Forum » Na cesti » Počasni vozniki
Počasni vozniki
krucymucy ::
solatko ::
Mare2 - Na začetku tale
http://www.takashidojo.com/ttkd-v3.0/
potem pa sem šel v malo manj nasilno disciplino, manjši povdarek na udarcih, večji na celotnem telesu in umu.
krucymucy - Nakladaš - komu in koliko?
http://www.takashidojo.com/ttkd-v3.0/
potem pa sem šel v malo manj nasilno disciplino, manjši povdarek na udarcih, večji na celotnem telesu in umu.
krucymucy - Nakladaš - komu in koliko?
Delo krepa človeka
GrimReaper ::
Če bi se šel vozit 10 po naselju, se pa zna najt kdo, ki bi poklical policijo. Prehitevat bi šel pa eden na 100.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Mare2 ::
GrimReaper je izjavil:
Če bi se šel vozit 10 po naselju, se pa zna najt kdo, ki bi poklical policijo. Prehitevat bi šel pa eden na 100.
Če je veliko križišč, je težko prehitevat.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
ripmork ::
Po mojih (nezanemarljivih) izkušnjah na cesti so počasni vozniki (npr. vozijo 40, kjer je omejitev 60) kategorizirani nekako takole:
- vozniki/ice, ki so zamišljeni/zatopljeni, ali preprosto brezbrižni (po domače povedano: j*be se jim).
Vožnja jim je kot nedeljski sprehod. Ne zavedajo se, da so del prometa in s svojo počasnostjo izstopajo, ustvarjajo potencial za nesrečo
- vozniki/ice, katerih koncentracija je v brskanju po telefonu/ zajtrku za volanom/ klicarjenju. Radi še malo zavijugajo sem pa tja
- vozniki/ice, ki jih je enostavno strah vožnje (predvsem to velja za starejše ljudi).
- vozniki/ice, ki vozijo počasi, ker iščejo določeno ulico/ naslov oz. se ne znajdejo v novem okolju. To situacijo še najbolj razumem
Vsem pa je nekaj skupnega: pogosto imajo slabe reakcijske čase, kar jim postavlja med najbolj nevaren tip ljudi na cesti.
Pogosto tudi potrebujejo kakih 5 sekund, da dojamejo, da se je prižgala zelena luč. Varna vožnja? ...yeah, right.
Res ne podpiram divjaštva, opažam pa, da lep delež le-teh podžgejo zgornje kategorije voznikov. Hitro se zgodi, da zaradi ENEGA počasnega voznika potovanje v službo/trgovino/ipd traja 5 minut dlje in imaš namesto relativno konstantne vožnje stoječ rdeč semafor na vsakem križišču. Ni fajn.
FYI: sem pristaš varne in odgovorne vožnje, v 9. letih 2x na kontroli napihal 0.0, brez kazni. Držim se omejitev.
- vozniki/ice, ki so zamišljeni/zatopljeni, ali preprosto brezbrižni (po domače povedano: j*be se jim).
Vožnja jim je kot nedeljski sprehod. Ne zavedajo se, da so del prometa in s svojo počasnostjo izstopajo, ustvarjajo potencial za nesrečo
- vozniki/ice, katerih koncentracija je v brskanju po telefonu/ zajtrku za volanom/ klicarjenju. Radi še malo zavijugajo sem pa tja
- vozniki/ice, ki jih je enostavno strah vožnje (predvsem to velja za starejše ljudi).
- vozniki/ice, ki vozijo počasi, ker iščejo določeno ulico/ naslov oz. se ne znajdejo v novem okolju. To situacijo še najbolj razumem
Vsem pa je nekaj skupnega: pogosto imajo slabe reakcijske čase, kar jim postavlja med najbolj nevaren tip ljudi na cesti.
Pogosto tudi potrebujejo kakih 5 sekund, da dojamejo, da se je prižgala zelena luč. Varna vožnja? ...yeah, right.
Res ne podpiram divjaštva, opažam pa, da lep delež le-teh podžgejo zgornje kategorije voznikov. Hitro se zgodi, da zaradi ENEGA počasnega voznika potovanje v službo/trgovino/ipd traja 5 minut dlje in imaš namesto relativno konstantne vožnje stoječ rdeč semafor na vsakem križišču. Ni fajn.
