» »

Najem Focus RS / Megane RS Trophy

Najem Focus RS / Megane RS Trophy

«
1
2

joker16_7 ::

Pozdravljeni,

pred nakupom novega avta bi le-tega želel vsaj en vikend malo preizkusiti. Konec koncev ga bom kot lastnik tudi uporabljal za občasno track uporabo. Kje bi se lahko najelo Focusa RS ali novega Megana RS Trophy?
Na spletu namreč nikjer ne najdem informacij.

Hvala že v naprej. :)
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

jakan123 ::

Vprašaj v salonu, kjer ga boš kupil. Ponavadi jim ni problem posoditi testnega čez vikend

joker16_7 ::

Ne bom kupil novega. Najverjetneje bom vzel Focusa in ga uvozil iz Nemčije. Če pa me prepriča Megane, bom najverjetneje počakal še kakšno leto in ga ponovno uvozil iz Nemčije.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

koyotee ::

Ja pa sej za testno vožnjo se ga lahko vseeno sposodiš. Probaj pa še hyundai i30n, verjetno boljši od obeh.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

KAVINSKY ::

jakan123 je izjavil:

Vprašaj v salonu, kjer ga boš kupil. Ponavadi jim ni problem posoditi testnega čez vikend



Noben pri zdravi pameti ne bo posojal avta z 300 konji nekomu za konec tedna na lepe oči. Po navadi gre prodajalec z tabo se peljati, pa še to gleda na uro kdaj bosta nazaj.

Cr00k ::

KAVINSKY je izjavil:

jakan123 je izjavil:

Vprašaj v salonu, kjer ga boš kupil. Ponavadi jim ni problem posoditi testnega čez vikend



Noben pri zdravi pameti ne bo posojal avta z 300 konji nekomu za konec tedna na lepe oči. Po navadi gre prodajalec z tabo se peljati, pa še to gleda na uro kdaj bosta nazaj.


Razen če se pišeš Komotar :)

Jaz tudi mislim, da je zelo malo verjetno, da ti kdo posodi avto za čez vikend...

Scorpy84 ::

Greš do nurbugringa, v okolici imajo veliko rent a car servisov, po spominu vem, da ima ena firma iz Luksembruga(sodeč po reg. tablicah) focus rs, pa tudi še prešnji model megana rs. Edino problem, da dvomim da želiš toliko dati denarja za najem, ker je samo za en ali par krogov. Pa tudi legalno boš lahko preizkušal zmogljivost avta.

jakan123 ::

KAVINSKY je izjavil:

jakan123 je izjavil:

Vprašaj v salonu, kjer ga boš kupil. Ponavadi jim ni problem posoditi testnega čez vikend



Noben pri zdravi pameti ne bo posojal avta z 300 konji nekomu za konec tedna na lepe oči. Po navadi gre prodajalec z tabo se peljati, pa še to gleda na uro kdaj bosta nazaj.


Se da tudi za vikend dobit testni avto. Jaz ne bom kupil avta na podlagi 10 minutne testne vožnje s prodajalcem. Ponavadi ne komplicirajo, pri nekaterih prodajalcih pa plačaš nekaj kavcije in ko pripelješ avto nepoškodovan nazaj, dobiš kavcijo vrnjeno.

joker16_7 ::

Pred letom nekje sem se zanimal za rent Tesle model S. V Sloveniji sem dobil dve solidni ponudbi. Obe okrog 250 EUR na dan. Vključeno vso zavarovanje plus kolikor pač tekom dneva izprazniš baterijo. Za tako drag avto se mi je zdela cena povsem poštena.

Tako da za avta, o katerih sprašujem, se cena renta ne bi smela gibati kaj višje od 300 EUR na vikend + gorivo seveda.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

St235 ::

jakan123 je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

jakan123 je izjavil:

Vprašaj v salonu, kjer ga boš kupil. Ponavadi jim ni problem posoditi testnega čez vikend



Noben pri zdravi pameti ne bo posojal avta z 300 konji nekomu za konec tedna na lepe oči. Po navadi gre prodajalec z tabo se peljati, pa še to gleda na uro kdaj bosta nazaj.


