Forum » Na cesti » Hyundai-i (accent, getz)
Hyundai-i (accent, getz)
Temo vidijo: vsi
olhiha ::
Živjo,
star sem 18 let, pred kratkim sem naredil izpit, in potrebujem avto. Budžet, skromnih 1000 eur, mi pa starši častijo prvi veliki servis (po nakupu), in babica komplet gum (darilo za narejen izpit :)). Imam zraven še šiht, vendar je to par sto evrov na mesec (za bencin in to bo, ne bi poa rad razmetaval z denarjem). Velikost, oblika, barva, ipd, mi ni važna, samo da pelje. Najraje nekaj kar se čimmanj kvari, in ima čimceneje za vzdrževanje. Rabim ga za nekajkrat na teden od hiše do mesta (~10km regionalke), pa poleti kako morje ipd. Torej nič zahtevnega. Torej, kak predlog že tukaj?
Ko sem očetov avto peljal k lokalnemu serviserju na servis, sem isto to predstavil, in takoj dobil odgovor da naj vzamem hyundai accenta, (mislim da) 1.3, ali pa 1.5 bencinarja. Ko sem peljal še maminega k drugemu serviserju (če rad voziš te hitro izkoristijo, da čakaš dve ure na kavi nekje), najprej predlog golf, potem sliši za budžet, pa nekaj zavzdihovanja, pa omenim accenta (da ga je drugi serviser priporočil), pa reče ja, da je to super, kak accent ali pa hyundai getz.
Torej sprašujem tukaj še za tretje mnenje, od ljudi, ki ne bodo direktno služili na servisiranju mojega avta :) Je/sta accent (in/ali getz) dobra avta? Nekaj sem gledal po oglasih, in se jih kar nekaj najde tam okoli 1000eur. Na Hyundaie se nihče v familiji ne spozna (tudi na druge se ne, razen en stric stalno navijah za VW), tako da tam pomoči ni. če pa googlaš, pa itak vsi povsod samo napake omenjajo (ker če vse dela super, noben ne piše po forumih). Edino kar sem zaznal je, da je pri starejših treba pazit na rjo.
Mnenja?
star sem 18 let, pred kratkim sem naredil izpit, in potrebujem avto. Budžet, skromnih 1000 eur, mi pa starši častijo prvi veliki servis (po nakupu), in babica komplet gum (darilo za narejen izpit :)). Imam zraven še šiht, vendar je to par sto evrov na mesec (za bencin in to bo, ne bi poa rad razmetaval z denarjem). Velikost, oblika, barva, ipd, mi ni važna, samo da pelje. Najraje nekaj kar se čimmanj kvari, in ima čimceneje za vzdrževanje. Rabim ga za nekajkrat na teden od hiše do mesta (~10km regionalke), pa poleti kako morje ipd. Torej nič zahtevnega. Torej, kak predlog že tukaj?
Ko sem očetov avto peljal k lokalnemu serviserju na servis, sem isto to predstavil, in takoj dobil odgovor da naj vzamem hyundai accenta, (mislim da) 1.3, ali pa 1.5 bencinarja. Ko sem peljal še maminega k drugemu serviserju (če rad voziš te hitro izkoristijo, da čakaš dve ure na kavi nekje), najprej predlog golf, potem sliši za budžet, pa nekaj zavzdihovanja, pa omenim accenta (da ga je drugi serviser priporočil), pa reče ja, da je to super, kak accent ali pa hyundai getz.
Torej sprašujem tukaj še za tretje mnenje, od ljudi, ki ne bodo direktno služili na servisiranju mojega avta :) Je/sta accent (in/ali getz) dobra avta? Nekaj sem gledal po oglasih, in se jih kar nekaj najde tam okoli 1000eur. Na Hyundaie se nihče v familiji ne spozna (tudi na druge se ne, razen en stric stalno navijah za VW), tako da tam pomoči ni. če pa googlaš, pa itak vsi povsod samo napake omenjajo (ker če vse dela super, noben ne piše po forumih). Edino kar sem zaznal je, da je pri starejših treba pazit na rjo.
Mnenja?
koyotee ::
Smo imeli accenta l.95 7 let, dokler ga nismo prodali. Nikakršnih stroškov z vzdrževanjem razen rednih stvari. Poglej edino če pije olje, to je kar znano pri hyundajih, ne vem pa, če so pri novejših to že odpravili.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
crniangeo ::
Mel accenta 2006 , top shit zadeva, 1.6 masina, menjalnik kratek, top performance za mali denar :)
Za zacetnika bo super. Getz pac nikamor ne gre :)
Za zacetnika bo super. Getz pac nikamor ne gre :)
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.
NikolormousB ::
Pri avtu za jurja je pomembno vse drugo kot znamka. Po 10, 15 letih je veliko bolj pomembno kako je bil avto vzdrževan, kaj vse je bilo zamenjano, v kakšnem stanju je trenutno.
Jaz ti predlagam, da greš na avto.net in pregledaš ponudbo avtomobilov za okoli jurja, izbereš nekaj kandidatov, ki so ti blizu potem jih greš pa par pogledat. Kupiš tistega, ki bo najbolj ohranjen.
