» »

Počasni vozniki

Počasni vozniki

««
11 / 36
»»

sheeshkar ::

negotiator je izjavil:

Zdaj, ko le opazujem to debato, se mi vse skupaj zdi še bolj smešno. MasterTade & LordNacho se sicer trudita (tako, kot sem se jaz, zadnje dni) ampak brez učinka, saj je nasprotniški klapi nemogoče nekaj dopovedat. ... Skratka, delajo nekaj v stilu otroka, ki si zatiska ušesa in glasno momlja, da ne bi slišal tega, česar noče slišat.

Ok, kaj pa, če vsi malo zadihamo in nam ti ponovno skušaš v nekaj stavkih opisati, kaj točno mi ne razumemo? Kje se naši pogledi razhajajo? Morda to lahko naredi tudi nekdo drug iz "tvojega tabora". Kje so glavne točke naših nesporazumov?

negotiator ::

Kje so glavne točke naših nesporazumov?


Naštel sem jih že več, kot dovoljkrat, tako da imam dovolj tega. Če te zanimajo te točke, lahko še vedno n-krat prebereš moje odgovore tebi in drugim, dokler ti ne bo jasno - bojim pa se, da ti žal nikoli ne bo, saj ignoracija s strani tebe in tvoje klape ne pozna meja.

Točke so pa točno take, kot sem napisal v svojem prejšnjem prispevku: jaz in ostali, ki so na moji strani napišemo nekaj, vi pa to spremenite v nekaj čisto drugega - groznega in predrznega.

Nekdo napiše, da vozi po suhi, prazni, ravni cesti, brez stranskih cest, sredi dneva 150km/h, vi pa začnete nabijat o tem, kako je nevaren. In koga naj bi po vašem ogrožal tak voznik? Aja, brez veze, da sploh sprašujem, ker boste to itak spremenili v: "idiot vozi sredi vasi, brez luči (ponoči), po zasneženi, ovinkasti cesti s 150km/h, pred njim pa je gost promet, na pločnikih ob strani pa otroci iz vrtca delajo snežene može" in še dodali "takemu kretenu je treba odvzeti izpit" In jaz se lahko samo strinjam z vami - tak voznik nima kaj iskat na cesti, žal pa noben od nas ni napisal, da tako vozi, to je samo plod vaše ignorantske domišljije.

Podpirate pa "bakice", ki vozijo 100km/h po hitri cesti, 10m za tovornjakom (nekaj podobnega je nekdo iz moje strani že napisal).

Zdaj pa, če hočeš, lahko odgovoriš, kot normalen, razumen človek, pa se pogovarjamo dalje ali pa napiši kaj v "astonovem" stilu ("bahahahaha, idiot, kreten, kaj palamudiš, budalo jedna"), pa se potem pogovarjaj naprej sam s sabo. Če se ti tak odgovor zdi primeren, kaj šele (po "astonovo") argumentiran, potem se sploh ne rabiš trudit z odgovorom - prihrani si čas.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

Mehmed ::

Glavne tocke nesporazumov so, da eni izhajajo iz raziskav, fizikalnih zakonitosti ipd. Znanost, red pa logika so jim osnova pa ne prenasajo dobro, ko jim kaki jebivetri skusajo vsilit svoj pogled brez prave podlage.
Drugi pa izhajajo iz svojega dozivljanja sveta. V katerem so njihove izkusnje nad zakonitostmi, raziskave pa zamenjajo njihove anekdote. Te imajo pa ful predobro mnenje o sebi, da bi si pustili vsiliti neka splosna pravila pisana za povprecneze.

jype ::

Glavna točka nesporazuma je, da negotiator halucinira, da je cesta prazna, čeprav tega v resnici ne more vedeti.

Nesreče se ne dogajajo na praznih cestah, temveč na cestah, za katere so neuvidevni vozniki zmotno predpostavljali, da so prazne, pa niso bile.

Žene jih podobna racionalizacija kot tiste, ki se ne privezujejo, ker obstaja infinitezimalna verjetnost, da se po trku ne boš mogel odpet in boš zgorel ali utonil v vozilu. Taki seveda vedno vsi umrejo tako, da med prevračanjem padejo iz vozila in jih vozilo zmečka pod seboj.

zmaugy ::

Mehmed, jipe & Co: imate težavo in to je da ne poslušate, ampak vztrajno in z agresijo kakšnega divjega voznika kričite svoje. CPP vam predstavljajo sredstvo za diskvalifikacijo in jih po potrebi zanemarite, kadar ne služijo vašim pogledom in ciljem. V tej temi so CPP bistvo, vam so v napoto in zato derailate diskusijo.
Kultura dialoga porazna. Mogoče kdaj parkrat vdihnete in izdihnete predno kaj natipkate?

