» »

nižji srednji razred - 3 vrata - dizel...

nižji srednji razred - 3 vrata - dizel...

Utk ::

10, ne pa 10.000. Pa niso dve leti stari, ce so novi.

D3m ::

8000 te moram popraviti pa 1.registracija avgust 2016

Pa, da se ne bomo kregali se lahko umiriš.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Lej, sam si napisal 10 jurjev. Sam sebe popravljas.

Da je stara malo vec sem pa sklepal, ker si jo res za drobiz dobil. Verjetno z razlogom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

D3m ::

Narobe ni z njo nič, če te zanima. Sem malo počakal, ker me je prodajalec (kolega) obvestil, da ji bodo "konkretno" znižali ceno in naj počakam.
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m ::

Še pred tem sem imel ponudbe

Škoda Octavia Family 1.6 TDI za 19.500
Golf Variant 1.6 TDI za 19.300
Seat Leon ST 1.6 TDI za 19.500

Nisem pa pričakoval, da bodo Astro znižali na 17.000 in mi še podarili letno vinjeto.

Mi pa, da misliti, da imajo trgovci še kar dovolj razlike.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Na 17 so je znizali? A nisi napisal da so za 6 jurjev spustili? Bi rad reku da je karavan dizl enjoy 23 jurjev?

D3m ::

Tako mi je rekel. Grem sestaviti v konfigurator, da se prepričam.
|HP EliteBook|R5 6650U|

kingsix ::

jero_no1 je izjavil:

kingsix je izjavil:

Tukaj debate vedno preidejo v VW vs ostali.. =)
Niti ne vem kaj VW fanboji fantazirajo - vsa možna statistika pravi, da so VW/Audi/BMW daleč od najbolj zanesljivih. Ampak tukaj se očitno gre za gostilniške pogovore, kjer so statistični podatki nepomembni. Važen je Franca iz sosednje gostilne, ki pravi da je njegov golf zakon.


Dajmo kakšen link od teh statistik.
Jasno je da so japonci bli vedno zelo zanesljivi, zdaj jih očitno tud korejci dohajajo, potem pa pridejo že nemci počasi na vrsto.

Ena statistika - nemci niso ravno daleč od najbolj zanesljivih.
Še ena - drugačen trg, verjetno se bolj malo nemcev proda.


Z temi linki potrjuješ kar govorim... Citroen, Renault in romunska Dacia so pred VW.

Bom vseeno dal nekaj svojih virov:

1.
 Quality index

Quality index


- VW pod povprečjem..z tem, da ima manj vozil nad 180k milj kot nekateri ostali, ki so po kvaliteti boljši :
 vozila

vozila



Vir 2:
http://www.reliabilityindex.com/
Dal not laguno, passata in accord
--- Passat kar precej slabši

Vir 3:
http://www.thecarexpert.co.uk/most-reli...
Engine Failure rate
Honda (1 in 344) ... VW (1 in 52) .... Renault (1 in 46) .... Audi (1 in 27)
----Spet enaka zgodba...

Vir 4:
http://www.truedelta.com/car-reliabilit...
Primerjava Honda Accord in VW Passat: http://www.truedelta.com/Honda-Accord/r...

Zakaj Američani ne kupujejo VW?
http://www.businessinsider.com/why-amer...
"For much of the past decade, Volkswagen has been plagued with powertrain reliability issues in the high-volume four- and five-cylinder engines that power Passat, Jettas, and other VW products, according to Consumer Reports."

German Reliability: The Greatest Myth Ever Sold to American Car Buyers
http://dougdemuro.kinja.com/german-reli...


LP

Utk ::

D3m je izjavil:

Tako mi je rekel. Grem sestaviti v konfigurator, da se prepričam.

Povej za kolk ti je dejansko ponujal novo enako, koga briga uradni cenik, ki nikoli ne velja.

D3m ::

V bistvu imaš prav. V kofiguratorju s tako opremo, kot jo imam je 21.700.

