Forum » Na cesti » Zamrzovanje šip od znotraj
Zamrzovanje šip od znotraj
Domobrancek ::
Pozdravljeni. Že nekaj časa imam težave z rošenjem šip v avtu, ki so pozimi še hujše, ker seveda ta rosa na šipi zmrzne in tako dobim zaledenelo šipo iz notranje in zunanje strani. Šipa se običajno zelo hitro zarosi tudi, ko sem v avtu in se peljem tako, da moram imeti bolj kot ne vedno prižgano klimo. Enak problem je imel že prejšnji avto in mi gre use skupaj rahlo na k****. Ima kdo morda kakšno idejo kaj bi lahko bilo in kako stvar odpravit? (Avto je opel corsa C 2004)
Hvala.
Hvala.
zk_eu ::
Jaz sem imel tudi na svoji Corsici 2002 identičen problem. :D Ampak se ne spomnim ali sem ga rešil. Se ti mogoče to dogaja ves čas ali samo takrat, ko je veliko vlage v zraku?
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
chucki ::
Verjetno ti kje voda pritece v kabino, potem pa hlapi in zmrzne na steklu...
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
fikus_ ::
kot prvo, dobro očisti steklo na notranji strani, se bo manj rosilo. Imej ventilacijo nastavljeno že od začetka vožnje, da ti rahlo piha na steklo. Verjetno imaš dosti vlage v vozilu (talne obloge mokre, ti teče kje v vozilo), zato na lep topel sončen dan prezrači/posuši notranjost.
Maš tudi nasvete na netu, npr. daj v nogavico pesek za mačji wc ali siliko (iz otroških plenic). Nogavico oz. več nogavic daš v potniški prostor avtomobila, na armaturko, . . . in tako izsušiš notranjost.
Maš tudi nasvete na netu, npr. daj v nogavico pesek za mačji wc ali siliko (iz otroških plenic). Nogavico oz. več nogavic daš v potniški prostor avtomobila, na armaturko, . . . in tako izsušiš notranjost.
krneki0001 ::
Menjaj kabinski filter in posesaj prostor, kjer bo filter, preden ga vstaviš. Star filter, umazan in verjetno povhen vlage ti nagaja.
tomaz- ::
veliko avtomobilov ima probleme z odtoki vode spredaj pri brisalcih.. Običajno se ti odtoki kaj zamašijo ( listje.. ) in ob deževju se voda nabira.. Lahko ti prihaja do kabinskega filtra, kot pravi Nebivedu.. Kombinacija tega ti povzroča vlago na šipi.. Ampak prvo bi jaz naredil tako, kot ti svetuje Nebivedu..
theBill ::
To je od vlage, nekje vdira v kabino voda.
Poleg stalno prižgane klime imaš še dve varianti, prva je pesek za mačje stranišče v štumf in dati za zadnje sedeže, bo nase vezal vlago.
Druga je da kupiš razvlažilec kabine za avto, v Hoferju ga imajo za 5EUR, v osnovi enaka zadeva, le da lahko tega posušiš in večkrat uporabiš. Nekaj podobnega temu http://ard.si/pingi/avto-susilec-zraka-...
Poleg stalno prižgane klime imaš še dve varianti, prva je pesek za mačje stranišče v štumf in dati za zadnje sedeže, bo nase vezal vlago.
Druga je da kupiš razvlažilec kabine za avto, v Hoferju ga imajo za 5EUR, v osnovi enaka zadeva, le da lahko tega posušiš in večkrat uporabiš. Nekaj podobnega temu http://ard.si/pingi/avto-susilec-zraka-...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: theBill ()
Gambino ::
pegasus ::
Meni se je na prejšnjem avtu nabiral kondenz na plehu pod rezervno gumo v prtljažniku. Dokler nisem odkril jezerca tam spodaj, sem imel celo zimo težave z zaroševanjem stekel. Torej ja, preluftat in posušit, tudi skrita mesta :)
smacker ::
Ljudje ne se bat klime uporabljat, na novih avtih s samodejno klimo to laufa nonstop. Sej ni treba temperature met na mrzlo, klima lahko tud greje
Preventivno: očisti stekla, menjaj kabinski filter, posesaj prah iz rež za zrak pri vetrobranskem steklu, posuši vodo/vlago iz avta.
