Forum » Na cesti » Nihanje temperature "motorja"
Nihanje temperature "motorja"
Sami ::
Ni šans da pri vožnji po AC, da bi se ti motor shladil za 10°C, razen če ta vožnja obsega par minut obvoznice. Vozil sem tudi TDI, in segret motor (olje kot ti praviš) se mi ni nikoli ohladil (pri prižganem gretju) ko sem končal v zastoju. To velja tudi za moje vožene NA in turbo bencinarje.
Torej res nisi dobro prebral: "Odvisno je tudi koliko uporabljate gretje (pečko), če izklopim gretje se dosti prej ogreje."
V kolikor uporabljam PEČKO se kasneje ogreje, tudi ko se VODA ohladi ob dolgih zastojih ali klancih je olje še vedno ogreto, loči temperaturo vode in olja.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
kuvanasarma ::
Vidim, da imate nekateri dizle in se vozite +/-10 km v službo. Pozimi (temp. te dni) se pri takšni vožnji NE segreje na delovno temperaturo! Za konstantno temperaturo se mora segreti voda in kompleten motor, tudi olje v karterju! Za kar je pa pri npr -10°C še 20 km premalo!
To če prevozim 20km se mi zdi normanlno da bi se ohladilo. Ne pa da temperatura pada že med samo vožnjo po AC ter da ko je na AC ogret na 90°C (prevoženih 40-50km) zapeljem dol iz AC, pa temperatura pade do 80 pa se potem počasi spet dviguje....
Bom zamenjal termostat pa bomo videli kaj bo :)
Sami ::
Bom zamenjal termostat pa bomo videli kaj bo :)
Poročaj, prepričan sem da bo isto.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Heavy ::
Za kar je pa pri npr -10°C še 20 km premalo!Ne ga lomt. Po parih km se začne cagar vode dvigovati, kar pomeni, da je za normalno vožnjo vse čisto ok. Toplo pa v kabino piha že prej na račun grelca.
Temperatura olja ni isto kot temperatura vode. Če imaš možnost priklopi bluetooth OBD2 čitalec na avto in spremljaj temperature na telefonu (Carista, Torque na Marketu). Boš videl šele kdaj se olje segreje.
#TeamFelix
Heavy ::
Ni šans da pri vožnji po AC, da bi se ti motor shladil za 10°C, razen če ta vožnja obsega par minut obvoznice. Vozil sem tudi TDI, in segret motor (olje kot ti praviš) se mi ni nikoli ohladil (pri prižganem gretju) ko sem končal v zastoju. To velja tudi za moje vožene NA in turbo bencinarje.
Torej res nisi dobro prebral: "Odvisno je tudi koliko uporabljate gretje (pečko), če izklopim gretje se dosti prej ogreje."
V kolikor uporabljam PEČKO se kasneje ogreje, tudi ko se VODA ohladi ob dolgih zastojih ali klancih je olje še vedno ogreto, loči temperaturo vode in olja.
Kaj ima to veze z najino debato, kjer pišeš, kako je normalno, da pri avtocesti vožnji pade temperatura na prvem semaforju?
Raje napiši koliko km delaš.
#TeamFelix
Utk ::
Nekateri mešate počasno ogrevanje in padanje temperature, ko je avto že ogret. Prvo je odvisno od avta, jasno, drugo pa v nobenem primeru ni normalno, razen v ekstremnih spustih z zaviranjem z motorjem v ekstremnem minusu in gretju kabine. Ne pa da zapelješ z avtoceste in ti do prvega semaforja že začne padat cager.
Sami ::
Ni šans da pri vožnji po AC, da bi se ti motor shladil za 10°C, razen če ta vožnja obsega par minut obvoznice. Vozil sem tudi TDI, in segret motor (olje kot ti praviš) se mi ni nikoli ohladil (pri prižganem gretju) ko sem končal v zastoju. To velja tudi za moje vožene NA in turbo bencinarje.
Torej res nisi dobro prebral: "Odvisno je tudi koliko uporabljate gretje (pečko), če izklopim gretje se dosti prej ogreje."
V kolikor uporabljam PEČKO se kasneje ogreje, tudi ko se VODA ohladi ob dolgih zastojih ali klancih je olje še vedno ogreto, loči temperaturo vode in olja.
Kaj ima to veze z najino debato, kjer pišeš, kako je normalno, da pri avtocesti vožnji pade temperatura na prvem semaforju?
Raje napiši koliko km delaš.
