» »

Počasni vozniki

Počasni vozniki

««
29 / 36
»»

link_lank ::

Slo-tech-ov brain trust je iznasel:
- "varno" prehitevanje po desni (pazi, samo ce imas drag avto),
- "varno" prehitevanje po odstavnem pasu (wtf?),
- "varna" voznja 70kmh po naselju (pazi, samo ce je 10m levo in desno frej),
- 100kmh v ovinek (pazi, samo ce je avto ogret, oz. ce imas 4x4).

Zato imbecili umirajo na cesti. (in nedolzni froci v naselju, ampak ti ne stejejo)

RegulusDraco ::

solatko je izjavil:


Potem je še dec začel nekaj skakt proti meni, ko pa sem mu razložil s čim se ukvarjam nekaj zadnjih 10 let. se je umiril, se spravil v avto in odpeketal naprej proti LJ.



solatko

Javni podatki Statistika
Osebni podatki
Uporabniško imesolatkoČas prve prijave28.07.2006 18:26:44


Ja, jaz bi se tudi bal nekoga, ki 10 let piše eno in isto na slo-techu. :))>:D

solatko je izjavil:

RegulusDraco - Nikoli mi čas ni bil prioriteta, mi pa ni vseeno ali je vožnja lepa, umirjena, tekoča ali pa se dogajajo nesmiselne stvari, stalna pospeševanja in zaviranja, prehitevanja po dolgem in počez,.....
Vozim v okviru svojega počutja in nikoli prehitro!

Pišem pa vedno enako zato, ker tisti, ki ne vedo kaj je v prometu pomembno tudi pišejo vedno enake nebuloze in neka svoja predvidevanja in načine vožnje, ki pa je v vseh segmentih, mimo normalnega obnašanja v prometu.
Jaz se ne oklicujem za dobrega voznika, enostavno, po vseh statističnih merilih, sem dober voznik, poleg tega umirjen in vljuden, tako kot na forumu, nikogar ne zaničujem in žalim, če prav za druge, ki naj bi bili oh in sploh, ljudje brez napak, ker ne kršijo omejitve hitrosti, so pa dugače kolerični takoj, ko se srečajo z drugačnim mnenjem.


mah saj ne kritiziram tvojega stila vožnje. Kritiziram tvoje prepiranje z ljudmi po slo-techu glede stila vožnje. Verjemi da jih ne boš prepričal. Sem se trudil pa ne gre.
Ko boš že mislil, da si nekoga nekaj naučil bo prišel nek nov 15 letnik, ki bo trdil da greš z avtom lahko 200 skozi ovinek ker ima 4x4 pogon, nek drug 15 letnik pa bo potem trdil da to alhko storiš zato ker s 4x4 pogonom lepše driftaš skozi ovinke. Verjetno zato, ker to tako izgleda v Need for speedih.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

enostavno, po vseh statističnih merilih, sem dober voznik

Katerih statističnih merilih? Število povzročenih nesreč? Po taki logiki pašeš skupaj z vsemi hordami počasnih voznikov, ki ti grejo tako na živce.

tako kot na forumu, nikogar ne zaničujem in žalim, če prav za druge, ki naj bi bili oh in sploh, ljudje brez napak, ker ne kršijo omejitve hitrosti, so pa dugače kolerični takoj, ko se srečajo z drugačnim mnenjem.

ROFL, še dobro, da se na forumu ne da brisat preteklih prispevkov, drugače bi ti lahko še kdo verjel.

poleg tega umirjen in vljuden,

In tako si skrajno mirno in vljudno, nakazal da menjavaš pas na hitri cesti, zato, da si se lahko naslajal nad reakcijo vozila, ki si je drznilo prehitevat po desni?

Jao, koleraba moja, tebe je pa res odneslo.

solatko ::

Lakotnik29 - Seveda, saj to vam razlagam, da spadam v veliko večino tistih, ki se jim še ni nič hudega zgodilo, če prav včasih peljem čez omejitev in razlagam vam, da niti slučajno ne spadam v kategorijo divjakov in ostalih kategorij nevarnih voznikov.
In kje si videl, da sem napisal, da mi gre kdorkoli na živce? Ko počasno kolono dohitim, se prilagodim z 2x-no varnostno razdaljo, ker se v koloni pač ne splača prehitevat, saj ne pridobiš nič, na semaforju, ko se pripelje kolona do naselja, smo vsi skupaj. Dobri vozniki v koloni niti ne nakazujemo namena prehitevanja (vožnja ob sredinski črti in preblizu tistemu spredaj).

Seveda boš trditev, da kogarkoli žalim ali zaničujem, kar je tvoje področje, podkrepil s kakšnimi linki. Če sem že koga malo okrcal, mi je moral fajn dolgo stati na žulju.
Lej zopet te moram okurcat, da poste bereš površno, kar ni ravno dobra lastnost pravnikov. Nisem menjal pas, ker nisem idiot, temveč sem s smerokazom nakazal namen in morda vozilo premaknil za pol metra proti voznemu pasu.
Če bi pas menjal, mulo nebi imel šans, da prepreči trčenje.

Zakaj tebe odnaša vedno?

RegulusDraco - Imam pač čas, ko mi na računalnikih v popravilu potekajo določeni postopki in zakaj mladini nebi dal kakšnega napotka.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

St235 ::

Lej zopet te moram okurcat, da poste bereš površno, kar ni ravno dobra lastnost pravnikov. Nisem menjal pas, ker nisem idiot, temveč sem s smerokazom nakazal namen in morda vozilo premaknil za pol metra proti voznemu pasu.

In tole je jasen dokaz, da niti pod razno nisi tako dober šofer, kot si domišljaš. Ker manever, ki ga opisuješ je primeren samo in le kot definicija kretena v prometu. In tudi pokaže dodaten razlog zakaj je prehitevanje po desni izjemno nevarno. Ker nikoli ne veš kdaj boš naletel na vele-sposobnega šerifa, ki si bo želel usmerjat promet.
Pa tudi pismenost ti šepa, ker drugače bi videl, da sem zapisal "...nakazal, da menjavaš pas. Kar ti seveda ni uspelo prebrat, ni te pa ustavilo, da pametuješ v tri dni.

Seveda, saj to vam razlagam, da spadam v veliko večino tistih, ki se jim še ni nič hudega zgodilo, če prav včasih peljem čez omejitev in razlagam vam, da niti slučajno ne spadam v kategorijo divjakov in ostalih kategorij nevarnih voznikov.