Ko se zarosi: ventilator na max, proti šipam s klimo odrosi steklo v nekaj sekundah, potem ugasneš klimo in/ali zmanjšaš do te mere, da se ne rosi več. Pri roki lahko imaš tudi gobico, da na hitro obrišeš roso. Dobijo se tudi bolj grobe krpe (podobno glitzi gobici), s katerimi se da tud led odstranit. Pomaga tudi, če na kratko odpreš stransko okno za 2cm.
Preventivno: očisti stekla, menjaj kabinski filter, posesaj prah iz rež za zrak pri vetrobranskem steklu, posuši vodo/vlago iz avta.
Ko se zarosi: ventilator na max, proti šipam s klimo odrosi steklo v nekaj sekundah, potem ugasneš klimo in/ali zmanjšaš do te mere, da se ne rosi več. Pri roki lahko imaš tudi gobico, da na hitro obrišeš roso. Dobijo se tudi bolj grobe krpe (podobno glitzi gobici), s katerimi se da tud led odstranit. Pomaga tudi, če na kratko odpreš stransko okno za 2cm.
m0LN4r ::
Jaz sem imel ta problem, ko sem se pobruhal v avto, nato pa se pucal vseskup.
Sicer ni zmrzovalo, se je pa konkretno rosilo.
Pa sem nekega dne vzel razvlazilec, ga nastavil na avtomatiko in pustil notr v prtlazniku dva dni cez dan.
(seveda sedeze sem naslonil naprej) + se ionizator sem vklopil. Na vsake tolko, ko sem se spomnil sem se vrata odprl, da se na hitr zlufta vseskup.
Cez vikend sem resil zadevo.
Pozimi se lahko veliko vlage nabere v avtu, ko folk vstopa v avto, moker iz dezja, z zasnezenimi cevlji ipd. potem se pa ta vlaga nabira, susi pa prepocasi.
Sicer ni zmrzovalo, se je pa konkretno rosilo.
Pa sem nekega dne vzel razvlazilec, ga nastavil na avtomatiko in pustil notr v prtlazniku dva dni cez dan.
(seveda sedeze sem naslonil naprej) + se ionizator sem vklopil. Na vsake tolko, ko sem se spomnil sem se vrata odprl, da se na hitr zlufta vseskup.
Cez vikend sem resil zadevo.
Pozimi se lahko veliko vlage nabere v avtu, ko folk vstopa v avto, moker iz dezja, z zasnezenimi cevlji ipd. potem se pa ta vlaga nabira, susi pa prepocasi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
bambam20 ::
klimo imej non stop prižgano... zato pa jo imaš...
Klima ti pri -2 ne bo delala.
In zakaj ne bi delala?
Men se tud zdi, da kompresor klime ne deluje po ničlo. Vsaj pri starejših avtomobilih se kompresor ni zagnal. Mogoče je pri teh novejših in novih drugače.
GupeM ::
klimo imej non stop prižgano... zato pa jo imaš...
Klima ti pri -2 ne bo delala.
In zakaj ne bi delala?
Preberi navodila svojega avtomobila, poglavje Klimatska naprava. Pri Fordih se klima avtomatsko izključi že pri 4°C ali manj. Imajo pa vsi avtomobili neko omejitev. Običajno okrog ničle.
klemenSLO ::
Meni se je na prejšnjem avtu nabiral kondenz na plehu pod rezervno gumo v prtljažniku. Dokler nisem odkril jezerca tam spodaj, sem imel celo zimo težave z zaroševanjem stekel. Torej ja, preluftat in posušit, tudi skrita mesta :)
Ha na moji stari mazdi6 ista fora. Zadnja šipa konstantno zarošena, pa nič ni blo vidt. Pol pa enkrat dvignem obloge in pogledam rezervno gumo in glej ga zlomka not 5 cm vode !, tako da sm tm pr gumi vzel mašilo vn in morebitna voda odteka . Bo treba avo zamenjat :)
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...