Ponujal mi je izvedenko 1.4 LPG, ki naj bi prišla letos v grobem je rekel 21.000 (ustni dogovor) z vso opremo (LPG) nakar me je prepričal za dizla trenutnega za 17.000.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Formula 1 ::

To da ima Golf bolše materiale v notranjost kot Megane je BS. Vozil ga nisem ker me itak ne zanima, predrago glede na Megana in Astro, ne razumem zakaj bi kupil Golfa z manj opreme pa blšvoh opreme. Pa govorite kot da je Golf nekaj posebnega notri pa je isto meh kot vse v twm razredu samo da notranjoat izgleda zastarela.
VW ja, če kupuješ Up-a ali Passata, Polo in Golf sta overpriced glede na konkurenco.

D3m ::

Pri Astri sem dobil 100kw motor z 6-stopenjskim menjalnikom, kot pa pri VW koncernu 81kw motor 5-stopenjski menjalnik.
|HP EliteBook|R5 6650U|

perci ::

Danes sem vozil službenega Rapida z neko osnovno opremo. Odsvetujem. Zanič vozne lastnosti, grda plastična kabina, zici še kar znosni. Predvsem me je zmotilo, da avto kar plava na avtocesti - če pretiravam, bi rekel, da se lahko primerja s katro, kar se tiče nagibanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

D3m ::

Specifikacija?
|HP EliteBook|R5 6650U|

pe3c ::

Prav, pa bom napisal. Bi pa rekel, da so moji pogledi in kriteriji za izbiro drugacni kot OP. Nikakor pa ne zelim nicesar vsiljevati.

### Preskoci, ce te ne zanima stanje pred novim avtom ###
Do sedaj sem vedno kupoval rabljene avtomobile, cez moje roke jih ni slo ogromno, verjetno prej malo :).
Predhodnik: Renault Clio 1.6 16V GT 128 KM letnik 2009, kupil sem ga pri njegovih treh letih in 45k km; in ga nekje pri 120k km prodal, ker je pac moral iti, ceprav je avto zabaven in cisto dovolj za eno osebo; ajde ni ravno RS, ampak se ga vseeno da malo stisnit.
Na koncu me je motilo: tri vrata (nikoli vec), draga dimenzija gum (Renault standard), dragi deli in posledicno servisi (menjava jermena na uradnem servisu 680, pri popoldancu 320), v sedmem letu je marsikaj zacelo crkovati (stikalo bremze, cinspule; zglobi, lezaji in enkrat letno stelanje zadnjih zavor so pa tak stalnica), prav tako sem imel odpoved sinhrona tretje prestave takoj po podaljsani garanaciji. Pa pustimo ga, ce kdo rabi ima se vedno eno poravnano felno od njega doma :D.
Sem naredil zivljenjsko odlocitev, ce kdaj se Renaulta mora biti nov s podaljsano garancijo in ga prodam pred iztekom le te.
### Konec preskoka ###

No potem sem iskal drug avto in zacel z rabljenimi ter nato pristal na novem. Trenutno mi (se) ni zal. Iskal sem bolj karavane priznam, nisem najbolj fan Nemcev, pa ne zaradi avtov, bolj zaradi lastnikov. Gledal Skodo, Toyoto, Francoze, Hyundai v glavnem vse in ugotovil, da vcasih pri dolocenih trgovinah mojega denarja nocejo, me ne poklicejo nazaj za testno voznjo in podobno. Mogoce zgledam neresno.

Na koncu sem kupil novo Hondo Civic Tourer 1.6 i-DTEC Elegance, iz zaloge, dnevna registracija, zato sel sem po njo v Avstrijo in jo sam pripeljal v Slovenijo ter uvozil; pri nas je takih malo, ker jih ne kupujejo; LJ so mi rekli dobava 5 mesecev in 25k EUR. Hvala lepa jo kar imejte. Stala me je 19k EUR po vseh dajatvah in stroskih. In 540 EUR za zimske gume in felne, ker v A te ne mamijo s tem.