Mehmed ::

Sej poslusam, samo vecina zakljuckov, ki jih dolocen folk vlece, so plod ugibanja, sila omejenih izkusenj ali pa stereotipov.
Tako sranje se pac ne jemlje resno.
Ze ce bi dopisali po mojem skromnem mnenju pred svoje nebuloze bi naredilo ogromno razliko pa bi pridobili na kredibilnosti. Ker bi dopuscali moznost, da se motijo pa priznali, da gre le za mnenje.
Samo ko se enkrat tok visoko nosis je to dost zajeban preskok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mehmed ()

solatko ::

Kot vedno dva tabora, eden, ki zagovarja izkušnje, obvladanje vozila, opazovanje prometa, predvidevanje, tehnično brezhibno vozilo, spoštovanje predpisov, le včasih malo bolj hitro vožnjo, ko je to varno in glede na izkušnje, tudi učinkuje, saj večina usposobljenih voznikov, ne povzroča nesreč.

Drugi tabor enači vse, ki vozijo včasih malo hitreje, z neusposobljeno mularijo, ki jim atki ali kot v primeru mariborskih žogobrcarjev, premladi zaslužijo, preveč in se potem obnašajo, kot objestne medijske zvezde.

Sam bom dal za primerjavo dve dejavnosti, ki sta po zahtevnosti in potrebnem znanju in koncentraciji, primerljivi, napake pa lahko pomenijo smrt.

Kirurg - dober kirurg je nadpovprečno usposobljen, tako formalno, kot tudi neformalno. Posel obvlada, ko operira, je njegova koncentracija na 100%-ih. Razen tega, kar opravlja, ne razmišlja o drugih stvareh. V delovnem obdobju, ob polnem dobrem psihofizičnem počutju, ne dela napak in pravilno reagira, tudi, ko se zadeva zakomplicira. Če in ko naredi napako, so posledice lahko usodne za pacienta.

Voznik - dober voznik je nadpovprečno usposobljen, tako formalno, kot neformalno. Posel obvlada, ko vozi, je skoncentriran samo ta oprailo, ki ga počne, vožno prilagaja stanju vozila in svojega psihofizičnega počutja, če to ni dobro, se vožnji tudi odpove in uporabi javna sredstva. Vedno pazi nase, s tem pa tudi na druge udeležence v prometu. Ker je vedno v dobrem psihofizičnem stanju, skoncentriran na opravilo, ki ga opravlja, ne dela napak, vsaj takih, ki bi uplivale na varnost drugih udeležencev v prometu, ne.
Ravno to je največja razlika, med dobrim in povprečnim voznikom, da se ukvarja z vožnjo in ničemer drugim, poizkuša spoštovat vse prometne predpise, striktno pa tiste, ki dejansko pomenijo nevarnost (izsiljevanje prednosti, prehitevanja, smerokazi, ogledala, varnostno razdaljo, ki je praviloma večja, kot je potrebno, edino, kar ga loči od odličnosti, je, da se pri hitrostih izven naselja, včasih, pregreši), povprečni vozniki počnete v avtu vse drugo, samo vozite ne. Poznate samo nekaj cestno prometnih pravil, ki odgovarjajo vašemu egu. Ste pa brezhibni, saj vozite pod omejitvami, ne glede na to, kaj se dogaja okoli vas. Imate polno glavo vsakodnevnih problemov in se ne zavedate, da avtomatizma, v prometu, enostavno ni, ker ni dveh identičnih situacij v življenju. Tega, da se zaradi veše nesposobnosti, lahko za vami dogajajo tragedije (prehitevanje nekoga, ki pač psihično ni za volan, ampak ima vsa dovoljenja zato, ki enostavno ne zdrži tega, da mora zaradi vas voziti počasneje, kot bi lahko - v območju omejitev.

Na žalost, se to v real lifeu dogaja. Poklicne voznike, ki vozijo otroke na izlete in podobno, pred vožnjo preveri policist, vsaj stanje vozila in vidno stanje voznika, pri amaterjih je to pač prepuščeno vsakemu osebku posebej in za to imamo na cesti čisto vse, tudi ljudi, ki sploh nebi smeli za volan.
Seveda se strinjam z zagovorniki počasnih vlačenj kolon za seboj (ego), da tisti, ki ne zdržijo take vožnje, oziroma jih nervira, niso za na cesto, ugotoviti morate samo še to, kdo jih bo odstranil, razne čelnih trčenj, pri katerih pa nahebe ničkoliko, nedolžnih oseb, za katere smrt, ste moralno odgovorni vozniki, ki se niste umaknili dovolj zgodaj in ste povzročili situacijo, v kateri se je neodgovoren posameznik, odločil, za prehitevanje počasne kolone.

Če vam vaša razmišljanja ne potegnejo tako daleč, vsak dan preberite črno kroniko, v kateri boste težko in redko našli nadpovprečne voznike, boste pa našli veliko takih, ki so bili na levem pasu, zaradi vaše brezbrižnosti.