Se da tudi za vikend dobit testni avto. Jaz ne bom kupil avta na podlagi 10 minutne testne vožnje s prodajalcem. Ponavadi ne komplicirajo, pri nekaterih prodajalcih pa plačaš nekaj kavcije in ko pripelješ avto nepoškodovan nazaj, dobiš kavcijo vrnjeno.


Poglej si za kakšne avte človek sprašuje. Golfa boš seveda dobil, focus RS pa niti pod razno. V Sloveniji imajo enega pri Summit Avto v upravi in resna stranka po predhodnem dogovoru lahko (v spremstvu) opravi testno vožnjo. Drugače ima ford 1x letno

Najboljša rešitev je da se zapelješ do kakšnega večjega drikališča v nemčiji/avstriji, kjer ponavadi rentajo takšne avtomobile. Ni pa ta hec poceni.

St235 ::

joker16_7 je izjavil:

Pred letom nekje sem se zanimal za rent Tesle model S. V Sloveniji sem dobil dve solidni ponudbi. Obe okrog 250 EUR na dan. Vključeno vso zavarovanje plus kolikor pač tekom dneva izprazniš baterijo. Za tako drag avto se mi je zdela cena povsem poštena.

Tako da za avta, o katerih sprašujem, se cena renta ne bi smela gibati kaj višje od 300 EUR na vikend + gorivo seveda.


poglej lurento.com, vem da so kolegi v italiji preko tega rental šporne avtomobile.

TOP ::

koyotee je izjavil:

Ja pa sej za testno vožnjo se ga lahko vseeno sposodiš. Probaj pa še hyundai i30n, verjetno boljši od obeh.

Prijatelj ga je kupu novega,bolši je v tem ker je cenejši,drugje pa niti blizu ni .Ko pa ga boš prodajal pa itak,neboš dobil za njega več nič.

koyotee ::

TOP je izjavil:

koyotee je izjavil:

Ja pa sej za testno vožnjo se ga lahko vseeno sposodiš. Probaj pa še hyundai i30n, verjetno boljši od obeh.

Prijatelj ga je kupu novega,bolši je v tem ker je cenejši,drugje pa niti blizu ni .Ko pa ga boš prodajal pa itak,neboš dobil za njega več nič.


Sigurno nič manj kot za renoja ;)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

SmeskoSnezak ::

St235 je izjavil:

joker16_7 je izjavil:

Pred letom nekje sem se zanimal za rent Tesle model S. V Sloveniji sem dobil dve solidni ponudbi. Obe okrog 250 EUR na dan. Vključeno vso zavarovanje plus kolikor pač tekom dneva izprazniš baterijo. Za tako drag avto se mi je zdela cena povsem poštena.

Tako da za avta, o katerih sprašujem, se cena renta ne bi smela gibati kaj višje od 300 EUR na vikend + gorivo seveda.


poglej lurento.com, vem da so kolegi v italiji preko tega rental šporne avtomobile.

A ves, ce se da taksen avto najeti tako, da te caka pri letaliscu?
@ Pusti soncu v srce... @

Groot ::

Povprašaj pri Kreativni Najemi, če se morda uspeš kaj dogovoriti. Znajo biti kar kooperativni, sploh če boš slučajno koristil še njihove storitve za uvoz avtomobila.

Sicer pa vem, da imajo vsaj 2 Forda RS v avtohiši Klemenčič na Brezovici pri Ljubljani. Žal pa ne vem koliko so fleksibilni pri testiranju.

St235 ::

SmeskoSnezak je izjavil:

St235 je izjavil:

joker16_7 je izjavil:

Pred letom nekje sem se zanimal za rent Tesle model S. V Sloveniji sem dobil dve solidni ponudbi. Obe okrog 250 EUR na dan. Vključeno vso zavarovanje plus kolikor pač tekom dneva izprazniš baterijo. Za tako drag avto se mi je zdela cena povsem poštena.