FYI: sem pristaš varne in odgovorne vožnje, v 9. letih 2x na kontroli napihal 0.0, brez kazni. Držim se omejitev.
Mesar ::
More like...
- vozniki, ki več niso za na cesto, ker niso sposobni vozit po omejitvah
- vozniki, ki si v usta tišijo ali pa drkajo telefon, ker drugega več v življenju nimajo
dobro, tistim, ki neki iščejo naj bo, če ne iščejo ene ulice od Maribora do Kopra...
- vozniki, ki več niso za na cesto, ker niso sposobni vozit po omejitvah
- vozniki, ki si v usta tišijo ali pa drkajo telefon, ker drugega več v življenju nimajo
dobro, tistim, ki neki iščejo naj bo, če ne iščejo ene ulice od Maribora do Kopra...
Your turn to burn!
biorudi ::
Zanimivo, da so zdaj že vozniki, ki vozijo (ali bi radi) po omejitvah, objestni, nestrpni divjaki.
Mehmed ::
Dobr no, lahko tudi vozis tuj avto, obcutljiv tovor, ne poznas doticne ceste ali pa kar vse skupaj.
In ker ne poznas ceste tud ne ves, da bo za ovinkom en primeren kraj za umaknit. In ker v resnici ne vozis 30, kot se nekateri tle obnasajo, ga bos zamudil, ker pri 70 pac ne bos silil v jarek iz solidarnosti do budal.
Sej roko na srce taki bodo oboleval tudi ce gres 85 v 90 pa ce so sami za tabo, ne pa kolona. Oni ne bodo cakali, da izpolnis zakonsko definicijo prekrska ampak bodo zivcni takoj, ko tvoja voznja ne ustreza njihovi.
Ne rabis se ubit, da bos osrecil debile, ki so patolosko nesrecni.
In ker ne poznas ceste tud ne ves, da bo za ovinkom en primeren kraj za umaknit. In ker v resnici ne vozis 30, kot se nekateri tle obnasajo, ga bos zamudil, ker pri 70 pac ne bos silil v jarek iz solidarnosti do budal.
Sej roko na srce taki bodo oboleval tudi ce gres 85 v 90 pa ce so sami za tabo, ne pa kolona. Oni ne bodo cakali, da izpolnis zakonsko definicijo prekrska ampak bodo zivcni takoj, ko tvoja voznja ne ustreza njihovi.
Ne rabis se ubit, da bos osrecil debile, ki so patolosko nesrecni.
Heavy ::
Dobr no, lahko tudi vozis tuj avto, obcutljiv tovor, ne poznas doticne ceste ali pa kar vse skupaj.
In ker ne poznas ceste tud ne ves, da bo za ovinkom en primeren kraj za umaknit.
Ko vidiš prvi pregledni odsek brez prihajajočega prometa vklopiš desni smernik in zapelješ k robu ceste. Bil v taki situaciji, tole naredil, dobil zahvalo od voznika za mano z dvignjeno desno nogo (motorist) ali varnostnimi smerniki (avto).
In obratno, sem že vozil za nekom v bolj švoh avtu ali pa z registrsko iz drugega dela države - se umakne. Nobenih težav.
Imaš pa potem posebneže. Malo dežja pade, pa začnejo po regionalni cesti z solidnim asfaltom vozit 50, v ovinke celo 40. In stalno nasproti vozeči promet. Ob poti veliko krajev kjer lahko zapelješ na makadam ali avtobusno postajo. Zadaj pa že kolona 10+ vozil. Oprosti, ampak del veščin vožnje avtomobila je tudi percepcija okolice. Da se ne zavedaš, da ustvarjaš kolono je dovolj dober razlog, da vrneš vozniški in uporabljaš javni prevoz.
Za ene je pa to pretežki kognitivni proces. Take tudi dobiš na prehitevalnem pasu avtoceste ob praznem voznem pasu.
#TeamFelix
zmaugy ::
bambam20 ::
holabaluza je izjavil:
Da fak ljudem ni jasno tu, pa ce je prazna cesta, predpisi so predpisi. 50 je 50.
Tukaj se sploh ne gre za mesto in naselja, kjer je omejitev 50. Tukaj ej vseeno ali greš 44 ali pa 50.