Ja, počasna vožnja je bolj nevarna (za promet nasproti), kot kontrolirana, malenkost hitrejša vožnja.
Tudi, če se s študijami, primerjavami,..... postavite na glavo. V teh statistikah, dobrih voznikov ne boste našli.
Za primerjjavo sem vam nalimal dva linka, kako se obnašajo policisti, ki bi po defaultu, morali biti vzgled v prometu in niti niso tako varni, kot smo usposobljeni "divjaki", kateri pa nimamo zaščite sodelavcev.
Pokazali pa so, da hitra vožnja ni ravno, tudi avtomatsko, smrtna.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> ste moralno odgovorni vozniki, ki se niste umaknili dovolj zgodaj

Ti si pa idiot.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: negotiator ()

zmaugy ::

Enostavno ne gre mimo dejstva, da je za nesrečo odgovoren v prvi vrsti tisti, ki je prehiteval in se pri tem zaletel, svoj del odgovornosti pa nosi tudi počasnež, ki se skladno s CPP ni umaknil in spustil kolono, ki jo je ustvaril, naprej.
In dejstvo je, da so počasneži, ki se obnašajo v nasprotju s CPP, sankcionirani zelo redko (sam tega še nisem videl), največkrat pa se sankcionira ljudi zaradi hitrosti nad omejitvijo, ker je to najlažje.
In zelo dvomim tudi, da uradna statistika tovrstnih prometnih nesreč upošteva delno krivdo prepočasnih voznikov, saj bi to zmanjšalo moralno pokritje za hitrostno inkasantstvo in prisililo policijo, da se ukvarja s stvarmi, ki so težje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Aston_11 ::

zmaugy je izjavil:

svoj del odgovornosti pa nosi tudi počasnež, ki se skladno s CPP ni umaknil in spustil kolono, ki jo je ustvaril, naprej.

Tisti, ki je prehiteval in se zaletel, je odgovoren 1) kazensko ali prekrškovno za storitev kaznivega dejanja oziroma prekrška ter 2) odškodninsko za škodo na vozilu in/ali osebah.

Tisti, ki je vozil počasneje, kot je dovoljena hitrost, je prekrškovno odgovoren, ker se ni umaknil, pa bi se lahko in ima za seboj prometni tok vozil, bi bi sicer vozil hitreje kot on.

Da počasnež odgovarja za elektrokemijske procese v glavi nekoga, ki ni sposoben voziti po predpsih, pa je običajna blodnja.

Po blodnjah solatkota je počasnež odgovoren moralno, ker je prisilil idiota, ki ni sposoben voziti po predpisih, da se je zaletel v nasproti vozeže vozilo in odgovarja preko lahkomiselnega, malomarnega, egoističnega in lažnjivega idiota (ki poleg tega nima za vinjeto in se goni po regioalnih cestah).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

zmaugy ::

Človek lahko zavaja/laže drugim, sebi ne more. Tudi nekulturno komuniciranje pri tem ne pomaga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Heavy ::

Aston_11 je izjavil:

Da počasnež odgovarja za elektrokemijske procese v glavi nekoga, ki ni sposoben voziti po predpsih, pa je običajna blodnja.



LAŽEŠ! Če nekdo vozi 70, kjer je omejitev 90, se ga lahko prehiti brez, da bi prekoračil predpisano hitrost.
#TeamFelix

Aston_11 ::

Heavy je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Da počasnež odgovarja za elektrokemijske procese v glavi nekoga, ki ni sposoben voziti po predpsih, pa je običajna blodnja.



LAŽEŠ! Če nekdo vozi 70, kjer je omejitev 90, se ga lahko prehiti brez, da bi prekoračil predpisano hitrost.
Lahko se. Sem morda kje trdil, da to ni mogoče?

zmaugy ::

@Aston 1 1: Glede regionalnih cest/avtocest: Slovenija je žalostna država, saj kjerkoli naj bi se gradila kakšna avtocesta, se najdejo modeli, ki delajo štalo in bremzajo. In tako se je veliko ljudi neprostovoljno prisiljenih voziti po zjahanih regionalkah.

Aston_11 ::

Ne verjamem, da je kakšna korelacija med tistimi, ki jih moti nekaj zaviranja (verjetno misliš takega, ki je nepotrebno, čeprav si tega ne predstavljam) in takimi, ki bi zmogli voziti po predpisih po regionalkah. Od tega pričakujem najmanj, da ne prekoračijo dovoljene hitrosti in da uspejo voziti po svojem voznem pasu (+ tradicionalno sekanje ovinkov), kar je spet misija nemogoče, najbrž odvisna od vozila ali pa malomarnosti voznikov, po možnosti pa, da uspejo še prilagoditi hitrost razmeram na cesti. Če bi se vsaj tega držali, bi vsaj večinoma ostali na svojem voznem pasu in torej se torej ne bi kantali v nasproti vozeča vozila.

http://www.zurnal24.si/slovenske-konjic...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

zmaugy ::

@Aston: Današnji avtomobili omogočajo marsikaj. Ob vseh asistencah se lahko avtomatsko voziš na optimalni varnostni razdalji in večino časa ti računalnik pomaga vrtet volant - v bistvu lahko noge počivajo, roke pa so na volanu, ni stresa pozornosti na varnostno razdaljo.
Zame osebno zaradi tega ni neka posebna težava voziti v koloni, mi pa ni ravno všeč, ko se kolona 20-30 vozil pomika 40 km/h po regionalki, kjer je dovoljena hitrost 90 km/h. Pač nekoristno zapravljanje časa zato, ker se je nekdo egoistično odločil, da se požvižga na vse ostale udeležence v prometu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Pithlit ::

S počasnel ki vozijo 80 namesto 90... smo prišli do počasnel ki vozijo 40 namesto 90 (takih ni).