Heavy ::
Na mojem je voda puščala pri zadnji luči (tesnilo je preparelo).
Po vožnji v dežju dvigni obloge zadaj, pa po podu kabine pretipaj kje bi bilo mokro (da avto ne začne gniti).
Na kratki rok pa mačji pesek v štumf pa pod sedež zabašeš.
Po vožnji v dežju dvigni obloge zadaj, pa po podu kabine pretipaj kje bi bilo mokro (da avto ne začne gniti).
Na kratki rok pa mačji pesek v štumf pa pod sedež zabašeš.
#TeamFelix
steev ::
klimo imej non stop prižgano... zato pa jo imaš...
Klima ti pri -2 ne bo delala.
In zakaj ne bi delala?
Preberi navodila svojega avtomobila, poglavje Klimatska naprava. Pri Fordih se klima avtomatsko izključi že pri 4°C ali manj. Imajo pa vsi avtomobili neko omejitev. Običajno okrog ničle.
Točno tako. V petek, ko je bil tisti dež/sneg, sem imel prižgano klimo. Vse lepo, dokler se nisem dvignil do Logatca in je temperatura padla iz 5 na 1 C. Kar naenkrat so se mi v najbolj neprimernem trenutku zarosile šipe. Treba biti pazljiv.
:|
stara mama ::
Domobrancek je izjavil:
Enak problem je imel že prejšnji avto in mi gre use skupaj rahlo na k****. Ima kdo morda kakšno idejo kaj bi lahko bilo in kako stvar odpravit? (Avto je opel corsa C 2004)
Hvala.
https://www.webasto.com/si/programi-in-...
Toplo priporočam!
msjr ::
Evo, takole jest naredim: štumf napolnim s silikatom (v mojem primeru dam kar silikatni pesek za mačje stranišče) in vržem pozimi pod sedež. Lepo vpija vlago v avtu in pomaga pri rošenju šip od znotraj.
kuvanasarma ::
Baja ::
jaz sem svojčas zdrobil nekaj takega http://www.solni-tempelj.com/izdelki-za.... nasipal v plato in dal pod zic.
radmannsdorf ::
Domobrancek ::
Hvala vsem za odgovore. Za začetek bom pogledal po avtu, če je kje kaj mokro. Pogledal bom tudi zadaj kjer imam rezervno gumo, če je tam kaj mokrega. Ne moti me to, da moram imeti vžgano klimo, da se ne začne rositi ampak me bolj moti to, da je avto zarošen že, ko pridem do njega in moram tako čakati 5-10 minut da se odrosi vse skupaj in da se lahko peljem in pa seveda je nerodno pozimi, ko mi šipa iz znotraj zmrzne. Poizkusil bom tudi z mačjim peskom in nogavico pa bomo videli kaj bo.
Nakaži mi 5k€ pa bom z veseljem :)
Kupi novejši avto.
Nakaži mi 5k€ pa bom z veseljem :)
Sami ::
Imel sem isti problem na Golfu IV, razlog je bila gumica na sovoznikovih vratih in je vlaga prihajala v kabino, po menjavi gumice se to ni več ponovilo.
Obvezno preveri gumice okoli vrat in menjaj klima ter kabinski filter.
Obvezno preveri gumice okoli vrat in menjaj klima ter kabinski filter.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
energetik ::
Ljudje ne se bat klime uporabljat, na novih avtih s samodejno klimo to laufa nonstop. Sej ni treba temperature met na mrzlo, klima lahko tud grejeČe sveti lučka A/C še ni nujno, da kompresor laufa. In pozimi ponavadi NE laufa, razen če daš odroševanje stekla.
Ja, avtomatska klima jasno greje, ne pa tudi kompresorski tokokrog, saj v večini avtov nima reverzibilnega ventila.
Glede OP - če je non-stop problem, potem zelo verjetno nekje pušča voda od zunaj ali pa pušča pečka od ogrevanja. Ali pa totalno zabasan kabinski filter.
krneki0001 ::
Ganon ::
krneki0001 je izjavil:
Menjaj kabinski filter in posesaj prostor, kjer bo filter, preden ga vstaviš. Star filter, umazan in verjetno povhen vlage ti nagaja.