Tako da za avta, o katerih sprašujem, se cena renta ne bi smela gibati kaj višje od 300 EUR na vikend + gorivo seveda.


poglej lurento.com, vem da so kolegi v italiji preko tega rental šporne avtomobile.

A ves, ce se da taksen avto najeti tako, da te caka pri letaliscu?


sem vprašal in ja, takrat so avto prevzel na letališču v milanu (kaka tri leta nazaj).

Raptor F16 ::

KAVINSKY je izjavil:

jakan123 je izjavil:

Vprašaj v salonu, kjer ga boš kupil. Ponavadi jim ni problem posoditi testnega čez vikend



Noben pri zdravi pameti ne bo posojal avta z 300 konji nekomu za konec tedna na lepe oči. Po navadi gre prodajalec z tabo se peljati, pa še to gleda na uro kdaj bosta nazaj.


Ne povsod. Odvisno od avtohiše. Običajno izpolneš papirje pa ti ključe predajo, pol pa če se kj zgodi itak dobijo od zavarovalnice krito, ti moraš pa 1-2% nakupne cene vozila plačat. ČE je tvoja krivda.

Te avtw majo vse tako zavarvane da bolj skor ne bi mogli bit.


Sicer pa se pogovarjamo o avtu za 30 jurjev? Come on... saj to ni Porše.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Raptor F16 je izjavil:



Ne povsod. Odvisno od avtohiše. Običajno izpolneš papirje pa ti ključe predajo, pol pa če se kj zgodi itak dobijo od zavarovalnice krito, ti moraš pa 1-2% nakupne cene vozila plačat. ČE je tvoja krivda.

Te avtw majo vse tako zavarvane da bolj skor ne bi mogli bit.


Sicer pa se pogovarjamo o avtu za 30 jurjev? Come on... saj to ni Porše.


Megana RS v nobeni avtohiši ne boš dobil ključev in se boš sam vozil naokoli. Tukaj gre zraven prodajalec, da pazi, da ti z avtom ne divjaš, ne speljuješ na grobo, ne uničuješ gum.

Ta avto ni hec , saj ima pri 1.430 kg 400 navora .. To je ogromno za tako lahek avto.

K0l1br1 ::

Teža kot en golf, navor kot en 2.0 dizel malo močnejši, pa taka panika.

Raptor F16 ::

bambam20 je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:



Ne povsod. Odvisno od avtohiše. Običajno izpolneš papirje pa ti ključe predajo, pol pa če se kj zgodi itak dobijo od zavarovalnice krito, ti moraš pa 1-2% nakupne cene vozila plačat. ČE je tvoja krivda.

Te avtw majo vse tako zavarvane da bolj skor ne bi mogli bit.


Sicer pa se pogovarjamo o avtu za 30 jurjev? Come on... saj to ni Porše.


Megana RS v nobeni avtohiši ne boš dobil ključev in se boš sam vozil naokoli. Tukaj gre zraven prodajalec, da pazi, da ti z avtom ne divjaš, ne speljuješ na grobo, ne uničuješ gum.

Ta avto ni hec , saj ima pri 1.430 kg 400 navora .. To je ogromno za tako lahek avto.


Ma ti si smešen.

bambam20 ::

Raptor F16 je izjavil:



Ma ti si smešen.


Nič nisem smešen. Večina ljudi v življenju ni vozila 300 konjskega avta.

Raptor F16 ::

bambam20 je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:



Ma ti si smešen.


Nič nisem smešen. Večina ljudi v življenju ni vozila 300 konjskega avta.


Večina ljudi v življenju ni vozila dragega avtomobila, pa vsak klošar lahko dobi GLEja na testno vožnjo za tisto uro.