Letno delam na Corsi D 1.2 16V okoli 10k km, na Golfu IV 1,9TDI okoli 25k km.
Na šiht imam v eno smer 17,5km, ko se spustim iz obvoznice je zgodba kot sem jo opisal, temperatura vode v gneči (ne samo minutki čakanja na semaforju) pri minusu pade na okoli 80c, to se je dogajalo pri vseh avtih, ki sem si jih lastil ali jih vozil.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
koyotee ::
krneki0001 je izjavil:
Ampak samo za par stopinj, recimo +-4 stopinje. Kar je ravno toliko da števec ne bo zaznal oziroma se ne bo opazno premikal. Kar je več, je problematično za motor tako na dizlu kot bencinarju.
Well, ni res, prej sem imel alfo 156 1.9jtd 5 let, ko sem šel v klanec 90°C, ko sem šel navzdol ~65°C. Nikoli problemov z motorjem, tudi sam sem menjal termostat, ker sem mislil, da ne deluje, bilo je isto.
Sedaj imam alfo 159 2.4 in je stanje popolnoma enako. Mogoče gre del tega pripisati predimenzioniranemu hladilniku, nevem.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Sami ()
Sami ::
Well, ni res, prej sem imel alfo 156 1.9jtd 5 let, ko sem šel v klanec 90°C, ko sem šel navzdol ~65°C. Nikoli problemov z motorjem, tudi sam sem menjal termostat, ker sem mislil, da ne deluje, bilo je isto.
Čisto isto je pri meni (samo da se ne spusti tako nizko 65c, meni se na okoli 80c), tudi pri menjavi termostata (Yugo, Golf IV), Corsa D in Auris pa se že od kar sem ju odpeljal iz salona tako obnašata. Seveda sem prašal tudi mehanika, vse je popolnoma normalno.
Verjamem pa da se lahko spusti tudi do 65c, odvisno od hladilnika, na kolegovem P206 1.4HDI se ob večjih klancih spusti na 70c, pri Yugu je bilo tudi podobno.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
fikus_ ::
Ali imate vsi grelce (Webasto, Eberspacher, . . .) v avtu?! Potem ti na začetku lahko temperatura pade, ko se grelec ugasne! Grelec greje samo vodo na vrhu motorja (glava motorja) in potniško kabino. Spodnji del motorja je hladen!
Za svoj avto vem, ko je ogret, temperatura ne niha. Ali je nihanje temperature normalno ali ne, pa ne vem povedati.
Za svoj avto vem, ko je ogret, temperatura ne niha. Ali je nihanje temperature normalno ali ne, pa ne vem povedati.
Heavy ::
Letno delam na Corsi D 1.2 16V okoli 10k km, na Golfu IV 1,9TDI okoli 25k km.
Na šiht imam v eno smer 17,5km
To pojasni, delam konkretno več pa se mi to ni zgodilo.
#TeamFelix
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Ampak samo za par stopinj, recimo +-4 stopinje. Kar je ravno toliko da števec ne bo zaznal oziroma se ne bo opazno premikal. Kar je več, je problematično za motor tako na dizlu kot bencinarju.
Well, ni res, prej sem imel alfo 156 1.9jtd 5 let, ko sem šel v klanec 90°C, ko sem šel navzdol ~65°C. Nikoli problemov z motorjem, tudi sam sem menjal termostat, ker sem mislil, da ne deluje, bilo je isto.
Sedaj imam alfo 159 2.4 in je stanje popolnoma enako. Mogoče gre del tega pripisati predimenzioniranemu hladilniku, nevem.
To je 25 stopinj razlike????? Orenk preveč. Zato pa je potem toliko govora o pokvarljivih alfah, ker je očitno že sama zasnova zanič. Nebi se smelo za toliko ohladit, ker to pomeni, da ni na delovni temperaturi in avto pije ko žolna takrat.
Pri meni je temperatura stalno 90 stopinj, pri spustu po dogem klancu (recimo trajanski klanec ali višnjegorski ali vrhniški) se spusti za 3 stopinje za 87 stopinj celzija (gledano z OBD modulom). Še pri zunanji temperaturi -23 stopinj (pokljuka) se ni spustila temperatura in je bil kazalec vedno na istem mestu.
Utk ::
Letno delam na Corsi D 1.2 16V okoli 10k km, na Golfu IV 1,9TDI okoli 25k km.
