» »

Počasni vozniki

Počasni vozniki

««
30 / 36
»»

Utk ::

Divjaki nevarno prehitevajo tudi tiste, ki se vozijo 90-100, to je res. Ampak tiste, ki se vozijo 60, prehitevamo vsi, in se s tem spravljamo v nevarnost - veliko bolj varno je za nekom vozit 90 kot ga prehitevat z 90, to je stoprocentno, in absolutno varnega prehitevanja ni, zmeraj se lahko kaj zgodi, samo nekateri se slepite, da se ne more.


Dokler ne izpolni pogojev za prekršek oviranja na cesti, je tudi npr. 60km/h na regionalki vožnja po omejitvi. Prav nikjer ne piše, da MORAŠ voziti 90 in pred kakšnim tednom sem nekje prilepil celo opozorila MNZ, kjer so to izrecno poudarili.

Ne piše, piše pa, da ne smeš ovirat drugih, ne glede na to kako hitro se voziš, razen če se voziš po omejitvi.

Ker je najprej potrebno prepoznati vzroke

Vzrok je v razliki hitrosti. Večja je razlika, več nesreč bo. Prehitre se kaznuje, prepočasnih ne. A ne znaš seštet ena plus ena?
In omejitev ni samo omejitev, ampak je tudi priporočena hitrost. Nekulturno se je vozit manj z nekom za hrbtom, in nevarno tudi.

RedDrake ::

Ma kako prehitevanje neki.
Večina nesreč ne nastane pri prehitevanju, sploh pa ne takšnih, kjer pride do smrti ali težjih poškodb/invalidov.
To je nek BS izgovor divjakov, zato, da se počutijo manj krive.
Nesreče nastanejo, sploh tiste z nezanemarljivimi poškodbami, ko ljudje precenijo svoje sposobnosti, v večini primerov je to kar na prazni cesti. Veliko potem še odpade na motoriste, ki pa so si v 99% primerih krivi kar sami, ker, spet, vozijo mnogo prehitro. Policija temu pravi "neprilagojena" hitrost, ki pa spet v veliki meri ni neprilagojena na razmera, ampak na sposobnosti voznika.
Nerad rečem, ampak solatko ima delno prav, v tem, ko pravi, da se skantajo samo budale. To je res. Ampak ponavadi so to ta hitre budale, ne ta počasne.

thramos ::

Nima smisla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

sheeshkar ::

Utk je izjavil:

absolutno varnega prehitevanja ni, zmeraj se lahko kaj zgodi, samo nekateri se slepite, da se ne more.

A si nalašč ali ponesreči spregledal točno tisti del, kjer sem napisal praktično isto stvar?

Če bi vsi v vsakem trenutku vozili točno po omejitvi (pustimo ob strani fiziko, ki nam tega ne omogoča v večini ovinkov), bi še vedno imeli kar precejšnje število divjakov, ki bi kljub temu šli v nevarna prehitevanja. Razlika bi bila samo v tem, da bi to počeli še ob večjih hitrostih, torej bi imeli še več nevarnih situacij. Kmalu bi seveda postalo povsem normalno tudi to, da se te omejitve za nekaj 10km/h krši in na forumu bi se tiste, ki vozijo točno po omejitvi označevalo za babe brez jajc in podobne primitivizme. Saj že danes poslušamo, kako so omejitve itak samo birokratska priporočila, ki se jih lahko krši itd.

Zato je v tem trenutku povsem nelogično vzroke za nesreče iskati pri počasnejših voznikih, ker se tudi ob njihovi popolni izločitvi iz prometa ne bi prav nič bistveno spremenilo. Če pa bi lahko izločili divjake, bi se s tem število smrti zaradi nevarnih prehitevanj ter podobnih bedarij, ki jih počnejo na cestah, krepko zmanjšalo. Tudi promet bi brez njih bil veliko bolj tekoč (tekoče ne pomeni nujno hitro), saj bi na cesti poleg polžev ostali samo še tisti, ki nas polži ne sprovocirajo v nerazumna dejanja ter smo sposobni za njimi voziti popolnoma normalno.



Utk je izjavil:

Ne piše, piše pa, da ne smeš ovirat drugih, ne glede na to kako hitro se voziš, razen če se voziš po omejitvi.

Za prekršek oviranja obstaja več pogojev, ki morajo biti izpolnjeni, da predstavljaš oviro. Če si samo počasnejši od nekoga za teboj, to še ni oviranje (v kolikor seveda ne igraš šerifa, kar je pa seveda povsem nekaj drugega in v mnogo primerih še bolj nevarno kot marsikatero prehitevanje).



Utk je izjavil:

Vzrok je v razliki hitrosti. Večja je razlika, več nesreč bo. Prehitre se kaznuje, prepočasnih ne. A ne znaš seštet ena plus ena?
In omejitev ni samo omejitev, ampak je tudi priporočena hitrost. Nekulturno se je vozit manj z nekom za hrbtom, in nevarno tudi.