Avtohiše imajo sicer interna pravila. Poršeja ti res ne bodo dali brez spremljevalca vozit. Golfa GTI ali Polota GTI noben problem dobit. Jaz sem še Cliota RS dobil bp na test.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Raptor F16 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:



Ma ti si smešen.


Nič nisem smešen. Večina ljudi v življenju ni vozila 300 konjskega avta.


Večina ljudi v življenju ni vozila dragega avtomobila, pa vsak klošar lahko dobi GLEja na testno vožnjo za tisto uro.


2 toni in 300 kg SUV z 330 konji ni enako 1.430 kg in 300 konjev težek športni bolid.

Raptor F16 ::

bambam20 je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:



Ma ti si smešen.


Nič nisem smešen. Večina ljudi v življenju ni vozila 300 konjskega avta.


Večina ljudi v življenju ni vozila dragega avtomobila, pa vsak klošar lahko dobi GLEja na testno vožnjo za tisto uro.


2 toni in 300 kg SUV z 330 konji ni enako 1.430 kg in 300 konjev težek športni bolid.



:))

Res je.

Eden stane 70.000 EUR, drugi pa 30.000 EUR.
Ugani kje je več marže, in za katerega največ zavarovanje plačujejo :)

Zgodovina sprememb…

Scorpy84 ::

Eno stvar pozabljaš, če že delaš primerjavo. S suv-om se bos prej razbil, kot z malčkom. Zakaj, ker je v primerjavi z suv-om, je ta "avtek" gokart in daleč bolj vodljiv. Tako da slaba primerjava, edino če ju primerjaš po ravnem, je suv pač udoben v vožnji. Sicer za mene 300 konjev ni nič posebnega, sploh ker dajejo 4 valjne mlinčke. No izjema so fordov in amg-jev motor, ki ga ugrajujejo v model a, ti imajo že 400 konjev. Drugače pa 5 in 6 valjni, to ima šele brutalni navor, ki ni za vse :), ampak na srečo pridejo tudi masivni avti zraven, če ne gre za superšpornika.

Isnull ::

Če greš do salona, kjer ga imajo in jih prepričaš da si resen kupec (čeprav nisi, fk it), ni razloga, da nebi dovolili, da se malce zapelješ naokrog. Drugače sem pa mnenja, da nekdo, ki nima ogromno izkušenj z vožnjo po pistah in se uglavnem vozi s clioti (sprednji pogon), prej naredi p*zdarijo z enim 2.0 dizl BMWom, kot pa s tem revčkom od megana RS.

Pa preden kdo začne strašit, da ma Megane RS rekord na Nurburgring-u v razredu, naj malo razišče okoliščine.

Blinder ::

Ko smo v familji kupovali skodo roomster tsi z 86 konji, smo sli prej na testno voznjo. Meni prodajalec ni zelel dat testne voznje. Je rekel 'ne, ne in ne, pac, ne'. Zmotilo ga je to, da sem vprasal za roomsterja s tsi motorjem. Obravnaval me je kot da sem divjak, ki je prisel vprasat megana rs al focusa rs. Ce bi bil vprasal roomsterja z osnovnim 1.2 motorjem s 70 konji, bi dobil testno voznjo :)
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

sreda ::

Kot kupec forda sem imel telefonsko anketo. V darilo, so mi ponudili testni avto za en dan. Rečem mustang. Rečejeo vse razen mustanga. Rečem ok focus RS. Reče ok in se dogovorimo za termin. Dva dni pred terminom me še enkrat pokličejo, da potrdim obisk, da se avto rezervira. Ko pridem v summit avto me debelo gledajo, ker mustangov in focusov RS ne dajejo za cel dan (da greš sam), vse ostalo ja. Sva pa potem s prodajalcem naredila eno vožnjo cca 30 min.

grimisbackyo ::

Isnull je izjavil:

prej naredi p*zdarijo z enim 2.0 dizl BMWom, kot pa s tem revčkom od megana RS.