In jaz ti pravim, da so po enaki (butasti) logiki tudi počasni vozniki odlični in varni, ker spadajo v veliko večino tistih, ki se jim ni nič zgodilo, čeprav včasih peljejo pod omejitvijo in se ne umaknejo, čeprav ustvarjajo kolono, ki jih ne more prehiteti. In kakorkoli se napihuješ z milioni kilometrov in plinom v pnevmatikah si pač še eden v vrsti šoferjev prepričan v svojo superiornost, ki selektivno krši prometne predpise. Razlika pa je v tem, da ti to svojo blodno potem prodajaš kot univerzalno resnico.

Seveda boš trditev, da kogarkoli žalim ali zaničujem, kar je tvoje področje, podkrepil s kakšnimi linki.

Lahko bi, pa se bom raje poslužil tvoje metode: To vsi vemo, je samoumevno in tudi mamica mi je povedala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

boolsheat ::

Miki N je izjavil:

boolsheat je izjavil:


Samovozeča vozila ne bodo ovirala prometa, ker je to prekršek. Sprogramirana bodo tako, da se bodo v primeru, če bo zadaj kolona, ob prvem primernem mestu umaknila in varno sprostila promet naprej.


Ja saj. Kaj pa če bo tako vozilo brnelo po omejitvi zadaj pa samo ti? Robot lepo izračuna "aha eno vozilo za mano, manj kot 2, verjetno ga ne moti - ni kolona, vozi dalje.". Saj on ne ve, ali ga ti hočeš prehiteti, če voziš normalno za njim. Kaj pa če ga res nočeš? EDIT: ena ideja bi bila, da bi samovozeča vozila probala optimirati varnostno razdaljo... potem bi tako vozilo avtomatično pospešilo, ko bi se mu približal za rit. Še kar dobra rešitev.

Ali pa če bo za njim še eno samovozeče vozilo in jima je kul? Pa še preveč jih je za prehiteti potem.


Moja distopična napoved: enkrat ko bo ekonomska logika prava, bo na cesti vedno več samovozečih vozil. Roboti bodo lepo kruzali na izi po optimalnem kompromisu predpisov in ekonomije, hladni kot špricer, mi bomo noreli zadaj našponani s koktejlom kemikalij iz naših žlez in se posledično zaletavali, letali iz cest ipd.

Razni organi se bodo končno zbrali ugotovili, da tako ne gre več in po dolgem premisleku prepovedali ... človeške voznike!

Na srečo bomo takrat tako stari, da nam bo itak ostalo samo še tole za divjanje - saj do takrat bo sigurno tudi kak GT model.


Še enkrat - vožnja, ki ne ovira prometa ni problematična. Torej lahko mirno voziš počasi, ampak ne smeš ovirati prometa, čisto preprosto je...

Jaz nikoli ne prehitevam vozil, ki se vozijo +- 5 kmh od omejitve (povprečno govorim), niti me ne motijo in ne lepim se jim na rit.

Ko se vozim sam, tam max +10kmh nad omejitvijo zunaj naselij, če cesta seveda to omogoča in se mi na rit nalepi kak divjak (posebej moteče je to ponoči), se umaknem in ga spustim naprej ob prvem primernem mestu...

boolsheat ::

St235 je izjavil:

In jaz ti pravim, da so po enaki (butasti) logiki tudi počasni vozniki odlični in varni, ker spadajo v veliko večino tistih, ki se jim ni nič zgodilo, čeprav včasih peljejo pod omejitvijo in se ne umaknejo, čeprav ustvarjajo kolono, ki jih ne more prehiteti. In kakorkoli se napihuješ z milioni kilometrov in plinom v pnevmatikah si pač še eden v vrsti šoferjev prepričan v svojo superiornost, ki selektivno krši prometne predpise. Razlika pa je v tem, da ti to svojo blodno potem prodajaš kot univerzalno resnico.


Ja, žal so vozniki, ki brezglavo ovirajo promet popolnoma prepričani v zgornjo butasto logiko.

Pozabljajo pa, da dokler je prehitevanje dovoljeno in oviranje prepovedano so krivi za ogromno nesreč in smrti v prometu...

St235 ::

V kateri dimenziji je dovoljeno prehitevanje pri katerem pride do nesreče s smrtnim izidom? Dajmo si najprej osnovne pojme razjasnit, ker s solatkom se da vsaj razpravljat, pri tako neumnih enovstičnicah se lahko pa samo za glavo držiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

thramos ::

Saj to je točno solatkova logika. ;((

St235 ::

No no, solatko premore vsaj dva procenta zdrave pameti in sicer opravičuje norce, ki nepravilno prehitevajo, ampak vsaj toliko dostojanstva premore, da ne označi tega za pravilno ravnanje. Bikovogovno zgoraj, pa nas po novem poskuša prepričat, da je prehitevanje univerzalno dovoljena pravica, ki sploh ne more bit prekršek.

Utk ::

Ni pravica, je lahko prekršek, in zmeraj je nevarno, zato je treba prehitevanja čim bolj zmanjšat, zato so tudi izumili avtoceste, in razne prepovedi na njih. Če bi vsi vozili 50-90-130, bi bilo zelo zelo malo nesreč. "Sposobni" se ne bi zabili nikoli, kot se ne niti zdaj pri 200, malo manj sposobni bi naredili kakšno neumnost več, pa vseeno najbrž ne bi bilo kaj dost tragičnega. Prehitre se kaznuje, prepočasne pa ne, in te je treba še rešit. Če ne drugač, z avtonomnimi avti.

thramos ::

Se strinjam, a takšno razmišljanje paše v solatkov nabor zgrešenih sklepanj o odgovornosti in krivdi. Ravno zato ga (brez uspeha) opozarjam na napake.

boolsheat ::

St235 je izjavil:

No no, solatko premore vsaj dva procenta zdrave pameti in sicer opravičuje norce, ki nepravilno prehitevajo, ampak vsaj toliko dostojanstva premore, da ne označi tega za pravilno ravnanje. Bikovogovno zgoraj, pa nas po novem poskuša prepričat, da je prehitevanje univerzalno dovoljena pravica, ki sploh ne more bit prekršek.



Če si v mojem pisanju prebral, da divjanje označujem za pravilno ravnanje (??) in trditev, da je prehitevanje univerzalna pravica, ki ni nikoli prekršek si pa res precejšen neumnež.

Ti pa trdiš, da je oviranje prometa univerzalna pravica.

boolsheat ::

Prehitevanje se izvaja samo, ko si 100% prepričan, da lahko varno prehitiš. Vedno je pa tu še človeški faktor, ko človek narobe oz. slabo oceni situacijo, pri prehitevanju si še močno časovno omejen za reakcijo.

