Forum » Na cesti » nižji srednji razred - 3 vrata - dizel...
nižji srednji razred - 3 vrata - dizel...
knap ::
Dober dan
Očitno imam problem. Iščem avto nižjega srednje razreda z 3 vrati in cca 130-150 KM, dizel.
Okvirna cena: do cca 23K eur (z vso dodatno opremo, čim več-tem bolje).
Popravite me če se motim. Naslednji avti niso na voljo v 3 vratni izvedbi:
- renault megan
- opel astra
- seat leon
- mazda 3
- hyundai i30
- ford focus
- citroen C4
Premium znamke nisem naštel ker so predrage(bmw, mercedes, audi...)
Našel sem samo dva avta ki ustrezata zgornjim pogojem.
WV golf in pa KIA pro ceed.
Golf takoj odpade ker prihaja nova generacija 2018 in ne bom kupil avto ki bo čez 1 leto zamenjan.
Ali imam torej samo eno izbiro, kia pro ceed? Kdaj pride nova generacija? Morda še ta odpade
Kakšna sploh je kvaliteta KIA vozil, kvaliteta izdelave, notranjih materialov itd. Še nikoli nisem sedel v kiji.
Ima kdo od vas KIO, kako se obnese 135 KM dizel?
Ali obstaja še kakšen druga znamka, model ki sem ga spregledal?
Rabljeni avti odpadejo, slabe izkušnje...
Hvala
LP
Očitno imam problem. Iščem avto nižjega srednje razreda z 3 vrati in cca 130-150 KM, dizel.
Okvirna cena: do cca 23K eur (z vso dodatno opremo, čim več-tem bolje).
Popravite me če se motim. Naslednji avti niso na voljo v 3 vratni izvedbi:
- renault megan
- opel astra
- seat leon
- mazda 3
- hyundai i30
- ford focus
- citroen C4
Premium znamke nisem naštel ker so predrage(bmw, mercedes, audi...)
Našel sem samo dva avta ki ustrezata zgornjim pogojem.
WV golf in pa KIA pro ceed.
Golf takoj odpade ker prihaja nova generacija 2018 in ne bom kupil avto ki bo čez 1 leto zamenjan.
Ali imam torej samo eno izbiro, kia pro ceed? Kdaj pride nova generacija? Morda še ta odpade
Kakšna sploh je kvaliteta KIA vozil, kvaliteta izdelave, notranjih materialov itd. Še nikoli nisem sedel v kiji.
Ima kdo od vas KIO, kako se obnese 135 KM dizel?
Ali obstaja še kakšen druga znamka, model ki sem ga spregledal?
Rabljeni avti odpadejo, slabe izkušnje...
Hvala
LP
Heavy ::
Vsake oči imajo svojega malerja, ampak jaz bi raje hodil peš, kot pa se vozil v Gnojfu 8-ki
Drugače pa je Leon v izvedbi 3 vrata.
Drugače pa je Leon v izvedbi 3 vrata.
#TeamFelix
smacker ::
Žal v tem rangu 3-vratnih ne delajo več. Megane Coupe (stari model) se je nekaj časa še prodajal, preveri v salonu
KIA je precej napredovala kar se kvalitete materialov v notranjosti tiče. Dizla 135KM sem testiral, spodoben motor, ampak brez presežkov. Žal je bil bolj kratek test, tak da kaj več ne morem povedat.
A novi 5vratni wannabe hot-hatchi (hot-hatch z normalnimi motorji) pa ti niso všeč? Megane GT-Line, Focus ST-Line: http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-st-...
KIA je precej napredovala kar se kvalitete materialov v notranjosti tiče. Dizla 135KM sem testiral, spodoben motor, ampak brez presežkov. Žal je bil bolj kratek test, tak da kaj več ne morem povedat.
A novi 5vratni wannabe hot-hatchi (hot-hatch z normalnimi motorji) pa ti niso všeč? Megane GT-Line, Focus ST-Line: http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-st-...