Jaz ti predlagam, da greš na avto.net in pregledaš ponudbo avtomobilov za okoli jurja, izbereš nekaj kandidatov, ki so ti blizu potem jih greš pa par pogledat. Kupiš tistega, ki bo najbolj ohranjen.
bambam20 ::
Mel accenta 2006 , top shit zadeva, 1.6 masina, menjalnik kratek, top performance za mali denar :)
Za zacetnika bo super. Getz pac nikamor ne gre :)
Ne pretiravaj.
1.1. je res jajc. Upam, da tega ne bo kupoval ( 16 sekundo do 100 km/h LOOOOOOOOOOOLLLLLLL... tole bi jaz prepovedal za na naše ceste, )
Izbira modelov z
1.3 (11.5s do 100 km/h, 162 km/h končna in 1.4 ( 11.2 sekund do 100 km/h, 170 km/h končna) motorjev povsem zadovoljiva.
Imamo pa tudi 1.5 105 konjskega ( 9.5 s do 100 km/H )
Skratka samo 1.1 ne kupovat.
jero_no1 ::
Če te zanima odlično ohranje Accent (slabih 100k km), vzdrževan z dobrimi gumami, mi pošlji ZS.
WhiteAngel ::
Vozim Accenta 2002 letnik 1.3 bencinar, 320k km. Nikoli ostal na cesti. Avto je zakon, kar se stroškov tiče - razen rednega vzdrževanja na 15k km (do 100 EUR) in velikega servisa na 120k km (jermeni itd. kar je najnujnejše: ~400 EUR) - jih nima. Elektronike razen elektronskega vžiga praktično ni. Potrošen material je že tako pol cenejši od Evropejcev, potem pa še ponaredki za poolovico tega. Tudi tak avto danes dobiš za ~500 EUR in lahko še en velik servis narediš, da si ziher. Poleg tega ima avto mehko vzmetenje, kar mi je zelo všeč (in obenem rant nad novimi avtomobili, ker so vsi po vrsti trdi ko hudič, ker naj bi bilo to dobro in športno in varno in sploh podobne neumnosti). Sicer pa avto glede pospeškov in oblike nič posebnega. Je ok.
Sedaj pa konkretni problemi:
Pri 120k km so se mi zaradi težkega snega škarje pri brisalcih nakrivile in so se brisalci začeli zatikati drug v drugega. Strošek 45 EUR.
Pri 150k km mi je mašina začela olje piti in sem moral med servisnimi intervali začeti dolivati. Nič kritičnega.
Pri 180k km mi je pumpa za vodo za vetrobransko steklo šla. Strošek: 35 EUR.
Pri 200k km sem moral dati popraviti zarjavele zadnje obloge, saj so bili tečni na tehničnem (ostri rob). To je bil tudi največji strošek tega avta: 420 EUR z barvanjem vred, če bi samo beton dal, bi prišel za 40 EUR skozi, vendar tista črna stvar grdo zgleda. Te zadnje obloge so rak rana vseh Korejcev, ki se vozijo po posoljenih cestah.
Pri 280k km se mi je zadnja šala (vmesnik med karoserijo in amortizerjem) na desni odtrgala, potem pa še nalevi. Strošek vsake: 30 EUR.
Pri 290k km je šel alternator. Bil je zamaščen (spet olje - zaradi dolivanja in dotrajanega pokrova) in se ga ni dalo popraviti. Tu bi skoraj ostal na cesti, ker so mi sistemi po vrsti začeli crkovati, pa sem se ravno še privlekel do servisa ;) Strošek novega: ~100 EUR.
Pri 300k km se je utrudil katalizator (domnevno zaradi porabe olja), tako da je zelo na meji že, da pride čez tehničnega (euro 3 standard). Strošek novega original 620 EUR, strošek ponaredka 400 EUR, kar je vse preveč zame. Če bi vedel, bi že pri 150k km začel ulivati gostejše olje (5w50 ali 10w60 je baje ok za Korejske bencinarje) in bi se poraba umirila. Ravno prejšnji teden sem bil na servisu in mi je že po 15k moral menjati svečke (16 EUR material), saj so bile vse sajaste zaradi porabe olja. Tako da se zgodba z Accentom zdaj počasi izteka.
Menjal sem tudi 2x vžigalne kable, 2x akumulator, termostat za hladilno tekočino in oba prednja končnika - pri kolesih in volanu. To je vse nekako potrošen material - strošek od 10 do 50 EUR. To je to - avto sedaj vozi žena, ker ima krajše fure in ne rabi vinjete, jaz pa imam Elantro 2012.
Sedaj pa konkretni problemi:
Pri 120k km so se mi zaradi težkega snega škarje pri brisalcih nakrivile in so se brisalci začeli zatikati drug v drugega. Strošek 45 EUR.
Pri 150k km mi je mašina začela olje piti in sem moral med servisnimi intervali začeti dolivati. Nič kritičnega.
Pri 180k km mi je pumpa za vodo za vetrobransko steklo šla. Strošek: 35 EUR.
Pri 200k km sem moral dati popraviti zarjavele zadnje obloge, saj so bili tečni na tehničnem (ostri rob). To je bil tudi največji strošek tega avta: 420 EUR z barvanjem vred, če bi samo beton dal, bi prišel za 40 EUR skozi, vendar tista črna stvar grdo zgleda. Te zadnje obloge so rak rana vseh Korejcev, ki se vozijo po posoljenih cestah.
