» »

Popolna prepoved Uberja v Italiji

1
2
3

Unknown_001 ::

Fun fact of the day, ki pa ga itak poznate. Na javno mnenje imajo mediji ogromno vpliva. V demokraciji bo trend šel v smeri ki jo mediji predstavijo ljudem. In če vam po internetsih perejo možgane kok je neki ful wau in super... ste že postali uporabni idiot. Grdo se sliši a tako je, če brez pomisleka na veliko požiraš vse kar ti velecenjeni zapad servira.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Spajky ::

Yup, če dopuščaš nekritično dolgoročno "programiranje", postane "deprogramiranje" lahko tudi boleča izkušnja ... zato pa večina skoraj "nezavedno" go-with-the-flow in otopi sčasoma ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

LordNacho ::

Unknown_001 je izjavil:

Če tako pravi večina ni nujno vedno korak v pravo smer. LPP in ostali javni prevoz pa ni E od ekologije. Edini korak v pravo smer je izboljšati ekološkost avtomobilov. Razni LPPji in Slovenske železnice... vi ste ovce, oni vas šišajo.

VSAKDO pameten ki želi poceni, varen prevoz z najmanj okoljskega odtisa bo navijal za carsharing. Žal vsi, ki nočete priznati, da je javni prevoz zastarel in obstajajo boljše rešitve, ste še večji egoisti ker hočete ohranjat zastarele tehnologije. In potem bi pametovali o ekologiji. PUJ ebemti. Če bi podjetja lahko bila bolj razvojno usmerjena, zakonodaja popravljena,( kar je zagotovo prednostno pred eno usrano zakonodajo v Sloveniji) tega jajcanja z javnim prevozom ne bi bilo treba.


Se strinjam! ;)

Upam, da razumeš moj point - čist nič pametnega nisi povedal.


Edit: (nadaljujem)

Unknown_001 je izjavil:

Fun fact of the day, ki pa ga itak poznate. Na javno mnenje imajo mediji ogromno vpliva. V demokraciji bo trend šel v smeri ki jo mediji predstavijo ljudem. In če vam po internetsih perejo možgane kok je neki ful wau in super... ste že postali uporabni idiot. Grdo se sliši a tako je, če brez pomisleka na veliko požiraš vse kar ti velecenjeni zapad servira.


Ravno zato je bolje, da o napredku odloča uspešnost podjetij in ne politiki. Tudi če podjetja manipulirajo, se to veliko hitreje odkrije in je manj relevantno (ker trpijo samo uporabniki tistega podjetja in njihovi konkurenti), kot pa ko manipulirajo politiki in zaradi tega trpi celotna država.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

LordNacho je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Če tako pravi večina ni nujno vedno korak v pravo smer. LPP in ostali javni prevoz pa ni E od ekologije. Edini korak v pravo smer je izboljšati ekološkost avtomobilov. Razni LPPji in Slovenske železnice... vi ste ovce, oni vas šišajo.

VSAKDO pameten ki želi poceni, varen prevoz z najmanj okoljskega odtisa bo navijal za carsharing. Žal vsi, ki nočete priznati, da je javni prevoz zastarel in obstajajo boljše rešitve, ste še večji egoisti ker hočete ohranjat zastarele tehnologije. In potem bi pametovali o ekologiji. PUJ ebemti. Če bi podjetja lahko bila bolj razvojno usmerjena, zakonodaja popravljena,( kar je zagotovo prednostno pred eno usrano zakonodajo v Sloveniji) tega jajcanja z javnim prevozom ne bi bilo treba.


Se strinjam! ;)

Upam, da razumeš moj point - čist nič pametnega nisi povedal.


Edit: (nadaljujem)

Unknown_001 je izjavil:

Fun fact of the day, ki pa ga itak poznate. Na javno mnenje imajo mediji ogromno vpliva. V demokraciji bo trend šel v smeri ki jo mediji predstavijo ljudem. In če vam po internetsih perejo možgane kok je neki ful wau in super... ste že postali uporabni idiot. Grdo se sliši a tako je, če brez pomisleka na veliko požiraš vse kar ti velecenjeni zapad servira.


Ravno zato je bolje, da o napredku odloča uspešnost podjetij in ne politiki. Tudi če podjetja manipulirajo, se to veliko hitreje odkrije in je manj relevantno (ker trpijo samo uporabniki tistega podjetja in njihovi konkurenti), kot pa ko manipulirajo politiki in zaradi tega trpi celotna država.


San, da si ti pameten, sem vesel zate.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

PrihajaNodi ::

Ravno zato je bolje, da o napredku odloča uspešnost podjetij in ne politiki. Tudi če podjetja manipulirajo, se to veliko hitreje odkrije in je manj relevantno (ker trpijo samo uporabniki tistega podjetja in njihovi konkurenti), kot pa ko manipulirajo politiki in zaradi tega trpi celotna država.


Podjetja, korporacije so politiki. In ce podjetje pritisne na politiko bo ta delala kot korporacija zeli. Zato pa ima eu parlament vec lobistov kot samih posrancev. Mimogrede koliko let stejes?

Zgodovina sprememb…

LordNacho ::

In zakaj bi jim lobiranje olajševali?