Zato pravim in trdim zgoraj, tega kar nista sposobna razumeti, da je potrebno vpliv človeškega faktorja zmanjšati. To pa je na voznikih, ki ovirajo promet - varno se morajo umakniti s ceste in spustiti kolono naprej.

Ker še vedno ne razumeta:
1. Oviranje prometa ni univerzalna pravica. V bistvu je prekršek.
2. Prehitevanje se zaradi mene prepove, ker, če ni oviranja ni potrebe po prehitevanju.

Mare2 ::

Kdo od "naših" prehiteva po desni? Se opravičujem, nisem bral vseh sporočil. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

sheeshkar ::

boolsheat je izjavil:

1. Oviranje prometa ni univerzalna pravica. V bistvu je prekršek.
2. Prehitevanje se zaradi mene prepove, ker, če ni oviranja ni potrebe po prehitevanju.

Zakaj se še vedno sprenevedamo, da idioti, ki izvajajo nevarna prehitevanja, to počnejo samo, ko je počasnejši voznik izpolnil pogoje za prekršek? Večina teh kretenov gre v nevarna prehitevanja tudi v primerih, ko nekdo vozi čisto blizu omejitve (recimo 80+km/h na regionalki) ali pa tudi točno po omejiti (torej 90km/h na regionalki). Imamo tudi precej kretenov, ki gredo v nevarna prehitevanja tudi takrat, ko nekdo pred njimi že krši omejitve. TO so stvari, o katerih bi morali na veliko debatirati, ki bi jih morali obsojati ter pozivati policijo k večjemu nadzoru na cestah in k odvzemom dovoljenj takšnim imbecilom. Ja, če bi poleg tega pogosteje kaznovali tudi oviranje na cesti, bi bilo tudi v redu in nihče temu ne oporeka (ne glede na to, kako se trudite s pretepanjem slamnatega moža).

Vendar, če lahko iz enačbe odvzamemo samo eno spremenljivko (ali divjake, ali polže), je povsem jasno, da bi se smrtne žrtve krepko zmanjšale samo v enem primeru (in za vse nepismene - odgovor je divjaki). Če bi se odstranilo samo polže, se glede nevarnih prehitevanj ne bi prav nič bistveno spremenilo, kvečjemu bi se to dogajalo še ob višjih hitrostih. Zato lepo prosim, da nehate zavajati s tem, da so polži med največjimi problemi na naših cestah, ker resnično niso. Ja, tudi sam bi raje videl, da bi jih bilo manj in da bi promet potekal bolj tekoče in ja, nič ne bi imel proti, če bi policija tudi nad njimi izvajala kakšne ostrejše nadzore ter jih pogosteje kaznovala. Vendar na lestvici prioritet, ki jih moramo spremeniti za večjo varnost na naših cestah, so polži bistveno nižje kot mentalno moteni imbecili z erektilno disfunkcijo, ki nevarno prehitevajo, ki prehitevajo po desni, ki vozijo po pločnikih (kdo je že tak na tem forumu? negator? nigetor? negoti... ah, pozabil sem, itak ga nihče ne jemlje resno) ali ki vozijo v rdečo. V bistvu so tudi nižje na lestvici prioritet kot solatko s svojim "varnim" kršenjem omejitev.

St235 ::

boolsheat je izjavil:

St235 je izjavil:

No no, solatko premore vsaj dva procenta zdrave pameti in sicer opravičuje norce, ki nepravilno prehitevajo, ampak vsaj toliko dostojanstva premore, da ne označi tega za pravilno ravnanje. Bikovogovno zgoraj, pa nas po novem poskuša prepričat, da je prehitevanje univerzalno dovoljena pravica, ki sploh ne more bit prekršek.



Če si v mojem pisanju prebral, da divjanje označujem za pravilno ravnanje (??) in trditev, da je prehitevanje univerzalna pravica, ki ni nikoli prekršek si pa res precejšen neumnež.

Ti pa trdiš, da je oviranje prometa univerzalna pravica.


Normalno, ker tole idiotsko izjavo: "Pozabljajo pa, da dokler je prehitevanje dovoljeno in oviranje prepovedano so krivi za ogromno nesreč in smrti v prometu..." smo ti podtaknili?

boolsheat ::

Ni podtaknjena - če se zavedaš, da nista niti prehitevanje niti oviranje univerzalni pravici, je izjava, čisto na mestu. V resnici je oviranje prekršek, varno prehitevanje pa je celo dovoljeno...


Kar se divjakov tiče - seveda so velik problem, sploh ni debate. Ampak, kar se jaz vozim po cestah (sem že povedal kako zgleda moja vožnja, sploh ni divjanje, pogosto imam čez naselje pri 52kmh na riti, brez varnostne razdalje, par vozil) je veliko več na cesti takšnih, ki ovirajo promet. Poleg tega na divjake povsod čakajo radarji, medtem je pa oviranje prometa zelo redko kaznovano...

Ne spomnim se kdaj me je nazadnje kdo prehiteval pri vožnji 85kmh+ (verjetno zato, ker ob prvi priliki zapeljem s ceste na primerno mesto, spustim divjaka naprej in se varno peljem dalje, ego me nič ne boli pri tem), vožnja 65kmh v koloni je pa praktično pravilo slovenskih cest čez dan.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Ni podtaknjena - če se zavedaš, da nista niti prehitevanje niti oviranje univerzalni pravici, je izjava, čisto na mestu.

Zakaj potem trdiš, da je prehitevanje dovoljeno in oviranje prepovedano? Oboje ima jasne kriterije kaj se sme in kaj ne. Predvsem pa še vedno čakam na utemeljitev po kakšni logiki voznik vozila A odgovarja za neodgovorno ravnanje in kršenje predpisov voznika B? Ker vse dosegaj slišano je na nivoju vrtčevskih debat: On je kriv da sem ga udaril, ker mi ni dal čigumija.

GrimReaper ::

sheeshkar je izjavil:

Večina teh kretenov gre v nevarna prehitevanja tudi v primerih, ko nekdo vozi čisto blizu omejitve (recimo 80+km/h na regionalki) ali pa tudi točno po omejiti (torej 90km/h na regionalki).