D3m ::
Vsake oči imajo svojega malerja, ampak jaz bi raje hodil peš, kot pa se vozil v Gnojfu 8-ki
Drugače pa je Leon v izvedbi 3 vrata.
A je že na prodaj v salonu?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
MxxW5 ::
Jaz ima proceeda, prejšnjo generacijo (2011). Dizel 1.6 116 KM. Avto je IMO zanesljiv (crknil je le servo volan in bil garancijsko popravljen), je pa kvaliteta izdelave ceni primerna. Notranjost je polna čričkov in poceni materialov (menda so novejše kie glede tega boljše), sedeži so tako-tako glede udobnosti, barva je tanka, kjer zadane kamenček odpade in začne rjaveti. Motor je zadosti zmogljiv ampak nič več kot to. Lega na cesti je zadostna. Fahrvergnügen je odsoten. Na splošno ima cel avto "good enough" lajtmotiv.
Aja, menjalnik/sklopka spušča čudne zvoke pri prestavljanju, če je avto ogret, pa noben serviser ne pogrunta, kaj je narobe. Nič pa to ne vpliva na vožnjo.
Skratka, IMO tak avto kupiš, če želiš priti za ne preveliko ceno od točke A do točke B. Če hočeš avto, ki bo ali vrhunsko udoben ali vrhunsko izdelan ali pa hočeš uživati v polaganju ovinkov, to ni to.
Še vprašanje z moje strani: ve morebiti kdo, kateri KIA servis v Sloveniji je najboljši oziroma najmanj slab?
Aja, menjalnik/sklopka spušča čudne zvoke pri prestavljanju, če je avto ogret, pa noben serviser ne pogrunta, kaj je narobe. Nič pa to ne vpliva na vožnjo.
Skratka, IMO tak avto kupiš, če želiš priti za ne preveliko ceno od točke A do točke B. Če hočeš avto, ki bo ali vrhunsko udoben ali vrhunsko izdelan ali pa hočeš uživati v polaganju ovinkov, to ni to.
Še vprašanje z moje strani: ve morebiti kdo, kateri KIA servis v Sloveniji je najboljši oziroma najmanj slab?
Formula 1 ::
Leon je 3 vraten ja, je bila ravno predstavljena prenova tako da go for it. KIA je pa že stara, novi 5 vratni je bil že predstavljen, prihod novega 3 vratnega je vprašljiv. Če se ti gre za izgled je IMO Megane s 5 vrati še najbolši.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Formula 1 ()
knap ::
kak posebn razlog za 3 vrata ?
Bolj športni videz, ne rabim 5 vrat. Sedaj imam astro gtc 2007, opc line 2, 150 km
Lp
Vsake oči imajo svojega malerja, ampak jaz bi raje hodil peš, kot pa se vozil v Gnojfu 8-ki
Drugače pa je Leon v izvedbi 3 vrata.
Gledam seat.si in 3 vratni leon ni nikjer omenjen..., Cenik samo za 5 vratni...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: knap ()
knap ::
Žal v tem rangu 3-vratnih ne delajo več. Megane Coupe (stari model) se je nekaj časa še prodajal, preveri v salonu
KIA je precej napredovala kar se kvalitete materialov v notranjosti tiče. Dizla 135KM sem testiral, spodoben motor, ampak brez presežkov. Žal je bil bolj kratek test, tak da kaj več ne morem povedat.
A novi 5vratni wannabe hot-hatchi (hot-hatch z normalnimi motorji) pa ti niso všeč? Megane GT-Line, Focus ST-Line: http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-st-...
Kaj pomeni hot hatch?
knap ::
Leon je 3 vraten ja, je bila ravno predstavljena prenova tako da go for it. KIA je pa že stara, novi 5 vratni je bil že predstavljen, prihod novega 3 vratnega je vprašljiv. Če se ti gre za izgled je IMO Megane s 5 vrati še najbolši.
Sem šele sedaj videl ta odgovor, moram pogooglat...
Cenika še očitno ni, kdaj pa pride v slo?
