» »

Počasni vozniki

Počasni vozniki

««
21 / 36
»»

solatko ::

GrimReaper - Res si frajer, imaš vse ovinke naštudirane v SLO. Pojdi enkrat od Grahovega proti Bloški polici, omejitev 90, pa da te vidim v katerem ovinku boš šel ven, če že prideš do B.P. pojdi pa še naprej do Nove vasi.
Ali pa planinske ride proti Postojni - omejitev 90, nekaj ovinkov s 60 komaj spelješ, za dol.
Delo krepa človeka

zenith1 ::

Grahovo - Bloška = omejitev 40km/h. 90km/h je samo za domačine z Audiji ipd.

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

GrimReaper - Res si frajer, imaš vse ovinke naštudirane v SLO.

Tako kot ti predele, kjer lahko "varno" kršiš omejitve. :))

Očitno je GrimReaper boljši voznik od tebe in lahko določene ovinke spelje z višjo hitrostjo kot ti. Dokaz? Še nikoli ni povzročil nesreče s smrtnim izidom, vozi se s primernimi gumami, ima odlične reflekse ter sposobnost predvidevanja nevarnosti, nikoli ne telefonira med vožnjo, vedno je popolnoma skoncentriran, nikoli ni pijan za volanom in že večkrat je s svojimi manevri reševal druge udeležence v prometu.*

*sarkazem, ki ne predstavlja mojega dejanskega mnenja o GrimReaperju, kateri je glede na svoje pisanje zelo nevaren voznik (napisal sem nevaren, mislim si še marsikaj bolj nesramnega)

Aston_11 ::

sheeshkar je izjavil:

*sarkazem, ki ne predstavlja mojega dejanskega mnenja o GrimReaperju, kateri je glede na svoje pisanje zelo nevaren voznik (napisal sem nevaren, mislim si še marsikaj bolj nesramnega)
Beri poste od negotiatorja, tisti je šele kaliber erste klasse.

GrimReaper ::

solatko je izjavil:

GrimReaper - Res si frajer, imaš vse ovinke naštudirane v SLO. Pojdi enkrat od Grahovega proti Bloški polici, omejitev 90, pa da te vidim v katerem ovinku boš šel ven, če že prideš do B.P. pojdi pa še naprej do Nove vasi.
Ali pa planinske ride proti Postojni - omejitev 90, nekaj ovinkov s 60 komaj spelješ, za dol.

Prav če komaj spelješ s 60, ampak zakaj bi zaradi tega letel ven, wtf no. Še ponoči se da dobro videt do naslednjega ovinka, mislim da sredi belega dne res ne bi smel biti problem.
Bom pogledal enkrat ko bom imel čas po Google maps.

In kaj če sem nevaren voznik, saj plačujem za to državi za 130kW+, in policajem, ki me ustavljajo na dnu klanca pri 70, čeprav potem vsak dan vozim naprej 60-65. In to še takrat ko sem šel testirat minimalno porabo.
Čeprav ta avto je precej varen za vozit glede na to da ima 145kW, nič bolj nevaren kot 77kW. Se spomnim da sem imel še največ problemov z 2.0 TDI 103kW, takrat sem mislil da lahko kar vse prehitiš, ker sem drugače vozil 1.6 16V. Čeprav če zdaj gledam ima pa komaj 11s do 100 in 8s 80-120, Clio ima 8s in 5s, pa je prej počasen kot hiter.
Še najbolj hitro sem pa vozil s 77kW, do šihta s tem še vedno držim rekord 9:25, drugače je že 11min kar dober čas. In to pri max 110, ampak sem ga res žgal na polno, seveda julija, ko je zjutraj svetlo.

Ta teden sem se ne zaradi te teme, ampak ker že sam opažam da hodim v precej nevarnih situacij, odločil da bom vozil bolj normalno.
Seveda se bom izogibal prehitevanj čez pasove za zavijanje levo, saj drugače bi še šlo, ampak kekci dajejo smernik 1m pred zavijanjem, kaj meni to pomaga. V ogledala pa seveda noben ne gleda.
Pa nasploh prehitevanj na zelo kratkih ravninah, ali ko že vidim avto nasproti, pa tudi če je še dovolj prostora.
Glede prehitevanja kolone na semaforju za naravnost, če sam zavijam levo, bom pa še videl, ker pridobiš vsaj minuto, sploh ker lahko potem takoj zatem zaviješ še levo pred kolono nasproti. Zdaj sem šel nekje po sredini levega in srednjega pasu, če bi se kdo iz kolone slučajno uštulil na srednji pas. Kar se je že zgodilo, samo ne iz stoječe kolone, kjer spredaj itak nimaš dovolj prostora da bi lahko zavil levo. Ko se enkrat začnejo premikat, sem pa že več let nazaj ugotovil, da to ni pametno.
Pa na semaforju zavijanje levo pred nasprotnim prometom, ne vem zakaj ne bi tega delal, če vsi speljujejo kot polži. Edino avtobus me je zadnjič presenetil, ampak sem bil vseeno mal hitrejši.