Pa ti veš da je 80 kot bi stal na cesti. Tko sem dons čakal enega Audija na stranski cesti, mu dal še mal časa da gre naprej, ampak ker ni bilo videt da se kam premika, sem potem zapeljal na glavno, pospešil na max, potem pa videl da vozi samo 80. Seveda sem ga takoj prehitel in imel pri tem noter 120.
Kaj je zame sprejemljivo, da mi ni treba prehitevat? Da se vedno pospeši 50-90 v 5s, za to je več kot dovolj 120KM avto. Sam pa z 185KM pridem v 3,5s, če zvozim samo v 2. Pa da se potem vozi tudi 100 ali več in ne samo 90.
Ravna cesta brez priključkov, to se da komot vozit 120, povečanje nevarnosti napram 90 je nekje 5%.
Sicer so mi pa prehitevanja povsem všeč, tako da meni je vseeno kako vi vozite. Ko se zabaše zaradi takih, ki vozijo 50-70, mi pa seveda ni všeč, ampak sem sposoben vozit 50. Da se gremo nevarna prehitevanja? Ja, najbrž bom zdaj kar na slepo zapeljal na levi pas in šel prehitevat celo kolono, pa saj niste resni. Tolk pa tut tisti, ki res divje vozi, gleda vsaj na svoj avto, ker ponavadi, če se hitreje vozi, nimaš ravno ene korete.
Resno, tudi 50 sem danes videl na svojem števcu, samo zaradi takih banalnosti, ko se že prej vozi bolj počasi, nekje 70, potem en zavija desno, seveda ne ravno z dinamičnim zaviranjem, se pa cel promet ustavi.

Sem se danes vozil, in počasna vožnja je največji problem na naših cestah. Opazil sem samo še dve vključevanji pred mano, res da smo vozili 50 in sem dal naprej tolk prostora, ampak tega se ne dela, sploh če nato potem oviraš z vožnjo 50-70. Sam če že res katermeu to naredim, čeprav zelo redko, potem pospešim v 2. do konca, spotoma pa opazujem ogledalo kako hitro se mi približuje oz. se mu prej sam oddaljujem. Ne pa da kar neki zapelješ na glavno, potem pa počasi pospešuješ, to je bolano.
To kar tukaj predavate o neki varnosti pa nisem zasledil, tudi sam s svojo vožnjo nisem nikogar ogrožal. Pač tako lahko vozimo samo tisti, ki smo dovolj usposobljeni, in sam sem pač v zgornjih 0,01% (100 voznikov na milijon). Če ne verjamete, grem lahko tudi tja kjer za to dajejo ustrezna potrdila.

To da so pa prehitevanja nevarna, je seveda res. Ampak dokler ne prehitevaš v škarje, pred ovinkom, na majhni preglednosti, se nimaš kaj za bat.
Kaj si ti sploh, mi ni jasno, ali si dec ali baba, ker po tvojem pisanju bi rekel, da ti bog ni podaril jajc. Ne vem, po mojem mnenju bi moral vsak pravi moški vozit po moško, in to ni 80 po regionalkah, tako da je tvoje obnašanje meni res čudno.
Pa nisem zdaj rekel da moraš vozit kot divjak, ampak prehitevanj in hitrosti 10-20 nad omejitvijo pa ne bi smelo bit nobenega strah.

Pa kar me še zanima, a resno nisi nikoli vozil niti 100 po regionalki? Ker to je pa potem že res čudno. Za ženske in starejše mi je jasno, saj jih vsak dan vidim ko vozijo 70-80 do šihta in se zdi da se sploh ne premikajo, ampak da je en moški 20-50 let sposoben tako vozit, mi pa ni jasno. Sam bom vozil hitro vsaj do 60-ega leta, seveda ne tolk hitro kot sedaj v najboljših letih, ampak 100 pa ne vidim zakaj bi bil problem, razen če bom imel kakšne probleme z vidom.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

boolsheat ::

Počasna vožnja je dovoljena. Oviranje je pa nekaj kar je že zunaj okvirjev počasne vožnje.

Lahko se pelješ 60kmh povsod in nisi v prekršku. Ko pa imaš zunaj naselja za sabo kolono vozil in ne ukrepaš ustrezno, si pa v prekršku.


Ko te nekdo prehiteva sta v ta dogodek avtomatsko vpletena oba.

St235 ::

boolsheat je izjavil:


Ko te nekdo prehiteva sta v ta dogodek avtomatsko vpletena oba.

Vozilo, ki prehiteva je odgovorno, da ta manever opravi varno. Vozilo, ki je prehitevano je odgovorno, da ga pri tem ne ovira. Kako točno, ga s počasno vožnjo ovira pri prehitevanju?

GrimReaper ::

Ampak za to kršitev se noben ne zmeni, staremu atu, ki vozi iz Hoferja domov, je vseeno če ima za sabo 10 vozil, niti se ne zanima za njih in ne gleda v ogledala.
Policaje pa ta prekršek tudi ne gane, ker so danes spet merili na avtobusni. Pa kaj je tam nevarnega, tudi vozniki kot sem sam, se tam znamo ustavit pred prehodom za pešce.
Pomoje v 100 letih tam ni bilo nesreče, oviranje prometa s 50-70 pa lahko najdeš vsakih 5 minut.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

St235 ::

Pa kaj je tam nevarnega, tudi vozniki kot sem sam, se tam znamo ustavit pred prehodom za pešce.

Dokaz da to ni res: http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...

GrimReaper ::

Ma danes sem se ustavil še starejši gospe, pa je bila komaj s korakom na levi strani ceste. Pa sem po vaše najbolj nevaren voznik.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

St235 ::

GrimReaper je izjavil:

Ma danes sem se ustavil še starejši gospe, pa je bila komaj s korakom na levi strani ceste. Pa sem po vaše najbolj nevaren voznik.

ja, tako nevarnim in nesposobnim šoferjem bo očitno potrebno podarit medaljo vsakič, ko (pa čeprav po naključju) spoštujejo prometne predpise.

St235 ::

Ravna cesta brez priključkov, to se da komot vozit 120, povečanje nevarnosti napram 90 je nekje 5%.

Izračunano na podlagi natančnih testiranj, obdelavi big data in posvetovanju na mednarodnem nivoju?

Pač tako lahko vozimo samo tisti, ki smo dovolj usposobljeni, in sam sem pač v zgornjih 0,01% (100 voznikov na milijon). Če ne verjamete, grem lahko tudi tja kjer za to dajejo ustrezna potrdila.
To potrdilo bi pa res rad videl. Stavim, da ga bo podpisal Napoleon iz sosednjega oddelka. Ti si v zgornjih 0,01% v tem kako globoko imaš prst v riti. Pa zato res ne rabimo ustreznih potrdil.

