» »

zakaj proizvajalci avtomobilov ne onemogočijo spreminjanje prevoženih km ?

zakaj proizvajalci avtomobilov ne onemogočijo spreminjanje prevoženih km ?

sift ::

zakaj proizvajalci avtomobilov ne onemogočijo spreminjanje prevoženih km ?

meni se zdi to ful problem , k to folk ful dela in je baje enostavno.

SaXsIm ::

Zakaj izdelovalci računalniških iger in programske opreme ne onemogočijo piratiziranja?
SaXsIm

RedDrake ::

Pri nekaterih znamkah je to praktično nemogoče (vsaj ne s programsko opremo, ki je dostopna).
Recimo Hyundai, iz prve roke, menjan celoten števec v garanciji pri ~3kkm ker je osvetlitev utripala (slabi loti ...), so izjavili da se kilometrine na števcu ne da nastaviti. Nisem vedel ali so resni ali ne, ampak tako je potem ostalo. Bojda na testerju kaže prave km, ampak tega jaz jasno ne vem. Bomo pa pri prodaji to jasno povedali.
Tudi SAAB recimo ima podobno foro. Km na števcu lahko le povečaš, zmanjšat jih ne moreš. Kolega je menjal števec, ker je pač crknil z enim s precej več km, in ugotovil, da noben od teh "avtoelektronika majstrov" tega ne more narediti. Tudi tista dva servisa, ki sta še vedno "kvazi uradna" (pač SAABa ni več), sta prišla do enakega zaključka - km se da povečat, ne pa zmanjšat.
Če pa ima števec manj km kot glavni računalnik, potem pa uparitev ne uspe (za večino, ki ne veste, SAAB ima vse komponente uparjene med sabo, tako, da če recimo snameš kontrolno ploščo za klimo, ali radio, ali števec, ali prkatično karkoli kar ima žice iz avta, v drugem ne bo delovala, ker ni bila "odparjena". Prav tako tebi ne bo delovala nobena druga, ker pač imaš eno drugo uparjeno. Sistem je izjemno konfuzen in zakompliciran do amena, ampak proti goljufom in tatovom pa deluje dobro).
Zanimivo, kako veliko je ravno SAABov z 200.000, 300.000 in celo 400.000 km. Bi človek še mislil, da je to kaka taka znamka za tiste, ki malce več potujejo ... ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

chort ::

Range Rover med leti 1995 in 2002 je tudi omogočal spreminjanje samo navzgor. Vzel je najvišjo cifro iz števca, motornega in karoserijskega računalnika in jo ponovno zapisal v vse tri. Se pa praktično vse da, če imaš pravo opremo in dovolj razdrto elektroniko.

RedDrake ::

Jasno, samo od teh garažnih "mojstrov", ki vrtijo kilometre večina niti pod razno nebi upala odpreti in lotati po motornem računalniku. Sploh ker se taka stvar kasneje jasno vidi, in če bi kdo umrl v nesreči s takim avtom bi bila heba na N-to potenco.
Kakšne bolj popularne naziwagen znamke pa omogočajo, da vpišeš številko, števec utripne, in voila, avto je ravnokar v rikverc obkrožil zemljo vsaj 2x, če ne 5x.

AndrejO ::

sift je izjavil:

zakaj proizvajalci avtomobilov ne onemogočijo spreminjanje prevoženih km ?

meni se zdi to ful problem , k to folk ful dela in je baje enostavno.

Najkasneje do maja 2018 bo to moralo biti onemogočeno tudi v Sloveniji, ker se bo v skladu z direktivo 2014/45/EU kakršnokoli zaznano spreminjanje kilometrov smatralo za veliko pomankljivost na vozilu in takšno vozilo tehničnega pregleda več ne bo moglo opraviti.

Vir

Seveda pa mora to Slovenija še prevzeti v svojo zakonodajo, če tega še ni storila. Rok za prevzem mislim, da je letošnji maj, maj 2018 pa je skrajni rok, ko mora biti slovenska zakonodaja sinhronizirana z direktivo.

Ker to velja za celotno EU bi to moralo predstavljati praktičen konec tovrstnim manipulacijam.

Srečno vožnjo.

Isotropic ::

Zgodovina sprememb…

AndrejO ::

Ker bo to postal obvezen in trajno shranjen podatek ob vsakem tehničnem pregledu in, ker bodo stare kripe že zaradi entropije v doglednem času izločene iz obtoka, bo stvar dejansko možno enostavno zaznati v večini relevantnih primerov.