Manj zakonov --> manj politikov --> manj možnosti lobiranja --> manj korupcije

(se zavedam, da je za Teslo vprašljivo ali bi sploh še obstajala brez lobiranja in pobiranja državnih subvencij - ampak zato je potrebno čim več birokracije ukinit)

Kaj ma moja starost veze z mojimi argumenti - ti stojijo sami.

Edit: Jbg, me zanima kaj boš komentiral; star sem 21, sem član MENSA.

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

Tesla in ostala električna vozila pa niso E od ekologije.


Ali trolaš ali pa res ne veš kaj govoriš.

Ves da taksisti v slo morajo imeti licence, placevati prispevke itn...


Uber driverji niso taksisti.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

LordNacho je izjavil:

Ravno zato je bolje, da o napredku odloča uspešnost podjetij in ne politiki. Tudi če podjetja manipulirajo, se to veliko hitreje odkrije in je manj relevantno (ker trpijo samo uporabniki tistega podjetja in njihovi konkurenti), kot pa ko manipulirajo politiki in zaradi tega trpi celotna država.


Ampak s politiko lahko v veliki meri omilimo manipulacije in zlorabe podjetij. Zakaj ne bi tega izkoristili?

Uber (ja, sem ga ze uporabljal, tudi AirBnB) je uspesen zato, ker kot storitev ponuja posrednistvo. Vozniki, ki vozijo za Uber pa pravzaprav delajo na crno. Ja, po crki zakona bi bilo potrebno za vsako opravljeno voznjo izdati racun. Tudi, ce to pocnes samo enkrat na mesec ali pa enkrat na pol leta.

Problem je v tem, da nimamo mehanizmov kako taksna posrednistva legalizirati, vsaj zaenkrat jih nimamo. Se vecji problem je pa to, da nimamo najmanjsega pojma kako bo tak nacin dela vplival na drzavo. Marsikomu se morda zdi, da je to the way to go, ampak ene same dejavnosti ne moremo oprostiti davkov. Ali davke ukinemo vsem ali pa nikomur. Ce lahko vozniki vozijo in ne placujejo davkov, potem lahko to pocnemo tudi programerji. Jaz tudi samo enkrat na pol leta izstavim racun, zakaj bi moral za enkrat na pol leta placevat davke in odpirat s. p.?

Sam, ce ukinemo vse davke, kdo bo pa potem poskrbel za to, da bo cesta pravilno vzdrzevana? A bomo sprivatizirali tudi vse ceste? Kako bomo pa to naredili in kako bodo posamezni lastniki cest zaracunavali uporabo cest? Naj si proba kdo predstavljati Nemsko cesto v Ljubljani in pet kratno pobiranje cestnine na tisti cesti. :))

PrihajaNodi ::

Kaj ma moja starost veze z mojimi argumenti - ti stojijo sami.


Pises nesmisle. TTip je bil sprejet brez kakrsnekoli demokracije. Zakoni so pisani za nas, ovce. Se vidi da si se mlad. Kaj mensa pomeni pa nevem.

Sam, ce ukinemo vse davke, kdo bo pa potem poskrbel za to, da bo cesta pravilno vzdrzevana? A bomo sprivatizirali tudi vse ceste? Kako bomo pa to naredili in kako bodo posamezni lastniki cest zaracunavali uporabo cest? Naj si proba kdo predstavljati Nemsko cesto v Ljubljani in pet kratno pobiranje cestnine na tisti cesti. :))


Hrvatje imajo privatizirane avtoceste.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

PrihajaNodi je izjavil:

Hrvatje imajo privatizirane avtoceste.


AFAIK je to samo dolocen cas in gre za avtoceste, ki so bile na novo zgrajene. S tem ni nic narobe.

Ajde, zdej pa sprivatiziraj Dunajsko ceste ali pa Smartinsko cesto, pa cesto v Spodnji Kaselj. :) Ni tko enostavno. Pa cesta v Spodnji Kaselj se ti ekonomsko ne splaca, ker ima Spodnji Kaselj 150 prebivalcev.

Karikiram, v resnici ne vem kolk je prebivalcev v Spodnjem Kaslju. :)

LordNacho ::

BigWhale je izjavil:



Ampak s politiko lahko v veliki meri omilimo manipulacije in zlorabe podjetij. Zakaj ne bi tega izkoristili?

Uber (ja, sem ga ze uporabljal, tudi AirBnB) je uspesen zato, ker kot storitev ponuja posrednistvo. Vozniki, ki vozijo za Uber pa pravzaprav delajo na crno. Ja, po crki zakona bi bilo potrebno za vsako opravljeno voznjo izdati racun. Tudi, ce to pocnes samo enkrat na mesec ali pa enkrat na pol leta.

Problem je v tem, da nimamo mehanizmov kako taksna posrednistva legalizirati, vsaj zaenkrat jih nimamo. Se vecji problem je pa to, da nimamo najmanjsega pojma kako bo tak nacin dela vplival na drzavo. Marsikomu se morda zdi, da je to the way to go, ampak ene same dejavnosti ne moremo oprostiti davkov. Ali davke ukinemo vsem ali pa nikomur. Ce lahko vozniki vozijo in ne placujejo davkov, potem lahko to pocnemo tudi programerji. Jaz tudi samo enkrat na pol leta izstavim racun, zakaj bi moral za enkrat na pol leta placevat davke in odpirat s. p.?