Problem nastane , ker immao voznike, ki vozi pri omejtivi 70 ali 90 še vedno lepo 50 ali 60. E, to je pa druga pesem. IN večina voznikov kot jaz opazujem na reginalkah, kjer je omejitev 90 vozi 60-70 lol. Kako vem. Ker jih moram prehitevat, da se lahko peljem zakonskih 90. Ni noben problem prehitevat te polže ampak mi je vseeno smešno.
Pa ne me jebat. Smo prišli tako daleč, da se 70% voznikov ne zna več normalno peljat. Ker vožnja v normlanih pogojih konkretno pod omejitvijo ( minus močni naliv, sneg, led, delo na cesti itd. ) se smatra, da takšen voznik ni sposoben vožnje in obvladovanja vozila.
se pa opaža po pisanju, da večina S-T-jevcem ste v prometu egositi in vas boli k. za promet okoli sebe in za ostale voznike.
krneki0001 ::
Dobr no, lahko tudi vozis tuj avto, obcutljiv tovor, ne poznas doticne ceste ali pa kar vse skupaj.
In ker ne poznas ceste tud ne ves, da bo za ovinkom en primeren kraj za umaknit. In ker v resnici ne vozis 30, kot se nekateri tle obnasajo, ga bos zamudil, ker pri 70 pac ne bos silil v jarek iz solidarnosti do budal.
Če je tako, potem se umakneš na prvem možnem mestu in spustiš kolono, ki si jo naredil, naprej, pa se potem spet počasi naprej vozi.
zmaugy ::
Pithlit ::
Ko vidiš prvi pregledni odsek brez prihajajočega prometa vklopiš desni smernik in zapelješ k robu ceste.
Če to počneš se moraš zavedat da si odgovoren za tistega ki prehiteva. On ti mora namreč svoje življenje zaupat.
Sem že doživela da je to nekdo storil (desni žmigavec), nasproti pa šlepar. Osebno mi lahko žmigaš kolikor hočeš... prehitela bom ko bom jaz ziher (pomaga da nisem nervozen voznik... in mi ni problem vozit 50 ali manj za nekom drugim, če razmere ne dopuščajo varnega prehitevanja - niti za kolesarji).
Očitno se ni umaknil, če sem ga opazil.
Pomemben faktor je "kolona". 'polž' + ti še ni kolona.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Heavy ::
Na takega morilca še nisem naletel, se pa vedno prepričam o stanju prihajajočega prometa (če se umakne k robu ceste se vidi naprej brez da bi šel z avtom čez črto).
#TeamFelix
pegasus ::
Problem nastane , ker immao voznike, ki vozi pri omejtivi 70 ali 90 še vedno lepo 50 ali 60.Problem nastane samo v tvoji glavi. Vožnja okrog 50 je pohvalna in naj ti bo za zgled, ker prinaša same dobre lastnosti, tako za okolje (manjša poraba) kot za udeležence v prometu (večja varnost). Taka vožnja sporoča, da se zelo brigamo za ostale voznike in promet okrog sebe, pravzaprav nas ne skrbi samo za nas, pač pa tudi za vse v krogu recimo 100m.
Če se ti mudi, štartaj raje 5min prej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pegasus ()
zmaugy ::
Ko vidiš prvi pregledni odsek brez prihajajočega prometa vklopiš desni smernik in zapelješ k robu ceste.
Če to počneš se moraš zavedat da si odgovoren za tistega ki prehiteva. On ti mora namreč svoje življenje zaupat.
Sem že doživela da je to nekdo storil (desni žmigavec), nasproti pa šlepar. Osebno mi lahko žmigaš kolikor hočeš... prehitela bom ko bom jaz ziher (pomaga da nisem nervozen voznik... in mi ni problem vozit 50 ali manj za nekom drugim, če razmere ne dopuščajo varnega prehitevanja - niti za kolesarji).
Očitno se ni umaknil, če sem ga opazil.
Pomemben faktor je "kolona". 'polž' + ti še ni kolona.
Itak. Tudi sam sem imel v mislih polže s kolonami, moj odgovor je bil namenjen specifičnemi trditvi, ki je bila v osnovi neprimerna glede na kontekst.
