatnega sistema/podsistema med vožnjo počnejo eno dodatno neumnost več - eni fejsbukajo, drugi se šminkajo, tretji... Skratka vse skupaj je ena velika potuha od katere ni bistvenih koristi razen za proizvajalce/prodajalce avtomobilov. Primer - avti s parkirnimi senzorji so najbolj obtolčeni. Ampak to nikogar več ne zanima ko kupuje avto, ker ima danes parkirne senzorje praktično vsak avto.

+1

Učinek bo s časoma ravno nasproten saj bodo vozniki vedno majn pozorni na dogajanje okoli sebe.

dexterboy ::

Koliko balasta... počasi začenjam razumeti, zakajo je danes BOLJE, če bi avtomobili znali voziti sami od sebe, prez šoferja...
Za novodobne lastnike pa obvezno mini fitness center v zadku vozila :))
Brez osebne zamere do kogarkoli, ampak ne morem si predstavljati folka, ki bi jim bil prvi avto katrca, renault 5, fiat uno in podobni. Seveda, standard je šel gor, saj nam civilizacijski napredek to omogoča, dopust v divjini brez elektrike pa tudi doživlja bum. Torej, kaj je potem narobe z avtom, ki ima samo abs, klimo, servo volan, zračne blazine, šipe in centralno na elektriko? Vse?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

feryz ::

Nič, dokler se voziš 20 km do šihta.
Ko boš vsak mesec 2x, 3x, fural 1000 km skupaj, boš razumel razlike med dodatno opremo. Več konji. Usnjem na sedežih. In podobne, kao, oslarije.
Za 5 km do štacune, je pa res vse dobro.

M-XXXX ::

Tukaj se pojavi še bolj enostavno vprašanje: zakaj nebi imel več, če lahko imaš?
Kdo od vas živi v 5m2 stanovanju? Saj da se ravno tako.

Se mi je zdelo ja... :)

jero_no1 ::

M-XXXX je izjavil:

Tukaj se pojavi še bolj enostavno vprašanje: zakaj nebi imel več, če lahko imaš?
Kdo od vas živi v 5m2 stanovanju? Saj da se ravno tako.

Se mi je zdelo ja... :)


Točno to!

Glede na to, da smo na tehnološkem forumu, me prav čudi, koliko 'zaviralcev' uvedbe novih tehnologij je tukaj gor, kot da bi bral forum slovenskih novic :)
Sploh pa ker je precej komentarjev tistih, ki so o teh zadevah samo brali nekje, ne pa preizkušali v praksi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jero_no1 ()

pegasus ::

feryz je izjavil:

Ko boš vsak mesec 2x, 3x, fural 1000 km skupaj, boš razumel razlike med dodatno opremo. Več konji. Usnjem na sedežih. In podobne, kao, oslarije.
Delam 35kkm na leto, planiram povečat to na 50kkm. Moj trenutni avto ima 14s do 100km/h (ko je bil nov), 80-120km/h v peti prestavi traja nekaj manj kot 30s. Kar se tiče zmogljivosti, ne pogrešam ničesar, razen v nedeljo popoldne mimo Minhna, ko se nemcem strga in moraš na odstavnem pasu vozit 150, da te ne zgazijo. Tako da se pač v nedeljo popoldne izogibam Minhna :D
Tako da ... TCO je še vedno veliko bolj pomemben faktor kot oslarije tipa konji in usnje.

Mare2 ::

http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

konspirator ::

krucymucy
Kaj? Jaz imam to veliko vecino casa prizgano. Tudi po mestu vecinoma.
Od Obrezja do Bajakova (300km) ne pritisnem ne plina, ne zavore.

Katero vozilo, model ?
--

krucymucy ::

konspirator je izjavil:

krucymucy
Kaj? Jaz imam to veliko vecino casa prizgano. Tudi po mestu vecinoma.
Od Obrezja do Bajakova (300km) ne pritisnem ne plina, ne zavore.

Katero vozilo, model ?

passat B8

konspirator ::

Modelno leto 2017, torej Q4 2016.

Gledam konfigurator https://cc.porscheinformatik.com/cc-si/... , pri Trendline te opreme ni, vsaj Comfortline mora biti.

tempomat z avtomatskim uravnavanjem
razdalje ACC do hitrosti 210 km/h
aktivni tempomat in omejevalnik hitrosti
mestna funkcija samodejnega zaviranja v sili
sistem za nadzor prometa Front Assist


Gorenjci, Dab+ radio pri highline na voljo z doplačilom.
--

Zgodovina sprememb…

jero_no1 ::

Trendline kupi itak samo tisti, ki bi rad imel Passata samo na zunaj in po moje nima smisla to kupovat. Še pri Highline si moraš dodat kar nekaj dodatkov, da imaš spodoben avto za ta rang...

konspirator ::

Za enega golfa lahko naklikaš opreme in pri tem ne pretiravaš pretirano ;((.
Dvigalka 15,85 eur doplačilo (pri golfu).
--

Zgodovina sprememb…

borisk ::

lol, imaš pasata za 23k€, lahk pa ga naklikaš za 60k€+



Sam bi napisal na seznam:
avtomatska klima (prižgana nonstop)
avtomatski menjalnik (po treh dneh vožnje z njim sem si rekel ,nikoli več ročnega (razeč če bo kak klasik za frluks)
navigacija z bluetooth povezlivostjo.
memory sedeži ( z ženo sma precej različnih mer in je fajn če imaš shranjen položaj)
senzorji spredaj+zadaj
električno odpiranje prtljažnika.
...

od najbolj pomembnih na začetku do malo manj pomembnih ampak udobnih na koncu.

dexterboy ::

@feryz;
Dnevno relacija notranjska - zokigrad.
O ST inteligenci pa ravno ne bi, je bilo že veliko napisanega...
Zakaj potem nimate vsi Anno Nystrom za ženo, če lahko?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

FTad ::

jero_no1 je izjavil:

Trendline kupi itak samo tisti, ki bi rad imel Passata samo na zunaj in po moje nima smisla to kupovat. Še pri Highline si moraš dodat kar nekaj dodatkov, da imaš spodoben avto za ta rang...


pri comfortline-u mi enostavno ni vsec sredinski del, kjer je touch screen zaslon, ki je odet v srebrno barvo...zgleda cheap. Highline trim ima veliko lepse vse skupaj, odeto v crno.

K0l1br1 ::

Mare2 je izjavil:

Evo, robot.

http://www.avto-fokus.si/Novice/Volkswa...


Se mi dopade velikost vrat. Parkiral bi pametno ;)

Heavy ::

K0l1br1 je izjavil:

Mare2 je izjavil:

Evo, robot.

http://www.avto-fokus.si/Novice/Volkswa...


Se mi dopade velikost vrat. Parkiral bi pametno ;)


Razen če niso na kombi patent, ne bi šel z tem v BTC :))
#TeamFelix

Netrunner ::

Ej, zdaj pa res moram it na eno testno vožnjo s tem vašim svetim avtomatikom, me prav res zanima zakaj tako navdušenje.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16722751 (1119) PARTyZAN
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16324765 (16015) Superboyy
»

Utrujenost med vožnjo (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
586619 (4525) Unknown_001
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19753984 (46594) SuperVeloce

Več podobnih tem