» »

Nakup rabljenega avta

Nakup rabljenega avta

Temo vidijo: vsi
««
64 / 65
»»

Meizu ::

Pojma nimam o uvozu, na avto.net grejo trenutno MG4 za dvojno ceno od tele corse - pa navzgor.

IL_DIAVOLO ::

Potem pa razbitega kupis...po moznosti takega, ki ima se baterijo celo :))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

iloveboobz ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Potem pa razbitega kupis...po moznosti takega, ki ima se baterijo celo :))


bols k 12 let star golf z golo opremo za več dnarja...
smoki

pegasus ::

Konec leta bo na voljo moja 2006 impreza, če koga zanima ...

iloveboobz ::

Meizu je izjavil:

Pojma nimam o uvozu, na avto.net grejo trenutno MG4 za dvojno ceno od tele corse - pa navzgor.

nov mg4 po subvenciji je 16500EUR
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

kak retard mors bit da kupis rabljenega za 20kEUR;((

če uvazas..
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

minus 3000EUR pa si na 12000EUR+par 100e za uvoz in homologacijo. Pač corsa izven splosne garancije zgleda ful slab deal za 2 jurja manj. Sploh ker bo tist OBC skoraj zagotovo crknu spet in naredu polovično ekonomsko totalko...
smoki

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

nov mg4 po subvenciji je 16500EUR


Ok in kako je ta 125kw suv šajtrga boljša ali primernejša od corse? Tadva avta sta isti k***c.

matobeli ::

Stellantis v resnici ima težave z OBC, sicer je bil res zamenjan, kar bo dalo avtu še kar nekaj življenske dobe in glede na število avtomobilov ki so že zunaj se bo morala najt tudi sistemska rešitev.

Glede na to da zamenjava OBC ni ravno razred zamenjave avtomatskega menjalnika, bi lahko bilo popravilo v razredu kakšnega jurja

Kakorkoli, za ene 50-100kkm je avto še dober in v tem času vsekakor privarčuje kar nekaj glede na svoje ICE kolege.

ZveeZ ::

Kj pa ksn Zoe s 50kWh baterijo?

zodiak ::

Mg je kitajc. Ka vam kle ni jasno? To bo crknilo po 3-5 letih....

delavec44 ::

zodiak je izjavil:

Mg je kitajc. Ka vam kle ni jasno? To bo crknilo po 3-5 letih....


Zato pa dajo 7 let garancije.

Gambino ::

zodiak je izjavil:

Mg je kitajc. Ka vam kle ni jasno? To bo crknilo po 3-5 letih....


Res je kitajec, ampak mu nič ne manjka, na NCAP doseže odlične rezultate, eden najboljših v razredu, oblika je pač oblika, baterije in motorji so pa na nivoju ostalih EVjev.
Ja imamo predsodke, to je re. Bil kolega poslovno na kitajskem in se vozil z kitajcem, taksijem, rekel da je avto narejen bolj kvalitetno kot VW, tako daaa, kitajci niso več zaostali, kot nekateri mislijo. EU avti so po kakovosti pa resno zaostali, to se pa strinjam!

deco16 ::

No ja kitajc ali pa ne. Ta je v 200k km dosti naredu.



Vredno ogleda.

iloveboobz ::

In k pogledaš degradacijo po 200kkm... Potem šele vidiš kakšn polizdelek so nemci...

Če kaj, je danes pr budget in mainstream znamkah slabo, če _ni_ kitajc...

Meizu je izjavil:

nov mg4 po subvenciji je 16500EUR


Ok in kako je ta 125kw suv šajtrga boljša ali primernejša od corse? Tadva avta sta isti k***c.

predvsem da se precej bolj pelje (sploh zarad multilink podvozja in rwd), ima precej bolj trpezno LFP baterijo in da ni adaptacja obstoje ICE platforme.

Pač corsa-e je nasilo narejen polizdelek in to se odraza v cenah rabljenih...
smoki

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Naj ga pripelje v Slovenijo in ga malo zapelje po teh nasih cestah, pa da vidimo kvaliteto :D

To so laboratorijski avti.

https://www.reddit.com/r/CarTalkUK/s/KM...