Tole.
Domobrancek ::
Pred pribl. pol leta sem menjal vse filtre (olje, zrak, bencin, kabina) tako, da filter ne more biti.
tony1 ::
Najprej je treba menjati kabinski mikrofilter.
Čeprav imaš lahko v roki serviserjev račun, kjer piše, da ga je zamenjal, se prepričaj, če to res drži. (Lahko boš presenečen... )
Nekateri avti imajo mikrofilter enostavno dosegljiv, pri drugih pa je pol dneva dela, da prideš do njega in ga mehaniki raje... khm, pustijo pri miru.
Spet, nekaterim avtom se mikrofilter v eni jeseni totalno zabaše (posledično se šipe rosijo ko nore, v zelo mrzlem vremenu (in pri še mrzlem motorju), pa nato kondenz na notranji strani še zmrzne), drugim pa niti v 10ih letih ne. (Če imaš problematičen avto, je dobro mikrofilter menjati vsako leto, vendar že skoraj pozimi, skratka, po koncu jeseni, ko je že vse sr.... odpadlo z drevja.)
Aja, protokol ob takšnih težavah v mrzlem vremenu je: vžgeš avto, daš ventilacijo na mrzlo, usmeriš pihanje samo na šipo in ventilator na 2. stopnjo. Tako voziš prva dva kilometra, nato daš lahko ventilator na 1. stopnjo. Počakaš še kakšen kilometer in daš temperaturo zraka na 50% (sredino). Tako ves čas odstranjuješ vlago s šipe, tudi takrat, ko še nimaš dovolj ogretega motorja, da bi iz ventilacije dobil vroč zrak.
Čeprav imaš lahko v roki serviserjev račun, kjer piše, da ga je zamenjal, se prepričaj, če to res drži. (Lahko boš presenečen... )
Nekateri avti imajo mikrofilter enostavno dosegljiv, pri drugih pa je pol dneva dela, da prideš do njega in ga mehaniki raje... khm, pustijo pri miru.
Spet, nekaterim avtom se mikrofilter v eni jeseni totalno zabaše (posledično se šipe rosijo ko nore, v zelo mrzlem vremenu (in pri še mrzlem motorju), pa nato kondenz na notranji strani še zmrzne), drugim pa niti v 10ih letih ne. (Če imaš problematičen avto, je dobro mikrofilter menjati vsako leto, vendar že skoraj pozimi, skratka, po koncu jeseni, ko je že vse sr.... odpadlo z drevja.)
Aja, protokol ob takšnih težavah v mrzlem vremenu je: vžgeš avto, daš ventilacijo na mrzlo, usmeriš pihanje samo na šipo in ventilator na 2. stopnjo. Tako voziš prva dva kilometra, nato daš lahko ventilator na 1. stopnjo. Počakaš še kakšen kilometer in daš temperaturo zraka na 50% (sredino). Tako ves čas odstranjuješ vlago s šipe, tudi takrat, ko še nimaš dovolj ogretega motorja, da bi iz ventilacije dobil vroč zrak.
donvito ::
To je od vlage, nekje vdira v kabino voda.
Poleg stalno prižgane klime imaš še dve varianti, prva je pesek za mačje stranišče v štumf in dati za zadnje sedeže, bo nase vezal vlago.
Druga je da kupiš razvlažilec kabine za avto, v Hoferju ga imajo za 5EUR, v osnovi enaka zadeva, le da lahko tega posušiš in večkrat uporabiš. Nekaj podobnega temu http://ard.si/pingi/avto-susilec-zraka-...
Kupil danes v Hoferju in dal na sovoznikov sedež. Takoj po nekaj minutah vožnje dobil občutek, da se vidi veliko bolje. Sedaj samo še počakam, da bo kakšno vlažno vreme in vidim, če deluje. Zadnjič po službi pridem v avto in vse zarošeno od znotraj, pobrisal, vklopil klimo, samo vseeno traja, da lahko pelješ oz. da res vidiš.