Na šiht imam v eno smer 17,5km, ko se spustim iz obvoznice je zgodba kot sem jo opisal, temperatura vode v gneči (ne samo minutki čakanja na semaforju) pri minusu pade na okoli 80c, to se je dogajalo pri vseh avtih, ki sem si jih lastil ali jih vozil.
10 stopinj je seveda normalno da ti pade, ampak novejši avti to razliko zadušijo na kazalcu. Golf 4 morda še ne. Pri corsi pa sploh zanimivo kje gledaš, a ima sploh cager? Če gledaš direktno na računalniku, je pa to normalno ja. 10 stopinj manj, 20 vseeno ne.
energetik ::
kuvanasarma je izjavil:
Med samo vožnjo po AC povprečen avto nuca vsaj 20kW mehanske moči, to pomeni pri bencinarju cca. 50kW toplotne moči! S 8kW toplotno črpalko ogrevam celo bajto!Vidim, da imate nekateri dizle in se vozite +/-10 km v službo. Pozimi (temp. te dni) se pri takšni vožnji NE segreje na delovno temperaturo! Za konstantno temperaturo se mora segreti voda in kompleten motor, tudi olje v karterju! Za kar je pa pri npr -10°C še 20 km premalo!
To če prevozim 20km se mi zdi normanlno da bi se ohladilo. Ne pa da temperatura pada že med samo vožnjo po AC ter da ko je na AC ogret na 90°C (prevoženih 40-50km) zapeljem dol iz AC, pa temperatura pade do 80 pa se potem počasi spet dviguje....
Bom zamenjal termostat pa bomo videli kaj bo :)
Če se ti pri 50kW toplote začne avto hladiti, to pomeni samo da se voda na polno hladi v radiatorju in torej termostat ne opravlja svoje funkcije.
Termostat je tam zato, da je temperatura vode v bloku motorja 90° +- par K!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
forplan ::
krneki0001 je izjavil:
Ampak samo za par stopinj, recimo +-4 stopinje. Kar je ravno toliko da števec ne bo zaznal oziroma se ne bo opazno premikal. Kar je več, je problematično za motor tako na dizlu kot bencinarju.
Well, ni res, prej sem imel alfo 156 1.9jtd 5 let, ko sem šel v klanec 90°C, ko sem šel navzdol ~65°C. Nikoli problemov z motorjem, tudi sam sem menjal termostat, ker sem mislil, da ne deluje, bilo je isto.
Sedaj imam alfo 159 2.4 in je stanje popolnoma enako. Mogoče gre del tega pripisati predimenzioniranemu hladilniku, nevem.
Tudi sam imam Alfa 159 in ne drži iz moje izkušnje da je krivo vse drugo kot pa termostat.
Se pravi meni je pozimi težko se ogrel avto na 90 stopinj, sem vozil od 70 do 80... Pa recimo sem ga ogrel z bolj atraktivno vožnjo na 90 in potem po 300m spusta v klanec pri minusi spet na 80-70 stopinj.
Sem bil na srečanju alfistov in smo debatirali ta problem. Ko sem to omenil so takoj večina "saj to je noramlno to majo vsi, to dela vsem v alfa + vsem dizlom...
No jaz sem zamenjal termostat in ko se zagreje na 90 (prej večinoma ni prilezel do tja) se ne premakne z 90 pa lahko nevem kakšno čakanje v kolonah, semaforjih in podobno
da se strinjam
Markus386 ::
Meni na nobenem ni nikoli nihalo. Največ razlike kar se vidi je, da se kazalec dotika 90° črtice z leve in z desne strani, torej nekaj stopinj razlike max, po tem, ko se enkrat ogreje.
Hitrost ogrevanja je pa seveda različno hitra glede na temperaturo okolice, in glede na to, da je vključeno gretje, ali ne.
Predimenzioniran hladilnik načeloma nima neke hude veze s temperaturo, ker naj termostat vode sploh ne bi spuščal do hladilnika, če je le-ta prehladna.
Hitrost ogrevanja je pa seveda različno hitra glede na temperaturo okolice, in glede na to, da je vključeno gretje, ali ne.
Predimenzioniran hladilnik načeloma nima neke hude veze s temperaturo, ker naj termostat vode sploh ne bi spuščal do hladilnika, če je le-ta prehladna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markus386 ()
kuvanasarma ::
Zdaj ko sem bil doma sem testiral še s priklopom OBD2 adapterja, pri vožnji po AC je temperatura "ECT-->Engine coolant temperature" okoli 84°C, kazalec kaže 90°C
Ko sem zapeljal la lokalno cesto se počasi začne ohlajanje (nekaj ima vpliva tudi teren, večino teža noge)..tem od 78-82°C kazalec ne kaže 90, ampak kakih 85.
