Forum » Na cesti » akumulator - nizka napetost
akumulator - nizka napetost
kuvanasarma ::
Živjo,
Kupil se nov Akumulator Varta Silver Dynamic (http://www.varta-automotive.de/en-gb/pr..., kateri pa me ne prepriča z delovanjem.
NAreč avto P5008 ima sistem Start - Stop, ki se bolj redko vklaplja kot s prejšnjim akku.
Obenem pri merjenju napetosti, se akumulator ne napolni nad 12,56V niti po 300km vožnje.
Ko je avtomobil vklopljen pa alternator polni s 14,65 +/- 0,02V
Prav tako sem opazil, da mi preko noči, napetost na akku pade med 0,2 in 0,4V
Meritve s testerji mogoče niso čist verodostojne, ker ne dam akku ven iz avta, ker je res glupo narejeno, ampak so delane ko je akku priklopljen na avto, kar lahko malo vpliva na rezultat.
Prodajalec me prepričuje da je z akku vse v redu, vendar je tudi sam rekel, da bi orala biti napetost med 12,8 in 13V, prav tako to kažejo tabele, katere sem našel na internetu.
Ali je mogoče da je Akku res slab, ali bi lahko bilo kaj drugega (preveliko pričakovanje)?
vala vsem.
Lp, kuvanasarma
Kupil se nov Akumulator Varta Silver Dynamic (http://www.varta-automotive.de/en-gb/pr..., kateri pa me ne prepriča z delovanjem.
NAreč avto P5008 ima sistem Start - Stop, ki se bolj redko vklaplja kot s prejšnjim akku.
Obenem pri merjenju napetosti, se akumulator ne napolni nad 12,56V niti po 300km vožnje.
Ko je avtomobil vklopljen pa alternator polni s 14,65 +/- 0,02V
Prav tako sem opazil, da mi preko noči, napetost na akku pade med 0,2 in 0,4V
Meritve s testerji mogoče niso čist verodostojne, ker ne dam akku ven iz avta, ker je res glupo narejeno, ampak so delane ko je akku priklopljen na avto, kar lahko malo vpliva na rezultat.
Prodajalec me prepričuje da je z akku vse v redu, vendar je tudi sam rekel, da bi orala biti napetost med 12,8 in 13V, prav tako to kažejo tabele, katere sem našel na internetu.
Ali je mogoče da je Akku res slab, ali bi lahko bilo kaj drugega (preveliko pričakovanje)?
vala vsem.
Lp, kuvanasarma
b3D_950 ::
Mogoče ga lahko oživiš z dobrim polnilcem:
https://www.amazon.de/Loadchamp-LC-7-0-...
Če je akku ok, bi morala bit napetost nad 13V, ko odklopiš polnilec.
Drugače pa je na ohišju neka koda iz katere lahko razbereš datum izdelave.
https://www.amazon.de/Loadchamp-LC-7-0-...
Če je akku ok, bi morala bit napetost nad 13V, ko odklopiš polnilec.
Drugače pa je na ohišju neka koda iz katere lahko razbereš datum izdelave.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
737 ::
Po vožnji, ko se akumulator napolni, mora biti na njem v prostem teku okoli 14 V (13,8 do 14,2 V).
janezvalva ::
moj akumulator se tudi čudno obnaša, vendar ima že 4,5 let.
hitro se izprazne. to opazim tako, da se pri zaganjanju "mantra" oz. počasneje zaganja.
mogoče ker se vozim le 12km dnevno(2x 6km)
čas za menjavo?
hitro se izprazne. to opazim tako, da se pri zaganjanju "mantra" oz. počasneje zaganja.
mogoče ker se vozim le 12km dnevno(2x 6km)
čas za menjavo?
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
energetik ::
Po nekaj urah po prenehanju polnjenja imajo Pb akumulatorji max 12,6V. To da čez noč pade za nekaj desetink je normalno (npr. iz 13,2 na 12,6). Če ima 12,0V ali manj, je popolnoma prazen.
Vprašanje pa je, če se med tvojo vožno res napolni na 100%. Pb aku rabi ure in ure, da se popolno napolni.
Na tvojem mestu bi ga najprej ornk napolnil do večera, nato izklopil. Zjutraj mora imeti 12,5-12,6.