Problem nastane , ker immao voznike, ki vozi pri omejtivi 70 ali 90 še vedno lepo 50 ali 60.Problem nastane samo v tvoji glavi. Vožnja okrog 50 je pohvalna in naj ti bo za zgled, ker prinaša same dobre lastnosti, tako za okolje (manjša poraba) kot za udeležence v prometu (večja varnost). Taka vožnja sporoča, da se zelo brigamo za ostale voznike in promet okrog sebe, pravzaprav nas ne skrbi samo za nas, pač pa tudi za vse v krogu recimo 100m.
Če se ti mudi, štartaj raje 5min prej.
Peš hoja je še boljša po tvojih kriterijih. Greš pač tri ure prej od doma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
zmaugy ::
jype ::
zmaugy> Peš hoja je še boljša po tvojih kriterijih. Greš pač tri ure prej od doma.
Ja, saj on dejansko gre.
Ja, saj on dejansko gre.
zmaugy ::
Samo potem je treba biti dosleden in ostati pri uporabi tehnologije 18 stoletja vsepovsod.
Mehmed ::
krneki0001 je izjavil:
Če je tako, potem se umakneš na prvem možnem mestu in spustiš kolono, ki si jo naredil, naprej, pa se potem spet počasi naprej vozi.
Ja sej to pravim. Samo bodmo posteni, folk ki ga motijo pocasnezi ne oboli, ko se nabere kolona IN se ji ne umakne na primernem mestu. Oni obolijo takoj, ko je nekdo pocasnejsi pa ne morejo mimo.
Tista druga dva detajla, ki sta pogoj za kazen sta njim cisto nepomembna. Ker je njihova mantra ce nisi sposoben voziti max predpisane hitrosti si nesposoben in spizdi s ceste.
No takim debilom se je vcasih tezko prilagajat. Ti recimo zmanjsa varnostno razdaljo, ker je neucakan, ti se moras potem ukvarjat z njim namesto iskat primeren plac pa se loh jebe v zacaranem pocasnem krogu.
zk_eu ::
krneki0001 je izjavil:
Če je tako, potem se umakneš na prvem možnem mestu in spustiš kolono, ki si jo naredil, naprej, pa se potem spet počasi naprej vozi.
Ja sej to pravim. Samo bodmo posteni, folk ki ga motijo pocasnezi ne oboli, ko se nabere kolona IN se ji ne umakne na primernem mestu. Oni obolijo takoj, ko je nekdo pocasnejsi pa ne morejo mimo.
Tista druga dva detajla, ki sta pogoj za kazen sta njim cisto nepomembna. Ker je njihova mantra ce nisi sposoben voziti max predpisane hitrosti si nesposoben in spizdi s ceste.
No takim debilom se je vcasih tezko prilagajat. Ti recimo zmanjsa varnostno razdaljo, ker je neucakan, ti se moras potem ukvarjat z njim namesto iskat primeren plac pa se loh jebe v zacaranem pocasnem krogu.
Ja to je tisto. Pa bodimo realni. Večini se je že zgodilo, da si prišel kje ponoči na nepoznano cesto (po možnosti imaš še dež) in si vozil malo počasneje. Meni se to ne zdi nič takšnega. Tudi jaz vozim hitreje na cestah, ki jih dobro poznam (na zgornji meji omejitve seveda oz. kolikor cesta dopušča).
Jaz tem živčnežem, če mi že hoče voziti za ritjo, naprej pustim opozorilo s štirimi smerniki in prstom :D, ker sem neverjetno alergičen, če mi kdo vozi za ritjo, sicer jih pa skušam spustiti naprej tako, da se jim umaknem ali pa zmanjšam hitrost na ravnini. Naj profitera teh nekaj minut, če so mu tako pomembne.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
jype ::
zmaugy> Samo potem je treba biti dosleden in ostati pri uporabi tehnologije 18 stoletja vsepovsod.
Ne, seveda ne. Pešačenje je zdravo.
Ne, seveda ne. Pešačenje je zdravo.
energetik ::
Vse je popolnoma jasno in določeno.
Če voziš počasneje od omejitve, se moraš na vsakem primernem mestu umakniti s cestišča, ČE se za tabo nabere kolona (>=3 vozila). Če voziš z manj kot 50% dovoljene, moraš zraven prižgati še 4 utripalke. Tega ne dela praktično nihče. Jaz to naredim, tudi če me samo eden ne more dalj časa prehitet.