Sam, ce ukinemo vse davke, kdo bo pa potem poskrbel za to, da bo cesta pravilno vzdrzevana? A bomo sprivatizirali tudi vse ceste? Kako bomo pa to naredili in kako bodo posamezni lastniki cest zaracunavali uporabo cest? Naj si proba kdo predstavljati Nemsko cesto v Ljubljani in pet kratno pobiranje cestnine na tisti cesti. :))


Tole razumem, in priznam, je nekaj na kar nisem pomislil.

Tole se mi zdi bolj praktičen problem - kako prilagodit trenutno zakonodajo. Sam bi raje videl, da namesto da prepovedujemo Uber iz takšnega razloga, raje delamo na tem, da prilagajamo zakonodajo.

A res rabimo obdavčevat potrošnjo? Saj pa že tako in tako obdavčujemo dobiček. Obdavčevanje dobička ni dovolj, da bi pokrili expenses? - zmanjšajmo expenses, ljudje pa bodo imeli več disposable income-a, ker jih ne obdavčujemo več dvakrat.... (seveda tu si pač ne bom trdil, da je moj opinion pravi, ker ne vem, kako bi dokazal, da je my way bolj praktičen)

Edit:

PrihajaNodi je izjavil:

Kaj ma moja starost veze z mojimi argumenti - ti stojijo sami.


Pises nesmisle. TTip je bil sprejet brez kakrsnekoli demokracije. Zakoni so pisani za nas, ovce. Se vidi da si se mlad. Kaj mensa pomeni pa nevem.




Ok. :))

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

Uber (ja, sem ga ze uporabljal, tudi AirBnB) je uspesen zato, ker kot storitev ponuja posrednistvo. Vozniki, ki vozijo za Uber pa pravzaprav delajo na crno. Ja, po crki zakona bi bilo potrebno za vsako opravljeno voznjo izdati racun. Tudi, ce to pocnes samo enkrat na mesec ali pa enkrat na pol leta.


Nihče ne brani voznikom, da bi izstavljali račune.

K0K0 ::

Če nimajo licence / dovoljenja za opravlje taksi prevozov ne smejo izstavljat računov.
Problem uberja je, da lahko to počne folk v prostem času po dampinških cenah oz 5€ profita na dan, ker imajo itak drugo službo in jim je tole sam za zraven.

NikolormousB ::

Če nimajo licence / dovoljenja za opravlje taksi prevozov ne smejo izstavljat računov.


To ni nujno res. Predpisi po svetu so različni.

Nihče ne prepričuje Uber voznikoe naj svoj posel opravljajo nelegalno. V UK je npr. treba imeti "private hire" licenco, če želiš voziti ljudi za denar, kar jasno piše na Uberjevi strani, celo pomagajo ti jo pridobiti.

Drugje po svetu je podobno. Problem Uberja niso vozniki z dumping cenami ampak taksisti, ki raje organizirajo proteste in zažigajo Uber avtomobile, kot, da bi začeli živeti v 21. stoletju.

mlamat ::

A živeti v 21. stoletju zate pomeni, da mora taksist delati za drobtine, brez vsakega socialnega varstva?

NikolormousB ::

90 jurjev na leto niso ravno drobtine. Jaz se moram za tak denar kar pošteno potruditi, očitno ti gre res dobro, da se jim zdi to drobiž.

https://www.buzzfeed.com/johanabhuiyan/...

mlamat ::

Buzzfeed :))

BTW. Kdo pa kupi avto, zavarovanje, bencin?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mlamat ()

K0K0 ::

90.000 so pravljice za lahko noč.
Uber pravi da je povprečna urna postavka voznikov 25 usd. Pri tej urni postavki bi moral voznik delat 360 dni po 10ur na dan, da bi prišel do 90.000. 25*10*360=90.000

A few weeks ago, Uber New York General Manager Josh Mohrer, who has been known to fight his fair share of public battles in defense of Uber on Twitter, tweeted an offer to reporters: In response to articles that questioned Uber's claims that drivers made an average of $25 an hour (or that the median driver makes upwards of $90,000 a year) Mohrer said he would go on the record with any reporter who took 10 rides and asked those drivers for their payment statements (Uber is currently investigating Mohrer for apparently violating the company's privacy policy during the reporting of this story).

mlamat ::

Jaz sem se iz radovednosti v tujini že nekajkrat peljal z Uberjem in lahko rečem samo to, da ga vozi najnižja "kasta" ljudi, takšni ki jim na ulici niti v oči ne bo upal pogledati. Nobeden Bog me ne bo prepričal, da ta voznik zasluži 90.000.

NikolormousB ::

BTW. Kdo pa kupi avto, zavarovanje, bencin?


Saj piše v članku. Imaš razpredelnico z bruto in neto urnimi postavkami.

90.000 so pravljice za lahko noč.


