Prijavi se z GoogleID

» »

Nakup rabljenega avta

Nakup rabljenega avta

Temo vidijo: vsi
strani: 1 2 3 4 ... 16

Sami ::

1.6TDI 105km kar lepo prede pri 120-150km/h, za Octavio čisto dovolj, poraba po mojih izkušnjah na relacije okoli 5L oz. od načina volje.

Se pa splača pogledat še nove Oplove motorje 1.6CDTI 136km in 320nm navora, imajo tudi ketno.

Kolega ima Astro J s tem motorjem in je bomba, poraba na relacije tudi okoli 5L.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Stipex ::

Imamo doma 105HP Octavijo MKII tdi. Premalo moči za kakšne daljše, redne ture po AC. Vsedi se v 150HP+ dizla in naredi hitrih 200km po AC, kr naenkrat se ti zdi tistih 105 konjev prav mučno za takšno vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

-valvoline- ::

Meizu je izjavil:

hator je izjavil:

Čudi me, da nisi pogledal Škod. Češki, poceni avto z nemško tehnologijo. Samo rabljene Škode malo cene zgubijo. Če se ne motim dobiš za okrog 10.000 eur novo Škodo Rapid. Poglej jo.


Skode sem gledal, ampak ne najdem nic pametnega. Rabim masino za dolge relacije z dovolj prostora. Najbolj primerna se mi zdi Skoda Octavia, ampak ne najdem trenutno nic pametnega. Vse nekam leze proti 200kkm. Ali pa cez.

Za Octavio glede na tezo mi je pa 105km za dolge relacije premalo. 130km/h mora masina ruknit na AC brez matranja, nizki obrati, s tempomatom. Klanec gor ali dol.

Sem tudi ze razmisljal o nakupu bencinarja, ki bi imel normalno porabo, ampak se stevilke takoj, ko kupis bencinarja z vec kot 1.6 masino zacnejo noro dvigati. Sem pa preprican, da bi prisparal pri stroskih servisa. Ne vem, no.

-valvoline- je izjavil:

Kie z 1.5 in 1.6 crdi so tudi odlicen nakup. Prav presenecen sem biv k sem vidu da majo boschov cr sistem (verjetno ne vsi, pred-pri nakupom je najboljse tole ugotovit. Motorji so neunicivi in so vsi na ketno. Hyundai ma iste motorje.


Kot lastnik KIA Ceed SW 2009 1.6crdi 116km sem se ravnokar odlocil, da avto prodam in kupim drugega. 150kkm, fuc oba zadnja stabilizatorja, fuc zavore (menjane v zadnjih 40kkm 3x in ne, ne zaradi divjanja :)), fuc celjusti (blokada na cilindrih ocitno), gnilo podvozje, cveti na vratih, prtljaznih vratih, masina cuka, pusca menjalnik, fuc semeringi, fuc sklopka komplet, turbo serje, pa se bi lahko nasteval.

Ja, potrosni materiali. Ampak ko te avto pri 150kkm stane okrog 1000 eur za popravilo brez vkljucene sanacije rje ter cukanja masine je pa malce smesna zadeva.

Mogoce sem trefil slabo masino. Mogoce.

To pa je definitivno nekaj narobe z bremz sistemom, ne sme tako hitro pobirat obloge. Pr 150k je itak normalno da bos mogu par zadev porihtat nic posebnega. Novejsi avti majo vsi bolj mehka podvozja z vec in vec stabilizatorjev ter ostalega klumpa, kia ni posebnost pa tudi pri premium avtih je podobno sranje. Pac slovenske ceste (makadami).

Zgodovina sprememb…

Stipex ::

Če je avto gnil in ga čaka sklopka (+ vztrajnik) ter mogoče še kakšna turbina in komplet obnova zavornega sistema, je res bolje da gre od hiše. To je takoj 2-3 jurje, s tem da rjo bo samo začasno omilil, nekoliko kasneje pa se zopet pojavi in razširi naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

RedDrake ::

-valvoline- je izjavil:


To pa je definitivno nekaj narobe z bremz sistemom, ne sme tako hitro pobirat obloge. Pr 150k je itak normalno da bos mogu par zadev porihtat nic posebnega. Novejsi avti majo vsi bolj mehka podvozja z vec in vec stabilizatorjev ter ostalega klumpa, kia ni posebnost pa tudi pri premium avtih je podobno sranje. Pac slovenske ceste (makadami).


Povsem verjetno ja.
Je pa veliko odvisno tudi od tipa voznje.
Recimo, jaz sem pri 85kkm moral menjati komplet zavore, ker 60kkm po ovinkasti in hriboviti regionalki pač zahteva svoj davek.
Da recimo vzopna/spusta na cca 1000 m n.m. vsaj 100x v tem obdobju ne omenjam :)
Jasno, nekomu, ki dela dnevno 200km po AC na tempomatu, bodo bremze držale 200kkm in bodo kot nove.