:))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

vilonja ::

iloveboobz je izjavil:

Meizu je izjavil:

Pojma nimam o uvozu, na avto.net grejo trenutno MG4 za dvojno ceno od tele corse - pa navzgor.

nov mg4 po subvenciji je 16500EUR
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

kak retard mors bit da kupis rabljenega za 20kEUR;((

če uvazas..
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

minus 3000EUR pa si na 12000EUR+par 100e za uvoz in homologacijo. Pač corsa izven splosne garancije zgleda ful slab deal za 2 jurja manj. Sploh ker bo tist OBC skoraj zagotovo crknu spet in naredu polovično ekonomsko totalko...


Lahko se enkrat prilepis link za uvoz, ker si napačnega prilepil.

globoko grlo ::

Ce zna kdo goljufat, so to kinezi, aja, pa IP krast. Ampak ja, vi jih kr zagovarjejte.

Se nov avto je loterija dan danes, rabljen pa se tolk bl. Od budgeta ti more ostat se za prva popravila!
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

deco16 ::

Kaj znajo pa drugi, nabivat cene in carine. Kdo se tukaj počuti ogrožen.

Če so kitajci tak krš pol naj skinejo carine ;) Bo že čas pokazal... pa ne vozim kitajca in niti ne mislim.

Gambino ::

globoko grlo je izjavil:

Ce zna kdo goljufat, so to kinezi, aja, pa IP krast. Ampak ja, vi jih kr zagovarjejte.

Se nov avto je loterija dan danes, rabljen pa se tolk bl. Od budgeta ti more ostat se za prva popravila!



Piše nekdo, ki je pozabil največjo afero vseh afer dieselgate, pa še ostali nemški proizvajalci so goljufali ne samo VW. Bolje da si tiho!!!!!

globoko grlo ::

Sej boš dobil svojo provizijo Gambino, ne se kle jezit, pač prodajej kar ti paše.

In ne, nism pozabu na dizlgate, jasno so vsi goljufali. Ampak a zato so pa kinezi kj boljši??? Kam greš s temi kitajci na servis po 5 letih? 10tih letih? Aja, kupš novga.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Utk ::

Sej nisi z evropejcem ne hodiš na oderuške uradne servise.

iloveboobz ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Naj ga pripelje v Slovenijo in ga malo zapelje po teh nasih cestah, pa da vidimo kvaliteto :D

To so laboratorijski avti.

https://www.reddit.com/r/CarTalkUK/s/KM...

:))


napaka ki je specifična zgolj pr early verzijah xpowerja. Tle se nikjer ne pogovarjamo o xpower, se ti ne zdi? Ostale stvari so pa bolj kot ne fixable z tazadnjimi updejti. Da je pa interior slab, pa ni presenečenje pr avtu, k stane _nov_ 16500EUR.

Še vedno bolje kot VW, k ti da 2 leti garancje na drazji avto z linglong gumami. Sam glavn je da maš nemca pred bajto ane ? :)
Kitajc ti da 7 let garancije (8 na baterijo) tko da tut če ti getribe zaružijo al pa akse potrga, te pač bk, ker si naslednjih 7 let miren. Pr VW se boš pa tresu vsak dan po 2h letih, ker običajno ni vprašanje če, ampak kdaj :) As predstavljaš, v kako krizo pade povprečen VW lastnik, k ma 8 let lizinga, avto pa po 2h letih ekonomska totalka :)



niti 200kkm ni mogla baterija zdrzal. Se vid, da se bo mogu švaba še marsikaj naučit od kitajca. Predvsem, kako se dela električne avte :)
smoki

Zgodovina sprememb…

zodiak ::

Pejt kle.. Če si tak kitajc....

Gambino ::

globoko grlo je izjavil:

Sej boš dobil svojo provizijo Gambino, ne se kle jezit, pač prodajej kar ti paše.

In ne, nism pozabu na dizlgate, jasno so vsi goljufali. Ampak a zato so pa kinezi kj boljši??? Kam greš s temi kitajci na servis po 5 letih? 10tih letih? Aja, kupš novga.


Kam greš? Na njihov uradni servis. Saj če prodajaš avtomobile, moraš imeti tudi uradni servis, logično. Sedaj na začetku jih je še malo, ampak verjemi, se bodo razširili, nič bat, jih bo več, kot je sedaj servisov za VW!