Če znaš brati, niti ne. Očitno nisi prebral članka ali pa ti probleme dela osnovnošolska matematika.

da ga vozi najnižja "kasta" ljudi, takšni ki jim na ulici niti v oči ne bo upal pogledati.


Priporočam malo manj predsodkov pa malo več pameti v roke.

nejcek74 ::

LordNacho je izjavil:


Tole se mi zdi bolj praktičen problem - kako prilagodit trenutno zakonodajo. Sam bi raje videl, da namesto da prepovedujemo Uber iz takšnega razloga, raje delamo na tem, da prilagajamo zakonodajo. A res rabimo obdavčevat potrošnjo?:))

Glej kje je tvoj logical fail:
- da bo lahko Uber zakonit hoces na glavo obrnit kompleten davcni sistem, ki nekako deluje. A ni bolj enostavno da se Uber (ali kdorkoli) prilagodi.
Se miljontavzntic, obstajaj ponudniki, ki delajo na velikih trgih, ponujajo uporabniku podobno izkusnjo, delujejo v okvirih obstojece zakonodaje in so Uberju konkurencni (res pa je, da niso tako enakovredno razsirjeni). Googlej Uber vs Yaandex. Pa nehajte hypat ta Uber.

K0K0 ::

@NinjaMig21 pokaži mi izračun po katerem voznik zasluži 90.000 usd/leto.

NikolormousB ::

Preberi članek, je zelo natančno napisano koliko kdo zasluži, koliko lahko kdo zasluži, kakšne so urne postavke, koliko kdo dela itd.

Še en del članka, kjer je jasno za kakšne drobtinice delajo Uber driverji:

Rahman (part-time) Highest Grossing Week: 14.5 hours / $53.18 per hour

Alaur (full-time) Highest Grossing Week: 40.1 hours / $34.24 per hour

Rahman (part-time) Busiest Week: 18.57 hours / $37.07 per hour.

Alaur (full-time) Busiest week: 42.65 hours / $22.06 per hour

bbbbbb2015 ::

LordNacho je izjavil:

BigWhale je izjavil:



Ampak s politiko lahko v veliki meri omilimo manipulacije in zlorabe podjetij. Zakaj ne bi tega izkoristili?

Uber (ja, sem ga ze uporabljal, tudi AirBnB) je uspesen zato, ker kot storitev ponuja posrednistvo. Vozniki, ki vozijo za Uber pa pravzaprav delajo na crno. Ja, po crki zakona bi bilo potrebno za vsako opravljeno voznjo izdati racun. Tudi, ce to pocnes samo enkrat na mesec ali pa enkrat na pol leta.

Problem je v tem, da nimamo mehanizmov kako taksna posrednistva legalizirati, vsaj zaenkrat jih nimamo. Se vecji problem je pa to, da nimamo najmanjsega pojma kako bo tak nacin dela vplival na drzavo. Marsikomu se morda zdi, da je to the way to go, ampak ene same dejavnosti ne moremo oprostiti davkov. Ali davke ukinemo vsem ali pa nikomur. Ce lahko vozniki vozijo in ne placujejo davkov, potem lahko to pocnemo tudi programerji. Jaz tudi samo enkrat na pol leta izstavim racun, zakaj bi moral za enkrat na pol leta placevat davke in odpirat s. p.?

Sam, ce ukinemo vse davke, kdo bo pa potem poskrbel za to, da bo cesta pravilno vzdrzevana? A bomo sprivatizirali tudi vse ceste? Kako bomo pa to naredili in kako bodo posamezni lastniki cest zaracunavali uporabo cest? Naj si proba kdo predstavljati Nemsko cesto v Ljubljani in pet kratno pobiranje cestnine na tisti cesti. :))


Tole razumem, in priznam, je nekaj na kar nisem pomislil.

Tole se mi zdi bolj praktičen problem - kako prilagodit trenutno zakonodajo. Sam bi raje videl, da namesto da prepovedujemo Uber iz takšnega razloga, raje delamo na tem, da prilagajamo zakonodajo.

A res rabimo obdavčevat potrošnjo? Saj pa že tako in tako obdavčujemo dobiček. Obdavčevanje dobička ni dovolj, da bi pokrili expenses? - zmanjšajmo expenses, ljudje pa bodo imeli več disposable income-a, ker jih ne obdavčujemo več dvakrat.... (seveda tu si pač ne bom trdil, da je moj opinion pravi, ker ne vem, kako bi dokazal, da je my way bolj praktičen)


Točno to je problem. Uber vozniki sedaj, tako kot je, predstavljajo konkurenco taksistom, kar še ne bi bil tak problem.
Ampak niso zavezani voditi računovodstva, imeti računovodij, revizij, tudi davčnih in drugih inšpektorjev ni.
Ali je to prav?
Nisem taksist, ampak informatik in ne zdi se mi pošteno, da njim to ni treba, meni pa je treba.
Boli me q****, če kaj vozijo ali ne vozijo pa kako ceno obračunavajo. Sam imam prevoz zrihtan in me ne briga za druge.
Me pa briga, če njim nekaj ni treba, meni pa je.
Naj vsi Uber šoferji lepo plačujejo cca 70 EUR za računovodjo, kar ni dosti pa eno 50 EUR za en minimalen računovodski program. In seveda če morajo branjevke izdajati račune sredi hudega mraza s QR kodo, jih seveda morajo Uber šoferji. Pa seveda akontacijo davka na dobiček morajo *V NAPREJ* plačati državi, tako kot mi vsi ostali.