Kaj vi sploh hočete, da bi vedno vozil za ostalimi, potem je še 50KM preveč (dobro vem da je to letelo napram 80% ostalih voznikov), najbolje da si ubavim Aixama, pa še potem zna biti da me bo kdo oviral.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

jype ::

GrimReaper> Kaj vi sploh hočete, da bi vedno vozil za ostalimi, potem je še 50KM preveč (dobro vem da je to letelo napram 80% ostalih voznikov), najbolje da si ubavim Aixama, pa še potem zna biti da me bo kdo oviral.

Ti potrebuješ zgolj jopo s podaljšanimi rokavi, ki imajo na koncu všite usnjene paščke.

Saj nisi na biciklu, da bi lahko vozil kar malo po svoje!

GrimReaper ::

Ja lej, če mi uspeva že 9 let, potem se očitno da. Seveda je že kar nekajkrat šlo na tesno, ampak sreča je očitno na moji strani.
Kaj je potem šele z mojim šefom, ko vsak dan tudi zjutraj vozi 150, ko sem sam ugotovil da je še 90 preveč. Eden pravi da vozi 100, pa mu je šef, ki je vozil za njim, govoril kaj se vlači po cesti.
Enako je vozil tudi prejšnji šef, čeprav se je tudi ta čudil enemu ki vozi še bolj noro, tako da norec zmeraj obstaja večji. Povem pač toliko, da ne bo kdo mislil, da sem sam na vrhu lestvice.
Razen včasih mal čudnih prehitevanj, vozim zelo lepo. Ampak kaj boš naredil, če se ti en vlači 50 na 90 omejitvi, najbolj da ga gledaš. Jaz dam v drugo in grem mimo, ne premišljam minuto ali ga bom prehitel, ampak je to v času parih sekund.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

jype ::

GrimReaper> Ampak kaj boš naredil, če se ti en vlači 50 na 90 omejitvi, najbolj da ga gledaš. Jaz dam v drugo in grem mimo, ne premišljam minuto ali ga bom prehitel, ampak je to v času parih sekund.

Vozil bom šleparja in mirno gledal, kako se mi boš zaletel v fi 200 debelostenski kengurubar iz trojno ojačanega švedskega jekla pri visoki hitrosti.

GrimReaper ::

Se slišimo naslednjič, ko bo prehitevanje prepovedano, zaenkrat še ni.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

jype ::

GrimReaper> Se slišimo naslednjič, ko bo prehitevanje prepovedano, zaenkrat še ni.

Tisto, čemur ti rečeš prehitevanje, je že prepovedano.

negotiator ::

Aston_11 je izjavil:

negotiator je izjavil:

Tudi če se nekdo vozi po cesti, ki je ne pozna, se da čisto normalno vozit po omejitvah
Lahko bi bil politično korekten in napisal, da se da normalno voziti po omejitvah, ni pa treba.

negotiator je izjavil:

A sem kje navedel, da sem priletel na pločnik? Najprej sem se sunkovito ustavil na cesti (za mano ni bilo nikogar), ker sem falil za 1m za v tisto ulico, sem namesto prestavljanja vzvratno in zgubljanja časa pač zapeljal čez 1m pločnika in nato dol. To je bilo vse. In seveda sem pogledal na pločnik, nisem kar slepo zapeljal gor, če te to skrbi.
Iz enega debilizma v naslednjega. Meni v vsej vozniški karieri ni padlo nikoli na misel, da bi obračal tako, da bi zapeljal na pločnik, če ne drugače, škoda avtomobila. Vedno politično korektno poiskal primerno mesto ali križišče ali karkoli. Serješ debilizme, da glava boli.

negotiator je izjavil:

A sem kje navedel, da sem priletel na pločnik?
Bi bilo bolje, če bi priletel v pločnik. Tako bi izpadel samo kot prepotenten nesposobneš, dejansko pa ti falijo kolesca v glavi.


-Ja, ni treba, če je razlog za to ampak nekateri očitno res radi zaje*avate ostale in jim kradete čas in v tem še uživate. Pa pomislimo še enkrat, kdo je mentalno prizadet tukaj.

