» »

Nakup rabljenega avta

Nakup rabljenega avta

Temo vidijo: vsi
««
53 / 59
»»

gruntfürmich ::

šoba+stabilizator 630€, akumolator 110€, plin za klimo 50€, zavorna čeljust 420€, guma volana 147€, zavorna koluta 171€, kolut zavorni zadnji 189€, ploščice zavorne 120€, 275€ gumi+optika, 344€ jermen+vleka, 30€ nastavitev ročne.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

tomlin ::

Mah, k.., tudi nov avto je loterija, tast je kupil ves vesel mercedes, bencinar, ne vem več tip. V enem mesecu mu je šel menjalnik, dobro da je imel garancijo.
Z vsakim avtom so stroški, novim ali starim.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

J.McLane ::

Z enim so večji z drugim nižji, verjetnost in statistika, ko se boste naslednjič spraševali zakaj so rabljene Toyote tako prekleto drage se spomnite na to. :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kixs ::

Kolega je imel Toyoto. Crknil menjalnik. Strosek cca 4K€.

Utk ::

Ja, kak stari highlander s 300,000 prevoženimi.

J.McLane ::

Kolega ima VW Californio, crknil ročni menjalnik, drugi kolega Tiguan crknil DSG, oboje pred 100k km.
2:1
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

tony1 ::

Kixs, napiši kaj več, to je prava rariteta in solidna zanimivost :) eCVT ni bil, CVT bi bil lahko le, če ga je naredil Jatco (so te sploh vgrajevali v Toyote?), pa še to bi trajalo deset let.

Je šlo za robotiziran ročni menjalnik, ki so ga pri nas tlačili v une predhodnike corolle? Možno bi bilo tudi, da bi shodil ročni, ampak, da to nekdo naredi, mora imeti resno neznanje uporabe sklopke, najprej uničiti sklopko, nato pa še menjalnik (to recimo zna moj foter, pa še za to je rabil Renoja in 20 let uničevanja :)))...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

neverjetni99 ::

Jaz sem lani zmetal cca 4kEUR v svoja stara jajca.

Veliki servis - 650EUR
Servis menjalnika - 2000EUR
Optika(ker se je sprednji most dol vzel zaradi menjalnika) - 50EUR
Dušilna loputa - 250EUR
Senzor za olje - 50EUR
Amortizerji za prtljažnik - 120EUR
Menjava zvočnikov - 760EUR
D1S žarnice - 120EUR
Zimske gume - 350EUR

Sigurno sem še kaj pozabil:))

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kater avto?

denabiker ::

Gume 350? Heh mene pride 1 guma več.

kixs ::

tony1 je izjavil:

Kixs, napiši kaj več, to je prava rariteta in solidna zanimivost :) eCVT ni bil, CVT bi bil lahko le, če ga je naredil Jatco (so te sploh vgrajevali v Toyote?), pa še to bi trajalo deset let.

Je šlo za robotiziran ročni menjalnik, ki so ga pri nas tlačili v une predhodnike corolle? Možno bi bilo tudi, da bi shodil ročni, ampak, da to nekdo naredi, mora imeti resno neznanje uporabe sklopke, najprej uničiti sklopko, nato pa še menjalnik (to recimo zna moj foter, pa še za to je rabil Renoja in 20 let uničevanja :)))...


Bilo je to pred 6-7 leti. Neki enoprostorec. Ni bil ravno star, morda kakih 5 let. Vec ne vem.

Za sluzbeno Avensis je ne bi ravno hvalil. Ampak sluzbeni avti so vsi vec ali manj zgonjeni. Raje sem vozil Passata, zdaj je ze RIP :lol:

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Kater avto?

just bmw things..
#brezpodpisa

tony1 ::

kixs je izjavil:

tony1 je izjavil:

Kixs, napiši kaj več, to je prava rariteta in solidna zanimivost :) eCVT ni bil, CVT bi bil lahko le, če ga je naredil Jatco (so te sploh vgrajevali v Toyote?), pa še to bi trajalo deset let.