Pri 280k km se mi je zadnja šala (vmesnik med karoserijo in amortizerjem) na desni odtrgala, potem pa še nalevi. Strošek vsake: 30 EUR.
Pri 290k km je šel alternator. Bil je zamaščen (spet olje - zaradi dolivanja in dotrajanega pokrova) in se ga ni dalo popraviti. Tu bi skoraj ostal na cesti, ker so mi sistemi po vrsti začeli crkovati, pa sem se ravno še privlekel do servisa ;) Strošek novega: ~100 EUR.
Pri 300k km se je utrudil katalizator (domnevno zaradi porabe olja), tako da je zelo na meji že, da pride čez tehničnega (euro 3 standard). Strošek novega original 620 EUR, strošek ponaredka 400 EUR, kar je vse preveč zame. Če bi vedel, bi že pri 150k km začel ulivati gostejše olje (5w50 ali 10w60 je baje ok za Korejske bencinarje) in bi se poraba umirila. Ravno prejšnji teden sem bil na servisu in mi je že po 15k moral menjati svečke (16 EUR material), saj so bile vse sajaste zaradi porabe olja. Tako da se zgodba z Accentom zdaj počasi izteka.
Menjal sem tudi 2x vžigalne kable, 2x akumulator, termostat za hladilno tekočino in oba prednja končnika - pri kolesih in volanu. To je vse nekako potrošen material - strošek od 10 do 50 EUR. To je to - avto sedaj vozi žena, ker ima krajše fure in ne rabi vinjete, jaz pa imam Elantro 2012.
loveJDM ::
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Tiste denar za nove gume daj k temu,za ene 1100€ bi ga pa tak moral dobit...Za tak denar težko najdeš kaj tak kvalitetnega,samo preverit je treba rjo(vzameš majstra sabo).
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Tiste denar za nove gume daj k temu,za ene 1100€ bi ga pa tak moral dobit...Za tak denar težko najdeš kaj tak kvalitetnega,samo preverit je treba rjo(vzameš majstra sabo).
zobnik ::
Hyundaja se izogibaj, ker rjavijo in bo strošek velik, da pa sam greš nekaj pacat zgleda grdo.
Če dobiš brez rje pol vzami, sam bo težka.
Vzami Ibizo l.2000, ima že 2xairbag, klimo, cz....problemov ni razen potrošni material. Vzami 1.4 60KM ali 1.6 tiste 1.4 16v se izogibaj. Razen novejše letnik 2003 dalje imajo izboljšan motor 1.4 16v
Če dobiš brez rje pol vzami, sam bo težka.
Vzami Ibizo l.2000, ima že 2xairbag, klimo, cz....problemov ni razen potrošni material. Vzami 1.4 60KM ali 1.6 tiste 1.4 16v se izogibaj. Razen novejše letnik 2003 dalje imajo izboljšan motor 1.4 16v
RegulusDraco ::
Ne rjavijo tak grozno ne. Getzi rjavijo samo zadaj pri kolesih kjer je slabo varjeno, kar pa lahko popraviš pri ličarju za kakšnih 200 eurov, ko ti začne rja udarjati skozi barvo.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
kmegli ::
Vozim Hyundai Acccent 2003 letnik 1,6 bencinar in v treh letih res nisem imel nič težav, razen redni servisi...
Je pa rja velik problem (pri zadnjih kolotekih, cevi za bremze, bencin, pri vratih), moj ne bo več skozi prišel, ima pa 250k KM. Če dobiš avto z malo rje ali brez toplo priporočam. Pa olja malo več popije, kar ga je treba doliti vsake 3 mesece, mašina in ostalo BP. Vredu je tudi, da ima za "star" avto že klimo, AB, el. pomik stekel... Ne manjka mu nič.
Če je bil avto pravilno in pravočasno zaščiten, se lahko voziš še dolgo, je vsak mehanik pohvalil motor itd., edino pri rji se ustavi :)
Je pa rja velik problem (pri zadnjih kolotekih, cevi za bremze, bencin, pri vratih), moj ne bo več skozi prišel, ima pa 250k KM. Če dobiš avto z malo rje ali brez toplo priporočam. Pa olja malo več popije, kar ga je treba doliti vsake 3 mesece, mašina in ostalo BP. Vredu je tudi, da ima za "star" avto že klimo, AB, el. pomik stekel... Ne manjka mu nič.
Če je bil avto pravilno in pravočasno zaščiten, se lahko voziš še dolgo, je vsak mehanik pohvalil motor itd., edino pri rji se ustavi :)
Utk ::
Stegni se še par sto evrov in kupi cliota 1,2 16V od 2002 letnika naprej. Ni rje, ne kvari se, malo porabi. Ibiza glih tolk gnije kot getz.