-Škoda avtomobila? Pločnik je bil na tistem delu spuščen, pa tudi, če ne bi bil, je avto narejen za to - najbrž tudi na tipkovnico tipkaš kar se da nežno in počasi, da se ne bi slučajno kaj polomilo. Ja, ti bi poiskal primerno mesto - kaj pa je to zate? Cesta? Si te že predstavljam, ko bi se moral rešilcu umaknit na pločnik - ustavil bi ga in mu rekel, naj ti prinesejo dovoljenje, da lahko zapelješ na pločnik.

-Ja, kaj takega bi se lahko zgodilo le tebi, jaz za razliko od tebe znam obvladovati svoje vozilo.
All easy problems have already been solved.

negotiator ::

zenith1 je izjavil:

Nagradno vprašanje za "brihte", ki tolerirajo 90kmh all the way: Kaj ti bo rekel policaj, ko boš zletel s ceste, ker si jo poznal kot svoj žep???
Nasvet, ki ga dam zastonj: Tudi tvoj kasko ti takrat ne bo pomagal. (kazen 400€ ker nisi prilagodil hitrosti)


In še eden od mnogih, ki ga niso naučili brati. 90 se vozi, če razmere in predpisi to dopuščajo. Če ni spluženo, osebno ne grem čez 50 izven naselja, raje manj - imaš pa dejansko počasnele, ki ob normalnem vremenu vozijo 70, v nespluženem pa tudi in te gredo prehitevat, potem pa na cesti vidiš polno sledi, ki vodijo na polje (občasno tudi kak avto na strehi) :)) Ampak taki se imajo še vedno za varne, ker vozijo 70 in ne 90, kljub temu, da cesta niti splužena ni.
All easy problems have already been solved.

negotiator ::

RedDrake je izjavil:

negotiator je izjavil:

Tudi če se nekdo vozi po cesti, ki je ne pozna, se da čisto normalno vozit po omejitvah - kdor se s tem ne strinja, ni za na cesto. Vse, kar rabiš je to, da se držiš pravil in gledaš znake. Če je nekje omejitev 90, se pelješ 90, ne 70 in tudi, če ceste ne poznaš, se ne boš nikamor zaletel, razen, če si slep. Če se bliža oster ovinek, so za ta namen nameščeni dobro pregledni znaki, ki te na to opozorijo in ne samo to - ponavadi je pred takim ovinkom tudi znak za nižjo hitrost - če teh stvari ne opazite, potem pa pač nehajte vozit, preden koga ubijete. Če se bliža križišče, je postavljen znak, ki vas na to opozarja, zraven pa lahko še piše, koliko metrov je križišče oddaljeno od znaka. Če je križišče semaforizirano, ga pa res ni problem opazit - poleg tega so včasih znaki postavljeni tudi za semaforizirana križišča.


Ejga, majstr' ...

Daj si oglej tole situacijo link na gmaps.
Potem pa pošteno povej, a bi zvozil ovinek na koncu z 90 in ali ti kakšna tabla pove, da ga moraš zvoziti z manj?
Tam čez brez dirkalnega avta ne prideš 90 ...
Če je pa mokro (kar je izjemno velikokrat, ker je v ovinek v gozdu) potem je pa še to brez kakšne moderne elektronike vprašljivo ...


Mislim, da normalen voznik ni slep in, ko opazi oster ovinek, pač temu primerno zmanjša hitrost - da se pa nekateri vozijo 50 namesto 80 ali 90, na blagih ovinkih, to je pa pač nesposobnost.
All easy problems have already been solved.

negotiator ::

jype je izjavil:

GrimReaper> Kaj vi sploh hočete, da bi vedno vozil za ostalimi, potem je še 50KM preveč (dobro vem da je to letelo napram 80% ostalih voznikov), najbolje da si ubavim Aixama, pa še potem zna biti da me bo kdo oviral.

Ti potrebuješ zgolj jopo s podaljšanimi rokavi, ki imajo na koncu všite usnjene paščke.

Saj nisi na biciklu, da bi lahko vozil kar malo po svoje!


Ti si tisti, ki potrebuje tako jopo. Ko človek gleda, kako noriš s kolesom, si niti ne predstavlja, kako noriš šele po klancu navzdol in ja, če ti mali otroček prileti pred kolo, ne bo zanj nič bolj varno, kot če bi priletel avto - tiste tanke gume ga samo na pol razrežejo.
All easy problems have already been solved.

GrimReaper ::

jype je izjavil:

Tisto, čemur ti rečeš prehitevanje, je že prepovedano.