Pa še to, prosim ignoriraj bebce, ki mislijo, da rabiš za "udobno" vožnjo po AC 200KM+
Sem vozil vse, od kinderjajčkov s 40KM do dizlov s 300KM+ in praktično vsem vmes. Za AC je pomembno, da so obrati nizki (tu pride prav dizel ali turbobencinar ali zelo močan atmosferski bencinar), moč sama ni _tako zelo_ pomembna. Kot nekateri pravijo ~100KM dizel bo dovolj za AC vožnjo okoli 130km/h (in bo lufta za umikanje/prehitevanje več kot dovolj, pospešek 130-150 je pri vseh vozilih, ki gredo po specifikaciji tam 180-190 več kot zadovovljiva). Jasno, če pa misliš postavljati rekorde, potem pa kak V10 dizel ali še bolje kak V12 superduperturbocharged s tam kakim tisočim ali dvema konji, pa še vedno ne bo dovolj. Karikiram, ampak mislim, da je jasno.

Go-ahead ::

Podvprašanje,


za nakup rabljenega avtomobila daš na račun lastniku cca 10 % prodajne cene. Prosi te, da počakaš par dni ker še rabi avto. Ob naslednjem klicu ti pove, da ima boljšega ponudnika. Kaj lahko storiš?

RedDrake ::

Ara se tipično vrne dvojno v primeru odpovedi prodajalca, v primeru odpovedi kupca ostane pri prodajalcu. To je, če se je spisalo vsaj en list papirje, kjer piše, da gre za aro/varščino in so ti pogoji navedeni.
Če noče nič slišati o vračilu, potem je policija naslednji korak (ker gre očitno za prevaro).

krneki0001 ::

Meizu je izjavil:

Sem tudi ze razmisljal o nakupu bencinarja, ki bi imel normalno porabo, ampak se stevilke takoj, ko kupis bencinarja z vec kot 1.6 masino zacnejo noro dvigati. Sem pa preprican, da bi prisparal pri stroskih servisa. Ne vem, no.


Ne drži ravno. Subaru outback 2006 letnik z vso opremo - usnje, navigacija, zadnja kamera, senzorji, ogrevano prednje steklo, ogrevana ogledala, ogrevani sedeži,...., odličen štirikolesni pogon. Avto ima 340.000 prevoženih, povprečna poraba za zadnjih 10.000 kilometrov pa je 8.6 litra bencina na 100km prevoženih. Pa se avto ne špara in ima vsak dan vsaj štiri kratke relacije od 3 pa do 7km, med vikendi pa kak daljši izlet, tam okoli 300 do 500km, občasno tudi več.

Cena za avto je bila 3000 evrov, naredil sem še veliki servis in zamenjal sklopko, kar je zneslo še 630 evrov, kupil 4 nove gume (320EUR), pa registracija: 34EUR tehnični, 153EUR cestnina in 223EUR zavarovanje (osnovno, voznik, stekla, divjad in luči).
Vse kar bom moral še zamenjat so palčke stabilizatorja, ki pa stanejo okoli 9 evrov na komad, menjat moram pa 4 komade.
Vse ostalo na avtu dela brez napak, pa pri teh kilometrih niti olja ne pije. Na 10.000km je spil okoli 2 deci.

Zgodovina sprememb…

Stipex ::

RedDrake je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


To pa je definitivno nekaj narobe z bremz sistemom, ne sme tako hitro pobirat obloge. Pr 150k je itak normalno da bos mogu par zadev porihtat nic posebnega. Novejsi avti majo vsi bolj mehka podvozja z vec in vec stabilizatorjev ter ostalega klumpa, kia ni posebnost pa tudi pri premium avtih je podobno sranje. Pac slovenske ceste (makadami).



Pa še to, prosim ignoriraj bebce, ki mislijo, da rabiš za "udobno" vožnjo po AC 200KM+
Sem vozil vse, od kinderjajčkov s 40KM do dizlov s 300KM+ in praktično vsem vmes. Za AC je pomembno, da so obrati nizki (tu pride prav dizel ali turbobencinar ali zelo močan atmosferski bencinar), moč sama ni _tako zelo_ pomembna. Kot nekateri pravijo ~100KM dizel bo dovolj za AC vožnjo okoli 130km/h (in bo lufta za umikanje/prehitevanje več kot dovolj, pospešek 130-150 je pri vseh vozilih, ki gredo po specifikaciji tam 180-190 več kot zadovovljiva). Jasno, če pa misliš postavljati rekorde, potem pa kak V10 dizel ali še bolje kak V12 superduperturbocharged s tam kakim tisočim ali dvema konji, pa še vedno ne bo dovolj. Karikiram, ampak mislim, da je jasno.



Ni vse črno in belo, imaš tudi veliko odtenkov sive. Nizki obrati tudi niso vse. Pelji se z 6/8 valjnim dizlom pri 3000 rpm, skoraj ne slišiš motorja.
Razlika med 105HP in 150/170HP VW diesel motorjem je precej očitna pri vožnji po AC. Ne vem kake avte si ti vozil ter kako si bil pri tem pozoren.

