Forum » Na cesti » Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov
Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov
nurmaln ::
Pred dvema dnevoma sem končno dobil nov avto, moj prvi z avtomatskim menjalnikom. Doplačal 2k samo zato da je avtomatik. Ne razumem kaj je tako dobrega na tistem drkanju palčke celo vožnjo, nikol več na ročnega. Pa sicer ne vem kako imajo druge znamke ampak vsaj pri fordu ima avtomatik normalen in "športni" način, pri čemer športni način drži višje obrate, če zahodiš zna takoj vržt dve prestavi nižje, etc. Če še to ni dovolj ima na volanu ročke s katerimi lahko sam pretikaš gor ali dol po mili volji, če že hočeš "polni nadzor" or whatever.
Tud na kočijo nazaj ne grem.
Tud na kočijo nazaj ne grem.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln
even if I have to do it myself!" - nurmaln
lovro535v2 ::
ko enkrat probaš automtaika ne greš več nazaj na ročnega samo more bit dober avtomatski menjalnik ne kak ameriški z 3 ali 4 prestavam ki rabi 2 minuti da prestavi u drugo prestavo.obstaja več vrst avtomatskih menjalnikov npr. DSG ki ima dve sklopki in se obnaša bolj kot ročni menjalnik npr se čuti prestavljanje in je bolj primeren za športne avtomobile potem je tu CVT, ki je brezstopenjski in deluje kot variomat pri skuterju drži konstantne obrate motorja in pa še tiptronic oz avtomatski menjalnik z pretvornikom navora,ki je najbolj ugaljen in kjer se tudi najmanj občuti prestavljanje.Če se avtomatski menjalnik vzdržujejo npr. redna menjava ATF olja potem ni nobenih težav z njim nekaterih menjalniokov se je treba izogibati, ker imajo serjiske težave npr audijev multitronic, ki je imel velike težave z elektroniko in lamelami. če te skrbi prehitevanje to ni problem vsi avtomatiki imajo kick down funckijo, da ko zaznajo velik pritisk na pedalu za gas avtomatsko prestavijo dve prestavi nižje.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lovro535v2 ()
#000000 ::
Lovro, napaka ravno te tastari avtomatiki se ne kvarijo oz, jim pomaga že če samo zamenjaš OLJE, so pa leni ampak zadeva je stara recimo 20-30 let (model mislm)so pa veliki proizvajalci teh menjalnikov v bistvu JAPONCI (tastarih modelov) v zadnjih 15 letih pa so tudi v EU naredli kr nekaj na tem področju
lovro535v2 ::
stari avtomatiki so zanesljivi ampak imajo veliko porabo, ker imajo običajno samo 4 prestave in so tudi bol leni, kar se tiče prestavljanja.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Mavrik ::
Tele izjave so v bistvu manj smešne - pri modernih menjalnikih so glih DSGji tisti, ki se jim pozna nekolik zamik pri menjavanju navzdol (v primeru ko nimajo pripravljene prestave, recimo nenadno pospeševanje na AC), 4 stopenjskih slushboxov pa tudi več nihče ne prodaja. A ste vi sploh probali kakšen avtomatik v zadnjih 15tih letih no -_-
Nemci trenutno stavijo na DSGje (Ford se mi zdi da tudi), ostale znamke pa majo praktično vse menjalnike s pretvornikom navora. Tudi Peugeot in Citroen sta večinoma obupala nad grozno cukajočimi robotiziranimi menjalniki in zdaj uporabljata navadne avtomatike. Velika večina jih je precej dobrih, menjujejo hitro in takoj ko pohodiš plin dostavijo več kot dovolj moči do koles.
Nemci trenutno stavijo na DSGje (Ford se mi zdi da tudi), ostale znamke pa majo praktično vse menjalnike s pretvornikom navora. Tudi Peugeot in Citroen sta večinoma obupala nad grozno cukajočimi robotiziranimi menjalniki in zdaj uporabljata navadne avtomatike. Velika večina jih je precej dobrih, menjujejo hitro in takoj ko pohodiš plin dostavijo več kot dovolj moči do koles.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
bbbbbb2015 ::
Kupujem nov avto in mi je "padel" v oči Volvo V90, Volvo S90 letnik 2016. Pogledal osnovne specifikacije, in se praktično že odločil da to kupim. Naslednji dan še malo podrobno preberem katalog in ugotovim, da modelov z ročnim menjalnikom sploh ni. Grem pogledat Audi A4, A5, A6 kjer je zgodba ista. Ukinjajo ročne menjalnike. Tako sem vse zgoraj naštete avte črtal s seznama avtov ki pridejo v poštev.