In ta hitrost je povsem brez problema lahko manjša, kot želite nekateri. Vi ste tisti, ki se morate prilagoditi počasnejšim, tako kot to počnemo vsi normalni vozniki (seveda se pa strinjam, da bi lahko večkrat kaznovali tudi tiste, ki ovirajo promet, vendar hkrati tudi razumem, da so prioritete kaznovanja pri bolj nevarnih početjih). In ne, omejitev ni enako priporočeni hitrosti. Nekulturno se je voziti nekomu za hrbtom (ob premajhni varnostni razdalji seveda) ter pričakovati, da bo zaradi tebe vozil hitreje. To bi bilo šele nevarno.

Utk ::

Ti si spregledal dejstvo, da za vsak km/h hitreje kot nekdo vozi, bo kakšno prehitevanje manj. Mene recimo prekleto redkokdaj kdo prehiti, pa se vozim 90-100.

Za prekršek obstaja več pogojev ja, za nekulturo pa samo en, nekdo se vozi za tabo pod omejitvijo, ti pa šparaš bencin, si nesposoben, imaš pokvarjen avto ali kaj podobnega, vse to spada pod nekulturo, če se takoj ne umakneš.

In ja, zaradi prehitevanj je veliko nesreč, "iz neznanega vzroka zapeljal levo", "zaradi prevelike hitrosti izgubil nadzor" (v resnici pa je letel ven, ker mu je šel nekdo nasproti), in podobno.

boolsheat ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Iskanje krivde je fajn za pravnike in kaznovanje, problema pa ne reši. Sem mislil, da hočeš rešit problem nesreč, pa očitno hočeš samo kaznovat tiste, ki jih povzročijo. Tudi prav.


Cela ta tema, kot tudi naši zakoni, je taka, da se ne pogovarja o stvareh, ki bi pomagale izboljšat statistiko nesreč, ampak samo kdo je kriv in kaznovanje.


Pa to ne moreš verjeti. Sem napisal konkretne rešitve kako zmanjšati število prehitevanj.

Ko je za tabo nekdo, ki ga oviraš, se mu umakneš na prvem primernem mestu. Pa ne bo nič porasta prehitevanj pri višjih hitrostih. Divjaki ne bodo ogrožali nasproti se vozečih vozil med prehitevanjem...

sheeshkar ::

Utk je izjavil:

Ti si spregledal dejstvo, da za vsak km/h hitreje kot nekdo vozi, bo kakšno prehitevanje manj. Mene recimo prekleto redkokdaj kdo prehiti, pa se vozim 90-100.

Za prekršek obstaja več pogojev ja, za nekulturo pa samo en, nekdo se vozi za tabo pod omejitvijo, ti pa šparaš bencin, si nesposoben, imaš pokvarjen avto ali kaj podobnega, vse to spada pod nekulturo, če se takoj ne umakneš.

In ja, zaradi prehitevanj je veliko nesreč, "iz neznanega vzroka zapeljal levo", "zaradi prevelike hitrosti izgubil nadzor" (v resnici pa je letel ven, ker mu je šel nekdo nasproti), in podobno.

Problem pri tvojem sklepanju je samo to, da še vedno predpostavljaš, da je omejitev enako predpisani hitrosti. Nekdo lahko vozi počasneje od tebe tudi zato, ker meni, da je na tem delu njegova hitrost najbolj varna in ne, če nima pokvarjenega vozila ali kaj podobnega oziroma se za njim ni naberala kolona, potem se mu niti slučajno ni potrebno umakniti (je pa samoumevno, da se mora v primeru prehitevanja ustrezno odzvati tem čimbolj olajšati takšen manever - če je to tisto, kar misliš z umikom, potem se strinjam), kultura pa tukaj velja predvsem za voznika za njim, ki se mora kulturno prilagoditi na vozilo pred seboj ter počakati na primeren trenutek za varno prehitevanje (če ga želi prehiteti). Če bi se kar vsepovprek umikali vsakič, ko nas bi kdo dohitel, bi to bilo potencialno bolj nevarno kot pa občasno normalno prehitevanje v primernih razmerah.

Utk ::

Seveda je omejitev tudi priporočena hitrost, ker če se voziš manj, se moraš umaknit, ali pa na kakšni ravnici malo počakat itd. Vsak, ki se vozi prepočasi misli, da je zdaj pa varen. Večina se jih moti. Osnovni problem je, da se ljudem jebe za vse druge, zato se vozijo 60, vozijo po levem pasu na avtocesti, itd. Samo svojo rit gledajo. Počasni in hitri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

krneki0001 ::

boolsheat je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Iskanje krivde je fajn za pravnike in kaznovanje, problema pa ne reši. Sem mislil, da hočeš rešit problem nesreč, pa očitno hočeš samo kaznovat tiste, ki jih povzročijo. Tudi prav.


Cela ta tema, kot tudi naši zakoni, je taka, da se ne pogovarja o stvareh, ki bi pomagale izboljšat statistiko nesreč, ampak samo kdo je kriv in kaznovanje.


Pa to ne moreš verjeti. Sem napisal konkretne rešitve kako zmanjšati število prehitevanj.