Mi lahko kdo razloži kako je lahko avto na zadnji pogon sploh lahko homologiran za v promet?
Ter drugo vprašanje, BMW če je že najboljša znamka avtomobilov na tem svetu, kako da uporabljajo pogon s tako veliko pomanjkljivostjo, se pravi nezmožnostjo varne vožnje v dežju, kaj šele v snegu?

Ravno včeraj sem dirkal z enim BMW F10 530d, v klanec gor čez par ovinkov je šel zelo previdno, mene z 200KM Astro je že kar oviral, že s 100KM bi me. Pa mu je vseeno uspelo (nenamerno) poplesat z zadkom v enem ovinku. Torej v dežju/snegu je ta avto slabši (nevarnejši, počasnejši) kot en 100KM avto na sprednji pogon, vsaj čez ovinke, na ravninah sem v ogledalu videl da je vlekel nekje z mojim tempom.

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

grimisbackyo: znanec pravi, da brez xDrivea to ni za vozit (mislim, da uporablja setting 30:70)

Scorpy84 ::

grimisbackyo je izjavil:

Isnull je izjavil:

prej naredi p*zdarijo z enim 2.0 dizl BMWom, kot pa s tem revčkom od megana RS.

Mi lahko kdo razloži kako je lahko avto na zadnji pogon sploh lahko homologiran za v promet?
Ter drugo vprašanje, BMW če je že najboljša znamka avtomobilov na tem svetu, kako da uporabljajo pogon s tako veliko pomanjkljivostjo, se pravi nezmožnostjo varne vožnje v dežju, kaj šele v snegu?

Ravno včeraj sem dirkal z enim BMW F10 530d, v klanec gor čez par ovinkov je šel zelo previdno, mene z 200KM Astro je že kar oviral, že s 100KM bi me. Pa mu je vseeno uspelo (nenamerno) poplesat z zadkom v enem ovinku. Torej v dežju/snegu je ta avto slabši (nevarnejši, počasnejši) kot en 100KM avto na sprednji pogon, vsaj čez ovinke, na ravninah sem v ogledalu videl da je vlekel nekje z mojim tempom.


Ker zadnji pogon ima več prednosti, kot slabosti napram prednjega pogona. Pa tudi ta bmw 5ka ni za dirkanje, kokr je za udobno križarenje. Motor da iz sebe 540nm navora že pri 1500-3000 obratih, če nimaš prakse in ga pritiskaš kot bencinarja, gas do podna, ni čudno da ga zanaša. Prej bi rekel, da je voznik, malo nevešč. Pa tudi avto ima 2+ toni, tvoja astra pa tam 1300-1400 če se ne motim. Avti z zadnjim pogonom so veliko boljše vodljivi, prednost prednjega pogona je samo pri izstopu iz ovinka, kjer lahko pritisneš prej, kokr z zadnjim pogonom. Vstop v ovinek, je daleč boljši z zadnjim pogonom. Če pa je bilo neizkušeno dirkanje, kot sam praviš in sta imela jajca samo pritiskat po izstopu ovinka, ni čudno da je imel probleme, sploh pa zaradi ogromnega navora, ki že nastopi ko se sam gasa dotakne, dve toni pa tudi ni lahko premakniti.
Pa da ne pozabim omeniti, da avti s prednjim pogonom in močnim motorjem imajo precej problemov, pri pospeševanju, ki kljub zaporu diferenciala (tvoja astra nima), je volan precej nemiren, ker obe gumi nikoli nimata isto trakcijo zaradi podlage. Tukaj sploh pride do izraza zadnji pogon, ko je avto boljše vodljiv.
Zato je sprednji pogon dober za avte, ki nimajo veliko navora, za ostalo je pa zadnji pogon ali pa 4x4 ki je pa sploh zmagovalna kombinacija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

Isnull ::

grimisbackyo je izjavil:

Isnull je izjavil:

prej naredi p*zdarijo z enim 2.0 dizl BMWom, kot pa s tem revčkom od megana RS.