Je šlo za robotiziran ročni menjalnik, ki so ga pri nas tlačili v une predhodnike corolle? Možno bi bilo tudi, da bi shodil ročni, ampak, da to nekdo naredi, mora imeti resno neznanje uporabe sklopke, najprej uničiti sklopko, nato pa še menjalnik (to recimo zna moj foter, pa še za to je rabil Renoja in 20 let uničevanja :)))...


Bilo je to pred 6-7 leti. Neki enoprostorec. Ni bil ravno star, morda kakih 5 let. Vec ne vem.

Za sluzbeno Avensis je ne bi ravno hvalil. Ampak sluzbeni avti so vsi vec ali manj zgonjeni. Raje sem vozil Passata, zdaj je ze RIP :lol:


Firbec me matra samo, kakšen menjalnik je to bil? Ročni?

Toyota seveda nikakor ni najboljši avto na trgu, vsak polo je boljši avto v 100 vidikih. Je pa Toyota firma, ki dela praviloma (zelo) nadpovprečno zanesljive avte (in se s tem ne zaje6aba, ker vedo, da bodo drugače na glavo dobili atomsko :))), in njihove probleme, ko se jih odkrije, aktivno rešuje (primer: v GDI motor dodajo še obične injektorjw nad sesalne ventile, da ti izpirajo saje z ventilov. Motor teh injektorjev ne rabi, noter so izključno za boljšo zanesljivost in daljšo življ. dobo motorja.)

Ko pa te npr. na Renoju začne zajebavati GDI motor pri 30k km, se ti pa firma smeji v glavo. (Vidite, francozom manjka izkušnja atomske nad glavo 8-)).

hojnikb ::

primer: v GDI motor dodajo še obične injektorjw nad sesalne ventile, da ti izpirajo saje z ventilov. Motor teh injektorjev ne rabi, noter so izključno za boljšo zanesljivost in daljšo življ. dobo motorja.


se en bulshit, ki so ti ga prodal v mislih, da mislis kako so dobri do tebe. V resnic pa multiinjector ideja obstaja ze lep čas in so ga adaptirale tudi druge firme. In primarni namen tega sistema NI, da ti puca ventile, ampak da izboljsa emisije motorja, ker GDI, contrary to popular belief, ni optimalen način vbrizga za celotn rpm range. Z dodajanjem dodatnih klasičnih injektorjev izboljsas peak moč in hkrati znizujes emisije.
Pucanje ventilov je zgolj in samo side effect.
#brezpodpisa

tony1 ::

Nič niso prodali, ker nimam jote :))

Kaj je bil resnični vzrok za to odločitev seveda nimam pojma (to je sploh težko presoditi danes, ko firmo pridejo dražje grami CO2 kot pa prikrivanje presežnih onesnaževal v izpuhu), me pa zelo zanima, kateri civilni osebni avti še imajo take motorje?

Se mi pa tehnično nikakor ne zdi nekoristno, da sesalne ventile bencin direktno izpira; če ima to še koristi za emisije, pa toliko bolje. Tehnične težave, ki jih imajo GDI motorji so vendar splošno znane.

Pravzaprav, če so benefiti z emisijami tako opazni: zakaj nimajo dodatnih ventilov vsi motorji? Sladko se preostalim vendorjem je6e za naše zdravje, regulatorji pa spijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Meizu ::

gruntfürmich je izjavil:

1× šoba, akumolator (menjan pred 2 letoma), 2× gumi izredno zaradi optike, 1× čeljust + 4× diski+ploščice, mikro jermen + vleka, tesnilo volana, plin za klimo, nastavitev ročne zavore.
za to so me vdrapnali ~2600€.


Pooblaščenec? Ker to je veliko predrago za to, kar si naštel. Šoba je sicer draga.

gruntfürmich je izjavil:

šoba+stabilizator 630€, akumolator 110€, plin za klimo 50€, zavorna čeljust 420€, guma volana 147€, zavorna koluta 171€, kolut zavorni zadnji 189€, ploščice zavorne 120€, 275€ gumi+optika, 344€ jermen+vleka, 30€ nastavitev ročne.


Zdaj vidim ja, mater tole so te pa dobro nategnili. Zavorna čeljust na Ceedu 2009 nima kaj stat 420€ razen če gre za brembo big brake set :))

Mikro jermen menjaš na mašini za cca. 80-100 eur. Odvisno od dostopnosti.

