Forum » Na cesti » Hyundai-i (accent, getz)
Hyundai-i (accent, getz)
Temo vidijo: vsi
GrimReaper ::
Tega ne more noben izkoreninit, niti se ne trudijo, ker na regionalkah še nisem videl policaja.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
facepalm ::
Verjemi, da dobis vecjo dozo adrenalina z voznjo 80 konjskega avta in 950kg, kot od razmeroma tezkega cliota rs. Dovolj so slabe prednje gume (nove zadnje) in jajca, da pohodis plin do konca.
Ce grem v ovinek 100kmph in vem, da ga bom zvozil, ker imam dobro podvozje, lahko samo zazeham vmes;)
Pa btw vozim 165hp bencinca
Ce grem v ovinek 100kmph in vem, da ga bom zvozil, ker imam dobro podvozje, lahko samo zazeham vmes;)
Pa btw vozim 165hp bencinca
perci ::
GrimReaper je izjavil:
Dobro, za ženske in stare fotre mi je jasno, ampak kako en moški 20-40 let ne uživa v hitrosti, pa v tem življenju očitno ne bom dobil odgovora.
V celi firmi s 300+ zaposlenimi nas je nekje 5 s hitrimi avti (180-220KM), ostalo so same kante ali pa 2.0 dizli s katerimi seveda tudi ne vozijo hitro. Čeprav s takim motorjem v razredu Golfa, če ga seveda teraš do 4k, tudi že dobiš nekaj užitka.
Zato, ker nas večina ni debilov, ki bi želela s svojo kretensko vožnjo izpostavljati sebe in drugih smrti in hudim telesnim poškodbam. Nekateri bi se radi zgolj čim bolj varno prepeljali iz točke A v točko B. Pacientom, kot si sam, je to težko razumeti, verjamem.
loveJDM ::
Grim reaper zato,ker se ne izplača,zato jih ni...A misliš da boš frajer z 200hp avtom,kjer boš izpostavljal sebe in ogrožal druge kot je rekel perci?Da se ti v norih obratih z pospeškom pripelješ po pospeševalnem na AC in to da lahko s kakega prazenga ovinka potegneš ven poln gas to pač ni vredno tega denarja. Nekateri raje hodijo ven,nekateri si ustvarjajo družino,nekateri ne želijo bit zapufani zaradi avta ker lahko ta denar raje investirajo v stanovanje itd itd...Skratka ni računice,za 2k€ kupiš cross motor pa maš užitka kolko hočeš+ne ogrožaš nobenega,ne rabiš nujno tankat,nimaš dragega zavarovanja;ob tem pa vožiš normalni avto ostali denar pa daješ na stran in imaš užitek,prevozno sredstvo pa še denar za poljubne želje.
Sej ti tut kak bolj normalen avto nudi užitek,kak twingo rs,suzuki swift gti hkrati pa te ne stane toliko kot da je zlat pa še tankat ne rabiš vsak drugi dan.
Sej ti tut kak bolj normalen avto nudi užitek,kak twingo rs,suzuki swift gti hkrati pa te ne stane toliko kot da je zlat pa še tankat ne rabiš vsak drugi dan.
Utk ::
Jaz se lahko s svojim avtom, ki ni sploh nic posebnega, brez problema vozim 150, tudi do 170, po regionalki, pa pri tem ne obcutim neke hitrosti, v kateri bi uzival. Se manj uzivam v tuljenju masine. A se naj pol vozim 200? Za take stvari so gokarti in gardaland, kjer gres 40 pa mislis da bos odletel.
RejZoR ::
Sploh ni fora v tem da noriš 150 na uro po naseljih ampak samo feel kako avto pospešuje. Pa magari če gre samo za enostavno pospeševanje pri vključevanju na avtocesto, pospeševanju iz križišča, pri vključevanju na cesto, pospeševanje na avtocesti pri obstoječi visoki hitrosti, prehitevanju jebenih biciklistov, ki se guncajo po regionalkah itd. Ampak eni mislijo, da je moč avta samo v tem, da pol pobesnelo noriš vsepovsod...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
GrimReaper ::
Lahko počneš, ampak takega avta nima vsak (pri nas po regionalkah prevladujejo atmosferski bencinarji 1.2-1.6), niti ga ne bo noben kupil samo za užitek. Čeprav bodimo iskreni, 150KM dizel tudi ne daje nekega užitka v vožnji, verjamem pa da na zic lima bolj kot Clio RS, kateri komaj kaj več kot 1.6 105KM.