NikolormousB ::
Par alternativ:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Mitsubishi Carisma. Do 1000€ imaš kar lepo izbiro (zgornja je samo primer). Avto je vsaj 1 ali 2 številke večji od Accenta, ima že serijsko precej opreme, mašine so bulletproof.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Focus 1. generacije. Takrat je bil eden najbolj zanesljivih avtomobilov po testih. Velik nabor motorjev, od 75 konjev naprej. Tudi Focusi so običajno že precej solidno opremljeni pa veliko jih je na cesti, lahko izbiraš.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Nissan Almera. Enako kot Carisma, precej bulletproof motor (enostaven), notranjost tipično japonska. Ne ravno biser za pogledat, ampak trpežna.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Mitsubishi Carisma. Do 1000€ imaš kar lepo izbiro (zgornja je samo primer). Avto je vsaj 1 ali 2 številke večji od Accenta, ima že serijsko precej opreme, mašine so bulletproof.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Focus 1. generacije. Takrat je bil eden najbolj zanesljivih avtomobilov po testih. Velik nabor motorjev, od 75 konjev naprej. Tudi Focusi so običajno že precej solidno opremljeni pa veliko jih je na cesti, lahko izbiraš.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Nissan Almera. Enako kot Carisma, precej bulletproof motor (enostaven), notranjost tipično japonska. Ne ravno biser za pogledat, ampak trpežna.
zobnik ::
Da mašina pije olje in nekateri pišete da je motor odličen, alo, ta pa je dobra.
Da mašina pije do 2l olja/15.000km je še OK, če pa to pije 5l, pa je treba menjat teflone v nekaterih primerih celo vzet ven bate in pomenjat obročke, ker imaš to že zunaj se menja še druge dele in si ob 500 evrov.
Sem imel accenta 3 take letnik 1995-1999 pa je en pil olje 1 litr/3000km, drugač pa hvaležen avto. Novejši accenti imajo probleem s sklopko, menjalnikom, še novejši letnik 2004 pa teh težav nimajo.
Da mašina pije do 2l olja/15.000km je še OK, če pa to pije 5l, pa je treba menjat teflone v nekaterih primerih celo vzet ven bate in pomenjat obročke, ker imaš to že zunaj se menja še druge dele in si ob 500 evrov.
Sem imel accenta 3 take letnik 1995-1999 pa je en pil olje 1 litr/3000km, drugač pa hvaležen avto. Novejši accenti imajo probleem s sklopko, menjalnikom, še novejši letnik 2004 pa teh težav nimajo.
Aston_11 ::
Sem vozil enega accenta, imel je 45 kkm. Take groblje še v življenju nisem vozil. Tako razštelan avto, da je bil lojtrnik profesor proti njemu. Pa enkrat sem ga obračal na dvorišču od sestrične, pa ni imel servo volana (pa smo v 21. stoletju bili). Edini plus je cena, ki odtehta krš, ki ga za ta denar dobiš. Pri vw-ju dobijo vw-heaterji napad, če požre pol litra olja na 15 kkm, pri vseh drugih je očitno feature.
Domobrancek ::
Sem se tudi sam pred kakšnim letom in pol odločal kateri avto vzeti. Imel sam na voljo sicer malo več denarja od tebe (okrog 2500EUR) ampak sem izbiral med podobnimi avtomobili kot ti. Na koncu sem se odločil za Opel Corso C (dobil sem letnik 2004). Avto je zaenkrat super (trkam ). Imel sem nekaj popravil ampak nič večjega (nekaj pri menjalniku..prišlo mislim, da okrog 40EUR skupaj z delom) in trenutno kaže na to, da bo potrebna menjava termostata, kar po mojemn mnenju za tako star avto ni slabo. Prevoženih je imela v času nakupa 165.000 (+ xxx km, ki so jih verjetno "odvrteli" v avto hiši. Sedaj jih ima okro 180.000). Edina napaka, ki sem jo takrat naredil je ta, da sem vzel 1.2 16V mašino namesto 1.4 16V. Toplo ti priporočam avto, ki bo imel vsaj nekih 90 konjskih moči drugače ti bo čez čas žal (so tudi meni to govorili pa nisem verjel ).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Domobrancek ()
Blinder ::
Kak polo / fabia / ibiza (od 2002 dalje) so vseeno kvalitetnejsi avti kot hyundaiji. Edino kvarijo se lahko kej vec, edini drawback.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
loveJDM ::
Utk ::
Tako je. Ampak ibize in poloti teh letnikov niso niti kvalitetni niti zanesljivi.
Za tiste, ki ne razumejo, vw imajo bolj kvalitetno plastiko na armaturi, kar je sicer popolnoma nepomembno, razen ko cakas na slep sluzbo in obcudujes plastiko v svojem nadvse kvalitetnem avtu. Ampak kot receno, za ibize in polote teh letnikov niti to ne velja. Clio, in corsa, sta dalec boljsa, ce hoces malenkost vecji avto pa accent, ki je drugace sicer res sekret.
Za tiste, ki ne razumejo, vw imajo bolj kvalitetno plastiko na armaturi, kar je sicer popolnoma nepomembno, razen ko cakas na slep sluzbo in obcudujes plastiko v svojem nadvse kvalitetnem avtu. Ampak kot receno, za ibize in polote teh letnikov niti to ne velja. Clio, in corsa, sta dalec boljsa, ce hoces malenkost vecji avto pa accent, ki je drugace sicer res sekret.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
koyotee ::
Za 10km na dan je vseeno, kater sekret je.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
sift ::
mel l.98 1.5 accenta... pil preveč olja, pretirano preveč. holokinetični zglobi so problem. ker je pil tolko olja jaz ti ga ne bi priporočal. ostalo je kar je. hyundai takrat je bil še shitty
prijatelj je mel novejši model accenta in isto mel probleme z holokinetični zglobi
+1
meni je še 100 konjev nič.
prijatelj je mel novejši model accenta in isto mel probleme z holokinetični zglobi
Domobrancek je izjavil:
Edina napaka, ki sem jo takrat naredil je ta, da sem vzel 1.2 16V mašino namesto 1.4 16V. Toplo ti priporočam avto, ki bo imel vsaj nekih 90 konjskih moči drugače ti bo čez čas žal (so tudi meni to govorili pa nisem verjel ).