Sem računal na nepokorščino voznikov, ki imamo radi poln nadzor nad avtom pa zgleda ne bo nič od tega -> na netu piše da je vedno manj povpraševanja po ročnih menjalnikih?!?!?! Tisti gearboxi al kaj so me ne zanimajo, to je navadno sranje. Mora bit klasičen 5/6 stopenjski menjalnik.
Zdej, kaj je point da se ukinja ročni menjalnik? Predvidevam da je to povezano s "pametnimi" avtomobili, ki sami zavirajo, zavijajo ob nevarnosti, pospešujejo, in rabijo večji nadzor nad avtom česar pa ne morejo doseči brez posega v menjalnike. Kakorkoli, ne mislim vozit avtomatični polizdelek.
Za ostale proizvajalce nisem šel še gledat, a isto grejo v to smer?
Pa saj lahko avtomatski menjalnik downshiftaš/upshiftaš. Vsaj pri BMW je tako. Ti se še očitno nisi odpeljal 1200km ali 1600km v enem šusu. Potem bi ugotovil, da avtomati imajo neko dodano vrednost.
Kaj pa boš kontroliral, bogi no? Pa saj ne zmoreš tak optimalno menjavati. Pa četudi misliš, da zmoreš, pelji se 1000km, pa potem povej, če gre.
Še mali Clio od žene, z ročnim menjalnikom ima lučke, ki blinkajo, kdaj upshift, downshift. Pa ne uspeva 90 konjskega Cliota optimalno menjavati na roko.
loveJDM ::
Tistim, ki imajo radi nadzor, predlagam da fuknejo ven lamdasondo in si namesto nje montirajo ročico na menjalnik za štelanje mešanice. Pa ja ne bo tam nek butast računalnik govoru kolk zraka in goriva rabim jaz v motorju.
Kurc pri kroserju ti tud računalnik ne govori kako zmes rabiš,pa poglej kaka makina je(ccm/kw) :)
bbbbbb2015 je izjavil:
Še mali Clio od žene, z ročnim menjalnikom ima lučke, ki blinkajo, kdaj upshift, downshift. Pa ne uspeva 90 konjskega Cliota optimalno menjavati na roko.
Pomoje se avtorju ne gre za to optimalno menjavanje,ampak ga enostavno moti ker ne more prit do tovornjaka na AC,dat brzino nižje pa na 5k rpm zavit na levi pas...Eni si pač tega želijo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: loveJDM ()
-valvoline- ::
Ko pa pride cas za zamenjavo avta si ga z avtomatikom po domace povedano *popusil*. Prodal ga ne bos nikoli, oz cena bo vsaj 30% nizja kot ce bi avto mel rocni menjalnik. Vsaj do zdaj je bilo tako. Ne vem kako je pr novejsih avtomatikih ampak pri starejsih je poraba bila najmanj 20% visja, se posebej v mestu. Avtomatik je bol primeren za daljse relacije, v gostem mestnem prometu ga bo hitro pobralo, lamele se nucajo tudi pri avtomatikih. Pr rocnem menjalniku zamenjas sklopko pa je, pr avtomatskem ku zacne drset je najceneje popravilo drazje kot je sam menjalnik. Ameri skoz furajo avtomatike ker se jim jebe za porabo in so avti in sestavni deli (tudi menjalnike) predimenzionirani tak da nima kej crknit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
xmetallic ::
Sicer vozim rocni menjalnik, nebi se branil avtomatika. Izjave tipa, rad imam poln nadzor nad avtomobilom, so pa nadvse smesne.
Kako pa imas poln nadzor nad avtomobilom, ce moras spustit volan? Sori, to ni poln nadzor, delec od tega.
A ti resno primerjaš pol nadzor nad avtom z načinom držanja volana? Z eno roko imam še vedno poln nadzor nad avtom. Še vedno jaz odločam a se bo vozilo v 4 prestavi pri 4500 obratih al v 5 pri 2700 obratih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
xmetallic ::
Naslednji dan še malo podrobno preberem katalog in ugotovim, da modelov z ročnim menjalnikom sploh ni. Grem pogledat Audi A4, A5, A6 kjer je zgodba ista. Ukinjajo ročne menjalnike. Tako sem vse zgoraj naštete avte črtal s seznama avtov ki pridejo v poštev.
Lahko bi nehal lagat.
A4 - ima na voljo 6-stopenjski ročni menjalnik
A5 - ima na voljo 6-stopenjski ročni menjalnik
A6 - ima na voljo 6-stopenjski ročni menjalnik
Še dobro da ga ma res. NOT. Basis me ne zanima. Sport edition dizel nima ročnega. Takoj ko je avto malo višjega ranga nima ročnega menjalnika.
Link 1
Link 2
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
-valvoline- ::
Najvecja hiba avtomatskih menjalnikov je voznja pozimi, po hitrih ovinkih in po klancu navzdol. Nimas nobenega obcutka kaj se z avtom dogaja.