PS: spregledal "karikiram" :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

Meizu ::

Saj zato pa bi rad vzel neko opcijo vmes, temu primerna je tudi moja zelja, da bi avto imel tam okrog 150km, raje kaksnega vec kot manj. Redno vozim tudi iz primorskega konca v avstrijo cez ljubelj, tako da imam raje malce bolj poskocno masino kot pa ne. Iz tega razloga tudi zahteva po motorju vecje prostornine. Moja kia ceed 1.6 se kar posteno muci po klancih ko je nalozena, medtem ko peugeot 407 2.0, pa ceprav 138km varianta pelje tudi cez ljubelj precej lezerno. Vecja masina, vecji vrtilni moment, vecji navor pri nizkih obratih, kar se zelo pozna.

codeMonkey ::

Kaj pa Laguna 2.0 dCi 153KM?

-valvoline- ::

Meizu je izjavil:

Saj zato pa bi rad vzel neko opcijo vmes, temu primerna je tudi moja zelja, da bi avto imel tam okrog 150km, raje kaksnega vec kot manj. Redno vozim tudi iz primorskega konca v avstrijo cez ljubelj, tako da imam raje malce bolj poskocno masino kot pa ne. Iz tega razloga tudi zahteva po motorju vecje prostornine. Moja kia ceed 1.6 se kar posteno muci po klancih ko je nalozena, medtem ko peugeot 407 2.0, pa ceprav 138km varianta pelje tudi cez ljubelj precej lezerno. Vecja masina, vecji vrtilni moment, vecji navor pri nizkih obratih, kar se zelo pozna.

Jaz bi kio porihtal in peljal naprej.Vsaj dokler je rja posteno ne pobere. :) Kar pa je verjetno edina hiba pr teh avth pa malo bol partizanska notrajnost in plastika. Pac porihtas tisto kar bo treba in mas mir vsaj se 5 let. Rabljen premium avto l.2010+ za 10k je najbolj tvegan nakup kar je mogoce. Se lahko tako opeces da se bos vsak dan jokcal po ceedu. :)
Ce se ne motim je najvecji plus pri ceedih in hyundajih crdi to da majo navadni vztrajnik, ko pa vse ostalo ima dvomasni klump.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Pa kako ne znate avta zaščitit? Tudi novega je treba zaščitit. Naše ceste so v zimskem času tako na debelo posoljene, da uničijo še tako dober pleh na avtu. Zato je treba že nov avto dobro zaščitit in nimaš več problemov. Na vsakih par let potem delaš tako zaščito in imaš mir.

Recimo 3 krone http://www.tri-krone.si/ Tam ti naredijo odlično in zaščitijo avto.

Lahko pa tudi sam - recimo rubber guard od firme kent in prešpricaš poden od avta in ti naredi gumijasto oblogo. Če obnavljaš nekje na 3 leta, ne bo avto nič gnil.

Meizu ::

codeMonkey je izjavil:

Kaj pa Laguna 2.0 dCi 153KM?


Tudi njo sem gledal. Nevem, imam slab priokus glede teh dCi motorjev, ker sem enkrat gledal en test lagunine masine (sicer malce starejsi letnik kot 2010) in je masina po 100kkm skoraj dobesedno razpadla.

A so se ti motorji dandanes kaj izboljsali? Nissan vem, da jih uporablja na svojih avtomobilih.

Ce je bila kdaj debata o HDI vs DCI je bil vedno mocan procent ljudi za HDI.

-valvoline- je izjavil:

Meizu je izjavil:

Saj zato pa bi rad vzel neko opcijo vmes, temu primerna je tudi moja zelja, da bi avto imel tam okrog 150km, raje kaksnega vec kot manj. Redno vozim tudi iz primorskega konca v avstrijo cez ljubelj, tako da imam raje malce bolj poskocno masino kot pa ne. Iz tega razloga tudi zahteva po motorju vecje prostornine. Moja kia ceed 1.6 se kar posteno muci po klancih ko je nalozena, medtem ko peugeot 407 2.0, pa ceprav 138km varianta pelje tudi cez ljubelj precej lezerno. Vecja masina, vecji vrtilni moment, vecji navor pri nizkih obratih, kar se zelo pozna.

Jaz bi kio porihtal in peljal naprej.Vsaj dokler je rja posteno ne pobere. :) Kar pa je verjetno edina hiba pr teh avth pa malo bol partizanska notrajnost in plastika. Pac porihtas tisto kar bo treba in mas mir vsaj se 5 let. Rabljen premium avto l.2010+ za 10k je najbolj tvegan nakup kar je mogoce. Se lahko tako opeces da se bos vsak dan jokcal po ceedu. :)
Ce se ne motim je najvecji plus pri ceedih in hyundajih crdi to da majo navadni vztrajnik, ko pa vse ostalo ima dvomasni klump.