Če gledaš knjigo varna vožnja str. 157, ne prehitevam v nobenih opisanih primerih, razen:
1. Prehitevati ne smemo, če bi pri tem morali prevoziti ločilno črto ali usmerjevalno polje na vozišču. Ampak tam na sliki je Golf 2 in traktor, z 185KM se da tako prehitevat. Takole je, če ni kar iz tam, iz Nakla proti Podbrezjam, tam se da prehitevat vse od znaka za konec naselja pa vse do krožnega. Važno da je nasproti frej, jebeš ti kako so zarisane črte, črta ni zid, avto pa je.
2. Prehitevati ne smemo na križišču, razen enoslednih vozil.
Prehitevati ni pametno tudi, ko sploh ne gre za križišče, recimo tukaj ni nobenega znaka za križišče, pa folk veselo zavije levo brez da bi pogledal v ogledala. Ampak tukaj moram prehitevat hočeš nočeš, ker potem se lahko celo pot cijazim čez ovinke. Seveda pa gledam da prehitim še pred tem izvozom.

Pač lahko je bit pameten na internetu, v praksi je pa treba prekršit tudi katero pravilo, če hočeš vozit s pravo dinamiko, in to vožnja 50 za ostalimi pač ni.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

solatko ::

zenith1 - Ko sem se več kot desetletje nazaj, vsak dan vozil po tisti cesti, je veljala splošna omejitev 90, omejitev je imel samo prvi desni ovinek 180 stopinjski, vse tiste kombinacije naprej, pa so bile brez omejitve. Tam nisem bil kakih 10 let, se pa spomnim načina vožnje, s kakršnim si lahko peljal kar hitro, če ni bilo kakega traktorja.

sheeshkar - Najmanj kar je, moraš odsek, kjer bi rad vozil hitreje, dobro poznat. Ne poznam pa nikogar v SLO, ki bi imel naštudirane vse ovinke, da bi jih lahko zvozil na polno.

GrimReaper - Kakšen malo daljši zdravniški pregled živčnega sistema, ti v nobenem primeru nebi škodil, saj dinamika ni kategorija, po kateri bi uravnavali obnašanje na cesti.
Delo krepa človeka

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

-Ja, kaj takega bi se lahko zgodilo le tebi, jaz za razliko od tebe znam obvladovati svoje vozilo.
Takole ga obvladujejo težki pijanci. Malo na cesti, malo v ograji, malo v pločniku, malo jih stari dedi zajebavajo. Ste prav za v klub z dolgimi rokavi.

solatko je izjavil:

Kakšen malo daljši zdravniški pregled živčnega sistema, ti v nobenem primeru nebi škodil,


negotiator je izjavil:

Si te že predstavljam, ko bi se moral rešilcu umaknit na pločnik
Ja, na prazni cesti, kjer ni nikjer nikogar, se mi spuščajo rešilci okrog avtomobila, zato tudi jaz vsake toliko zapeljem na pločnik. Kam bi ti šele zapeljal, če bi ti rešilec pripeljal. Na drevo, najbrž, že na praznem imaš probleme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

holabaluza ::

Da se spet mal pojamram .. opazam da so (vsaj v ljubljani) vozniki dost bol nervozni zvecer ... vcasih celo tako zgleda, da bi najraje cez mene speljal, ce bi to blo mozno. Pa se vozim po predpisih, a ne, vedno se nekdo najde, ki meni, da ima pravico peljati 70 pri omejitvi 50. Vceraj zvecer sem na tri taksne talente naletel po 20 minutah voznje ...

Se isti dan popoldne pa sm moral 2x skozi rdeco zarad modela zadaj, ki mi je bil cist za ritjo in enostavno nisem moral premzat.

Zgodovina sprememb…

cleanac ::

Zdaj pa so drugi krivi, da ti voziš skozi rdečo. Enostavno...če tisti zadaj ne prilagodi varnostne razdalje hitrosti, ti prilagodiš hitrost njegovi varnostni razdalji ali pa sprejmeš rizik naleta.

solatko ::

holabaluza - Zvečer so v LJ v glavnem mladci z dobrimi avtomobili in velikim egom. V glavnem so iz Vrhnike, Domžal ali Litije. Tam omejitev 50 ne poznajo.;(
Delo krepa človeka

holabaluza ::

cleanac je izjavil:

Zdaj pa so drugi krivi, da ti voziš skozi rdečo. Enostavno...če tisti zadaj ne prilagodi varnostne razdalje hitrosti, ti prilagodiš hitrost njegovi varnostni razdalji ali pa sprejmeš rizik naleta.


razumem, kaj mislis povedat ampak v tistem kriziscu ni mogoce, ker je obicajno pred kriziscem kolona in ni mogoce priti do hitrosti, da bi lahka jaz izbolsal varnostno razdaljo. Tip zadaj pa je tut valda pospeseval kokr sm js mal na gas stisnu ... sreca je tolk, ker so ostali na kriziscu imeli se vedno rdeco in ni prislo do tezave ...