Za tiste, ki vozijo normalno in pridejo do počasneta - držiš varnostno razdaljo in če je varno prehitiš. Če vidiš da se tisti spredaj ne umakne kljub koloni, lahko še kličeš 113. To je pa vse, kar imaš za narediti. Če si živčen, tvoj problem. Folk bi moral 113 zasuti s klici ob vsaki taki zadevi, pa bi morda policaji začeli kaj migati. Ker tudi jaz opažam, da se z dovoljeno hitrosto praktično ne moreš več peljati. Morda 50 pri 50 omejitvi še, kjer je pa 90, pa ni šanse razen ob kakšni obskurni uri sredi noči.
Če voziš počasneje od omejitve, se moraš na vsakem primernem mestu umakniti s cestišča, ČE se za tabo nabere kolona (>=3 vozila). Če voziš z manj kot 50% dovoljene, moraš zraven prižgati še 4 utripalke. Tega ne dela praktično nihče. Jaz to naredim, tudi če me samo eden ne more dalj časa prehitet.
Za tiste, ki vozijo normalno in pridejo do počasneta - držiš varnostno razdaljo in če je varno prehitiš. Če vidiš da se tisti spredaj ne umakne kljub koloni, lahko še kličeš 113. To je pa vse, kar imaš za narediti. Če si živčen, tvoj problem. Folk bi moral 113 zasuti s klici ob vsaki taki zadevi, pa bi morda policaji začeli kaj migati. Ker tudi jaz opažam, da se z dovoljeno hitrosto praktično ne moreš več peljati. Morda 50 pri 50 omejitvi še, kjer je pa 90, pa ni šanse razen ob kakšni obskurni uri sredi noči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Malcolm_Y ::
Oprosti, ampak del veščin vožnje avtomobila je tudi percepcija okolice. Da se ne zavedaš, da ustvarjaš kolono je dovolj dober razlog, da vrneš vozniški in uporabljaš javni prevoz.Tale dva stavka sta vse, kar potrebuje ta tema.
Če voznik ne dojame (iz kakršnega koli razloga), da za sabo zadržuje kolono 10+ vozil in da to ni prav, je nemogoče, da bi razumel ostale prometne predpise in sicer zadovoljivo obvladoval svojo vožnjo. Zato mora biti kaznovan ali odstranjen iz prometa.
negotiator ::
Dobr no, lahko tudi vozis tuj avto, obcutljiv tovor, ne poznas doticne ceste ali pa kar vse skupaj.
In ker ne poznas ceste tud ne ves, da bo za ovinkom en primeren kraj za umaknit. In ker v resnici ne vozis 30, kot se nekateri tle obnasajo, ga bos zamudil, ker pri 70 pac ne bos silil v jarek iz solidarnosti do budal.
Sej roko na srce taki bodo oboleval tudi ce gres 85 v 90 pa ce so sami za tabo, ne pa kolona. Oni ne bodo cakali, da izpolnis zakonsko definicijo prekrska ampak bodo zivcni takoj, ko tvoja voznja ne ustreza njihovi.
Ne rabis se ubit, da bos osrecil debile, ki so patolosko nesrecni.
Kot sem omenil že na prejšnji strani; če bi bilo primerkov, ki "vozijo občutljiv tovor, tuj avto ali pa kar vse skupaj", manj, potem bi še šlo ampak jih je takih nešteto, vsak dan. Ravno zdajle sem bil na cesti, tip je rabil cca 7 sekund od 45-50km/h, na žalost se nisem spomnil, da bi štel od trenutka, ko sem ga dohitel (pri nekaj manj, kot 40) - ne vem, res, kje tiči problem, pa tale še ni bil tako slab primer - nekateri sploh ne dosežejo normalne hitrosti.
Nima veze, a poznaš cesto ali ne - omejitve hitrosti so prilagojene tako, da lahko voziš varno. Brez skrbi, da ne boš imel omejitve 90, pred ostrim ovinkom, če pa že, pa te na to opozorijo temu namenjene table, ki označujejo, da se bližaš zavoju in bi jih moral poznati, če si uspešno opravil preizkus znanja CPP.
Osebno se ne sekiram preveč, tudi če nekdo vozi 80, namesto 90, ne vidim pa razloga za to, da nekdo vozi 80, namesto 90, če razmere dopuščajo 90 in po možnosti še veliko več, če ne bi bilo omejitve hitrosti.