To da so pa prehitevanja nevarna, je seveda res. Ampak dokler ne prehitevaš v škarje, pred ovinkom, na majhni preglednosti, se nimaš kaj za bat.
Kaj si ti sploh, mi ni jasno, ali si dec ali baba, ker po tvojem pisanju bi rekel, da ti bog ni podaril jajc. Ne vem, po mojem mnenju bi moral vsak pravi moški vozit po moško, in to ni 80 po regionalkah, tako da je tvoje obnašanje meni res čudno.
Pa nisem zdaj rekel da moraš vozit kot divjak, ampak prehitevanj in hitrosti 10-20 nad omejitvijo pa ne bi smelo bit nobenega strah.

Od kje ti ideja, da ima hitrost vožnje karkoli s strahom? In to, da je tvoja moškost (oziroma mlahavost le te) pogojena z načinom vožnje ni univerzalna resnica, je pa resna motnja, ki se ob ustreznem psihiatričnem zdravljenju lahko reši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

RedDrake ::

St235 je izjavil:

To potrdilo bi pa res rad videl. Stavim, da ga bo podpisal Napoleon iz sosednjega oddelka. Ti si v zgornjih 0,01% v tem kako globoko imaš prst v riti. Pa zato res ne rabimo ustreznih potrdil.


Made my day!

Hvala Lakotnik!

sheeshkar ::

GrimReaper je izjavil:

Pa ti veš da je 80 kot bi stal na cesti. Tko sem dons čakal enega Audija na stranski cesti, mu dal še mal časa da gre naprej, ampak ker ni bilo videt da se kam premika, sem potem zapeljal na glavno, pospešil na max, potem pa videl da vozi samo 80. Seveda sem ga takoj prehitel in imel pri tem noter 120.
Kaj je zame sprejemljivo, da mi ni treba prehitevat? Da se vedno pospeši 50-90 v 5s, za to je več kot dovolj 120KM avto. Sam pa z 185KM pridem v 3,5s, če zvozim samo v 2. Pa da se potem vozi tudi 100 ali več in ne samo 90.
Ravna cesta brez priključkov, to se da komot vozit 120, povečanje nevarnosti napram 90 je nekje 5%.
Sicer so mi pa prehitevanja povsem všeč, tako da meni je vseeno kako vi vozite. Ko se zabaše zaradi takih, ki vozijo 50-70, mi pa seveda ni všeč, ampak sem sposoben vozit 50. Da se gremo nevarna prehitevanja? Ja, najbrž bom zdaj kar na slepo zapeljal na levi pas in šel prehitevat celo kolono, pa saj niste resni. Tolk pa tut tisti, ki res divje vozi, gleda vsaj na svoj avto, ker ponavadi, če se hitreje vozi, nimaš ravno ene korete.
Resno, tudi 50 sem danes videl na svojem števcu, samo zaradi takih banalnosti, ko se že prej vozi bolj počasi, nekje 70, potem en zavija desno, seveda ne ravno z dinamičnim zaviranjem, se pa cel promet ustavi.

Sem se danes vozil, in počasna vožnja je največji problem na naših cestah. Opazil sem samo še dve vključevanji pred mano, res da smo vozili 50 in sem dal naprej tolk prostora, ampak tega se ne dela, sploh če nato potem oviraš z vožnjo 50-70. Sam če že res katermeu to naredim, čeprav zelo redko, potem pospešim v 2. do konca, spotoma pa opazujem ogledalo kako hitro se mi približuje oz. se mu prej sam oddaljujem. Ne pa da kar neki zapelješ na glavno, potem pa počasi pospešuješ, to je bolano.
To kar tukaj predavate o neki varnosti pa nisem zasledil, tudi sam s svojo vožnjo nisem nikogar ogrožal. Pač tako lahko vozimo samo tisti, ki smo dovolj usposobljeni, in sam sem pač v zgornjih 0,01% (100 voznikov na milijon). Če ne verjamete, grem lahko tudi tja kjer za to dajejo ustrezna potrdila.

To da so pa prehitevanja nevarna, je seveda res. Ampak dokler ne prehitevaš v škarje, pred ovinkom, na majhni preglednosti, se nimaš kaj za bat.
Kaj si ti sploh, mi ni jasno, ali si dec ali baba, ker po tvojem pisanju bi rekel, da ti bog ni podaril jajc. Ne vem, po mojem mnenju bi moral vsak pravi moški vozit po moško, in to ni 80 po regionalkah, tako da je tvoje obnašanje meni res čudno.
Pa nisem zdaj rekel da moraš vozit kot divjak, ampak prehitevanj in hitrosti 10-20 nad omejitvijo pa ne bi smelo bit nobenega strah.

Pa kar me še zanima, a resno nisi nikoli vozil niti 100 po regionalki? Ker to je pa potem že res čudno. Za ženske in starejše mi je jasno, saj jih vsak dan vidim ko vozijo 70-80 do šihta in se zdi da se sploh ne premikajo, ampak da je en moški 20-50 let sposoben tako vozit, mi pa ni jasno. Sam bom vozil hitro vsaj do 60-ega leta, seveda ne tolk hitro kot sedaj v najboljših letih, ampak 100 pa ne vidim zakaj bi bil problem, razen če bom imel kakšne probleme z vidom.

V bistvu se ti moram zahvaliti, ker si odlično potrdil prav vse moje hipoteze prejšnjega posta. Takšni kot si ti, bi vse po vrsti nevarno prehitevali tudi v primeru, da se iz cest odstrani vse polže, ki delajo prekršek oviranja prometa. Z govorjenjem o "pravih" moških in podobno si posredno potrdil celo mojo zbadljivko, kjer sem namigoval na povezave med željo po divjanju ter probleme z erekcijo. :))

Se bomo končno nehali sprenevedati, da so počasni vozniki (ki so v prekršku oviranja prometa) kakorkoli odgovorni (moralno, delno ali v celoti) za idiotska ravnanja drugih voznikov? Če mi niste verjeli na besedo (pa bi mi morali, ker sem med najpametnejšimi ljudmi na svetu, kar mi je povedalo že več ljudi, tako kot so povedali solatku, da je odličen voznik, torej mora držati), pa upam, da boste verjeli besedam forumskega divjaka GrimReaperja, ki ga "sprovocira" že vožnja 10km/h pod omejitvijo ali več kot 5 sekundno pospeševanje iz 50 na 90 km/h. Verjetno bi v primeru nesreče zaradi njegovega nevarnega prehitevanja krivili tudi te "počasnele", ane. Mislim, po vaši logiki bi ga sprovocirali, torej bi bili vsaj moralno odgovorni, ker niso vozili po njegovih kriterijih "normalne" vožnje.

thramos ::

Jaz mislim, da trola. Ne morš bit tok neumen.