Ko je za tabo nekdo, ki ga oviraš, se mu umakneš na prvem primernem mestu. Pa ne bo nič porasta prehitevanj pri višjih hitrostih. Divjaki ne bodo ogrožali nasproti se vozečih vozil med prehitevanjem...


Zakaj bi zmanjšal število prehitevanj? Sej ni prepovedano prehitevat. Samo prehitevat je treba varno.
Divjaki bodo pa kljub vsemu še vedno prehitevali in ogrožali vse ostale, četudi bodo vsi na max omejitvi vozili.

negotiator ::

Divjaki bodo pa kljub vsemu še vedno prehitevali in ogrožali vse ostale, četudi bodo vsi na max omejitvi vozili.


Samo, da se razumemo - to nismo jaz, solatko, grim reaper in ostali podobni. Zanimivo, kako to šiškarju ne gre v glavo...
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

sheeshkar ::

negotiator je izjavil:

Divjaki bodo pa kljub vsemu še vedno prehitevali in ogrožali vse ostale, četudi bodo vsi na max omejitvi vozili.


Samo, da se razumemo - to nismo jaz, solatko, grim reaper in ostali podobni. Zanimivo, kako to šiškarju ne gre v glavo...

Saj razumem, ti nisi divjak, samo po pločnikih voziš in prehitevaš po desni. Si prototip normalnega voznika. :))

Nevem pa, kako bo solatkotu všeč, da ga TI umeščaš v svojo kategorijo idiotizma. To je v resnici mnogo hujša žalitev, kot katerakoli zbadljivka, ki sem jo jaz kdaj izrekel na njegov račun. ;((

@solatko - ali sedaj vidiš kakšnim primerkom daješ potuho in zgled?

solatko ::

sheeshkar - Nekaj vsi spregledate in to je - oblika kolone v kateri vozi prvi po omejitvi +5 (števec) in med kolono v kateri vozi prvi pod omejitvijo. Samo to je problem. V hitri lepo raztegnjeni koloni, lahko divjak prehiti po eno vozilo, če hoče bit res ta glavni, v počasni koloni ne more prehitevat po eno vozilo, ker so preblizu in ni varnostne razdalje, v katero bi se lahko, s precej višjo hitrostjo umestil.
Jim ne dajem potuho, saj je večina mladcev, ki se izobražuje na cesti (brez nadzora staršev), podobna, potem pa tisti s srečo preživijo in ratajo pametnejši, drugi pa pač zapustijo ta svet ali pa imajo doživljensko rehabilitacijo v Soči.
Veš, takim redkokatri nasvet pomaga, razen tisti, ko dobijo po buči ali denarnici.

Če odstranimo počasne kolone s cest, bo trčenj z več mrtvimi na regionalnih cestah občutno manj.

RedDrake - Nesreča, kjer je vzrok nepravilna stran in smer vožnje, je po navadi nesreča zaradi prehitevanja - klasične škarje, ki pa redko nastane zaradi prehitevanja enega vozila.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

St235 ::

Če odstranimo počasne kolone s cest, bo trčenj z več mrtvimi na regionalnih cestah občutno manj.

Kar ti nisi sposoben razumet je, da če odstranimo kretene, ki nepravilno prehitevajo pa bo to še bistveno bolj vplivalo na zmanjšanje števila nesreč in mrtvih.
Ker tvoja rešitev ne reši problema kretenov, ki nepravilno prehitevajo vozila, ki prometa ne ovirajo. (ni kolone, vozijo v skladu s omejitvijo...)

sheeshkar - Nekaj vsi spregledate in to je - oblika kolone v kateri vozi prvi po omejitvi +5 (števec) in med kolono v kateri vozi prvi pod omejitvijo. Samo to je problem. V hitri lepo raztegnjeni koloni, lahko divjak prehiti po eno vozilo, če hoče bit res ta glavni, v počasni koloni ne more prehitevat po eno vozilo, ker so preblizu in ni varnostne razdalje, v katero bi se lahko, s precej višjo hitrostjo umestil.


Podprto s solatoTM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

MasterTade ::

Problem pri tvojem sklepanju je samo to, da še vedno predpostavljaš, da je omejitev enako predpisani hitrosti.
Se strinjam, omejitve niso povsod mišljene da moraš nekje ves čas voziti kot piše, recimo jaz v določenem kraju vozim lahko brez problema 50-60 čeprav je omejitev 30, na obvoznici ob lepih razmerah tudi do 30 čez omejitev 70, pa v teh primerih ne morem reči da koga ogrožam, ker je hitrost prilagojena razmeram in predvsem legi ceste (če gre skozi naselje ali je na obeh straneh travnik). Nekje je pa 90 omejitev pa ne bom šel kaj več kot 70-80, ker so take luknje, nepregledni in nevarni ovinki, ozka cesta,...Teorija je drugo kot praksa, jo je pa treba razumeti
Mors omnia aequat

St235 ::

Jim ne dajem potuho, saj je večina mladcev, ki se izobražuje na cesti (brez nadzora staršev), podobna, potem pa tisti s srečo preživijo in ratajo pametnejši, drugi pa pač zapustijo ta svet ali pa imajo doživljensko rehabilitacijo v Soči.