Prav imaš, ne rabiš se ubit, rabiš samo vozit po omejitvah, če to razmere dopuščajo in debili, ki so patološko nesrečni, bodo srečni.
All easy problems have already been solved.
Mehmed ::
Zato mora biti kaznovan ali odstranjen iz prometa.
Ne.
Sori, vem da so mokre sanje nekaterih, da bi jim spucali cesto pa bi loh gonili do konca.
Samo to se ne bo zgodilo. Prehiter folk je vecji problem od pocasnega. In je dost dela njih odstranit prvo.
Tko da se loh sprijaznite ali pa jamrate v nedogled, v prometu bodo ostali pa samo se vec jih bo.
negotiator je izjavil:
ne vidim pa razloga za to, da nekdo vozi 80, namesto 90, če razmere dopuščajo 90 in po možnosti še veliko več, če ne bi bilo omejitve hitrosti.
Prav imaš, ne rabiš se ubit, rabiš samo vozit po omejitvah, če to razmere dopuščajo in debili, ki so patološko nesrečni, bodo srečni.
Ja ocitno ne boste.
Ker 80 je po omejitvah pa ti se kar tezave dela.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mehmed ()
negotiator ::
Zato mora biti kaznovan ali odstranjen iz prometa.
Ne.
Sori, vem da so mokre sanje nekaterih, da bi jim spucali cesto pa bi loh gonili do konca.
Samo to se ne bo zgodilo. Prehiter folk je vecji problem od pocasnega. In je dost dela njih odstranit prvo.
Tko da se loh sprijaznite ali pa jamrate v nedogled, v prometu bodo ostali pa samo se vec jih bo.
negotiator je izjavil:
ne vidim pa razloga za to, da nekdo vozi 80, namesto 90, če razmere dopuščajo 90 in po možnosti še veliko več, če ne bi bilo omejitve hitrosti.
Prav imaš, ne rabiš se ubit, rabiš samo vozit po omejitvah, če to razmere dopuščajo in debili, ki so patološko nesrečni, bodo srečni.
Ja ocitno ne boste.
Ker 80 je po omejitvah pa ti se kar tezave dela.
Kako, prosim? Tukaj govorimo o omejitvi 90 in ne 80.
PS: zdaj pa reci: ja, tudi 80 je dovoljeno peljat, da ti jaz lahko odgovorim; čemu bi peljal 80, če omejitve in razmere dopuščajo 90? Mogoče zato, ker rad provociraš?
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
Pithlit ::
negotiator je izjavil:
Kako, prosim? Tukaj govorimo o omejitvi 90 in ne 80.
Saj on tudi. Kje je problem?
Life is as complicated as we make it...
negotiator ::
negotiator je izjavil:
Kako, prosim? Tukaj govorimo o omejitvi 90 in ne 80.
Saj on tudi. Kje je problem?
Preberi, kaj sem še dopisal, pa boš videla.
All easy problems have already been solved.
Aston_11 ::
negotiator je izjavil:
čemu bi peljal 80, če omejitve in razmere dopuščajo 90? Mogoče zato, ker rad provociraš?Čemu siliš, če je dovoljeno tudi 80, potem se lahko vozi tudi 80, pa ne glede na to, kako ti ocenjuješ razmere in po katerih kriterijih.
Pithlit ::
negotiator je izjavil:
PS: zdaj pa reci: ja, tudi 80 je dovoljeno peljat, da ti jaz lahko odgovorim; čemu bi peljal 80, če omejitve in razmere dopuščajo 90? Mogoče zato, ker rad provociraš?
Ker si ne upa? Ne čuti potrebe? Je bolan? Prevaža kaj občutljivega? Je sendvič? Kwatebriga?
Life is as complicated as we make it...
Mehmed ::
negotiator ::
@aston in mehmed
Ne, zato, da osreči vse ostale normalne voznike, ker ni razloga, da bi peljal 80, namesto 90, pa čeprav je dovoljeno.
Veš sploh, kaj vse je dovoljeno, pa je moralno, da tega ne storimo? Misliš, da so vsi zakoni speljani po logiki?
Če bi bil umor človeka dovoljen, jaz tega še vedno ne bi storil, ti pa najbrž, da bi ali se motim?
No, to so pa že RAZLOGI. Medtem, ko ahmed pravi, da je normalno vozit 80, brez razloga. Poleg tega, če si ne upa, nima kaj delat na cesti, ker bo kmalu nekoga ubil. Sendvič pa naj je doma, tako kot tudi telefonira, pije, ipd.