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

holabaluza je izjavil:

razumem, kaj mislis povedat ampak v tistem kriziscu ni mogoce, ker je obicajno pred kriziscem kolona in ni mogoce priti do hitrosti, da bi lahka jaz izbolsal varnostno razdaljo. Tip zadaj pa je tut valda pospeseval kokr sm js mal na gas stisnu ... sreca je tolk, ker so ostali na kriziscu imeli se vedno rdeco in ni prislo do tezave ...
Takim pač ne pospešuješ, saj veš, da ti bo takoj v riti, hitrost pa začneš zmanjševati prej, kot 3m pred ustavitvijo. Primer, ki ga vežbam na ridah (bo @solatko vesel): mi je v riti, peljemo skozi ovinek, kjer hitrost pada, ker pač skozi ovinek navzdol ne tiščiš gasa (navzgor s svojimi starimi kantami itak ne morejo držati hitrosti), če nisi @negotiator alias podobni, nato pričakuje, da boš konec ovinka potegnil, ti pa ne potegneš, temveč počakaš, da potegne, nato gre po žlajfu, ker ti ne potegneš, počakaš trenutek, nato greš proti dovoljeni hitrosti, saj si kaj več zaradi nestrpneža zadaj ne smeš privoščiti. Varnostna razdalja zagotovljena, ker mu ne voziš po pričakovanjih. Pred 90 st. ovinkom pobremzaš, kar jim je tudi čudno, s tem pa so že porabili 2 bita procesorja, ki ju zmorejo upoabljati (podobno, kot če imaš na biciklu odprto vetrovko, da se spreminja oblika lika pred njimi, tudi stane pamet). Človek se na paciente prilagodi, ni druge.

krneki0001 ::

Za take, ki so ti stalno na riti je zame najboljša varianta znana cesta in brez ograje, pa po možnosti z zelo majhnim kanalom med cesto in njivo.
Na 90 stopinjskem ovinku zapelješ naravnost, tip pa za tabo. Ti se potem iz njive odpelješ, ker imaš 4x4 pogon, on pa tam vstane ukopan in čaka na avtovleko ali dobrega moža, ki ga bo povlekel iz njive.

Miki N ::

cleanac je izjavil:

Zdaj pa so drugi krivi, da ti voziš skozi rdečo. Enostavno...če tisti zadaj ne prilagodi varnostne razdalje hitrosti, ti prilagodiš hitrost njegovi varnostni razdalji ali pa sprejmeš rizik naleta.



Hja varnostna razdalja - pa imamo sploh dovolj dolge ceste zanjo? Od LJ do KP je recimo 100km.

Recimo pri 90 kmh/h je recimo temu predpisana (29. čl. ZVCP) varnostna razdalja 50m. Če smo malo milostni in raje rečemo, da je na vsakih 50 eno vozilo je to samo 20 vozil na 1km.
Pri 130 kmh/h je po pravilih samo še 13 vozil na en km (v resnici še manj, ker ne upoštevam dolžine vozil).
Ja vem, AC ima dva pasova samo vseeno... saj bi morali čakati doma v vrsti, da lahko sploh spelješ. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

cleanac ::

Govorim o praktični varnostni razdalji in ne teoretični. Če ima avto za menoj tolikšno razdaljo, da ga vidim celega je pri mestni vožnji to zame dovolj.

Miki N ::

cleanac je izjavil:

Govorim o praktični varnostni razdalji in ne teoretični. Če ima avto za menoj tolikšno razdaljo, da ga vidim celega je pri mestni vožnji to zame dovolj.


Saj ni teoretična ampak predpisana z zakonom. 29. člen ZVCP.

cleanac ::

Upam, da si na cesti tudi tako dosleden.

solatko ::

nebivedu - To je pa en največjih idiotizmov, ki sem jih uspel prebrati v tisku. V pravokotnem ovinku zapelješ na njivo, da zjebeš tistega zadaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koliko takih manevrov si pa že izvedu v življenju?
To lahko izvedeš samo v megli, saj tisti, ki imajo navado vozit na odbijaču, gledajo cesto veliko bolj naprej, kot jo boš ti kadarkoli in se ti bodo smejali, ko boš šel naravnost, oni pa brez ovire pred seboj 90-100 v pravokotni ovinek - varno.

Varnostna razdalja je problem po vsem razvitem avtomobilskem svetu, saj si nekateri res predstavljajo reakcijski čas 0, pa boljši avto in boljše zavore, pa se največkrat v kritičnih situacijah ne izide, ampak to ugotovijo šele potem, ko enkarat razbijejo svoj podaljšek oneta.