Pri Cliu RS pa sam dobim še največ užitka, če prehitevam v rahel klanec in pri tem zvozim drugo do konca. Brez težav mi je sicer uspelo tudi na zadnji strmi ravnini pred vrhom Podljubelja, ampak tam mu pa res že zmanjka navora.
Sicer je pa Clio RS že od nakupa jama brez dna, že lansko leto sem že en mesec po nakupu hotel po nov avto, ker ni šel niti čez tehničnega. Potem sem zamenjal kolektor, vzmeti in še par stvari na podvozju.
Sedaj pa ne dela res čisto nič več, samo levo okno, klima ne dela, še ventilacija bolj švoh piha, tako da že sedaj pri 20° umiram, kaj bo šele julija. Menjalnik je za obnovit, olje imam spet skoraj na min., čeprav sem ga dolil 1l 1300km nazaj. Zavore so pa tudi proti koncu.
Ampak omenjen rabljen dizel ni dosti boljši nakup, razen če ga kupiš od znanca. Tako da mislim da če se hočeš dinamično vozit, te še najceneje pride kak nov 1.6 turbobencinar za cca. 20kEUR.
Ni pa vse samo v avtu, moraš tut znat vozit, danes sem vozil za Golfom 6 GTI, pa ni znal zvozit ovinkov bolje kot povprečen voznik, vsaj 20km/h manj kot sam, pa še je moral vzet linijo po sredini ceste.
Pri Cliu RS pa sam dobim še največ užitka, če prehitevam v rahel klanec in pri tem zvozim drugo do konca. Brez težav mi je sicer uspelo tudi na zadnji strmi ravnini pred vrhom Podljubelja, ampak tam mu pa res že zmanjka navora.
Sicer je pa Clio RS že od nakupa jama brez dna, že lansko leto sem že en mesec po nakupu hotel po nov avto, ker ni šel niti čez tehničnega. Potem sem zamenjal kolektor, vzmeti in še par stvari na podvozju.
Sedaj pa ne dela res čisto nič več, samo levo okno, klima ne dela, še ventilacija bolj švoh piha, tako da že sedaj pri 20° umiram, kaj bo šele julija. Menjalnik je za obnovit, olje imam spet skoraj na min., čeprav sem ga dolil 1l 1300km nazaj. Zavore so pa tudi proti koncu.
Ampak omenjen rabljen dizel ni dosti boljši nakup, razen če ga kupiš od znanca. Tako da mislim da če se hočeš dinamično vozit, te še najceneje pride kak nov 1.6 turbobencinar za cca. 20kEUR.
Ni pa vse samo v avtu, moraš tut znat vozit, danes sem vozil za Golfom 6 GTI, pa ni znal zvozit ovinkov bolje kot povprečen voznik, vsaj 20km/h manj kot sam, pa še je moral vzet linijo po sredini ceste.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
anketar ::
men je užitek speljevat pr semaforju (zelena) do omejitve hitrosti (al je križišče, tebla za omejitev, ...) pol pa lagana vožnja po omejitvi
Spajky ::
Sej tako naj bi bilo (hitro vključevanje v promet), ne pa kot večina kot polži šparajoč benz ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
jero_no1 ::
GrimReaper je izjavil:
Ni pa vse samo v avtu, moraš tut znat vozit, danes sem vozil za Golfom 6 GTI, pa ni znal zvozit ovinkov bolje kot povprečen voznik, vsaj 20km/h manj kot sam, pa še je moral vzet linijo po sredini ceste.
Ali si morda pomislu, da lastnik nima avta za dirkanje čez ovinke, ampak za užitek, ker mu to finančno stanje (ali fafing) omogočata?
Aston_11 ::
Ne verjamem, po moje mu je hotel ubežati, vendar ker kot večina ne obvlada vozila ali pa ima vozilo zjahano ali pa vozilo tega sploh ne omogoča, ni mogel voziti drugače kot je. Razlike je v vožnji nekoga, ki cesto pozna in enemu, ki je prvič na njej. Ne pomaga nobeno vozilo, ne pomaga ne užitek ne finančno stanje. Lahko pa je tudi gola malomarnost.GrimReaper je izjavil:
Ni pa vse samo v avtu, moraš tut znat vozit, danes sem vozil za Golfom 6 GTI, pa ni znal zvozit ovinkov bolje kot povprečen voznik, vsaj 20km/h manj kot sam, pa še je moral vzet linijo po sredini ceste.