Bravo.
Life is as complicated as we make it...

zmaugy ::

Pithlit je izjavil:

S počasnel ki vozijo 80 namesto 90... smo prišli do počasnel ki vozijo 40 namesto 90 (takih ni).

Bravo.


Ker kamioni ne obstajajo? Ali ker se kamioni ne morejo umakniti?

St235 ::

Kot vedno dva tabora, eden, ki zagovarja izkušnje, obvladanje vozila, opazovanje prometa, predvidevanje, tehnično brezhibno vozilo, spoštovanje predpisov, le včasih malo bolj hitro vožnjo, ko je to varno

Torej tabor duševno motenih, ki v vožnji 150km/h po regionalnani cesti zaradi fiktivne postavke o svoji superiornosti,ne vidi nič slabe?

Ker samo z resno duševno motnjo lahko sanjaš o varni vožni in prazni cesti pri 150km/h.

Aston_11 ::

zmaugy je izjavil:

Ker kamioni ne obstajajo? Ali ker se kamioni ne morejo umakniti?
Vozil sem za traktorjem, ki je vozil 40. Dvojna neprekinjena črta. Pa vseeno je nekdo prehiteval.

zmaugy ::

Aston_11 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Ker kamioni ne obstajajo? Ali ker se kamioni ne morejo umakniti?
Vozil sem za traktorjem, ki je vozil 40. Dvojna neprekinjena črta. Pa vseeno je nekdo prehiteval.


Definitivno ni prav voziti po ali čez dvojno neprekinjeno črto. Kakšna pa je bila omejitev?

Mare2 ::

En traktor boš pa ja prehitel, če je pot prosta. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

zmaugy ::

Ki se vozi 40? Čez dvojno polno črto?

Aston_11 ::

zmaugy je izjavil:

Definitivno ni prav voziti po ali čez dvojno neprekinjeno črto. Kakšna pa je bila omejitev?
90.

NooB ::

Naravna selekcija bo naredila svoje fantje ... žal brez kolateralne škode ne bo šlo!

http://www.rtvslo.si/crna-kronika/58-le...
LP, JAZ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NooB ()

Aston_11 ::

zmaugy je izjavil:

Ki se vozi 40?
Kaj si s tem mislil? Kraj?

St235 ::

NooB je izjavil:

Naravna selekcija bo naredila svoje fantje ... žal brez kolateralne škode ne bo šlo!

http://www.rtvslo.si/crna-kronika/58-le...


Vse kar rabimo vedete je ali je vozil nad omejitvijo ali ne. Če je bil pod njo, potem je pač nepozorna počasnela. Če je pa vozil nad omejitvijo, potem je pa reveža ziher znervirala kakšna počasnela.

Invictus ::

Glede na to, da je to bilo na Štajerksem, je treba preverit še količino alkohola...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

Tam je že v zraku. :))

zmaugy ::

Aston_11 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Definitivno ni prav voziti po ali čez dvojno neprekinjeno črto. Kakšna pa je bila omejitev?
90.


No, traktor bi moral imeti rotirajočo luč in se umakniti s ceste na prvi možni varni lokaciji. Ampak to prehitevat čez dvojno črto se mi ne zdi OK. So pa bili v avtošoli vedno nedvoumni - če je na cesti res počasna ovira, je marsikaj OK, kar drugače ne bi bilo.

Aston_11 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Ki se vozi 40?
Kaj si s tem mislil? Kraj?

No, če bi peljal 40 v naselju, potem to ni neka drama in bi moralo biti lažje za potrpet.

St235 je izjavil:

NooB je izjavil:

Naravna selekcija bo naredila svoje fantje ... žal brez kolateralne škode ne bo šlo!

http://www.rtvslo.si/crna-kronika/58-le...


Vse kar rabimo vedete je ali je vozil nad omejitvijo ali ne. Če je bil pod njo, potem je pač nepozorna počasnela. Če je pa vozil nad omejitvijo, potem je pa reveža ziher znervirala kakšna počasnela.

Precej netaktno napisano o nekomu, ki je umrl. Kaj če bodo njegovi svojci prebrali tvoj zapis?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Invictus ::

krneki0001 je izjavil:

Tam je že v zraku. :))

Saj je meja en promil višja :)).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Pričakoval sem take komentarje, saj, ko mački na rep stopiš, zacvili.