Materinega Peugeota 407 smo kupili takrat pri Avtohisi Lev v Vrhniki za 15kEUR z 20kkm. Danes jih ima 110kkm in ni bilo potrebno zamenjati se nic razen napajalnega dela, ki je bil baje serijsko zanic in so ga preko tovarniskega vpoklica na servisu zamenjali brezplacno. Vse ostalo dela kot urica ze vrsto let.

Da se opect pri vsakem avtu, za 5k ali za 50k.

Edit: No ajde, malce vec kot 15kEUR je bil. Ampak je bil prakticno leto dni star. Mislim, da je 10kEUR za avte podobnega cenovnega ranga kot 407 z nekaj vec kot 100kkm kar realna cena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

codeMonkey ::

Meizu je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Kaj pa Laguna 2.0 dCi 153KM?


Tudi njo sem gledal. Nevem, imam slab priokus glede teh dCi motorjev, ker sem enkrat gledal en test lagunine masine (sicer malce starejsi letnik kot 2010) in je masina po 100kkm skoraj dobesedno razpadla.

A so se ti motorji dandanes kaj izboljsali? Nissan vem, da jih uporablja na svojih avtomobilih.

Ce je bila kdaj debata o HDI vs DCI je bil vedno mocan procent ljudi za HDI.


Jaz za 2.0 nisem nič slišal, sem pa za 1.5 dCi v Meganeu - baje je po 100k km turbina fuč...

Rippy ::

Ne da ni lepo imeti 150km+ avto, bi pa rekel, da je bolj pomembno izven avtoceste kot pa na njej. Tudi manjši bencinar okoli 60-100km se lahko vozi čez 130km/h (če te ne moti višja poraba) in normalno prehiteva, ko promet to omogoča. Problem pa je, da ne nudijo toliko priložnost za varno prehitevanje počasnejšega prometa na kakšnih regionalkah, recimo daljša vožnja na hrvaško morje.

Dobro vzdrževani avtomobiti s 200 tisoč+ na števcu pa niso nič slabega. Nekateri motorji so praktično "bullet proof", ja vztrajnik in sklopka bi znala biti v zadnji tretini življenja, če so še prvi. Podvozje se tudi mora temeljito pregledati, če so kje znaki rje (in takoj pravilno sanirati). Pač vsak avto se mora vzdrževati in bo zelo dolgo zdržal.

al1976 ::

P307 break 1.6HDI 90KM, avto pri 250kkm motor dela brez problema. Tudi posepšek glede na Nm je povsem OK. Narejeni samo redni servisi na 20k in večji servis na 180k. Motor je suh, nikoli nismo se dodajali olja, beri na sipki ni bilo za to nikoli potrebe.

Zal pa vse ostalo kar je pločevine počasi ze razpada, Pugi pač :(

-valvoline- ::

Meizu je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Kaj pa Laguna 2.0 dCi 153KM?


Tudi njo sem gledal. Nevem, imam slab priokus glede teh dCi motorjev, ker sem enkrat gledal en test lagunine masine (sicer malce starejsi letnik kot 2010) in je masina po 100kkm skoraj dobesedno razpadla.

A so se ti motorji dandanes kaj izboljsali? Nissan vem, da jih uporablja na svojih avtomobilih.

Ce je bila kdaj debata o HDI vs DCI je bil vedno mocan procent ljudi za HDI.

-valvoline- je izjavil:

Meizu je izjavil:

Saj zato pa bi rad vzel neko opcijo vmes, temu primerna je tudi moja zelja, da bi avto imel tam okrog 150km, raje kaksnega vec kot manj. Redno vozim tudi iz primorskega konca v avstrijo cez ljubelj, tako da imam raje malce bolj poskocno masino kot pa ne. Iz tega razloga tudi zahteva po motorju vecje prostornine. Moja kia ceed 1.6 se kar posteno muci po klancih ko je nalozena, medtem ko peugeot 407 2.0, pa ceprav 138km varianta pelje tudi cez ljubelj precej lezerno. Vecja masina, vecji vrtilni moment, vecji navor pri nizkih obratih, kar se zelo pozna.

Jaz bi kio porihtal in peljal naprej.Vsaj dokler je rja posteno ne pobere. :) Kar pa je verjetno edina hiba pr teh avth pa malo bol partizanska notrajnost in plastika. Pac porihtas tisto kar bo treba in mas mir vsaj se 5 let. Rabljen premium avto l.2010+ za 10k je najbolj tvegan nakup kar je mogoce. Se lahko tako opeces da se bos vsak dan jokcal po ceedu. :)
Ce se ne motim je najvecji plus pri ceedih in hyundajih crdi to da majo navadni vztrajnik, ko pa vse ostalo ima dvomasni klump.