Se ustavim, pustim avto vklopljen, počasi a zanesljivo temperatura pada, vse do 69°C po ECU, števec tudi kaže 70°C...
Če ugasnem ventilacijo, gre temperatura počasi gor-->cca 0,5°C na minuto.
V glavnem čez eno uro menjam termostat, pa bomo videli...
Ko sem zapeljal la lokalno cesto se počasi začne ohlajanje (nekaj ima vpliva tudi teren, večino teža noge)..tem od 78-82°C kazalec ne kaže 90, ampak kakih 85.
Se ustavim, pustim avto vklopljen, počasi a zanesljivo temperatura pada, vse do 69°C po ECU, števec tudi kaže 70°C...
Če ugasnem ventilacijo, gre temperatura počasi gor-->cca 0,5°C na minuto.
V glavnem čez eno uro menjam termostat, pa bomo videli...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuvanasarma ()
JC Denton ::
kuvanasarma je izjavil:
Živjo,
Imam peugeota 5008 (1.6 e-HDI, FAP, 155kkm), in opažam da ima neke probleme s temperaturo motorja oziroma hladilnega sredstva.Sedaj pa nisem prepričan ali je termostat, ali bi bilo lahko kaj drugega.
Namreč avto se do 90°C ogreje, potem pa se začne poplesavanje kazalca temperature. Temperatura vsake toliko, tudi na AC pade na nekih 80-85°C, sploh če je vklopljena avtomatska klima, se pa to dogaja tudi pri vklopljenem navadnem prezračevanje, vendar počasneje. Če pa se ustavim in je avto vklopljen, pa v roku 20 sekund temperatura začne padat in se ustali pri 70°C. Ko se začnem vozit pa spet naraste...
Tudi ko zapeljem z AC na regionalko, ali pa ko se vozim po regionalki pa temperatura niha med 80 in 90°C
Nikoli pa temperatura ne narasta čez 90 kar je kul, pomojem :)
Je zanič termostat (mehanski del) ali bi lahko bilo kaj drugega?
Hvala vsem vnaprej!
Lp
Termostat lahko zamenjaš a skoraj zagotovo ne bo bolje. Sem imel isti problem na Focusu 1.6 TDCI, zamenjal termostat in je enako naprej. Uradna razlaga s strani servisa je bila, da vozim prelepo. In da je nihanje pri tem motorju (avtomobilu) normalno.
To zimo bom dal v reže na maski kako plastiko/karton, da zmanjšam pretok zraka, pa da vidim razliko. Se pa problem začne pojavljati, ko je zunaj -5 ali nižja temperatura.
OmegaM ::
Mislim, ko da ti bo to kaj pomagao, namesto, da bi se spravil do mehanika ali znanca ko dejansko kaj ve o tej tehniki.
Vedno znova me preseneca ST forum.
Vedno znova me preseneca ST forum.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
Scorpia ::
A daj no, na hladilniku sigurno nima senzorja temperature, ker računalnik zanima kakšna je temepratura motorja za pravilno mešanico, briga ga radiator. Kvečjemu je tam termostikalo za vklop ventilatorja.
Zaprtje maske pomaga samo pri okvarjenem termostatu, če ta deluje kot je treba, nima veze, ker skozi radiator v takih razmerah voda ne teče!
Glede menjave termostata si pa mislim svoje, vozil sem 3 Hyundaie 15-20 let stare, vsi z original termostati, temperatura kot pribita. Tudi pri četrtem pri 8 letih original termostat, original hladilna, temperatura po ODB merilniku niha 87-93, merjeno pri -10 in +35.
Motorni racunalnik nikoli ne mesa mesanico glede na temperaturo vode! Za to skrbi lambda sonda, MAF/LMM kjer so vrednosti takoj...
////
shadeX ::
Bom zamenjal termostat pa bomo videli kaj bo :)
Poročaj, prepričan sem da bo isto.