To si bil ziher na pooblaščencu ker sem tudi sam imel Kia Ceed SW 2009 svoje čase in so me hoteli usekat na pooblaščencu cca 500€ za menjavo diskov ter zavornih ploščic. Nateg stoletja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

hojnikb ::

Pravzaprav, če so benefiti z emisijami tako opazni: zakaj nimajo dodatnih ventilov vsi motorji? Sladko se preostalim vendorjem je6e za naše zdravje, regulatorji pa spijo...


Iz istega razloga k se se vedno najdejo motorji zgolj z MPI; cena.
#brezpodpisa

reglo ::

Imam Megana vrednega okoli 5000 €. Kar me na njem moti je to, da so servisi precej dražji, kot sem mislil. Gume in ostalo so prav tako malo večji strošek, kot pa pri npr. Cliotu in podobnih.
Zanima me, če se mi izplača avto prodati in kupiti nekaj cenejšega. Potreboval ga bom zgolj za mestno vožnjo in 1x tedensko pot pot v LJ (30 km AC v 1 smer).

Kar sicer gledam te male avte (Clio, Corsa, Polo) so vsi zelo dragi. Po drugi strani pa recimo veliko večji avto Xsara Picasso ali C4 Picasso res ni drag. Ok, pokuri več, vendar se ne vozim veliko. Servisiranje je poceni.

Ali se mi zadeva izplača? Se da realno dobiti nekaj za npr. 2000 € in bo delalo kakšne 3, 4 leta?

matobeli ::

Seveda se da, ampak gledaš napačne male avtomobile. Japonski so cenejši ker se pri nas favorizira VAG grupo. Eni majhni avti imajo celo presenetljivo veliko prostora notri. Honda Jazz, Nissan Micra, Mazda 2, Mitsubishi Colt, Toyota Yaris, Suzuki Swift...
Vsi so zanesljivi, največ prostora ima pa Jazz ker je dizajniran kot mali enoprostorec.

Mali avti imajo prednost tudi pri cenejših gumah, servisih, cestnem prispevku, zavarovanju... Tko da če rabiš šparovc za frkat po mestu in 1x na teden v Lj glej male šparovce. Obračalni krog, enostavnost parkiranja, nižja poraba... Točno za tak namen so bili dizajnirani.

hojnikb ::

ne, ne splača se...
Goni obstoječi avto, dokler lahk, potem pa menjaj.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

tomlin ::

Ali se mi zadeva izplača? Se da realno dobiti nekaj za npr. 2000 € in bo delalo kakšne 3, 4 leta?


Seveda se da. Za mestno vožnjo, za v trgovino, za krajše razdalje je dovolj dobro. Samo malo več časa posvetiš iskanju primernega avta, pa se "urajma" primernega.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

m0LN4r ::

Jaz sem rabljenij ognil ker:
- ne ves kake pizdarije je znjim delal prejsnji lastnil
- ce je bil avto na lizing se mu je cisto za vsako, ko se je vsedel v avto jebalo
- prodaja ga, ker je vzdrzevanje predrago in noce niti € vlozit in ne ves kolko let je ze tako stanje
- ce menjalnik crkne, se bo treba naucit menjalnik uporabljat...

Dilerji pa itak, uvozijo neko kripo jo poflikajo in polispajo v bosni pol pa prodajajo nekarambolirano cudo za duplo ceno

Nov avto pa mas 10 let mir, ce glih nisi bumbar za volanom in ga pozimi vzges s hladnim motorjem in menjavas prestave kot invalid.

tomlin je izjavil:

Ali se mi zadeva izplača? Se da realno dobiti nekaj za npr. 2000 € in bo delalo kakšne 3, 4 leta?


Seveda se da. Za mestno vožnjo, za v trgovino, za krajše razdalje je dovolj dobro. Samo malo več časa posvetiš iskanju primernega avta, pa se "urajma" primernega.

Ja za kaj takega res ni problema. Pa se marsikaj na takem avtu clovek lahko sam zamenja in se nauci, ce je ze kaj.