Kitajci so samo precodek v naši glavi zaenkrat, kot so bili nekoč Japonci, Korejci, potem, potem pa se je zgodba totalno spremenila, to vemo! Kitajci imajo pa še večji potencial, kot ga imajo Japonci in Korejci. Pa kot zanimivost, veliko razvojnih inženirjev iz Japonske in Koreje dela za kotajce, pa tudi razvojni oddelki v EU že delujejo za kitajce. Nemška avtoindustrija je v buli, veliki buli!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gambino ()

globoko grlo ::

In kaj se zgodi, ko konezi recejo EU jebte se? Na ker uradni servis ga bos vozu? Srbijo?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

fikus_ ::

Globoko... ne kupit kitajski avto, pa se ne boš imel razloga razburjat.
kupi "klenega" nemca, je servisov dovolj, ali francoza, bosta s serviserjem na ti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

ZveeZ ::

globoko grlo je izjavil:

In kaj se zgodi, ko konezi recejo EU jebte se? Na ker uradni servis ga bos vozu? Srbijo?

Se vedno boljsi scenarij, kot pa tak, ko VW propade in ne dobis uradnega servisa niti na marsu.

Zgolj primer, kako malo verjeten je tvoj scenarij.

Edit: Kitajski avti imajo trenutno tak renome, kot so ga imeli korejci v 90ih, le da imajo kvaliteto korejcev izpred parih let.

Kaj je bilo s korejci vsi vemo. Po kvaliteti oz zanesljivosti so prehiteli evropske avtomobile.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

IL_DIAVOLO ::

Kitajci nimajo nobenega renomeja. Biti azijec samo po sebi pac ne pomeni, da imas renome japoncev in korejcev.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

ZveeZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kitajci nimajo nobenega renomeja. Biti azijec samo po sebi pac ne pomeni, da imas renome japoncev in korejcev.

Imajo renome, da so cheap shit kopije evropskih vozil, s kinder jajcek kvaliteto.
Pa se izkaze, da so na nivoju evropskih vozil.

fikus_ ::

Vidim, da vas je dosti s predsodki, nimate izkušenj, pa komentirate, ....
ne se obremenjevati s tem, ker itak ne boste kupovali kitajskih avtomobilov, tudi telefonov nimate Made in China, niti enega čipa ne uporabljate Made in China, niti ...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

iloveboobz ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kitajci nimajo nobenega renomeja. Biti azijec samo po sebi pac ne pomeni, da imas renome japoncev in korejcev.


nimajo nobenega renomeja, sam dovolj dobri so, da mečka in volvo ponuca njihovo celotno platformo, pa praktično vsi evropejci koriscajo njihove baterije...

Če kdo nima renomeja, ga to nimajo evropski EVji. Ker realno, kater je sploh dobr evropski EV, pa da ni a) kilav v enem dealbreaker pogldu b)stane ledvico in jetre

zodiak je izjavil:

Pejt kle.. Če si tak kitajc....

ze ze hlače tresejo, k nebos mogu prodajat precenjeni nemskih jajc?
smoki

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Kitajci so samo precodek


Nočem bit glih grammar nazi ampak pismo no, a lahko...? :))

Meizu ::

Se vedno boljsi scenarij, kot pa tak, ko VW propade in ne dobis uradnega servisa niti na marsu.


Ne sanjajte preveč, največji avtomobilski koncern na svetu ne bo propadel kar tako.

Še vedno bolje kot VW, k ti da 2 leti garancje na drazji avto z linglong gumami.


Ne vem kaj delate s temi VWji ampak moji VW vsi delajo kot urca. Opli pred tem so tudi vsi delali kot urca. 8 let garancije hkrati pomeni tudi 8 let obveznih, pregrešno dragih pooblaščenih servisov. Razlika v denarju je pravzaprav tolikšna, da lahko na račun prišparanega denarja pri VWju menjaš praktično cel motor, pa še ostane.

Edit: Da ne boste rekli, da sem samo pri nemcih - Dva renoja doma delata oba kot urca. Bratov Hyundai i30 dela kot urca. Moja prejšnja Kia je delala kot urca. Fordi od kolega vsi delajo kot urca. A to nekateri fašete res največje škarte na redni osnovi? Ali pač hm... malo bolj realna... nimate pojma kako pravilno vzdrževat vozilo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

denabiker ::

No, koliko je proizvodna cena takšnega MG? Par jurjev?
Glejte malo višji razred pa boste videli kaj imajo Kitajci. Kolegi hodijo dosti na Kitajsko poslovno, pa so ful navdušeni nad vsem. Veliko jih hodi dol v Shenzhen in Shanghai. Sam sem bil v firmi, kjer delajo od vesoljske tehnike do enostavnih cenenih izdelkov. Vs odvisno od zahtev naročnika.
Ne razumem zakaj non stop žalite Kitajce. Kaj pa smo mi? Kaj imamo mi? Še to kar sedaj tipkate je vse dol narejeno.