Če bodo države članice potem sledile še komentarjem (gl. št. 25), pa bo spreminjanje morda postalo tudi kaznivo dejanje, ki se ga preganja po uradni dolžnosti.

Bolje od tega verjetno ne gre ... kaj bi pa ti predlagal, da se spremeni?

harmony ::

sift je izjavil:

zakaj proizvajalci avtomobilov ne onemogočijo spreminjanje prevoženih km ?

meni se zdi to ful problem , k to folk ful dela in je baje enostavno.

Zakaj bi pa to morali delati proizvajalci?
Zakaj se kilometri ne bi zapisovali pri tehnichnih pregledih v posebno bazo?
V Avstriji recimo se to zapisuje. Ali se da to fejkati ne vem, vem samo, da na mojih zadnjih treh pregledih je povsod vpisana kilometrina.

smacker ::

Tehnični pregledi so premalo: za nov avto 4 leta nimaš tehničnega. Prevoziš lahko 200+ kkm in zbiješ na 70. Ga predaš drugemu lastniku, ki ima tehničnega komaj pri 6 letu. Takrat ima avto lahko realno prevoženih 300+kkm, na števcu pa 100. Pri starejših avtih je odstopanje med realnim stanjem in cifro na števcu lahko še večje.

šernk ::

pa sej to je že danes vse kaznivo. Vrtenje kilometrov spada pod poskus goljufije in kot tako se tudi preganja. Problem je da ne veš koga preganjat, ker ne veš kdo je vrtel km. Tu bi pač morala biti papirologija več vredna. Torej preprodajalec kupi 10.3.2015 avto z 320.000km in ga prodaja 10.6.2015 z 120.000km. Tu bi morale inšpekcije skočit same od sebe, vendar za slednje bi rabili EU bazo, dokler jih ne bo in ne bo avtomatsko vrgla ven zadnje km po številki šasije je vse skupaj neuporabno.

problem je, da se pač naši ne zganijo. Povprečen Janezek pač verjame tistim 120k km, nadpovprečen se bo hvalil da ima na števcu 200k km v resnici pa že 500k km, ostali smo pa neumni ker preplačamo avto z realnimi kilometri za par k eur.

Tehnični pregledi so premalo: za nov avto 4 leta nimaš tehničnega. Prevoziš lahko 200+ kkm in zbiješ na 70. Ga predaš drugemu lastniku, ki ima tehničnega komaj pri 6 letu. Takrat ima avto lahko realno prevoženih 300+kkm, na števcu pa 100. Pri starejših avtih je odstopanje med realnim stanjem in cifro na števcu lahko še večje.

vpis km ob podaljšanju registracije...slednje je pa na 1 leto pa je problem rešen. ampak če jim ob prepisu avta ne zagori rdeča luč samodejno potem je nesmiselno karkoli. Sem pred pol leta prodal 27 let star avto z 86.000km pa me je ženska za pultom na avtokrka čudno gledala in rekla da ne verjame. Vsi tehnični pregledi zadnjih 20 let opravljeni na avtokrka (sicer na sosednji enoti 5km stran), kjer zapisujejo že nekaj časa km v njihovo bazo ob tehničnem in bi lahko videla v bazi da je avto zadnjih 5 let delal 300km letno, zadnjih 20 let pa tudi ni delal več kot 2000km letno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

c00L3r ::

Po celotni EU bi moral bit enoten sistem vpisa km ob registraciji. Na nivoju ene države je to neučinkovito, ker ni evidence ob uvozu.

smacker ::

In teta za pultom pri registraciji bi za 5eur tringelta pozabila eno nulo vpisat. Če bi bilo tako preprosto, bi to že bilo rešeno. Ker ni, se jim ne ljubi vlagat denarja/truda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: smacker ()

...:TOMI:... ::

Jaz pa predlagam čisto drug pristop. Da bi bili kilometri enostavno za izbrisat, kot se da izbrisat dnevne kilometre, držiš gumb in je vse na 0.

Tako bi bilo vse to komliciranje s kilometri eliminirano, ker realno so te številke samo fiktivne, brez pomena in velika večina jih spreminja.
Tomi

kosta ::

No treba je tut povedat, da se dandanes precej manj zbija kilometre. Itak je večina uvoženih avtov od leasing hiš, ki so jih oddajale za službena vozila (operativni leasing, fiksni mesečni obrok). Ti avti so stari 4 leta in imajo 120-130.000km kar je čisto spodobna številka za slovenčke ki gledajo sam na km in pa ceno.