Mi lahko kdo razloži kako je lahko avto na zadnji pogon sploh lahko homologiran za v promet?
Ter drugo vprašanje, BMW če je že najboljša znamka avtomobilov na tem svetu, kako da uporabljajo pogon s tako veliko pomanjkljivostjo, se pravi nezmožnostjo varne vožnje v dežju, kaj šele v snegu?

Ravno včeraj sem dirkal z enim BMW F10 530d, v klanec gor čez par ovinkov je šel zelo previdno, mene z 200KM Astro je že kar oviral, že s 100KM bi me. Pa mu je vseeno uspelo (nenamerno) poplesat z zadkom v enem ovinku. Torej v dežju/snegu je ta avto slabši (nevarnejši, počasnejši) kot en 100KM avto na sprednji pogon, vsaj čez ovinke, na ravninah sem v ogledalu videl da je vlekel nekje z mojim tempom.


Grim, ravno to sem želel povdariti. RWD je performančno precej superioren, vendar ga večina ljudi ni vajenih (seveda dokler ne obstaneš na mestu v snegu in moraš sosedo močnejše postave prosit, če se vsede na prtljažnik, da spelješ). Po ovinkih se RWD veliko lepše pelje, če imaš nekaj znanja, se veliko lažje rešiš iz neprijetnih zdrsov.

joker16_7 ::

Vidim, da je pomanjkanja znanja in neumnih izjav precej v tejle temi, ampak pustimo to. Mogoče moja opazka glede na to, da se že 10 let aktivno ukvarjam z racingom in je to moj primarni hobij. Novi Megane RS Trophy je daleč od revčka, obvlada ga manj kot 1 promila moške populacije (ostali kupci ga po mojem mnenju kupijo zaradi nabijanja ega) in za 90+% regionalnih cest je avto že prevelik stroj, ker kdorkoli bi ga na regionalki gonil za polno so to hitrosti povprečno 130+ kmh in na kakšni ravninci tudi 200+ kmh, kar je za moje pojme norost. :|

Hvala za nasvete glede renta oz. testnega vikenda. Bom poizkusil in javim kaj se bom kje uspel dogovoriti. Če ne pa Lurento ali pa ob prvi priliki, ko grem spet na Nurburgring. 8-)
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

Cr00k ::

Brez zamere, ampak dvomim. Tisti ki že +10let aktivno dirkajo, vedo da je ST zadnji vir, za tako vprašanje... in imajo navadno poznanstva kjer dobijo BP avto za probat.

Avta sta še vedno cestna avtomobila, katerga lahko tudi moja babica vozi in obvladati ga v cestnem prometu, ni noben problema. Dirkanje pa itak spada na dirkališče.

joker16_7 ::

Megana RS se ni kupiš za daily use. Vsaj pri zdravi pameti ne. Razen prej omenjeni ljudje z ego problemom. Ker to kar vidiš po mestih, ko čakajo fantje zeleno luč, pospešijo na polno do naslednjega semaforja in pribremzajo je prvič neodgovorno in drugič nesmiselno početje.
Drugače pa verjameš ali ne, sploh ni težava dobiti avto za pol ure (mam cel kup kolegov, ki vozijo športne avte), ampak zalomi se ker potrebujem avto za 2 dni, da se zapeljem na Grobnik in ga poženem do konca in vidim ali mi avto paše ali ne. Drugače sem vozil že tako novega Trophya kot Focusa RS in sta odlična avta, ampak na regionalki po nekaj ovinkih pač ne moreš vedeti koliko je ura.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

Raptor F16 ::

Cr00k je izjavil:

Brez zamere, ampak dvomim. Tisti ki že +10let aktivno dirkajo, vedo da je ST zadnji vir, za tako vprašanje... in imajo navadno poznanstva kjer dobijo BP avto za probat.

