» »

Hekerji in krekerji napadajo Denuvo

Hekerji in krekerji napadajo Denuvo

TorrentFreak - Pred letom je ena najbolj znanih skupin za lomljenje protipiratskih zaščit na igrah 3DM ugotavljala, da so pred celotno branžo težki časi. Zaščita, ki jo pripravlja podjetje Denuvo, je bila že tako dobra, da so se pojavljala resna vprašanja, ali bo čez dve leti za nove igre na voljo sploh še kakšen crack. Ob tem so na pol v šali dodali, da bo to eksperiment, ki bo pokazal, v kolikšni meri piratstvo resnično vpliva na prodajo iger. Toda stvari se obrnejo drugače in danes Denuvo ne velja ravno za trdnjavo nedostopnosti.

Resident Evil 7 je izšel 24. januarja in manj kot teden dni po svetovnem izidu je bila igra že zlomljena, čeravno je uporabljala slavno zaščito Denuvo, kar je eden večjih spodrsljajev. V zadnjem letu so uspešno zlomili kakšnih 20 iger z zaščito Denuvo, torej so bile bojazni o koncu piratstva pretirane. V preteklosti je trajalo od nekaj tednov do nekaj mesecev, preden so igre uspeli zlomiti. Vsak dan nedostopnosti igre naj bi imel pozitivne učinke na prodajo, zato je tako hiter odklep velik problem za založnika in s tem tudi za Denuvo. Spomnimo, da so že lani nekateri založniki začeli odstranjevati zaščito Denuvo, ker so jo hekerji tako ali tako hitro lomili.

Toda lomljenje zaščite je ta hip še najmanjši problem za Denuvo. Ker so imeli zanikrno nastavljene strežnike, so neznani napadalci uspeli vdreti v njihov računalniški sistem in pokazati, kako slabo zavarovan je. In tako se je na internetu znašla na primer 11 megabajtov velika datoteka, ki vsebuje vsa sporočila, ki so jih uporabniki poslali Denuvu prek spletnega obrazca od 25. aprila 2014 dalje. Večina je sicer neumnosti, toda ker spletna stran Denuvo nima objavljenega naslova za e-pošto, so po tej poti pritekala tudi čisto legitimna sporočila.

27 komentarjev

mulc007 ::

jaz neb mel čist nč proti če bi krekerji napadli prazno škatlo v omarci.

Isotropic ::

slabo zaščiten je njihov hosting provider, ne pa oni.

SimplyMiha ::

Ma ne, če se zanašajo na slabega ponudnika, imajo posredno tudi sami slabo zaščito. Ena luknja je dovolj, da pisker pušča!

Zgodovina sprememb…

tikitoki ::

In je prodaja iger se popeterila zaradi DENUVO? Ker tko napihujejo vpliv piratstva na prodajo:)

D3m0r4l1z3d ::

PC Gaming Hardware Revenue Hits $30 Billion In 2016, A New Record - Report
http://www.gamespot.com/articles/pc-gam...
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

globoko grlo ::

Ampak to je zato, ker je konc krize in folku paše mal gejmat :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Krofek ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

PC Gaming Hardware Revenue Hits $30 Billion In 2016, A New Record - Report
http://www.gamespot.com/articles/pc-gam...


HARDWARE.
karkoli je že to...

next3steps ::

Krofek, nč ne de. Sony meri vrhunske dolarčke v prodaji softwerja preko njihove trgovine.

KTr1sk ::

vsa čas,pametni so tile ljudje, ko zlomijo zaščito, jim privoščim dobro službo :), si ne predstavljam kakšno znanje obvladajo..ne verjamem drugače da kaj več prodajo, zdaj ko ni več demo iger, se pa prej proba piratska in potem kupi če je dobra, itak za multiplayer rabiš original
i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x

LeQuack ::

Najbolj mi je smešno ko krekajo neko Denuvo igro se vsi na veliko zahvaljujejo krekerjem, noben pa developerjem, ki so dejansko igro naredili.
Quack !

smrko ::

Developerji dobijo plačilo namesto zahvale, lahko pa jim pišeš in jih povprašaš, če bi mogoče raje imeli lepe besede namesto goro denarja.

LeQuack ::

smrko je izjavil:

Developerji dobijo plačilo namesto zahvale, lahko pa jim pišeš in jih povprašaš, če bi mogoče raje imeli lepe besede namesto goro denarja.


A si mogoče zamešal developerje z lestvico top 100 managerjev?
Quack !

smrko ::

Ja, kar drži me za jajca... Je čisto vseeno, gora denarja ali pa kupček, prostovoljci niso, pa na minimalcu tudi ne. Če za nekaj plačam, se ne bom še zahvaljeval za to. Pa naslednjič ko kupiš mleko v trgovini, se ne pozabi zahvalit kmetu, ki je pomolzel kravo.

Seljak ::

V končni fazi je ta Denuvo "zaščita" pobrala več denarja,kot pa igre,ki so izšle.

tikitoki ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

PC Gaming Hardware Revenue Hits $30 Billion In 2016, A New Record - Report
http://www.gamespot.com/articles/pc-gam...


Kar ne pomeni popolnoma nic, ce se ne uposteva porast stevila uporabnikov.

borisk ::

Sam nisem kakšen strasten igralec, kdaj pa kdaj odigram kakšno partijo wota, ampak mogoče bi bilo boljše če bi razvijalci več časa namenili sami igri kot zaščiti. OK, v primeru denuvota ne gre veliko časa, gre pa precej €=časa.

yayo ::

Ma saj tako razvijalci kot založniki iger vedo, da bo vsaka zaščita razbita slejkoprej. Zaščita je navaden "gimmick" katerega potrebujejo, da delničarjem pokažejo, kako so njihove investicije zaščitene, posebno sedaj, ko se v igričarski industriji obračajo večji denarci kot v glasbeni ali filmski. PRjevec, ki delničarjem razlaga vrline DRMja točno ve, da naklada, ampak govori kar želijo investitorji slišati.