Buggy ::
hehe govoriti o nekih superlativih avtomatika v razredu avta, ki ga kupuje tipicen slovenec je mal smesna.
obcutek in varnost
zanesljivost in vzdrzevanje
tisti ki pa ne marata imeti stvari pod kontrolo in zelite, da opravila namesto vas delajo drugi pa imate ze resitev, rece se ji javni prevoz
Imama AFL luci z avtomaticnim preklapljanjem med zasencenim in dolgim snopom. Ta avtomatska funkcija meni dejansko pokvari vozno izkusnjo in kontrolo in je zato izklopljena. O primerjavi s sipam in lambdam glede izkusnje na cesti pa je skoda zgubljat besede.
Avtomatik (v tem segmentu avta) je za stare strice, trgovske potnike in babnce
GTR in ostale prave sportnike ne sem tlacit...se novega clia RS Sport so spluval glede avtomatskega menjalnika pa naj bi bil kao sportnik.
kot je bilo recen sto ljudi sto cudi. vsakemu svoje pa bo prav. Kot pa je OP ze napisal mene tudi moti spodrivanje rocnega z avtomatiko oz. avtomatiko za vsako stvar (line assisti, radarski tempomati, avtomaticno bremzanje, jadajadjada,...) pol pa beremo kako je v praksi to vse nezanesljivo in samo potuha tistim, ki se med voznjo posvecajo vsemu drugemo samo voznji ne.
obcutek in varnost
zanesljivost in vzdrzevanje
tisti ki pa ne marata imeti stvari pod kontrolo in zelite, da opravila namesto vas delajo drugi pa imate ze resitev, rece se ji javni prevoz
Imama AFL luci z avtomaticnim preklapljanjem med zasencenim in dolgim snopom. Ta avtomatska funkcija meni dejansko pokvari vozno izkusnjo in kontrolo in je zato izklopljena. O primerjavi s sipam in lambdam glede izkusnje na cesti pa je skoda zgubljat besede.
Avtomatik (v tem segmentu avta) je za stare strice, trgovske potnike in babnce
GTR in ostale prave sportnike ne sem tlacit...se novega clia RS Sport so spluval glede avtomatskega menjalnika pa naj bi bil kao sportnik.
kot je bilo recen sto ljudi sto cudi. vsakemu svoje pa bo prav. Kot pa je OP ze napisal mene tudi moti spodrivanje rocnega z avtomatiko oz. avtomatiko za vsako stvar (line assisti, radarski tempomati, avtomaticno bremzanje, jadajadjada,...) pol pa beremo kako je v praksi to vse nezanesljivo in samo potuha tistim, ki se med voznjo posvecajo vsemu drugemo samo voznji ne.
xmetallic ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Pa saj lahko avtomatski menjalnik downshiftaš/upshiftaš. Vsaj pri BMW je tako. Ti se še očitno nisi odpeljal 1200km ali 1600km v enem šusu. Potem bi ugotovil, da avtomati imajo neko dodano vrednost.
Kaj pa boš kontroliral, bogi no? Pa saj ne zmoreš tak optimalno menjavati. Pa četudi misliš, da zmoreš, pelji se 1000km, pa potem povej, če gre.
Še mali Clio od žene, z ročnim menjalnikom ima lučke, ki blinkajo, kdaj upshift, downshift. Pa ne uspeva 90 konjskega Cliota optimalno menjavati na roko.
Sej trenutni avto tudi izpiše na zaslonu kdaj upshiftat in downshiftat. Sam to gladko ignoriram. Prestavim takrat ko jaz to hočem. Kar se tiče vožnje 1000km - tempomat. Na avtocesti nastaviš 140 in si miren do izvoza. Tempomat omenjam kot rešitev, osebno ga nikoli ne uporabljam. Pač rad imam nogo na gasu :)
Pomoje se avtorju ne gre za to optimalno menjavanje,ampak ga enostavno moti ker ne more prit do tovornjaka na AC,dat brzino nižje pa na 5k rpm zavit na levi pas...Eni si pač tega želijo
Tako je. Pri prehitevanju dam v nižjo in gas pritisnem "do konca".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
čuhalev ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Še mali Clio od žene, z ročnim menjalnikom ima lučke, ki blinkajo, kdaj upshift, downshift. Pa ne uspeva 90 konjskega Cliota optimalno menjavati na roko.
Da ti kaže upshift v 4., ko greš s 3. v breg z ovinki je malo noro.
xmetallic ::
Tako je. Pri prehitevanju dam v nižjo in gas pritisnem "do konca".
