» »

Nakup Mondeo (2012)

Nakup Mondeo (2012)

robertv ::

Pozdravljeni

Zanimam se za avtomobil znamka ford mondeo letnik 2012.Bolj se nagibam na avtomatski menjalnik kaj mi svetujete!
  • spremenil: Mavrik ()

Mravlek ::

Mah pusti avtomatiko, to je za lenuhe in američane, ki ne znajo šaltavat. Rajši vzemi z malo več opreme in močnejšim motorjem, če ti moč motorja veliko pomeni.
Ti glej samo da je slovenskega porekla, če je sreča od prvega lastnika pa da je z deleže.
Glede kilometrov pa sam veš kako je...čimmanj je najboljše, zato je zgornji stavek vsaj zame najbolj pomemben.
Tako maš najmanj možnosti da te po domače ne napiz****. Pa kupi privat če maš gotovino, dilerje pozabi....


OK to je to....pa vso srečo
V čem je bistvo življenja? Ups...bistvo računalnika! To je zdaj vprašanje?

AapocalypseE ::

Sicer bencin, ampak kilometrov ma res malo pa še prvi lastnik.

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

Zgodovina sprememb…

msjr ::

Lahko tega z malo več ali pa tega istega z malo manj prevrtenimi kilometri.

xda develope ::

msjr je izjavil:

Lahko tega z malo več ali pa tega istega z malo manj prevrtenimi kilometri.

Obakrat si dal isti avto.

msjr ::

xda develope je izjavil:

Obakrat si dal isti avto.


Ne, a res.... Dej preberi tekst še enkrat in vključi sarkazem mode.

RedDrake ::

NA VOZILU MALO RABLJENE KVALITETNE PNEVMATIKE .

POVPREČNA PORABA GORIVA 4,3l/100km


Anzahl Kraftstoff min avg max
37 Diesel 4,91 5,88 7,76

0,6L manjša poraba od najmanjše realne v nemčiji. Seems legit!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Tony710 ::

Mravlek je izjavil:

Mah pusti avtomatiko, to je za lenuhe in američane, ki ne znajo šaltavat. Rajši vzemi z malo več opreme in močnejšim motorjem, če ti moč motorja veliko pomeni.
Ti glej samo da je slovenskega porekla, če je sreča od prvega lastnika pa da je z deleže.
Glede kilometrov pa sam veš kako je...čimmanj je najboljše, zato je zgornji stavek vsaj zame najbolj pomemben.
Tako maš najmanj možnosti da te po domače ne napiz****. Pa kupi privat če maš gotovino, dilerje pozabi....


OK to je to....pa vso srečo


Pa saj danes se moras pa res ze potrudit da dobis avto z rocnim menjalnikom. Ker sem se bolj iz stare sole enostavno ne znam saltat z avtomatskim ceravno je kao lazje. Navajen sem na rocni menjalnik ki pa ga ima vse manj novih avtomobilov.

R1710 ::

Tony710 je izjavil:

Pa saj danes se moras pa res ze potrudit da dobis avto z rocnim menjalnikom. Ker sem se bolj iz stare sole enostavno ne znam saltat z avtomatskim ceravno je kao lazje. Navajen sem na rocni menjalnik ki pa ga ima vse manj novih avtomobilov.

Avtomatika ni treba šaltat. Zato AVTOMATIK.

RedDrake ::

Ne gre se za lenobo, ampak udobje.
Sploh klasični avtomatik s hidravličnim pretvornikom navora je tisto pravo luksuz udobje.
Nobenega cukanja, ampak zvezno pospeševanje v vseh pogojih. Jasno, minus je višja poraba in višja nakupna cena, ampak za udobje se vedno plača.
Razni Dual-Shit-Getriebe pa so bolj športni, a še vedno manj udobni kot klasični avtomatiki in precej manj zanesljivi tudi.

RED_line ::

avtomatik je zakon. za po mestu in tudi na AC je super. je za lenuhe, a po drugi strani kaj ti pomaga ročni v enem avtu ki itak ne gre nikamor. samo mišice si delaš. zanesljiv pa je skoraj toliko kot ročni. če gledaš avto z malo km (pod 50k) pol je to v redu da vzameš avtomatik. in kje kupit avto? v tujini seveda. malo se namučiš, ma vsaj dobiš nekaj spodobnega, ker ti naši prodajalci so ...

Alessio983 ::

Js lahko samo rečem zakon avto za ceno. Imam ga že 4 leto. Letnik 2011 titanium X 2.0 164 km. V vseh letih in že 185 tisoč km niti ene napake ...