+1
meni je še 100 konjev nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sift ()
GrimReaper ::
Za 10km na dan je vseeno, kater sekret je.
Povsem odvisno kako se rad voziš, sam tako da pred sabo nikoli nimam nikogar. Ker veliko jih pa opažam da se radi vozijo vlakca, oz. vem da bi tudi radi prehiteli tiste pred sabo, pa nimajo dovolj pod havbo.
Se enako vozim 10km oz. 11km po precej neprometni dolini, pa kar sem sedaj ugotovil, je minimalno zame turbobencinar 135, sedaj imam pa nekje 150-160 atmosferskih konj, kar se mi tudi zdi minimalno. To je nekje med 8 in 9s do 100. Je pa to že dovolj da se da prehitet vse in povsod kjer je fizično možno.
Ampak bolje da ne govorim koliko denarja sem dal za tadva avta v dveh letih.
Če gledaš racionalno, je še najboljši atmosferec 1.5-1.6. S takim sem imel sam tudi najmanj stroškov.
Edino kar se strinjam, da za 10km ni tolk važna kvaliteta izdelave, tudi če kaj škriplje, te to v 10km ne bo motilo. Vsekakor je pa B razred več kot dovolj.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
RejZoR ::
Osebno se VW-ja ne pipam. Že oblikovno so zeh, da o zanesljivosti ne govorim. Pa stare cenijo kot da so iz čistega zlata... Tolk felerjev kot sem videl samo na VW-jih v enem družinskem krogu, ga ne bi imel nikoli. Hyundai po drugi strani, čeprav vsi pljuvajo čez njih češ "korejska jajca" pa z njimi ni nikoli bilo nobenih težav. Vbistvu so vsi prej omenjeni, ki so imel skoz probleme z VW-ji šli na Hyundai in od takrat niso imel nobenih problemov. Sam ga imam 6 leto. Na začetku je imel 2 glitcha elektronske narave, ker je moj model i30 ravno dobil neke nove elektronske stvari, ampak so zrihtal pod garancijo, od takrat naprej samo točim bencin in delam redne servise. Prejšnji je bil tud Hyundai, Accent, ki ga zdej vozi nekdo drug in je zdej star 16 let in je šele zdej ratal mal bolj žejen kar se tiče olja. Ampak do te točke, niti ene omembe vredne okvare izven tistega kar pričakuješ od obrabe pri tolk starem avtu.
Skratka če ti ni važen badge na avtu in samo hočeš nekaj kar te bo kot novopečenega šoferja poceni in zanesljivo vozilo naokoli, s Hyundaiem nimaš kej zgrešit. Samo da bo preverjenega porekla, drugače se lahko isto naserješ. Zgoraj omenjen 16 letni Accent je od začetka, ko je bil nov v isti familiji in se je točno vedel kaj se je dogajalo z njim. Če kupuješ rabljenega od druzga pa je težko rečt, lahko je kot znamka in model isto ok, ampak ga niso pazil in vzdrževal, pa bo ves razjeban.
Skratka če ti ni važen badge na avtu in samo hočeš nekaj kar te bo kot novopečenega šoferja poceni in zanesljivo vozilo naokoli, s Hyundaiem nimaš kej zgrešit. Samo da bo preverjenega porekla, drugače se lahko isto naserješ. Zgoraj omenjen 16 letni Accent je od začetka, ko je bil nov v isti familiji in se je točno vedel kaj se je dogajalo z njim. Če kupuješ rabljenega od druzga pa je težko rečt, lahko je kot znamka in model isto ok, ampak ga niso pazil in vzdrževal, pa bo ves razjeban.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
zobnik ::
Imam seata bencinarja 2003 , 1.4 motor, menjalnik, sklopka pa dela ko šus pri 200.000km. Nobenga zatikanja, menjalnik točen ko urca....Ostalo pa potrošni material. Končniki, sileni, izpušni, ležaji grejo pri vsakem avtu. Avto je full udoben, avtom.klima.
Hyundai je cene roba, motorji so vrhunski pri 1.3-.15, ostalo pa žalost. Da že letnik 2005 tolk rjavijo po obrobah, eh brezveze.
Hyundai je cene roba, motorji so vrhunski pri 1.3-.15, ostalo pa žalost. Da že letnik 2005 tolk rjavijo po obrobah, eh brezveze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
stjan ::
In zato zobnik, ker imaš starega seata se ti je tič avtomatsko podaljšal za 10 cm.
Če bi imel original vw bi bil tič daljši za 15 cm, vidiš kaj si zgubil.
Za prvi avto in še brez denarja je pomembno da kupiš čim bolje ohranjen avto, po možnosti od nekoga ki ga poznaš in veš kako je avto vozil in vzdrževal.
V vsakem primeru ga boš menjal ko boš zaslužil dovolj denarja. :)
Kar se tiče korejskih jajc so marsikatera veliko boljša od evropskih- poglej koliko otrok imajo :)
Imel sem Santa fe -ja, kupil 2 leti starega vozil 5 let brez kakšnih problemov, no ja menjal sem zavorne obloge za malo nad 20 evrov, ostalo pa samo menjal olje in filtre.