Dobesedno pedal do tal, da začutiš moč avta. Se mi zdi da pri avtomatiku to ni možno, ker ti sam prešalta v višjo ko dosežeš določene obrate pri prehitevanju. Vsaj tak je pisalo v Volvo manuals.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
čuhalev ::
Ne vem, kako je pri Volvo, ampak pri VW je čisto na koncu hoda pedala tipka za že omenjeni kickdown.
neverjetni99 ::
Daš v sport mode, drugače pa lahk pri tiptronicah sam šaltaš u višjo/nižjo kdaj hočeš, če nastaviš na manual shifting in sam z menjalnikom delaš gor in dol oz sekvenčnim menjalnikom na volanu če ima. Drugače pa ma 3/4 avtov že kickdown in ti avtomatsko šalta na največjo moč in navor recimo da greš prehitevat pri 100kmh pa imaš v 5 in kak pohodiš plin do konca oz kickdown bo takoj prestavlo v 3jo da bo čimvečja moč da bo avto čimprej potegnil. Nevem osebno sem navdušen nad avtomatiki, naslednji avto bo tiptronic, po možnosti z F1 menjalnikom na volanu
::
Res je sicer, da imaš pri ročnem komplet nadzor,
Nadzor nad čim? To so pravljice za tiste, ki ne poznajo avtomatika. Avtomatik se vozi ravno tako, kakor ročni, le da ti ni treba stalno z roko segati do ročice in nekaj heblati. Saj zaradi mene lahko vozite, kar hočete, je pa zanimovo, kako imajo največ proti avtomatikom ravno tisti, ki jih niti ne uporabljajo.
xmetallic ::
je izjavil:
Res je sicer, da imaš pri ročnem komplet nadzor,
Nadzor nad čim? To so pravljice za tiste, ki ne poznajo avtomatika. Avtomatik se vozi ravno tako, kakor ročni, le da ti ni treba stalno z roko segati do ročice in nekaj heblati. Saj zaradi mene lahko vozite, kar hočete, je pa zanimovo, kako imajo največ proti avtomatikom ravno tisti, ki jih niti ne uporabljajo.
Nadzor nad motorjem. Sem mal prebiral po netu in mogoče bi avtomatik z možnostjo ročnega šaltanja (xxxxtronic & co) prišel v upoštev. Vsekakor pa čisti avtomatik za enkrat ne.
Furbo ::
Sem računal na nepokorščino voznikov, ki imamo radi poln nadzor nad avtom pa zgleda ne bo nič od tega -> na netu piše da je vedno manj povpraševanja po ročnih menjalnikih?!?!?! Tisti gearboxi al kaj so me ne zanimajo, to je navadno sranje. Mora bit klasičen 5/6 stopenjski menjalnik.
Seveda je manj povpraševanja po klasiki - oziroma zastareli reči, ki se ji reče ročni menjalnik.
Vzameš avtomatika in imaš frej roko za telefon :)
Resno, probaj preden kritiziraš. Sem ga imel in je super.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Utk ::
je pa zanimovo, kako imajo največ proti avtomatikom ravno tisti, ki jih niti ne uporabljajo.
Meni je to logično, ne pa zanimivo. Se grem stavit, da imajo tudi proti ročnim menjalnikom največ tisti, ki jih sploh ne uporabljajo.
Matevz96 ::
Jaz vozim oba in sem vedno za avtomatika (no razen če govorimo o 1.0 mlinčku brez kakršnega koli navora).
#hooldthedoor
ziga1990 ::
OP:
Avtomatiki so postali boljši od ročnih in zakaj bi vgrejevali slabše ročne v dobre avte plus kdo te sili će nočeš avtomatika ga ne kupi?
Avtomatiki so postali boljši od ročnih in zakaj bi vgrejevali slabše ročne v dobre avte plus kdo te sili će nočeš avtomatika ga ne kupi?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
xmetallic ::
OP:
Avtomatiki so postali boljši od ročnih in zakaj bi vgrejevali slabše ročne v dobre avte plus kdo te sili će nočeš avtomatika ga ne kupi?
Sili me proizvajalec, ki mi ne dovoli izbire. Včasih si mel na voljo oba in si izbral keri ti bolje ustreza. Danes pri določenih avtih sploh ne moreš več izbirat.
-valvoline- ::
::
Nadzor nad motorjem. Sem mal prebiral po netu in mogoče bi avtomatik z možnostjo ročnega šaltanja (xxxxtronic & co) prišel v upoštev. Vsekakor pa čisti avtomatik za enkrat ne.