Ja, moralni krivci hudih prometnih nesreč na regionalkah, pri nesreči ob prehitevanju, so tisti, zaradi katerih se je ustvarila počasna kolona, dejanski krivec pa je bil tisti, ki je šel prehitevat, nikjer niti nisem trdil kaj drugega. Kadar kolona vozi po dovoljeni hitrosti, prehitevanj skoraj ni, pa še tista, ki so, so takrat, ko je prostor in varno, po en avto, saj je varnostna razdalja tolikšna, da je težko v eni rundi prehitevat dve vozili (kratki odseki prostih ravnin), ko pa je kolona počasna, so avti bolj zbiti skupaj, pa še skoraj vsi so ob sredinski črti in ne na sredini voznega pasu.

Seveda vam tistim, ki vidite samo, tiste, ki vozijo malo hitreje, to ne more in ne bo potegnilo, do takrat, ko boste ob srečanju počasne kolone, bežali s ceste, ko bo nek pametnjakovič z izbuljenimi očmi in rdečim frisom, prehiteval celo kolono in ga bo bolel k...c, kaj bo z njim in ostalimi.

In iz izkušenj vam povem, da je za tako situacijo dovolj že 5km/h, pod omejitvijo.

In Lakotnik, če ti nimaš občutka, kdaj si vsaj približno na meji svojih sposobnosti, je to tvoj problem, saj včasih je tudi vožnja po omejitvi, lahko presežek za tvoje počutje, stanje tvojega vozila in napredvidenih situacij. Pa za to ne rabiš linkov in študij, pa tudi statistika in pravno znanje ti ne bo pomagalo, ko se boš precenil.

Tisti, ki niste sposobni obvladat vozila na regionalni cesti - suhi, ravni, dovolj široki in sorazmerno gladki pri 150 km/h, vrnite vozniško dovoljenje, ker ne obvladate orodja s katerim rokujete. Pri tej brzini, se tudi vidni krog ne zoža tolik, da nebi opazili ovire, človeka, kolesarja,..... nekaj sto metrov naprej, vsaj na razdalji, ki je večja od reakcijskega časa in zavorne poti.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

sheeshkar ::

negotiator je izjavil:

Naštel sem jih že več, kot dovoljkrat, tako da imam dovolj tega. Če te zanimajo te točke, lahko še vedno n-krat prebereš moje odgovore tebi in drugim, dokler ti ne bo jasno - bojim pa se, da ti žal nikoli ne bo, saj ignoracija s strani tebe in tvoje klape ne pozna meja.

Torej lahko sklepam, da še sami ne veste točno, kaj zagovarjate? Ali je tako težko v nekaj točkah na kratko povzeti glavne poante, ki jih očitno nihče ne razume? Saj sam praviš, da ne razumemo, kako naj branje vseh tvojih prispevkov sploh kaj pomaga?



negotiator je izjavil:

Točke so pa točno take, kot sem napisal v svojem prejšnjem prispevku: jaz in ostali, ki so na moji strani napišemo nekaj, vi pa to spremenite v nekaj čisto drugega - groznega in predrznega.

Aha, tako kot ti počneš že v naslednjem odstavku?



negotiator je izjavil:

Nekdo napiše, da vozi po suhi, prazni, ravni cesti, brez stranskih cest, sredi dneva 150km/h, vi pa začnete nabijat o tem, kako je nevaren. In koga naj bi po vašem ogrožal tak voznik? Aja, brez veze, da sploh sprašujem, ker boste to itak spremenili v: "idiot vozi sredi vasi, brez luči (ponoči), po zasneženi, ovinkasti cesti s 150km/h, pred njim pa je gost promet, na pločnikih ob strani pa otroci iz vrtca delajo snežene može" in še dodali "takemu kretenu je treba odvzeti izpit" In jaz se lahko samo strinjam z vami - tak voznik nima kaj iskat na cesti, žal pa noben od nas ni napisal, da tako vozi, to je samo plod vaše ignorantske domišljije.

Citiraj en tak primer. Baje jih je veliko, torej ti ne bo težko najti kakšnega.

Poleg tega pa lahko razložiš, kako vožnja s 150km/h na regionalki ni nevarna.



negotiator je izjavil:

Podpirate pa "bakice", ki vozijo 100km/h po hitri cesti, 10m za tovornjakom (nekaj podobnega je nekdo iz moje strani že napisal).

Citiraj primer, kjer je kdorkoli podpiral te "bakice". In toliko o tem, kdo "napiše nekaj, vi pa to spremenite v nekaj čisto drugega".



Torej, kaj sploh zagovarjate?

"Vožnja s 150km/h po regionalki ni nevarna, če sem povsem subjektivno ocenil, da tam ne bom srečal nikogar." - drži ali ne drži?
"Polži, ki so nekoga ovirali, so tega prisilili v nevarno prehitevanje in so torej sokrivi za nesrečo." - drži ali ne drži?
"Počasnejši vozniki so praviloma nevarnejši od hitrejših, ker niso tako skoncentrirani na vožnjo." - drži ali ne drži?