Za dolge relacije pa rajsi ne. Razen, ce ga v nulo pregledas, predvsem zavore, podvozje itn. marsikdo je prelen, da ocisti sol, sneg pozimi...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Blinder ::

reglo je izjavil:

Imam Megana vrednega okoli 5000 €. Kar me na njem moti je to, da so servisi precej dražji, kot sem mislil.


kaj ga to voziš na uradni servis, da se ti servisi zdijo dragi?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

reglo ::

Ne ravno na uradnega, ga pa peljem na servis, ki ni ravno popoldanec.

gruntfürmich ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz sem rabljenij ognil ker:
- ne ves kake pizdarije je znjim delal prejsnji lastnil
- ce je bil avto na lizing se mu je cisto za vsako, ko se je vsedel v avto jebalo

jst sem kupil 2 leti star avto, ki ga je lastnik (fizična oseba) imel na lizing (nov avto) in potem hitreje odplačal (deloma z mojo kupnino), da mi ga je lahko prodal.
ne znam si predstavljat zakaj bi se mu jebalo za avto če ga je mislil imeti dolgoročno, ker bi za vse napake itq sam plačal.
da pa zamenjuje avte kratkoročno - na 2 leti z lizingom - pa se mi tudi zdi slaba finančna odločitev.

kaj misliš da bi lahko bilo tukaj tako narobe z rabljenim avtom?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Nekatere posledice slabega ravnanja bos opazil sele cez par let. Moj bivsi sef tudi menjava avte vsako leto ali vsake dve leti, nevem tocno. Vem pa, da se vsede v avto pri -10 stopinj ga natera nad 3000-4000 obratov, bgk in tera hladen motor do biroja, ga sparkira da vse poka od vrocine in jovo na novo. Poleti pa tak al tak, da ko sparkira hlajenje hladi olje turbine se pol ure po tistem.
Pa ce se teb zdi, da je normalno, da je avto cel popraskan v enem letu, ploscice znucane v tem enem letu, gume obrabljene, potem ves kako se s tem avtom delalo.
No avtohisa ga dobi nazaj, nic mu ne morejo, saj avto ni karamboliral, ker pa je redna stranka, mu tudi nic ne bodo zaracunal. Praske spolirajo, v plastiki s fenom stopijo nazaj, leder revstavrirajo in iscejo zrtev, ki bo tak avto kupla in cez 5 let jokala, da ventili spilajo, sklopka ne prime, turbo cvili, diff javlja napako, visokotlacna crpalka se poslovi, pac izberes, mozno je lahko se pa jos, kar se lahko pojavi pozneje.

*Seveda upam, da si naletel na dobrega soferja. Jaz sem si ogledal ene 4 rabljenih eno leto stari GTIjev od skurjenih zavor, do ropotajocega menjalnika, lakirane havbe, vse "kot novo" vse je bilo na meniju. Pa kot omenjeno, vem kak tejle lizingasi vozijo po jebe se meni za avto principu, sem si rekel, raje ne, kr ze itak nimam srece pr takih stvareh :)

PS: Jaz tudi, ko dobim v roke nadomestno vozilo, ker je moje na servisu, se vsedem v njega in mu stisnem ven jetra, da vidim kak gre. Seveda tak avto potem prodajo kot "testno" v "odlicnem stanju" kot "novo"
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

tomlin ::

Meni je pri polotu predlani crknil akumulator.
Pride Grajzar, pogleda, "uf še original aku, bo kar držalo tistih 60.000 km na števcu":)
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

Meizu ::

Seveda se da. Za mestno vožnjo, za v trgovino, za krajše razdalje je dovolj dobro. Samo malo več časa posvetiš iskanju primernega avta, pa se "urajma" primernega.


Ne vem no, to je bilo meni vedno smešno. Če motor dela po mestnih vožnjah, potem bo delal tudi na AC, in obratno. Če že gremo po logiki stresa mašine, je ta sigurno večji za motor v mestni vožnji (ter sklopko oziroma celoten pogonski sklop).

tomlin ::

Ampak stres je zate večji, če ti na AC popustijo zavore, crkne motor etc.

Verjetnost takih stresov je vseeno večja pri rabljenih vozilih kot pri novih.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tomlin ()

Meizu ::

Če crkne avto sredi gužve v LJ je stres najmanj enak če ne večji.