Pri nas imata oba avta pri hiši tudi možnost preklopa v ročni način, kjer se prestavlja z ročico, japonec pa ima poleg tega tudi ušesca za prestavljanje na volanu, v stilu F1. Tako da, če hočeš, lahko vedno tudi v avtomatskem režimu prestavljaš gor in dol, kakor ti paše. Npr, če hočeš zavirati z motorjem, zadostuje nekaj klikov na volanu. Po nekaj časa, avto sam preklopi spet nazaj na avtomatiko. Imaš pa tudi možnost povsem ročnega prestavljanja, kjer avtomatika ne posega v tvoje delo, razen če počneš take kozlarije, da pripelješ v križišče v 6. prestavi. Pri speljevanju pa ti ne prestavlja in ti pusti, da avto tuli v 1. prestavi, dokler ne menjaš sam.
Furbo ::
je pa zanimovo, kako imajo največ proti avtomatikom ravno tisti, ki jih niti ne uporabljajo.
Meni je to logično, ne pa zanimivo. Se grem stavit, da imajo tudi proti ročnim menjalnikom največ tisti, ki jih sploh ne uporabljajo.
Slaba stava, v Sloveniji nas je večina začela prav na ročnih menjalnikih in težko najdeš voznika, ki nima izkušenj z njimi.
Res ne vem zakaj taka ljubezen do zastarele tehnologije?
-valvoline- je izjavil:
In 100x bolj komplicirani ter podlozni raznoraznim mehanskim i elektronskim okvaram.
Saj jugote se še dobi kje, drugače so pa avti z vsako naslednjo generacijo bolj zakomplicirani.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Furbo ()
-valvoline- ::
je pa zanimovo, kako imajo največ proti avtomatikom ravno tisti, ki jih niti ne uporabljajo.
Meni je to logično, ne pa zanimivo. Se grem stavit, da imajo tudi proti ročnim menjalnikom največ tisti, ki jih sploh ne uporabljajo.
Slaba stava, v Sloveniji nas je večina začela prav na ročnih menjalnikih in težko najdeš voznika, ki nima izkušenj z njimi.
Res ne vem zakaj taka ljubezen do zastarele tehnologije?
Zanesljivost. Po 150kkm je avtomatik navadni timebomb lahko odpove v vsakem trenutku brez nobenega opozorila. ko avtomatik odpove je avto ponavadi nevozen, k pa ga rocni menjalnik zacne srat ponavadi se lahko prpeljes domov al pa vsaj do prvega mehanika.
Furbo ::
Torej po kar nekaj letih vožnje, se morda lahko pokvari en dan? Tako kot karkoli drugega na avtu.
Švoh argument.
Ti bi morda tudi imel lesena kolesa, ker guma lahko poči?
Švoh argument.
Ti bi morda tudi imel lesena kolesa, ker guma lahko poči?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Furbo ()
-valvoline- ::
je pa zanimovo, kako imajo največ proti avtomatikom ravno tisti, ki jih niti ne uporabljajo.
Meni je to logično, ne pa zanimivo. Se grem stavit, da imajo tudi proti ročnim menjalnikom največ tisti, ki jih sploh ne uporabljajo.
Slaba stava, v Sloveniji nas je večina začela prav na ročnih menjalnikih in težko najdeš voznika, ki nima izkušenj z njimi.
Res ne vem zakaj taka ljubezen do zastarele tehnologije?
-valvoline- je izjavil:
In 100x bolj komplicirani ter podlozni raznoraznim mehanskim i elektronskim okvaram.
Saj jugote se še dobi kje, drugače so pa avti z vsako naslednjo generacijo bolj zakomplicirani.
Narobe. Kar se tice samega motorja prakticno ni nobene spremembe v mehanskem delu. Avtomatski menjalniki v mehanskem delu so postal tako zakomplicirani da jih se sam bog ne more popravit.
ziga1990 ::
OP:
Avtomatiki so postali boljši od ročnih in zakaj bi vgrejevali slabše ročne v dobre avte plus kdo te sili će nočeš avtomatika ga ne kupi?
Sili me proizvajalec, ki mi ne dovoli izbire. Včasih si mel na voljo oba in si izbral keri ti bolje ustreza. Danes pri določenih avtih sploh ne moreš več izbirat.
Če ti ni vsaeč izberi drugega proizvajalca nobeden te ne sili. Sicer so pa sodobni avtomatiki boljši od ročnih.
-valvoline-: v sedobnem svetu je vse bolj komplicirano tehnologija gre naprej glede zanesljivosti je pa tko odvisno od menjalnika in kako voznik z njim dela oz če dobro skrbi za njega bo dolgo zdržal
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
-valvoline- ::
Torej po kar nekaj letih vožnje, se morda lahko pokvari en dan? Tako kot karkoli drugega na avtu.
Švoh argument.
Ti bi morda tudi imel lesena kolesa, ker guma lahko poči?