Seveda jim, vsak ki trdi, da je za nepravilno prehitevanje krivo počasno vozilo je moralno odgovoren za nesrečo, ker opravičuje izjemno nevarno obnašanje v prometu.

SimplyMiha ::

Smrtne žrtve povzročajo prehitri, ne prepočasni vozniki.

St235 ::

MasterTade je izjavil:

Problem pri tvojem sklepanju je samo to, da še vedno predpostavljaš, da je omejitev enako predpisani hitrosti.
Se strinjam, omejitve niso povsod mišljene da moraš nekje ves čas voziti kot piše, recimo jaz v določenem kraju vozim lahko brez problema 50-60 čeprav je omejitev 30, na obvoznici ob lepih razmerah tudi do 30 čez omejitev 70, pa v teh primerih ne morem reči da koga ogrožam, ker je hitrost prilagojena razmeram in predvsem legi ceste (če gre skozi naselje ali je na obeh straneh travnik). Nekje je pa 90 omejitev pa ne bom šel kaj več kot 70-80, ker so take luknje, nepregledni in nevarni ovinki, ozka cesta,...Teorija je drugo kot praksa, jo je pa treba razumeti


Za ta idiotizem o varni vožnji 60 skozi območje 30, si lahko pogledaš v tej temi nalepljen video. Res ne razumem kako točno si nekateri domišljate, da ste sami na cesti,

Utk ::

SimplyMiha je izjavil:

Smrtne žrtve povzročajo prehitri, ne prepočasni vozniki.

Ni vedno res. Veliko varneje je, ce se dva vozita 90 en za drugim, kot pa en 60, drug ga pa z 90 prehiteva. Pa je lahko vse po pravilih.

boolsheat ::

SimplyMiha je izjavil:

Smrtne žrtve povzročajo prehitri, ne prepočasni vozniki.


Ni tako enostavno. Ko je kolona za počasnim vozilom večja od treh vozil, je tisti, ki ovira promet in se ni umaknil popolnoma enako kriv, če pride do nesreče pri prehitevanju, pravzaprav je še večji krivec, ker je bil prvi v prekršku.

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Če odstranimo počasne kolone s cest, bo trčenj z več mrtvimi na regionalnih cestah občutno manj.

Če odstranimo divjake, žrtev zaradi nepravilnega prehitevanja praktično ne bo več. Kdo je torej dejanski povzročitelj nesreč in s tem bolj nevaren? Na koga je torej potrebno opozarjati ter jih kritizirati in jim ne dajati potuhe?



MasterTade je izjavil:

Problem pri tvojem sklepanju je samo to, da še vedno predpostavljaš, da je omejitev enako predpisani hitrosti.
Se strinjam, omejitve niso povsod mišljene da moraš nekje ves čas voziti kot piše

Zakaj torej takšni problemi s tistimi, ki vozijo znotraj omejitev ter z manjšo hitrostjo?



MasterTade je izjavil:

recimo jaz v določenem kraju vozim lahko brez problema 50-60 čeprav je omejitev 30

Fantastično.



MasterTade je izjavil:

pa v teh primerih ne morem reči da koga ogrožam, ker...

... jih zaradi hitrosti sploh ne vidiš.



Nekateri torej lahko kršite vse mogoče omejitve, ker to ni predpisana hitrost (kljub temu, da to pomeni ravno obratno od vaše "logike"), ampak ko naletite na nekoga, ki je počasnejši, se vam mora nemudoma umakniti, tudi če ni v prekršku, ker je to kulturno, če pa celo je v prekršku, pa to pomeni konec sveta (kljub temu, da priznavate pogosto kršenje omejitev). Kako zelo kulturno. :))



Utk je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Smrtne žrtve povzročajo prehitri, ne prepočasni vozniki.

Ni vedno res. Veliko varneje je, ce se dva vozita 90 en za drugim, kot pa en 60, drug ga pa z 90 prehiteva. Pa je lahko vse po pravilih.

Daj še malo razloži, kako je počasnejši odgovoren za njegovo prehitevanje. Morda nekako tako, kot je dekle v mini krilu odgovorna, ko jo nekdo prime za rit (ali še kaj hujšega)? Če ne bi vozil prepočasi..., če ne bi nosila mini krila..., ane?

krneki0001 ::

boolsheat
Ne, tisti prvi je samo v prekršku in ne more biti krivec za nesrečo, ki jo je povzročil nekdo, ki je šel kolono prehitevat.