Kaj sem zelel od avta? Karavan, dovolj prostora, nizki stroski vzdrzevanja (tudi gume in servisi, ne samo poraba), takoj dobavljiv in z opremo za katero sem mnenja, da brez nje ne morem (tempomat, kamera/senzorji vsaj zadaj; pustimo avto. klimo pa take, ker to imajo ze skoraj vsi). Ima verigo. Najprej sem hotel bencinarja, ker imam med tednom kratke razdalje po manj kot 5 km in daljse samo med vikendom, vendar sem nato vzel dizla, mogoce se sreca :D. Bi rekel, da nisem tipicen kupec tega casa, ker so mi ponujali steklene strehe in navigacijo, ko sem pa rekel, ce imajo avte brez tega so mi rekli, da ja vendar vas bo prislo gospod ene 2000 EUR drazje, ker druge pakete opreme na zalogi :D. Za mene je BT in USB kljuc dovolj.

Konec januarja bo 5 mesecev in za enkrat sem zadovoljen. V tem casu sem naredil skoraj 12k km. Je sicer nekaj poporodnih krcev (tapeta enih vrat ni dobro vpeta, usnje prestavne rocice skripa in podobne brklarije), vendar se bodo (upam) odpravile na uradnem servisu, ki ga ima naslednji mesec, btw. strosek servisa bo 130 EUR.

Meni je obcutek v avtu in sami voznji super, lega na cesti je dobra, handling za mene tudi, vendar se mu pozna dolzina. Motor mi je dovolj mocan, ce primerjam s prejsnjim enako, ce ne bolje. Sicer je to moj prvi dizel in se vedno prevec saltam, ker imam rad obrate oz. sem navajen. Vendar je koncu meseca fajn videt, da brez nekega truda 70 EUR manj zatankas :). Poraba po racunalniku nekje med 5 in 5.5 L. Po avtocesti se veter skoraj ne pozna, verjamem, da so pa se tisji avti. Klimatska naprava vcasih dela hecno, nekam piha prevec nekam premalo, kar naj bi bila splosna tezava Civica.
Priznam, da bi se danes stegnil se tista dva jurja in bi vzel opremo Lifestyle, ker vseeno pogresam dolocene kose opreme (PDC, temne sipe, pametni kljuc), vendar nic s cimer ne bi mogel ziveti.


Veliko je govora o plastiki in notranjostjo ter Renaulti; bi rekel, da niti nimajo slabe tako kot eni pisejo (Hyundai, Nissan), vendar da lahko primerjas, se moras peljati in videti. Se pa pri Renaultu finish notranjosti razlikuje med opremami.

perci ::

D3m je izjavil:

Specifikacija?

1.2 tsi bencinar (ne vem, kako lahko ta motor dajo v Octavio), oprema pa ne vem. Zadaj ima še šipe za na roke odpirat, če ti to kej pomaga.

D3m ::

Lahko. Za nedeljske voznike odličen motor.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Aston_11 ::

Rapid je ranga pola ali golfa?

D3m ::

Polo

Vmes med Fabio in Octavio so ga butnili cenovno.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

perci ::

Ma dobr. Realno je Octavia večja od Golfa, Rapid pa je nekje med Polom in Golfom (bolj pri Golfu).

D3m ::

Večja že samo rang je isti.
|HP EliteBook|R5 6650U|

perci ::

Ma jebeš rang, gre se za medosno razdaljo, plac na zadnjih sedežih, velikost prtljažnika itd.

jero_no1 ::

kingsix je izjavil:


Z temi linki potrjuješ kar govorim... Citroen, Renault in romunska Dacia so pred VW.

Bom vseeno dal nekaj svojih virov:


LP


Hvala za vse linke. Tukaj se sicer prikazuje VAG skupina kot najslabši avto, ampak ne vem če je temu čisto tako :) Statistika je zame en del odločitve, drug del so pa osebne izkušnje in počutje v avtu. Pri počutju v avtu me francozi ne prepričajo.
Drugač pa trenutno mam španskega VW - 160k brez ene težave, tako da bomo šli zdaj probat še češko varianto VW. Če bom slučajno še enkrat mel tako srečo s stroški izrednih servisov, potem je to to.
Doma so imel že marsikaj in za najbolj zanesljive so se seveda izkazal Japonci. Edin problem je, da nimam nobenga poznanga neuradnega serviserja za obdobje po garanciji. Poleg tega ne vem, zakaj pri nas ni več v prodaji Honda Accord, ki bi me trenutno zanimala.
Še nekaj izkušenj: je bil tud Clio 2002 pri hiši, serija kjer so avti crkval kompletno kot po tekočem traku po malo km, pr nas do 120k nobenih večjih težav, pred tem je bla Vectra s polno težavami z elektriko, jermen se je strgal dan po servisu na 60k (tukaj ni izključen nesposoben serviser). Z golfom 4 bencinarjem je blo velik težav, s prvim modelom Tiguana polno serijskih napak... S Hondo pa nobenih težav, razen okvarjen računalnik takoj po nakupu.

Ko sem kupoval trenutni avto, sem probal Ibizo, Cliota in Ceeda - verjetno najlažja odločitev v življenju (za Seat). Je pa dostikrat tako, da moraš poleg navdušenja na koncu gledat tudi na ceno. Z nekaj poznanstva dobim za VAG skupino odlične cene (prav tako za Renault, če bi želel), tako da tudi tukaj je potem odločitev lažja. Moram pa priznat, da me Korejci kar presenečajo v teh testih in statistikah, ker če pogledam kakšen 5 let star avto ne zgleda vse tako rožnato.

pe3c ::

jero_no1 je izjavil:


Doma so imel že marsikaj in za najbolj zanesljive so se seveda izkazal Japonci. Edin problem je, da nimam nobenga poznanga neuradnega serviserja za obdobje po garanciji. Poleg tega ne vem, zakaj pri nas ni več v prodaji Honda Accord, ki bi me trenutno zanimala.


Accorda ni za celo Evropo in naj bi se se odlocalo, ali bo v 2018 na voljo, ali ne. Ocitno bolj grejo SUV-i. Tudi sam nimam neuradnega, vendar me je presenetilo, da je uradni sicer na vasi 100 EUR cenejsi, kot uradni AC v MB in LJ. Baje pa je tudi AC Selic dober in ugoden uradni serviser; pa se material lahko prineses s sabo; sodec po Honda forumu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pe3c ()

kingsix ::

jero_no1 je izjavil:

kingsix je izjavil:


Z temi linki potrjuješ kar govorim... Citroen, Renault in romunska Dacia so pred VW.

Bom vseeno dal nekaj svojih virov:


LP


Hvala za vse linke. Tukaj se sicer prikazuje VAG skupina kot najslabši avto, ampak ne vem če je temu čisto tako :) Statistika je zame en del odločitve, drug del so pa osebne izkušnje in počutje v avtu. Pri počutju v avtu me francozi ne prepričajo.


VW vsekakor ni najslabši avto, to ni bila moja poanta. Hotel sem le prikazat, da ni eden in edini zanesljiv avtomobil, kot tukaj nekateri govorijo.
Se pa strinjam glede japoncev - povsod spadajo med najbolj zanesljive..Honda Accord je pa itak zakon - sploh 2.4 bencinar. Ko se vsedeš in spelješ pozabiš na nemcce in ostale. Pri Accordu me edino moti nekam malo prostora vzadaj, saj vzadaj ne morem sedet, če si spredaj nastavim sedež kot ga rabim. Npr v laguni, mondeotu, c5 je več leg-rooma vzadaj. Med japonci še si moram pogledat Toyoto Avensis, kako je kaj tam...
Glede udobja je pa med limuzinami, vsaj zame, top Citroen C5...to je z drugega planeta. Poznam 3 osebe, ki so prešle z Passata na C5, ker je udobje neprimerljivo.

videc ::

koliko si pa velik, da v Accordu nimaš prostora?
Toyota Avensis ima solidno prostora na zadnji klopi.

kingsix ::

visok sem 190cm..Toliko visok kot sem jaz enostavno v accordu ne moreta sedeti spredaj-vzadaj. Takšna višina niti ni nek ekstrem..mislim, da bi to morala dovoljevat vsaka limuzina...