Ostalo se ponavadi da popravit, avtomatski menjalnik pa samo celega menjat. Lahko pa si pogledas na avtonetu kolk avtov se prodaja z pokvarjenim avtomatskim menjalnikom. Enostavno se ga ne splaca popravljat.
ziga1990 ::
^^da se samo kdo se bo tega lotil je nov menjalnik cenejši kot pa popravilo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
tomaz- ::
to je čist ista fama in nabijanje, kot je bilo za turbine, pa ostalo "šaro".. Kdo pa danes še pomisli na servis turbine, ko jo ima praktično vsak avto? In koliko je cena nove turbine zdaj?? Tudi cena avtomatika in morebitno popravilo se bo drastično spustila in marsikdo ga bo začel rihtat, ko se to uveljavi v večjem številu.. Čez par let bo avtomatikov toliko, da bo to čisto normalna zadeva, kot turbina :-)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomaz- ()
mihagr ::
valvolin pravi:"Kar se tice samega motorja prakticno ni nobene spremembe v mehanskem delu...."
O pa je, poglej ventile, njihovo odmikanje in kontrolo, pa vplinjanje bencina (vplinjač), ki ga sploh več ni, je samo še vbrizg, pa volanski mehanizem (s podporo el.motorja), pa še kaj bi se našlo.
Samo fizikalni princip delovanja ICE motorja je ostal nespremenjen.
O pa je, poglej ventile, njihovo odmikanje in kontrolo, pa vplinjanje bencina (vplinjač), ki ga sploh več ni, je samo še vbrizg, pa volanski mehanizem (s podporo el.motorja), pa še kaj bi se našlo.
Samo fizikalni princip delovanja ICE motorja je ostal nespremenjen.
zee ::
Avtomatika sem vozil samo dvakrat in bil nad njim tezko navdusen. Se zlasti za voznjo po mestu, kot je Singapur, kjer je dosti zaviranja in speljevanja, je avtomatik cista milina.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
opeter ::
Kaj se zgodi v situaciji, če prehitevaš in menjalnik noče preklopit?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
darkolord ::
Isto, kot če pri ročnem menjalniku pritisneš na gas in avto noče pospešiti.
Kickdown je obstajal tudi pred elektronskimi avtomatiki.
Kickdown je obstajal tudi pred elektronskimi avtomatiki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
diler515 ::
kupi si avtomatski menjalnik z možnostjo ročnega prestavljanja, pa boš mel najboljše iz obeh svetov
če/ko boš hotel ročno menjat boš lahko, za po mestu in ali v kolonah se ti pa ne bo treba več jebat s stalnim prestavljanjem
sklopka bo vedno avtomatska in bo menjala lepše kot ti na roke (no noge)
pa še te menjalniki niso mehanski kot so bli včasih ampak je ubistvu dost podoben ročnemu, ki ga upravlja računalnik in je dost bolj učinkovit kot stari mehanski tko da bo razlika v porabi zanemarljiva, v določenih primerih tud nižja kot pri ročnem (pač odvisno kje voziš pa kako..... v koloni in mestu je hitro nižja, še posebej če si bolj len in se ti ne da skoz menjat) + glede na avte, ki si jih gledal zgleda nisi lih klošar tko da je itak vseeno
motorji v teh avtih so pa glih tko vsi dovolj močni da je čisto vseeno tudi če zgubiš par procentov
pa še če bo vse po sreči se bo ta trend začal selit v cenejše avte in bomo vsi meli avtomatske menjalnike.... meni osebno je stvar zakon in upam da bomo kmalu dobili še več raznih pripomočkov dokler ne bo samoumevno da se avto vozi sam, ti samo poveš kam bi šel, pa če imaš kake posebne želje (čim hitrejša pot, čim cenejša, čim lepša, taka ki gre čez določen kraj, ...), potem pa greš lahko tud spat + s tem rešimo problem pijanih voznikov, ker tudi če boš pijan, bo vseeno, ker itak ne boš ti vozil
mislim tole me spominja na to kako se je včasih govorilo, da je klima bedarija, da se skoz kvari, da avto s prižgano ne gre nikamor, da maš 2x večjo porabo, danes je pa samoumevno da je v avtu klima
če/ko boš hotel ročno menjat boš lahko, za po mestu in ali v kolonah se ti pa ne bo treba več jebat s stalnim prestavljanjem
sklopka bo vedno avtomatska in bo menjala lepše kot ti na roke (no noge)
pa še te menjalniki niso mehanski kot so bli včasih ampak je ubistvu dost podoben ročnemu, ki ga upravlja računalnik in je dost bolj učinkovit kot stari mehanski tko da bo razlika v porabi zanemarljiva, v določenih primerih tud nižja kot pri ročnem (pač odvisno kje voziš pa kako..... v koloni in mestu je hitro nižja, še posebej če si bolj len in se ti ne da skoz menjat) + glede na avte, ki si jih gledal zgleda nisi lih klošar tko da je itak vseeno
motorji v teh avtih so pa glih tko vsi dovolj močni da je čisto vseeno tudi če zgubiš par procentov
pa še če bo vse po sreči se bo ta trend začal selit v cenejše avte in bomo vsi meli avtomatske menjalnike.... meni osebno je stvar zakon in upam da bomo kmalu dobili še več raznih pripomočkov dokler ne bo samoumevno da se avto vozi sam, ti samo poveš kam bi šel, pa če imaš kake posebne želje (čim hitrejša pot, čim cenejša, čim lepša, taka ki gre čez določen kraj, ...), potem pa greš lahko tud spat + s tem rešimo problem pijanih voznikov, ker tudi če boš pijan, bo vseeno, ker itak ne boš ti vozil
mislim tole me spominja na to kako se je včasih govorilo, da je klima bedarija, da se skoz kvari, da avto s prižgano ne gre nikamor, da maš 2x večjo porabo, danes je pa samoumevno da je v avtu klima
Blazz ::
Šprtni avto in avtomenjač no, usmilite se me, me bo nočna mora tlačila.