Zgodovina sprememb…

ttommy ::

V petek na štajerski avtocesti zvečer: po prehitevalnem pasu peljem 135 km/h, ko se mi od zadaj kar hitro približuje avto. Dam desni smerokaz in se pomaknem z nezmanjšano hitrostjo na vozni pas, ki je bil daleč naprej prazen. Isti čas pa se cca sto metrov pred mano isto umakne en avto iz prehitevalnega na vozni pas in sem se skoraj takoj zaletel vanj, ker sem bil v trenutku za njim. Ko sem varno zavrl in potem peljal za njim, je števec kazal 80 km/h. To je zame idiot, ki nima kaj iskat na avtocesti.
Gamer

krneki0001 ::

A ti veš, kolk je takih, ki 80 vozijo po avtocestah? Vsi šparajo na gorivu in pol njihovi gnojfi porabijo samo 5.21167435 litra nafte na 100km prevoženih.

St235 ::

boolsheat je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Smrtne žrtve povzročajo prehitri, ne prepočasni vozniki.


Ni tako enostavno. Ko je kolona za počasnim vozilom večja od treh vozil, je tisti, ki ovira promet in se ni umaknil popolnoma enako kriv, če pride do nesreče pri prehitevanju, pravzaprav je še večji krivec, ker je bil prvi v prekršku.


Samo v butalah. V resničnem svetu pa izpadeš samo in le smešno. Po tej idiotski logiki, lahko z vozilom narediš kakršenkoli prekršek in nisi nič kriv dokler se v bližini nahaja nekdo, ki je pred tabo naredil prekršek.

sheeshkar ::

boolsheat je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Smrtne žrtve povzročajo prehitri, ne prepočasni vozniki.


Ni tako enostavno. Ko je kolona za počasnim vozilom večja od treh vozil, je tisti, ki ovira promet in se ni umaknil popolnoma enako kriv, če pride do nesreče pri prehitevanju, pravzaprav je še večji krivec, ker je bil prvi v prekršku.

S čim je polž kogarkoli prisilil v nevarno prehitevanje, ki je povzročilo nesrečo? Ja, polž je v tem primeru v prekršku in to je narobe in to bi morali večkrat kaznovati. Ampak polž ni zaradi tega niti malo kriv za ravnanje nekoga drugega, ker če vsi za polžem počakajo, da se ta odstrani iz ceste ali da preneha delati ta prekršek, se bodo prav vsi na cilj pripeljali celi in zdravi, samo morda malo pozneje kot sicer. Torej polž s svojim prekrškom ne ogroža nikogar. Kreten, ki ga je šel nepravilno prehitevati (za kar obstaja velika verjetnost, da bi ga šel nepravilno prehitevati tudi, če polž ne bi delal prekrška), v ta manever ni bil z ničemer prisiljen, ker ni na nujni vožnji, nihče mu ni grozil ali ga v to hipnotiziral. Nepravilno prehitevanje, ki je povzročilo nesrečo, je bila njegova lastna neumna odločitev.

Še tebi - daj še malo razloži, kako je počasnejši odgovoren za njegovo prehitevanje. Morda nekako tako, kot je dekle v mini krilu odgovorna, ko jo nekdo prime za rit (ali še kaj hujšega)? Če ne bi vozil prepočasi..., če ne bi nosila mini krila..., ane?

negotiator ::

Morda nekako tako, kot je dekle v mini krilu odgovorna, ko jo nekdo prime za rit (ali še kaj hujšega)? Če ne bi vozil prepočasi..., če ne bi nosila mini krila..., ane?


Točno tako. Še boljši primer bi bil: če se 14 letnik ne bi doma igral s petardami...
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

sheeshkar ::

negotiator je izjavil:

Morda nekako tako, kot je dekle v mini krilu odgovorna, ko jo nekdo prime za rit (ali še kaj hujšega)? Če ne bi vozil prepočasi..., če ne bi nosila mini krila..., ane?


Točno tako.

Če ne bi nosila izzivalnih oblačil, je ne bi nihče prijel za rit (ali še kaj hujšega, torej posilil)?

negotiator je izjavil:

Še boljši primer bi bil: če se 14 letnik ne bi doma igral s petardami...

Huh?:|

Aja, z "boljši" seveda misliš, "povsem neumen ter nesmiseln", ane? :))

Zgodovina sprememb…

negotiator ::

sheeshkar je izjavil:

negotiator je izjavil:

Divjaki bodo pa kljub vsemu še vedno prehitevali in ogrožali vse ostale, četudi bodo vsi na max omejitvi vozili.


Samo, da se razumemo - to nismo jaz, solatko, grim reaper in ostali podobni. Zanimivo, kako to šiškarju ne gre v glavo...

Saj razumem, ti nisi divjak, samo po pločnikih voziš in prehitevaš po desni. Si prototip normalnega voznika. :))

Nevem pa, kako bo solatkotu všeč, da ga TI umeščaš v svojo kategorijo idiotizma. To je v resnici mnogo hujša žalitev, kot katerakoli zbadljivka, ki sem jo jaz kdaj izrekel na njegov račun. ;((

@solatko - ali sedaj vidiš kakšnim primerkom daješ potuho in zgled?


Se pravi, da je vožnja s 5km/h čez rob pločnika divjanje? Ali je prehitevanje počasnele po desni na AC, ki vozi z 80km/h divjanje? Si ti kdaj v življenju prišel na uro slovenščine?