Megane je všečen, če bi le imel 3 vrata.
Ni mi jasno zakaj so vsi ukinili 3 vratne modele.
d4vid ::
Hyundai i30.
Poznam avtošolo, ki je imela ta avtomobil. Nazadnje vem, da je imel servis na 1,3 miljona km.
1.6 CRDi motor, če imam prav. Nekaj stvari so mu zamenjali pod garancijo, kaj več težav pa ni bilo.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
bambam20 ::
knap ::
I30 se mi ne dopade, sem se pred nekaj leti vozil v i30 in notranji materiali so bili zelo slabi
morda so kaj spremenili sedaj...
cenik za seat III sc sem našel vendar gre samo za:
samo bencinarji...
očitno to ni pravi cenik za celotno paleto vozil
LP
morda so kaj spremenili sedaj...
cenik za seat III sc sem našel vendar gre samo za:
Akcijski cenik Leon SC
Veljaven od 3.10.2016 za vozila na zalogi
samo bencinarji...
očitno to ni pravi cenik za celotno paleto vozil
LP
kumer ::
leon III facelift se bo zažel prodajat v 2017
vsaj tako piše tukaj:
https://de.wikipedia.org/wiki/Seat_Leon...
kdaj pa pride v slo pa ne vem, verjetno kasneje kot nemčija, morda se motim...
gre pa za model iz leta 2013, sedaj je facelift, čez kakšni dve, tri leta pa verjetno tudi nov model
torej izbira 3 vratnika je res težka
meni osebno se pro ceed gt line kar dopade, seveda pa kot že napisano izdelava, motorji... niso na nivoju ford, renault, seat, mazda....
dobiš pa za 23k popolnoma opremljen avto z najvišjo opremo in veliko dodatne opreme
megan je tudi zanimiv, svež design...
LP
vsaj tako piše tukaj:
https://de.wikipedia.org/wiki/Seat_Leon...
kdaj pa pride v slo pa ne vem, verjetno kasneje kot nemčija, morda se motim...
gre pa za model iz leta 2013, sedaj je facelift, čez kakšni dve, tri leta pa verjetno tudi nov model
torej izbira 3 vratnika je res težka
meni osebno se pro ceed gt line kar dopade, seveda pa kot že napisano izdelava, motorji... niso na nivoju ford, renault, seat, mazda....
dobiš pa za 23k popolnoma opremljen avto z najvišjo opremo in veliko dodatne opreme
megan je tudi zanimiv, svež design...
LP
smacker ::
Kaj pomeni hot hatch?
Hot hatch pomeni "vroči hatchback" - gre za športne izdaje znanih hatchbackov s 250+ konji (Leon Cupra, Focus RS,...). Trenutno so stare 3vratne modele nadomestili 5vratni s športnimi dodatki (difuzorji, pragovi, spojlerji, serijsko športno podvozje),.. Po videzu nekako spominjajo na hot hatch varjante, ampak majo še vedno motorje z normalnimi konji in seveda nimajo ojačanega podvozja, super zavornega sistema,... So pa večina 5vratni, ampak kljub temu majo športen videz. Meni osebno sta Megane GT-Line in Focus ST-Line čist dovolj športna s 5vrati, ne pogrešam 3vratnih modelov.
Buggy ::
meni je pa dosti boljsa varianta cisto neopazna in uporabna oblika v kombinaciji s super podvozjem ter mocnim motorjem, kot pa kicasta plastika z dizel podhranjeno masino. Tudi kabrioleta z dizl masino nisem nikoli cisto stekal...okusi so pac razlicni
knap ::
Meni je tudi všeč športni videz 3-vratnega modela. Sploh, ker se vozim sam ...
sva že dva
to je bistven razlog za 3v verzijo
bolj ko vse skupaj gledam, bolj se mi zdi, da bom morda mogel nabavit 5v avto
kaj je bolje megan gt line ali focus st line?
obstaja še kak drug hot hatch ki se ga splača pogledat?
nisem bil na avto sceni 10 let in nimam pojma kaj je novega...
seveda moram preverit tudi seat leon III sc facelift, ko bo kaj več znanega, cene, dobava ipd...