Avta sta še vedno cestna avtomobila, katerga lahko tudi moja babica vozi in obvladati ga v cestnem prometu, ni noben problema. Dirkanje pa itak spada na dirkališče.


Pa saj vidiš, da je temo ofnal tok, da se lahk kurči >:)

koyotee ::

joker16_7 je izjavil:

Vidim, da je pomanjkanja znanja in neumnih izjav precej v tejle temi, ampak pustimo to. Mogoče moja opazka glede na to, da se že 10 let aktivno ukvarjam z racingom in je to moj primarni hobij. Novi Megane RS Trophy je daleč od revčka, obvlada ga manj kot 1 promila moške populacije (ostali kupci ga po mojem mnenju kupijo zaradi nabijanja ega) in za 90+% regionalnih cest je avto že prevelik stroj, ker kdorkoli bi ga na regionalki gonil za polno so to hitrosti povprečno 130+ kmh in na kakšni ravninci tudi 200+ kmh, kar je za moje pojme norost. :|

Hvala za nasvete glede renta oz. testnega vikenda. Bom poizkusil in javim kaj se bom kje uspel dogovoriti. Če ne pa Lurento ali pa ob prvi priliki, ko grem spet na Nurburgring. 8-)


Ti se že 10 let ukvarjaš z racingom v drugi temi pa sprašuješ zakaj ti trese med vožnjo? :))
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Raptor F16 ::

Pusti ga no, a ne vidiš, da je poseben xD

Cr00k ::

joker16_7 je izjavil:

Megana RS se ni kupiš za daily use. Vsaj pri zdravi pameti ne.

Megane RS ali Focus RS, ali Hyundai, ali še ker drug hatch... so še vedno povsem normalni avti. Povsem spodobni avti za daily... Praktičen, 5-vrat, ima odlično lego, varneje za prehitevat (sploh v primerjavi z 1.0T mlinčki). Tisti z ego problemi navadno kupujejo druge vrste... ne pa oranžne Renafaulte :)

Disclamer: Moj daily je iz Renault Sport oddelka in ne govorim napamet. In seveda, da ne bo kdo mislil, da Renault basham. Žena ga tudi obožuje, pa tudi na kakšnem dirkališču smo že bili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

joker16_7 ::

>Ti se že 10 let ukvarjaš z racingom v drugi temi pa sprašuješ zakaj ti trese med vožnjo?

Potem pa ti povej kaj je narobe, ko si takšen guru ;) Btw. tudi na uradnem Peugeot servisu ne vedo kaj je težava.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

Zgodovina sprememb…

sreda ::

Focus RS je prov luštn za vozit vsak dan. Takojšna odzivnost. Prav nič trd mi ni bil, čeprav sem ga imel v 'sport mode'.

koyotee ::

joker16_7 je izjavil:

>Ti se že 10 let ukvarjaš z racingom v drugi temi pa sprašuješ zakaj ti trese med vožnjo?

Potem pa ti povej kaj je narobe, ko si takšen guru ;) Btw. tudi na uradnem Peugeot servisu ne vedo kaj je težava.


Jaz ne vem, menjam samo olje sam. Meni je treslo zaradi slabih polosovin.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

joker16_7 ::

Focus RS je prov luštn za vozit vsak dan. Takojšna odzivnost. Prav nič trd mi ni bil, čeprav sem ga imel v 'sport mode'.


Jaz vidim tukaj težavo okrog porabe. Osebno delam letno 30-50k kilometrov in vsak liter precej šteje. Fokus RS ima pri normalni vožnji porabo 10 litrov brez kakršnega koli grobega prehitevanja. Zakaj misliš, da imam jaz Peugeota 208 GTI? Ker ima povprečno realno porabo pri normalni vožnji 6,5 do 7 litrov. To je normalen daily use avto po mojem mnenju.


Jaz ne vem, menjam samo olje sam. Meni je treslo zaradi slabih polosovin.