Ali si morda pomislu, da lastnik nima avta za dirkanje čez ovinke, ampak za užitek, ker mu to finančno stanje (ali fafing) omogočata?
Heavy ::
Če kupuješ GTIja se ga kupi z namenom, sicer je bolj smotrno kupit navadno verzijo.
Glede takih voznikov: Doživel, da me je na AC prehiteval en z Q7, pa je šel krepko čez 160. Dohitim ga pri delih na cesti, ko je bil promet speljan po odstavnem in zoženem voznem pasu. Vozil je vzporedno z šleparjem in se ni upal prehitevati, kolona se je pa mu že zadaj nabirala. Eni so mu blendali da se je končno umaknil. Konec del na cesti pa gasa naprej.
Za tiščati desno nogo do podna na avtocesti ne rabiš nobenih znanj ali poguma. In potem tak pride na zavito cesto (npr. čez Rakitno ali Vršič). Saj ne pričakujem, da bo znal bremzat z levo nogo, ampak ne se vlečit kot megla pri 40 na uro ali pa še huje - polagat ovinke čez polovico ceste, kjer samo čakaš da bo nabil motorista.
Glede takih voznikov: Doživel, da me je na AC prehiteval en z Q7, pa je šel krepko čez 160. Dohitim ga pri delih na cesti, ko je bil promet speljan po odstavnem in zoženem voznem pasu. Vozil je vzporedno z šleparjem in se ni upal prehitevati, kolona se je pa mu že zadaj nabirala. Eni so mu blendali da se je končno umaknil. Konec del na cesti pa gasa naprej.
Za tiščati desno nogo do podna na avtocesti ne rabiš nobenih znanj ali poguma. In potem tak pride na zavito cesto (npr. čez Rakitno ali Vršič). Saj ne pričakujem, da bo znal bremzat z levo nogo, ampak ne se vlečit kot megla pri 40 na uro ali pa še huje - polagat ovinke čez polovico ceste, kjer samo čakaš da bo nabil motorista.
#TeamFelix
errhec ::
Če kupuješ GTIja se ga kupi z namenom, sicer je bolj smotrno kupit navadno verzijo.
Glede takih voznikov: Doživel, da me je na AC prehiteval en z Q7, pa je šel krepko čez 160. Dohitim ga pri delih na cesti, ko je bil promet speljan po odstavnem in zoženem voznem pasu. Vozil je vzporedno z šleparjem in se ni upal prehitevati, kolona se je pa mu že zadaj nabirala. Eni so mu blendali da se je končno umaknil. Konec del na cesti pa gasa naprej.
Za tiščati desno nogo do podna na avtocesti ne rabiš nobenih znanj ali poguma. In potem tak pride na zavito cesto (npr. čez Rakitno ali Vršič). Saj ne pričakujem, da bo znal bremzat z levo nogo, ampak ne se vlečit kot megla pri 40 na uro ali pa še huje - polagat ovinke čez polovico ceste, kjer samo čakaš da bo nabil motorista.
Pa si mogoče tam opazil kakšen znak z omejitvijo hitrosti? Ponavadi je omejitev 80km/h.
dd
Heavy ::
Seveda, on je vozil pod 80, povrhu je bila za njim in šleparjem že ustvarjena kolona.
#TeamFelix
dxx ::
GrimReaper je izjavil:
Ampak glede mojega znanja prehitevanja vam ni treba skrbet, stvar imam naštudirano skoraj v nulo in ne verjamem da je kdo v SLO (dosti) boljši.
A to prirejate kakšna tekmovanja v znanju prehitevanja, ali kako po tvoje verjameš v to, da si najboljši(ali skoraj najboljši) v prehitevanju v SLO?
koyotee ::
GrimReaper je izjavil:
Ampak glede mojega znanja prehitevanja vam ni treba skrbet, stvar imam naštudirano skoraj v nulo in ne verjamem da je kdo v SLO (dosti) boljši.
A to prirejate kakšna tekmovanja v znanju prehitevanja, ali kako po tvoje verjameš v to, da si najboljši(ali skoraj najboljši) v prehitevanju v SLO?
On ma 180konjev pazi.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Aston_11 ::
Vendar pravi, da bo clio kmalu izdahnil in da rabi novega. Počasi bi jaz osebno rad videl en video te svetovne vožnje po lokalnih cestah, po možnosti po predpisih, vendar je to pobožna želja.
GrimReaper ::
GrimReaper je izjavil:
Ampak glede mojega znanja prehitevanja vam ni treba skrbet, stvar imam naštudirano skoraj v nulo in ne verjamem da je kdo v SLO (dosti) boljši.