Tu je ves čas problem. Ne toliko v nelojalni konkurenci taksistom.

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

Ampak niso zavezani voditi računovodstva, imeti računovodij, revizij, tudi davčnih in drugih inšpektorjev ni.


Od kje si to potegnil?

bbbbbb2015 ::

NikolormousB je izjavil:

Ampak niso zavezani voditi računovodstva, imeti računovodij, revizij, tudi davčnih in drugih inšpektorjev ni.


Od kje si to potegnil?


V AJPESU mi pokaži matično številko tega, ki to počne. Da vozi Uber in ima bilance. Iz bilanc, ki so v Slo javne, bom videl tudi akontacijo davka, ki jo morajo plačati.

LordNacho ::

nejcek74 je izjavil:

LordNacho je izjavil:


Tole se mi zdi bolj praktičen problem - kako prilagodit trenutno zakonodajo. Sam bi raje videl, da namesto da prepovedujemo Uber iz takšnega razloga, raje delamo na tem, da prilagajamo zakonodajo. A res rabimo obdavčevat potrošnjo?:))

Glej kje je tvoj logical fail:
- da bo lahko Uber zakonit hoces na glavo obrnit kompleten davcni sistem, ki nekako deluje. A ni bolj enostavno da se Uber (ali kdorkoli) prilagodi.
Se miljontavzntic, obstajaj ponudniki, ki delajo na velikih trgih, ponujajo uporabniku podobno izkusnjo, delujejo v okvirih obstojece zakonodaje in so Uberju konkurencni (res pa je, da niso tako enakovredno razsirjeni). Googlej Uber vs Yaandex. Pa nehajte hypat ta Uber.


Ma ja, sej zato sem rekel, da vprašanje kaj se bolj splača.

Ampak še vedno se mi zdi bolj smiselno udrihat po davčnem sistemu in birokraciji v državi, ki se ni sposobna prilagajat novim poslovnim modelom kot pa udrihat po novih poslovnih modelih. (po uberju se udriha samo zato, ker krši trenutno, IMO slabo, zakonodajo, ko pa je uporabnikom uberjev poslovni model očitno všeč glede na demand).

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

bbbbbb2015 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

Ampak niso zavezani voditi računovodstva, imeti računovodij, revizij, tudi davčnih in drugih inšpektorjev ni.


Od kje si to potegnil?


V AJPESU mi pokaži matično številko tega, ki to počne. Da vozi Uber in ima bilance. Iz bilanc, ki so v Slo javne, bom videl tudi akontacijo davka, ki jo morajo plačati.


Saj veš, da v Sloveniji Uber še ne obratuje, ne?

BigWhale ::

LordNacho je izjavil:

Tole se mi zdi bolj praktičen problem - kako prilagodit trenutno zakonodajo. Sam bi raje videl, da namesto da prepovedujemo Uber iz takšnega razloga, raje delamo na tem, da prilagajamo zakonodajo.


Problem s prilagajanjem zakonodaje je v tem, da imas prevec interesnih skupin, ki bi si stvari rade prilagajale. In _nikoli_ ne bos vsem ugodil. Tko, res nikoli. :)

Trenutno imas voznike Uberja, ki bi radi stvari poceli drugace. Potem se bodo nasli zidarji, peki ITjevci, polagalci ploscic, tovornjakarji ... Vsem ne mores ugoditi.

whatson ::

Če je na tako tehničnem portalu toliko nelogičnih sklepanj in zavor okrog Uberja, potem mi postaja jasno zakaj ga v tej državi še nekaj časa ne bo. Slo-tech bi moral biti leader "pro uber" in "pro airbnb" iniciativ.
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

K0K0 ::

NikolormousB je izjavil:

Preberi članek, je zelo natančno napisano koliko kdo zasluži, koliko lahko kdo zasluži, kakšne so urne postavke, koliko kdo dela itd.

Še en del članka, kjer je jasno za kakšne drobtinice delajo Uber driverji:

Rahman (part-time) Highest Grossing Week: 14.5 hours / $53.18 per hour

Alaur (full-time) Highest Grossing Week: 40.1 hours / $34.24 per hour

Rahman (part-time) Busiest Week: 18.57 hours / $37.07 per hour.

Alaur (full-time) Busiest week: 42.65 hours / $22.06 per hour


To so podatki za najboljši teden v letu. Tud če bi imeli celo leto tak tedenski promet ne bi noben od njih prišel na 90.000. Če bi jaz vzel najboljši teden v letu in ga pomnožil z 52 bi imel tud jest čez 90.000 :) Sam praksi zadeve ne delujejo tako. Naj povedo kolk zaslužijo v celem letu.
Navadni taksisti imajo tud kak slab dan, ko ne zaslužijo niti za stroške in rabijo te špice da si nafilajo račune. Problem uberja je da se v teh špicah nabere miljon part time driverjev, ki delajo samo ob teh špicah ker so dobro plačane in potem zmanjka za normalne taksiste.
Kar se tiče zakonodaje ne vem v čem je problem. Če želiš delat moraš izstavit račun in plačat davke, tko kot vsa ostala podjetja. A se vam zdi normalno da nekdo za svojo storitev ne izda računa ? Al pa da vas bi delodajalec plačeval na roke, brez prispevkov za pokojnino, zdravstveno zavarvanje... Stranke bi ble full navdušene, ker bi bile storitve vsaj 20% cenejše. A to zdej pomeni da imamo zastarelo zakonodajo, ker ne moremo delat na črno ?