Ali pa reskiraj in pelji v Črnuče (Akumulator.si), da ti dajo akumulator na tester. Potem boš takoj vedel, če te prodajalec nateguje.
Vprašanje pa je, če se med tvojo vožno res napolni na 100%. Pb aku rabi ure in ure, da se popolno napolni.
Na tvojem mestu bi ga najprej ornk napolnil do večera, nato izklopil. Zjutraj mora imeti 12,5-12,6.
Ali pa reskiraj in pelji v Črnuče (Akumulator.si), da ti dajo akumulator na tester. Potem boš takoj vedel, če te prodajalec nateguje.
_pobesneli_ ::
@Janezvalva
Ponavadi se ga menja ko umre. Tvoj je po letih že na koncu ja. Koliko časa bo zdržal, pa ti noben ne more garantirati.
Drugače da se akumulator malo sprazni čez noč ni nujno da je accu slab, vseeno v teh modernih avtih teče kar nekaj sistemov ko je avto ugasnjen. Pa še mraz je trenutno ki ne vpliva dobro na akumulator
Ponavadi se ga menja ko umre. Tvoj je po letih že na koncu ja. Koliko časa bo zdržal, pa ti noben ne more garantirati.
Drugače da se akumulator malo sprazni čez noč ni nujno da je accu slab, vseeno v teh modernih avtih teče kar nekaj sistemov ko je avto ugasnjen. Pa še mraz je trenutno ki ne vpliva dobro na akumulator
Gregor
737 ::
Kuvanasarma, se opravičujem, nisem dobro prebral. Tudi 14,65 V v prostem teku je v redu in akumulator je takrat poln, alternator in regulator delujeta normalno. Vse napetosti so normalne in so enake pri vseh 6 celičnih Pb akumulatorjih, ki se razlikujejo le po kapaciteti in notranji upornosti.
Janezvalva, mogoče se bi mu življenjska doba dala podaljšati še za kakšno leto. Najprej mu dolij destilirano vodo, da bo kislina v vseh celicah segala kakšen centimeter prek plošč. Če je model "brez vzdrževanja," odstrani nalepko in plastični pokrov, da prideš do čepkov.
Nekdaj smo se lotevali tudi desulfatizacije plošč. Zaradi sproščanja večjih količin pokalnega plina je treba biti previden. Sem bil že deležen eksplozije akumulatorja pred nosom, na srečo brez trajnih posledic. Desulfatizacija sicer na zagonskih akumulatorjih zaradi tankih plošč nima velikega učinka in je namenjena trakcijskim akumulatorjem (za viličarje, barke, sončne elektrarne...).
Janezvalva, mogoče se bi mu življenjska doba dala podaljšati še za kakšno leto. Najprej mu dolij destilirano vodo, da bo kislina v vseh celicah segala kakšen centimeter prek plošč. Če je model "brez vzdrževanja," odstrani nalepko in plastični pokrov, da prideš do čepkov.
Nekdaj smo se lotevali tudi desulfatizacije plošč. Zaradi sproščanja večjih količin pokalnega plina je treba biti previden. Sem bil že deležen eksplozije akumulatorja pred nosom, na srečo brez trajnih posledic. Desulfatizacija sicer na zagonskih akumulatorjih zaradi tankih plošč nima velikega učinka in je namenjena trakcijskim akumulatorjem (za viličarje, barke, sončne elektrarne...).
kuvanasarma ::
Dobro, dam danes ponoči ga polnit na polnilec pa prečekira kako bo jutri.
Je pa tudi res da temperature trenutno akkujem niso naklonjene :D
Dam feedback jutri ali pa v četrtek :)
Je pa tudi res da temperature trenutno akkujem niso naklonjene :D
Dam feedback jutri ali pa v četrtek :)
jernejl ::
Napolni ga pri sobni temperaturi, po odklopu polnilca počakaj kakšno uro ali dve in nato izmeri napetost.
Da je napetost nižja pri nizkih temperaturah, je sicer normalno.
Da je napetost nižja pri nizkih temperaturah, je sicer normalno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20770 (11117) | FireSnake |
» | Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19286 (12228) | jalovec09 |
» | VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOMOddelek: Na cesti | 12147 (11546) | SkIDiver |
» | Avtomobilski akumulator + multimeterOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 31262 (28876) | Newholland |
» | Polnilec za akumulator iz računalniškega napajalnika?Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 5725 (5558) | Brane2 |