Ne, zato, da osreči vse ostale normalne voznike, ker ni razloga, da bi peljal 80, namesto 90, pa čeprav je dovoljeno.
Veš sploh, kaj vse je dovoljeno, pa je moralno, da tega ne storimo? Misliš, da so vsi zakoni speljani po logiki?
Če bi bil umor človeka dovoljen, jaz tega še vedno ne bi storil, ti pa najbrž, da bi ali se motim?
negotiator je izjavil:
PS: zdaj pa reci: ja, tudi 80 je dovoljeno peljat, da ti jaz lahko odgovorim; čemu bi peljal 80, če omejitve in razmere dopuščajo 90? Mogoče zato, ker rad provociraš?
Ker si ne upa? Ne čuti potrebe? Je bolan? Prevaža kaj občutljivega? Je sendvič? Kwatebriga?
No, to so pa že RAZLOGI. Medtem, ko ahmed pravi, da je normalno vozit 80, brez razloga. Poleg tega, če si ne upa, nima kaj delat na cesti, ker bo kmalu nekoga ubil. Sendvič pa naj je doma, tako kot tudi telefonira, pije, ipd.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
Pithlit ::
negotiator je izjavil:
ker ni razloga
Kako veš? A ker ni razloga zate to avtomatsko pomeni da ni razloga tudi za vse ostale?
Tudi unega nonča pred tabo ki vozi 80 zato ker se zaveda da ima reakcijski čas povprečne želve?
Life is as complicated as we make it...
Aston_11 ::
negotiator je izjavil:
@aston in mehmedZakaj ne tudi pitlit? Diskriminacija!
negotiator je izjavil:
Ne, zato, da osreči vse ostale normalne voznike, ker ni razloga, da bi peljal 80, namesto 90, pa čeprav je dovoljeno.Tile ostali vozniki niso normalni. Saj vsi pravijo, da so živčni.
negotiator je izjavil:
ker ni razloga, da bi peljal 80, namesto 90, pa čeprav je dovoljeno.Seveda je razlog. Polno njih.
negotiator je izjavil:
Če bi bil umor človeka dovoljen, jaz tega še vedno ne bi storil, ti pa najbrž, da bi ali se motim?Motiš se.
Pithlit ::
negotiator je izjavil:
Medtem, ko ahmed pravi, da je normalno vozit 80, brez razloga.
Nobene potrebe po žaljenju. In ja, je povsem normalno. Nenormalno je to da tebe tolk nervira da moraš z na nekem forumu z ahmedi opletat.
Life is as complicated as we make it...
negotiator ::
negotiator je izjavil:
ker ni razloga
Kako veš? A ker ni razloga zate to avtomatsko pomeni da ni razloga tudi za vse ostale?
Tudi unega nonča pred tabo ki vozi 80 zato ker se zaveda da ima reakcijski čas povprečne želve?
Kako vem? Zato, ker mi je ahmed tako povedal. Ker on se vozi 80, zato, ker je dovoljeno, ne zato, ker ima razlog. Če bi ga pa policija ustavila in bi ga vprašali, zakaj se pelje počasneje, bi pa hitro en razlog našel - policaju ziher ne bi rekel "zato, ker je dovoljeno".
All easy problems have already been solved.
jype ::
negotiator> Če bi ga pa policija ustavila in bi ga vprašali, zakaj se pelje počasneje, bi pa hitro en razlog našel
Počasneje vozit ni prepovedano, tako da komot policistu rečeš "za vsak slučaj".
Počasneje vozit ni prepovedano, tako da komot policistu rečeš "za vsak slučaj".
Aston_11 ::
negotiator je izjavil:
policaju ziher ne bi rekel "zato, ker je dovoljeno".Seveda bi mu to rekel, sicer pa ga tudi policaj zaradi tega ne bi ustavil. Še prehitrih ne ustavi, pa bistveno bolj ogrožajo vse po vrsti.
Pithlit ::
A "ker je dovoljeno" zate ni dovolj dober "razlog"?
Life is as complicated as we make it...
negotiator ::
Zakaj ne tudi pitlit? Diskriminacija!
Zato, ker je odgovorila šele, ko sem jaz že skoraj poslal.