Sedaj imam 6 let Kio Soul, original Korejca, do sedaj nič drugega kot menjava olja, filtrov in svečk, upam da bo kako leto še šel, upam da ne razpade, kot grozijo vw fahrerji :)
Drugače pa ti predlagam Mazdo MX-5, najboljše kar sem vozil do sedaj, mali avtek ki ti nudi veliko užitka :)
Če bi imel original vw bi bil tič daljši za 15 cm, vidiš kaj si zgubil.
Za prvi avto in še brez denarja je pomembno da kupiš čim bolje ohranjen avto, po možnosti od nekoga ki ga poznaš in veš kako je avto vozil in vzdrževal.
V vsakem primeru ga boš menjal ko boš zaslužil dovolj denarja. :)
Kar se tiče korejskih jajc so marsikatera veliko boljša od evropskih- poglej koliko otrok imajo :)
Imel sem Santa fe -ja, kupil 2 leti starega vozil 5 let brez kakšnih problemov, no ja menjal sem zavorne obloge za malo nad 20 evrov, ostalo pa samo menjal olje in filtre.
Sedaj imam 6 let Kio Soul, original Korejca, do sedaj nič drugega kot menjava olja, filtrov in svečk, upam da bo kako leto še šel, upam da ne razpade, kot grozijo vw fahrerji :)
Drugače pa ti predlagam Mazdo MX-5, najboljše kar sem vozil do sedaj, mali avtek ki ti nudi veliko užitka :)
loveJDM ::
Stjan razpadla ne bo,felerje pa opažiš verjetno tudi sam...Primerno ceni,ne rečem,ampak ima pa svoje pomankljivosti.
Pa ne zagovarjam VWja ker to pa tak ni omembe vredno.
Pa ne zagovarjam VWja ker to pa tak ni omembe vredno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: loveJDM ()
stjan ::
Glede felerjev bom vedel v četrtek ko grem na tehničnega, sam nisem opazil kakšne napake.
Glede mazde, sem se malo šalil, sedaj ni ničesar poceni na netu, včasih se najde kaj.
Glede mazde, sem se malo šalil, sedaj ni ničesar poceni na netu, včasih se najde kaj.
stjan ::
Če ga primerjam z avtomobilom podobne cene ni kaj slabši.
Res bi lahko bil bolje izoliran, plastika je res trda, samo ne škripa preveč :)
drugače bi jo zalil s silikonom.
pri dežju tesni in mačka ne uide iz avtomobila če jo zvečer zapreš vanj .
Res bi lahko bil bolje izoliran, plastika je res trda, samo ne škripa preveč :)
drugače bi jo zalil s silikonom.
pri dežju tesni in mačka ne uide iz avtomobila če jo zvečer zapreš vanj .
next3steps ::
GrimReaper je izjavil:
Za 10km na dan je vseeno, kater sekret je.
Povsem odvisno kako se rad voziš, sam tako da pred sabo nikoli nimam nikogar. Ker veliko jih pa opažam da se radi vozijo vlakca, oz. vem da bi tudi radi prehiteli tiste pred sabo, pa nimajo dovolj pod havbo.
60konjev bi moralo zadostovati. Če ne, you are doing it wrong.
Domobrancek ::
next3steps je izjavil:
GrimReaper je izjavil:
Za 10km na dan je vseeno, kater sekret je.
Povsem odvisno kako se rad voziš, sam tako da pred sabo nikoli nimam nikogar. Ker veliko jih pa opažam da se radi vozijo vlakca, oz. vem da bi tudi radi prehiteli tiste pred sabo, pa nimajo dovolj pod havbo.
60konjev bi moralo zadostovati. Če ne, you are doing it wrong.
60konjev premalo..to je neprimičnina. Sam jih imam 75 in je potrebno kar zelo dobro splanirat kje se bo prehitrevalo, dat 1 ali pa celo 2 nižje in narediti globok vdih preden se lahko koga prehiti. Pa tudi v tem primeru kar traja da dejansko prideš pred njega in si na varnem. Kot sem napisal: OP vzemi nekaj z najmanj 90 konji drugače ti bo žal.
GrimReaper ::
next3steps je izjavil:
GrimReaper je izjavil:
Za 10km na dan je vseeno, kater sekret je.
Povsem odvisno kako se rad voziš, sam tako da pred sabo nikoli nimam nikogar. Ker veliko jih pa opažam da se radi vozijo vlakca, oz. vem da bi tudi radi prehiteli tiste pred sabo, pa nimajo dovolj pod havbo.
60konjev bi moralo zadostovati. Če ne, you are doing it wrong.
Lahko reči, ampak v praksi je drugače, niso povsod samo 500m+ ravnine brez nasprotnega prometa. Imam 185KM, kar je IMO minimum za normalno vožnjo, pa včeraj nisem šel prehitevat, ampak sem se raje ustavil dvakrat po eno minuto, pa tudi v tretje sem jih potem ujel.
Bil je pa tovornjak, za njim dva avta, potem se jih je pa nabralo še ene 4 za njim.
Ja, lahko bi med ovinki oba avta enega po enega, potem na koncu ovinkov bi bil tovornjak do naslednjega naselja itak na sredini ceste, potem na koncu tega naselja bi lahko čez en most do naslednjega ovinka, ampak je ponavadi kdo nasproti. Potem je pa v klanec gor ena ravninica, kjer je zadost ravno moj avto.