Kakorkoli, če motor crkne, pač crkne. Se zgodi tudi novim. Če pa voziš okoli z zjebanimi zavorami, potem je pa treba tako vozilo zaplenit. Tudi če ti sredi LJ odpovejo zavore je trk v rit pri 60km/h za voznika spredaj lahko komot tetraplegična izkušnja.

m0LN4r ::

No ja, men je spustilo olje dvakrat v studenstkih casih. Pri enem dostavnem je pocila plasticna posoda za zavorno, opazil med voznjo, da popusca z rocno lepo 30 do mehanika.
Drugic podobno, ena cevka je tam puscala kjer je cev za tekocino, sparkiral, zjutraj do najblizjega mehanika, na sreco sam 1000 metrov, lepo z rocno tudi ene maks 20 km/h.

V mestu kaj takega hitro opazis, ker so nonstop krizisca, zaviranja itn.

Na AC ce grem predvidljivo z veliko varnostno, ne bremzam od zgornje do spodnje avstrijske meje.

Aja pa enkrat mi je pocil semering na osovini na AC, 50km do doma. Na pumpi kupil 10L olja do doma je blo glih dovolj.
V mestu no problem, si v civilizaciji. Razdalje so manjse, pustis na najblizjem parkplacu avto in gres pes domov.

Da se ti kaj takega zgodi 500km od doma, v drugi drzavi je mal jebeno, celo pa ce si recimo na Madzarskem al kaj jaz vem pa povrh tega se ne poznas jezika.

In ja smo v studentskih casih tut ponoc porinl avto iz zelezniske do stadiona. To je bolj tezko nekje dalec kjer naokoli ni nikogar.

Trk v rit pri 60 ni nic kaj posebnega, se je meni ena na mostu odzad.
Smo sli do lidla in izpolnili papirje. Pri 130 pod kamion al pa odletet z ceste, pa ne bo tako zabavno
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

matobeli ::

Ja kupil bi japanca pa se ti ne bi. Pa še na evropskih jetrih to ni bila splošna napaka ;)

Sicer pa, mal smo pozabli da se govori o 30km AC in ne 500 po madžarskem.

Meizu ::

Zavorni sistem je treba vedno in redno preverit pri rednih servisih. To je prva stvar, ki mora bit v vsakem avtu v nulo. Ker, kako bi pa ti sredi ljubljane ob rdečem semaforju rešil zadevo, ko bi pri 60km/h ugotovil, da ti je tlak v zavorah padel, spredaj pa ravno truma ljudi čez prehod za pešce?

Ne se zajebavat s tem.

Colt1911 ::

Imaš zasilno zavoro A.K.A. ročna zavora.
Vsaj na tastarih kripah jo imamo.
Ta na knof dela med vožnjo ?

Utk ::

Seveda, mora.

Meizu ::

Probaj se ustavit z ročno pri 60km/h v nekem racionalnem času, pa poročaj.

Utk ::

Bolje da se ustaviš v neracionalnem času kot sploh ne. Če ni druge opcije, kaj pa boš.
Sicer pa, kaj pa misliš da naredi nek pooblaščen servis glede zavor na rednem servisu? Čist nič.

Meizu ::

Kazensko preganjat take.

Utk ::

Kaj bi pa po tvoje morali naredit?

Meizu ::

Za začetek redno menjavati olje na zavorah, ker tega nihče ne dela. 4% zraka v hidravliki je že dovolj za konkretno slabše zaviranje.

LeQuack ::

Meizu je izjavil:

Če crkne avto sredi gužve v LJ je stres najmanj enak če ne večji.


V Lj so vsi vozniki na telefonih, tako da ne bi noben opazil.
Quack !

Utk ::

Meizu je izjavil:

Za začetek redno menjavati olje na zavorah, ker tega nihče ne dela. 4% zraka v hidravliki je že dovolj za konkretno slabše zaviranje.

Jaz sem na enem zamenjal po 5 letih, pa nism opazil razlike. Na servisu mi menjajo vsak drug servis, za brez veze.