Materinega Peugeota 407 smo kupili takrat pri Avtohisi Lev v Vrhniki za 15kEUR z 20kkm. Danes jih ima 110kkm in ni bilo potrebno zamenjati se nic razen napajalnega dela, ki je bil baje serijsko zanic in so ga preko tovarniskega vpoklica na servisu zamenjali brezplacno. Vse ostalo dela kot urica ze vrsto let.

Da se opect pri vsakem avtu, za 5k ali za 50k.

Edit: No ajde, malce vec kot 15kEUR je bil. Ampak je bil prakticno leto dni star. Mislim, da je 10kEUR za avte podobnega cenovnega ranga kot 407 z nekaj vec kot 100kkm kar realna cena.

Keč je v tem da dobrega ti nihce ne bo prodal. Povprecna ohranjenost is splosno mehansko stanje bo podobno tvoji kii(mogoce manj rje :) ), tak da bos tudi mogu nekaj vlozit v avtu in tu pa tam kej popravit in porihtat.. Nakup leto dni stare limuzine za 15k+ je povsem drugacna zgodba, pa se to verjetno bencinar ker se mi zdi res pocen.

-valvoline- ::

al1976 je izjavil:

P307 break 1.6HDI 90KM, avto pri 250kkm motor dela brez problema. Tudi posepšek glede na Nm je povsem OK. Narejeni samo redni servisi na 20k in večji servis na 180k. Motor je suh, nikoli nismo se dodajali olja, beri na sipki ni bilo za to nikoli potrebe.

Zal pa vse ostalo kar je pločevine počasi ze razpada, Pugi pač :(

Evo se en dokaz da so 90km dizli najbolj trpezne makine. Pr 110 konjskih 1.6hdi pa redno crkujejo vztrajniki, turbine pa se marsikaj. Gol motor pa povsem identicen. Z 90ke pa so vsi zadovoljni.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

-valvoline- je izjavil:

Keč je v tem da dobrega ti nihce ne bo prodal.
Kaj pa vem, če je to res. Zakaj bi recimo imel doma 3 avta, če imaš 2 voznika? En gre pač naprej. Po standarih avto.net pa so vsi trije nadpovprečno odlično ohranjeni.,

D3m ::

-valvoline- je izjavil:

al1976 je izjavil:

P307 break 1.6HDI 90KM, avto pri 250kkm motor dela brez problema. Tudi posepšek glede na Nm je povsem OK. Narejeni samo redni servisi na 20k in večji servis na 180k. Motor je suh, nikoli nismo se dodajali olja, beri na sipki ni bilo za to nikoli potrebe.

Zal pa vse ostalo kar je pločevine počasi ze razpada, Pugi pač :(

Evo se en dokaz da so 90km dizli najbolj trpezne makine. Pr 110 konjskih 1.6hdi pa redno crkujejo vztrajniki, turbine pa se marsikaj. Gol motor pa povsem identicen. Z 90ke pa so vsi zadovoljni.


Naš C4 1.6 HDI 90km je trenutno pri 240k brez problema, servisi redni.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

konspirator ::

Sem gledal Citroena C5 164km in je baje obupen avto, vsaj po reviewih sodec.

Kaj je problem ?
Sosed ga ima službenega, vsak dan 100 km po Ac, dela.


Masina mora bit zanesljiva in dobro zascitena proti rjavenju in ostalim neumnostim.

Dafuq did i just read ?
Od kdaj motorji rjavijo ? S tem si pokazal, da nisi ravno v teh vodah doma.Rjavijo blatniki in pragovi, tudi pokrov motorja (havba), če doživiš "peskanje" - neodvisno od znamke.

Koliko km delaš letno ? Režim vožnje (mesto, izven, ac) ?


Citroenar forum:
http://www.citroenar.eu/forumdisplay.ph...
--

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Pri meni si je potencialni kupec zaželel, da mu pripeljem avto v LJ na ogled. Dobra fora, da naredim 100 km, zgubim dve ali tri ure, da mi bo nižal ceno in povedal, kaj vse je narobe z avtom.

Rippy ::

-valvoline- je izjavil:

al1976 je izjavil:

P307 break 1.6HDI 90KM, avto pri 250kkm motor dela brez problema. Tudi posepšek glede na Nm je povsem OK. Narejeni samo redni servisi na 20k in večji servis na 180k. Motor je suh, nikoli nismo se dodajali olja, beri na sipki ni bilo za to nikoli potrebe.

Zal pa vse ostalo kar je pločevine počasi ze razpada, Pugi pač :(

Evo se en dokaz da so 90km dizli najbolj trpezne makine. Pr 110 konjskih 1.6hdi pa redno crkujejo vztrajniki, turbine pa se marsikaj. Gol motor pa povsem identicen. Z 90ke pa so vsi zadovoljni.


Predvidevam, da je tudi vse ostalo identično (no možno, da je). Tovarniško "sfriziran", turbina nastavljena na višji boost, posledično je pa vse v pogonskem sklopu bolj obremenjeno.