Je pa v okolici LJ en dealer ki ima stalno vozila pod 100.000km, pa vsi od prvega lastnika. Yeah right, verjetno vsi dedki tja pripeljejo prodat avto.:))

mailer ::

Rešitev je enostavna samo interesa ni. Pri iskanju zadetkov pri rabljenih avtomobilih vedno vključim filter, da mi prikaže samo zadetke fizičnih oseb. Še vedno lahko naletiš na prevrtene kilometre je pa verjetnost dosti manjša.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mailer ()

šernk ::

Tako bi bilo vse to komliciranje s kilometri eliminirano, ker realno so te številke samo fiktivne, brez pomena in velika večina jih spreminja.


komot, dokler se to naredi samo s tistim kar ti vidiš. meni je pač pomembno ali kupim avto z 40.000km ali z 200.000 realnih km.

avtohiš se izogibam ob nakupu rabljenih avtov in če pri avtu posumim na vrtenje km sledi zahteva po priklopu na računalnik. Če se slednje ne dovoliš odidem. Če ob priklopu na računalnik zagledam sumljivo stvar (preveč servisnih intervalov, ki se ne ujemajo s servisno knjigo, zapis o spreminjanju računalnika) želim izvedet podrobnosti glede tega. če ne morem izvedeti odidem.

No treba je tut povedat, da se dandanes precej manj zbija kilometre. Itak je večina uvoženih avtov od leasing hiš, ki so jih oddajale za službena vozila (operativni leasing, fiksni mesečni obrok). Ti avti so stari 4 leta in imajo 120-130.000km kar je čisto spodobna številka za slovenčke ki gledajo sam na km in pa ceno.

in svizec zavije čokolado v folijo. Poslovna vozila v tujini delajo po min. 60k km letno. sem pred letom dni iskal vozilo v tujini, na koncu sem prišel do tega zaključka: isto km, ista oprema in isti motor in so se cene z upoštevanimi stroški uvoza gibale enako oz. celo višje kot pri nas. Torej od česa večino preprodajalcev živi? od tega, da ti uspejo prodati zjahan avto kot nov, pri poštenih preprodajalcih te pa cena postavi na realna tla.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

...:TOMI:... ::

Da se razumemo, če bi bilo enostavno izbrisat kilometre, se pravi s pritiskom na tipko, bi tisti, ki tega ne bi naredili, lahko bolje unovčilisvoje "realne kilometre".

Najboljši je podatek o tem, kdaj je bil avto narejen. Nato se upošteva min. 30 000 km na leto in to je to.
Tomi

Klemzz ::

...:TOMI:... je izjavil:


Najboljši je podatek o tem, kdaj je bil avto narejen. Nato se upošteva min. 30 000 km na leto in to je to.


Pri mojem primarnem avtu to gre (35000km+ letno), kaj pa pri drugem, ki dela cca. 500km na mesec?

kosta ::

in svizec zavije čokolado v folijo. Poslovna vozila v tujini delajo po min. 60k km letno. sem pred letom dni iskal vozilo v tujini, na koncu sem prišel do tega zaključka: isto km, ista oprema in isti motor in so se cene z upoštevanimi stroški uvoza gibale enako oz. celo višje kot pri nas. Torej od česa večino preprodajalcev živi? od tega, da ti uspejo prodati zjahan avto kot nov, pri poštenih preprodajalcih te pa cena postavi na realna tla.

Yeah right, to bo to. Ker seveda bi ljudje še vedno množično kupovali t.i. zjahane avte (definiraj, kaj točno naj bi blo to) od dealerjev, čeprav bi se vsak nategnil s tem. Sicer pa če bi prebral kako besedo o operativnem leasingu bi vedel tud to da ima omejene kilometre. Sicer imaš pa še vedno možnost nakupa od privat lastnika.;)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8517242 (7809) Arzen28
»

VELIKE težave s tehničnim pregledom LPP

Oddelek: Na cesti
487663 (5061) AndrejO
»

Kupci kupujejo kilometre in ne avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12225131 (20057) bond007
»

goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12640975 (36373) imagodei

Več podobnih tem