Blinder ::

Ali ne kontrolirajo pač zavornega učinka na tehničnih? Vsaj enkrat vem, da so mi merili vlago v zavorni tekočini (in sem potem moral menjat tudi zavorno tekočino)
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

gruntfürmich ::

jah glej, eni tudi menjajo olje na 10000km da se jim mašina znotraj sveti, pa perejo vsak 2 dan... bivši sodelavec se je za avto preobul in je še drugim težil da so se morali sezuti... avto jim je smisel življenja. drugi se pač samo pripeljemo od A do B.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Blinder je izjavil:

Ali ne kontrolirajo pač zavornega učinka na tehničnih? Vsaj enkrat vem, da so mi merili vlago v zavorni tekočini (in sem potem moral menjat tudi zavorno tekočino)

To si moral imet že ekstremno zanič. Nisi nič opazil sam?

solatko ::

Blinder - Niti enkrat na tehničnih mi niso preverjali zavorne tekočine, zato si ne zmišljuj. Preverijo pa učinkovitost zavor in podatke imaš tudi na zapisniku TP. Naloga tvojega mehanike je, da ob vsakem obisku preveri stanje zavornega sistema in kvaliteto in zračnost zavorne tekočine. Enako, kot pritisk zraka v rezevnem kolesu, če ga imaš pa nivo hladilne tekočine, tekočine za pranej šip, nivo olja,...., dober pa pomeri še akumulator in pregleda kvaliteto gum, izpušnega sistema,...
Delo krepa človeka

Blinder ::

Tipi so mi odprli tisto ekspanzijsko posodico od zavorne tekočine ali karkoli je tisti rezervoarček in so dali notri neko "sondo". S tistim merijo vsebnost vode ali pa vlage notri.
Voda zavre hitreje kot zavorna tekočina, zato ob veliki uporabi zavor v kratkem času lahko ta voda zavre in gre v paro. Ko potem voznik pritisne na pedal za zavoro, je voda prva in tudi edina stvar, ki se jo stisne. Po kmečki logiki te vode v zavornem sistemu ne moreš opazit dokler ne zavre. Za toliko segret zavorno tekočino pa moraš že dosti časa bremzat
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

m0LN4r ::

Meizu je izjavil:

Za začetek redno menjavati olje na zavorah, ker tega nihče ne dela. 4% zraka v hidravliki je že dovolj za konkretno slabše zaviranje.

Redno menjas, ce hodis na dirkalisca. Drugace pa na kolko casa pise v servisni knjigi?

Tehnicni nima vedezevalne krogle in rentgen.

Za toliko segret zavorno tekočino pa moraš že dosti časa bremzat
Exactly, celo pa ne ce se fijakad po Ljubljan do Merkatorja po conah 30 in 40, hitreje v LJ itak ne gre.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Meizu ::

Redno menjas, ce hodis na dirkalisca. Drugace pa na kolko casa pise v servisni knjigi?


V servisni knjigi piše tudi, da imajo recimo DSG menjalniki life-time olje in niso predvidene menjave. No, če imaš kakega DSGja doma že nekaj let, izlij olje ven, pa poročaj v kakšnem stanju je.

m0LN4r ::

Aja zato ti menjujes DSG olje, tudi ce avto brezhibno salta vsakih 10kkm al 30kkm al 50kkm al kok priporocas?
Sprasujem, ker avto z 300kkm salta se vedno s prvim oljem.

Meizu je izjavil:

Redno menjas, ce hodis na dirkalisca. Drugace pa na kolko casa pise v servisni knjigi?


V servisni knjigi piše tudi, da imajo recimo DSG menjalniki life-time olje in niso predvidene menjave. No, če imaš kakega DSGja doma že nekaj let, izlij olje ven, pa poročaj v kakšnem stanju je.

Spet nisi razumel, ce grem na Track Day normalno da menjam olje takoj al recimo na 5000km, saj pise lepo v knjigi to tudi.
Za do merkatorja in nazaj pa tega ne rabis delat, ker do taksnih obremenitev, temperatur, izgorevanja niti priblizno ne pride.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
««
53 / 59
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22124055 (1559) KTr1sk
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17417971 (12748) zobnik
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10017571 (14425) zobnik
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15822907 (17332) KAVINSKY
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328734 (23961) Heavy

Več podobnih tem