Glede prostornosti je drugače kralj med limuzinami Kia Optima....tam menda gre tole z 2m+ osebami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

sandmat ::

videc je izjavil:

Toyota Avensis ima solidno prostora na zadnji klopi.

imam 183cm in sem z glavo čohal po stropu v avensisu. Občutek na zadnji klopi je bi klavstrofobičen.

Buggy ::

nocem kvarit debate, se manj pa se vpletat v subjektivno izbiro avta...me pa sam tako zanima ali sem prav videl da tisti VW golf Rline fejka trapezoidne izpuhe in so blindirani? Recte da to ni res! Ker Octavina RS dizl ima tudi to debilno sceno in desni trapezoid izpuh blindan. Mal za bruhat ali pac?

D3m ::

Meca tudi. What know?
|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

D3m je izjavil:

Meca tudi. What know?



Da izpadeš smešen, ko kupiš takšen avto. Bi neki pravega pa ne moreš.

kumer ::

na voljo so čisto sveži ceniki za focus 2017 (23.1.17)

FOCUS
http://ford.si/library/0a/e1/ff/5e/0ae1...
FOCUS SPORT
http://ford.si/library/c8/b5/9b/a2/c8b5...
ST LINE, ST2, ST3
http://ford.si/library/37/ce/27/0c/37ce...

zanimivo je da še ponekod še navajajo syncII, čeprav bi naj že imeli syncIII, pa takšna ažurnost :(

LP

f0cu5 ::

Glavna sprememba v cenikih je posodobitev na sync 3, cene se niso bistveno spremenile :)
Cenik za sport pa še vključuje sync2, ker je to stara različica opreme (zamenjal jo je ST-Line) in še verjetno majo par avtov na zalogi. So pa res dolgo rabli, da so v cenik za ST-Line dali sync3 oz. "audio system sync z ekranom na dotik", kot ga sedaj očitno imenujejo. V bistvu so s celotno spletno stranjo ostali ene 5let za časom.

O ST-Line opremi in sync3 je nekaj malega blo tud v tem vlogu povedanega:

Za Focusa isto velja, razen športno podvozje se pri njem kar fajn opazi. Na AC proti Grazu me je na enem blokastem odseku kr fajn masiralo v hrbet pri 120km/h.

gregor ::

New 2018 Ford Focus will go back to basics
http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus...

očitno v 2018 pride nov focus...

balluf ::

kumer je izjavil:

na voljo so čisto sveži ceniki za focus 2017 (23.1.17)

FOCUS
http://ford.si/library/0a/e1/ff/5e/0ae1...
FOCUS SPORT
http://ford.si/library/c8/b5/9b/a2/c8b5...
ST LINE, ST2, ST3
http://ford.si/library/37/ce/27/0c/37ce...

zanimivo je da še ponekod še navajajo syncII, čeprav bi naj že imeli syncIII, pa takšna ažurnost :(

LP


Pred časom sem se odločal za nov avto in sem gledal najprej na netu, vse glavne firme imajo konfiguratorje, Ford nee. Kasneje sem bil tudi v salonu in vprašal prodajalko kako to da nimajo, in mi je bluzila, da je tako boljše ker v salonih oni naredijo ponudbo in je ziher točna in ažurna :)).
Sem ji lepo razložil, da je njena predhodnica pri mojem naročilu avta pred leti zaj.... kar več stvari in so jih morali iz tovarne klicat kaj zelim ( nekaj pozabila ,nekatere stvari ta model ni omogocal..) oni pa mene groza.
Saj razumem ,da ko se odločiš ,da ga boš kupil se gre ona skozi vsako malenkost, vendar ko zbiram avto oz. ponudbe je dovolj tudi konfigurator, tako sem tudi naredil pri znamkah ,ki to omogočajo. Sem prisel v salon povedal trgovcu zelim si tak avto mu dal kodo, ponavadi sva z ponudbo hitro koncala ,sem ga raje za kaksne podrobnosti modela ali cake spraseval,
vglavnem sem bil nad Fordom kar razocaran, je bla pa trgovka zato hoot:P.

videc ::

Novi Focus bi naj bil malo širši in daljši.

smacker ::