GrimReaper ::

Seveda vas mal trolam, ampak 90% pa že skoraj je resnica.
Da se da vozit 120 po regionalki na nekaterih mestih, check, da se da vozit po naselju na nekaterih mestih 70, check. Ponavljam, da se da, ne da je to varno in pametno početje.
Da se da 1x-10x v življenju vozit tudi 160 po regionalki in 100 po naselju, tudi že preizkušeno, da se pa da tako vozit vsak dan, to pa seveda ne gre, pa če si najboljši voznik na svetu.
Mislim, očitno se da vozit 160 tudi vsak dan, ker ravno to dela moj šef in še eden v moji firmi že vsaj 10 let (seveda po naseljih oba vozita striktno 50), ampak sam vseeno mislim da je to samo sreča, ki ne more trajat dolgo. Ni pa treba mene enačit s takim, ker do takih kalibrov mi vseeno še veliko manjka. Tudi če sem kdaj šel tolk, je bilo to res na praznem in v bolj mladih letih.

Kje sem napisal da me sprovocira vožnja 10 pod omejitvijo, še napisal sem da sem se sposoben vozit tut 50, kar že če gledam, sem se samo danes, razlog sem povedal, ker nimaš nobene druge izbire, če se zabaše.
Napisal sem samo kako bi moral vozit tisti pred mano, da meni ne bi bilo potrebno prehitevat. Tudi je kar nekaj takih, ki vozijo lepo 100, da ne bo kdo mislil da moram res vse prehitevat.
Če samo en vozi počasneje, je zame še skoraj bolje, če vozi 50 kot pa 80. Če pa tak naredi kolono 10 vozil, pa niti eden tukaj ne bi bil preveč vesel. Ker kot pišete tukaj, se zdi, kot da v takem primeru začnete vriskat od veselja, realna zgodba je pa taka, da to sprejmete povsem enako kot sam. In ne, jest se v takem primeru ne limam na rit in kipim od jeze, ne vem kje sem to napisal.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Spajky ::

Vse je relativno .. (hitrost in kršenje predpisov lahko tudi rešuje življenje, tako kot kajenje cigaret npr.) Vse je stvar okoliščin; to je veljalo pri meni v življenju kar nekajkrat ("angeli varuhi" pa to) Ni pa to pravilo ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

pegasus ::

Ni se problem hitro vozit ... problem se je hitro ustavit.

GrimReaper ::

In zaradi tega, kar se ti lahko naredi 1x na 10 let, boš sedaj vsak dan vozil 90, bravo. Nek riziko je pa že treba sprejet, če se vsedeš v avto. Ne vem kdo vas sili na cesto, če se bojite takih kot sem sam.

St235 je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

Ma danes sem se ustavil še starejši gospe, pa je bila komaj s korakom na levi strani ceste. Pa sem po vaše najbolj nevaren voznik.

ja, tako nevarnim in nesposobnim šoferjem bo očitno potrebno podarit medaljo vsakič, ko (pa čeprav po naključju) spoštujejo prometne predpise.

To je potegnjeno kar nekje iz riti, na pešce in kolesarje vedno zelo pazim, to mi je glavna prioriteta, ko vozim čez naselje. Saj konec koncev sem tudi sam v prometu pešec in kolesar.
Ne spoštujem prometnih predpisov, pa kaj je z vami, glavne mora vsak spoštovat, prednostna cesta, stop znak, pravilo srečanja, dajanje smerokazov, gledanje ogledal, kaj točno od res osnovnih pravil sam ne spoštujem mi res ni jasno. Problem je prej da ker ostali ne sledijo 100% tem pravilom, da bi moral sam zaradi tega počasneje vozit.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

sheeshkar ::

thramos je izjavil:

Jaz mislim, da trola. Ne morš bit tok neumen.

GrimReaper je izjavil:

Seveda vas mal trolam, ampak 90% pa že skoraj je resnica.

Hja, očitno je trolanja v tistem prispevku izredno malo, torej ja, možno je biti tako neumen ;)

m0LN4r ::

Nepopolno izgorevanje je razlog za prekomerno onesnaževanje, torej pospeševanje in menjavanje brzin v območju najvišjega navora, do želene hitrosti, potem pa 5 ali 6-ta brzina in vzdrževanje te hitrosti, je najmanj obremenjujoče za okolico. Počasno dodajanje gasa in počano nabiranje željene hitrosti to vsekakor ni. Vožnja 60 v direktni prestavi in pospeševanje na 100 pusti največ svinjarije skozi ispuh, šaltanje v 3-jo in normalno pospeševanje pa to je.

Se nisem srecal avta, ki se po teh zelenih conah vozi z 4k+ rpm in nato z 5-6 prestavo ;) ampak hej, zgleda bi bil koristen za kako avtosolo tukaj
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

knesz ::

solatko je izjavil:

Ko počasno kolono dohitim, se prilagodim z 2x-no varnostno razdaljo, ker se v koloni pač ne splača prehitevat, saj ne pridobiš nič, na semaforju, ko se pripelje kolona do naselja, smo vsi skupaj.

To je pa zelo nevarno početje. Z 2x-no varnostno razdaljo namreč daješ povod raznim reparjem za optimizacijo kolone (prehitevanje) in posledično ustvarjanje nevarnih situacij na cesti :)

m0LN4r ::

knesz je izjavil:

solatko je izjavil:

Ko počasno kolono dohitim, se prilagodim z 2x-no varnostno razdaljo, ker se v koloni pač ne splača prehitevat, saj ne pridobiš nič, na semaforju, ko se pripelje kolona do naselja, smo vsi skupaj.

To je pa zelo nevarno početje. Z 2x-no varnostno razdaljo namreč daješ povod raznim reparjem za optimizacijo kolone (prehitevanje) in posledično ustvarjanje nevarnih situacij na cesti :)

Idioti zadaj so od 0-4x varnostne, nima veze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

knesz - Ker sam ne prehitevam kolon in se lepo prilagodim hitrosti kolone, s tem omogočim pacientom zadaj, da v primeru prehitevanja, lahko brez problema zapeljejo pred mene in s tem rešujem tiste, ki jih srečujem.
Kolona iz zraka izgleda skoraj enako, kot mestna gužva ob konici, avti so med seboj oddaljeni nekaj m, niti slučajno dovolj, za zapeljat vmes, kolona pa ima vseeno hitrost med 60 in 80 km/h.
Hitro zračunaj, kakšna je varna pot ustavljanja!