NikolormousB ::

To so podatki za najboljši teden v letu.


Ne. Preberi kaj piše.

A se vam zdi normalno da nekdo za svojo storitev ne izda računa ?


Kdo ne izda računa komu? Stranka dobi obvestilo o opravljeni storitvi in račun takoj, ko je vožnja končana.

Al pa da vas bi delodajalec plačeval na roke, brez prispevkov za pokojnino, zdravstveno zavarvanje...


Uber ni šoferjev delodajalec.

BigWhale ::

whatson je izjavil:

Če je na tako tehničnem portalu toliko nelogičnih sklepanj in zavor okrog Uberja, potem mi postaja jasno zakaj ga v tej državi še nekaj časa ne bo. Slo-tech bi moral biti leader "pro uber" in "pro airbnb" iniciativ.


Slo-Tech bi moral biti predvsem pro-critical thinking.

Trenutno nimamo zakonodaje, ki bi podpirala Uber, tak kot nimamo zakonodaje, ki bi podpirala AirBNB. Za slednje se ze trudijo, da bi stvar uredili. Za Uber se bo pa moral nekdo potruditi.

Da bi pa kr tko na prvo zogo moral vsi rect 'uber je kosher' je pa mal neumno.

K0K0 ::

Busiest Week pomeni kaj ?
Uber ni šoferjev delodajalec.

Kako da ne ?
Pet elementov delovnega razmerja
Zakon o delovnih razmerjih (ZDR; 12. 4. 2013 stopi v veljavo ZDR-1) v prvem odstavku četrtega člena z naslovom "definicija delovnega razmerja" (4/I ZDR) navaja elemente delovnega razmerja:

"Delovno razmerje je razmerje med delavcem in delodajalcem, v katerem se delavec prostovoljno vključi v organiziran delovni proces delodajalca in v njem za plačilo, osebno in nepretrgano opravlja delo po navodilih in pod nadzorom delodajalca."

Bistveni elementi delovnega razmerja so torej:

Prostovoljna vključitev delavca v organiziran delovni proces delodajalca
Delo za plačilo
Osebno delo
Nepretrgano opravljanje dela
Delo po navodilih in pod nadzorstvom delodajalca
Če obstajajo elementi delovnega razmerja v skladu s 4. členom ZDR (v povezavi z 20. oz. 52. členom tega zakona), se delo ne sme opravljati na podlagi pogodb civilnega prava, razen v primerih, ki jih določa zakon. V 20. členu je poudarjen element vključitve v organiziran delovni proces delodajalca (ki ga omenja že 4. člen). 52. člen pa ureja pogodbo o zaposlitvi za določen čas, namesto katere so se v praksi pogosto sklepale pogodbe civilnega prava.

HeMan ::

Glavna prednost Uberja je ocenjevanje voznika in ocenjevanje stranke. In če nekoga slabo oceniš ga tudi nikoli več ne boš videl. To sili voznike da nudijo kvalitetno storitev.

nejcek74 ::

HeMan je izjavil:

Glavna prednost Uberja je ocenjevanje voznika in ocenjevanje stranke. In če nekoga slabo oceniš ga tudi nikoli več ne boš videl. To sili voznike da nudijo kvalitetno storitev.

Ja, kadar mas na voljo prevec voznikov deluje. sicer pa na primerih vseh ostalih spletnih storitev dobro vemo koliko so vredne ocene uporabnikov.
btw meni na kraj pameti da bom pri narocilu taxija preverjal ocene taxista. Ce gre kaj narobe, si zelim da mi ponudnik resi problem.

NikolormousB ::

Busiest Week pomeni kaj ?


Teden, v katerem je voznik delal največ.

Kako da ne ?


Od 5 kriterijev sta pri Uber voznikih izpolnjena 2. Delo za plačilo in osebno delo.

sicer pa na primerih vseh ostalih spletnih storitev dobro vemo koliko so vredne ocene uporabnikov.


Ogromno.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

LordNacho je izjavil:



Edit: Jbg, me zanima kaj boš komentiral; star sem 21, sem član MENSA.


Človek z IQ nad 140 se s tem ne hvalisa okoli. Pravtako imam občutek, da si zgolj še en "pametnjakovič", ki živi v prepričanju, da je njegova logika superior ostalim. Kolega moram te razočarati ampak, ta stavek ti ne daje nobene avtoritete. Tudi jaz lahko napišem da imam črni pas v karateju, ali pa da sem zmagovalec Mr. Olympia a to ni žal nikakršen omembe vreden argument na forumski debati, kar pa bi ti kot "visokointeligenten" posameznik lahko že sam dojel.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

nejcek74 ::

NikolormousB je izjavil:

Ogromno.

narobe. Bore malo.