Pri fordu pač odpreš cenik in klukaš :D Na koncu je vsaj cena jasna, ne pa pri Renaultovem konfiguratorju, ko dodaš npr. temna stekla pa ti zraven vrže paket opreme za jurja - isto doživel v salonu s trgovcem, najprej nisem vedel al je smotan on al ma program zanič.

balluf ::

smacker je izjavil:

Pri fordu pač odpreš cenik in klukaš :D Na koncu je vsaj cena jasna, ne pa pri Renaultovem konfiguratorju, ko dodaš npr. temna stekla pa ti zraven vrže paket opreme za jurja - isto doživel v salonu s trgovcem, najprej nisem vedel al je smotan on al ma program zanič.


In potem neses v salon na paperju odkljukane postavke;(( in cakas da prepise v racunalnik.
Sem predalec od salonov, da bi hodil vsak dan po enega.
Je pa res, da imajo nekatere firme to bolj takotako.

Formula 1 ::

smacker je izjavil:

Pri fordu pač odpreš cenik in klukaš :D Na koncu je vsaj cena jasna, ne pa pri Renaultovem konfiguratorju, ko dodaš npr. temna stekla pa ti zraven vrže paket opreme za jurja - isto doživel v salonu s trgovcem, najprej nisem vedel al je smotan on al ma program zanič.

Saj ti napiše če moreš za izbrano opremo dodati še kakšen paket, je pri vseh znamkah isto. Je pa treba brati ne pa samo kljukati ko to sestavljaš ;)

knap ::

vidim, da ima kar precej lastnikov megane gt težave z edc menjalnikom - bencinar
groza...

sicer ne vem kako bo z dizel varianto, vendar počasi a zanesljivo se megane umika iz mojega seznama
res si ne želim še nakopat težav z avt menjalnikom, da se še z tem zafrkavam,
že tako se lahko problemi pojavijo pri drugih manj kompleksnih zadevah...

torej očitno ostaja samo še opel astra, focus bi bil tudi v igri a bo kmalu zamenjan, golf bo tudi prihodnje leto zamenjan
morda še pogledam mazdo 3

LP

bambam20 ::

knap je izjavil:

vidim, da ima kar precej lastnikov megane gt težave z edc menjalnikom - bencinar
groza...

sicer ne vem kako bo z dizel varianto, vendar počasi a zanesljivo se megane umika iz mojega seznama
res si ne želim še nakopat težav z avt menjalnikom, da se še z tem zafrkavam,
že tako se lahko problemi pojavijo pri drugih manj kompleksnih zadevah...

torej očitno ostaja samo še opel astra, focus bi bil tudi v igri a bo kmalu zamenjan, golf bo tudi prihodnje leto zamenjan
morda še pogledam mazdo 3

LP



Pusti renaulta. Če želiš avtomatski menjalnik in da bo delovalo, potem moraš pogledovati Nemce. BMW zagotovo nima problemov, ravno tako ne AUDi, za VW nisem pripričan. MB jih ima premalo, da bi podla oceno.. zagotovo pa francozi na tem področju so preredki. Kar ni množično vgrajeno se izogibaj.

Renault je še vedno avto do 100.000 km, pol se ga znebiš,če se ga lahko.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sandmat ()

perci ::

rupsi, a ti sploh kdaj premisliš preden začneš tipkat?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

bambam20 ::

perci je izjavil:

rupsi, a ti sploh kdaj premisliš preden začneš tipkat?



V čem je problem? napisal sem da renault ni dober avto na dolgi rok. In da tovarna renault nima bogatih izkušenj z avtomatskimi menjalniki.

Ostalo boš pa ti povedal.

kumer ::

kako pa se obnesejo fordovi powershift menjalniki?
tudi slaba izbira? boljši kot renault...?

LP

Mavrik ::

bambam20 je izjavil:

perci je izjavil:

rupsi, a ti sploh kdaj premisliš preden začneš tipkat?



V čem je problem? napisal sem da renault ni dober avto na dolgi rok. In da tovarna renault nima bogatih izkušenj z avtomatskimi menjalniki.

Ostalo boš pa ti povedal.