Ker, tudi ko sem vklopil klimo do fula, traja nekaj časa, da se odrosi.
Bom pa najbrž kupil še to iz linka, ta ima še kazalnik zraven.
Pingi vrečke se pogosto uporabljajo v avtomobilih. Ti preprečujejo zarositev okna in tako bistveno prispevajo k varnosti v cestnem prometu.
Nepogrešljiv v vsakem avtomobilu. Uporablja se že vrsto let in ne kaplja. Je varen za uporabo s privlačno obliko in je popolnoma okolju prijazen.
Patentiran kazalnik prikaže ko je Pingi nasičen z vlago. V nekaj minutah ga izsušite v mikrovalovni pečici in je nato takoj ponovno pripravljen za uporabo.
Vsebina 150 gramov
Aston_11 ::
Kaj imate to za ene avte, da ne morete pustiti klime na avtomatiki in sama sproti poskrbi za te stvari? Šparanje za vsako ceno ali se bojiste, da se vam zrabi?
Moja stara jajca letnik 2007 nimajo toliko težav kot tako opevani non-vw avtomobili ali tista kanta od jalovca, ki jo je hvalil na vse pretege, sedaj je pa zaribala pri 100kkm.
Moja stara jajca letnik 2007 nimajo toliko težav kot tako opevani non-vw avtomobili ali tista kanta od jalovca, ki jo je hvalil na vse pretege, sedaj je pa zaribala pri 100kkm.
Scorpia ::
Kaj imate to za ene avte, da ne morete pustiti klime na avtomatiki in sama sproti poskrbi za te stvari? Šparanje za vsako ceno ali se bojiste, da se vam zrabi?
Moja stara jajca letnik 2007 nimajo toliko težav kot tako opevani non-vw avtomobili ali tista kanta od jalovca, ki jo je hvalil na vse pretege, sedaj je pa zaribala pri 100kkm.
Tudi avtomatika ne more delati čudeže, če kompresor klime ne deluje, ko je zunaj pod 4 stopinje. No če imaš topel motor, še gre...
////
GrimReaper ::
Kaj imate to za ene avte, da ne morete pustiti klime na avtomatiki in sama sproti poskrbi za te stvari? Šparanje za vsako ceno ali se bojiste, da se vam zrabi?
Klima je res ena od stvari, ki jih sam iz nekega razloga šparam. V bistvu se zdaj težko spomnim druge.
Je pa res da je tudi ena od redkih stvari kjer (pozimi) ni neke razlike ali imaš prižgano ali ugasnjeno. Sem včeraj probal odrosit šipe (stopnja 2,5/4 in usmerjeno v steklo, do konca pa nikol ne upam šopat, ker mi je pri enem avtu že šel regulator, ker se na najvišjih stopnjah pregreva), 3 minute sem sigurno čakal da so se odrosile nekje na 3/4, da sem lahko speljal, nič prej kot brez.
Sploh pa ne vem če je klima delala, ker kot že v tej temi dostikrat rečeno, pod -4° kompresor ne dela.
Drugače pri tem avtu (2008 letnik) niti ni tega problema, zaenkrat ni znotraj nič zmrznjeno, sem pa imel probleme pri prejšnjih treh avtih. Tudi pri samo 5 let starem sem moral parkrat ogrevat celih 15 minut.
Zunaj ni problem, posprejaš, znotraj je pa mal bolj smotano sprejat.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Aston_11 ::
Kaj pa vem. Pri 3 avtih z avtomatsko klimo, kjer klime ne tikamo, noben ne zaroševa. Te stvari imajo noter tudi _grelce_, ki grejejo zrak, ko je motor mrzel (dizel), kar bi lahko bilo povsem dovolj, vendar ne delajo same, je treba imeti klimo vžgano na avtomatiko, že ECO gumb vse pokvari ali pa izklop dodatnega grelca pri novejšem.
r3dkv1c4 ::
klimo imej non stop prižgano... zato pa jo imaš...
Klima ti pri -2 ne bo delala.
In zakaj ne bi delala?