Najbolj smešno situacijo sem doživel kakšnih 30 let nazaj na dolenjki, normalna vsakodnevna kolona, en pacient se je spravil prehitevat, nasproti pa kamion, on pa namesto pred mene, je bilo dovolj prostora, prehiteva še dva in, ker je bilo že tesno, je oni drugi malo pribremzal, ta pred menojo pa bum, v njega. Seveda sta tadva obstala, oni, ki je šel v škarje pa s kolono lepo naprej. Kriv je bil seveda ta voznik pred menoj, moralni krivec pa je lepo odšel naprej. Situacija je bila še bolj smešna zaradi tega, ker bi se ta dva voznika kmalu še stepla med seboj.

Morda tudi počasne kolone nebi bile tako velik problem, če bi bile varnostne razdalje med avtomobili normalne, pa niso in vsa vozila so ob sredniski črti, tudi tam, kjer ni nobene možnosti prehitevanja.

Zaradi takih dogodkov, bi bilo potrebno število počasnih kolon zmanjšat, z izločanjem počasnih voznikov, pa magar brez kazni.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

detroit ::

vsekakor...obenem pa kaznovati prehitre in tiste ki rinejo v rit. Volk sit koza cela v utopičnem svetu
Skero

St235 ::

GrimReaper je izjavil:

In zaradi tega, kar se ti lahko naredi 1x na 10 let, boš sedaj vsak dan vozil 90, bravo. Nek riziko je pa že treba sprejet, če se vsedeš v avto. Ne vem kdo vas sili na cesto, če se bojite takih kot sem sam.

St235 je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

Ma danes sem se ustavil še starejši gospe, pa je bila komaj s korakom na levi strani ceste. Pa sem po vaše najbolj nevaren voznik.

ja, tako nevarnim in nesposobnim šoferjem bo očitno potrebno podarit medaljo vsakič, ko (pa čeprav po naključju) spoštujejo prometne predpise.

To je potegnjeno kar nekje iz riti, na pešce in kolesarje vedno zelo pazim, to mi je glavna prioriteta, ko vozim čez naselje. Saj konec koncev sem tudi sam v prometu pešec in kolesar.


Zakaj se potem hvališ, da si ustavil pešcu na prehodu za pešce?

solatko ::

Saj se ne hvali, povedal je, da čisto vseh pa ne povozi.;(
Delo krepa človeka

jero_no1 ::

Utk je izjavil:

Več, v življenju jih je že kar nekaj, pa takih je še ogromno. Če pogledam tudi ljudi, ki jih poznam, tudi če niso divjaki, hitreje se vozijo, večkrat so se razbili. Večina pizdarij pride itak pri prehitevanju, kar nekateri enostavno ne delajo, in kar je sicer tudi narobe, ampak je pa zelo ziher. Zato tudi jaz posredno krivim prepočasne, ker zaradi počasni se prehiteva, in tudi če to delaš še tako varno, imaš takrat sigurno ene 100x večje šanse, da bo šlo kaj narobe, kot če se voziš po svojem pasu, tudi če malo prehitro.


Spet ena tipična lastnost Slovencev, ki so jo učili v prejšnjem sistemu (politični nasledniki jo še zmeraj učijo) - prelaganje odgovornosti na druge.
Treba je it 3 min prej od doma in boš lahko par 100m se bolj počasi vozil za počasnežem ter še vedno prišel pravočasno na cilj. Je pa itak tako, da samo smrt ne počaka, ostalo se da vse rešit tudi z manjšo zamudo. Sicer pa se vprašaj tole - ali te počasnež sili, da ga prehitevaš? Je on kriv, da bo ravno takrat nekdo pripeljal nasproti? Obnašaj se situaciji primerno, bodi dec in prevzami odgovornost za svoja nespametna dejanja. Jz verjamem, da stanje duha (in sociale danes) marsikomu zelo greni življenje, ampak prosim ne spuščajte svojih frustracij na nedolžne (in/ali počasne) soudeležence v prometu.

Utk ::

Lej ti tu lahko nametaš kar hočeš, dejstvo je, da dokler bojo nekateri vozili bistveno počasneje od drugih, jih bojo prehitevali, in ker jih bojo prehitevali, bo prihajalo do nesreč. To so dejstva, ki jih tvoje pridige ne bojo spremenila. In ti si lahko še tako pameten in varen, pa bo nekdo prehiteval v škarje proti tebi. Predlagam, da če preživita, da ga ošteješ in poveš podobno pridigo.
Zato me motijo tudi tisti, ki vozijo prepočasi v nasprotno smer, ne samo mojo. Vsak zase misli, da je varen in da varno prehiteva. In vsak se lahko zmoti pri temu. Zarad mene naj dajo omejitev tudi 60, fučka se meni, ampak naj potem to omejitev vsilijo vsem. Ne da se bojo spet eni vozili 45, drugi pa 90. Dokler je omejitev 90, se pa naj držijo vsi te.

Po moje si se ti učil v prejšnem sistemu...komunizem je bil tudi super, samo pozabili so, da ljudje niso popolni. Niti približno ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RegulusDraco ::

link_lank je izjavil:

Slo-tech-ov brain trust je iznasel:
- "varno" prehitevanje po desni (pazi, samo ce imas drag avto),
- "varno" prehitevanje po odstavnem pasu (wtf?),
- "varna" voznja 70kmh po naselju (pazi, samo ce je 10m levo in desno frej),
- 100kmh v ovinek (pazi, samo ce je avto ogret, oz. ce imas 4x4).

Zato imbecili umirajo na cesti. (in nedolzni froci v naselju, ampak ti ne stejejo)


dodaj še da če imaš 4x4 pogon lahko varno voziš minimalno 50 kmh več skozi ovinke kot je tam omejitev ker ti baje 4x4 pogon omogoča nadzorovano drsenje avta. Whatever that means.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

jero_no1 ::

Utk je izjavil:

Lej ti tu lahko nametaš kar hočeš, dejstvo je, da dokler bojo nekateri vozili bistveno počasneje od drugih, jih bojo prehitevali, in ker jih bojo prehitevali, bo prihajalo do nesreč. To so dejstva, ki jih tvoje pridige ne bojo spremenila. In ti si lahko še tako pameten in varen, pa bo nekdo prehiteval v škarje proti tebi. Predlagam, da če preživita, da ga ošteješ in poveš podobno pridigo.
Zato me motijo tudi tisti, ki vozijo prepočasi v nasprotno smer, ne samo mojo. Vsak zase misli, da je varen in da varno prehiteva. In vsak se lahko zmoti pri temu. Zarad mene naj dajo omejitev tudi 60, fučka se meni, ampak naj potem to omejitev vsilijo vsem. Ne da se bojo spet eni vozili 45, drugi pa 90. Dokler je omejitev 90, se pa naj držijo vsi te.