Ne bo. Ko pride enkrat števec na 90, ne sme biti opazne razlike med nihanjem temperature, bognedaj toliko da števec pride na 70. Ko je enkrat na 90 tam tudi ostane. Koliko časa pa traja da pride do delovne temperature je pa odvisno od mnogo drugih dejavnikov.
koyotee ::
A to drži, ker si ti tako rekel, al kaj?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
aiko ::
Pri dizlu je normalno da se pozimi motor ohlaja ;) Čeprav je bil že segret na delovno temperaturo... Vozim že drugo 2,0 dci Laguno in sem pri obeh opazil nihanja temperature, sicer med vožnjo ko se segreje, ostaja konstantna, ampak če bi se kje malo bolj počasi vozil, bi se motor začel ohlajati, saj z ogrevanjem kabine odvedeš veliko toplote motorju, dizli pa se ne segrejejo tako hitro kot bencinarji... naj me še kdo popravi, doda...
Se strinjam..
Ne delaj si stroškov z menjavo termostata. Novejši dizel se po klancih navzdol zelo rad ohladi, prav tako pri "nežni" vožnji, kjer pedalka od gasa ni konstantno malo pritisnjena, gretje pa imaš na maximum (če so npr. obrati na 1500 rpm, minimum ima pa na npr. 800, vedno ko spustiš gas pade vbrizg goriva na 0). Pri taki vožnji se dizel težko ogreje na "delovno temp., ker imaš velik odvod toplote preko pečke. Mojemu pade temparatura iz 90 st na 80 st vedno, ko je zunaj pod 3 st celzija, ker je pač gretje vklopljeno, avto pa po klancu navzol pač ne rabi gasa v mojem primeru (torej nič vbrizga, posledično nobenega dovoda toplote, le odvod nje). Klanec je čez palec dolg cca 5 km.
Termostata sta pregledana (ima 2) in oba sta ok.
JC Denton ::
Mislim, ko da ti bo to kaj pomagao, namesto, da bi se spravil do mehanika ali znanca ko dejansko kaj ve o tej tehniki.
Vedno znova me preseneca ST forum.
A to si mene komentiral? Če uradni servis ne ve, pol tak kur... Nasvet mojega mehanika je bil zamenjaj termostat in to se je naredilo. Problem še vedno ostaja. A sem pomirjen, ker kot vidim, nisem edini s tako težavo.
aiko ::
Saj to ni težava. To je samo normalno delovanje sistema pri novejših dizlih. lahko si (smo) veseli, da nam vozilo ne kuri nafte ko to ni potrebno :)
Če ti temperatura pade iz 90 st. na 65 st. pa ni več normalno. To pa tudi zelo hitro ugotoviš, ker se ti avto ne segreje celo večnost.
Dosti novejših dizlov ima tudi vgrajen električni grelec vode, kateri pomaga greti vodo, ko avto dosti "idla". Npr. moj letnik 2004 ga ima serijsko - in ne, ni webasto.
Če ti temperatura pade iz 90 st. na 65 st. pa ni več normalno. To pa tudi zelo hitro ugotoviš, ker se ti avto ne segreje celo večnost.
Dosti novejših dizlov ima tudi vgrajen električni grelec vode, kateri pomaga greti vodo, ko avto dosti "idla". Npr. moj letnik 2004 ga ima serijsko - in ne, ni webasto.
Spajky ::
Ma saj ni pomembno, če temperatura vode niha, Dokler je v okviru od 60-90°C je Ok. Pomembna je bolj viskoznost olja v mašini zaradi pravilnega mazanja, posebej za tiste avte, ki nimajo olja v koritu, ampak sistem obtočnega mazanja. Tisti, ki imajo dodatni grelec na elektriko, je to grelec za olje in ne za vodo ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
steev ::
Sam sem tudi mnenja, da ne sme pasti temperatura na semaforju po avtocesti. Kvečjemu se dvigne, ker je takrat hlajenje slabše. Razen če maš pečko na maks, sam po 20 km bi ti bilo kar vroče.
Druga stvar je pa ta, da majo nekateri termostati tudi električni grelec, s katerim DME kdaj malo prej odpre termostat. Pri sebi sem opazil da poleti pod močno obremenitvijo odpre termostat in temperatura pade tudi pod 80 °C (seveda je cagar na sredini) iz klasičnih 93. Pozimi pa nima veze, 100 ali 170 °C, Rebrnice gor ali dol (brez gasa), temperatura je vedno 93+/-1 °C. Spet tretji ekstrem je poleti na 35 °C opoldne v kaki koloni, kjer temperatura naraste tudi do 105 °C s prižgano klimo (cagar še vedno na sredini).