Tr0n ::

Protection mora delovat v prvih tednih po izidu igre, ko se proda najvec. To je cilj razvijalcev in zaloznikov. In dosedaj je Denuvo pri tem kar uspesen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

tikitoki ::

Heh, pri temu srotu, ki ga sedaj izdajajo, moras pocakati par mesecov, da so vsaj najhujse napake odpravljene. Prej ali slej bo folk to skapiral.

Compufreek ::

Smo creckali celo srednjo šolo in fax ker tako ali tako ni bilo denarja da bi kupil, sedaj pa bolj kot ne se kupuje, BF1 nisem mel namena igrat, ker pač mi ni do online play-a zato je bilo zanimivo creckan single player probat (ga niti nisem preigral).
Mislim da edini do sedaj pravi platform je GOG, zadevo kupiš in jo imaš, steam je ok ker je močna platforma, vsi ostali so nepredvidljivi, ubisoft ma zgodovino, da po nekaj letih ugasne strežnike, zakaj bi potem kupil njihovo igro če je šanca da je čez 15 let ne bom mogel več instalirat. In ja še zdaj z veseljem posnamem Dungeon keeper ali pa theme hospital na vsaki dve leti iz original CD jev kupljene leta 96 :)

MatH ::

Hja, brez warez scene, bi jaz že zdavnaj pozabil na igre. Če si ne bi obetal zastonj iger sploh ne bi šel v nakup drage grafične. Ko sem uvidel, da so na Steamu številne zamujene igre čist poceni, sem prešel na svetlo stran.
Mislim, da je čisto v redu, če pogruntajo zaščito PC iger ki bo učinkovita mesec, dva, v upanju da to za PC pomeni več iger ki so sicer rezervirane za konzole.
Dolgoročno pa utegnemo imeti težave z Denuvom poštenjaki, saj če njihovi strežniki ugasnejo, ugasnejo tudi na ta način zaščitene igre 8-O
Edina stvar, ki na vseh računalnikih in telefonih dela tako kot mora, je macola.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MatH ()

ahac ::

Dolgoročno pa utegnemo imeti težave z Denuvom poštenjaki, saj če njihovi strežniki ugasnejo, ugasnejo tudi na ta način zaščitene igre

Isto velja za Steam. Z Denuvo bi bilo v tem primeru mogoče celo manj težav.

Vsak pameten developer mora imet non-Denuvo verzijo igre in vse kar mora naredit je to, da tisto naloži na Steam/Origin/itd. pa se bo samo updatalo za vse userje. Ko so patchal Doom in odstranil Denuvo so naredil točno to. Težave bi bile lahko edino pri starih igrah, kjer ni več nikogar, ki bi naredil update (npr. developer propade).
Če bi pa Steam šel offline, bi lahko imel večje težave. V tem primeru publisher in developer sploh ne moreta veliko naredit, ker brez Steama nimaš več dokaza, da si kupil njihovo igro...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

LeQuack ::

Večino novih retail iger tudi ne moreš namestiti brez Steam. Recimo Fallout 4 ali pa Dishonored 2 in podobne imajo v škatli več ali manj samo Steam ključ in moraš potem downloadati igro.
Quack !

Looooooka ::

In steam je ponavadi del kode, ki se ga cracka.
Če bi torej prvi mesec/dva sploh ne crackali zadev bi se založniki mogoče manj trudili z zaščito.
Kdor čaka en mesec na crack verjetno niti ni tak die hard fan in mogoče sploh ne bo kupil igre.
Da bi pa die hard fan čakal mesec dva, med tem, ko njegovi kolegi že igrajo legalno kopijo...probably not.

ales85 ::

ahac je izjavil:

Če bi pa Steam šel offline, bi lahko imel večje težave. V tem primeru publisher in developer sploh ne moreta veliko naredit, ker brez Steama nimaš več dokaza, da si kupil njihovo igro...

Kako nimaš dokaza? Kaj pa račun, potrdilo o plačilu s kreditno kartico, email potrditev nakupa/plačila, etc...? Seveda lahko pride do zlorab ampak večina založnikov pa tudi malo pazi na ugled. Pa tudi, če gredo "na kant", še vedno lahko pošljejo vsem uporabnikom povzetek njihovih računov (na nek način overjeno, morda podpisano s certifikatom).

ahac ::

No, kakšne rešitve bi že poiskal, ampak vseeno bi bilo (za publisherje in za userje) s tem kar nekaj dela.

Če propade Denuvo, pa publisher lepo updata z verzijo brez DRM in to je to. Če je res, da pazijo na ugled, bodo to naredil in ni razlogov za skrb.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

[D]emon ::

Kolikokrat je ze bilo dokazano da razni DRM-ji in podobne pizdarije najbolj zajebejo legalne kupce ? Kolikokrat bo to treba ponovno dokazati preden jim bo kliknilo ?
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zaščita pred kopiranjem Denuvo nič kaj učinkovita

Oddelek: Novice / Igre
4711130 (7992) Markoff
»

Hekerji in krekerji napadajo Denuvo

Oddelek: Novice / Varnost
277124 (4578) [D]emon
»

Denuvo: posledice (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
19532770 (27375) kitl76
»

Denuvo

Oddelek: Igre
434985 (4057) LeQuack

Več podobnih tem