Po moje si se ti učil v prejšnem sistemu...komunizem je bil tudi super, samo pozabili so, da ljudje niso popolni. Niti približno ne.


Ne, jz za razliko od nekaterih (ali pa celo večine) prevzemam odgovornost za svoja dejanja in ne krivim drugih, da so posredno krivi za nekaj, kar se je zgodilo meni. Je pač treba misliti malo več kot 2 sekunde vnaprej in še na koga drugega, ne samo nase. Sicer pa namen mojih pridig ni da bom druge spreminjal (ker pač to ni možno), ampak samo želim da bi se kdo malo zamislu nad svojim početjem v prometu. Ker šele potem se bo lahko tudi kdo spremenil (upam da na boljše). Če se hoče človek izboljšati, mora sam pri sebi narediti določene spremembe ne pa spet čakat, da se bodo drugi spremenili in prilagajali njemu.
Drugač pa ja, če se bo nekdo zaradi objestnosti pribil vame in ne bo nobenmu hudega, ga bom najprej šel prtisnt ene 3x okol ušes, potem šele klical policijo. :)
In ne nisem iz prejšnjega sistema, ker je bil tisto do sedaj najbolj temačen del naše zgodovine...Ampak pustimo politiko, ki nekako direktno ne paše v to temo.

Dost sem zafilozofiral. Over and out :)

Utk ::

Iskanje krivde je fajn za pravnike in kaznovanje, problema pa ne reši. Sem mislil, da hočeš rešit problem nesreč, pa očitno hočeš samo kaznovat tiste, ki jih povzročijo. Tudi prav.

Za umor se že dolgo ve, da je kazniv. Še v zapor moraš. Morda bi brez zapora za umor bil še kakšen več ubit, ampak prav veliko ne. No, vsaj pri nas praktično vse morilce najdejo, pa se umori vseeno dogajajo. Čudno, a? Ti pa pričakuješ, da bojo ljudje nehali prehitevat, čeprav prehitevanje sploh ni prepovedano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

krneki0001 ::

pegasus je izjavil:

Ni se problem hitro vozit ... problem se je hitro ustavit.


Zakaj? Če se čelno v kamion zaletiš, se hitro ustaviš. :))

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Iskanje krivde je fajn za pravnike in kaznovanje, problema pa ne reši. Sem mislil, da hočeš rešit problem nesreč, pa očitno hočeš samo kaznovat tiste, ki jih povzročijo. Tudi prav.


Cela ta tema, kot tudi naši zakoni, je taka, da se ne pogovarja o stvareh, ki bi pomagale izboljšat statistiko nesreč, ampak samo kdo je kriv in kaznovanje.

sheeshkar ::

Utk je izjavil:

Lej ti tu lahko nametaš kar hočeš, dejstvo je, da dokler bojo nekateri vozili bistveno počasneje od drugih, jih bojo prehitevali, in ker jih bojo prehitevali, bo prihajalo do nesreč. To so dejstva, ki jih tvoje pridige ne bojo spremenila.

Dejstvo je samo to, da bi divjaki nevarno prehitevali tudi, če iz prometa izločimo vse polže. Nekateri se še vedno sprenevedate, da divjaki nevarno prehitevajo samo tiste, ki vozijo res počasi. Divjak bo prehiteval vse, tudi tiste, ki vozijo (vozimo) tik pod ali pa čisto po omejitvi. V resnici se tiste precej počasnejše (ob potrpežljivosti seveda, ki pa je divjaki nimajo niti malo) da prehiteti precej enostavneje ter bolj varno (vsako prehitevanje je lahko nevarno, vendar upam, da je jasno, da se da to nevarnost ob potrpežljivosti bistveno zmanjšati do te mere, da je tak manever dovolj nizko na lestvici tveganj, da mu lahko rečemo "varno" - konec koncev so zaradi tega prehitevanja ob določenih pogojih sploh dovoljena) od tistih, ki vozijo s čisto primerno hitrostjo, a so pač počasnejši od divjaka.

Torej, če izločimo samo polže, se s tem glede smrti zaradi nevarnih prehitevanj ne bo nič bistvenega spremenilo (morda boste nekateri na cilj prispeli kakšno minuto prej), če pa izločimo divjake, pa bomo na cilj sicer prispeli kakšno minuto kasneje, ampak na cestah bi bilo bistveno manj smrti zaradi nevarnih prehitevanj. Ja, v idealnem svetu bi iz cest odstranili tako divjake, kot polže in tudi sam bi bil s tem več kot zadovoljen, vendar v resnici se ne da znebiti nobenega. Zato se je potrebno skoncentrirati ter opozarjati na napake tistih, ki s svojim ravnanjem povzročajo večjo nevarnost oziroma na forumih popravljati idiotizme tistih, ki kot glavne probleme ter vzroke smrti na naših cestah vidijo v počasnejših voznikih.



Utk je izjavil:

Dokler je omejitev 90, se pa naj držijo vsi te.

Dokler ne izpolni pogojev za prekršek oviranja na cesti, je tudi npr. 60km/h na regionalki vožnja po omejitvi. Prav nikjer ne piše, da MORAŠ voziti 90 in pred kakšnim tednom sem nekje prilepil celo opozorila MNZ, kjer so to izrecno poudarili.



krneki0001 je izjavil:

Cela ta tema, kot tudi naši zakoni, je taka, da se ne pogovarja o stvareh, ki bi pomagale izboljšat statistiko nesreč, ampak samo kdo je kriv in kaznovanje.

A veste, zakaj je tako? Ker je najprej potrebno prepoznati vzroke (torej krivce in s tem ne mislim samo fizičnih oseb, temveč v nekaterih primerih tudi slabo cestišče itd.) nesreč, ampak več kot očitno so nekateri med nami takšni, da te vzroke najdejo povsod drugje, razen tam, kjer dejansko obstajajo. Kako naj torej pridemo do stopnje, kjer bi lahko debatirali o rešitvah, če pa se še vedno ne strinjamo o vzrokih? Govorim seveda o debatah na forumu, pri zakonodajalcih je morda včasih to lahko res (torej, da morda premalo iščejo rešitve in raje samo višajo kazni), vendar glede vzrokov nesreč imajo precej bolj prav kot tisti, ki vzroke iščejo pri počasnejših voznikih.
««
29 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16334996 (32748) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528121761 (98783) solatko

Več podobnih tem