Ma pa sorodnik 6 valjnega marcedesa, avtomatik, sam mi ne potegne...mi ne deluje normalno. Da ne bi mogu u 4 prtisnit 170.
Ne rečem no, ko me bojo peljali z vozekom do avta, pol pa avtomenjač.
sem pred tedni šel na test drive z tanovo M4 avtomatik. Meni je bilo prav luštno....
c3p0 ::
Če želiš v 4. 170km/h, si pač vzameš avtomatika z možnostjo ročnega prestavljanja, pa še počutil se boš kot v F1 - čelada opcijsko.
RedDrake ::
A se danes sploh da kupit nov avto, z avtomatskim menjalnikom, ni nima možnosti ročnega prestavljanja?
Jaz mislim da ne.
Drugače vozim tako avtomatika kot manualca (oba 5 prestav) in sedaj iščem menjavo za manualca, ker je avtomatik pač toliko boljši.
Ampak dobit karavana, bencinarja, klasičnega avtomatika je pri nas skoraj tako kot zadeti na loteriji ...
Jaz mislim da ne.
Drugače vozim tako avtomatika kot manualca (oba 5 prestav) in sedaj iščem menjavo za manualca, ker je avtomatik pač toliko boljši.
Ampak dobit karavana, bencinarja, klasičnega avtomatika je pri nas skoraj tako kot zadeti na loteriji ...
-valvoline- ::
A se danes sploh da kupit nov avto, z avtomatskim menjalnikom, ni nima možnosti ročnega prestavljanja?
Jaz mislim da ne.
Drugače vozim tako avtomatika kot manualca (oba 5 prestav) in sedaj iščem menjavo za manualca, ker je avtomatik pač toliko boljši.
Ampak dobit karavana, bencinarja, klasičnega avtomatika je pri nas skoraj tako kot zadeti na loteriji ...
Seveda bos dobil, prevozenih 150-200k recimo glih k je avtomatski menjalnik parajt za crkovanje in posledicno avto za na odpad.
r3dkv1c4 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Kupujem nov avto in mi je "padel" v oči Volvo V90, Volvo S90 letnik 2016. Pogledal osnovne specifikacije, in se praktično že odločil da to kupim. Naslednji dan še malo podrobno preberem katalog in ugotovim, da modelov z ročnim menjalnikom sploh ni. Grem pogledat Audi A4, A5, A6 kjer je zgodba ista. Ukinjajo ročne menjalnike. Tako sem vse zgoraj naštete avte črtal s seznama avtov ki pridejo v poštev.
Sem računal na nepokorščino voznikov, ki imamo radi poln nadzor nad avtom pa zgleda ne bo nič od tega -> na netu piše da je vedno manj povpraševanja po ročnih menjalnikih?!?!?! Tisti gearboxi al kaj so me ne zanimajo, to je navadno sranje. Mora bit klasičen 5/6 stopenjski menjalnik.
Zdej, kaj je point da se ukinja ročni menjalnik? Predvidevam da je to povezano s "pametnimi" avtomobili, ki sami zavirajo, zavijajo ob nevarnosti, pospešujejo, in rabijo večji nadzor nad avtom česar pa ne morejo doseči brez posega v menjalnike. Kakorkoli, ne mislim vozit avtomatični polizdelek.
Za ostale proizvajalce nisem šel še gledat, a isto grejo v to smer?
Pa saj lahko avtomatski menjalnik downshiftaš/upshiftaš. Vsaj pri BMW je tako. Ti se še očitno nisi odpeljal 1200km ali 1600km v enem šusu. Potem bi ugotovil, da avtomati imajo neko dodano vrednost.
Kaj pa boš kontroliral, bogi no? Pa saj ne zmoreš tak optimalno menjavati. Pa četudi misliš, da zmoreš, pelji se 1000km, pa potem povej, če gre.
