» »

Airbag Motor

Airbag Motor

Dajarra ::

Pozdravljeni,

ima kdo oziroma je kupoval airbag jopič za motor?

Any hints?

Tnx

shadow7 ::

Čudežev ne dela. Pomaga pa lahko.

Lahko kaj bolj konkretiziraš vprašanje?

coyotemm0 ::

Stestirano na meni s proženjem. Če bi že ruknu po tleh, bi zadevo kar želel met gor. ;) Dobro fiksira tudi glavo, tko da ti zaščiti vrat!

Dajarra ::

Predvsem..katerega se priporoca, je tisti za 400-500e ok? Ker najdes tudi takega za 1,5k.

nejcek74 ::

Razlika v ceni je predvsem zaradi nacina prozenja, cenejsi sistemi delujejo z vrvci, drazji pa za prozenje uporabljajo senzorje. Drazji sistemi se bolje izogibajo nepotrebnim prozenjem (ce pozabis izkljucit, zelo nizke hitorsti ipd)

shadow7 ::

Senzorski sistem proženja je načeloma hitrejši. Tukaj vsaka stotinka pomeni nekaj cm premika telesa.
Pri mehanskem proženju to delno kompenziraš z nastavitvijo pasu na čim krajšo dolžino. Priporočam kakšno nalepko kot opomnik, da se je potrebno "privezati".

Dolgoročno gledano bolj zaupam zanesljivost proženja mehaniki kot elektroniki. Če mehanski sistem proženja vsaj 1x letno očistiš, potem preprosto nima kaj zatajiti.

Pa jaz takšnega brez želve na zunanji strani ne bi vzel. Želva razporedi silo po večji površini.

Moraš pa se zavedati, da v situacijah, kjer ti niti zorb ne bi pomagal, tudi airbag ne bo.

stjan ::

Test s palico po hrbtu sem že videl, bi pa morali testirati z airbagom in enkrat brez, da se vidi razlika :)
Kolikokrat se lahko ta airbag napihne, če ga pozabiš odvezati in padeš z motorja?
Verjetno ima neke omejitve?
S tega stališča bi bil elektronski najboljši.
Če imaš čez airbag brezrokavnik in je dovolj močno spet skupaj da se pri sprožitvi airbaga ne odpre, kaj se zgodi s telesom?
Ti polomi rebra?
Zadeva je lahko zelo koristna, je pa zaenkrat cena še kar visoka.

Spajky ::

Uf, odlična stvar za zaščito pred agresivnimi policaji na demonstracijah ;) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

shadow7 ::

stjan je izjavil:

Kolikokrat se lahko ta airbag napihne, če ga pozabiš odvezati in padeš z motorja?

Če pogosto "padeš z motorja", potem bo Darwin enkrat že opravil svoje z airbagom ali brez njega.
Če se samo pozabiš odvezati, ko sestopiš z njega, in imaš <150 kg (moja ocena), se tako ne bo sprožil. Mehansko proženje je lahko učinkovito le, če je pas dovolj kratek (da se lahko malo pretegneš, ko si še na motorju). Torej, če nimaš navade sestopiti z motorja tako, da se z vso silo poženeš v zrak, te bo pas že opomnil. Če pa je takšen običajen način sestopanja, te bo opomnila denarnica, ko boš nekajkrat dal 20+€ za bombico.

stjan je izjavil:


Verjetno ima neke omejitve?
S tega stališča bi bil elektronski najboljši.
Če imaš čez airbag brezrokavnik in je dovolj močno spet skupaj da se pri sprožitvi airbaga ne odpre, kaj se zgodi s telesom?
Ti polomi rebra?
Zadeva je lahko zelo koristna, je pa zaenkrat cena še kar visoka.

Vsekakor bi brezrokavnik moral imeti šibke točke, ki v primeru prožitve popustijo. Drugače je vse skupaj brez veze.

nejcek74 ::

Jaz mehanskega zase ne bom kupoval, pomankljivosti, ki jih je zgoraj opisal shadow7 so meni popoln deal breaker, pozabis se pripet/odpet, pocasno delovanje.
Za senzorskega pa bom se pocakal, ker sem se odlocil da ne bom early adopter za tako drago zadevo. Sem v lajfu ze preveckrat videl tole, nazadnje z zracnimi vrecami za plazove. Prvi sistemi so bili okorni, tezki in svinjsko dragi. Po par letih se je trg umiril, cene so padle na 1/3, teza na polovico, vzdrzevanje je cenejse ipd. Ali pa pred tem ABS v avtomobilih.
Elektronski sistem deluje tudi s "predvidevanjem" situacij in to bo zacelo zares delovati sele ko bodo imeli dovolj povratnih informacij. Kar pomeni dovolj uporabnikov. Mislim da ga Dainese preizkusa ze vec kot sest let, pa so ga komaj lani napovedali v proizvodnjo. Pa se to se mi zdi da z oklevanjem in da najprej ciljajo na pisto (kjer je manj razlicnih scenarijev).

shadow7 ::

Tole pišem po spominu.
Dainese 0,03 s (kemična reakcija), mehanski 0,10-0,12 s (C02) do polno napihnjenega. V metre pri različni hitrosti si naj vsak sam preračuna. Razlika vsekakor je omembe vredna.

Verjetno potrebno k tej razliki dodati še podatek, koliko prej se začne senzorski napihovati.

Pripenjanje in odpenjanje je v mojih očeh približno takšen deal breaker kot varnostni pas v avto.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako preveriti, če je airbag dejansko še notri?

Oddelek: Loža
275229 (4352) Mr Hilter
»

Heker preko spletne strani onemogočil preko 100 vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Varnost
5511769 (10069) BaToCarx
»

Zakaj tako velik procent smrtnih nesreč ob padcu aviona (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
29023150 (18449) antonija
»

Otroški sedež spredaj

Oddelek: Loža
51856 (1776) Liker
»

kakšna ideja kako tole poštimat?

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
51091 (894) 16F84

Več podobnih tem