Je enostavno tako, da se ljudje raje učijo iz lastnih napak, kot pa, da bi poslušali priporočila tistih, ki vemo, da je ravno varnostna razdalja, bistvo prometne varnosti, ravno zato, se jaz, ko dohitim počasno kolono, vozim na najmanj 2x-ni, da omogočim nestrpnežem, umik ob prehitevanju kolone, kar je časovno gledano nesmiselno, saj prideš na nekaj kilometrih, samo nekaj vozil naprej in je bolje, lepo sproščeno vozit pod omejitvijo, do tam, ko se počasne, ki vodi kolono, odpelje dol ali zavije drugam. Če gledate počasne kolone na regionalnih cestah ali ob povečanju prometa na AC niti 5%-ov vozil, nima zadostne varnostne razdalje. Peljejo se v koloni 100+ 10-15m drug za drugim, namesto 50m+. Na AC vozniki izgubijo občutek za hitrost, zato je tudi veliko verižnih trčenj na AC po svetu.
Delo krepa človeka

krneki0001 ::

solatko je izjavil:

nebivedu - To je pa en največjih idiotizmov, ki sem jih uspel prebrati v tisku. V pravokotnem ovinku zapelješ na njivo, da zjebeš tistega zadaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koliko takih manevrov si pa že izvedu v življenju?
To lahko izvedeš samo v megli, saj tisti, ki imajo navado vozit na odbijaču, gledajo cesto veliko bolj naprej, kot jo boš ti kadarkoli in se ti bodo smejali, ko boš šel naravnost, oni pa brez ovire pred seboj 90-100 v pravokotni ovinek - varno.



Ne nakladaj. Tisti, ki mislite da ste dobri vozniki, se na cesti nalimate na rit in nič prav dost ne spremljate ceste naprej, ker je sploh ne vidite, če ste meter in pol za ritjo, samo gledate luči tistega spredaj, kako se premikajo. In to vsi počnete, ker mislite da ste nadsposobni.

Ko pa v ovinku naravnost zapeljem, greste pa za mano na sveže zorano njivo, ko mala račka za mamo račko.

solatko ::

Maš pa fajn sanje ali pa povej kaj jemlješ, da tako zadane.
Delo krepa človeka

krneki0001 ::

Očitno zadeva samo tebe, ker ti trdiš, da si nadsposoben v avtu.

solatko ::

Nad sposoben, če me primerjaš s povprečnim voznikom, za kar sploh ne rabiš veliko več, dosti, da znaš malo bolj predvidevat in, da se vedno držiš na varnostni razdalji, ne prehitevaš tam, kjer to ni pametno, daješ smerokaze, gledaš prometno dogajanje tudi zadaj, se umakneš, če si prepočasen,..... in, če znaš vozilo obdržat na cesti, ko drsi ali ob zaviranju na polno.
Delo krepa človeka

St235 ::

Nad sposoben, če me primerjaš s povprečnim voznikom, za kar sploh ne rabiš veliko več,

Vse kar rabiš znat je nakladat po forumih in si izmišljat pravljice.

negotiator ::

@aston11

Obisk psihiatra ti ne bi škodil. To, da ne moreš kontrolirat svoje jeze bi znal bit velik problem, ko si na cesti.
All easy problems have already been solved.

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

@aston11

Obisk psihiatra ti ne bi škodil. To, da ne moreš kontrolirat svoje jeze bi znal bit velik problem, ko si na cesti.
Nope, na cesti sem ok, ne vozim po pločnikih, stari dedi pa me tudi ne spravijo s tira.

negotiator ::

Aston_11 je izjavil:

negotiator je izjavil:

@aston11

Obisk psihiatra ti ne bi škodil. To, da ne moreš kontrolirat svoje jeze bi znal bit velik problem, ko si na cesti.
Nope, na cesti sem ok, ne vozim po pločnikih, stari dedi pa me tudi ne spravijo s tira.


Ne bi rekel, da je tista tvoja izjava koga prepričala v to. Sodeč po napisanem, bi se te morali vsi bati na cesti.
All easy problems have already been solved.

krneki0001 ::

solatko je izjavil:

Nad sposoben, če me primerjaš s povprečnim voznikom, za kar sploh ne rabiš veliko več, dosti, da znaš malo bolj predvidevat in, da se vedno držiš na varnostni razdalji, ne prehitevaš tam, kjer to ni pametno, daješ smerokaze, gledaš prometno dogajanje tudi zadaj, se umakneš, če si prepočasen,..... in, če znaš vozilo obdržat na cesti, ko drsi ali ob zaviranju na polno.


To delamo vsi normalni vozniki, pa nismo nič nad ostalimi.