Na kakšen principu dela klima, jaz tebe vprašam?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
energetik ::
Kaj pa vem. Pri 3 avtih z avtomatsko klimo, kjer klime ne tikamo, noben ne zaroševa. Te stvari imajo noter tudi _grelce_, ki grejejo zrak, ko je motor mrzel (dizel), kar bi lahko bilo povsem dovolj, vendar ne delajo same, je treba imeti klimo vžgano na avtomatiko, že ECO gumb vse pokvari ali pa izklop dodatnega grelca pri novejšem.Potem so tukaj faktor grelci ne pa kompresor klime. In grelcev vendarle večina nima, vsaj bencinarjev.
stara mama je izjavil:
Klimo je že zarad kompresorja dobro vsake nekaj časa čez zimo zalavfat.Seveda, ni pa nujno, da bo kompresor zalaufal, tudi če stisneš A/C gumb. Odvisno od razmer.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Invictus ::
Tudi avtomatika ne more delati čudeže, če kompresor klime ne deluje, ko je zunaj pod 4 stopinje. No če imaš topel motor, še gre...
Saj to dela avtomatika. Ko je zunaj mraz, vklopi avtomatsko gretje. Kako pa mislite da to dela ?!?!?!
Kolikor vem, avti še nimajo inverterske klime .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
energetik ::
Nekateri električni avti že imajo reverzibilno klimo, ki se uporablja poleg hlajenja tudi za gretje (ti si nekaj zamešal z inverterjem, ki nima pri tem nobene veze).
Sicer ne vem, zakaj tega nimajo kar vsi, ker cena 4-potnega ventila je smešna v primerjavi s ceno avta.
Sicer ne vem, zakaj tega nimajo kar vsi, ker cena 4-potnega ventila je smešna v primerjavi s ceno avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Spajky ::
He, treba je čitat navodila, ki jih dobiste zraven avta. To redkokdo počne (podobno kot z navodili za vse ostale tehnične reči) ... Lahko je rešitev problema čisto enostavna ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
karafeka ::
Pri mrzlem avtu ti klima par minut mrzlo piha in ti šip ne odrosi, če pa imaš zamrzjena pa sploh ne.
Če je avto dalj časa parkiran, pomaga, da je eno od oken malenkost (za centimeter) odprto.
Če je avto dalj časa parkiran, pomaga, da je eno od oken malenkost (za centimeter) odprto.
GupeM ::
Nima veze, ali klima piha toplo ali mrzlo, šipo ti bo posušilo, ker je zrak iz klime zelo suh. Nekoliko hitreje bo res, če bo zrak topel. Bo pa kljub mrzlemu zraku ob vkljopljeni klimi šipo posušilo hitreje kot ob toplemu zraku brez klime.
Seveda dokler ni tako mrzlo, da ti klima sploh ne dela (Ja, lučka na armaturi ti sveti. Če imaš display, ti tudi piše, da je klima prižgana. Dela pa ne, če je prehladno).
Seveda dokler ni tako mrzlo, da ti klima sploh ne dela (Ja, lučka na armaturi ti sveti. Če imaš display, ti tudi piše, da je klima prižgana. Dela pa ne, če je prehladno).
yovo ::
Corsa C ima to težavo precej pogosto. Tesnilna masa v motornem prostoru dotraja in več ne tesni. Posledično ti voda/vlaga pride v kabino, ko dežuje.
Googlaj Corsa C water leak.
Googlaj Corsa C water leak.
borisk ::
ne vem kaj delate, v mojem 10 let starem (kmalu bo enajst) se ne dotikam klime, nastavljeno na ful avto in enostavno dela, ima tudi senzor zarošenost šipe, ki vžge puhalnik na full, če zazna zarošeno šipo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Šipe se v avtu hitro zarosijoOddelek: Na cesti | 2996 (1772) | jocoj |
» | Potrebnost menjave filtrov v avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24271 (19756) | hojnikb |
» | Klimatska naprava (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11388 (9132) | bambam20 |
» | zarošene šipe, klima (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20889 (19579) | energetik |
» | Kondenz nujno!Oddelek: Na cesti | 4687 (3994) | alexa-lol |