Imam ročni menjalnik. Včasih me mika avtomatski samo niti nisem razmišljal o tem tako da nevem kako je. Ni pa nekih težav z njimi kolikor pač sledim

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

RED_line je izjavil:

avtomatik je zakon. za po mestu in tudi na AC je super. je za lenuhe, a po drugi strani kaj ti pomaga ročni v enem avtu ki itak ne gre nikamor. samo mišice si delaš. zanesljiv pa je skoraj toliko kot ročni.

Sam sem svojega TCT dual clutch samo prvi teden ali dva probal vozit v avtomatskem načinu.
Ampak mi ni všeč že zarad tega, ker ne prestavlja navzdol, oz. to naredi šele pri 1500-2000rpm, kar je zame neuporabno. Da motor sploh kaj pomaga pri zaviranju, bi moral prestavit dol pri 3000 v normal načinu in 4000 v dinamičnem.
Ker prejšnja lastnica seveda ni vedela za manualni način, sem pa moral že pri 80k km zamenjat komplet zadnje zavore, sprednji diski so pa sedaj že malo pod minimalno debelino. Sklepam da so diski že drugi, ker meni z veliko zaviranja z motorjem ponavadi zdržijo 80k km, vem pa da so bile ploščice menjane pri 50k km.
Po klancu dol pa sploh ni šans da prideš do tako nizkih obratov, da ti bo sam prestavil, in moraš tudi v avtomatskem načinu neprestano uporabljat levi uhelj na volanu.
Pa že na splošno mi sploh ni všeč kdaj prestavi, ali prehitro ali prepozno kot pa sam hočeš, in potem sploh ni poante uporabljat karkoli drugega kot manualni način.
Ali pa daš nogo iz plina in ti takoj vrže v peto prestavo. Že ok, ampak pred krožnim moram potem klikat dol kot zmešan da pridem do 2. Če pa prestavljam sam, pa točno vem kdaj moram it za prestavo dol.

Na volanu šaltat pa kdaj seveda pride prav, še najbolj med prehitevanji, večino časa bi pa raje imel ročnega, idealno bi bilo pa verjetno če bi imel lahko oboje. To je imo primerno za 300KM+ avtomobile, tudi če gledaš, ima večina hot hatchev, vključno Focus RS s 350KM, ročni menjalnik.

R1710 je izjavil:

Avtomatika ni treba šaltat. Zato AVTOMATIK.

Prvič ti mora vsekakor eden razložit, čeprav bi polovica verjetno sama ugotovila kaj pomeni P, R, N in D.
Problem je tudi če daš enemu za vozit avto, in že misli da zna vozit, ko prideta na cilj, pa pohodi z vso silo zavoro, ker hoče pritisnit sklopko.
Sam sem se sicer navadil prej, že po prvi vožnji nekje 40km, nekateri pa rabijo več.
Tudi obratno meni ene 5s ni bilo jasno zakaj mi pri avtu z ročnim menjalnikom ne gre v prestavo, potem pa vidim da bo treba pritisnit sklopko.

Da imaš v bistvu zavoro namesto sklopke mi pa tudi ni všeč, nikakor ne moreš dosečt enake natančnosti in hitrosti, recimo pri vzvratnem parkiranju.

Pa slabost je tudi zdaj ko menjaš gume, in ti gre potem težko iz P v R. Enako je, če pustiš avto samo v P, brez ročne, in se ti potem zapelje za par cm naprej in zaskoči. Samo 2x se mi je to zgodilo, pa sem začel za vedno uporabljat ročno. Ker pri ročnem menjalniku je nisem niti na blagem klančku kjer vsak dan parkiram pred svojim domom.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Isotropic ::

kaj imaš to za en avto sicer, grim

robertv ::

Ne morem se odločiti med volvom v70 in ford mondeo karavanom .kaj mi svetujete? Glede vzdrževanja in same vožnje bolj mi je všeč ročni menjalnik

njyngs ::

Kateregakoli izmed naštetih boš vzel ti ne bo žal. Je pa od tebe odvisno, če boš sposoben najt spodoben avto in ne zjebanih jajc (prevrteni km, zjebano podvozje, neservisiran motor,... u name it), ki jih boš potem šinfal po forumu :)

amacar ::

Isotropic je izjavil:

kaj imaš to za en avto sicer, grim


Alfo romeo mito ma.

robertv ::

pozabil sem napisati letnik 2012-2013


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45370721 (22145) WizzardOfOZ
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19754508 (47118) SuperVeloce
»

Izpit za kategorijo B in prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12920796 (18561) Unknown_001

Več podobnih tem