Druga stvar je pa ta, da majo nekateri termostati tudi električni grelec, s katerim DME kdaj malo prej odpre termostat. Pri sebi sem opazil da poleti pod močno obremenitvijo odpre termostat in temperatura pade tudi pod 80 °C (seveda je cagar na sredini) iz klasičnih 93. Pozimi pa nima veze, 100 ali 170 °C, Rebrnice gor ali dol (brez gasa), temperatura je vedno 93+/-1 °C. Spet tretji ekstrem je poleti na 35 °C opoldne v kaki koloni, kjer temperatura naraste tudi do 105 °C s prižgano klimo (cagar še vedno na sredini).
:|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: steev ()
Sami ::
Pri corsi pa sploh zanimivo kje gledaš, a ima sploh cager?
4X zaporedoma pridržiš tipko za resetiranje kilometrov (trip), pokaže se meni, 3 ali 4. opcija je temperatura vode.
Novejši dizel se po klancih navzdol zelo rad ohladi, prav tako pri "nežni" vožnji, kjer pedalka od gasa ni konstantno malo pritisnjena, gretje pa imaš na maximum (če so npr. obrati na 1500 rpm, minimum ima pa na npr. 800, vedno ko spustiš gas pade vbrizg goriva na 0). Pri taki vožnji se dizel težko ogreje na "delovno temp., ker imaš velik odvod toplote preko pečke. Mojemu pade temparatura iz 90 st na 80 st vedno, ko je zunaj pod 3 st celzija, ker je pač gretje vklopljeno, avto pa po klancu navzol pač ne rabi gasa v mojem primeru (torej nič vbrizga, posledično nobenega dovoda toplote, le odvod nje). Klanec je čez palec dolg cca 5 km.
Termostata sta pregledana (ima 2) in oba sta ok.
Super povedano, pri meni je točno tako.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
Utk ::
No, tam vidiš potem res pravo temperaturo, ki seveda niha, ampak če bi imel cager, se na njem to ne bi poznalo, ker so pri novejših avtih pač tako narejeni. Če je normalna temperatura 90, je od 80 do 95 vse v redu. 70 pa pač več ni.
shadeX ::
Da. Sploh pri VW, AUDI in drugih mašinah ko pride cager na 90 stopinj se potem ne premika, tudi če temperatura pade / poviša za 5-10 stopinj, kar sploh ni problem. Če se cager premakne iz delovne temperature na manj ali več je nekaj zagotovo narobe.
Sem že doživel sicer to, ampak pri men je šlo navzgor :)
Sem že doživel sicer to, ampak pri men je šlo navzgor :)
kuvanasarma ::
No uglavnem, termostat zamenjan, obnašanje isto...
Pa sem to menjal pri pooblaščenem mehaniku....
Torej mašina se ogreje, vendar temperatura pade..
Bom počakal da bo bolj toplo, da vidim če se to kaj pozna :)
Kaj bi sploh še lahko bilo narobe???
Pa sem to menjal pri pooblaščenem mehaniku....
Torej mašina se ogreje, vendar temperatura pade..
Bom počakal da bo bolj toplo, da vidim če se to kaj pozna :)
Kaj bi sploh še lahko bilo narobe???
krneki0001 ::
kuvanasarma je izjavil:
No uglavnem, termostat zamenjan, obnašanje isto...
Pa sem to menjal pri pooblaščenem mehaniku....
Torej mašina se ogreje, vendar temperatura pade..
Bom počakal da bo bolj toplo, da vidim če se to kaj pozna :)
Kaj bi sploh še lahko bilo narobe???
Kako pa ti ventilatorji delajo? Ti slučajno stalno ventilator deluje. Ker avto pred semaforjem nebi smel izgubljat temperature.
Meni se pri tem mrazu recimo ventilatorji skoraj ne zaženejo, razen če stojim dolgo časa na mestu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
kuvanasarma ::
Ventilator dela tako kot mora, ko je mašina ohlajena se ni vklopil. Pravzaprav se ga ne sliši niti ko je 90°C...
Sva pa vklopila avto brez priključenega senzorja, in je takoj javil napako/visoko temperaturo...
Uglavnem pustil bom do poletja, pa bomo videli :)
Sva pa vklopila avto brez priključenega senzorja, in je takoj javil napako/visoko temperaturo...