Prototip normalnega voznika? Čakaj malo, normalnega voznika ali divjaka? Odloči se že...

Seveda vidi, potuho in zgled daje sebi podobnim voznikom. Edino, česar on ne dela, kar jaz včasih naredim, je prehitevanje po desni - vse ostalo je enako, glede na njegove opise.

Huh?:|

Aja, z "boljši" seveda misliš, "povsem neumen ter nesmiseln", ane? :))


Ne, to misliš ti.

Če ne bi nosila izzivalnih oblačil, je ne bi nihče prijel za rit (ali še kaj hujšega, torej posilil)?


Da, verjetnost bi bila veliko manjša - zato se jim pa reče izzivalna oblačila - če taka naleti na napačne oči, je izziv hitro sprejet - tudi preveč agresivno.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

šernk ::


Če odstranimo divjake, žrtev zaradi nepravilnega prehitevanja praktično ne bo več. Kdo je torej dejanski povzročitelj nesreč in s tem bolj nevaren? Na koga je torej potrebno opozarjati ter jih kritizirati in jim ne dajati potuhe?


takih ne boš odstranil s cest. nekaj % jih ulovi policija na radar to je pa to, večina jih bo pa vozila tistih 10% nad omejitvijo, za kar te policija še pogleda ne. bo pa vedno v taki koloni nekdo, ki jo bo šel prehitevat, ker mu bo vožnja 60km/h dopizdila. in takrat policije tam ne bo.

lahko pa policija učinkovito odstrani povod tega nevarnega prehitevanja, saj tist ki vozi 60 bo vedno vozil 60. tist, ki pa nevarno prehiteva pa samo v primeru da ima pacienta spredaj.

potem se najdejo pa še pacienti, katere nekdo opozori z svetlobnimi znaki na radar in iz 85km/h za sigurno upočasnijo na 60km/h. naslednjič ko se bo vozil kdo z menoj bom rekel naj poslika kolono vozil dolgo 1,5km, ki se nabere v 15km dolgi vožnji za varnim voznikom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

Lakotnik29 - Naš pameten pravnik je spet trmast. Prvega v počasni koloni vidiš in, če bi ga nekdo odpihnil dol, ter dal drugim možnost hitrejše kolone, se prehitevanja nebi zgodila, ti pa boš povedal način, kako v vsaki počasni koloni, pravi čas poizkat tiste, ki se jim lahko utrga. Ti vsevedni mož, boš to stresel iz rokava in vsi bomo varni, ko bomo srečevali počasne kolone, saj norcev, ki bi se jim vtrgal, zaradi tvojega genija, ne bo več na cestah.
Do takrat, ko boš počistil ceste neprilagojencev, pa so za vsako nesrečo ob prehitevanju počasne kolone MORALNI krivci prvi v taki koloni.
Ob naslednjem srečanju vozila na mojem pasu, bom poiskal za trčenje, nekoga na levi strani, saj vozijo neprimerno počasneje, kot prehitevajoči.

In ne mešajte hrušk in jabolk - eno je moralna odgovornost, za dejanja, ki niso v skladu z običajnimi normami, drugo pa je odgovornost povzročitelja, vsaj to bi lahko, kot pravnik ločil.

sheeshkar - Ti boš pa Lakotniku pomagal spravit vse divjake in vse tiste, ki se jim utrga s cest.
Bosta oba bolj uspešna, če začnemo preganjat počasnejše, take, ki vozila v normalnih razmerah ne obvladajo.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

negotiator ::

večina jih bo pa vozila tistih 10% nad omejitvijo, za kar te policija še pogleda ne


Seveda, ker to ni nič posebnega, a kaj, ko pa je za šiškarja to divjanje in norenje - edina rešitev pa je bel jopič.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

negotiator - Prehitevanje po desni na AC spada med najbolj idiotska dejanja, ki se ga lahko spomniš. Nihče normalni, ki prehiteva vozilo, ne pričakuje idiota, ki se podi mimo po desni. Na nemški AC bi to izvedel samo enkrat, pa ti nebi prišlo več na misel.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

negotiator je izjavil:

Se pravi, da je vožnja s 5km/h čez rob pločnika divjanje?

V tvojem primeru definitivno.



negotiator je izjavil:

Ali je prehitevanje počasnele po desni na AC, ki vozi z 80km/h divjanje?

Da, vsekakor.

Hej, čakaj malo. Ali nisi nekje trdil, da nikoli ne voziš po avtocesti ter se neracionalno razburjal, ker sem omenjal avtocesto namesto hitre ceste?

negotiator je izjavil:

Kako pa veš, da sploh uporabljam avtocesto? Namig: je ne uporabljam

:))



negotiator je izjavil:

Prototip normalnega voznika? Čakaj malo, normalnega voznika ali divjaka? Odloči se že...

Uau 8-O

Vedel sem, da nisi prav inteligenten, ampak tole je pa novo dno. :))



negotiator je izjavil:

Da, verjetnost bi bila veliko manjša - zato se jim pa reče izzivalna oblačila - če taka naleti na napačne oči, je izziv hitro sprejet - tudi preveč agresivno.