Ni pa potrebno pametovat, ker racing izkušnje nimajo dosti veze s poglobljenim avtomehaničnim znanjem.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

Scorpy84 ::

sreda je izjavil:

Focus RS je prov luštn za vozit vsak dan. Takojšna odzivnost. Prav nič trd mi ni bil, čeprav sem ga imel v 'sport mode'.


Meni pa ni bil prevec udoben, vsaj te skoljkaste sportne sedeze, nisem nikoli maral, sploh ce mores na daljso pot. Sluzba/domov bi se slo :). Sicer pa tazadnji focus rs imel sranje s temi sedezi, kjer je ritna opora, in pri vstopu v avtu, ce ne centriras rit na sredino sedeza, si lepo zadel anus s tisto spicasto oporo. Sicer pa je lep primer audi rs 4, kako se da narediti sporten sedez ki je hkrati udoben. Je pa res da je zaradi teze malo slabsa vodljivost kot focus rs.

Cr00k ::

Za delat 50k letno je passat 2.0tdi... in to je po moji definiciji že izven "daily" in bolj "excessive" drive.

Sicer pa so meni Recatori v Focusu ali Clio3 RS bili zakon za dolge relacije, ker res lepo držijo telo na mestu.

koyotee ::

Cr00k je izjavil:

Za delat 50k letno je passat 2.0tdi... in to je po moji definiciji že izven "daily" in bolj "excessive" drive.

Sicer pa so meni Recatori v Focusu ali Clio3 RS bili zakon za dolge relacije, ker res lepo držijo telo na mestu.


As ziher das imel recatore?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Cr00k ::

koyotee je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Za delat 50k letno je passat 2.0tdi... in to je po moji definiciji že izven "daily" in bolj "excessive" drive.

Sicer pa so meni Recatori v Focusu ali Clio3 RS bili zakon za dolge relacije, ker res lepo držijo telo na mestu.


As ziher das imel recatore?


Točn take sem imel v prejšnjem cliotu... meni osebno zakon!

Scorpy84 ::

Cr00k je izjavil:

Za delat 50k letno je passat 2.0tdi... in to je po moji definiciji že izven "daily" in bolj "excessive" drive.

Sicer pa so meni Recatori v Focusu ali Clio3 RS bili zakon za dolge relacije, ker res lepo držijo telo na mestu.


Za avtocesto ne rabis toliko fiksne sedeze, vsaj jaz se nisem nikoli dober pocutil v njih, kjer zelis, da si malo komot. Sam ze en cas razmisljam, da bi si kupil en sporten avto, ampak ga tle v slo nimas kje uporabiti. Grobnik je se najblizje, ampak kot dirkalisce mi ni prevec vsec. Eno leto sem imel avto s 300 konji, kjer sem pogosto obiskoval imolo in nurburgring, no slednjega se danes, ampak voznja s takim avtom mi je obup, sploh pa ko si se isti vecer po dirkanju vracal domov, te je vse bolelo, sploh hrbet. No ce bi zivel blizje dirkaliscu, bi ga brez premisleka vzel, tko pa cakam da otroci mal zrastejo, pa se resim udobnega berlinga, pa bo verjetno kr audi padel, ki sem ga ze omenjal, ampak takrat bo verjetno ze drugi model :).

Joze_K ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Joze_K ()

dxx ::

10let?
Jaz sem se samo prvo leto vozil z "track car" direktno na stezo. Sem hitro ugotovil, da je dacia dokker super udobna s pripeto prikolico, na kateri prevažaš svoj "track" car. Pa še homologacij za vsako šišmiš predelavo ne rabiš, nima te kaj skrbeti kako priti domov, če kaj razbiješ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dxx ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11223628 (19416) facepalm
»

Kateri avto do 6000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6312858 (10536) mat xxl
»

nižji srednji razred - 3 vrata - dizel... (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35885833 (71597) GrimReaper
»

"gokard" za slabe 10k? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37872008 (60347) Unknown_001

Več podobnih tem