Je pa tudi vprašanje kako je avtomobil vožen. Vsako turbino lahko "dokaj hitro" uničiš, če ne dovoliš, da se olje segreje na delovno temperaturo in jo spravljaš v visok "boost".

Meizu ::

konspirator je izjavil:

Sem gledal Citroena C5 164km in je baje obupen avto, vsaj po reviewih sodec.

Kaj je problem ?
Sosed ga ima službenega, vsak dan 100 km po Ac, dela.


Masina mora bit zanesljiva in dobro zascitena proti rjavenju in ostalim neumnostim.

Dafuq did i just read ?
Od kdaj motorji rjavijo ? S tem si pokazal, da nisi ravno v teh vodah doma.Rjavijo blatniki in pragovi, tudi pokrov motorja (havba), če doživiš "peskanje" - neodvisno od znamke.

Koliko km delaš letno ? Režim vožnje (mesto, izven, ac) ?





Citroenar forum:
http://www.citroenar.eu/forumdisplay.ph...


Masina misljeno kot avto v celoti. Sem mislil, da je ocitno. No pa povdarim.

Kaj je s Citroenom narobe... Sam ga nisem vozil, lahko se obrnem le na reviewe. Npr.: http://www.carbuyer.co.uk/reviews/citro...

Koliko je to res, ne vem. Zato pa tudi sprasujem po forumih. Ce bi vse to faktilno vedel se gotovo ne bi po forumih obracal za dodatna mnenja.

Edit: Aha sem spregledal koncno vprasanje. Saj sem ze napisal te stvari: Nardim od prilike 45kkm letno, rezim voznje je ubistvu nek mix regionalno-avtocestne voznje, urbana voznja je vecinoma vezana le na voznjo do prostorov, kjer se dnevno zadrzujem.

Tako na oko dejmo rect:

10% urbana voznja
40% regionalna voznja
50% AC

Precej grobo receno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Drevesce ::

Bi si izposodil tole temo, da ne delam nove. Sam zaenkrat samo malce okvirno gledam avtomobile, nakup itak sledi šele tam enkrat poleti, tako da samo bežno malce spremljam novosti in cene.

Kaj bi mi naprimer priporočali pravtako tam nekje do 10k? Gledam predvsem hatchback ali pa tudi kakšna limuzinca.
Zdaj gledam Hyundai i30 in se mi zdijo zelo ugodni (nov model) tam vsi do 75k km in s ceno do 10k. Je za kaj ta avto oziroma ima kdo kakšne izkušnje? Pa pustimo zdaj a so km realni ali ne, recimo da so.

Pa še tole. Bi se bolj splačalo kupiti naprimer novega Hyundai i30 za 13k ali rabljenega Audi a3 za isto ceno s približno 100k km (na pamet govorim)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Drevesce ()

Aston_11 ::

Drevesce je izjavil:

ali rabljenega Audi a3 za isto ceno s približno 100k km
Če ti to uspe, dobiš še medaljo zraven.

Meizu ::

Mah a3 ni vreden 13k s 100kkm mi je zelo zal. Ni to spet nek rang avtomobila oz. modela, da bi se vsi slacli okrog tega, ker je a3. V isti kos vrzem jst se bmw 1 serijo.

Hyundai je pa isto sranje kot KIA. Vzdrzljive masine, pleh bi pa najraje zamenjal s plastiko, bi se bolje pocutil. Rjavijo na vseh mestih hkrati, ce jim pase.

harmony ::

Fiat Stilo 2005 letnik, 120PS, cipan na 150PS z 266.000km tece kot ura...sisnem vsaj 95% vseh na cesti bp. V klanec 150km/h bp.

Aja...fiati so pokvarljiva jajca, sej res, tako kod dci motorji, tako kot japonski dizli, tako kot hdi...itd

Pomembna je zgodovina avtomobila, kaksno olje ter na koliko km je bilo menjano. Jaz svoje olje menjam vsake 13-15k, ceprav bi ga moral na 20k...ampak skrbim za masino, zato me pa sluzi.

D3m ::

harmony je izjavil:

Fiat Stilo 2005 letnik, 120PS, cipan na 150PS z 266.000km tece kot ura...sisnem vsaj 95% vseh na cesti bp. V klanec 150km/h bp.

Aja...fiati so pokvarljiva jajca, sej res, tako kod dci motorji, tako kot japonski dizli, tako kot hdi...itd

Pomembna je zgodovina avtomobila, kaksno olje ter na koliko km je bilo menjano. Jaz svoje olje menjam vsake 13-15k, ceprav bi ga moral na 20k...ampak skrbim za masino, zato me pa sluzi.