A to prirejate kakšna tekmovanja v znanju prehitevanja, ali kako po tvoje verjameš v to, da si najboljši(ali skoraj najboljši) v prehitevanju v SLO?
Kot pri vsaki stvari, več prakse, bolje je.
Nikakor pa ni videt da bi kdo prehiteval tako pogosto kot sam, v bistvu takega še nisem videl, zato namreč lahko sklepam v svojo superiornost. Pomoje da še ko sem imel samo 50KM, da sem prehiteval več kot večina.
Samo glede včeraj bi lahko sklepal da se ostali redko odločijo za prehitevanje. Ko se je en cijazil 40 (pazi, na omejitvi 90), eden za njim, za obema pa BMW, za katerega bi pričakoval da bo prehitel, ampak ni upal, sam sem šel takoj mimo, ampak najprej sem hotel samo dva, ko pa sem videl da je dovolj frej na nasprotnem pasu (pogled je oviral most nad cesto, ampak zame je hitro dovolj), sem pa kar vse naenkrat.
Sam pred prehitevanjem vsekakor ne razmišljam veliko, ko vidim da je frej, grem takoj poln plin v najnižji prestavi. Saj ni to nek hiter avto s 500KM+, imaš med prehitevanjem več kot dovolj časa za razmisleke in morebitno zaviranje. Čeprav v večini primerov se potem uštulim med dva, na silo mi ni treba nikol zavirat.
Ali ti misliš da gre to tako kot pri enem, ki so ga vprašali, če zna švasati, pa je odgovoril "ne vem, nisem še probal".
Avto izdahnil ne bo, je še vedno zelo zanesljiv avto, ker je pač motor bulletproof. Edino pač brez litrske kantice olja ne moreš bit več kot 3 mesece (mislim da je to kar normalno glede na to da takoj ko gre cagar za vodo na sredino dosegam blokado), pa menjalnik je smotano uporabljat, ker škrta v tretjo.
Drugače se mi ne splača vlagat 1000-1500EUR v avto, ki ima samo 8s do 100 in se vozi enako kot navaden 2.0 140, ker občutek hitrosti itak daje samo navor, moč ti pomaga samo na času.
Posnetkov vožnje sicer imam nekaj, ampak niso nič posebnega, ker pač ne vozim ravno po limitu, ampak pač po mojem mnenju precej na ziher.
Niti mi ni užitek vožnja na meji (po ovinkih nisem opazil da bi šel kaj hitreje kot z navadno Astro H), meni je užitek da avto vleče, zato bom zdaj naročil Astro K 1.6T 200KM, pomoje še zadnji dober Oplov avto, alternative pa itak ni nobene.
Športaki odpadejo, pretrdi, pa večina iz B razreda jih je ozkih in grdih (Clio 3 mi je bil že od nekdaj redka izjema), pa ene obskurne in drage dimenzije pnevmatik imajo, 205/40/17 in 215/40/17. Pa kot se je izkazalo, so precej nazanesljivi in dragi za vzdrževat, sploh pri atmosferskem Cliu 7500rpm pač ni poceni.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
koyotee ::
GrimReaper je izjavil:
GrimReaper je izjavil:
Ampak glede mojega znanja prehitevanja vam ni treba skrbet, stvar imam naštudirano skoraj v nulo in ne verjamem da je kdo v SLO (dosti) boljši.
A to prirejate kakšna tekmovanja v znanju prehitevanja, ali kako po tvoje verjameš v to, da si najboljši(ali skoraj najboljši) v prehitevanju v SLO?
Kot pri vsaki stvari, več prakse, bolje je.
Nikakor pa ni videt da bi kdo prehiteval tako pogosto kot sam, v bistvu takega še nisem videl, zato namreč lahko sklepam v svojo superiornost. Pomoje da še ko sem imel samo 50KM, da sem prehiteval več kot večina.
Samo glede včeraj bi lahko sklepal da se ostali redko odločijo za prehitevanje. Ko se je en cijazil 40 (pazi, na omejitvi 90), eden za njim, za obema pa BMW, za katerega bi pričakoval da bo prehitel, ampak ni upal, sam sem šel takoj mimo, ampak najprej sem hotel samo dva, ko pa sem videl da je dovolj frej na nasprotnem pasu (pogled je oviral most nad cesto, ampak zame je hitro dovolj), sem pa kar vse naenkrat.