LP
smacker ::
kaj je bolje megan gt line ali focus st line?
To boš moral sam presodit, vsak ma svoj okus. Najboljše da greš v salon pogledat. Megane GT-Line že prodajajo lep čas, Focus ST-Line pa bo baje v kratkem v salonih (ST-Line je nova različica opreme, prej so meli Sport, pri katerem so bili zunanji dodatki na voljo samo za doplačilo, sedaj pa so že v serijski opremi).
obstaja še kak drug hot hatch ki se ga splača pogledat?
Honda Civic ma že v osnovi kr športno obliko (pa malo posebno notranjost, ki marsikomu ni všeč), zna pa budget raztegnit, če hočeš res max. opremo. Za druge znamke pa ne vem, da bi imele posebno različico športne opreme, kot je pri stari astri OPC npr.
knap ::
smacker ::
Megane je skoraj čist frišn, Focus pa je že kr nekaj časa v tej obliki, ampak pravijo da bo mk4 precej podoben trenutni generaciji - podobno kot to dela golf.
kumer ::
na slo cestah jih je očitno še zelo malo, jih nisem kaj dosti videl
morda je razprodan v FR, DE ipd trgih in ne pride do nas, morda so zelo dolge čakalne dobe?
LP
morda je razprodan v FR, DE ipd trgih in ne pride do nas, morda so zelo dolge čakalne dobe?
LP
Formula 1 ::
na slo cestah jih je očitno še zelo malo, jih nisem kaj dosti videl
morda je razprodan v FR, DE ipd trgih in ne pride do nas, morda so zelo dolge čakalne dobe?
LP
Jaz videvam vsak dan konstantono 2 ali 3 (vsakič različni v malo več kot pol ure vožnje na dan) tsako da jih je kar nekaj, so pa večinoma slabše opremljeni ali pa Bose oprema. Je pa naš mehanik Megana GT kupil, sem ga včeraj gledal, res lep avto :D
Buggy ::
d4vid ::
Megane je kar frišen, mislim, da je letos šel v prodajo. Tako da par let ne bo novejšega modela. In avto je adijo pamet, kaj je renault naredil z njim. Res lep avto za pogledat. Kako se pa pelje pa žal ne vem. Renojčki se mi nasploh dopadejo, raje vozim renoja kot VWja (razen kake izjeme).
S focusom ecoboost l. 2015 sem se pa že peljal s kolegom, in je super avto, tudi hudičevo dobro potegne. Predvidevam da je noter nek 1.6 motor. Koliko se pa kvari, pa ne vem ne za focusa ne za megana.
Aja, renault ma neko doplačilo 1€ za 5 let ali kako? Da ga servisirajo 5 let ali nekaj takega.
S focusom ecoboost l. 2015 sem se pa že peljal s kolegom, in je super avto, tudi hudičevo dobro potegne. Predvidevam da je noter nek 1.6 motor. Koliko se pa kvari, pa ne vem ne za focusa ne za megana.
Aja, renault ma neko doplačilo 1€ za 5 let ali kako? Da ga servisirajo 5 let ali nekaj takega.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Buggy ::
...tudi hudičevo dobro potegne. Predvidevam da je noter nek 1.6 motor.
bemti, okol tona in pol z 130KM pa glih ne more glih "hudicevo" potegnit al imamo pa razlicne vatle, ker men ko sem imel avto na stock 220KM/350NM na 1860kg se mi zdi, da je kot Clio storia, ko enkrat probas tunanih 285KM in 450NM pa se tega se prehitro navadis
d4vid ::
...tudi hudičevo dobro potegne. Predvidevam da je noter nek 1.6 motor.