Itak pa pridobil ne bi nič, ker se mi ne gre za čas ampak samo za lepo, tekočo, dinamično vožnjo, že precej več kot tistih 5 minut je šlo sedaj samo za pisanje tega posta.
60KM, niste resni. S 105KM se ni dalo prehitet na nobenih prej mišljenih lokacijah, tudi na ravnini pred ovinki je bil mal prešvoh za kak tovornjak ali avtobus.
Sicer pa že če si na cesti povsem sam, je dobrodošlo da se avto rad premika, ker tudi 2.0 185KM večkrat kaže znake zaspanosti, četudi si vedno v najnižji prestavi. Ampak ok, do šihta in nazaj recimo da je dovolj.
Da bi bil sam zadovoljen bi rabil nekje 200KM in 300Nm, prostorninsko je to od 1.6 navzgor, oz. nova Fiesta ST bo 1.5 3-pot. Navzgor pa zame seveda ni omejeno (oz. več kot 300KM je verjetno že težko obvladat čez naše dokaj ovinkaste ceste), razen stroškovno.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
NikolormousB ::
eni ste res pacienti, če rabte 180HP+ za varno prehitevanje..
Moral se je pohvalt, da ima 185 konjev, a veš.
GrimReaper ::
Jaz torej delam samomor ko z 1.2 75km cliem prehitevam avtobuse. Nisem se tega zavedal.
Vse je odvisno kje jih prehitevaš, na 100m ravnini verjetno ne? Sam rabim nekje 150m ravnino, da pospešim iz 50 na 110, da sem mimo avtobusa, 100m je vsekakor premalo.
Pa 100m je (pre)majhna ravnina ne glede na moč avta (vsaj za prehitet avtobus). Zato sem malo višje napisal, da se z mojim da prehitet povsod kjer je fizično možno (to pomeni dolžina ravnine in širina ceste). Ne morete pa tega trdit za 75KM.
Sam imam probleme še na dokaj široki cesti, ko so pa avtobusarji tolk neuvidevni, da se vozijo čez sredinsko črto. Gume na črti, in je že premal prostora.
Lahko mi pa na Google Maps pokažete kje vi s 75KM prehitevate avtobuse.
Ampak glede mojega znanja prehitevanja vam ni treba skrbet, stvar imam naštudirano skoraj v nulo in ne verjamem da je kdo v SLO (dosti) boljši. Zelo dobro znam ocenit koliko prostora rabim pred sabo in kdaj moram pritisnit.
Samo danes mi je uspelo eno tako prehitevanje čez 100m ravnino kjer s švohnejšim avtom in/ali slabšim znanjem ne bi šlo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Aston_11 ::
Jaz torej delam samomor ko z 1.2 75km cliem prehitevam avtobuse. Nisem se tega zavedal.
Psihiatra torej, če ti ne nese, da s tole kanto ne moreš varno voziti, kaj šele prehitevati.
BTW tisti, ki vozijo cliote in podobne male kante, se mi že v osnovi smilijo. Za po mestu še še, ma ko vidiš te stvari, kako se jih tišči po ac.... tole ni za po ac. Mladina pa itak ne pozna drugega kot vožnjo na limitu ali preko. Če je omejitev 130, je kanto treba tiščati 130. Ali več, če je klanec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
hojnikb ::
Lahko mi pa na Google Maps pokažete kje vi s 75KM prehitevate avtobuse.
In zakaj bi mogu takoj prehitet avtobus ??
#brezpodpisa
perci ::
Samo danes mi je uspelo eno tako prehitevanje čez 100m ravnino kjer s švohnejšim avtom in/ali slabšim znanjem ne bi šlo.
A je šlo? Ampak glih za glih, ane?
Aston_11 ::
A je šlo? Ampak glih za glih, ane?Ampak to je greamreaper, šlo bo, dokler bo šlo, vsi pa vemo, da v nedogled ne bo šlo. Prej ali slej se bo zakantal, vprašanje je le, ali bo še koga na oni svet spravil. Ni videti, da bi imel kakšen negativen odnos do tega, ali koga ogroža, ali ne, ali bo koga spravil ali ne.
In zakaj bi mogu takoj prehitet avtobus ??Eni imajo motnje psihiatričnega značaja. Pravijo, da jim čast ne dovoli, da bi vozili za avtobusom, kot čast pa štejejo isto kot Japonci, ko delajo samomor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
loveJDM ::
NikolormousB je izjavil:
eni ste res pacienti, če rabte 180HP+ za varno prehitevanje..
Moral se je pohvalt, da ima 185 konjev, a veš.
+1
Ali pa so prej skoz težke karavane vozli z redline-om na 4,5k...če ti navadnega bencinca v drugi stisneš do 6-7k gre komot 80...torej po navadnih cestah prehitevaš komot,na AC pa tak nimaš kaj prehitevat...če že hočeš bit bad ass si pač 90% časa na prehitevalnem pa 6ta pa 160-180konstanta..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: loveJDM ()
perci ::
Ampak to je greamreaper, šlo bo, dokler bo šlo, vsi pa vemo, da v nedogled ne bo šlo. Prej ali slej se bo zakantal, vprašanje je le, ali bo še koga na oni svet spravil. Ni videti, da bi imel kakšen negativen odnos do tega, ali koga ogroža, ali ne, ali bo koga spravil ali ne.