Invictus ::

whatson je izjavil:

Če je na tako tehničnem portalu toliko nelogičnih sklepanj in zavor okrog Uberja, potem mi postaja jasno zakaj ga v tej državi še nekaj časa ne bo. Slo-tech bi moral biti leader "pro uber" in "pro airbnb" iniciativ.

Zakaj že?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

K0K0 ::

Edit: Jbg, me zanima kaj boš komentiral; star sem 21, sem član MENSA.

Visok iq ne pomeni da veš več kot ostali. Vbistvu z svojimi trditvami dokazuješ, da nimaš pojma o podjetništvu.
Od 5 kriterijev sta pri Uber voznikih izpolnjena 2. Delo za plačilo in osebno delo.

Narobe. Uber izpolnjuje vseh 5 kriterijev.
Prostovoljna vključitev delavca v organiziran delovni proces delodajalca
Delo za plačilo
Osebno delo
Nepretrgano opravljanje dela
Delo po navodilih in pod nadzorstvom delodajalca

Unknown_001 ::

Invictus je izjavil:

whatson je izjavil:

Če je na tako tehničnem portalu toliko nelogičnih sklepanj in zavor okrog Uberja, potem mi postaja jasno zakaj ga v tej državi še nekaj časa ne bo. Slo-tech bi moral biti leader "pro uber" in "pro airbnb" iniciativ.

Zakaj že?


Ker je pač naročanje prek aplikacije višek znanosti baje?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

NikolormousB ::

Prostovoljna vključitev delavca v organiziran delovni proces delodajalca


Nobenega organiziranega delovnega procesa ni. Uber ti ponudi app, ti se odločiš kako in kdaj ga boš uporabljal.

Nepretrgano opravljanje dela


Uber driver ni z ničemer vezan k temu. Vozi lahko kolikor želi, kadar želi.

Delo po navodilih in pod nadzorstvom delodajalca


Podobno kot zgoraj. Uber driver nima šefa, ni nadzornika, ki bi ga nadziral in mu dajal navodila.

PrihajaNodi ::

K0K0 je izjavil:

Edit: Jbg, me zanima kaj boš komentiral; star sem 21, sem član MENSA.

Visok iq ne pomeni da veš več kot ostali. Vbistvu z svojimi trditvami dokazuješ, da nimaš pojma o podjetništvu.
Od 5 kriterijev sta pri Uber voznikih izpolnjena 2. Delo za plačilo in osebno delo.

Narobe. Uber izpolnjuje vseh 5 kriterijev.
Prostovoljna vključitev delavca v organiziran delovni proces delodajalca
Delo za plačilo
Osebno delo
Nepretrgano opravljanje dela
Delo po navodilih in pod nadzorstvom delodajalca


Kako je s prispevki, kdo določa brezhibnost vozila, kako je z zavarovanjem oseb v vozilu?

Uber voznikom zagotovi le ustrezen mobilni telefon z naloženo aplikacijo, vse preostalo pa morajo urediti sami. Torej kupiti avtomobil, ga registrirati, plačati gorivo, skrbeti za ustrezno čistočo in podobno. Vozniki so podobni slovenskim espejem, saj je njihov prihodek dejansko bruto plača, od katere pa morajo odbiti različne dajatve, prispevke in stroške.


Dajte nehajte že srati.

In zakaj bi jim lobiranje olajševali?

Manj zakonov manj politikov --> manj možnosti lobiranja manj korupcije

(se zavedam, da je za Teslo vprašljivo ali bi sploh še obstajala brez lobiranja in pobiranja državnih subvencij - ampak zato je potrebno čim več birokracije ukinit)

Kaj ma moja starost veze z mojimi argumenti - ti stojijo sami.

Edit: Jbg, me zanima kaj boš komentiral; star sem 21, sem član MENSA.


Očitno imajo zelo slabe kriterije.

Zgodovina sprememb…

K0K0 ::

NinjaMig21 dej malo razmisli preden pišeš neumnosti.

Podobno kot zgoraj. Uber driver nima šefa, ni nadzornika, ki bi ga nadziral in mu dajal navodila.

Uber vozniku sporoči kje in kdaj naj pobere stranko, kam in po kateri poti naj jo pelje.
Ostale trditve so isto napačne. Če mi ne verjameš pošlji email na inšpektorat za delo pa boš videl kaj ti bodo rekli.

Okapi ::

K0K0 je izjavil:

Če nimajo licence / dovoljenja za opravlje taksi prevozov ne smejo izstavljat računov.
Problem uberja je, da lahko to počne folk v prostem času po dampinških cenah oz 5€ profita na dan, ker imajo itak drugo službo in jim je tole sam za zraven.

Napaka. Dumpinške cene se gredo lahko, ker so brezposelni, po možnosti na socialni pomoči (ali pa so recimo že v penziji), delajo na črno in za zasluženo z Uberjem ne plačujejo ne socialnih prispevkov, ne davkov.