bemti, okol tona in pol z 130KM pa glih ne more glih "hudicevo" potegnit al imamo pa razlicne vatle, ker men ko sem imel avto na stock 220KM/350NM na 1860kg se mi zdi, da je kot Clio storia, ko enkrat probas tunanih 285KM in 450NM pa se tega se prehitro navadis
Mislil sem v smislu, da dobro potegne za 1.6 motor :)
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Buggy ::
1.6 motor (NA/kompresor/turbo) je lahko tudi v Lotusu s kilami pod tono pa bo potegnu se bolj :) To je tudi ena izmed stvari, ki me moti tudi v avto revijah/oddajah. Vedno povzamejo moc/navor in vse zive dimenzije avta...nikoli pa ne teze. Ravno razmerje KM/kg poleg medosne razdalje ti da priblizno vedeti kako se bo avto onasal na cesti in priblizno koliko vec/manj bo porabil. Vse ostalo je futr za owce!
To o normirani porabi, ki jo navajajo je pa sploh kriminal in zavajanje, ker neuki dejansko hodijo na servis sprasevat kaj je narobe z njihovom avtom, ker ne dosegajo normativon iz brosure...resno!
To o normirani porabi, ki jo navajajo je pa sploh kriminal in zavajanje, ker neuki dejansko hodijo na servis sprasevat kaj je narobe z njihovom avtom, ker ne dosegajo normativon iz brosure...resno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
bambam20 ::
Utk ::
Ce ima res 1,6 motor, ecoboost, ima od 150 do 180 konjev. Komu to ni dovolj v focusu, enostavno ne zna vozit, kar je pa za nekatere tu itak jasno. Predvsem za tiste, ki ugotovijo iz plastike na armaturi kako dolgo bo zdrzala turbina.
Ti motorji so se v s-maxu kar zivahni, kaj sele v nekem focusu.
Ti motorji so se v s-maxu kar zivahni, kaj sele v nekem focusu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Veselinko ::
Našel sem samo dva avta ki ustrezata zgornjim pogojem.
WV golf in pa KIA pro ceed.
Golf takoj odpade ker prihaja nova generacija 2018 in ne bom kupil avto ki bo čez 1 leto zamenjan.
Ali imam torej samo eno izbiro, kia pro ceed?
Preskusi procee'da v izvedbi GT Line - ima dodatke v stilu najmočnejše turbo bencinske različice. Pa še pelje se zaradi trše nastavitve podvozja, nizkopresečnih gum in bolj komunikativnega volana zelo dobro.
knap ::
Našel sem samo dva avta ki ustrezata zgornjim pogojem.
WV golf in pa KIA pro ceed.
Golf takoj odpade ker prihaja nova generacija 2018 in ne bom kupil avto ki bo čez 1 leto zamenjan.
Ali imam torej samo eno izbiro, kia pro ceed?
Preskusi procee'da v izvedbi GT Line - ima dodatke v stilu najmočnejše turbo bencinske različice. Pa še pelje se zaradi trše nastavitve podvozja, nizkopresečnih gum in bolj komunikativnega volana zelo dobro.
kakšna pa je kvaliteta notranjih materialov, izdelava...?
knap ::
gledam cenik megane
prvo kar me zmoti je to da 165 km dizel ni na voljo v cenejših variantah ampak samo v gt varianti, pa še tukaj samo z avtomatskim menjalnikom...
res čudna odločitev
drug kar ne razumem pa je paket opreme bose in gt line, kateri je sedaj višje, boljši?
običajno se višji paket vedno navezuje na predhodnip paket, tukaj pa sta ta dva paketa nad opremo intense
če se odločim za gt line ne morem dobit bose in obratno
torej hočem športne gt dodatke in ne morem imet bose zvočnikov, led žarometov itd
res ne razumem tega, kaj pa če hočem imeti vse kar ponujata gt line in bose?