Naj še kdo doda primere, ki sem jih pozabil. Predvsem si to želim od negotiatorja, solatka, GrimReaperja in podobnih, ki se počutijo, kot da so nerazumljeni in hkrati lahko odgovorijo oziroma popravijo moje zgornje trditve. Temu bi resnično (brez podjebavanja) prišel do dna.

St235 ::

zmaugy je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Definitivno ni prav voziti po ali čez dvojno neprekinjeno črto. Kakšna pa je bila omejitev?
90.


No, traktor bi moral imeti rotirajočo luč in se umakniti s ceste na prvi možni varni lokaciji. Ampak to prehitevat čez dvojno črto se mi ne zdi OK. So pa bili v avtošoli vedno nedvoumni - če je na cesti res počasna ovira, je marsikaj OK, kar drugače ne bi bilo.

Aston_11 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Ki se vozi 40?
Kaj si s tem mislil? Kraj?

No, če bi peljal 40 v naselju, potem to ni neka drama in bi moralo biti lažje za potrpet.

St235 je izjavil:

NooB je izjavil:

Naravna selekcija bo naredila svoje fantje ... žal brez kolateralne škode ne bo šlo!

http://www.rtvslo.si/crna-kronika/58-le...


Vse kar rabimo vedete je ali je vozil nad omejitvijo ali ne. Če je bil pod njo, potem je pač nepozorna počasnela. Če je pa vozil nad omejitvijo, potem je pa reveža ziher znervirala kakšna počasnela.

Precej netaktno napisano o nekomu, ki je umrl. Kaj če bodo njegovi svojci prebrali tvoj zapis?


Kaj si bodo pa svojci desetin mrtvih in stotinj pohabljenih mislili, ko bodo brali nabijanje o tem kako je po regionalki varno vozit 150 km/h? Vse kar rabiš je zadosti velik ego in majhne možgane. Potem so ceste kar naenkrat prazne, forumski nakladači pa vrhunski vozniki.

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

Seveda vam tistim, ki vidite samo, tiste, ki vozijo malo hitreje, to ne more in ne bo potegnilo, do takrat, ko boste ob srečanju počasne kolone, bežali s ceste,
Malo verjetno. Večino so tile iztrelki samostojno na cesti, njihovo prehitevanje je samo dodaten bonus, večinoma priletijo iz ovinka, seveda po nasprotnem voznem pasu, prehitevajo, kjer jim paše. Bledice, ki nastanejo pri takih iztrelkih, s kolono nimajo popolnoma nič. Z njihove strani ni nobene morale, razen pričakovanja o tem, kaj naj bi bilo moralno za počasneže. In potem boš očital moralo na račun tega, da boste noreli po cestah? Zelo moralno.

St235 ::

In Lakotnik, če ti nimaš občutka, kdaj si vsaj približno na meji svojih sposobnosti, je to tvoj problem, saj včasih je tudi vožnja po omejitvi, lahko presežek za tvoje počutje, stanje tvojega vozila in napredvidenih situacij. Pa za to ne rabiš linkov in študij, pa tudi statistika in pravno znanje ti ne bo pomagalo, ko se boš precenil.

Česar jaz nimam je bolestna želje napihovat svoj ego z vožnjo 150 km/h po regonalki. Za razliko od erektilno disfunkcionalnih norcev ne čutim nikakršne potrebe po tem, da dokazujem svoje sposobnosti na način, ki ogroža druge. Preprosto ni razloga ali izgovora, da bi se na regionalki peljal 150 km/h na uro. Je pa 1001 razlog, da se kdaj peljem 80, 70, pa tudi 20 km/h.

Tisti, ki niste sposobni obvladat vozila na regionalni cesti - suhi, ravni, dovolj široki in sorazmerno gladki pri 150 km/h, vrnite vozniško dovoljenje, ker ne obvladate orodja s katerim rokujete.


Tisti, ki se niste sposobni kontrolirat in vozit v skladu z omejitvami, vrnite vozniško dovoljenje in predlagajte odzvzem opravilne sposobnosti. Očitno vam v glavi manjka konkreten del orodji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Pithlit ::

zmaugy je izjavil:

Ker kamioni ne obstajajo? Ali ker se kamioni ne morejo umakniti?

Smo že na kamionih in traktorjih pristali... počasne budale k si ne upajo 90 vozit! Sami nesposobneži...

Še enkrat. Vse skupaj se je začelo ker se nekomu zdijo uni, ki vozijo 80 namesto 90, nesposobne počasnele in praktično namerno ovirajo promet (ker ne znajo 130-150 vozit, ker to je povsem varno. Če že ne 130-150 pa vsaj 100-110...). Ugotovili smo tudi da so vse ceste ustrezno označene, tako kot tudi vsi ovinki (torej če ni nekega znaka pred ovinkom ga je avtomatsko možno zvozit z najmanj 90). Kot tudi to da na regionalke ne skače ne folk, ne kolesarji, ne živali... še manj pa skale (Solkan-Tolmin, recimo, je poln skal po cesti) - če pa že, imajo prehitri vozniki nadnaravne sposobnosti (in njihova vozila tudi) tako da so se sposobni ustaviti prej kot uni 'tapočasni'.