Še mali Clio od žene, z ročnim menjalnikom ima lučke, ki blinkajo, kdaj upshift, downshift. Pa ne uspeva 90 konjskega Cliota optimalno menjavati na roko.
tole je čista nebuloza
Noben avtomatik ne prestavlja bolj ekonomično in bolj časovno natančno, kot to uspeva meni oz. voznikom, ki imajo vse tehnično znanje in spremljajo konfiguracijo terena ob sami vožnji.
Večkrat dokazano na raznih testih.
Poraba pri avt. menjalniku je liter večja, v primerjavi z ročnim.
Sam osebno, bi kupil sigurno avtomatika pri naslednjem nakupu......zgolj zaradi udobja in ker so dsg menjalniki res dovršeni in ob pravem pritiskanju na plin delujejo natančno.
Sam recimo nikoli nisem vzljubil avtomatikov, ker sem bil bolj dirkaško usmerjen mladenič in čar ročnega prestavljanja ne more nadomestit noben avtomatik.
Ko prideš v fazo družinskega obdobja se pogledi na način prestavljanja med vožnjo usmerijo predvsem v udobnost, kar pa avtomatik brezpogojno nudi.
Problem avtomatikov oz. njihovih voznikov je postal predvsem ta, da zaradi proste desne roke, vozniki le-to uporabljajo za lovljenje pokemonov.
Dejstvo je, da bolj kot bodo avtomobili avtomatizirani, manj pozornosti bodo vozniki namenjali varnosti na cesti.
Z eno roko imam še vedno poln nadzor nad avtom
to se tebi samo zdi......še nisi prišel v situacijo izogibanja več vozilom in v taki situaciji lahko kar pozabiš na eno roko.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
-valvoline- ::
Evo npr en klasicni oglas za rabljen avtomatik:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=...
Takle avto ce bi biv z rocnim menjalnikom zdrzi najmanj 500k brez vecjih posebnosti
Zato se NE kupuje avtomatik.
Nepisano pravilo pri avtomatikih je, za mlincke je 100-150k zgorna meja pa crkne,ostalo pa 150-200k.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=...
Takle avto ce bi biv z rocnim menjalnikom zdrzi najmanj 500k brez vecjih posebnosti
Zato se NE kupuje avtomatik.
Nepisano pravilo pri avtomatikih je, za mlincke je 100-150k zgorna meja pa crkne,ostalo pa 150-200k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
nurmaln ::
@valvoline
jaz sem prepričan da imaš kakšno resno statistiko ki primerja okvare manualnih in avtomatskih menjalnikov v avtomobilih letnik 2011+. Ali misliš da je 14 let star avto, ki je bil že ob izdelavi bolj al manj cheap shit, primerljiv z današnjimi novimi avtomobili in menjalniki ki se danes uporabljajo.
Kolikor sem se pogovarjal s prodajalcem na fordu, se pri novih avtih ranga Mondeo / S-Max proda že več kot polovica z avtomatskimi menjalniki, pa čeprav stanejo 2000 več kot manualci.
jaz sem prepričan da imaš kakšno resno statistiko ki primerja okvare manualnih in avtomatskih menjalnikov v avtomobilih letnik 2011+. Ali misliš da je 14 let star avto, ki je bil že ob izdelavi bolj al manj cheap shit, primerljiv z današnjimi novimi avtomobili in menjalniki ki se danes uporabljajo.
Kolikor sem se pogovarjal s prodajalcem na fordu, se pri novih avtih ranga Mondeo / S-Max proda že več kot polovica z avtomatskimi menjalniki, pa čeprav stanejo 2000 več kot manualci.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln
even if I have to do it myself!" - nurmaln
::
Noben avtomatik ne prestavlja bolj ekonomično in bolj časovno natančno, kot to uspeva meni
Ti verjetno tudi zaviraš bolje brez ABS-a in avto bolje loviš z izključenim ESC-jem.
Sam recimo nikoli nisem vzljubil avtomatikov, ker sem bil bolj dirkaško usmerjen mladenič in čar ročnega prestavljanja ne more nadomestit noben avtomatik.
Ta dirkaško usmerjeni šaltajo z gumbi na volanu.
Mavrik ::
Glede na izkušnje ljudi z ZDA je pri avtomatikih pač potreben servis menjalnika tam nekje med 150-250k in potem spet delajo. Pač vračunaš v stroške - isto kot menjavo jermena in še česa.
The truth is rarely pure and never simple.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79623 (31047) | WizzardOfOZ |
» | Nakup Mondeo (2012)Oddelek: Na cesti | 6079 (5171) | robertv |
» | Izpit za kategorijo B in prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22416 (20181) | Unknown_001 |
» | Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22993 (20586) | Mavrik |