Ampak ko ti ljudje vozijo 1.5 do 2m za ritjo, nimaš kaj drugega narest, kot da se jim umakneš na rob in nakažeš, da te prehitijo. Če te pa noče prehitet, pa še kr za tabo vozi s tako majhno varnostno razdaljo. Takrat pa zapelješ iz ceste, on pa za tabo. Meni to ni problem narest. Kramparce so na avtu celo leto, 22cm je serijsko od tal, podvozje je dost vzdržljivo, da takšne izlete preživi brez okvar, tako da brez problema zapeljem na sveže zorano njivo s takim avtom. Kaj se pa zgodi tistemu za mano, je pa njegov problem. Če bi imel varnostno razdaljo primerno, bi se drugače končalo. Enkrat se je zgodilo, da sem se čez 2 uri vračal po isti cesti, pa so še kr kopali okoli avta zarinjenega v sveže zorano in pognojeno njivo.

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

negotiator je izjavil:

@aston11

Obisk psihiatra ti ne bi škodil. To, da ne moreš kontrolirat svoje jeze bi znal bit velik problem, ko si na cesti.
Nope, na cesti sem ok, ne vozim po pločnikih, stari dedi pa me tudi ne spravijo s tira.


Ne bi rekel, da je tista tvoja izjava koga prepričala v to. Sodeč po napisanem, bi se te morali vsi bati na cesti.
Ne boj se, dokler o tem sodijo ljudje, ki z avtomobili obračajo na pločnikih in ki jih stare ome spravijo v težko obvladljivo situacijo, se me nihče, niti stara oma na pločniku, ne bo bal(a). Btw, v tvoji zadnji povedi vejice ni. Tudi vozniki začetniki zaradi mene nimajo popolnoma nobenih težav.

cleanac ::

To, da zapelješ na njivo, lahko pomeni samo dvoje. Ali nakladaš na polno ali pa ti ni do življenja. Teren na njivi je nepredvidljiv in avto na streho obrneš v trenutku, pa je lahko dvignjen ali spuščen kolikor želiš; da sploh ne omenjam "prostora" med cesto in njivo, ki ga je nemogoče oceniti, sploh v 90-stopinjskem ovinku.
Predvidevam, da govorimo o hitrostih 70+ km/h.

St235 ::

A si kdaj videl, da bi nevibedu dal kakršnokoli izjavo, ki ni totalen idiotizem in izmišljotina? Pač mokre sanje adolescenta, ki se vozi v 15 let starem fiatu in sanja o tem kakšna tata mata bi rad bil na cesti.

negotiator ::

Aston_11 je izjavil:

negotiator je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

negotiator je izjavil:

@aston11

Obisk psihiatra ti ne bi škodil. To, da ne moreš kontrolirat svoje jeze bi znal bit velik problem, ko si na cesti.
Nope, na cesti sem ok, ne vozim po pločnikih, stari dedi pa me tudi ne spravijo s tira.


Ne bi rekel, da je tista tvoja izjava koga prepričala v to. Sodeč po napisanem, bi se te morali vsi bati na cesti.
Ne boj se, dokler o tem sodijo ljudje, ki z avtomobili obračajo na pločnikih in ki jih stare ome spravijo v težko obvladljivo situacijo, se me nihče, niti stara oma na pločniku, ne bo bal(a). Btw, v tvoji zadnji povedi vejice ni. Tudi vozniki začetniki zaradi mene nimajo popolnoma nobenih težav.


Kaj pa ima sodba nekoga, ki obrača na pločniku veze s tvojim vedenjem na cesti? Bojim se, da nič, kar žal pomeni, da moja izjava še vedno drži. Da, vejice ni, kot tudi "oma" nima nobene veze z moškim spolom ("bal(a)") in Btw ni slovenska kratica (niti tuja ne (vsaj ne ta, za katero misliš, da je), saj sta zadnji dve črki z malo). To, da se poskušaš branit s pravopisom, je le še en znak tvoje obupanosti in besa, saj ne premoreš dovolj argumentov, da bi sestavil kakšen konkreten prispevek - tako, kot država, ki se skriva za zakoni, saj nima argumentov, da bi komu kaj pojasnila. No, saj nekaterih stvari tudi ne more pojasnit, ker so v nasprotju z zdravim razumom, enak problem pa teži tudi tebe - rad bi meni in podobnim nasprotoval, pa ne moreš/ne znaš, saj veš, da so tvoje trditve napačne, potem pa sestavljaš prispevke na nivoju duševno motene osebe, vse zato, da dokažeš, da se v tem tipkarskem dvoboju ne boš vdal.

St235 je izjavil:

A si kdaj videl, da bi nevibedu dal kakršnokoli izjavo, ki ni totalen idiotizem in izmišljotina? Pač mokre sanje adolescenta, ki se vozi v 15 let starem fiatu in sanja o tem kakšna tata mata bi rad bil na cesti.