Sam pred prehitevanjem vsekakor ne razmišljam veliko, ko vidim da je frej, grem takoj poln plin v najnižji prestavi. Saj ni to nek hiter avto s 500KM+, imaš med prehitevanjem več kot dovolj časa za razmisleke in morebitno zaviranje. Čeprav v večini primerov se potem uštulim med dva, na silo mi ni treba nikol zavirat.
Ali ti misliš da gre to tako kot pri enem, ki so ga vprašali, če zna švasati, pa je odgovoril "ne vem, nisem še probal".
Avto izdahnil ne bo, je še vedno zelo zanesljiv avto, ker je pač motor bulletproof. Edino pač brez litrske kantice olja ne moreš bit več kot 3 mesece (mislim da je to kar normalno glede na to da takoj ko gre cagar za vodo na sredino dosegam blokado), pa menjalnik je smotano uporabljat, ker škrta v tretjo.
Drugače se mi ne splača vlagat 1000-1500EUR v avto, ki ima samo 8s do 100 in se vozi enako kot navaden 2.0 140, ker občutek hitrosti itak daje samo navor, moč ti pomaga samo na času.
Posnetkov vožnje sicer imam nekaj, ampak niso nič posebnega, ker pač ne vozim ravno po limitu, ampak pač po mojem mnenju precej na ziher.
Niti mi ni užitek vožnja na meji (po ovinkih nisem opazil da bi šel kaj hitreje kot z navadno Astro H), meni je užitek da avto vleče, zato bom zdaj naročil Astro K 1.6T 200KM, pomoje še zadnji dober Oplov avto, alternative pa itak ni nobene.
Športaki odpadejo, pretrdi, pa večina iz B razreda jih je ozkih in grdih (Clio 3 mi je bil že od nekdaj redka izjema), pa ene obskurne in drage dimenzije pnevmatik imajo, 205/40/17 in 215/40/17. Pa kot se je izkazalo, so precej nazanesljivi in dragi za vzdrževat, sploh pri atmosferskem Cliu 7500rpm pač ni poceni.
Kolone se ne sme prehitevati.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Aston_11 ::
Pa tudi preko 90 ne sme iti, pa gre in kolono tudi prehiteva, pa še kakšno polno črto itd. Vendar kaj mu čmo.
GrimReaper ::
Kolono lahko enega po enega (oz. če so trije, prehitiš enega, sta samo še dva, kar pa ni več kolona), ampak v praksi ne vem zakaj bi se vračal za prvega, če pa že ko si ob prvem lahko sproti opazuješ, če ima drugi namen prehiteti. Med samim prehitevanjem se da sprocesirat kar nekaj informacij, ampak rabiš pač mal boljši CPU.
90 ni nič (ok, za zjutraj je tudi meni dovolj že 80, tudi če kdo vozi 70, potrpim, in ne grem prehitevat, pač odvisno od razmer), tako 1.4T 135KM kot 2.0 NA 185KM brez problema dosegata 130-140 na regionalkah, max je nekje 150, ampak to se pa tudi meni že zdi pretiravanje. Ampak 130-140 je pa kot nič, če imaš ti dobro preglednost naprej, tako vozim že 2 leti, prej s 105KM pa res nisem dosegal več kot 120, mogoče max 130 parkrat na leto.
To nikakor ni enako temu, ko sem s 50KM vozil 120 in s 60KM 140 (pač gas do daske in bo kar bo), ker tisto je bilo pa res norenje, ker si bil pri taki hitrosti nevarno dolgo časa, tudi čez kak blažji ovinek.
Zdaj pritisneš in si takoj na 140, pipneš zavoro in si nazaj na 100. Vam se mogoče zdi oboje primerljivo, ampak sam bom najbolje vedel da je to povsem drugače.
Optimalna varnost je pa seveda pri 110, z 90 IMO nisi naredil nič k izboljšanju varnosti, če pride do kakšne situacije kjer bi bilo 110 preveč, bo preveč tudi 90.
Polna črta mi tudi ne pomeni nič, kaj pa bi bilo drugače če ne bi bilo nobene črte, zaletiš se lahko samo v drug avto, kar pa se seveda prepričaš da se ne boš, črta gor ali dol.
90 ni nič (ok, za zjutraj je tudi meni dovolj že 80, tudi če kdo vozi 70, potrpim, in ne grem prehitevat, pač odvisno od razmer), tako 1.4T 135KM kot 2.0 NA 185KM brez problema dosegata 130-140 na regionalkah, max je nekje 150, ampak to se pa tudi meni že zdi pretiravanje. Ampak 130-140 je pa kot nič, če imaš ti dobro preglednost naprej, tako vozim že 2 leti, prej s 105KM pa res nisem dosegal več kot 120, mogoče max 130 parkrat na leto.