ZveeZ ::

Meizu je izjavil:

Se vedno boljsi scenarij, kot pa tak, ko VW propade in ne dobis uradnega servisa niti na marsu.


Ne sanjajte preveč, največji avtomobilski koncern na svetu ne bo propadel kar tako.

Nihce tega ne trdi, tudi ce iztrgas citat iz konteksta.

ššš ::

Meizu je izjavil:

Se vedno boljsi scenarij, kot pa tak, ko VW propade in ne dobis uradnega servisa niti na marsu.


Ne sanjajte preveč, največji avtomobilski koncern na svetu ne bo propadel kar tako.

Še vedno bolje kot VW, k ti da 2 leti garancje na drazji avto z linglong gumami.


Ne vem kaj delate s temi VWji ampak moji VW vsi delajo kot urca. Opli pred tem so tudi vsi delali kot urca. 8 let garancije hkrati pomeni tudi 8 let obveznih, pregrešno dragih pooblaščenih servisov. Razlika v denarju je pravzaprav tolikšna, da lahko na račun prišparanega denarja pri VWju menjaš praktično cel motor, pa še ostane.

Edit: Da ne boste rekli, da sem samo pri nemcih - Dva renoja doma delata oba kot urca. Bratov Hyundai i30 dela kot urca. Moja prejšnja Kia je delala kot urca. Fordi od kolega vsi delajo kot urca. A to nekateri fašete res največje škarte na redni osnovi? Ali pač hm... malo bolj realna... nimate pojma kako pravilno vzdrževat vozilo?


Folk kupuje 3 leta stare avte, ker misljo, da so skor novi. Vidjo, da se lak še zmer sveti in da je notranjost zgledno napudrana z globinom in so čist mokri.
Na drugi strani pa folk kupuje nove avte in jih v 3letih zgoni do maksimuma, servisov ne dela, mogoče prevrti kilometre ter proda za skor ceno novga. Potem pa drama. OMG! Nov avto mam, s samo 30k km in je že mašina zaribala. Opel/VW/Volvo je totaln jajc.

Meizu ::

OMG! Nov avto mam, s samo 30k km in je že mašina zaribala. Opel/VW/Volvo je totaln jajc.


Torej želiš povedat da s samim avtom ni tehnično nič spornega, sporna je kultura voznikov? Jah, nič novega.

Utk ::

In kaj naj bi človek delal tam do 10 let razen kolk tolk rednih servisov?
Skorjaj vsi avti iz tujine so iz lizinga in težko da nimajo rednih servisov. Kaj pomeni redni servis, če zmeraj res sploh kaj naredijo, in kolk imajo v resnici km je pa druga stvar.

iloveboobz ::

Meizu je izjavil:

Se vedno boljsi scenarij, kot pa tak, ko VW propade in ne dobis uradnega servisa niti na marsu.


Ne sanjajte preveč, največji avtomobilski koncern na svetu ne bo propadel kar tako.

Še vedno bolje kot VW, k ti da 2 leti garancje na drazji avto z linglong gumami.


Ne vem kaj delate s temi VWji ampak moji VW vsi delajo kot urca. Opli pred tem so tudi vsi delali kot urca. 8 let garancije hkrati pomeni tudi 8 let obveznih, pregrešno dragih pooblaščenih servisov. Razlika v denarju je pravzaprav tolikšna, da lahko na račun prišparanega denarja pri VWju menjaš praktično cel motor, pa še ostane.

Edit: Da ne boste rekli, da sem samo pri nemcih - Dva renoja doma delata oba kot urca. Bratov Hyundai i30 dela kot urca. Moja prejšnja Kia je delala kot urca. Fordi od kolega vsi delajo kot urca. A to nekateri fašete res največje škarte na redni osnovi? Ali pač hm... malo bolj realna... nimate pojma kako pravilno vzdrževat vozilo?