Taksist mora 350 evrov na mesec zaslužit samo za to, da plača socialne prispevke. Se pravi, če hoče zaslužit minimalca, mora zaslužit jurja na mesec. Uberjevc ima lahko tretjino nižjo ceno, na mesec zasluži 600 evrov in je na istem kot taksist.

Jaz sem Uber kar dosti uporabljal. V Bruslju recimo, dokler so tam imeli še tisti "pravi" Uber (pop, ali kako se je že reklo), sva se dva peljala na letališče ceneje kot z vlakom. Ampak čisto razumem, zakaj bi ga morali marsikje prepovedati. Nelojalna konkurenca ubija gospodarstvo.

Podobno recimo velja za poceni kitajsko robo - država trgovcem subvencionira poštnino, da nihče drug ni konkurenčen, poleg tega pa do 22 evrov še DDVja ni treba plačati, kar je čista nelojalna konkurenca našim domačim trgovcem. Kupujem na ebayu, ampak bom razumel, ko bo konec veselja (in bo treba plačati DDV za vsak nakup, ne glede na ceno).

whatson ::

Unknown_001 je izjavil:

Invictus je izjavil:

whatson je izjavil:

Če je na tako tehničnem portalu toliko nelogičnih sklepanj in zavor okrog Uberja, potem mi postaja jasno zakaj ga v tej državi še nekaj časa ne bo. Slo-tech bi moral biti leader "pro uber" in "pro airbnb" iniciativ.

Zakaj že?


Ker je pač naročanje prek aplikacije višek znanosti baje?


Ne. Nisem fanatik. :-) Uber je platforma je ena izmed možnih, je pa korak k delitveni ekonomiji. Uber je le app, ki razporeja čas posameznika, njegov asset (avto) in potrebo na trgu. Omogoča pa še novo dimenzijo storitev ridesharing - UberPOOL, ena bolj posrečenih funkcij pa je UberEats, ki ljudem omogoča da dostavljajo hrano in ob tem zaslužijo, uporabnikom pa višjo kakovost življenja v mestih. S tem, da omogočimo Uberjevo osnovno dejavnost, to je app za prevoze, si odpremo možnosti še za druge, tudi pomembne storitve.

Smiselno je izhajati iz potrebe in upoštevati okoliščine. Ko se vozimo, se vozimo v večini sami, brez sopotnika. Nihče se ne brani deljenja stroškov (ob tem pa še naredimo nekaj za naravo in čisti zrak). Tako so že precej zgodaj vizionarsko nastali prevoz.org. (globalno je carpool sajtov in aplikacij več, za nas je uporaben recimo https://www.blablacar.hr)... Vse je nastalo iz potrebe. Mukoma in na meji legalnega (v državi z 20.000 zakoni in podzakonskimi akti).

Podobno je z vsemi aplikacijami, ki sem jih našteval (Uber, Blablacar, Turo, Airbnb, Lyft, Prevoz.org...). So pa disrupcije na trgu. Težava za zakonodajalca, ki bi rad imel čimveč pobranih davkov in totalni nadzor. So pa nedvomno koristne za uporabnike. Upravljajo s presežki assetov in časa in izmenjajo ponudbo in povpraševanje.

In ja, naročanje preko aplikacije (poenostavljeno, kot je to poenostavil uporabnik) postaja višek znanosti. :-)
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: whatson ()

NikolormousB ::

K0K0 je izjavil:

NinjaMig21 dej malo razmisli preden pišeš neumnosti.

Podobno kot zgoraj. Uber driver nima šefa, ni nadzornika, ki bi ga nadziral in mu dajal navodila.

Uber vozniku sporoči kje in kdaj naj pobere stranko, kam in po kateri poti naj jo pelje.
Ostale trditve so isto napačne. Če mi ne verjameš pošlji email na inšpektorat za delo pa boš videl kaj ti bodo rekli.


Ne, ni res. Uber je platforma, preko katerega jaz, stranka, sporočim vozniku kje naj me pobere. Tudi njeogovo plačilo pride od strank, Uber je samo posrednik.

Kot sem napisal, primerjava z eBayem ali kakšno drugo platformo za povezovanje uporabnikov s ponudniki je povsem na mestu. Kot bi trdil, da so eBay preprodajalci njihovi zaposleni.

jernejl ::

Tudi njeogovo plačilo pride od strank, Uber je samo posrednik.

Saj v vsaki firmi pride plačilo od strank, delodajalec pa je samo posrednik, ki potem delavcu nakaže en del.

NikolormousB ::

Ne. Delodajalec ti mora nakazati plačo, ne glede na to, koliko strank ima.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

London prepovedal Uber, slednji se ne predaja

Oddelek: Novice / Ostale najave
2817212 (15638) leiito
»

Uber dela izgubo

Oddelek: Novice / Rezultati
4715868 (13117) BigWhale
»

Tudi Italija prepovedala Uber (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16359406 (48754) Glugy
»

Uber v Nemčiji prepovedan (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
24573541 (61726) hotwheels
»

Hamburg in Berlin prepovedala Uber, ta zaganja UberTaxi

Oddelek: Novice / Ostale najave
2910597 (8952) Tody

Več podobnih tem