P.S. ko tem superljudem omeniš da je nekdo nervozen za volanom seveda zahtevajo dokaze za to trditev... sami pa točno vedo da je vsak ki vozi pod omejitvijo nesposoben voznik. Tako kot je vsak, ki ga počasni vozniki ne motijo, tudi sam nasposoben (in čisto enaka 'počasnela' oz. ovira na cesti).
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

solatko ::

Lakotnik29 - Seveda tvoja napiflana pamet, ti stvari ne dovoli gledat širše, zato tudi nimaš pojma, kaj je hotel razpravljalec s tem povedat.

Ob pogojih, ki sem jih napisal - gladka, ravna, prazna (kaj ti tu ni jasno), ni razloga (če odmislimo omejitev), da zaradi varnosti drugih udeležencev, nebi mogel peljati 150 (ko boš bralno pismen, boš razumel, da besede - kot so da, mogoče, nebi,... niso enakega pomena kot - vozi, moraš, zmeraj,.........

V prometu so situacije, ko ti dobro obvladanje vozila, tudi pri višjih hitrostih, pomaga preživeti ob nepričakovanih dogodkih, tudi pri nižjih hitrostih.
To tebi verjetno ne bo potegnilo, saj razen sarkazma od tebe ni kaj dosti koristi, razen da se je izključno pri hitrosti, potrebno držati pravil, kot pijanc plota, lahko voziš manj, če malo čez, pa si po tvoje, že najmanj potencialni morilec.

Pri zadnjih dveh mrtvih voznikih, me prav zanima ali bodo ugotovili, če sta šla preko omejitve hitrosti? Verjetno ne bomo nikoli izvedeli, ampak sem skoraj prepričan, da nista šla čez.

Pithlit - V vsaki temi se vključijo tudi pojmi, ki s temo nimajo veze, za P.S. pa bi v mojih postih lahko prebrala, da so na cesti vsi, taki, ki psihično ne trpijo vozila pred seboj, pijančki, zadrogiranci, totalni nesposobneži, divjaki, začetniki,.... in večina (tisti, ki niso polagali ali so jim ga vzeli) ima veljavno vozniško dovoljenje, če prav po vseh merilih za opravljanje te vrste dela niso sposobni ali usposobljeni.
Ne boš verjela, ampak nekatere motijo sprehajalci ob cesti,.......
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

zmaugy ::

@Lakotnik, @Pithlit: Odgovarjata mi na stvari, ki jih ne trdim. A ni to rahlo brezveze?

St235 ::

malo čez, pa si po tvoje, že najmanj potencialni morilec.

V kateri dimneziji je 150 km/h malo čez omejitev na regionalni cesti?

Ob pogojih, ki sem jih napisal - gladka, ravna, prazna (kaj ti tu ni jasno), ni razloga (če odmislimo omejitev), da zaradi varnosti drugih udeležencev, nebi mogel peljati 150

Seveda so razlogi. Večkrat našteti. Na kratko jih lahko strnimo kot temeljna fizikalna načela. Torej tisto, kar se ti že leta delaš, da ne velja zate. A se v svoji blodnji zavedaš, da vozilo pri 150 km/h potrebuje za nogomotno igrišče in pol razdalje da ustavi? Da je 150km/h bistveno več kot pesec, kolesar, srna sposobna registrirat kot nevarnost? Kakšen je vidni kot pri veliki hitrosti? https://saaq.gouv.qc.ca/en/road-safety/... Kakšne so posledice trčenja glede na hitrost?

To so stvari, ki jih ti očitno nisi sposoben dojet. Zato si na cesti izjemno nevaren. Sklicevanje na srečno naklučje, da se ti še nič ni zgodilo pa je zgolj in le v posmeh vsem tistim, ki te sreče niso imeli.

Invictus ::

@Lakotnik29

Manjka ti malo bralne funkcionalnosti.

solatko je samo napisal, da je ob dovolj dobrih pogojih normalen voznik SPOSOBEN voziti 150km/h na regionalki, ne pa da res vozi...

Pravniki bi morali vedeti, da se zadeve razumejo tako kot so napisane, ne tako kot jih interpretira vaša pamet...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Pithlit ::

zmaugy je izjavil:

@Lakotnik, @Pithlit: Odgovarjata mi na stvari, ki jih ne trdim. A ni to rahlo brezveze?

Seveda jih trdiš. Mogoče ne vseh, nekatere pa. In, ne bit tak egocentrik... odgovarjava vsem ki živite v zmoti da so prehitri vozniki varnejši od prepočasnih.
Life is as complicated as we make it...

zmaugy ::

Pithlit je izjavil:

zmaugy je izjavil:

@Lakotnik, @Pithlit: Odgovarjata mi na stvari, ki jih ne trdim. A ni to rahlo brezveze?

Seveda jih trdiš. Mogoče ne vseh, nekatere pa. In, ne bit tak egocentrik... odgovarjava vsem ki živite v zmoti da so prehitri vozniki varnejši od prepočasnih.