Uglavnem pustil bom do poletja, pa bomo videli :)
koyotee ::
Da. Sploh pri VW, AUDI in drugih mašinah ko pride cager na 90 stopinj se potem ne premika, tudi če temperatura pade / poviša za 5-10 stopinj, kar sploh ni problem. Če se cager premakne iz delovne temperature na manj ali več je nekaj zagotovo narobe.
Sem že doživel sicer to, ampak pri men je šlo navzgor :)
Veš zakaj cagar ne pade? Ker imajo ******* ogrevanje vode posebej!!!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
aiko ::
Pomembno je tudi kako termostat deluje, kje ima avto senzor temperature, termostikalo in "logika" hlajenja. Namreč ne delujejo vsi enako. Pri prejšnjemu avtu je termostat iz popolnoma zaprtega stanja v odprto stanje preklapljal pri 80 st., pri 90 st je bil popolnoma odprt, pri 95 st. se je vklopil ventilator. Sem menjal 2 termostata (1x konkurenca, 1x original) preden sem ugotovil preko forumov da je to normalno - za to vozilo. Termostikalo za ventilator je bilo na hladilniku direktno vezano. Si ugasnil avto in ventilator je še naprej delal. Pri drugih, ko izklopiš kontakt, tudi ventilator neha delat, kljub temu, da je avto vroč. Eni merijo temperaturo pred termostom, drugi po termostatu, tretji kr nekje...
krneki0001 ::
Evo sedaj sem testiral na svojem, temperatura motorja je stalno od 87 do 89 stopinj. Cager se tudi premakne ne, potem ko je mašina ogreta na delavno temperaturo. Zunaj je -3 stopinje in sem se vozil po gužvi in stal pred semaforji, po klancu navzdol, od 30 do 130km/h, pa direkt iz avtoceste stat pred semafor in podobno.
Motor je 2500ccm.
8km sem rabil, da se je olje ogrelo na delavno temperaturo.
Motor je 2500ccm.
8km sem rabil, da se je olje ogrelo na delavno temperaturo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
koyotee ::
PA mas loceno ogrevanje vode?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
perci ::
Tudi pri mojem vozilu je cagar pribit na 90, tudi v mrazu, ko stojim na semaforju. Mondeo 1.6 tdci.
Enako je bilo pri prejšnjem - Lancia Lybra 1.9 jtd. Tolko o teh slabih italijanskih motorjih.
Enako je bilo pri prejšnjem - Lancia Lybra 1.9 jtd. Tolko o teh slabih italijanskih motorjih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Sami ::
kuvanasarma je izjavil:
No uglavnem, termostat zamenjan, obnašanje isto...
Pa sem to menjal pri pooblaščenem mehaniku....
Torej mašina se ogreje, vendar temperatura pade..
Bom počakal da bo bolj toplo, da vidim če se to kaj pozna :)
Kaj bi sploh še lahko bilo narobe???
Nič ni narobe, sem ti rekel da bo isto...torej vse ok.
Pade ti samo temperatura vode, očitno je tako močan dotok zraka na hladilnik, ali pa se pri tem avtu termostat prej odpre kar je poleti še bolje....pozabi :-)
Moj golf 1.9TDI ima 416k km in se je tako vedno obnašal, pa še vedno deluje bp, kot tudi ostali avtomobili pri hiši.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
WarpedGone ::
Tudi pri mojem vozilu je cagar pribit na 90, tudi v mrazu, ko stojim na semaforju. Mondeo 1.6 tdci.
Enako je bilo pri prejšnjem - Lancia Lybra 1.9 jtd. Tolko o teh slabih italijanskih motorjih.
Seveda je pribit na 90 ... šofira ga 20k vrstic kode v mikrokontrolerju.
Dej digitalni termometer v hladilno, pa situacijja mal drugačna, nepribita.
Zbogom in hvala za vse ribe
shadeX ::
Kar nima popolnoma nobene veze. Proizvajalec že ve, koliko je dovolj da končni uporabnik vidi kaj se z mašino dogaja, zato je pa pač tam na miru ker ni potrebe da se premika za vsakih par stopinj odstopanja.
- 90 Stopinj (ponavadi cager vertikalno) - VSE OK
- 120 NOT OK
- 60 NOT OK - če je cager že kazal delovno temperaturo.
Za VW, AUDI, ŠKODA, SEAT sem 100%, da OP-jev problem NI normalen. Sicer pa... koliko časa ti to dela? Kako je bilo prejšnjo zimo?
- 90 Stopinj (ponavadi cager vertikalno) - VSE OK
- 120 NOT OK
- 60 NOT OK - če je cager že kazal delovno temperaturo.