To nikakor ni enako temu, ko sem s 50KM vozil 120 in s 60KM 140 (pač gas do daske in bo kar bo), ker tisto je bilo pa res norenje, ker si bil pri taki hitrosti nevarno dolgo časa, tudi čez kak blažji ovinek.
Zdaj pritisneš in si takoj na 140, pipneš zavoro in si nazaj na 100. Vam se mogoče zdi oboje primerljivo, ampak sam bom najbolje vedel da je to povsem drugače.
Optimalna varnost je pa seveda pri 110, z 90 IMO nisi naredil nič k izboljšanju varnosti, če pride do kakšne situacije kjer bi bilo 110 preveč, bo preveč tudi 90.
Polna črta mi tudi ne pomeni nič, kaj pa bi bilo drugače če ne bi bilo nobene črte, zaletiš se lahko samo v drug avto, kar pa se seveda prepričaš da se ne boš, črta gor ali dol.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
NikolormousB ::
Optimalna varnost je pa seveda pri 110, z 90 IMO nisi naredil nič k izboljšanju varnosti, če pride do kakšne situacije kjer bi bilo 110 preveč, bo preveč tudi 90.
Se strinjam. Redki vedo, da je zavorna pot pri 110 dejansko krajša kot pri 90.
Siddh ::
Pri 110 je že downforce toliko večji, da avto bolje zavija in zato lažje obvoziš nenadno oviro na cesti.
GrimReaper ::
NikolormousB je izjavil:
Optimalna varnost je pa seveda pri 110, z 90 IMO nisi naredil nič k izboljšanju varnosti, če pride do kakšne situacije kjer bi bilo 110 preveč, bo preveč tudi 90.
Se strinjam. Redki vedo, da je zavorna pot pri 110 dejansko krajša kot pri 90.
Pa kaj ti bo zavorna pot, saj pravim da če pride do ekstremne situacije, recimo če ti eden zapelje na cesto takoj za ovinkom, ti pomaga samo 50km/h, to pa še nisem videl voznika, da bi toliko zmanjšal pred vsakim ovinkom.
Načeloma sicer ne bi smelo bit uvozov na cesto 100m okoli ovinka. Ravno danes me je presenetil en kombi, ko je speljal na cesto 100m za ovinkom. Ampak 110 je bilo še več kot safe, mal sem pritisnil na zavoro, da sem zmanjšal na enih 90, potem pa mimo v tretji. Do 130, kaj si ti ja nor.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
NikolormousB ::
SuperVeloce ::
NinjaMig21, hvala za smeh navsezgodaj! Tvoj sarkazem je pasal "u nulo". Ne vem pa, kje za vraga si dobil to tabelo? 55m pri 95kmh? Smilijo se mi vozniki, ki vozijo takšne karjole.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
GrimReaper ::
To je tabela v primeru da se hočeš ustavit povsem na nulo, zakaj bi to delal, saj nimaš na cesti za ovinki kamnitih sten.
Tudi prej omenjen kombi je imel noter sigurno 50, preden sem prišel do njega, pri 110km/h rabiš cca. 50m (moj avto rabi 35m iz 100-0) da zmanjšaš proti nuli, se pravi bi lahko vozil tudi 130, če bi bil tolk siguren v ostale, da ti ne bi uletavali 50m za ovinki.
Tudi prej omenjen kombi je imel noter sigurno 50, preden sem prišel do njega, pri 110km/h rabiš cca. 50m (moj avto rabi 35m iz 100-0) da zmanjšaš proti nuli, se pravi bi lahko vozil tudi 130, če bi bil tolk siguren v ostale, da ti ne bi uletavali 50m za ovinki.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
SuperVeloce ::
To je v primeru, ko moraš ustaviti, ne če hočeš.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Utk ::
Lej, ti sploh ne znaš vozit, pa ne mislim zarad divjanja kot ostali tukaj. V vsak ovinek moraš it, in tudi greš, s tako hitrostjo, da se lahko (praktično) ustaviš do tam do kod vidiš. Če da se ne moreš, nimaš občutka za hitrost, niti za razdalje, in če tak bedak vozi tako kot ti voziš, slej ko prej konča v novicah na 7. strani.