In kje sem jaz trdil da so prehitri vozniki varnejši od prepočasnih? V tej temi ste pa eni res zelo popadljivi in to nediskriminatorno.

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

Pri zadnjih dveh mrtvih voznikih, me prav zanima ali bodo ugotovili, če sta šla preko omejitve hitrosti? Verjetno ne bomo nikoli izvedeli, ampak sem skoraj prepričan, da nista šla čez.
Jaz pa sem prepričan, da nista hitrosti prilagodila razmeram na cesti, da se je šlo običajno bašmebolizavsedrugekurac egoistično malomarno vožnjo.

Pithlit ::

zmaugy je izjavil:

In kje sem jaz trdil da so prehitri vozniki varnejši od prepočasnih? V tej temi ste pa eni res zelo popadljivi in to nediskriminatorno.

Direktno nisi. Si pa indirektno. S tem da trdiš da so delno krivi za nesrečo ki jo povzroči nestrpnež ki se jih loti prehitevat.
Life is as complicated as we make it...

zmaugy ::

Pithlit je izjavil:

zmaugy je izjavil:

In kje sem jaz trdil da so prehitri vozniki varnejši od prepočasnih? V tej temi ste pa eni res zelo popadljivi in to nediskriminatorno.

Direktno nisi. Si pa indirektno. S tem da trdiš da so delno krivi za nesrečo ki jo povzroči nestrpnež ki se jih loti prehitevat.


Preberi še enkrat kar si napisala. Tvoje sklepanje nima nobene osnove.

Pithlit ::

Seveda jo ima. Kako je lahko nekdo tretji kriv za neko nesrečo? A zato ker tisti zadaj nima živcev pa mora po vsej sili mimo rinit? Tisti spredaj je lahko kvečjemu kriv oviranja prometa, nikakor pa mu ne moreš naprtit krivde (niti deljene) za nesrečo. Točno to pa si ti trdil (torej da je počasni voznik delno kriv).
Life is as complicated as we make it...

zmaugy ::

zmaugy je izjavil:

Enostavno ne gre mimo dejstva, da je za nesrečo odgovoren v prvi vrsti tisti, ki je prehiteval in se pri tem zaletel, svoj del odgovornosti pa nosi tudi počasnež, ki se skladno s CPP ni umaknil in spustil kolono, ki jo je ustvaril, naprej.
In dejstvo je, da so počasneži, ki se obnašajo v nasprotju s CPP, sankcionirani zelo redko (sam tega še nisem videl), največkrat pa se sankcionira ljudi zaradi hitrosti nad omejitvijo, ker je to najlažje.
In zelo dvomim tudi, da uradna statistika tovrstnih prometnih nesreč upošteva delno krivdo prepočasnih voznikov, saj bi to zmanjšalo moralno pokritje za hitrostno inkasantstvo in prisililo policijo, da se ukvarja s stvarmi, ki so težje.


Za Pithlit še enkrat.

@Pithlit: Kje sem jaz trdil, da je počasnež bolj nevaren kot prehitri voznik?

Pithlit je izjavil:

Seveda jo ima. Kako je lahko nekdo tretji kriv za neko nesrečo? A zato ker tisti zadaj nima živcev pa mora po vsej sili mimo rinit? Tisti spredaj je lahko kvečjemu kriv oviranja prometa, nikakor pa mu ne moreš naprtit krivde (niti deljene) za nesrečo. Točno to pa si ti trdil (torej da je počasni voznik delno kriv).


Tole je kr neki u tri krasne, ki nima zveze z dejstvi (to je tistim, kar sem v resnici napisal). No v resnici si tukaj že negirala sama sebe iz prejšnjega posta.
Sem hotel nekaj dodat, ampak ni vredno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

zmaugy ::

Pithlit je izjavil:

zmaugy je izjavil:

@Lakotnik, @Pithlit: Odgovarjata mi na stvari, ki jih ne trdim. A ni to rahlo brezveze?

Seveda jih trdiš. Mogoče ne vseh, nekatere pa. In, ne bit tak egocentrik... odgovarjava vsem ki živite v zmoti da so prehitri vozniki varnejši od prepočasnih.


No tukaj trdiš, da sem indirektno (tako pojasnjuješ v naslednjem postu) trdil, da so počasneži bolj nevarni od prehitrih voznikov.

Eto, da bo vse na kupu in boš našla...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Pithlit ::

zmaugy je izjavil:

Enostavno ne gre mimo dejstva, da je za nesrečo odgovoren v prvi vrsti tisti, ki je prehiteval in se pri tem zaletel, svoj del odgovornosti pa nosi tudi počasnež, ki se skladno s CPP ni umaknil in spustil kolono, ki jo je ustvaril, naprej.


Kje ti je logika da je počasnež odgovoren (četudi samo delno) za nesrečo ki jo povzroči nestrpnež?
Life is as complicated as we make it...
««
11 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16334995 (32747) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528121758 (98780) solatko

Več podobnih tem