In smo prebili tudi prejšnje dno, ter pristali še nižje. :))



negotiator je izjavil:

edina rešitev pa je bel jopič (za tiste, ki vozimo po pločnikih)

Popravljeno ;)

solatko ::

sheeshkar - Posilstvo v promet spada samo takrat, ko tvoj avto z ženskim imenom, naskoči avto z moškim imenom, sicer pa bodi toliko priseben, da ne mešaš v promet še spolne deviacije, če prav je nekaj na tem, saj za posiljeno nuno še nisem slišal.
Delo krepa človeka

negotiator ::

solatko je izjavil:

negotiator - Prehitevanje po desni na AC spada med najbolj idiotska dejanja, ki se ga lahko spomniš. Nihče normalni, ki prehiteva vozilo, ne pričakuje idiota, ki se podi mimo po desni. Na nemški AC bi to izvedel samo enkrat, pa ti nebi prišlo več na misel.


Še dobro, da jaz vem, da ne pričakujejo... Poleg tega, če je pa to res, potem noben ne bi smel imeti izpita, ker ne moreš varno zamenjati pasu, brez, da pogledaš - prehitevanje gor ali dol.

Šiškar, a nimaš boljšega dela, kot pa trolat po ST-ju?
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Do takrat, ko boš počistil ceste neprilagojencev, pa so za vsako nesrečo ob prehitevanju počasne kolone MORALNI krivci prvi v taki koloni.

Še zate - je dekle v mini krilu moralno odgovorna, ko jo nekdo prime za rit?



solatko je izjavil:

negotiator - Prehitevanje po desni na AC spada med najbolj idiotska dejanja, ki se ga lahko spomniš. Nihče normalni, ki prehiteva vozilo, ne pričakuje idiota, ki se podi mimo po desni. Na nemški AC bi to izvedel samo enkrat, pa ti nebi prišlo več na misel.

Po mnenju negotiatorja spadata v isto kategorijo "varnih" ter "odličnih" voznikov. :))



solatko je izjavil:

sheeshkar - Posilstvo v promet spada samo takrat, ko tvoj avto z ženskim imenom, naskoči avto z moškim imenom, sicer pa bodi toliko priseben, da ne mešaš v promet še spolne deviacije, če prav je nekaj na tem, saj za posiljeno nuno še nisem slišal.

Očitno nisi dobro poslušal. Da ti ne bo potrebno googlati nečesa tako groznega, mi lahko verjameš na besedo, da so tudi nune že večkrat bile žrtve tega gnusnega dejanja. Ker pa to dajemo kot primerjavo zaradi vaše obsedenosti s "provociranjem" s katerim prelagate odgovornost na tiste, ki v ničemer niso krivi za dejanja dejanskih storilcev, mi prosim razloži, kako je ženska lahko kriva, da jo nekdo prime za rit (pa naj bo v mini krilu ali nuna)? Ker točno to dejansko sporočate, ko za nevarno prehitevanje krivite počasnejše voznike (kjer se ponovno sprenevedate, da se to dogaja samo takrat, ko je polž v prekršku).

negotiator je izjavil:

Šiškar, a nimaš boljšega dela, kot pa trolat po ST-ju?

Če jaz trolam, kaj točno počneš ti (razen tega, da s svojo prisotnostjo znižuješ IQ celotnega foruma)?

Zgodovina sprememb…

solatko ::

negotiator - Vsakršno obnašanje mimo pravil je na AC še posebej nevarno, ker so hitrosti visoke, kako pa vozniki opazujejo dogajanje okoli sebe pa vidiš, ko se na prehitevalnem pasu pelje kolona med 110-120, ob praznem voznem pasu, vendar vseeno ne smeš biti idiot, ki bi se po voznem pasu peljal hitreje.

Ko sem opisal moj primer iz odseka rondo - Brnčičeva, me je Lakotnik takoj ozmerjal in za čuda, sploh ni omenil voznika na desni. Tako, kot se vam lahko zgodi, da vam na prehitevalni pas udari kamion z 91 ali mečkalo s 100, saj ne gledajo v ogledala dovolj pozorno in zgodaj, ter ne spremljajo dogajanja na prehitevalnem pasu, še manj spremljajo dogajanje na voznem pasu.

sheeshkar - potem daj raje primerjavo, ki je celo kazniva - ustavljeno vozilo, odklenjeno, ključi v ključavnici in po možnosti še delujoč motor - vzpodbujanje kraje in kar lepa kazen. Če ti vozilo ukradejo in nimaš original ključa in prometne, ti bo zavarovalnica zelo težko povrnila škodo. In, če si pismen, bi vedel, da moralna odgovornost ni prelaganje krivde, temveč iskanje vzroka, za nek nenormalen dogodek.

Če že daješ primerjave, jih daj iz prometa in ne spolne vzgoje in mode.