Drugo je to, da tvoj avto pač nima 35 metrov od 100 do 0, ampak vsaj 50, verjetno pa kar 55 iz tiste tabele. Nekaj časa ti vzame reakcija, nekaj rahel ovinek, nekaj ne popolnoma nove gume (ali so pa prenove), nekaj kakšna luknja na cesti. Slovenske ceste pač niso laboratorij.
In tretje, zakaj zaboga ti ne bi uletavali 50m za ovinkom? Kjerkoli ti lahko, smejo in bojo.
Drugo je to, da tvoj avto pač nima 35 metrov od 100 do 0, ampak vsaj 50, verjetno pa kar 55 iz tiste tabele. Nekaj časa ti vzame reakcija, nekaj rahel ovinek, nekaj ne popolnoma nove gume (ali so pa prenove), nekaj kakšna luknja na cesti. Slovenske ceste pač niso laboratorij.
In tretje, zakaj zaboga ti ne bi uletavali 50m za ovinkom? Kjerkoli ti lahko, smejo in bojo.
SuperVeloce ::
Da ima avto 55m do popolne ustavitve (iz 95kmh), mora biti precej pogojev izpolnjenih... (pre)težek avto, gume občutno slabše od dobrih (in relativno novih), precej spolzek asfalt, vprašljive zavore... zato je "vsaj" pač ena čez oko, tako kot pa v tisti tabeli. Pa saj dobro, nikomur ne škodi, če že 30 let naokoli krožijo isti podatki o zavornih poteh. Zaradi večje previdnosti še baje nihče ni umrl.
Reakcijski čas pa tukaj nima veze, če sem govoril o zavorni poti avtomobila, ne celotni zavorni poti.
edit: pardon, vidim da ni to direkt na mene letelo
Reakcijski čas pa tukaj nima veze, če sem govoril o zavorni poti avtomobila, ne celotni zavorni poti.
edit: pardon, vidim da ni to direkt na mene letelo
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
Utk ::
Ja, tistemu dirkaču sem pisal...lahko se pa tudi s tabo zapeljem, po neki naključni cesti 100 na uro, in ko bom rekel stop, pritisni na bremzo pa gremo merit. Niti slučajno ne bo manj kot 50 metrov. Pa sej končno ni niti važno 35 ali 50, tudi če vidiš 50 metrov naprej, je to pač premalo za vozit se 100, če smo realni.
SuperVeloce ::
Ok, glej, se strinjam glede hitrosti in vidljivosti itd. Ampak ni bil to moj point, letelo je na tisto Highway code sliko in mojo opazko o karjolah. Kot sem že rekel, 30 let se že ista zloženka okoli deli...
Če se omejimo na ravno linijo zaviranja, iz zgornje slike za 70mph (113kmh) potrebuje baje avtomobil 75m, spodaj na linku imaš primer v hladnem, angleškem, vremenu, z gumami ki so par generacij za takšnimi, katere bi moral voziti vsak odgovoren voznik na cesti (še posebej najjaći dirkači). Zagotovo so tam tudi popolnoma neogrete gume in zavore (torej kot v tipičnem primeru na začetku, ko se ravno odpelješ od bajte):
TG 20+let star video
lexus 42m
escord 60m (kateri je že za tiste čase imel precej slabe zavore)...
Zakaj je potem nerealno pričakovati, da se lahko vzdrževan avto ustavi kaj prej kot "vsaj 50m", oz teh 55m in to iz 95kmh.
Sicer, da se moj avto ustavi precej hitreje, kot v 50m, sem sicer že lahko testiral pred leti v Avstriji na varni vožnji (še pred otvoritvijo našega dolgcajtnega centra na Vranskem)
Če se omejimo na ravno linijo zaviranja, iz zgornje slike za 70mph (113kmh) potrebuje baje avtomobil 75m, spodaj na linku imaš primer v hladnem, angleškem, vremenu, z gumami ki so par generacij za takšnimi, katere bi moral voziti vsak odgovoren voznik na cesti (še posebej najjaći dirkači). Zagotovo so tam tudi popolnoma neogrete gume in zavore (torej kot v tipičnem primeru na začetku, ko se ravno odpelješ od bajte):
TG 20+let star video
lexus 42m
escord 60m (kateri je že za tiste čase imel precej slabe zavore)...
Zakaj je potem nerealno pričakovati, da se lahko vzdrževan avto ustavi kaj prej kot "vsaj 50m", oz teh 55m in to iz 95kmh.