Pr 100€/servis/leto je pa to res tak faktor, da te bo finančno ubil. Ne pozabi tudi, da če kupiš rabljenga je to razlika al bo mel avto ob nakupu še kaj splošne garancije ali ne. Ti budget VWji sigurno ne, ker kot sn zgoraj napisal, majo samo 2 leti.. Ajd če ti cela baterija crkne si pokrit (ker je 8 let basically standard po celi evropi) karkoli drugega si pa basically on you own ze prvi dan, k kupiš rabljenga....
smoki

GenZNPC ::

Meizu je izjavil:

OMG! Nov avto mam, s samo 30k km in je že mašina zaribala. Opel/VW/Volvo je totaln jajc.


Torej želiš povedat da s samim avtom ni tehnično nič spornega, sporna je kultura voznikov? Jah, nič novega.

Lahko potrdim, 2,3,4,5 let to so najbolj kriticna leta. Pogledal sem ogromno rabljenih v tem rangu zadnje case in zahteval GTÜ Gutachten in cisto vsi so bili Leasing avti firm ali rent-a-car rotirajoc sistem. Ker sam tu pa tam vozim kako tako vozilo sluzbeno, me ne cudi, da so s temi avti prej problemi.
To te dobeseno boli kurac, vklopis pri -10 takoj na avtocesto obrate nasopas in peljes, kratke relacije, dolge, gas do podna hladen, vroc, nema veze, zakaj bi sparal. V vsako luknjo, nic pocasi, sopaj miki.
Bivsi sodelavec, ki dela pri enem velikem evropskem Rent-a-carovcu, ki take avte davajo firmam v najem in tudi pove, da ti avti grejo potem iz Nemcije dol k nam, ker se jih tu tezko proda naprej privat.
Veliko teh nasi dilerji pokupijo na drazbah, ker jih tu noben noce in jih potem na avto.net prodajajo, kot super duper vozilo nemskega porekla. Recimo, blo je pa 3 leta vozilo za terenskega Hilti serviserja ;) ali zavarovalnega agenta, ki se je od jutra do sutra jajcal znjim po mestu.
skibidi

Meizu ::

Pr 100€/servis/leto


Ja, pri lokalcu. Kateri pooblaščenc računa 100€ za redni servis?

Ajd če ti cela baterija crkne si pokrit


To je rak rana EVjev, stroški za menjavo baterije so neracionalni. To je tudi najbrž glavni razlog da EVjem tako hitro pade cena na rabljenem trgu.

Trenutno smo namreč v fazi, kjer menjava baterije komot stane tudi več kot menjava celotnega ICE motorja z glanc novim. Vsak racionalen človek bo svoj denar še vedno polagal v ICE opcije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Meizu ::

To te dobeseno boli kurac, vklopis pri -10 takoj na avtocesto obrate nasopas in peljes, kratke relacije, dolge, gas do podna hladen, vroc, nema veze, zakaj bi sparal. V vsako luknjo, nic pocasi, sopaj miki.


Ja, torej kultura voznikov in ne problem firme. Kolega na tak način špona njegovega BMW M850i. Ga ni denarja na svetu ki bi me prepričal da od njega kupim tak avto. Zato je pa pomembno, da s kupcem pred nabavo narediš en mali psihološki test, postavljaš čimveč vprašanj, poskusiš ocenit njegov karakter. Ja, eni so glumci. Ampak to je vedno gamble.

Zato je pa pri rabljenih avtih ideja, da ne kupuješ 2 leti starih avtov z 80kkm na števcu, pač pa gledaš nižje cenovne range in starejše avtomobile z malo več kilometri ter potrjeno servisno knjigo. Ker ni variante, da bo avto zdržal recimo 150kkm tako objestne vožnje brez, da bi se to poznalo v knjigi servisov.

GenZNPC ::

Ja, ampak je treba tudi lociti ali se gre za kamelo ali zadevo s sportnim pridihom. To da dobis sportni avto, ki ga lastnik ni pritiskal je skregano z logiko, zakaj bi si clovek kupil sploh tak avto.