Tile ostali vozniki niso normalni. Saj vsi pravijo, da so živčni.
Pardon, prav imaš, ker tako, kot dela večina, je normalno, pa čeprav je v resnici nenormalno. ;)
Seveda je razlog. Polno njih.
Ah, na to pa nisem pomislil.
Motiš se.
Glede tega sem imel bolj v mislih mehmeda, ampak ok.
All easy problems have already been solved.
Mehmed ::
negotiator je izjavil:
No, to so pa že RAZLOGI. Medtem, ko ahmed pravi, da je normalno vozit 80, brez razloga. Poleg tega, če si ne upa, nima kaj delat na cesti, ker bo kmalu nekoga ubil. Sendvič pa naj je doma, tako kot tudi telefonira, pije, ipd.
Dej razscistmo neki; noben ne vozi nobeno hitrost brez razloga.
Zdej a bojo njihovi razlogi dovolj dobri zate? Skor ziher ne, ker imas zblojen sistem, kjer ce ne vozi max se boji pa domisljas si, da bos folku ukazoval kdaj naj pije itd.
Prilagajati se tebi in podobnim je nemogoce, zakaj bi se sploh trudu?
Pa tud roko na srce, mehurcki v cocacoli so bolj vazni od tebe. In tud dovolj legitimen razlog ker
pazi to
noben ne bo tebi polagal racunov.
negotiator ::
negotiator je izjavil:
Medtem, ko ahmed pravi, da je normalno vozit 80, brez razloga.
Nobene potrebe po žaljenju. In ja, je povsem normalno. Nenormalno je to da tebe tolk nervira da moraš z na nekem forumu z ahmedi opletat.
Se opravičujem Mehmedu, če sem ga po nesreči užalil :)
Še prehitrih ne ustavi, pa bistveno bolj ogrožajo vse po vrsti.
Motiš se.
A "ker je dovoljeno" zate ni dovolj dober "razlog"?
Preberi si tole:
Če bi bil umor človeka dovoljen, jaz tega še vedno ne bi storil, ti pa najbrž, da bi ali se motim?
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
Mehmed ::
negotiator je izjavil:
Če bi ga pa policija ustavila in bi ga vprašali, zakaj se pelje počasneje, bi pa hitro en razlog našel - policaju ziher ne bi rekel "zato, ker je dovoljeno".
Ker ima norec za menoj premajhno varnostno razdaljo in ko se bo zabil vame bi raje da to stori s 60 kot 90.
In pri vecini neucakanih se ne bi niti zlagal ane.
negotiator ::
negotiator je izjavil:
No, to so pa že RAZLOGI. Medtem, ko ahmed pravi, da je normalno vozit 80, brez razloga. Poleg tega, če si ne upa, nima kaj delat na cesti, ker bo kmalu nekoga ubil. Sendvič pa naj je doma, tako kot tudi telefonira, pije, ipd.
Dej razscistmo neki; noben ne vozi nobeno hitrost brez razloga.
Zdej a bojo njihovi razlogi dovolj dobri zate? Skor ziher ne, ker imas zblojen sistem, kjer ce ne vozi max se boji pa domisljas si, da bos folku ukazoval kdaj naj pije itd.
Prilagajati se tebi in podobnim je nemogoce, zakaj bi se sploh trudu?
Pa tud roko na srce, mehurcki v cocacoli so bolj vazni od tebe. In tud dovolj legitimen razlog ker
pazi to
noben ne bo tebi polagal racunov.
Razlogi, kot so: hrana, pijača, telefonarjenje, pač niso dovolj dobri zame, ker se tega ne dela na cesti in, ker je moje življenje bolj pomembno od tega, da se ti naješ/napiješ ali postaš svojo sliko na facebook.
Ja, seveda je nemogoče, če nisi v rangu normalnega človeka.
Ah, spet duhovitost.. Ja, ubogi mehurčki, če se boš peljal 90, namesto 80 - kaj, a bodo morda ušli iz zaprte plastenke, ali mogoče nisem seznanjen s kakšnim posebnim fizikalnim zakonom?
All easy problems have already been solved.
Mehmed ::
negotiator je izjavil:
pač niso dovolj dobri zame
Nic hudega ker un pred tabo
ne
polaga
racunov
tebi.
Tko da all good.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35919 (33671) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 124700 (101722) | solatko |