Sicer, da se moj avto ustavi precej hitreje, kot v 50m, sem sicer že lahko testiral pred leti v Avstriji na varni vožnji (še pred otvoritvijo našega dolgcajtnega centra na Vranskem)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
NikolormousB ::
SuperVeloce, mogoče je tabela stara. Piše sicer "typical". Treba je vedeti, da po cesti vozijo tudi terenci, pa stare kante z zlizanimi 13" gumami, asfalt ni povsod idealen... Razdalje so malo spretiravane, IMHO. Ampak bolj zgovorne kot absolutne številke so razmerja.
perci ::
1 sekunda je REALEN reakcijski čas (tudi pri forumskih Sennah). Pri 100km/h narediš v tem času skoraj 28m. Go figure the rest.
SuperVeloce ::
ja 1. sekunda je realen reakcijski cas, celo optimisticen glede na multitasking nekaterih... ampak kaj ima to veze?!
beri, o čem gre debata, preden nam to serviraš kot nekaj novega (ali pa citiraj ce ne odgovarjas meni ali tistim ki meni odgovarjajo
beri, o čem gre debata, preden nam to serviraš kot nekaj novega (ali pa citiraj ce ne odgovarjas meni ali tistim ki meni odgovarjajo
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
perci ::
To ima veze v tem, da zavorna pot vključuje tudi reakcijski čas, ne samo "čistega zaviranja". Če vzameš 28m + lexusovih 42, to skupaj znese 70m. Za varnost v prometu je relevantna (celotna) zavorna pot, ne "zavorna pot avtomobila", kot jo imenuješ.
SuperVeloce ::
Kot sem rekel, beri o čem je šla debata oz. s čim točno sem začel... in zagotovo ne s tem, da je celotna zavorna pot le 42m v prometu... prav tako imaš na teh zloženkah pri 55metrih (na omenjeni hitrosti 95kmh) lepo označeno tudi pot med reakcijo, 21m. Ni potrebno z glavo skozi zid in se sam s seboj pogovarjati, ker potem je nesmisel sodelovati na forumih. Kako jaz poimenujem "zavorno pot avtomobila" nima veze, ker lahko hodiš s hoduljicami po glavi, pa je vseen točno to, zavorna pot avtomobila.
Da ne bomo samo svetlobna leta v offtopicu... s 1000eur budgeta si sicer mičkeno omejen (sploh ker pri starejših avtomobilih nakup sploh ni najvišji strošek, ce ni tvoj namen samo zvoziti avto do naslednjega servisa oz. večje okvare). Imamo 2 malo novejša korejca pri bajti (accent 2006 in ceed 2009) in imata oba že nekaj časa manjše probleme s (pre)rjavenjem. Pleh je zagotovo njihova slaba - verjetno najslabša - točka, zato trditve v tej temi zagotovo držijo. So pa (diesel) motorji zato fantasticni, accent (gen.3 ce prav razumem, 2006-2011) crdi pr 280k-km teče, kot urca, nobenih problemov. Napak na podvozju ni, razen kakšnega rjavenja oz. relativno hitrega staranja potrošnih delov (diski, čeljusti, blažilniki, itd). Škoda le, da bi takšen Accent kljub višji kilometrini prebil budget. Prav tako so precej redki, vsaj na avtonetu
Da ne bomo samo svetlobna leta v offtopicu... s 1000eur budgeta si sicer mičkeno omejen (sploh ker pri starejših avtomobilih nakup sploh ni najvišji strošek, ce ni tvoj namen samo zvoziti avto do naslednjega servisa oz. večje okvare). Imamo 2 malo novejša korejca pri bajti (accent 2006 in ceed 2009) in imata oba že nekaj časa manjše probleme s (pre)rjavenjem. Pleh je zagotovo njihova slaba - verjetno najslabša - točka, zato trditve v tej temi zagotovo držijo. So pa (diesel) motorji zato fantasticni, accent (gen.3 ce prav razumem, 2006-2011) crdi pr 280k-km teče, kot urca, nobenih problemov. Napak na podvozju ni, razen kakšnega rjavenja oz. relativno hitrega staranja potrošnih delov (diski, čeljusti, blažilniki, itd). Škoda le, da bi takšen Accent kljub višji kilometrini prebil budget. Prav tako so precej redki, vsaj na avtonetu
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najem Focus RS / Megane RS Trophy (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13728 (10189) | KAVINSKY |
» | Nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13650 (10907) | RedDrake |
» | Prehitevanje mopeda čez polno črto (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10397 (9220) | šernk |