Namiguje na to da so nemški DSG menjalniki bili daleč od nepokvarljivih (miljonski odpoklic Golfov, crkovanje Audijevih, ipd.) še posebej v primerjavi z navadnimi avtomatiki drugih firm.

Trend zadnjih let je zelo očitno to da vse firme rabijo par let da spravijo te DSG menjalnike na vsaj približno zanesljivost (Ford je mel isto štalo s cukajočimi in crkujočimi DCTji, VW isto, zdaj Renault pa še kdo se najde). Kar glede na kompleksnost v primerjavi s pretvorniki navora, ki jih uporabljajo druge firme ni čudno.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

sandmat ::

kumer je izjavil:

kako pa se obnesejo fordovi powershift menjalniki?
tudi slaba izbira? boljši kot renault...?

LP


odlični so za po servisih vozit. Imamo enega takšnega doma na 4. sklopki v 100kkm. Čakamo na nov menjalnik.

http://fordpowershiftlawsuit.com/

smacker ::

Primerjat kak 4+ let star avto s tem kar se danes prodaja je rahlo krivično. Vsekakor pa avti nižjega ranga ne slovijo ravno po dobrih avtomatskih menjalnikih, zato bi se jaz takemu luksuzu izognil. Premium znamke so razvile menjalnike za svoje top modele, s ceno čez 100k, valda so tam več vložili v razvoj kot pri Renaultu, ki občasno proda kako z opremo naloženo Laguno(Talismana) za 40k. Pozna se tudi prisotnost avtomobilov na tujem trgu (Amerika,...) kjer je večina avtomatikov. Francozev čez lužo praktično ne srečaš.

Formula 1 ::

bambam20 je izjavil:

knap je izjavil:

vidim, da ima kar precej lastnikov megane gt težave z edc menjalnikom - bencinar
groza...

sicer ne vem kako bo z dizel varianto, vendar počasi a zanesljivo se megane umika iz mojega seznama
res si ne želim še nakopat težav z avt menjalnikom, da se še z tem zafrkavam,
že tako se lahko problemi pojavijo pri drugih manj kompleksnih zadevah...

torej očitno ostaja samo še opel astra, focus bi bil tudi v igri a bo kmalu zamenjan, golf bo tudi prihodnje leto zamenjan
morda še pogledam mazdo 3

LP



Pusti renaulta. Če želiš avtomatski menjalnik in da bo delovalo, potem moraš pogledovati Nemce. BMW zagotovo nima problemov, ravno tako ne AUDi, za VW nisem pripričan. MB jih ima premalo, da bi podla oceno.. zagotovo pa francozi na tem področju so preredki. Kar ni množično vgrajeno se izogibaj.

Renault je še vedno avto do 100.000 km, pol se ga znebiš,če se ga lahko.

VW ima probleme, isto jih ima Audi ker so isti menjalniki. Mercedesi in BMW so kul menda. Sicer pa ta "šrot" francoski menjalniki v Renaultih so Nemški menjalniki, proizvaja Getrag, iste imajo menda tudi Fordi in Volvi.

Pa avtomatik pri dizlu nima problemov, so isti kot v Talismanu Dci 160 pa tam ni slišat o problemih. Ta v bencinarjih je pa začel dobivati update v zadnjih dneh in je sedaj menda kul.

knap ::

povzetek, vsaj za mene, avto. menj. odpadejo :)

ali bo kdo od vaš šel na avto salon 2017 v LJ?

http://www.avtomobilski-salon.si/

to bo verjetno dobra priložnost za pregled ponudbe

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: knap ()

gregor ::

na FB sem bral da so pri megane - edc - rešili problem tako da so z programsko opremo znižali moč motorja na cca 180 km
to ni rešitev problema, to je ena velika žalost in sramota

LP


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11221522 (17310) facepalm
»

Nakup novega avtomobila do 18.000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9020769 (15715) Netrunner
»

Nov avto za Taščo, zelo specifične zahteve ... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15825858 (20272) krneki0001
»

Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10320453 (13887) sass628
»

Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8423827 (19734) dj_uro

Več podobnih tem