Očitno res, glede na to, da gre prehitevat na 100m ravnice. Pri 60 km/h to pomeni slabih 6 sekund do čelnega trčenja v nasproti vozeče vozilo. Kaj si ob takem manevru misli ves presran voznik nasproti vozečega vozila, lahko samo ugibamo.
Pardon, matematika nikoli ni bila moja močna točka. Ne 6 sekund, 3 sekunde - razen če nasproti vozeč čisto ustavi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
koyotee ::
NikolormousB je izjavil:
eni ste res pacienti, če rabte 180HP+ za varno prehitevanje..
Moral se je pohvalt, da ima 185 konjev, a veš.
+1
Ali pa so prej skoz težke karavane vozli z redline-om na 4,5k...če ti navadnega bencinca v drugi stisneš do 6-7k gre komot 80...torej po navadnih cestah prehitevaš komot,na AC pa tak nimaš kaj prehitevat...če že hočeš bit bad ass si pač 90% časa na prehitevalnem pa 6ta pa 160-180konstanta..
Bogi hyundai accent 1.3, letnik 95 je zmogel 90km/h v 2. prestavi :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
GrimReaper ::
Pametni ste vsi, s tem avtom nisem imel nekih problemov kot jih opisujete, da bi šlo za las ali kaj podobnega.
100m ravnina je že bila, ampak preglednost je bila pa še vsaj 100m večja v vse smeri, ker to je bilo pred krožnim. Še za tem krožnim sem parkrat prehiteval (prva gre do 63, druga pa btw do 103), če se je kdo res vlačil, pa je res samo 100m preglednosti.
To je še avto s katerim se da varno in hitro vozit, čeprav je za marsikoga to oksimoron. 250KM+ ala Megane RS je pa drugo, s takim se verjetno ni prav težko skantat, ampak takih avtov v moji in tudi daljnji okolici sam še nisem videl drugje kot pred salonom.
Prej ste vi čudni, ko vam je 60-100KM dovolj hiter avto, sam včasih še samo do trgovine ali pošte jamram da bi bil lahko bolj poskočen, pa to so hitrosti do 50 oz. max 60.
100m ravnina je že bila, ampak preglednost je bila pa še vsaj 100m večja v vse smeri, ker to je bilo pred krožnim. Še za tem krožnim sem parkrat prehiteval (prva gre do 63, druga pa btw do 103), če se je kdo res vlačil, pa je res samo 100m preglednosti.
To je še avto s katerim se da varno in hitro vozit, čeprav je za marsikoga to oksimoron. 250KM+ ala Megane RS je pa drugo, s takim se verjetno ni prav težko skantat, ampak takih avtov v moji in tudi daljnji okolici sam še nisem videl drugje kot pred salonom.
Prej ste vi čudni, ko vam je 60-100KM dovolj hiter avto, sam včasih še samo do trgovine ali pošte jamram da bi bil lahko bolj poskočen, pa to so hitrosti do 50 oz. max 60.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
hojnikb ::
razvajen si, nič druga ni. 99% ostale populacije pa brez problema sfura takšne avte.
#brezpodpisa
facepalm ::
Hyundai Getz 1.3 83hp super avtek.
Cestna taksa je najmanjsa ker spada pod 1.2 (1248ccm). Avto je dejansko kr poskocen in zelo hvalezen. Od zene ima skoraj 200kkm in popije cca 1l olja na 10kkm.
Pelje se lepse od cliota2 1.2 16v in tudi povlece lepse (predvsem v klanec). Ni avto za na dirkalisce, je pa tak, da ti narise nasmesek na obraz;)
Za "kuca-poso" ni kaj pogresat na avtu.
Cestna taksa je najmanjsa ker spada pod 1.2 (1248ccm). Avto je dejansko kr poskocen in zelo hvalezen. Od zene ima skoraj 200kkm in popije cca 1l olja na 10kkm.
Pelje se lepse od cliota2 1.2 16v in tudi povlece lepse (predvsem v klanec). Ni avto za na dirkalisce, je pa tak, da ti narise nasmesek na obraz;)
Za "kuca-poso" ni kaj pogresat na avtu.
GrimReaper ::
Dobro, za ženske in stare fotre mi je jasno, ampak kako en moški 20-40 let ne uživa v hitrosti, pa v tem življenju očitno ne bom dobil odgovora.
V celi firmi s 300+ zaposlenimi nas je nekje 5 s hitrimi avti (180-220KM), ostalo so same kante ali pa 2.0 dizli s katerimi seveda tudi ne vozijo hitro. Čeprav s takim motorjem v razredu Golfa, če ga seveda teraš do 4k, tudi že dobiš nekaj užitka.
V celi firmi s 300+ zaposlenimi nas je nekje 5 s hitrimi avti (180-220KM), ostalo so same kante ali pa 2.0 dizli s katerimi seveda tudi ne vozijo hitro. Čeprav s takim motorjem v razredu Golfa, če ga seveda teraš do 4k, tudi že dobiš nekaj užitka.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najem Focus RS / Megane RS Trophy (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13525 (9986) | KAVINSKY |
» | Nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13555 (10812) | RedDrake |
» | Prehitevanje mopeda čez polno črto (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10330 (9153) | šernk |