Kultura voznika itak, ampak zakaj bi imel kulturo do nekaj, kar ni tvoje. Dobesedno ti zadevo senkajo, da jo "gonis"

Po drugi strani pa ne mores vedet. Tudi navadnim smrtnikom, se vecini jebe za avto, to so isti, ki niti kavnega aparata nikoli ne scistijo ali filtra v susilcu posesajo, potem pa nesejo stvar cez 2 leti na servis, ker vec ne dela.
skibidi

endelin ::

Saj ti leto dve leti stari avti iz uvoza, ki jih potem prodajajo slovenski dilerji, verjetno na prste ene roke prešteješ koliko jih je bilo od privat lastnikov;)

KG-348 ::

Avtoindustrija se bo tako verjetno skrčila ker prebivalstvo pada, avtomobili dlje časa držijo, boomerji bodo nehal kupovat počas, mladim pa avto ni več tako pomemben ali pa si ne morajo privoščit 40 jurjev za nakup novega avtomobila, ki sploh ni nič posebnega

Meizu ::

To da dobis sportni avto, ki ga lastnik ni pritiskal je skregano z logiko, zakaj bi si clovek kupil sploh tak avto.


Jaz recimo imam športni avto pa ga vozim ljubiteljsko. Večinoma umirjeno, tu pa tam stisnem ampak nikoli do blokade. Evo ti ga, na.

D3m ::

KG-348 je izjavil:

Avtoindustrija se bo tako verjetno skrčila ker prebivalstvo pada, avtomobili dlje časa držijo, boomerji bodo nehal kupovat počas, mladim pa avto ni več tako pomemben ali pa si ne morajo privoščit 40 jurjev za nakup novega avtomobila, ki sploh ni nič posebnega


Še avta si ne bodo mogli privoščiti.
|HP EliteBook|R7 8840U|

Kekokekič ::

D3m je izjavil:

KG-348 je izjavil:

Avtoindustrija se bo tako verjetno skrčila ker prebivalstvo pada, avtomobili dlje časa držijo, boomerji bodo nehal kupovat počas, mladim pa avto ni več tako pomemben ali pa si ne morajo privoščit 40 jurjev za nakup novega avtomobila, ki sploh ni nič posebnega


Še avta si ne bodo mogli privoščiti.


Ubistvu niti želje nimajo več.

Moj brat ima sina, ki je star 18 let. Nima izpita in veliko njegovih sovrstnikov tudi ne - niti ne kažejo nobene želje, da bi izpit čim prej naredili. Pač grejo na vlak/bus, če hočjo kam dlje it in to je to.

Mi smo komaj čakali, da naredimo izpit pri teh letih. Nove generacije pa to niti ne gane preveč kot opažam..

Meizu ::

Pač grejo na vlak/bus, če hočjo kam dlje it in to je to.


To so ti urbani dwellerji. Kdor živi izven Ljubljane, Maribora in Celja hitro pogrunta kako pomemben je izpit, ko ugotoviš, da bus povezave do LJ sploh ni, vlak pa pelje v LJ 2x na dan ob zelo čudovitih urah (sarkazem).

ZveeZ ::

Ce se vrnemo na temo..

Kaj bi priporocali za 8-10k, cca 25kkm letno, cim nizji stroski vzdrzevanja.
Na vrsto pogona nisem izbircen.
Bi pa potreboval malenkost vecji prtljaznik.
Trenutno se spogledujem s Cliotom IV karavan, ampak mi delujejo precenjeni.

iloveboobz ::

Meizu je izjavil:

Pr 100€/servis/leto


Ja, pri lokalcu. Kateri pooblaščenc računa 100€ za redni servis?

Ajd če ti cela baterija crkne si pokrit


To je rak rana EVjev, stroški za menjavo baterije so neracionalni. To je tudi najbrž glavni razlog da EVjem tako hitro pade cena na rabljenem trgu.

Trenutno smo namreč v fazi, kjer menjava baterije komot stane tudi več kot menjava celotnega ICE motorja z glanc novim. Vsak racionalen človek bo svoj denar še vedno polagal v ICE opcije.


sj ne menjuješ bat zajl pa krubnvel vsako servis, da bi mogu bit 500€ servis... osnovni pregled oz. servis je ca 100€, če menjujejo zavorno olje pa cca 200€...
smoki
««
64 / 65
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22134773 (12277) KTr1sk
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17424584 (19361) zobnik
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15529836 (25339) matobeli
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10022198 (19052) zobnik
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15334868 (30095) Heavy

Več podobnih tem