Kar se dogaja za crkvenimi zidovi ali v vojnih razmerah ni pomembno, v normalnih okoliščinah, pri nas, še nisem slišal za to, da bi posilili kakšno nuno, pa muslimanko v njihovih tradicionalnih opravah tudi ne.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

SimplyMiha ::

Kakšen tip pa trdi, da je počasen voznik nevarnejši od hitrega voznika? To je vendar višek idiotizma!

negotiator ::

Da ti ne bo potrebno googlati nečesa tako groznega, mi lahko verjameš na besedo, da so tudi nune že večkrat bile žrtve tega gnusnega dejanja.


Ti že veš >:D :))
All easy problems have already been solved.

MasterTade ::

Na AC je nekdo ki vozi 80 na voznem pasu prav tako nevaren, če ne nevarnejši kot nekdo ki vozi vsaj 130
Mors omnia aequat

Zgodovina sprememb…

solatko ::

MasterTade - niti ne, če na prehitevalnem pasu ni ravno kamion, ki gre 91.
Delo krepa človeka

SimplyMiha ::

MasterTade je izjavil:

Na AC je nekdo ki vozi 80 na voznem pasu prav tako nevaren, če ne nevarnejši kot nekdo ki vozi vsaj 130


NE! Pa človek božji kdo ti je dal izpit?!

Zgodovina sprememb…

negotiator ::

negotiator - Vsakršno obnašanje mimo pravil je na AC še posebej nevarno, ker so hitrosti visoke, kako pa vozniki opazujejo dogajanje okoli sebe pa vidiš, ko se na prehitevalnem pasu pelje kolona med 110-120, ob praznem voznem pasu, vendar vseeno ne smeš biti idiot, ki bi se po voznem pasu peljal hitreje.

Ko sem opisal moj primer iz odseka rondo - Brnčičeva, me je Lakotnik takoj ozmerjal in za čuda, sploh ni omenil voznika na desni. Tako, kot se vam lahko zgodi, da vam na prehitevalni pas udari kamion z 91 ali mečkalo s 100, saj ne gledajo v ogledala dovolj pozorno in zgodaj, ter ne spremljajo dogajanja na prehitevalnem pasu, še manj spremljajo dogajanje na voznem pasu.


Ja, solatko, ne gledajo, se pravi, da niso za na cesto. Daj mi razloži tole: nekdo se pelje po voznem pasu 120, potem pa ga počasi dohiti en s 130, nato zmanjša hitrost na 120 - vozita vzporedno - nato se tisti na prehitevalnem odloči zamenjat pas in ne pogleda v ogledala - vozi pa vzporedno s tistim na voznem pasu - kaj misliš, da bi se zgodilo, ko bi zamenjal pas? A razumeš zdaj? Če ne gleda v taki situaciji, ne bo gledal niti, ko ga jaz prehitevam - se pravi, da ni za na cesto - ampak jaz takega primera še nisem videl, tako da mislim, da močno pretiravaš, da noben ne gleda.

SimplyMiha je izjavil:

MasterTade je izjavil:

Na AC je nekdo ki vozi 80 na voznem pasu prav tako nevaren, če ne nevarnejši kot nekdo ki vozi vsaj 130


NE! Pa človek božji kdo ti je dal izpit?!


Kako, da ne? Pripelje smrklja za njim 150 na facebook-u...
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

MasterTade ::

Mene zanima kaj imate z 80 ali manj z avtom vozit po AC
Mors omnia aequat

negotiator ::

MasterTade je izjavil:

Mene zanima kaj imate z 80 ali manj z avtom vozit po AC


Saj nimajo.

PS: solatko, a veš, da je popolnoma legalno prehitevat po desni, če se nabere kolona?
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Spodnja omejitev je 60 km/h! Pojdite vrnit svoje izpite!

MasterTade ::

Ja za na pas za počasna vozila
Mors omnia aequat

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

negotiator - Vsakršno obnašanje mimo pravil je na AC še posebej nevarno

Hočeš reči, "razen, ko solatko in podobni kršimo omejitve ter vozimo 200+", ane?



solatko je izjavil:

Vsakršno obnašanje mimo pravil je na AC še posebej nevarno, ker so hitrosti visoke

Midva sva imela nešteto debat, kjer sem jaz trdil točno to (če bi se potrudil, bi verjetno lahko našel celo kakšen identičen stavek), ti pa si imel praktični identične idiotske argumente, kot jih ima sedaj mentalno omejeni impotentnež kateremu želiš dopovedati, da je kreten.

Se ti blede?

negotiator ::

SimplyMiha je izjavil:

Spodnja omejitev je 60 km/h! Pojdite vrnit svoje izpite!


Npr. na AC ne sem vozilo, ki ne dosega min. 60km/h itd. Res je tudi, da se ne sme povzročati kolone oz. po AC se vozi na voznem pasu.


vir:
https://med.over.net/forum5/viewtopic.p...
All easy problems have already been solved.

SimplyMiha ::

Potem tudi šleperji ne smejo na AC?
««
30 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16335409 (33161) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528123179 (100201) solatko

Več podobnih tem