čudna politika renaulta...
prvo kar me zmoti je to da 165 km dizel ni na voljo v cenejših variantah ampak samo v gt varianti, pa še tukaj samo z avtomatskim menjalnikom...
res čudna odločitev
drug kar ne razumem pa je paket opreme bose in gt line, kateri je sedaj višje, boljši?
običajno se višji paket vedno navezuje na predhodnip paket, tukaj pa sta ta dva paketa nad opremo intense
če se odločim za gt line ne morem dobit bose in obratno
torej hočem športne gt dodatke in ne morem imet bose zvočnikov, led žarometov itd
res ne razumem tega, kaj pa če hočem imeti vse kar ponujata gt line in bose?
čudna politika renaulta...
smacker ::
Renault je precej siten z njihovimi paketi ja. GT-line in bose sta oba nadgradnja od "intense", en gre v športen videz, drugi pa bolj v udobje in akustiko. Dost bedarij majo tud pri izbiri dodatne opreme - izbiraš jo lahko samo v paketih in eni paketi se med sabo izključujejo. Na koncu prideš do bedarij, v eni kombinaciji vem da če si panoramsko streho vzel, ni šlo večjih platišč
gregor ::
honda civic type s je tudi bila 3 vratna, sedaj je ne najdem na spletni strani honda.si
morda je bila ukinjena...
glede megane, pa meni tudi ni jasno gt line vs bose, morda pa sem kaj spregledal
je pa zanimivo npr da pri gt modelu ki stane 26k + moraš doplačat za bose sistem 700 eur...če že ima avto. menj, 4control itd itd, bi lahko imel še bose ...
LP
morda je bila ukinjena...
glede megane, pa meni tudi ni jasno gt line vs bose, morda pa sem kaj spregledal
je pa zanimivo npr da pri gt modelu ki stane 26k + moraš doplačat za bose sistem 700 eur...če že ima avto. menj, 4control itd itd, bi lahko imel še bose ...
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gregor ()
gregor ::
lepi konjički , samo problem je v tem, da pride ta focus brez dodatne opreme 28k+ eur
z nekaj dodatne opreme si takj čez 30k
LP
z nekaj dodatne opreme si takj čez 30k
LP
kumer ::
Tomas 33 ::
Ga ma kolega. Lušten avto z nabrito mašino in ogromno opreme.
Je bila končna cena s popusti pod 20k€.
Ima pa po mojem mnenju čudne sedeže.
V tem segmentu in cenovnem razredu bi še kakšno Giulietto pogledal.
Ti tudi omogoča lepe užitke v vožniji.
Je bila končna cena s popusti pod 20k€.
Ima pa po mojem mnenju čudne sedeže.
V tem segmentu in cenovnem razredu bi še kakšno Giulietto pogledal.
Ti tudi omogoča lepe užitke v vožniji.
Formula 1 ::
gledam cenik megane
prvo kar me zmoti je to da 165 km dizel ni na voljo v cenejših variantah ampak samo v gt varianti, pa še tukaj samo z avtomatskim menjalnikom...
res čudna odločitev
drug kar ne razumem pa je paket opreme bose in gt line, kateri je sedaj višje, boljši?
običajno se višji paket vedno navezuje na predhodnip paket, tukaj pa sta ta dva paketa nad opremo intense
če se odločim za gt line ne morem dobit bose in obratno
torej hočem športne gt dodatke in ne morem imet bose zvočnikov, led žarometov itd
res ne razumem tega, kaj pa če hočem imeti vse kar ponujata gt line in bose?
čudna politika renaulta...
Lahko vse kar ima Bose doplačaš na GT-Line, le dražje bo potem prišel od Bose opreme. Glede motorjev pa pač Renault, malo butaste odločitve pomoje ampak tako je, dobiš pa pri tem 160 dci še 4 control.
videc ::
in če smo že pri 5 vratnikih, potem je tukaj morda pametno omenit še
OPEL ASTRA
1.6 BiTurbo CDTI ECOTEC Start/Stop
118 kW/160 KM
Innovation oprema
22k eur
sicer ne vem kako je s popusti pri oplu sedaj ampak vem da so v preteklosti dajali kar precej popusta
LP
Ne moreš Astre primerjat s Focusom ST.