Res je.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

69charger ::

Samo jamrate, kako vam avtomobili rjavijo, da bi se mu pa kdo malo posvetil in ga kdaj spucal pa da ko se pokaže kakšna pika da bi popravil to pa ne. Vsi se pritožujejo nad Korejcem pa jih poznam precej pa nobeden nima pike rje po več kot 8 letih.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Formula 1 ::

Mi imamo Laguno 2007 2.0 Dci, ena prvih te generacije, kupljena testna z 2k km. Kilometrov sicer nima, 120k ampak stara je pa že kar. Avto brez problemov. Edino kar je so črički ampak razlog tudi to da je bila ena prvih narejenih in je pač kakor je, kasnejše so boljše. Pelje se kot nova, menjane so bile zadnje vzmeti ker so počile (konstrukcijska napaka originalnih ki so bile spodaj ovite v gumo in se je tam nabirala voda), strošek 150 €, aja pa še nosilec motorja bo za zamenjat , je kar precej navora avto je pa tudi star. Gledamo sicer počasi nov avto, Megana, Talismana, Astro, Passata ampak se ne mudi. Še nikoli ni imel avtomobila tako dolgo ampak je rekel, da močna je dovolj( pospeški boljši od novega Passata 2.0 Tdi), zgleda dobro dela pa tudi. Lahko priporočam.

rupsi31 ::

Invictus je izjavil:



Zdaj imam 100km bencinarja, Octavio. Čisto lepo peljal 180km/h iz Zadra do Slovenije...



Pri tem premetno zamočiš podatek, da je prisilno polnjen. ;)

Utk ::

In da mu stevec laze za 20 na uro.
Ali pa ni blo glih lepo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

negotiator ::

Utk je izjavil:

In da mu stevec laze za 20 na uro.
Ali pa ni blo glih lepo.


Pred leti sem se s kolegom peljal v skoraj 20 let starem korejcu 190-200, motor je bil tam okoli 120hp, če se ne motim, pa je bila razdalja kar dolga in ni bil prisilno polnjen ali kaj takega (sicer ne vem, zakaj bi to naredilo kakšno razliko - če mi lahko kak strokovnjak pojasni?) ampak tudi ni bilo "grdo" - v kakšnem smislu to misliš?
All easy problems have already been solved.

Hexx ::

@Meizu

Lastim si Alfo 159 motor 2.0 170hp, motor je bomba, neuničljiv, notranjost zelo všečna pa še linija avta je zelo moderna.
Kupil sem jo z 155.000 km, trenutno jih ima 200k in nobenih problemov, pa še čipirana je na 200hp:)

Utk ::

negotiator je izjavil:

Utk je izjavil:

In da mu stevec laze za 20 na uro.
Ali pa ni blo glih lepo.


Pred leti sem se s kolegom peljal v skoraj 20 let starem korejcu 190-200, motor je bil tam okoli 120hp, če se ne motim, pa je bila razdalja kar dolga in ni bil prisilno polnjen ali kaj takega (sicer ne vem, zakaj bi to naredilo kakšno razliko - če mi lahko kak strokovnjak pojasni?) ampak tudi ni bilo "grdo" - v kakšnem smislu to misliš?

V 20 let staremu korejcu si se lepo peljal 200? Ali je bila kaka predsedniska izvedba ali pa ne ves kaj je lepo. Konji so v tem primeru zadnji problem. 100 konjska octavia je druga pesem. O turbini pa naj razlozi strokovnjak, ki je to napisal.

rupsi31 ::

Utk je izjavil:

In da mu stevec laze za 20 na uro.
Ali pa ni blo glih lepo.


Octavia II (facelift 2009) vmax 192 km/h
Octavia III od 2013 naprej vmax 196 km/h

lp.

negotiator ::

@utk

To misliš na udobnost vožnje ali ropot motorja? Ne vem, bila je kia, ne vem kateri model že, oblika je bila limuzina, izgled tudi kar všečen, nimam pa pojma, kaj naredi avto predsedniški - visoka cena? Sem se peljal tudi v mislim, da 2014 octavii, 220km/h, pa se ne spomnim, da bi bila razlika prav opazna, razen zvoka je bilo manj - je pa imela dizelski motor, kar seveda naredi razliko.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

borisk ::

Aston_11 je izjavil:

Pri meni si je potencialni kupec zaželel, da mu pripeljem avto v LJ na ogled. Dobra fora, da naredim 100 km, zgubim dve ali tri ure, da mi bo nižal ceno in povedal, kaj vse je narobe z avtom.


takega modela sem doživel tudi sam, pred kakimi 2 tedni.

Aston_11 ::

Ho ho, danes sta bila dva taka. Eden, da bi prišel v Ljubljano, drugi, da pridem še danes v Grosuplje, jutri pa v Novo Mesto.... hohoho Dedek Mraz nosi.