Zanimiva trditev, vedno sem si enako mislil o tebi. Vedno je videti, kot da le tavaš nekje v temi.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

Kaj pa ima sodba nekoga, ki obrača na pločniku veze s tvojim vedenjem na cesti?
Smo vsi veseli:
- ko nas uči, kaj je prav, nekdo, ki obrača po pločnikih,
- ko nas etike/morale učijo taki, ki prekršijo ničkoliko predpisov in to zagovarjajo,
- ki imajo težave s samoobvladovanjem (ome pa to).

negotiator je izjavil:

Bojim se, da nič, kar žal pomeni, da moja izjava še vedno drži.
Motiš se. Logika se očitno izogiba ljudi, ki obračajo po pločnikih.

negotiator je izjavil:

To, da se poskušaš branit s pravopisom, je le še en znak tvoje obupanosti in besa
Prav imaš. Iz obupa grem sedaj obrniti avto na pločnik, počakal pa bom staro omo, da me spravi v tisti pravi obup in bes.

negotiator je izjavil:

No, saj nekaterih stvari tudi ne more pojasnit,
Tudi to drži. Nikakor ne spravim skupaj samohvale o vozniških sposobnostih in tega tudi ne zmorem pojasniti z obračanjem po pločnikih (ker se bi ustrašil stare ome).

negotiator je izjavil:

potem pa sestavljaš prispevke na nivoju duševno motene osebe
Take, ki obrača po pločnikih v strahu pred starimi omami?

negotiator je izjavil:

vse za to, da dokažeš, da se v tem tipkarskem dvoboju ne boš vdal.
Pločničarski dvoboj bi težko izvedla, prav tako mi ni jasno, po katerih merilih bi merila bes, ko bi si ogledovala stare ome po pločnikih (ali vozilih).

negotiator ::

Kot pričakovano, z motenimi osebami je pač težko začeti pogovor, saj imajo in bodo vedno imele svoj "prav". Upam, da kdaj odkrijejo zdravilo za take, kot si ti, potem bomo lahko mirnejše volje zapeljali na cesto.
All easy problems have already been solved.

sheeshkar ::

negotiator je izjavil:

Kot pričakovano, z motenimi osebami je pač težko začeti pogovor, saj imajo in bodo vedno imele svoj "prav". Upam, da kdaj odkrijejo zdravilo za take, kot si ti, potem bomo lahko mirnejše volje zapeljali na pločnik.

Popravljeno.

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

motenimi osebami
Napiši prav: motene osebe so osebe, ki obračajo po pločnikih.

negotiator je izjavil:

potem bomo lahko mirnejše volje zapeljali na cesto.
Kdo vas sili voziti po pločnikih? (imaš sicer prav, da dokler nisi prave volje, nisi na cesti, žal se mi zdi, da si vseeno preveč na cesti).

negotiator je izjavil:

odkrijejo zdravilo
Dvomim, da bodo kdaj odkrili zdravilo, zaradi katerega se ti ne bi več bal starih om.

krneki0001 ::

cleanac je izjavil:

To, da zapelješ na njivo, lahko pomeni samo dvoje. Ali nakladaš na polno ali pa ti ni do življenja. Teren na njivi je nepredvidljiv in avto na streho obrneš v trenutku, pa je lahko dvignjen ali spuščen kolikor želiš; da sploh ne omenjam "prostora" med cesto in njivo, ki ga je nemogoče oceniti, sploh v 90-stopinjskem ovinku.
Predvidevam, da govorimo o hitrostih 70+ km/h.


Če zelo dobro poznaš cesto, to ni problem (vozim se tam večkrat na dan). Pa namesto da bi zavil v ovinek, greš samo naravnost, cesta in del trave do njive, pa njiva so poravnani, brez jarka, tako da samo zapelješ brez problemov.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

No dej povej kolkrat si ta manever uspešno izvedel.

St235 ::

Za takšno nakladanje in prodajanje zgodbic sploh ne rabiš poznat ceste. Vse kar rabiš je velik ego in majhen penis.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

No dej povej kolkrat si ta manever uspešno izvedel.


S terencem kadarkoli se mi da, ker sekaš ovinek in se na drugi strani njive "priključiš" nazaj na cesto. S subarujem pa samo kadar zajebavam ljudi, ki mi preblizu riti vozijo.

sheeshkar ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

No dej povej kolkrat si ta manever uspešno izvedel.


S terencem kadarkoli se mi da, ker sekaš ovinek in se na drugi strani njive "priključiš" nazaj na cesto. S subarujem pa samo kadar zajebavam ljudi, ki mi preblizu riti vozijo.

Naslednjič, ko boš zapeljal na njivo, kar ostani tam. Za na ceste očino nisi.
««
21 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16334992 (32744) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528121740 (98762) solatko

Več podobnih tem