Buggy ::
in če smo že pri 5 vratnikih, potem je tukaj morda pametno omenit še
OPEL ASTRA
1.6 BiTurbo CDTI ECOTEC Start/Stop
118 kW/160 KM
Innovation oprema
22k eur
sicer ne vem kako je s popusti pri oplu sedaj ampak vem da so v preteklosti dajali kar precej popusta
LP
Ne moreš Astre primerjat s Focusom ST.
zakaj ze ne? Ce govorimo o kicasti plastiki pol res bolj tezko...ce pa pogledas stevilke pa se kako lahko (cena in performance je namrec dokaj v prid Astre )
http://www.zeperfs.com/en/duel5719-6236...
knap ::
in če smo že pri 5 vratnikih, potem je tukaj morda pametno omenit še
OPEL ASTRA
1.6 BiTurbo CDTI ECOTEC Start/Stop
118 kW/160 KM
Innovation oprema
22k eur
sicer ne vem kako je s popusti pri oplu sedaj ampak vem da so v preteklosti dajali kar precej popusta
LP
sem pogledal cenik in ima astra celo paket opreme opc line 920 EUR, kaj pa je v njem zajeto pa nič ne piše...
Ga ma kolega. Lušten avto z nabrito mašino in ogromno opreme.
Je bila končna cena s popusti pod 20k€.
Ima pa po mojem mnenju čudne sedeže.
V tem segmentu in cenovnem razredu bi še kakšno Giulietto pogledal.
Ti tudi omogoča lepe užitke v vožniji.
alfa romeo, ne hvala
gledam cenik megane
prvo kar me zmoti je to da 165 km dizel ni na voljo v cenejših variantah ampak samo v gt varianti, pa še tukaj samo z avtomatskim menjalnikom...
res čudna odločitev
drug kar ne razumem pa je paket opreme bose in gt line, kateri je sedaj višje, boljši?
običajno se višji paket vedno navezuje na predhodnip paket, tukaj pa sta ta dva paketa nad opremo intense
če se odločim za gt line ne morem dobit bose in obratno
torej hočem športne gt dodatke in ne morem imet bose zvočnikov, led žarometov itd
res ne razumem tega, kaj pa če hočem imeti vse kar ponujata gt line in bose?
čudna politika renaulta...
Lahko vse kar ima Bose doplačaš na GT-Line, le dražje bo potem prišel od Bose opreme. Glede motorjev pa pač Renault, malo butaste odločitve pomoje ampak tako je, dobiš pa pri tem 160 dci še 4 control.
nisem siguren, ampak se mi zdi da ravno bose zvočniov... ne moreš dobit pri gt line, morda še kaj drugega
samo pri gt
Zgodovina sprememb…
- spremenil: knap ()
knap ::
gregor ::
kumer ::
ali morda veste kakšno politiko ima renault glede popustov
jih dajejo, so veliki, majhni
se npr na avto vrednosti 30k dobi 4k pupusta...
vem da določene znamke ne dajo niti EUR popusta, če se prav spomnim je med njimi honda...
LP
jih dajejo, so veliki, majhni
se npr na avto vrednosti 30k dobi 4k pupusta...
vem da določene znamke ne dajo niti EUR popusta, če se prav spomnim je med njimi honda...
LP
Formula 1 ::
ali morda veste kakšno politiko ima renault glede popustov
jih dajejo, so veliki, majhni
se npr na avto vrednosti 30k dobi 4k pupusta...
vem da določene znamke ne dajo niti EUR popusta, če se prav spomnim je med njimi honda...
LP
3-4k € se da dobiti na kakšnega Talismana, najbrž odvisno od opreme ampak bližje 3. Za Megana pa tam 2,5k €
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23682 (19470) | facepalm |
» | Nakup novega avtomobila do 18.000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22676 (17622) | Netrunner |
» | Nov avto za Taščo, zelo specifične zahteve ... (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28740 (23154) | krneki0001 |
» | Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22121 (15555) | sass628 |
» | Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25755 (21662) | dj_uro |