-valvoline- ::

Rabljeni Naziwagni tdi so se v zadnjih par let tako mocno podrazili, da mors bit res prfukjen ceb kasnega kupu po taksnih zasoljenih cenah. Za a4 ali passat l.03-05 bi rad mel po 4-5k, a3(novejsi model l.03 naprej) in golf5 pa tudi cene 4-5k+. Pa kaj si ja nor, taksen avto je danes realno vreden max 1500-2000e. V IT je vse najmanj pol cenejse, naziwagni pa so 1/3 cene k pr nas.
Za 15 let star a2 1.4tdi bi nasi prodajalci mel kar 4k+, v IT ga lahko dobis za 1000-1500e pa se kasen novejsi letnik. Noro.
Ce se kupuje rabljen naziwagen, definitivno nakup v tujini, tu se ne splaca kupovat.

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Aston_11 je izjavil:

Ho ho, danes sta bila dva taka. Eden, da bi prišel v Ljubljano, drugi, da pridem še danes v Grosuplje, jutri pa v Novo Mesto.... hohoho Dedek Mraz nosi.


Obstajajo tudi taki ki v takem primeru kupijo avto, brez nizanja cene. Vprasat ni greh. Ste morda v oglasu napisali, kje je mozen ogled? Ce skoparite s podatki v oglasih potem lahko pricakujete veliko nepotrebnih klicev..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Isotropic ::

in ga potem dajo nazaj na a.net za "pravo" ceno

Meizu ::

Trenutno gledam Opel Astro 2012 Sports Tourer 2.0CDTI 165PS

Zaenkrat mi izgleda ok, tudi nekih posebnosti na masini nisem zasledil skozi podatke na netu, da bi imela glede na ostalo konkurenco oz. sem zasledil vecje stevilo tezjih napak na bmwjih kot na astrah.

Torej, ce poskusate postaviti na stran vas subjektivizem, a mi lahko kdo objektivno napise kaksno mnenje o teh astrah?

steev ::

Laguna 2007 je dobra samo dokler ne probaš kaj drugega :))
:|

Superboyy ::

Sam sem bil v podobni situaciji dobri dve leti nazaj. Najprej sem se odločal okoli focusa karavan okoli 2008 letnik za okol 7-8k. So se mi zdeli preveč zgonjeni, novejša generacija (2011) pa predraga.

Potem sem pa začel gledat Octavio in je bil isti problem - prestari ali mlajši in predragi. Sweet spot sem našel v passatu. Letnik 2009, za slabih 10k.

Trenutno za ta keš dobiš facelift tega modela - letnik 2011+. Glede kilometrov se pa ne sekiraj. Vsi so prevrteni nazaj. Vsi. To so avtomobili iz tujine, kjer so bili voženi 50-100kkm na leto. Domača roba z manj kilometri je pa par jurjev dražje.

Samo imej mehanika sabo in res dobro preglej vse na avtomobilu. Določene stvari so pač potrošna roba (za to starost avtomobila) in jo boš moral prej ko slej zamenjat - egr ventil, vztrajnik s sklopko, dpf, zobati jermen, itd. 5 let star avtomobil je z razlogom 1/3 cene novega.

Ford mondeo je tud ok izbira, insignije se pa raje izogni :)

Meizu ::

Superboyy je izjavil:

Sam sem bil v podobni situaciji dobri dve leti nazaj. Najprej sem se odločal okoli focusa karavan okoli 2008 letnik za okol 7-8k. So se mi zdeli preveč zgonjeni, novejša generacija (2011) pa predraga.

Potem sem pa začel gledat Octavio in je bil isti problem - prestari ali mlajši in predragi. Sweet spot sem našel v passatu. Letnik 2009, za slabih 10k.

Trenutno za ta keš dobiš facelift tega modela - letnik 2011+. Glede kilometrov se pa ne sekiraj. Vsi so prevrteni nazaj. Vsi. To so avtomobili iz tujine, kjer so bili voženi 50-100kkm na leto. Domača roba z manj kilometri je pa par jurjev dražje.

Samo imej mehanika sabo in res dobro preglej vse na avtomobilu. Določene stvari so pač potrošna roba (za to starost avtomobila) in jo boš moral prej ko slej zamenjat - egr ventil, vztrajnik s sklopko, dpf, zobati jermen, itd. 5 let star avtomobil je z razlogom 1/3 cene novega.

Ford mondeo je tud ok izbira, insignije se pa raje izogni :)


Ok, kaj pa Astra 2012?

Superboyy ::

Je tud fajn avto. Probi se v vsazga usest in preverit prostornost in občutek. Astra je za razred manjša od mondea in passata.

Meizu ::

Kot razred mislis prostor v avtu? Sicer sem bolj na strani zanesljivosti, pri passatu pa neke pametne ponudbe nad 105km motorja iz dizel strani trenutno ne najdem.

Ford Mondeo mi je tudi kul, sem nekaj gledal. Jutri grem sprobat to Astro, da vidimo kaj rece. A so pri J seriji se vedno fiat motorji noter?
strani: 1 2 3 4 ... 16


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
611946 (354) Aljaž P

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
62437730 (17045) gddr85
»

Kateri avto kupiti do 8000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
538638 (6656) Unknown_001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743108362 (73375) Spajky
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14635187 (32068) Matwic

Več podobnih tem