Za VW, AUDI, ŠKODA, SEAT sem 100%, da OP-jev problem NI normalen. Sicer pa... koliko časa ti to dela? Kako je bilo prejšnjo zimo?
perci ::
Seveda je pribit na 90 ... šofira ga 20k vrstic kode v mikrokontrolerju.
Dej digitalni termometer v hladilno, pa situacijja mal drugačna, nepribita.
Glede na to, da je OP-ov avto Peugeot z 1.6 HDI motorjem, predvidevam, da je to enak motor kot v mojem Mondeu. In praviš, da Peugeot za isti motor ne zmore 20 vrstic kode?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
WarpedGone ::
Pravim to kar sm napisu zgoraj ... cagr upravlja absurdno veliko kode, 20 tisoč vrstic kode.
Zato da se fizikalni procesi pretopijo v obnašanje ki pri ljudeh ne povzroča panike.
Zato da se fizikalni procesi pretopijo v obnašanje ki pri ljudeh ne povzroča panike.
Zbogom in hvala za vse ribe
perci ::
WarpedGone je izjavil:
Pravim to kar sm napisu zgoraj ... cagr upravlja absurdno veliko kode, 20 tisoč vrstic kode.
Zato da se fizikalni procesi pretopijo v obnašanje ki pri ljudeh ne povzroča panike.
Opu cagar skače gor in dol. Trdim, da to ni normalno, ne da cagar nima dušenja ali da je temperatura vode točno 90. In dajem za primer svoje vozilo z enakim motorjem, kjer je cagar pribit na 90.
K0K0 ::
Moj golf 1.9TDI ima 416k km in se je tako vedno obnašal, pa še vedno deluje bp, kot tudi ostali avtomobili pri hiši.
Na volkswagnih kazalec ne niha. Preverjetno na Golf 4 1,9 tdi, golf 3 1,9TD, polo 1,4, Škoda octavia 1,8.
Sem pa imel kangoja 1,4 na katerem se je to dogajalo in me je pozimi večrat zeblo, ker je na vsakem klancu temperatura padla in je nehal gret. Poleti pa je šel kazalec pri vožnji čez lj. na 3/4.
Sami ::
Moj golf 1.9TDI ima 416k km in se je tako vedno obnašal, pa še vedno deluje bp, kot tudi ostali avtomobili pri hiši.
Na volkswagnih kazalec ne niha. Preverjetno na Golf 4 1,9 tdi, golf 3 1,9TD, polo 1,4, Škoda octavia 1,8.
Sem pa imel kangoja 1,4 na katerem se je to dogajalo in me je pozimi večrat zeblo, ker je na vsakem klancu temperatura padla in je nehal gret. Poleti pa je šel kazalec pri vožnji čez lj. na 3/4.
Lahko te zapeljem z Golfom IV 1,9TDI ali Golfom VI 1.6TDI, obema pri dolgem klancu niha kazalec, sem z njim naredil preveč km, da vem kako se obnaša (ne samo z enim 1,9TDI).
S tvojim Kangoojem pa je bilo po tem sodeče nekaj res narobe.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
kuvanasarma ::
No, uglavnem sem prašal še enega ki ima identičen avto, in gre pri njemu tudi kazalec gor/dol.
Na semaforjih in klancih gre malo dol, potem pa nazaj na 90...
Temperatura odpiranja tegale termostata pa je 83°C.
Imam pa še eno vprašanje akumulator na testu kaže nekih 68-69% zdravja in tester napiše "replace battery"... Bi lahko to imelo kaj veze?
Ali je priporočljivo menjati akumulator? :)
Na semaforjih in klancih gre malo dol, potem pa nazaj na 90...
Temperatura odpiranja tegale termostata pa je 83°C.
Imam pa še eno vprašanje akumulator na testu kaže nekih 68-69% zdravja in tester napiše "replace battery"... Bi lahko to imelo kaj veze?
Ali je priporočljivo menjati akumulator? :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto - Visoka Temperatura Motorja?Oddelek: Na cesti | 9262 (8087) | koyotee |
» | Dilema ob menjavi avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11475 (8045) | IL_DIAVOLO |
» | števec temperature se ne dvigne?Oddelek: Na cesti | 8070 (7000) | hojnikb |
» | 1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28956 (26039) | Buggy |
» | Temperatura vode pozimi v avtomobiluOddelek: Na cesti | 10871 (9012) | amigo_no1 |